Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:36:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 320 321 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21903992 alkalommal)
0 Felhasználó és 156 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15650 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:38:24 »

Ha elintezed, hogy mondjuk M5on pestrol kecsoig oda-vissza folyamatosan 200al tolhatom neki, es nem lesz semmifele negativ kovetkezmenye, hat legyen  worship wave
Ez nem jó a M5-on nagyon figyelni kell mert sűrű és detektor nélkül amúgy is életveszély a 3 lábúak miatt. Ott inkább ne.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15651 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:42:53 »

Amikor még régen sokat jártam az M6on, ott nagyon gyér volt a forgalom.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15652 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:46:18 »

Amikor még régen sokat jártam az M6on, ott nagyon gyér volt a forgalom.
Pl vagy M3 úgy Hatvan vagy inkább Füzesabony után ritka már a forgalom. De természetesen ez csak elméleti mert ugye ilyet törvénykövetően csak németországban lehet csinálni.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15653 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:49:50 »

Ez az egész motorkopás/olajfogyasztás dolog nagyban függ a vezetőtől, körülményektől. Aki minden nap vidéki poros utakon közlekedik, koszos légszűrővel annak vszeg hamarabb adja meg magát a motor mint aki pályán megy, és figyel a szervíz időtartamokra is. Nekem spec min 230.000 km van a gépben (min., mert 3. tulaj vagyok, nem tom ki tekert vissza) és gyakorlatilag 0 a motor olajfogyasztása. Pedig égetni is égetem, minden nap ki van ez huzatva 5500-ig  vigyor3
Itt kivételesen nem hiszem, hogy csak a fordon múlik a dolog. Nem kell -20 fokban 200-al elindulni, lehet várni míg bemelegszik. Cserébe nem lesz a hengerfej tömítés lenullázva 50.000 km alatt. Figyelni kell olajra, szűrőkre, és hogy ne gány benyát tankoljunk. Ennyi, és ne nyúzzátok már egymást, mert személyesen kérem meg Angelt, hogy verseljen nektek egyet!  nyes
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15654 Dátum: 2008.04.02 szerda, 13:57:10 »

Zacci!

Neked akkor most milyen hibájaid is vannak?
Vagy láma vagyok, vagy már követni sem tudom, mert mindig vmi más.


Alapveto hibajelenseg, hogy nehezen mozdul meg a gep allo helyzetbol.Ez E85el javithato, de akkor sem normalis jelenseg. Tovabba nem megy ugy a gep, ahogy szeretnem es az elvartnal jobban morog, hangosabb. Eddig is arra gyanakodtam, hogy vagy tul sok vagy keves benyat kap, de a meresek alapjan idealis a keverek arany, ergo marad aza hipotezis, hogy osszesegeben kevesebb anyagot (levego+benya) kap a gep. A computer nyilvan azt mondja, hogy ez igy jo, mert fogalma sincs arrol, hogy valojaban mennyi a leadott teljesitmeny. Ezaz alapveto hiba. A fenyek villogas stb mar mas teszta. Azt marmar feladtam, mert ennyit tud a fjord. A motor jelenseggel meg foglalkozom...
Naplózva

blah blah blah
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15655 Dátum: 2008.04.02 szerda, 14:06:24 »

Alapveto hibajelenseg, hogy nehezen mozdul meg a gep allo helyzetbol.Ez E85el javithato, de akkor sem normalis jelenseg. Tovabba nem megy ugy a gep, ahogy szeretnem es az elvartnal jobban morog, hangosabb. Eddig is arra gyanakodtam, hogy vagy tul sok vagy keves benyat kap, de a meresek alapjan idealis a keverek arany, ergo marad aza hipotezis, hogy osszesegeben kevesebb anyagot (levego+benya) kap a gep. A computer nyilvan azt mondja, hogy ez igy jo, mert fogalma sincs arrol, hogy valojaban mennyi a leadott teljesitmeny. Ezaz alapveto hiba. A fenyek villogas stb mar mas teszta. Azt marmar feladtam, mert ennyit tud a fjord. A motor jelenseggel meg foglalkozom...

Akkor van baj rendesen.
Apám szerint akkor van a legnagyobb baj, ha van az embernek egy *** kocsija, meg egy kurv@ felesége.
Akkor minden reménytelen.
(bocs a vulgáris kifejezésért)
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15656 Dátum: 2008.04.02 szerda, 14:07:45 »

Én most jöttem nem rég az M6-on, megnéztem mit tud, óra szerint 220 at mutatott, és kicsit több mint 5 ezret forgott. Nagyon meg vagyok vele elégedve, olajam, vizem ok, 170ezer km van benne.

Neked akkor elég "hosszú" az 5. benne. Nekem kerek 210nél forgott kerek 5000-t.
A fene se érti ezt, hogy melyikbe miért raktak hosszabb-rövidebb diffit?!  Huh?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15657 Dátum: 2008.04.02 szerda, 14:08:36 »

Alapveto hibajelenseg, hogy nehezen mozdul meg a gep allo helyzetbol.Ez E85el javithato, de akkor sem normalis jelenseg. Tovabba nem megy ugy a gep, ahogy szeretnem es az elvartnal jobban morog, hangosabb. Eddig is arra gyanakodtam, hogy vagy tul sok vagy keves benyat kap, de a meresek alapjan idealis a keverek arany, ergo marad aza hipotezis, hogy osszesegeben kevesebb anyagot (levego+benya) kap a gep. A computer nyilvan azt mondja, hogy ez igy jo, mert fogalma sincs arrol, hogy valojaban mennyi a leadott teljesitmeny. Ezaz alapveto hiba. A fenyek villogas stb mar mas teszta. Azt marmar feladtam, mert ennyit tud a fjord. A motor jelenseggel meg foglalkozom...
Nem lehet, hogy a kipufogónál fúj ki valahol? Az szokott csúnya morgást produkálni. Nem kell látható lyuknak lennie, elég ha lelazult, vagy rés van vhol, tűzkarikánál...stb.
A lassúság meg lehet hogy csak érzés.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15658 Dátum: 2008.04.02 szerda, 14:54:32 »

Alapveto hibajelenseg, hogy nehezen mozdul meg a gep allo helyzetbol.Ez E85el javithato, de akkor sem normalis jelenseg. Tovabba nem megy ugy a gep, ahogy szeretnem es az elvartnal jobban morog, hangosabb. Eddig is arra gyanakodtam, hogy vagy tul sok vagy keves benyat kap, de a meresek alapjan idealis a keverek arany, ergo marad aza hipotezis, hogy osszesegeben kevesebb anyagot (levego+benya) kap a gep. A computer nyilvan azt mondja, hogy ez igy jo, mert fogalma sincs arrol, hogy valojaban mennyi a leadott teljesitmeny. Ezaz alapveto hiba. A fenyek villogas stb mar mas teszta. Azt marmar feladtam, mert ennyit tud a fjord. A motor jelenseggel meg foglalkozom...
Én már rég megmondtam, hogy kormold ki azt a gépet ótópályán.  eplus2 eplus2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15659 Dátum: 2008.04.02 szerda, 15:11:34 »

a 0,5 liter/10000km baromira nem tartozik az olajfogyasztás kategóriába. ezt természetes elhasználódásnak hívják, és kibaxxottul felesleges az okát keresni. vannak a szerencsésebbek, akiknek ennyi se fogy el.
Kiegészítésként: kopel asztra G 1,4 XEP motor gyári olajfogyi értéke 0,6L/1000Km. tudom, kopel. Smiley Mondjuk szvsz egy jól bejáratott példány nem eszik ennyit. A fateromé sem. 1x sem töltöttem még utána olajat a rendszeres cserék között, pedig még használtam, mindíg megnéztem hosszabb utak előtt/után a nívót.

Én pl. elképzelhetőnek tartom, hogy amelyik motorban a bejáratós időszakot követően nem cseréltek olajat (~3000Km) az később több olajat fog enni, mivel kissé jobban megkopik az első normál olajcseréig, mint amelyikben cseréltek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15660 Dátum: 2008.04.02 szerda, 15:19:29 »

bakker gondolkozzal mar picit ! Ha en 100-200km-en keresztul 180-200al megyek, akkor valceg az uccso metereken mar egy Mig29es fog ram repulni, es le lo a palyarol a picsbe  nyes A birsagbol meg vehetek egy uj autot. De akkro mar nemis kene, mert a jogsi is ugrik, szal marad a BKV. De majd megoldom ezta kiegetest. 3-asban vagy 4esben uveghang rulez, oszt vagy szethullik, vagy kieg.
Mé? én péntek este ugyan kicsiben, de kipróbáltam. Nyomtam egy Bp-Szeged távot 1 óra alatt. Tudom, nem 180-200, de volt benne jó pár 90kmh is kamionos "blokád" miatt. Persze lehet, hogy kapok képet róla a jardtól.
Jól is megy a mondeo azóta...  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #15661 Dátum: 2008.04.02 szerda, 16:09:02 »

Kiegészítésként: kopel asztra G 1,4 XEP motor gyári olajfogyi értéke 0,6L/1000Km.
Ez nem a fogyasztása, hanem annak a felső határértéke. Valószínűleg a Ford-é is hasonló. Ha ez alatt van a fogyasztás, akkor elutasítják az esetleges reklamációt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15662 Dátum: 2008.04.02 szerda, 16:54:34 »

Kiegészítésként: kopel asztra G 1,4 XEP motor gyári olajfogyi értéke 0,6L/1000Km. tudom, kopel. Smiley Mondjuk szvsz egy jól bejáratott példány nem eszik ennyit. A fateromé sem. 1x sem töltöttem még utána olajat a rendszeres cserék között, pedig még használtam, mindíg megnéztem hosszabb utak előtt/után a nívót.

Én pl. elképzelhetőnek tartom, hogy amelyik motorban a bejáratós időszakot követően nem cseréltek olajat (~3000Km) az később több olajat fog enni, mivel kissé jobban megkopik az első normál olajcseréig, mint amelyikben cseréltek.
Az 1,4-el nem volt gond se a régi 1,6-os kopel motorral. A gond a G astrák 1,6 ECOTEC motorjaival voltak. Tiszteletbeli dizlik mert majd annyi olajat ettek. Nekem még jó is volt mert csak 3ekm-ként evett meg 1 liter olajat.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15663 Dátum: 2008.04.02 szerda, 17:26:53 »

Alapveto hibajelenseg, hogy nehezen mozdul meg a gep allo helyzetbol.

A motor kiégetéséhez nem az kell, hogy 180-nal menj, hanem hogy huzamosabb ideig menjen a motor, és persze viszonylag állandó terheléssel. A város azért nem jó, mert abban sok leállás van.
Ha mennél az autópályán 130-cal, egy 2-3 órás futamot, az pont olyan jó, mintha 180-nal mennél. Pl gyere el a jövő hétvégén Miskolcra.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15664 Dátum: 2008.04.02 szerda, 17:33:39 »

Tiéd is automata?Huh?, most nem tom pontosan, de 5100-200 volt, 220-nál,

Ja! Az enyén mauális!
Nem figyeltem.
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #15665 Dátum: 2008.04.02 szerda, 18:05:13 »

Ja! Az enyén mauális!
Nem figyeltem.

Ha megküldöd, mit eszik meg a géped??? Átlagban menniyre jön ki a fogyid?Huh?
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15666 Dátum: 2008.04.02 szerda, 18:10:29 »

Ha megküldöd, mit eszik meg a géped??? Átlagban menniyre jön ki a fogyid?Huh?
Hát, folyamatos nyomigálásról nem tudok mit írni.
Téli kis kerékkel 7.3 volt a legkevesebb országúton, tempomat, 90km/h.
Pár km-es városi téli használatba, mindig hideg motorral 16. Hosszú várossal, meleg motorral 12.
Teljesen vegyesbe bőven 10 alatt vagyok.
De majd, ha kijövök a városból, lenullázgatom a fogyit mindenféle sebességeknél.
Bár a 18as kerekekkel 1 literrel kb többet eszik.
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #15667 Dátum: 2008.04.02 szerda, 19:00:44 »

Hát, folyamatos nyomigálásról nem tudok mit írni.
Téli kis kerékkel 7.3 volt a legkevesebb országúton, tempomat, 90km/h.
Pár km-es városi téli használatba, mindig hideg motorral 16. Hosszú várossal, meleg motorral 12.
Teljesen vegyesbe bőven 10 alatt vagyok.
De majd, ha kijövök a városból, lenullázgatom a fogyit mindenféle sebességeknél.
Bár a 18as kerekekkel 1 literrel kb többet eszik.

Nekem átlag 10 re jön ki, ebben van böven város, Kartalról járunk vele pestre a X. kerbe, de pályán azért megmutatja hogy nem csak tötyögni tud, nagyon idiótán vezetve városi gyorsulásokkal egyszer mértem 11,5-et, most 17 es kerekek vannak rajta, de tíz alá nem igen sikerült eddig levinni, elözö autóink dízelek voltak, de NAGYON megvagyok elégedve vele, böven elegendö a 2 literböl nekem a 145 ló. Ja és benzines automatától 10 liter???, sztem király.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15668 Dátum: 2008.04.02 szerda, 19:13:46 »

Nekem átlag 10 re jön ki, ebben van böven város, Kartalról járunk vele pestre a X. kerbe, de pályán azért megmutatja hogy nem csak tötyögni tud, nagyon idiótán vezetve városi gyorsulásokkal egyszer mértem 11,5-et, most 17 es kerekek vannak rajta, de tíz alá nem igen sikerült eddig levinni, elözö autóink dízelek voltak, de NAGYON megvagyok elégedve vele, böven elegendö a 2 literböl nekem a 145 ló. Ja és benzines automatától 10 liter???, sztem király.

Az enyém kézi váltós.
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #15669 Dátum: 2008.04.02 szerda, 19:17:27 »

Az enyém kézi váltós.

Na igen lehet hogy ez nagyban befolyásolja a fogyinkat, de nem válnék meg az automatától soha, elötte 525 tds kombi bömösünk volt (szegénykémet fejre állítottam), az is automata, de mivel az dizel volt igy hajtva is 9 litert kajált. Nem ismerem nagyon a V6 motrot, az 2,5 es??, mennyi ló van abban???
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15670 Dátum: 2008.04.02 szerda, 19:30:59 »

Na igen lehet hogy ez nagyban befolyásolja a fogyinkat, de nem válnék meg az automatától soha, elötte 525 tds kombi bömösünk volt (szegénykémet fejre állítottam), az is automata, de mivel az dizel volt igy hajtva is 9 litert kajált. Nem ismerem nagyon a V6 motrot, az 2,5 es??, mennyi ló van abban???

jaja, ez a legkisebb, leggyengébb, ez 171ló elvileg.
De van a 3.0ból 204 lovas (ilyet vennék, de itthon nincs), és az ST 227 lóval.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15671 Dátum: 2008.04.02 szerda, 19:37:49 »

jaja, ez a legkisebb, leggyengébb, ez 171ló elvileg.
De van a 3.0ból 204 lovas (ilyet vennék, de itthon nincs), és az ST 227 lóval.

171 lóra már nem biztos hogy stilszerű a leggyengébb jelzőt használni eplus2 wave Szerintem azért vannak  nála gyengébbek is az utakon (ugy kb 96%-ban )  vigyor3 wave
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #15672 Dátum: 2008.04.02 szerda, 19:50:34 »

171 lóra már nem biztos hogy stilszerű a leggyengébb jelzőt használni eplus2 wave Szerintem azért vannak  nála gyengébbek is az utakon (ugy kb 96%-ban )  vigyor3 wave
Ez egy jó megjegyzés, és igaz is az autók nagyon nagy része ennél jóval csekélyebb telejsítménnyel bír.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #15673 Dátum: 2008.04.02 szerda, 20:01:01 »

Ez egy jó megjegyzés, és igaz is az autók nagyon nagy része ennél jóval csekélyebb telejsítménnyel bír.
A V6-os Mondeok közül a leggyengébb, gondolom én.  Undecided
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15674 Dátum: 2008.04.02 szerda, 20:06:09 »

A V6-os Mondeok közül a leggyengébb, gondolom én.  Undecided

Persze, hogy a V6os mondik közül értettek.
Egyébként baráton 620i Roverjéhez képest az enyém sokkal jobban megy, mint 40ló különbség.
Naplózva
knulp
Vendég
« Új hozzászólás #15675 Dátum: 2008.04.04 péntek, 14:07:15 »

Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. 2004-es TDCI GHIA járgányomba akarnék tempomatot rakatni. Tudom van a fórumon leírás, de nekem olyan vállalkozó szellemű emberke kellene, aki megmondja nekem pontosan mire is van szükségem ill. be is tudná szerelni,szereltetni. Előre is köszi!!!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #15676 Dátum: 2008.04.04 péntek, 14:53:33 »

Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. 2004-es TDCI GHIA járgányomba akarnék tempomatot rakatni. Tudom van a fórumon leírás, de nekem olyan vállalkozó szellemű emberke kellene, aki megmondja nekem pontosan mire is van szükségem ill. be is tudná szerelni,szereltetni. Előre is köszi!!!

alkatrész (a főoldalon lévő cikkben benne vannak az alaktrészek kódjai)
- egy fékpedál kapcsoló
- egy kuplungpedál kapcsoló
- egy 5(?) amperes biztosíték
- tempomatos kormánynyomógombok (vagy szerzel tempomatos légzsákot, amire van tippem)

munka
- remélhetőleg kábelezni nem kell (hasonló korú és típusú autómban nem kellett
- kuplung pedálkapcsoló csere (2 perc)
- fék pedálkapcsoló beépítés (3 perc. A kapcsoló nyelve "túl" hosszú, ezért a pedált közben be kell nyomni, majd finoman felengedni, amitől a kapcsoló nyelve pontosan beáll)
- tempomat biztosíték berakása
- tempomat engedélyezése az ECU-ban, és tempomat visszajelzés bekapcsolása a műszeregységben. (Ezt márkaszervizben tudják megcsinálni. Egy kosszal érdemes megpróbálni a pillanatyni fogyasztásmérést is bekapcsoltatni)
- kormánygombok beépítése. Ez macera. Ha csak gomb van, akkor Zacci kivágja neked a légzsákban a helyét, ha van tempomatos légzsákod, akkor csak csere.

Kb. ennyi. Nekem új alkatrészekkel valami 25-ből jött ki, Zacci féle kivágásos módszerrel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #15677 Dátum: 2008.04.04 péntek, 14:54:18 »

Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. 2004-es TDCI GHIA járgányomba akarnék tempomatot rakatni. Tudom van a fórumon leírás, de nekem olyan vállalkozó szellemű emberke kellene, aki megmondja nekem pontosan mire is van szükségem ill. be is tudná szerelni,szereltetni. Előre is köszi!!!

Vik a Könyves Kálmánon...06203845188
Naplózva
bigalexander
Vendég
« Új hozzászólás #15678 Dátum: 2008.04.06 vasárnap, 19:15:08 »

Sziasztok.
Most akkor le lehet dugozni az EGR t 1.8 benyásnál vagy cserézni ?
Ki lehet szedni ,hogy ne égjen a lámpa valamilyen modszerrel vagy csak a szervizbe,
Az megbizonyosodott ,hogy az EGR re gyuladt ki.

köszi.
Naplózva
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #15679 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 11:18:39 »

Penteken bent voltam a Ford-nal egy szoftver frissites miatt, kb. fel ora utan kiderult, hogy nem fog menni a dolog, mivel a CPU ker valamilyen REG kodot amit az elozo frissitesnel adott meg a rendszer, de mivel ez akkor nem lett feljegyezve, szivas az egesz.
Mondta a szerelo srac, hogy megprobalhatunk egy "format C\:"-ot, de ezestben lehet, hogy CPU-t is kell majd cserelni, ha esetleg nem sikerul a muvelet!!!!!!!!!!!! falbav
Ugyhogy marad a mostani szoftver...
Valakinek volt mar ilyen problemaja??, kivancsi lennek mashol meg tudtak-e oldani ezt a hibat. wave
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15680 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 12:11:42 »

ha esetleg nem sikerul a muvelet!!!!!!!!!!!! falbav

Ez esetben a szervíznek kell vállalni a felelősséget, és ingyen kicserélni. Oda vitted, működött, belenyúlt nem működik... Egyértelmű szerintem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #15681 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 13:17:15 »

Ez esetben a szervíznek kell vállalni a felelősséget, és ingyen kicserélni. Oda vitted, működött, belenyúlt nem működik... Egyértelmű szerintem.

Van benne valami, de szerinted megeri a huzavonat egy szoftver frissites miatt?
Mit tudhat a mostani frissites amit az elozo nem tudott? Vagy csak engem szivat a szerviz ezzel a "frissitjuk a szoftvert mert az jo" dumaval vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15682 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 13:59:08 »

Penteken bent voltam a Ford-nal egy szoftver frissites miatt, kb. fel ora utan kiderult, hogy nem fog menni a dolog, mivel a CPU ker valamilyen REG kodot amit az elozo frissitesnel adott meg a rendszer...

Neem ez egy picit meredeknek tűnik. Reg kód? Ezt fel kéne írni? Valami itt nem stimmel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #15683 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 14:04:37 »

Neem ez egy picit meredeknek tűnik. Reg kód? Ezt fel kéne írni? Valami itt nem stimmel.

Nekem csináltak szoftverfrissítést és német volt az autó, úgyhogy biztos nincs feljegyezve sehol semmi.
Szerintem igazad van, ez hülyeség. Jegyzettömböt nem adtak az autóhoz...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15684 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 16:14:46 »

Van benne valami, de szerinted megeri a huzavonat egy szoftver frissites miatt?
Mit tudhat a mostani frissites amit az elozo nem tudott? Vagy csak engem szivat a szerviz ezzel a "frissitjuk a szoftvert mert az jo" dumaval vigyor3


Nézd, ha elviszed a számítógéped egy BIOS frissítésre, ott ugyan ez a helyzet, ha szakszerűen csinálják, általába sikerül a frissítés. Autóknál szerintem még nagyobb arányban sikeres a dolog, csak komolyabb elektronika van bennük.
Engem soha nem foglalkoztatott a frissítés gondolata, ami jól működik minek piszkálni? Smiley De ha Nálad valami gond van, és ez lehet rá a megoldás, mindenképpen meg kell próbálni!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #15685 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 16:22:45 »

Nézd, ha elviszed a számítógéped egy BIOS frissítésre, ott ugyan ez a helyzet, ha szakszerűen csinálják, általába sikerül a frissítés. Autóknál szerintem még nagyobb arányban sikeres a dolog, csak komolyabb elektronika van bennük.
Engem soha nem foglalkoztatott a frissítés gondolata, ami jól működik minek piszkálni? Smiley De ha Nálad valami gond van, és ez lehet rá a megoldás, mindenképpen meg kell próbálni!

Az alapjaratom ingadozik, de erre valoszinuleg a MAF tisztitas lesz a megoldas, ha nem segit akkor ha tetszik ha nem, jon a CPU frissites..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15686 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 16:33:24 »

Az alapjaratom ingadozik, de erre valoszinuleg a MAF tisztitas lesz a megoldas, ha nem segit akkor ha tetszik ha nem, jon a CPU frissites..


CPU frissítés... gondolom, ezt viccnek írod, de hogy a sw frissítés megoldaná az ingadozó alapjáratot, azt kétségbe vonnám.
A MAF-ot tisztítsd meg, az nem lehet gond, esetleg a szívósort is, de pl az enyémben még gyári a sw, és semmi vaja. 2003 év végi.
Ha az a sw jó volt, akkor...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #15687 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 16:40:33 »

Penteken bent voltam a Ford-nal egy szoftver frissites miatt, kb. fel ora utan kiderult, hogy nem fog menni a dolog, mivel a CPU ker valamilyen REG kodot amit az elozo frissitesnel adott meg a rendszer, de mivel ez akkor nem lett feljegyezve, szivas az egesz.
Mondta a szerelo srac, hogy megprobalhatunk egy "format C\:"-ot, de ezestben lehet, hogy CPU-t is kell majd cserelni, ha esetleg nem sikerul a muvelet!!!!!!!!!!!! falbav
Ugyhogy marad a mostani szoftver...
Valakinek volt mar ilyen problemaja??, kivancsi lennek mashol meg tudtak-e oldani ezt a hibat. wave

Félve kérdezem, nem lehet hogy átírták a a progit /csip-csip/ és az van lezárva, hogy más ne turkáljon benne?
Valami ilyenről hallotam már.
Naplózva
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #15688 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 16:58:11 »

CPU frissítés... gondolom, ezt viccnek írod, de hogy a sw frissítés megoldaná az ingadozó alapjáratot, azt kétségbe vonnám.
A MAF-ot tisztítsd meg, az nem lehet gond, esetleg a szívósort is, de pl az enyémben még gyári a sw, és semmi vaja. 2003 év végi.
Ha az a sw jó volt, akkor...

Persze sw frissitesre gondoltam... nem CPU-ra, szep is lenne.. nyes
Akkor bizony tuti, hogy nem piszkalgatom meg a dolgot, marad a MAF tisztitas.
Ha kesz vagyok vele majd ugy is jelentkezem, hogy a hiba fennall-e meg.

Tuning szerintem nem johet szoba, leellenorzot nev alapjan egy idosebb ugyvednoje volt a kocsi amit lecserelt egy uj mondira, sztem a csip-csip-re nem igazan volt szuksege, remelem nyes
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15689 Dátum: 2008.04.14 hétfő, 22:33:18 »

Az alapjaratom ingadozik, de erre valoszinuleg a MAF tisztitas lesz a megoldas, ha nem segit akkor ha tetszik ha nem, jon a CPU frissites..


Jobb esetben, rosszban porlasztós lesz. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15690 Dátum: 2008.04.15 kedd, 07:24:24 »

Sziasztok!

Néha mikor beindítom a Mondit, az alapjárat 4-5ször felmegy egymás után 200 fordulatnyit (mintha játszanék a gázzal), és közben mintha valami kerregő hang jönne a motortérből. Találkoztatok már ilyennel? Nagyjából azóta csinálja mióta ki lett cserélve a generátor feszítőgörgő és tárcsa. Lehet köze hozzá?  Undecided
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #15691 Dátum: 2008.04.16 szerda, 09:47:53 »

Sziasztok!

Néha mikor beindítom a Mondit, az alapjárat 4-5ször felmegy egymás után 200 fordulatnyit (mintha játszanék a gázzal), és közben mintha valami kerregő hang jönne a motortérből. Találkoztatok már ilyennel? Nagyjából azóta csinálja mióta ki lett cserélve a generátor feszítőgörgő és tárcsa. Lehet köze hozzá?  Undecided
Ez van nekem is.
Csak hideg motornál csinálja?
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15692 Dátum: 2008.04.16 szerda, 13:18:01 »

Ez van nekem is.
Csak hideg motornál csinálja?

Igen, úgy figyeltem meg. Akkor úgy tűnik ugyanaz lesz a gáz...  Undecided

És Te gyanakodsz valamire?
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #15693 Dátum: 2008.04.16 szerda, 13:45:59 »

Igen, úgy figyeltem meg. Akkor úgy tűnik ugyanaz lesz a gáz...  Undecided

És Te gyanakodsz valamire?
Nagyon arra gyanakodnak hogy porlasztócsúcs.  falbav
Egyet már cseréltek, poharazásnál derült ki hogy az rossz.  (de a hiba továbbra is megmaradt)
Pénteken újjabb műtét, remélem kiderül mi a gond.
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15694 Dátum: 2008.04.16 szerda, 13:59:00 »

Nagyon arra gyanakodnak hogy porlasztócsúcs.  falbav
Egyet már cseréltek, poharazásnál derült ki hogy az rossz.  (de a hiba továbbra is megmaradt)
Pénteken újjabb műtét, remélem kiderül mi a gond.


Írd majd meg mindenképpen, ha sikerül megoldani.
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #15695 Dátum: 2008.04.16 szerda, 17:35:02 »

Írd majd meg mindenképpen, ha sikerül megoldani.
Csak az a dühítő az egészben, ha mentem vele néhány kilómétert akkor 4-5 órán belül nem jelentkezik a hiba.
Ezért csütörtökön este a szervízben kell hagyni az autót.  rinya
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15696 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 06:57:16 »

Csak az a dühítő az egészben, ha mentem vele néhány kilómétert akkor 4-5 órán belül nem jelentkezik a hiba.
Ezért csütörtökön este a szervízben kell hagyni az autót.  rinya

Ezért nem vittem még el én sem szervízbe, mert tudom, hogy ott nem tudnám produkálni a jelenséget...
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #15697 Dátum: 2008.04.17 csütörtök, 07:45:10 »

Ezért nem vittem még el én sem szervízbe, mert tudom, hogy ott nem tudnám produkálni a jelenséget...
+oldás esetén feltétlen jelzem!  eljen
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #15698 Dátum: 2008.04.18 péntek, 16:29:48 »

Ez van nekem is.
Csak hideg motornál csinálja?
Nekem is teljesen ugyanez a jelenség!
Nem olyan régen poharaztattam ki a csúcsokat, és mind tök jó.
Az a furi, hogy egyszer agyonáztattam a MAF-t karbtisztítóval, és utána pont 2 napig nem csinálta, gyönyörűen indult és beállt egyből az alapjárati fordszámra, de utána elkezdett újra hullámozva indulni!
Nem lehet, hogy a MAF ment tönkre (ha egyáltalán az tönkre tud menni - persze szálszakadás kizárva)?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15699 Dátum: 2008.04.18 péntek, 16:40:44 »

Nekem is teljesen ugyanez a jelenség!
Nem olyan régen poharaztattam ki a csúcsokat, és mind tök jó.
Az a furi, hogy egyszer agyonáztattam a MAF-t karbtisztítóval, és utána pont 2 napig nem csinálta, gyönyörűen indult és beállt egyből az alapjárati fordszámra, de utána elkezdett újra hullámozva indulni!
Nem lehet, hogy a MAF ment tönkre (ha egyáltalán az tönkre tud menni - persze szálszakadás kizárva)?


Húzd le egyszer próbából, és indítsd úgy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 320 321 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.