Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.04 kedd, 02:22:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 385 386 [387] 388 389 390 391 392 393 394 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20104572 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #19300 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 10:37:01 »

sziasztok

Fényezésen volt az autó, s a tanksapka fedélről vettek mintát.

Hali!

Nekem tetszik, nagyon szép lett!
Mennyibe fájt ez a mutatvány?
Gondolkodtam a fekete lécek krómozásán, de azt sokalltam 6.500,-/méterért....
Viszont kellene egy kis "felújítás" mert a lökösökön is, meg az f2-es alsó szoknyán is meg van kicsit kopva a festés. Illetve akkor már én is lefényeztetném az első alsó szoknyát, mert az fekete. A tied nagyon szép lett!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #19301 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 11:55:40 »

Hali!

Nekem tetszik, nagyon szép lett!
Mennyibe fájt ez a mutatvány?

Köszönöm-köszönöm  worship worship
Igazából nekem "ismerős" csinálta és így állt meg 20Ft-nál. nem tudom, hogy a komplett piaci ár mennyi lenne, de sztem 30-nál az sem lett volna több, de ugye ez függ a munkaidőtől, meg a festéktől. Mi a standox-al dolgoztunk, s ott a srác vitte el a tanksapka fedelemet, hogy tutira jól kikeverjék a színt, mert a stardust silver is van minden féle árnyalatban. Ezért azt mondta, hogy az emberi szem tudja a legközelebbi színt produkálni, persze a megadott kereteken belül. Ők is nekem kedvezményes áron szállították a festéket. Én csak azt tudom mondani, hogy elötte is tetszetős volt a verda, de azért ég és föld a különbség. Most olyan egy lett az autó, nincsenek benne törések. Ha fekete, sötétkék, vagy sötétszürke lenne az autóm, akkor nem vacakoltam volna vele, mert ott mindegy, hogy alul a fekete fényezés alatt fekete műanyag van, vagy színrefújt! jó biztos, az is más, de egy ilyen világos ezüstnél azért szembetűnő a különbség! neked milyen színű, már a krómozás végett kérdezem, mert nem tudom, hogy az jól nézne ki!

Hagy kapja meg az autó amit megérdemel...hidd el megéri tényleg, nem bírom levenni a szemem róla!  nyes nyes
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #19302 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 12:13:18 »

Köszönöm-köszönöm  worship worship

Neked milyen színű, már a krómozás végett kérdezem, mert nem tudom, hogy az jól nézne ki!

Hagy kapja meg az autó amit megérdemel...hidd el megéri tényleg, nem bírom levenni a szemem róla!  nyes nyes

Az enyém Machine Silver, mivel kicsit sötétebb mint a stardust, ezért gondoltam, hogy nem lenne rossz a krómoztatás.
Szerintem kicsit spórolok, és tavasszal megpróbálom... Vagy ezt, vagy a festést.
Köszi  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #19303 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 17:13:35 »

Nem lehet, hogy zárás helyett, zár és reteszel is? Próbáld meg lekötni az aksit negyed órára. A szívósort ne dugózd le, mert megfullad a motor.  Wink

Ma nem volt a gépben aksi 4 órán keresztül, utána próbáltam bezárni a belső gombbal és rögtön úgy zárt le, hogy csak kulccsal lehetett kinyitni.

További ötlet?

A szívósort ledugóztam képeket lehet kérni npn007@ntlworld.com  címen  worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19304 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 17:31:49 »

Ma nem volt a gépben aksi 4 órán keresztül, utána próbáltam bezárni a belső gombbal és rögtön úgy zárt le, hogy csak kulccsal lehetett kinyitni.

További ötlet?

A szívósort ledugóztam képeket lehet kérni npn007@ntlworld.com  címen  worship


Szerintem rossz a zárad. Az automata zárás csak elindulás után, 3 km felett zár.
De nem duplára, hanem szimpára, belül bármelyik zárat ki lehet kapcsolni. A sofőrével az összeset.
Nálad meg ahogy bezár, duplára teszi. Valamelyik mikrokapcsolóra gondolnék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #19305 Dátum: 2009.10.08 csütörtök, 20:07:36 »

Hello!

Megcsináltam a 41-es hibakódon ismert kormánytengely hossz-kompenzátor zsírozását. A tünet, ami zavart, az volt, hogy főleg hidegen, az elindulás utáni percekben apró kottyanások voltak a kormányon érezhetők, főleg ha terhelés váltás volt és el volt fordítva a kormány. A hiba oka az, hogy ebből a hossz-kompenzáló csúszkából kifut a zsír, megnő a súrlódás és recegni kezd a kormánykerék. A megoldás az, hogy levesszük a kormányoszlop alatti műa. burkolatot és kicsavarjuk a kormányoszlopon az egyik csavart. Ezután a kormányoszlop függetleníthető és ez a hossz-kompenzátor nevezetű perselyben futó négyszögszelvény szépen végig zsírozható.
Tényleg megcsinálható házilag a munka, úgy néz ki sikerült is megszüntetni a tünetet.

Azonban két dolog miatt újra szét fogom szedni:

1. Úgy néz ki gyárilag volt a kiszerelendő csavaron menetrögíztő ragasztó, mert a meneten kék trutyi maradt, amikor a csavart kiszedtem (a Ford a csavar kidobását és új beszerelését írja elő de ezt a fordos szerelőm se csinálta eddig, mivel ez egy sima hatlapfejű csavar amin még roppanó alátét vagy önzáró mechanizmus sincs). Ha a csavart nem is cserélem, de menetrögzítőt teszek bele, most sajnos nem volt otthon. A csavar: Clamp bolt, steering shaft - 6 634 708

2. Szerintem a zsír, amit rákentem túl híg, kéz hőmérsékletre folyékonnyá vált és csöpögni kezdett. (a felirat szerint lágy szilikonzsírom van, a Ford utasítás szerint ez kell: Silicone grease - 5 030 186)

Bárkinek szívesen segítek ebben a kis javításban, most viszont én kérek tanácsot:
-Tudja-e valaki, hogy a Ford által ajánlott szilikonzsírt milyen név vagy jellemző alapján keressem a boltokban, mivel úgy tűnik van több féle is. a válasz: Nyogel 760A
-Mennyire lehet indokolt egy normál csavar kicserélése egy kiszedés és visszatekerés után ha sima 6-os vagy 8-as metrikus, nincs semmilyen deformálódó fícsör vagy alátét rajta és 25Nm-rel kell meghúzni?

Köszi bármilyen tippet észrevételt.


Hy, képekket is tudnál csinálni, ha már szétkapod? Én is megcsinálnám...
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19306 Dátum: 2009.10.09 péntek, 07:35:31 »

Sziasztok!

Központizár szerkezet robbantott rajza van valakinek? Szeretném szétszedni, csak nem ártana, ha tudnám mire kell felkészülnöm.

Köszönöm.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19307 Dátum: 2009.10.09 péntek, 10:35:06 »

Hy, képekket is tudnál csinálni, ha már szétkapod? Én is megcsinálnám...
Igen, ha nem felejtem el a nagy sietségben, szándékomban áll csinálni egy képes útmutatót.
A TIS-es szerintem nem elég részletes, bár a lényeg benne van (csak olyan finomságok hiányoztak nekem, hogy bár írta, hogy a kormányt elforgatni nem szabad mert elszakad a légzsák madzag és gyújtásra meg az ESP miatt nem szabad tenni, de azt nem említi, hogy azért a kulcs legyen benn I.-ben és a kormányzár ne legyen aktív különben feszül a rudazat és lehetetlen széthúzni... Már rájöttem  nyes)
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19308 Dátum: 2009.10.09 péntek, 13:23:58 »

Ha újabban ennyhe remegése van az autónak 110 körül (akkor is ha kiveszem üresben ezért gondolom, hogy nem motor, váltó eredetű), az utalhat valami jellegzetes futómű hibára (mint az MK6-os Fiesta esetében) vagy egyszerűen centrirozni kell a kereket? (nem a kormányt rázza)
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.09 péntek, 13:26:19 írta rnagy8 » Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #19309 Dátum: 2009.10.09 péntek, 13:28:21 »

Ha újabban ennyhe remegése van az autónak 110 körül (akkor is ha kiveszem üresben ezért gondolom, hogy nem motor, váltó eredetű), az utalhat valami jellegzetes futómű hibára (mint az MK6-os Fiesta esetében) vagy egyszerűen centrirozni kell a kereket? (nem a kormányt rázza)
Gumi,felni,súly...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #19310 Dátum: 2009.10.09 péntek, 15:27:47 »

Igen, ha nem felejtem el a nagy sietségben, szándékomban áll csinálni egy képes útmutatót.
A TIS-es szerintem nem elég részletes, bár a lényeg benne van (csak olyan finomságok hiányoztak nekem, hogy bár írta, hogy a kormányt elforgatni nem szabad mert elszakad a légzsák madzag és gyújtásra meg az ESP miatt nem szabad tenni, de azt nem említi, hogy azért a kulcs legyen benn I.-ben és a kormányzár ne legyen aktív különben feszül a rudazat és lehetetlen széthúzni... Már rájöttem  nyes)

Köszönettel várjuk a képes beszámolót!  taps taps taps

TIS? ammmi?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #19311 Dátum: 2009.10.09 péntek, 19:53:42 »

Köszönettel várjuk a képes beszámolót!  taps taps taps

TIS? ammmi?
ű
Technikal Information System
Digitális adathordozón. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gygabi
Vendég
« Új hozzászólás #19312 Dátum: 2009.10.09 péntek, 20:29:19 »

Ha újabban ennyhe remegése van az autónak 110 körül (akkor is ha kiveszem üresben ezért gondolom, hogy nem motor, váltó eredetű), az utalhat valami jellegzetes futómű hibára (mint az MK6-os Fiesta esetében) vagy egyszerűen centrirozni kell a kereket? (nem a kormányt rázza)
nekem sajna a féltengely okozta  falbav
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19313 Dátum: 2009.10.09 péntek, 21:39:05 »

És az nem szűnik meg üresben gurulva?
Végül is mindegy, nem tudok nagyon tenni ért, hogy az olcsóbbik hiba legyen.  vigyor3
Kézenfekvő a centrírozással kezdeni, aztán menni tovább. Féltengely milyen drága mulatság?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
gygabi
Vendég
« Új hozzászólás #19314 Dátum: 2009.10.09 péntek, 21:43:17 »

És az nem szűnik meg üresben gurulva?
Végül is mindegy, nem tudok nagyon tenni ért, hogy az olcsóbbik hiba legyen.  vigyor3
Kézenfekvő a centrírozással kezdeni, aztán menni tovább. Féltengely milyen drága mulatság?
újba kb 150 pénz Én felújítattam 15 be megállt.
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #19315 Dátum: 2009.10.09 péntek, 22:32:53 »

Ha újabban ennyhe remegése van az autónak 110 körül (akkor is ha kiveszem üresben ezért gondolom, hogy nem motor, váltó eredetű), az utalhat valami jellegzetes futómű hibára (mint az MK6-os Fiesta esetében) vagy egyszerűen centrirozni kell a kereket? (nem a kormányt rázza)

Nem vettél új gumit?
Nekem offos kocsiban a gumi az 1 hónapos michelin gumi okozott ilyett... Mire rájöttem, volt ahol szilenteket, meg stabilizátort akartak cseréltetni velem, mire az egyik szemfüles gumis észrevette, hogy kis mértékben"tojás" formájú a gumi... Gariban cserélték, csak időpontot kellett egyeztetni a michlen képviselővel, aki ugyancsak megszakértette a gumit leszerelés előtt....

Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19316 Dátum: 2009.10.09 péntek, 22:38:49 »

Nem vettem új gumit viszont Michelin van fenn (elől egy pár, hátul meg Good Year)
Egyébként a tojás forma kijön a centrírozó gépen ha jó a gumis szeme?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19317 Dátum: 2009.10.09 péntek, 22:46:00 »

Nem vettem új gumit viszont Michelin van fenn (elől egy pár, hátul meg Good Year)
Egyébként a tojás forma kijön a centrírozó gépen ha jó a gumis szeme?
De ki ám! Figyeld a gumi futófelületét, miközben forog a centirozón. Fogod látni, hogy "üt". Az enyémen a pirelli P7-ek csinálják ezt két szezon után.  Lassú gurulás közben és konstans fékezésnél is érezhető a hatása kissé.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #19318 Dátum: 2009.10.10 szombat, 19:28:34 »

Sziasztok.
Valaki meg tudná mondani hogy MK3-nál az alufelni csavarok jók a lemezfelnihez is?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19319 Dátum: 2009.10.10 szombat, 20:03:34 »

Sziasztok.
Valaki meg tudná mondani hogy MK3-nál az alufelni csavarok jók a lemezfelnihez is?

Sajnos nem.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #19320 Dátum: 2009.10.10 szombat, 20:18:43 »

Sajnos nem.

Mi a külömbség?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #19321 Dátum: 2009.10.10 szombat, 20:23:10 »

Mi a külömbség?

Konkrétan a különbséget nem tudom, talán anyag vagy forma, de igazából nem tétel:
Wyctoréknál a NagyAutó-nál 188 Ft darabja...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #19322 Dátum: 2009.10.10 szombat, 20:24:57 »

Mi a külömbség?
A kúpmérete nem egyezik!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #19323 Dátum: 2009.10.10 szombat, 20:53:06 »

A kúpmérete nem egyezik!
Köszi a segítség.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19324 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:49:34 »

Ha újabban ennyhe remegése van az autónak 110 körül (akkor is ha kiveszem üresben ezért gondolom, hogy nem motor, váltó eredetű), az utalhat valami jellegzetes futómű hibára (mint az MK6-os Fiesta esetében) vagy egyszerűen centrirozni kell a kereket? (nem a kormányt rázza)
Ma elvittem volna gumishoz, de gondoltam előtte kipróbálom megint, hogy melyik irányból jön a remegés (hátha nem kell feleslegesen mind a 4 gumit centríroztatnom). Hát nem jött sehonnan. Aztán délután gurultunk még 50-et és akkor se produkálta. Volt két nap, amíg éreztük, most meg nem csinálta  Undecided
Lehet, hogy egy kavics volt beszorulva?!  Roll Eyes
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19325 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 20:06:51 »

Ma elvittem volna gumishoz, de gondoltam előtte kipróbálom megint, hogy melyik irányból jön a remegés (hátha nem kell feleslegesen mind a 4 gumit centríroztatnom). Hát nem jött sehonnan. Aztán délután gurultunk még 50-et és akkor se produkálta. Volt két nap, amíg éreztük, most meg nem csinálta  Undecided
Lehet, hogy egy kavics volt beszorulva?!  Roll Eyes
Ma az egyik úton megint csinálta a remegést 110 körül -üresbe téve is-, majd 5km múlva nem és hazafelé sem... Valaki fejtse meg nekem, hogy milyen hiba az amitől egyszer rázkódik a kasztni 110km/h körül, üresben is, egyszer meg nem!

Tojás vagy centrírozatlan gumi tud ilyent?

köszi
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
locsa
Vendég
« Új hozzászólás #19326 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:10:37 »

 :help:hello! help
mondimhoz kulcsot szeretnék másoltatni sürgössen.
hol lehet és mennyiért?Huh?
please help!!!!!!!
nagyon fontos
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19327 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:16:59 »

:help:hello! help
mondimhoz kulcsot szeretnék másoltatni sürgősen.
hol lehet és mennyiért?Huh?
please help!!!!!!!
nagyon fontos
márka szervizek... hiszen a kulcsokban csip is van... a beidomítást is megcsinálják....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19328 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:26:14 »

Sziasztok!

Sajna csalódnom kell a clubban... Senki sem tud kézen fogható ötlettel segíteni elektromos ajtózár vezérlési hiba ügyben  szomoru1

 help

hol vannak a szakik???
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19329 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:45:36 »

Sziasztok!
központi zár maga teszi a dolgát. Elindulás után röviddel bezár, ez eddig okés, csak, hogy már a jobb oldali ajtót sem enegedi belülről kinyitni  falbav
Kezdte azzal, hogy a bal ajtó... hidegebb időben 10 c körül, kedve szerint zárt-nyitott...
WD-40 et kapott a elektromos csatikon a baloladali ajtón, közvetlen a zárcsatlakozó stekkeren, ill. a ajtóátvezető alsó gumiharangnál, de semmi változás.
Szeretném kikódólni az autómata zárást, csak már az első lépést nem tudom megtenni, zárnyitó cseszik működni belülről...olyan mintha valami vissza húzná a bovdent, amikor nyitnám a belső kilincset. Csak távirányítóval tudok kiszabadulni, ez nem igazán okés, mert mivan ha.... :help:kell???
Véleményem szerint csak is elektromos hiba lehet, ami, mint a vírus úgy fut körbe... szomoru1
Kérnék, még ötleteket, hogy miket kellene még megnéznem.
Köszönöm
...a szakik szabin vannak.... hehe
a zár szerkezetet olvasatom szerint már egyszer kibontottad az ajtóból?... szerintem nem a központi zár vezérlés a probléma....
.... amennyiben már kiszedted a szerkezetet akkor a vissza szerelésnél nem vettél figyelembe egy fontos bekötést.... a belülről való kinyitási probléma erre utal...
Azt, hogy a hidegben jött elő a probléma azt jelenti, hogy a zár szerkezetben lévő motor gyengélkedik, haldoklik...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
poliver
Vendég
« Új hozzászólás #19330 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 08:22:16 »

Sziasztok! Hétvégén megtörtént a xenon beépítése, de csak nem ment olyan simán, a jobb oldali lámpát letiltja az autó, úgyhogy vihetem vill.szerelőhöz. A haverom és így járt a mondeojával és neki is be kellett, egy relét rakni, ami neki volt a szettben, az enyében meg nincs, merthogy ez elvileg canbus-os, most "félszemű" vagyok. Szerdán főtengely szimeringet is cserélnek, kell valamire különösebb képpen figyelni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19331 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 09:57:11 »

Sziasztok! Hétvégén megtörtént a xenon beépítése, de csak nem ment olyan simán, a jobb oldali lámpát letiltja az autó, úgyhogy vihetem vill.szerelőhöz. A haverom és így járt a mondeojával és neki is be kellett, egy relét rakni, ami neki volt a szettben, az enyében meg nincs, merthogy ez elvileg canbus-os, most "félszemű" vagyok. Szerdán főtengely szimeringet is cserélnek, kell valamire különösebb képpen figyelni?

Nem letilt, hanem az a baj, hogy a nem-xenonosba vékonyabb drótot raktak, és az aksitól távolabbi lámpához nem jut annyi áram, hogy be tudja gyújtani a xenont. Ha a can-bussal lenne baj, azon a relé sem segítene.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #19332 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 18:16:39 »

:help:hello! help
mondimhoz kulcsot szeretnék másoltatni sürgössen.
hol lehet és mennyiért?Huh?
please help!!!!!!!
nagyon fontos

Szia!
Itt tudnak rajtad segíteni (tapasztalat):
http://www.aranykulcs.hu/aranykulcs.php?l=50

Üdv: V.Tamás
Naplózva
okos
Vendég
« Új hozzászólás #19333 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 21:02:15 »

Valaki látott már sízsebet mondeon? Ilyet szeretnék az enyémbe, és jó lenne, ha lenne valami gyár megoldás.
Rákeresve főleg bmw-s találatok vannak, B-tervnek vajon jó lehet az?
Csinált már valaki ilyet?
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19334 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 22:18:22 »

Sziasztok!

Újabb észrevételeim vannak a Mondeommal kapcsolatosan.

Aksi problémára gondolok, rámértem és az 12, 72 V mutat Huh? Vagy valami stekker kontakthiba???

A hibajelenségek:

ajtózár megkergülése, nem tudok kiszállni, rám zárja az ajtót, csak távirányítóval nyitható, de nem mindig
fűtés ösze-vissza
a gyári rádió indítással egy időben bekapcsol, de elmászik az adó + utóhangolással okés lesz
az izzítás visszajelző néha felvillanik

emlékeim szerint, régen a kettő számkijelzőn a számok nem tűntek el indításkor...



asszem ennyi, más talán remélem nincsen

 help help help
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19335 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 22:20:59 »

Aksi problémára gondolok, rámértem és az 12, 72 V mutat Huh?
Járó motornál ez azt jelenti, hogy nincs töltésed. Leállított motornál meg kifogástalan akksit.  vigyor3
Lehet testeléshiba is, az akksi negatív pólusa és a motor közötti vastag testkábelt szedd szét, pucold meg, lehet csak ennyi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19336 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 22:43:04 »

Járó motornál ez azt jelenti, hogy nincs töltésed. Leállított motornál meg kifogástalan akksit.  vigyor3
Lehet testeléshiba is, az akksi negatív pólusa és a motor közötti vastag testkábelt szedd szét, pucold meg, lehet csak ennyi.

Akksi negatív pólus és a kasztni, de sokkal veszélyesebb a motor és a kasztni közötti.
Mérje meg az aksi és a motor közötti feszültséget. Ha nem masszívan 0, az baj.

Természetesen járó motornál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dani
Vendég
« Új hozzászólás #19337 Dátum: 2009.10.13 kedd, 10:01:57 »

Sziasztok! Érdeklődnék,hogy mondeo III-as ba gázolajszűrőt mijent cseréltessek,mert mindenki mást javasol.Gyári vagy nem gyári?
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #19338 Dátum: 2009.10.13 kedd, 10:20:41 »

Sziasztok!

Srácok, mennyire lehet észrevenni az autón, ha szorul a kézifék? Úgy értem, hogy van olyan, hogy csak kicsit ragad be és, nem igazán észrevehető, de azért be van ragadva? Vagy ha gáz van vele, akkor azt tuti észre lehet venni?

Probléma: A kézifékem, emelkedőn csak akkor fogja a verdát, ha tökig behúzom, s alul már nagyon lötyög. Mondták, hogy rakjam sebességbe és ne használjam, de hát elvileg nem azért van, hogy használjuk?! Smiley meg kézifékes elindulás is nehézkes nélküle, ha nem fogja az autót! Smiley

Mit kóstál egy csere, ha nem a bowden, hanem maga a fék adta be a törülközőt?

Viknél csinált már valaki ilyet?

Köszke
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19339 Dátum: 2009.10.13 kedd, 10:51:14 »

Sziasztok! Érdeklődnék,hogy mondeo III-as ba gázolajszűrőt mijent cseréltessek,mert mindenki mást javasol.Gyári vagy nem gyári?
Javaslom a gyárit, főleg a TDCI esetén, de ha gyakrabban akarsz porlasztócsúcsot meg magasnyomású szivattyút cserélni akkor mehet az olcsó is.  vigyor3
Ja és a főoldalon a cikkek között van egy remek írás a go. szűrő cseréről!  wave
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #19340 Dátum: 2009.10.13 kedd, 10:57:31 »

uhhh
most láttam, hogy van fék topik is....dooo
na mindegy most már nem teszem át oda, mert nem akarom két helyre betenni, majd ha a modik gondolják átteszik.
Addig meg csak a bocsikérés marad.... worship
 szomoru1
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19341 Dátum: 2009.10.13 kedd, 10:59:32 »

Sziasztok!

Srácok, mennyire lehet észrevenni az autón, ha szorul a kézifék? Úgy értem, hogy van olyan, hogy csak kicsit ragad be és, nem igazán észrevehető, de azért be van ragadva? Vagy ha gáz van vele, akkor azt tuti észre lehet venni?

Probléma: A kézifékem, emelkedőn csak akkor fogja a verdát, ha tökig behúzom, s alul már nagyon lötyög. Mondták, hogy rakjam sebességbe és ne használjam, de hát elvileg nem azért van, hogy használjuk?! Smiley meg kézifékes elindulás is nehézkes nélküle, ha nem fogja az autót! Smiley

Mit kóstál egy csere, ha nem a bowden, hanem maga a fék adta be a törülközőt?

Viknél csinált már valaki ilyet?

Köszke
Ha valóban be van ragadva akkor égeti fékpofát, annak meg jellegzetes szaga van. Szerintem inkább csak a szokásos kötél nyúlásról van szó. Ha leveszed a kerekek megnézheted milyen állapotban vannak a fékbetétek, hogy kell-e cserélni őket. A kötél kb. 10ezer, a fékbetét készlet kb. 10-12ezer forint.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Dani
Vendég
« Új hozzászólás #19342 Dátum: 2009.10.13 kedd, 11:10:07 »

Javaslom a gyárit, főleg a TDCI esetén, de ha gyakrabban akarsz porlasztócsúcsot meg magasnyomású szivattyút cserélni akkor mehet az olcsó is.  vigyor3
Ja és a főoldalon a cikkek között van egy remek írás a go. szűrő cseréről!  wave

Köszi szépen,most vettem a gépet de nem akarom tönkrevágni.
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #19343 Dátum: 2009.10.13 kedd, 16:54:58 »

Sziasztok!

Srácok, mennyire lehet észrevenni az autón, ha szorul a kézifék? Úgy értem, hogy van olyan, hogy csak kicsit ragad be és, nem igazán észrevehető, de azért be van ragadva? Vagy ha gáz van vele, akkor azt tuti észre lehet venni?

Probléma: A kézifékem, emelkedőn csak akkor fogja a verdát, ha tökig behúzom, s alul már nagyon lötyög. Mondták, hogy rakjam sebességbe és ne használjam, de hát elvileg nem azért van, hogy használjuk?! Smiley meg kézifékes elindulás is nehézkes nélküle, ha nem fogja az autót! Smiley

Mit kóstál egy csere, ha nem a bowden, hanem maga a fék adta be a törülközőt?

Viknél csinált már valaki ilyet?

Köszke

Szia!

Ha jól látom, akkor az évjárat alapján a Tieden már állítható a bowden. Meg kell emelni a kocsit és kb középtájon a kipuff felett egy védőlemez felett / alatt (nézőpont kérdése) találod meg azt, ahol a kézifékkartól jövő bowden össze van kötve a hátramenő bowdenekkel. (így találod meg a legkönnyebben, ha követed a hátsó bowdeneket) Na ott tudod egy anyával állítani az előfeszítést! Szerintem ezt nézd meg először, mielőtt bármit veszel!
Nekem ez oldotta meg a problémát, azóta hibátlan!
Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 387



E-mail
« Új hozzászólás #19344 Dátum: 2009.10.13 kedd, 17:37:31 »

ÜLÉSFŰTÉS!?!

A leírtak szerint szétszedtem a vezetőoldali ülést, keresem a vezeték törést nem találom, tovább keresem és MEGLETT.
Az üléskárpit lebontása után a fűtőbetéttől kb 2 cm-re.
Új vezeték forrasztás, visszaszerelés, beülés, indítás, ÖRÖM.
Rutinosan anyósülésen ugyanúgy, szakadás sehol, kárpit lebont, ott sincs gond, visszaszerel, nem működik.
Képet is csináltam de nem tudom felrakni, ha valaki tud segítsen mindkét ügyben.

Köszi.

 
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #19345 Dátum: 2009.10.13 kedd, 19:28:25 »

Szia!

Ha jól látom, akkor az évjárat alapján a Tieden már állítható a bowden. Meg kell emelni a kocsit és kb középtájon a kipuff felett egy védőlemez felett / alatt (nézőpont kérdése) találod meg azt, ahol a kézifékkartól jövő bowden össze van kötve a hátramenő bowdenekkel. (így találod meg a legkönnyebben, ha követed a hátsó bowdeneket) Na ott tudod egy anyával állítani az előfeszítést! Szerintem ezt nézd meg először, mielőtt bármit veszel!
Nekem ez oldotta meg a problémát, azóta hibátlan!

Az a helyzet, hogy volt aki már felemelte, mert ezt a műveletet akartam csinálni, de túl sok volt sztem ott az okos, s azt mondták, hogy ez nem is olyan, meg különben is...szóval beszéltek össze vissza, viszont azt mondták, hogy a jobb hátsó részen be van rohadva, s ezért, ha használom beragadhat. Ezért mondták, hogy inkább ne használjam. Beszéltem ma Vik-el, 2 napos tanfolyamon van, ugyhogy csütörtökön megyek hozzá. Ő remélem tudni fogja mi vele a szitu. Remélem nem kell azért sok mindent cserézni.
Neked milyen volt mielött megfeszítettétek? Az a baj, hogy lehet hogy most már beképzelem, hogy kicsit fogja az autót a fék...

Más:
A motortér felöl jobb oldalról, adott fordulatnál/rezonanciánál furcsa zörgést hallog...nem motorikus inkább olyan mintha valami fix rész mozogna...megnéztem, s a go szűrő tartója kicsit mozog, ugy hogy még az is lehet a zaj forrása! Ötlet esetleg valaki?
Köszi
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #19346 Dátum: 2009.10.13 kedd, 20:00:28 »

Neked milyen volt mielött megfeszítettétek? Az a baj, hogy lehet hogy most már beképzelem, hogy kicsit fogja az autót a fék...

Más:
A motortér felöl jobb oldalról, adott fordulatnál/rezonanciánál furcsa zörgést hallog...nem motorikus inkább olyan mintha valami fix rész mozogna...megnéztem, s a go szűrő tartója kicsit mozog, ugy hogy még az is lehet a zaj forrása! Ötlet esetleg valaki?
Köszi

Ha betéptem tökig a kézifékkart, akkor is elgurult az autó lejtőn.
Beállítás után elég 2-3 kattanást húzni és a függőleges falon is megáll!  vigyor3
Hogy mi zörög, azt meg kell hallgatni, így csak tényleg tippelgetni lehet a vakvilágba.
Ha Vik meghallagtja, megmondja rögtön.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19347 Dátum: 2009.10.13 kedd, 20:15:18 »

szóval beszéltek össze vissza, viszont azt mondták, hogy a jobb hátsó részen be van rohadva, s ezért, ha használom beragadhat. Ezért mondták, hogy inkább ne használjam.
Pont a nemhasználattól fog berohadni. Az meg nettó szívás, ha pl. egy kézifékes indulás miatt behúzod, aztán nem tudod leengedni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19348 Dátum: 2009.10.13 kedd, 20:20:56 »

ÜLÉSFŰTÉS!?!

A leírtak szerint szétszedtem a vezetőoldali ülést, keresem a vezeték törést nem találom, tovább keresem és MEGLETT.
Az üléskárpit lebontása után a fűtőbetéttől kb 2 cm-re.
Új vezeték forrasztás, visszaszerelés, beülés, indítás, ÖRÖM.
Rutinosan anyósülésen ugyanúgy, szakadás sehol, kárpit lebont, ott sincs gond, visszaszerel, nem működik.
Képet is csináltam de nem tudom felrakni, ha valaki tud segítsen mindkét ügyben.

Köszi.

 


Az anyósülést is rajta ülve tesztelted?
Kép ügyben tudok segíteni, ha elküldöd nekem, kiegészítem az ülésfűtős cikkemet a főoldalon.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #19349 Dátum: 2009.10.13 kedd, 20:27:37 »


Más:
A motortér felöl jobb oldalról, adott fordulatnál/rezonanciánál furcsa zörgést hallog...nem motorikus inkább olyan mintha valami fix rész mozogna...megnéztem, s a go szűrő tartója kicsit mozog, ugy hogy még az is lehet a zaj forrása! Ötlet esetleg valaki?
Köszi
Ha az alapjárat az a bizonyos fordulat,és az utastérből hallod,és olyan mintha egy műanyag elem berregne akkor a szíjtárcsa haldoklik. levele
Azt meg xard le! pias
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 385 386 [387] 388 389 390 391 392 393 394 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.