Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:20:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 341 342 343 344 345 346 347 [348] 349 350 351 352 353 354 355 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21888455 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #17350 Dátum: 2009.03.03 kedd, 09:37:09 »

Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #17351 Dátum: 2009.03.03 kedd, 10:06:31 »

Sziasztok!
Tudom,hogy off,de most nagyon szomorú vagyok!Lebontották a Mondikámat!Nem adták meg az elsőbbséget! gun
..
..ez valőban nagyon szomoró..ám, ha további kérdésed van irány a biztosítós topic..... email
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #17352 Dátum: 2009.03.03 kedd, 10:10:24 »

..ez valőban nagyon szomoró..ám, ha további kérdésed van irány a biztosítós topic..... email

Köszike,de már intézik a javítást!Remélem a jövőhét elején kész lesz a Mondikám!
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17353 Dátum: 2009.03.03 kedd, 10:13:18 »

A bowdent leakasztottatok ? Ha nem, lehet az szorul...
Ha nem birod szetszedni a feknyerget, mert ugy be van rohadva, akkor igen. Fil de diferensz

Igen leakasztottuk, de akkor működött is rendesen, a bowden is megtud úgy szorulni, hogy ne engedjen vissza?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17354 Dátum: 2009.03.03 kedd, 10:49:49 »

Igen leakasztottuk, de akkor működött is rendesen, a bowden is megtud úgy szorulni, hogy ne engedjen vissza?

Marmint mi mukodott rendesen ? A kezifek kar vagy a feknyereg kerdeses resze ?
Igen a bowden is be tud rohadni, szorulni. Gyakorlatilag a hatso fek rendszer tobb sebbol verzik  levele
De ecceru a diag...ha kiakasztod a kotelet, es a fek nyereg rugos resze megfeleloen jar, nem akad, szorul stb, akkor a kotelnel kell keresni a hibat. Ettol fuggetlenul jol tetted, hogy a feknyereg rugos tagjat is befujkaltad, mert az biza hajlamos berohadni.
Naplózva

blah blah blah
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17355 Dátum: 2009.03.03 kedd, 11:04:12 »

Marmint mi mukodott rendesen ? A kezifek kar vagy a feknyereg kerdeses resze ?
Igen a bowden is be tud rohadni, szorulni. Gyakorlatilag a hatso fek rendszer tobb sebbol verzik  levele
De ecceru a diag...ha kiakasztod a kotelet, es a fek nyereg rugos resze megfeleloen jar, nem akad, szorul stb, akkor a kotelnel kell keresni a hibat. Ettol fuggetlenul jol tetted, hogy a feknyereg rugos tagjat is befujkaltad, mert az biza hajlamos berohadni.

Igen a féknyereg behúzó része működött.  Akkor valszeg bowden gond lesz. Remélem is mert az az "olcsóbb" mulatság.

Hátul nem csak a fékkel van bibi. Még tegnap kipuf-ot is hegesztettünk, mert a kerék pont odaveri a trutyit a dobra mégpedig a csőnél szépen meg is áll és rohaszt. Miért nincs ott valami takaró?Huh?  gun
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17356 Dátum: 2009.03.03 kedd, 11:14:03 »

Igen a féknyereg behúzó része működött.  Akkor valszeg bowden gond lesz. Remélem is mert az az "olcsóbb" mulatság.
Akkor szerencsed van. Nem a technikan mulott elhiheted  vigyor3 azert boszen fujkald be rozsda oldoval majd adj neki zsirt gazdagon, jarasd be jol a nyerget, aztan csere kotel. Ha esetleg a kezifek karod kuka (szerintem ritka de eloferdul), akkor ha kell tok adni egy jo alapotu mukodot.  wave
Válasz
Hátul nem csak a fékkel van bibi. Még tegnap kipuf-ot is hegesztettünk, mert a kerék pont odaveri a trutyit a dobra mégpedig a csőnél szépen meg is áll és rohaszt. Miért nincs ott valami takaró?Huh?  gun

Koszonheto*

*** a negatív túlzásokat korrigáltam. Angel
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.03 kedd, 12:04:21 írta Angel » Naplózva

blah blah blah
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #17357 Dátum: 2009.03.03 kedd, 11:41:30 »

Marmint mi mukodott rendesen ? A kezifek kar vagy a feknyereg kerdeses resze ?
Igen a bowden is be tud rohadni, szorulni. Gyakorlatilag a hatso fek rendszer tobb sebbol verzik  levele
De ecceru a diag...ha kiakasztod a kotelet, es a fek nyereg rugos resze megfeleloen jar, nem akad, szorul stb, akkor a kotelnel kell keresni a hibat. Ettol fuggetlenul jol tetted, hogy a feknyereg rugos tagjat is befujkaltad, mert az biza hajlamos berohadni.

Egy ilyen javítókészlet nem oldja meg a problémát? http://www.fordalkatresz.com/?katid=32867730&termek_al_id=23892&katnev=38mm-es%20Mo01-07

Vagy nem ez sz@arakszik?
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.03 kedd, 11:43:01 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17358 Dátum: 2009.03.03 kedd, 12:03:53 »

Egy ilyen javítókészlet nem oldja meg a problémát? http://www.fordalkatresz.com/?katid=32867730&termek_al_id=23892&katnev=38mm-es%20Mo01-07

Vagy nem ez sz@arakszik?

termeszetesen nem.
Naplózva

blah blah blah
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17359 Dátum: 2009.03.03 kedd, 12:04:51 »

Akkor szerencsed van. Nem a technikan mulott elhiheted  vigyor3 azert boszen fujkald be rozsda oldoval majd adj neki zsirt gazdagon, jarasd be jol a nyerget, aztan csere kotel. Ha esetleg a kezifek karod kuka (szerintem ritka de eloferdul), akkor ha kell tok adni egy jo alapotu mukodot.  wave
Koszonheto a "csak addig birja ki, mig le telik a 4ev gari, oszt akkor mar jobb ha darabjaira hullik" c. hozzaallasnak. A hatso feknyereg meg egyenesen szfh  levele Nem csoda, hogy kategoriajaban occo a Mondeo. Hat occo husnak hig a leve szoktak mondani...

Köszönöm a felajánlást!!!  worship Nemsokára hívom a szerelőt, hogy mi lesz a megoldás. Ha szükség lesz rá, kereslek  wave
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17360 Dátum: 2009.03.03 kedd, 12:05:56 »

termeszetesen nem.

Pedig de jó lenne............. hmmmm.........  hehe hehe
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Major
Vendég
« Új hozzászólás #17361 Dátum: 2009.03.03 kedd, 18:43:44 »

Sziasztok!

Lassacskán 220000 Km-hez érkezünk a jó öreg V6-al és egyre többször csúszik ki a kifényesedett kormány a kezemből... Már a váltógomb is tükrözi a napfényt és még a váltókar szoknya bőrje is kikopott egy helyen.

Gondoltam a tavaszi külső-belső kozmetika mellé megjárná egy kiadós újrabőrözés. Van valakinek tapasztalata ilyen téren? Vagy begyek inkább egy szett bontott cuccot, valami keveset futott autóból?

Ha másik topicban volt már ilyenről szó, akkor szóljatok és átballagok oda.

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #17362 Dátum: 2009.03.03 kedd, 22:22:53 »

Sziasztok!

Lassacskán 220000 Km-hez érkezünk a jó öreg V6-al és egyre többször csúszik ki a kifényesedett kormány a kezemből... Már a váltógomb is tükrözi a napfényt és még a váltókar szoknya bőrje is kikopott egy helyen.

Gondoltam a tavaszi külső-belső kozmetika mellé megjárná egy kiadós újrabőrözés. Van valakinek tapasztalata ilyen téren? Vagy begyek inkább egy szett bontott cuccot, valami keveset futott autóból?

Ha másik topicban volt már ilyenről szó, akkor szóljatok és átballagok oda.

Előre is köszönöm a segítséget!

Többen megcsináltattuk, szerintem jobb lesz, mint az eredeti, a kárpitosok elég jó bőrrel dolgoznak. Pesten biztosan van egy csomó bőrös (Google a te barátod) - én Tatabányán csináltattam, mertmivelhogy ott lakom. nyes
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17363 Dátum: 2009.03.04 szerda, 07:38:26 »

Pedig de jó lenne............. hmmmm.........  hehe hehe

Tegnap elhoztam a kocsit a szerelőtől. Két új kézifék-huzal+fékmérés+ munkadíj = 20 ezer. De most már legalább jó. Roll Eyes Roll Eyes

Zacci, azért mégegyszer köszi a felajánlást!!!  eljen 
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17364 Dátum: 2009.03.04 szerda, 07:39:56 »

Tegnap elhoztam a kocsit a szerelőtől. Két új kézifék-huzal+fékmérés+ munkadíj = 20 ezer. De most már legalább jó. Roll Eyes Roll Eyes

Zacci, azért mégegyszer köszi a felajánlást!!!  eljen 

Szivesen ! Azert a hatso feknyerget ellenoriztesd minden szerviz alkalmaval, illetve pucoljak le azt a rugos rezst, es toljak tele zsirral... wave
Naplózva

blah blah blah
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #17365 Dátum: 2009.03.06 péntek, 00:14:10 »

Sziasztok!

Lassacskán 220000 Km-hez érkezünk a jó öreg V6-al és egyre többször csúszik ki a kifényesedett kormány a kezemből... Már a váltógomb is tükrözi a napfényt és még a váltókar szoknya bőrje is kikopott egy helyen.

Gondoltam a tavaszi külső-belső kozmetika mellé megjárná egy kiadós újrabőrözés. Van valakinek tapasztalata ilyen téren? Vagy begyek inkább egy szett bontott cuccot, valami keveset futott autóból?

Ha másik topicban volt már ilyenről szó, akkor szóljatok és átballagok oda.

Előre is köszönöm a segítséget!

Helló,

Én az Árpád-híd közelében, ha jól emlékszem Pacsirtamező utcába vittem két Mondimat kormányt újrabőröztetni, elégedett voltam az eredménnyel. 12-14e forintot fizettem/kormány, természetesen MkIII-on sokkal jobban nézett ki, mert ott a "fém"-szerű műanyagelemek alá be lehetett tűrni a bőrt, MkI-en kevésbé szép, de vezetni kellemes.
Sebességváltóhoz, ilyesmihez nem nyúltak, a srác szerint "ha az övé lenne, nem foglalkozna vele". Szóval nem akart rábeszélni arra, hogy egy aránylag nem ocsmány sebváltó/kézifék-szoknyát lecseréljek.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17366 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 20:00:56 »

Igen a féknyereg behúzó része működött.  Akkor valszeg bowden gond lesz. Remélem is mert az az "olcsóbb" mulatság.


Mennyire könnyen működött a kar? Kézzel simán tudtátok előre-hátra mozgatni?
(Nekem is gond van vele, a szerelő szerint nem a kötél okozza. Ma befújkáltam WD40-el, könnyebben megy, mint eddig, de magától nem megy vissza.)

Más.
A bal hátsó záram megadta magát. Legalábbis úgy tűnik. Már korábban is csinálta, hogy se a távirányítóra, se a kulcsra nem zárt-nyitott. De utána megjavult magától. Leginkább nagy esőzések, vagy mosás után csinálta.
Ma se működött, előtte mostam, gondoltam beázott. Leszedtem a gumitömítést az első- és a hátsó ajtónál, de egyáltalán nem volt oxidálódva. Amennyit én láttam belőle, az legalábbis nem. De azért befújtam WA40-el. De utána se működött.

Más helyen lehet a gond? Vagy valszeg kuka a bal hátsó zár?
Ha igen, lehet vajon javítani? Nekem van egy nagyon ügyes kezű villamossági szerelőm.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #17367 Dátum: 2009.03.08 vasárnap, 21:36:46 »

Leszedtem a gumitömítést az első- és a hátsó ajtónál, de egyáltalán nem volt oxidálódva. Amennyit én láttam belőle, az legalábbis nem. De azért befújtam WA40-el. De utána se működött.

Más helyen lehet a gond? Vagy valszeg kuka a bal hátsó zár?
Ha igen, lehet vajon javítani? Nekem van egy nagyon ügyes kezű villamossági szerelőm.


Kell egy fél nap a WD40-nek, mire megteszi a hatását. Én már jártam párszor így, a WD40 után néhány órai állás után megjavult a zár. Remélem neked is így lesz. wave
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17368 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 07:57:49 »


Ha igen, lehet vajon javítani? Nekem van egy nagyon ügyes kezű villamossági szerelőm.


Haaat sajna a az egesz zarszerkezet szegecselve van. Raadasul a szegecs onmagaban a tengelyek szerepet is betolti. Szoval szet lehet szedni, de, hogy utana mennyire lehet majd stabilan ossze rakni nah ez jo kerdes...Nyilvan kontakt hiba van...a zar csatijat fujkald be hatha...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17369 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 08:01:31 »

Mennyire könnyen működött a kar? Kézzel simán tudtátok előre-hátra mozgatni?
(Nekem is gond van vele, a szerelő szerint nem a kötél okozza. Ma befújkáltam WD40-el, könnyebben megy, mint eddig, de magától nem megy vissza.)

WD40 oda nem eleg ! Eloszoris jol le kell pucolni a sartol, rozsdatol...ehhez valami megfelelo oldoszert hasznalj...utana fujkald be valami zsirzo sprayvel es jarasd meg jo alaposan, hogy a zsir be tudjon kuszni a tengelyhez. Ehhez szerintem jo lehet az olyan zsirzo spray, ami eloszor ilyen folyekony, aztan zsir lesz belole...erdekes cucc...Asszem Auchanban vettem anno, es ilyen csapagy meg lanc van rajta...kifejezetten ilyen csapagy stb. kenesre alkalmas...Asszem Motip a markaja... wave
Naplózva

blah blah blah
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17370 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 11:02:46 »

Mennyire könnyen működött a kar? Kézzel simán tudtátok előre-hátra mozgatni?
(Nekem is gond van vele, a szerelő szerint nem a kötél okozza. Ma befújkáltam WD40-el, könnyebben megy, mint eddig, de magától nem megy vissza.)



A karon is észre lehetett venni. Kisebb úton mozgott, mint addig. de kézzel simán működött ha hátul húztuk.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mondi_18
Vendég
« Új hozzászólás #17371 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 11:27:04 »

Sziasztok,

Segítségeteket kérném a következő dologban.
Van egy 2002 Mondeo MK3 Ghia Turnier-em és fogalmam nincs, hogy a riasztója milyen hangot ad. (pedig nem ártana, mert ha esetleg piszkálják, jó lenne tudnom milyen az a hang amire ugranom kell:).

Nem tudjátok esetleg, hogy tudnám "szóra bírni" a riasztót? Mármint, hogy tudom megszólaltatni?

Segítségeteket előre is köszönöm.


Üdv:
Mondi
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17372 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 11:28:35 »

Sziasztok,

Segítségeteket kérném a következő dologban.
Van egy 2002 Mondeo MK3 Ghia Turnier-em és fogalmam nincs, hogy a riasztója milyen hangot ad. (pedig nem ártana, mert ha esetleg piszkálják, jó lenne tudnom milyen az a hang amire ugranom kell:).

Nem tudjátok esetleg, hogy tudnám "szóra bírni" a riasztót? Mármint, hogy tudom megszólaltatni?

Segítségeteket előre is köszönöm.


Üdv:
Mondi

beriasztod az autot, es felnyitod a geptetot  wave
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17373 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 11:35:36 »

beriasztod az autot, es felnyitod a geptetot  wave
És (ha) gyári kürt-dudahagját élvezheti..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17374 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 11:38:50 »

És (ha) gyári kürt-dudahagját élvezheti..... nyes

jah, akkor ez esettben csak uljon be es nyomkodja utemesen a dudat  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Mondi_18
Vendég
« Új hozzászólás #17375 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 12:26:31 »

beriasztod az autot, es felnyitod a geptetot  wave


Szia,

Próbáltam, saját kulccsal való nyitáskor nem szólal meg a riasztó.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17376 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 12:44:27 »


Szia,

Próbáltam, saját kulccsal való nyitáskor nem szólal meg a riasztó.

Akkor nincs benne, vagy nem muxik a riaszto. Egyebkent a riaszto asszem a kettos zarassal aktivalodik. Ha csak siman 1x zarod, akkor nem...
Naplózva

blah blah blah
Mondi_18
Vendég
« Új hozzászólás #17377 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 12:59:22 »

Akkor nincs benne, vagy nem muxik a riaszto. Egyebkent a riaszto asszem a kettos zarassal aktivalodik. Ha csak siman 1x zarod, akkor nem...


Igen, tudom, mindig kettős zárást csinálok, fel is villannak kétszer az irányjelzők, ahogy kell.
Na mindegy, majd ha legközelebb viszem a szervízbe megkérdezem tőlük.

Köszi a tippeket.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #17378 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 16:20:58 »

Most szabályoztattam fel az első féktárcsákat,mert intenzívebb fékezésnél kirázta a lelket is belőlem,iszonyatosan remegett a kormány. Tavaly cseréltem kompletten első-hátsó tárcsa,betét szettet,40ezer ment bele és most jeletkezett ez a rázkódós dolog. A tárcsa belső felülete egyik részen fényes, másikon matt volt. Szerelő ahogy leszedte, egyből mondta hogy sz@r a tárcsa anyagszerkezete,nem egyenletes,valószínű ez okozza a gondot,és egy szabályozást megér.A betét viszont nagyon jól bírja,alig kopott valamit 40ezer alatt. Hátső féknél olyan problémám volt,hogy hosszabb garázsbanállás után(1hét),mintha beragadt volna a fék, és nehezen tudtam elindulni. Egyszerűen szorult a fékbetét. Először a már oly sokszor emlegetett féknyereg problémára gondoltam. Meg is néztem,de nekem tökéletesen működik, kézzel is simán tudom mozgatni, és még rugó nélkül is visszaáll. De azért befújkáltam csavarlazítóval,és WD40el.Tudom hogy az gyenge oda, de mivel nincs is baja,gondoltam nem kell erősebb zsírzóspray. Smiley A "fékragadást" a rozsda okozta. Hosszas állás után, elég szép rozsdaréteg kerül a tárcsára, és ez ragasztja oda a betéteket.(mondták is a hátsó tárcsákra,hogy nem alufelnihez,mert rozsdálódik) De ez pár száz méter után lekopik,és tökéletesen működik. Egyébként MEYLE tárcsákról és betétekről van szó,van valakinek tapasztalata ezzel a márkával?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #17379 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 19:29:28 »

Kettős zárást kell csinálni, utána a motorháztetőt nyisd ki kulccsal.
A gyári riasztó egy dudát kapcsol be a bal hátsó kerék környékén, szaggatva.




Igen, tudom, mindig kettős zárást csinálok, fel is villannak kétszer az irányjelzők, ahogy kell.
Na mindegy, majd ha legközelebb viszem a szervízbe megkérdezem tőlük.

Köszi a tippeket.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17380 Dátum: 2009.03.09 hétfő, 19:34:50 »

Kettős zárást kell csinálni, utána a motorháztetőt nyisd ki kulccsal.
A gyári riasztó egy dudát kapcsol be a bal hátsó kerék környékén, szaggatva.

mar megtette...
Naplózva

blah blah blah
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17381 Dátum: 2009.03.10 kedd, 09:20:46 »

Kell egy fél nap a WD40-nek, mire megteszi a hatását. Én már jártam párszor így, a WD40 után néhány órai állás után megjavult a zár. Remélem neked is így lesz. wave
Eddig még nem javult meg a bal hátsó zár  szomoru1.

Viszont az jutott az eszembe, hogy pénteken nem a távirányítós kulcsot használtam, és utána nem működött a zár. Aztán megint működött. Most megint nem.
Nem lehet, hogy újra kellene programoznom a kulcsot? (Egyébként a többi zár rendben működik.)

A kárpitot mennyire macerás leszedni? Ránéznék arra a zárra.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #17382 Dátum: 2009.03.10 kedd, 11:38:01 »

Eddig még nem javult meg a bal hátsó zár  szomoru1.

Viszont az jutott az eszembe, hogy pénteken nem a távirányítós kulcsot használtam, és utána nem működött a zár. Aztán megint működött. Most megint nem.
Nem lehet, hogy újra kellene programoznom a kulcsot? (Egyébként a többi zár rendben működik.)

A kárpitot mennyire macerás leszedni? Ránéznék arra a zárra.

Szerintem nincs köze a távirányítóhoz a dolognak. Én tegnap cseréltettem jobb hátsó zárszerkezetet. Igaz, hogy mikor kicserélték,spec akkor éppen működött. De előtte 4napig meg se nyikkant. Pont miután befújkáltam WD40el. smile Hol fújkáltad Te be, ha nem is szedted le a kárpitot? Egyébként nem macerás leszedni, engem jobban idegesít az a kátrányos szutyok,amivel a porvédő van odaragasztva..Smiley
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17383 Dátum: 2009.03.10 kedd, 11:40:07 »

Szerintem nincs köze a távirányítóhoz a dolognak. Én tegnap cseréltettem jobb hátsó zárszerkezetet. Igaz, hogy mikor kicserélték,spec akkor éppen működött. De előtte 4napig meg se nyikkant. Pont miután befújkáltam WD40el. smile Hol fújkáltad Te be, ha nem is szedted le a kárpitot? Egyébként nem macerás leszedni, engem jobban idegesít az a kátrányos szutyok,amivel a porvédő van odaragasztva..Smiley
Mennyibe fájt a csere?

Sehol nem fújkáltam be a zárat  vigyor3. Ezért szedném le a kárpitot.
A csatlakozókat fújkáltam csak be. Amik az ajtóba mennek.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #17384 Dátum: 2009.03.10 kedd, 11:44:10 »

Mennyibe fájt a csere?

Sehol nem fújkáltam be a zárat  vigyor3. Ezlrt szedném le a kárpitot.
A csatlakozókat fújkáltam csak be.


Én a közvetlenül a zárhoz vezető csatlakozót fúkáttambe. Utána nem is működött 4napig. vigyor3

30ehuf a zárszerkezet, de 25ért megkaptam okosba. És egy ismerőssel kicseréltettem párezerért.
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.10 kedd, 11:49:05 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #17385 Dátum: 2009.03.10 kedd, 17:25:38 »

A vezető oldalon lent a lábrésznél a kárpitba van 2 ilyen kis elforgatós bizb@sz,amihez hozzá lehet fogatni gumiszőnyeget. Nos. Az egyik ilyen nekem kiszakadt. Nem tudjátok hogy lehetne azt vissz@ragasztani,ami tartósan ott is tartja?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #17386 Dátum: 2009.03.10 kedd, 18:30:14 »

Eddig még nem javult meg a bal hátsó zár  szomoru1.

Viszont az jutott az eszembe, hogy pénteken nem a távirányítós kulcsot használtam, és utána nem működött a zár. Aztán megint működött. Most megint nem.
Nem lehet, hogy újra kellene programoznom a kulcsot? (Egyébként a többi zár rendben működik.)

A kárpitot mennyire macerás leszedni? Ránéznék arra a zárra.
http://kepfeltoltes.hu/view/081227/DSC00939_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
6 csavar körbe a müanyag boritáson.
1 csavar a tükör 3szögbe.
1 csavar a belső kilincsnél.
2 csavar a kapaszkodóban,a kipatintható porfogó müanyag alatt.
Kárpit fölfele emelve könnyen lejön.
A többi már értelem szerű.
A kátrányos trutyi szép tiszta lebontásához nincs ötletem.(de érdemes valami melós ruhát felvenni hozzá)
A zárszerkezet kiszerelése se egy nagyon őrdöngős feladat.
Én is vettem annó egy vez oldali zárat 12pénz volt bontóba,de vissza is vittem,mert nem volt semmi baja.

Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #17387 Dátum: 2009.03.10 kedd, 21:35:07 »


A kátrányos trutyi szép tiszta lebontásához nincs ötletem.(de érdemes valami melós ruhát felvenni hozzá)



Egy tipp a kátrányos cucchoz: éles késsel, vagy pengével szépen körbe lehet vágni, és akkor nem leszel sehol olyan.
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.10 kedd, 21:36:41 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #17388 Dátum: 2009.03.10 kedd, 22:02:02 »

Egy tipp a kátrányos cucchoz: éles késsel, vagy pengével szépen körbe lehet vágni, és akkor nem leszel sehol olyan.
Már mint a szivacsot a kátrányt vagy a lemezt? vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.10 kedd, 22:08:42 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #17389 Dátum: 2009.03.10 kedd, 22:04:24 »

Már mint a szivacsot vagy a kátrányt? vigyor3

A kátrány és szivacs között. beka3 vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #17390 Dátum: 2009.03.10 kedd, 22:27:09 »

A kátrány és szivacs között. beka3 vigyor3
Ja!  heureka vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.10 kedd, 22:54:21 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17391 Dátum: 2009.03.11 szerda, 08:52:43 »

6 csavar körbe a müanyag boritáson.
1 csavar a tükör 3szögbe.
1 csavar a belső kilincsnél.
2 csavar a kapaszkodóban,a kipatintható porfogó müanyag alatt.
Kárpit fölfele emelve könnyen lejön.
A többi már értelem szerű.
A kátrányos trutyi szép tiszta lebontásához nincs ötletem.(de érdemes valami melós ruhát felvenni hozzá)
A zárszerkezet kiszerelése se egy nagyon őrdöngős feladat.
Én is vettem annó egy vez oldali zárat 12pénz volt bontóba,de vissza is vittem,mert nem volt semmi baja.

Nagyon szépem köszönöm!
Nekem a bal hátsó záram a rossz, mert az nem működik. Jelenleg legalábbis. Mert általában szokott  Smiley. A vezérlő szerintem jó, mert az összes többi zár megy. Vagy nem jól gondolom?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #17392 Dátum: 2009.03.11 szerda, 10:15:11 »

Nagyon szépem köszönöm!
Nekem a bal hátsó záram a rossz, mert az nem működik. Jelenleg legalábbis. Mert általában szokott  Smiley. A vezérlő szerintem jó, mert az összes többi zár megy. Vagy nem jól gondolom?
Az tény,hogy többeknek xaraxik a hátsó ajtó zár!
Nekem egy egészen más okból kifolyólag kellett szerkezetett venni,de még soha nem romlott el a zárszerkezet.
Leginkább a zárban levő mikrókapcsoló oxidálodik be,mivel nincs,vagy csak nagyon kevesett használod azt az ajtót.
Ha lebontottad,akkor vagy 100* nyisd zárd,és szerintem jó lessz.(lehet hogy le se kell bontani,csak a használatot szimulálni)
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17393 Dátum: 2009.03.11 szerda, 10:20:03 »

Az tény,hogy többeknek ***axik a hátsó ajtó zár!
Nekem egy egészen más okból kifolyólag kellett szerkezetett venni,de még soha nem romlott el a zárszerkezet.
Leginkább a zárban levő mikrókapcsoló oxidálodik be,mivel nincs,vagy csak nagyon kevesett használod azt az ajtót.
Ha lebontottad,akkor vagy 100* nyisd zárd,és szerintem jó lessz.(lehet hogy le se kell bontani,csak a használatot szimulálni)


Most akkor naponta 28x nyitogass a user az ajtot, kulonben elromlik ? Lehet akkor meg aze fog elromlani...nevetseges  levele
Naplózva

blah blah blah
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #17394 Dátum: 2009.03.11 szerda, 10:40:43 »

Most akkor naponta 28x nyitogass a user az ajtot, kulonben elromlik ? Lehet akkor meg aze fog elromlani...nevetseges  levele

Be kell hegeszteni és azt mondani, hogy 3 ajtós limitált széria...
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #17395 Dátum: 2009.03.11 szerda, 10:44:29 »

Most akkor naponta 28x nyitogass a user az ajtot, kulonben elromlik ? Lehet akkor meg aze fog elromlani...nevetseges  levele
De akkor már legalább tudod hogy mitől romlott el! hehe
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17396 Dátum: 2009.03.11 szerda, 10:47:41 »

De akkor már legalább tudod hogy mitől romlott el! hehe

ott a pont  vigyor3 eljen

Ideologia: user error...ha nem hasznalod azert, ha hasznalod azert...van rajta sapka, nincs rajta sapka  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17397 Dátum: 2009.03.11 szerda, 12:03:23 »

Ha lebontottad,akkor vagy 100* nyisd zárd,és szerintem jó lessz.(lehet hogy le se kell bontani,csak a használatot szimulálni)

De ha távirányítóval nyitom az ajtókat, akkor használom az összes zárat. (A fiam mögöttem ül, tehát legtöbbször az összes ajtót nyitni kell, nem csak a bal elsőt.) De azért lehet kipróbálom  Wink.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17398 Dátum: 2009.03.11 szerda, 15:01:42 »

Az tény,hogy többeknek ***axik a hátsó ajtó zár!
...

 ÁÁá ezt nem hiszem el. megint egy újabb hiba-lehetőség. Egy éve mikor megvettem a kocsit a bal első rugó szériahibájáról írtatok sokat.... 2 hónapra rá eltörött a bal első rugóm.... szomoru1 Két hete a kézifékkötél beragadás volt a sláger..... múlthéten nekem is cserélni kellett....   szomoru1
Ha Most a záram is be@arik.........    pias pias pias beka3  action integet2
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #17399 Dátum: 2009.03.11 szerda, 15:02:57 »


Ha Most a záram is be@arik.........    pias pias pias beka3  action integet2
Motorgenerálról vmi újdonság?  eplus2 hehe
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Oldalak: 1 ... 341 342 343 344 345 346 347 [348] 349 350 351 352 353 354 355 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.