Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 19:48:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 386 387 388 389 390 391 392 [393] 394 395 396 397 398 399 400 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21845942 alkalommal)
0 Felhasználó és 253 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #19600 Dátum: 2009.10.28 szerda, 18:12:54 »

Bal hátsó kerék felől időnként folyamatos sípoló, nyikorgó hang hallatszik menet közben. Kézifék enyhe húzására elhallgat. Hosszabb út után a kerék forró, a másik oldali hideg.
DE! Eltérő fék kopást nem tapasztalok. Felemelve (hidegen) könnyen forog a kerék. A problémát már az előző szerviznél jeleztem, amikor megmérték a fékeket és minden rendben volt. Korábban csinált olyat, hogy csak kanyar közben csikorgott.

Biztosan fék hiba vagy lehet kerékcsapágy is?
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.28 szerda, 18:44:54 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19601 Dátum: 2009.10.28 szerda, 18:56:29 »

Bal hátsó kerék felől időnként folyamatos sípoló, nyikorgó hang hallatszik menet közben. Kézifék enyhe húzására elhallgat. Hosszabb út után a kerék forró, a másik oldali hideg.
DE! Eltérő fék kopást nem tapasztalok. Felemelve (hidegen) könnyen forog a kerék. A problémát már az előző szerviznél jeleztem, amikor megmérték a fékeket és minden rendben volt. Korábban csinált olyat, hogy csak kanyar közben csikorgott.

Biztosan fék hiba vagy lehet kerékcsapágy is?
szia! Szerintem fék hiba..nekem is ilyen tüneteim vannak... a szervizes fékcsuszkát vádolja a problémáért.. nem tolja vissza a fékpofát rendesen a helyére..
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19602 Dátum: 2009.10.28 szerda, 20:50:58 »

Megcsináltam az oldalon lévő leirás alapján az autómatikus ajtózárás dolgot vagy 10-szer,de az bizony nem zár be akkor se.... gun mf3
Ez minden MKIII-nál mükszik?
Naplózva
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #19603 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 08:56:13 »

szia! Szerintem fék hiba..nekem is ilyen tüneteim vannak... a szervizes fékcsuszkát vádolja a problémáért.. nem tolja vissza a fékpofát rendesen a helyére..
Szia! Nekem is volt ilyen gondom ( 2003.11. havi 2.0 Tdci kombi modell ) a jobb hátsó keréktől. Ám most nem csinálja, de 2 hete mikor a futómű állításon volt az autó, a szaki nekem is azt mondta, hogy a fékmunkahengerrel van a baj. Nem tolja vissza a fékpofákat rendesen. Nekem azon az oldalon a fékbetétek is sokkal jobban koptak. Most egy jó ideje nem hallom menetközben a sípoló hangot.
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19604 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 09:01:29 »

Ez tipushiba. Be rohad a hatso fek, es ilyenkor melegszik mint allat. Ennek tobb oka is lehet.
1. Kezifek kotel berohadt.
2. Feknyereg berohadt.
3. Mind2

 wave
Naplózva

blah blah blah
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #19605 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 09:30:09 »

Tehát nem világít a bal oldali xenon. Ha bekapcsolom a világítást, bevillan, majd ki is alszik. Az izzó beszerzése folyamatban van.

Ma délután kiszedtem az izzót, mert nem tudtam, milyen kell bele. Utána szépen vissza is raktam a rosszat, majd összeszereltem a lámpát. Némi kis kontakt hiba után működött minden (index, helyzetjelző, fényszóró), kivéve ugye a xenont a rossz izzó miatt.

Néhány óra után elindultunk az autóval, majd kb. 2 km után elkezdett világítani a Motor figyelmeztető lámpa, és azóta is világít. Az autón semmit nem vettem észre, gyorsult, nem rángatott, úgy ment, mint máskor.

Leírom a tapasztalataimat, mert én eléggé meglepődtem.

A xenon halt meg, felvillan, majd elalszik az utolsó fázisa a csőnek.

A Motor figyelmeztető lámpa pedig azért világított, mert kevés volt az olaj. Én azt gondoltam, hogy az olajnyomás jelző, kis piros kanna világít ilyen esetekben, de ezek szerint nem.
Ennyivel is okosabb lettem.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19606 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 09:32:19 »

Leírom a tapasztalataimat, mert én eléggé meglepődtem.

A xenon halt meg, felvillan, majd elalszik az utolsó fázisa a csőnek.

A Motor figyelmeztető lámpa pedig azért világított, mert kevés volt az olaj. Én azt gondoltam, hogy az olajnyomás jelző, kis piros kanna világít ilyen esetekben, de ezek szerint nem.
Ennyivel is okosabb lettem.

Az olajnyomás lehet még megvolt,csak a szint volt alacsony.
Bár ezt én sem tudtam,hogy  ezt jelzi az auto.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19607 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 10:44:44 »

Leírom a tapasztalataimat, mert én eléggé meglepődtem.

A xenon halt meg, felvillan, majd elalszik az utolsó fázisa a csőnek.

A Motor figyelmeztető lámpa pedig azért világított, mert kevés volt az olaj. Én azt gondoltam, hogy az olajnyomás jelző, kis piros kanna világít ilyen esetekben, de ezek szerint nem.
Ennyivel is okosabb lettem.


Es mi volt a hibakod ?
Naplózva

blah blah blah
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #19608 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 12:30:09 »

Megcsináltam az oldalon lévő leirás alapján az autómatikus ajtózárás dolgot vagy 10-szer,de az bizony nem zár be akkor se.... gun mf3
Ez minden MKIII-nál mükszik?
Az csak facelift után müxik.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #19609 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 12:34:54 »

Es mi volt a hibakod ?

Nem tudom.
Vasárnap kezdett világítani az ikon, hétfőn tettem bele olajat. Észrevettem már vasárnap is, hogy kevés, de nem volt otthon olaj. Hétfőn töltöttem bele, és beindítás után rögtön el is aludt, ahogy kellett.
Szóval érdekes, hogy eddig nem érdekelte az autót, hogy kevés az olaj, miután meg kihúztam az olajellenőrző pálcát, már igen?  Shocked.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19610 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 12:57:13 »

Szóval érdekes, hogy eddig nem érdekelte az autót, hogy kevés az olaj, miután meg kihúztam az olajellenőrző pálcát, már igen?  Shocked.

Hány mikroliter olajat is töröltél le a pálcáról?  Wink nyes
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #19611 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 13:00:15 »

Hány mikroliter olajat is töröltél le a pálcáról?  Wink nyes
Igyekeztem  vigyor3.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19612 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 13:56:43 »

Nem tudom.
Vasárnap kezdett világítani az ikon, hétfőn tettem bele olajat. Észrevettem már vasárnap is, hogy kevés, de nem volt otthon olaj. Hétfőn töltöttem bele, és beindítás után rögtön el is aludt, ahogy kellett.
Szóval érdekes, hogy eddig nem érdekelte az autót, hogy kevés az olaj, miután meg kihúztam az olajellenőrző pálcát, már igen?  Shocked.


szerintem koze nincs a keves olajnak a check engine lampahoz...ki kene olvastatni a hiba kodot. Ha keves az olaj, kicsi az olaj nyomas, ergo az olaj nyomas ikonnak kellene vilagitania. Fura, hogy a check engine vilagitott...olvastasd ki a hibat...
Naplózva

blah blah blah
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #19613 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 14:17:08 »

szerintem koze nincs a keves olajnak a check engine lampahoz...ki kene olvastatni a hiba kodot. Ha keves az olaj, kicsi az olaj nyomas, ergo az olaj nyomas ikonnak kellene vilagitania. Fura, hogy a check engine vilagitott...olvastasd ki a hibat...

Nekem is furcsa. De annyira egybevágnak az események.
13. kerben hol tudnám kiolvastatni?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19614 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 14:33:50 »

... Ha keves az olaj, kicsi az olaj nyomas, ergo az olaj nyomas ikonnak kellene vilagitania. ...
Ahhoz, hogy az olajnyomás lámpád kigyulladjon, gyakorlatilag majdnem üresnek kell lennie az olajteknőnek. Ahogy plusz fél liter olajtól nem lesz több az olajnyomás úgy minusz féltől se lesz kisebb.
Az alacsony olajszint és a lámpa kigyuladása közt szerintem literek vannak. Ezért mérik külön eszközzel ezt és jelzik ki függetlenül az olajnyomástól.

Itt inkább az a kérdés, hogy egyáltalán van-e a Mondeo-nak olyan szenzora, ami a szintet nézi (a motoromon van és tuti nincs összefüggésben az olajgombával, mert csak akkor jelez alacsony szintnél ha gyújtásra teszem. Ha beindult a motor már úgy sincs nagyon mérhető "olajszint", a lámpa is csak pár mp-ig marad égve emlékeztetőül.
Szóval szerintem ha mérik is akkor azt olajnyomástól függetlenül teszik, de ez nem jelenti azt, hogy a Mondeon mérik és az alacsony szintet jelölné a MIL.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19615 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 14:49:00 »

Ahhoz, hogy az olajnyomás lámpád kigyulladjon, gyakorlatilag majdnem üresnek kell lennie az olajteknőnek. Ahogy plusz fél liter olajtól nem lesz több az olajnyomás úgy minusz féltől se lesz kisebb.
Az alacsony olajszint és a lámpa kigyuladása közt szerintem literek vannak. Ezért mérik külön eszközzel ezt és jelzik ki függetlenül az olajnyomástól.

Itt inkább az a kérdés, hogy egyáltalán van-e a Mondeo-nak olyan szenzora, ami a szintet nézi (a motoromon van és tuti nincs összefüggésben az olajgombával, mert csak akkor jelez alacsony szintnél ha gyújtásra teszem. Ha beindult a motor már úgy sincs nagyon mérhető "olajszint", a lámpa is csak pár mp-ig marad égve emlékeztetőül.
Szóval szerintem ha mérik is akkor azt olajnyomástól függetlenül teszik, de ez nem jelenti azt, hogy a Mondeon mérik és az alacsony szintet jelölné a MIL.

nincs. Ha meg lenne is, akkoris az olaj lampat kellene felgyujtania, mert ha check engine van, attol meg a user nem tudja, hogy mi a baj, es majd ha raer akkor bemegy a szervizbe kiolvasni a hibakodot. Ha meg az olaj lampa vilagit, akkor tudja, hogy meg kell neznie az olaj szintet es utan tolteni ha kell. Azt meg siman meg tudja csinazni csak olaj kell hozza...aztat meg kap a benya kutakon. A check engine hibakat jelez, az olaj nyomas meg figyelmezteto lampa. Van kulonbseg ! Attol, hogy keves az olaj, az meg onmagaban nem hiba !

 wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19616 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 14:50:17 »

Nekem is furcsa. De annyira egybevágnak az események.
13. kerben hol tudnám kiolvastatni?

passz, de ha elgurulsz a 11kerbe, akkor en kiolvasom neked  Wink
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19617 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 14:51:42 »

Ahhoz, hogy az olajnyomás lámpád kigyulladjon, gyakorlatilag majdnem üresnek kell lennie az olajteknőnek. Ahogy plusz fél liter olajtól nem lesz több az olajnyomás úgy minusz féltől se lesz kisebb.
Az alacsony olajszint és a lámpa kigyuladása közt szerintem literek vannak. Ezért mérik külön eszközzel ezt és jelzik ki függetlenül az olajnyomástól.

Itt inkább az a kérdés, hogy egyáltalán van-e a Mondeo-nak olyan szenzora, ami a szintet nézi (a motoromon van és tuti nincs összefüggésben az olajgombával, mert csak akkor jelez alacsony szintnél ha gyújtásra teszem. Ha beindult a motor már úgy sincs nagyon mérhető "olajszint", a lámpa is csak pár mp-ig marad égve emlékeztetőül.
Szóval szerintem ha mérik is akkor azt olajnyomástól függetlenül teszik, de ez nem jelenti azt, hogy a Mondeon mérik és az alacsony szintet jelölné a MIL.
Tis szerint nincs olajszintjelző,úgyhogy nem az miatt világított a MIL.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #19618 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 14:58:07 »

passz, de ha elgurulsz a 11kerbe, akkor en kiolvasom neked  Wink

Én elgurulok szívesen, ha kiolvasod.
Hova kellene menni pontosan?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19619 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 14:59:58 »

Tis szerint nincs olajszintjelző,úgyhogy nem az miatt világított a MIL.

mondom en  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19620 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 17:43:58 »

Az csak facelift után müxik.

ezt cáfolom. nekem face lift előtti 2003-as és működik.

Üdv
Csaba
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19621 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 18:35:12 »

ezt cáfolom. nekem face lift előtti 2003-as és működik.

Üdv
Csaba

Nekem is.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #19622 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 18:46:57 »

Ez tipushiba. Be rohad a hatso fek, es ilyenkor melegszik mint allat. Ennek tobb oka is lehet.
1. Kezifek kotel berohadt.
2. Feknyereg berohadt.
3. Mind2

 wave

Ma voltam szervizben. Ott kézifék kötél problémát mondtak (+ akkor már cseréljünk tárcsát és betéteket, így ki is jött egy 90e feletti ajánlat)
Elsőre megpróbálnék egy kötél cserét, és ha utána nem melegszik a fék, akkor a többit. Az gyanús, hogy hidegen nem szorul a fék, csak bizonyos táv után kezdi a cirkuszt.
"TRIDON fékbowden Hossz 1/hossz 2 [mm]: 1735/1532" szerintetek jó?


Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19623 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 19:00:30 »

Nekem is.
Akkor user error. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19624 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 19:43:08 »

Ma voltam szervizben. Ott kézifék kötél problémát mondtak (+ akkor már cseréljünk tárcsát és betéteket, így ki is jött egy 90e feletti ajánlat)
Elsőre megpróbálnék egy kötél cserét, és ha utána nem melegszik a fék, akkor a többit. Az gyanús, hogy hidegen nem szorul a fék, csak bizonyos táv után kezdi a cirkuszt.
"TRIDON fékbowden Hossz 1/hossz 2 [mm]: 1735/1532" szerintetek jó?




Én ezeket magamnak csináltam, és kicsit sokkallom a 90 ezret.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #19625 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 19:52:21 »

Én ezeket magamnak csináltam, és kicsit sokkallom a 90 ezret.

Tárcsa 2*15, betét 15, kötél 13/darab, rögzítők 2-3e, munkadíj 17e.
Én is megcsinálnám magam, és olcsóbb alkatrésszel. Te milyen kötelet raktál be, gyárit?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19626 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 20:05:00 »

Akkor user error. vigyor3

azthittem legalább erre képes vagyok,de ugylátszik tévedtem.....
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19627 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 21:03:34 »

Béke!
nekem facelift elötti és müködik az autozárás!! nyes nyes nyes
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19628 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 21:47:56 »

Ha esetleg valaki ......................2009 program ....... linkjét...  Cool

szóljatok..
ezt a hozzászólást szerintem módosítsd vagy töröld, mert erre a témára a szervezőség ugrani szokott....
...csak a félreértés elkerülése végett....
...és, hogy ne érje szó a ház elejét....
 vigyor3 email
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.29 csütörtök, 22:03:58 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #19629 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 22:01:38 »

Nem gondoltam...
töröltem, csak jót akartam...  sorry
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19630 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 22:04:30 »

Nem gondoltam...
töröltem, csak jót akartam...  sorry
köszi a megértést...... integet2
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19631 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 22:09:17 »

Tárcsa 2*15, betét 15, kötél 13/darab, rögzítők 2-3e, munkadíj 17e.
Én is megcsinálnám magam, és olcsóbb alkatrésszel. Te milyen kötelet raktál be, gyárit?

Gyárit. Akkor még csak 10e volt.
A rögzítő az nem tudom mi, de ha a kis felpattintható bigyó a lengőkaron akkor azt én nem cseréltem.
Az egész munka volt 1 óra. Azon akkor megspóroltam 17e-t.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19632 Dátum: 2009.10.30 péntek, 07:43:24 »

azthittem legalább erre képes vagyok,de ugylátszik tévedtem.....
ne vedd magadra,biztos fáradt voltál ,azért nem sikerült. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #19633 Dátum: 2009.10.30 péntek, 09:28:21 »

azthittem legalább erre képes vagyok,de ugylátszik tévedtem.....
A Biztonságiıv figyelmeztető hang kikapcsolása (MK3) cikkben említi hogy csak a 2002.06 után müxik a wds miatt!
Gondolom erre a funkcióra is ez vonatkozik.
Tehát akkor nem facelift függő,csak a wds nem tudja.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
grafit ST
Vendég
« Új hozzászólás #19634 Dátum: 2009.10.30 péntek, 12:35:55 »

Üdv mindenkinek!

Ismét a segítségetekre lenne szükségem... rinya
2002es ST-m van és nagyon berágott rám!!
Eleinte csak alacsony fordulaton kezdett néha ledadogni gázadásra, majd a végén már simán csak gázadásra is enyhén rángat.3000es fordulat után elkezd húzni de akkor is néha kihagy egyet egyet.
A sor kezdődött gyertyacsere...majd gyertyakábelköteg..egy darabig jó volt (2 hét)  majd megint elkezdte...
Elvittem, gépre kötöttük....semmi hiba..
Kitakarítottuk a légtömegmérőt, fojtószelepet, pótlevegő tolattyút...semmi..
Elvittem villamosságishoz...áhh ez trafó...
Azt is vettem...helyzet változatlan. falbav
Majd leszedtem ismét a szívótorkot hogy körbenézzek egy két apróságon kivül semmit nem találtam kartercső el volt repedve...javítás..
Mindent ellenőriztem...vákumcsővek, kábelek, tömitettség...majd összeraktam.
Erre mit ad isten...hibátlan a gép!
Egy kis városi 15 perces utazás után autópálya szokásos csúnyán meghajtás....(végre)
Majd megint visszajött a probléma...
Fordéknál illetve más szervízekben..mindenki vakarja a fejét..
Lehet mehet a bontóba? wow1

Valakinek valami ötlete?? help
Jól jönne már valami segítség...Ha itt sincs ötlet...fel kell hogy adjam..
Huuu de bosszantó.
Ilyen alap dolgokat persze megcsináltunk hogy csokik befújása, vezetékek ellenőrzése..percekig fujtuk a féktisztitót a motorra...semmi..azaz nem szív falsot sehol...
Ha valakinek lenne valami ötlete nagyon megköszönném!
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #19635 Dátum: 2009.10.30 péntek, 13:10:40 »

Üdv mindenkinek!

Ismét a segítségetekre lenne szükségem... rinya
2002es ST-m van és nagyon berágott rám!!
Eleinte csak alacsony fordulaton kezdett néha ledadogni gázadásra, majd a végén már simán csak gázadásra is enyhén rángat.3000es fordulat után elkezd húzni de akkor is néha kihagy egyet egyet.
A sor kezdődött gyertyacsere...majd gyertyakábelköteg..egy darabig jó volt (2 hét)  majd megint elkezdte...
Elvittem, gépre kötöttük....semmi hiba..
Kitakarítottuk a légtömegmérőt, fojtószelepet, pótlevegő tolattyút...semmi..
Elvittem villamosságishoz...áhh ez trafó...
Azt is vettem...helyzet változatlan. falbav
Majd leszedtem ismét a szívótorkot hogy körbenézzek egy két apróságon kivül semmit nem találtam kartercső el volt repedve...javítás..
Mindent ellenőriztem...vákumcsővek, kábelek, tömitettség...majd összeraktam.
Erre mit ad isten...hibátlan a gép!
Egy kis városi 15 perces utazás után autópálya szokásos csúnyán meghajtás....(végre)
Majd megint visszajött a probléma...
Fordéknál illetve más szervízekben..mindenki vakarja a fejét..
Lehet mehet a bontóba? wow1

Valakinek valami ötlete?? help
Jól jönne már valami segítség...Ha itt sincs ötlet...fel kell hogy adjam..
Huuu de bosszantó.
Ilyen alap dolgokat persze megcsináltunk hogy csokik befújása, vezetékek ellenőrzése..percekig fujtuk a féktisztitót a motorra...semmi..azaz nem szív falsot sehol...
Ha valakinek lenne valami ötlete nagyon megköszönném!

Nem értek a lovakhoz!!! vigyor3
De ac pumpa nem xarakodhat?
Furcsa hogy semmi hiba kód.Mivel lett kiolvasva? fejvakaras
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
grafit ST
Vendég
« Új hozzászólás #19636 Dátum: 2009.10.30 péntek, 13:22:14 »

Nem értek a lovakhoz!!! vigyor3
De ac pumpa nem xarakodhat?
Furcsa hogy semmi hiba kód.Mivel lett kiolvasva? fejvakaras


Kétszer is ki lett olvasva..
Elsőre persze rengeteg tárolt hiba...de azok törölve lettek..
Másodszorra csak kuplung pedál kapcsoló hiba volt...de az nem is érdekes.
Nekem is eszembe jutott az Ac...
De elvileg a szívósor le-fel szereléstől megjavult egy időre...aminek ugye nem sok köze van az Ac hoz..
Valami kis genyó hiba lesz..valamelyk vezeték meg lehet törve talán...
Üzemanyagnyomást még lehet méretek..
Bár a gép kiírta hogy ac: rendben. grognon
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19637 Dátum: 2009.10.30 péntek, 13:23:51 »

Üdv mindenkinek!

Ismét a segítségetekre lenne szükségem... rinya
2002es ST-m van és nagyon berágott rám!!
Eleinte csak alacsony fordulaton kezdett néha ledadogni gázadásra, majd a végén már simán csak gázadásra is enyhén rángat.3000es fordulat után elkezd húzni de akkor is néha kihagy egyet egyet.


Merjetek uzemanyag nyomast. Ledadogas lehet attol, hogy tele van szmotyivel a tank, es eltomodik a szivattyu. Ez tipikusan ugy nez ki, hogy hidegen beinditod, egy darabig (par km) mukodik faxan a gep, aztan eccercsak elkezdi...par km kell, hogy a dzsuva felrazodjon a tankban. Megallsz, varsz 15percet, a dzsuva leulepszik a tank aljaba, utana megint jo par km-ig  vigyor3 Nalam ugyan ilyen jelenseg vot, ami most nalad. Szal uzemanyag nyomas meres, majd tank le, es akkor kiderul mennyi dzsuva van az aljan... wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19638 Dátum: 2009.10.30 péntek, 13:26:38 »

Kétszer is ki lett olvasva..
Elsőre persze rengeteg tárolt hiba...de azok törölve lettek..
Másodszorra csak kuplung pedál kapcsoló hiba volt...de az nem is érdekes.
Nekem is eszembe jutott az Ac...
De elvileg a szívósor le-fel szereléstől megjavult egy időre...aminek ugye nem sok köze van az Ac hoz..
Valami kis genyó hiba lesz..valamelyk vezeték meg lehet törve talán...
Üzemanyagnyomást még lehet méretek..
Bár a gép kiírta hogy ac: rendben. grognon


Persze, mert a szivosor pucolas alatt leulepedett a szmotyi a tankban  vigyor3 Masik tipp a bal labadnal levo veszkapcsolo...ez utkozeskor lekapcsolja az AC-t. Ha ez xaraxik(kontaktos pl.) akkor lehet kihagy az AC...ha a tank tiszta, es nincs eltomodve a pumpa es az uzemyanag szuro, akkor en raknek egy izzot az AC tapjara, es figyelnem, hogy villog vagy sem. Ha kontaktos, akkor eszre fogod venni mikor elmegy a villany  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
grafit ST
Vendég
« Új hozzászólás #19639 Dátum: 2009.10.30 péntek, 13:51:08 »

Persze, mert a szivosor pucolas alatt leulepedett a szmotyi a tankban  vigyor3 Masik tipp a bal labadnal levo veszkapcsolo...ez utkozeskor lekapcsolja az AC-t. Ha ez xaraxik(kontaktos pl.) akkor lehet kihagy az AC...ha a tank tiszta, es nincs eltomodve a pumpa es az uzemyanag szuro, akkor en raknek egy izzot az AC tapjara, es figyelnem, hogy villog vagy sem. Ha kontaktos, akkor eszre fogod venni mikor elmegy a villany  vigyor3

Köszi a tippet!
Megnézzük...hátha.
Bár reggelente is indításnál már élből ***..benzinszürőt nyáron cseréltem...
Nahh majd meglátjuk..nem hagyom magam!  vigyor3
Gondolom az Achoz a hátsó ülés alatt férek hozzá. Huh?

Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19640 Dátum: 2009.10.30 péntek, 16:15:22 »

Nem férsz hozzá belülről...
A tankot le kell szedni alulról szomoru1
Autó felemel (vállakozóbb kedvűeknek akna), kipu eltol, hővédő leszed, tank leszed, csatik széthúz. Tankból üzemanyag ellátó kiszerel, pumpa benne csücsül.
Tankba kevés benya legyen különben lehidalsz és úszni fogsz.

A hiba egyébként eléggé üzemanyagellátás gondra utal.

De előtte mérjetek üzemanyag nyomást alapjáraton majd jól felpörgetve. 450kPa körül kell lennie, nagy gáznál se mehet le 400-420 alá. Szerintem Neked ott lesz a baj, hogy le fog esni, ha növeled a fogyasztást mert a pumpa nem tol eleget előre.
Mérés nélkül ne kezdj tankot leszedni.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #19641 Dátum: 2009.10.30 péntek, 16:23:50 »

Nem férsz hozzá belülről...
A tankot le kell szedni alulról szomoru1
Autó felemel (vállakozóbb kedvűeknek akna), kipu eltol, hővédő leszed, tank leszed, csatik széthúz. Tankból üzemanyag ellátó kiszerel, pumpa benne csücsül.
Tankba kevés benya legyen különben lehidalsz és úszni fogsz.

A hiba egyébként eléggé üzemanyagellátás gondra utal.

De előtte mérjetek üzemanyag nyomást alapjáraton majd jól felpörgetve. 450kPa körül kell lennie, nagy gáznál se mehet le 400-420 alá. Szerintem Neked ott lesz a baj, hogy le fog esni, ha növeled a fogyasztást mert a pumpa nem tol eleget előre.
Mérés nélkül ne kezdj tankot leszedni.

Hali

Az üzemanyag szűrő merre van? Kicserélném lassan, mert mióta meg van a járgány, azóta nem volt cserélve.

Üdv
Csaba
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #19642 Dátum: 2009.10.30 péntek, 16:33:32 »

Nem értek a lovakhoz!!! vigyor3
De ac pumpa nem xarakodhat?
Furcsa hogy semmi hiba kód.Mivel lett kiolvasva? fejvakaras


Volt hasonló hibajelenségem, dadogás 15 perc után, illetve autópályán stabil 150-es tempó és ha a tankba a benya lement negyedre akkor nem bírt menni az autó, ha teletankoltam simán járt.

Nekem a pumpa teljes cseréje oldotta meg a problémát.

Kukába szerintem biztosan nem kell dobni  worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19643 Dátum: 2009.10.30 péntek, 19:04:29 »

ne vedd magadra,biztos fáradt voltál ,azért nem sikerült. Wink wave

Ja nem csak kicsit megfirkáltam magamat,mert már elvoltam szállva magamtól és rámfért... eplus2 taps integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19644 Dátum: 2009.10.30 péntek, 19:10:25 »

Köszi a tippet!
Megnézzük...hátha.
Bár reggelente is indításnál már élből szfh..benzinszürőt nyáron cseréltem...
Nahh majd meglátjuk..nem hagyom magam!  vigyor3
Gondolom az Achoz a hátsó ülés alatt férek hozzá. Huh?



Előszőr lehet próbálkozz valami üzemanyagrendszer tisztitó folyadékkal,3000ft.....és taposd ki a belét azzal amihez hozzáöntötted....
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19645 Dátum: 2009.10.30 péntek, 19:35:50 »

Előszőr lehet próbálkozz valami üzemanyagrendszer tisztitó folyadékkal,3000ft.....és taposd ki a belét azzal amihez hozzáöntötted....

Szia Bunyek!
Mindenki okulására nem p.ü.-ben írom ezt.

Régebben beszélgettünk üzemanyag tisztító folyadékról és meggyőztél, hogy próbáljam ki.
Én akkor azt gondoltam, hogy semmire nem jó.
Nemrég kipróbáltam, és valamit valóban csinált mert azóta a fogyasztásom 7 literről 8 literre nőtt.
Ezek vegyes használatú, (város 70km/h, autópálya 180 km/h) értékek.
Van valami ötleted, hogy miért nőtt meg a tisztítás hatására a fogyasztás?
Nehogy félre értsd, abszolult nem hibáztatlak semmilyen szempontból.

Üdv.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19646 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:14:20 »

Szia Bunyek!
Mindenki okulására nem p.ü.-ben írom ezt.

Régebben beszélgettünk üzemanyag tisztító folyadékról és meggyőztél, hogy próbáljam ki.
Én akkor azt gondoltam, hogy semmire nem jó.
Nemrég kipróbáltam, és valamit valóban csinált mert azóta a fogyasztásom 7 literről 8 literre nőtt.
Ezek vegyes használatú, (város 70km/h, autópálya 180 km/h) értékek.
Van valami ötleted, hogy miért nőtt meg a tisztítás hatására a fogyasztás?
Nehogy félre értsd, abszolult nem hibáztatlak semmilyen szempontból.

Üdv.


lol  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19647 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:15:49 »

Szia Bunyek!
Mindenki okulására nem p.ü.-ben írom ezt.

Régebben beszélgettünk üzemanyag tisztító folyadékról és meggyőztél, hogy próbáljam ki.
Én akkor azt gondoltam, hogy semmire nem jó.
Nemrég kipróbáltam, és valamit valóban csinált mert azóta a fogyasztásom 7 literről 8 literre nőtt.
Ezek vegyes használatú, (város 70km/h, autópálya 180 km/h) értékek.
Van valami ötleted, hogy miért nőtt meg a tisztítás hatására a fogyasztás?
Nehogy félre értsd, abszolult nem hibáztatlak semmilyen szempontból.

Üdv.


Szia!

Nem hinném hogy az miatt ment föl a fogyid, ilyent még nem tapasztaltunk ettől...valami más a bibi szerintem...
Amig a folyadék az üzemanyagban van addig sokkal többet fog kajálni,és füstölni.
minnél többet megeszik a kocsi és minnél többet füstől,annál jobb mert akkor látszik igazán a hatása...
nálam pl elég durva volt a lefolyás, mert mikor megvettem evett 8-8,5-öt...beletoltam egy tankhoz és azt a tankot megette 10L körül és ha odaléptem nem a kamion eltünt mögöttem... eplus2
következő tankra még kicsit kormolt és többet evett, de azóta gyakorlatilag 6L városba klimával és zéró füst....mostanában tolok bele megint egyet...
Nem vedd sértésnek de a TDCI egy igen érzékeny állat, annál bármi lehet ,bármikor.... szomoru1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19648 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:22:58 »

Szia Bunyek!
Mindenki okulására nem p.ü.-ben írom ezt.

Régebben beszélgettünk üzemanyag tisztító folyadékról és meggyőztél, hogy próbáljam ki.
Én akkor azt gondoltam, hogy semmire nem jó.
Nemrég kipróbáltam, és valamit valóban csinált mert azóta a fogyasztásom 7 literről 8 literre nőtt.
Ezek vegyes használatú, (város 70km/h, autópálya 180 km/h) értékek.
Van valami ötleted, hogy miért nőtt meg a tisztítás hatására a fogyasztás?
Nehogy félre értsd, abszolult nem hibáztatlak semmilyen szempontból.

Üdv.

Én minden 3ik tank után nyomok 1 dizel injektor tisztítót.Még fölfelé nem ment a fogyim.Pláne 1 lityót..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19649 Dátum: 2009.10.30 péntek, 21:23:40 »

Másik hogy csináltad?
Hány literhez öntöttél mennyit? füstöl-e? lement e az a tank amihez öntötted? azóta mennyit mentél?
stb,stb....
Naplózva
Oldalak: 1 ... 386 387 388 389 390 391 392 [393] 394 395 396 397 398 399 400 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.