Ford Mondeo Club Hungary
2025.12.15 hétfő, 17:07:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
397
398
399
400
401
402
403
[
404
]
405
406
407
408
409
410
411
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24787755 alkalommal)
bigzso
és 44 vendég van a témában
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20150 Dátum:
2009.11.21 szombat, 21:51:33 »
Idézetet írta: Wah - 2009.11.21 szombat, 19:00:22
rnagy8-nak köszönet
, ma sikeresen megcsináltam a kormánykopogás c. cikkben leírtakat. Hogy megszünt-e, az extrém ritkán jelentkező, kis kopogás, majd kiderül
Akkor azt még nem tudod, hogy "sikeresen"-e?!
Egészségedre!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
poliver
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20151 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 17:41:59 »
Sziasztok!
Tegnap kaptam az infot, hogy a rendőrök ráálltak az utólagos xenonokra és előszeretettel veszik el a forgalmikat Jó haver ismerőse is így járt..., egy a rendőrségek közt körbefutott körlevél alapján ( utólagos engedély nélküli átépítés, balesetveszély...) Ti hallottatok erről valamit? Még jó, hogy 1 hónapja raktam bele...
Naplózva
imi111
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20152 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 17:52:00 »
Idézetet írta: poliver - 2009.11.22 vasárnap, 17:41:59
Sziasztok!
Tegnap kaptam az infot, hogy a rendőrök ráálltak az utólagos xenonokra és előszeretettel veszik el a forgalmikat Jó haver ismerőse is így járt..., egy a rendőrségek közt körbefutott körlevél alapján ( utólagos engedély nélküli átépítés, balesetveszély...) Ti hallottatok erről valamit? Még jó, hogy 1 hónapja raktam bele...
Az a feltétele, hogy legyen lámpamosó az autón, külömben ugrik a forgalmi.
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20153 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 17:52:56 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.22 vasárnap, 17:52:00
Az a feltétele, hogy legyen lámpamosó az autón, külömben ugrik a forgalmi.
Meg autómata szintszabályzás.
Most rágódtunk rajta nemrég...
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20154 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 18:00:09 »
Idézetet írta: poliver - 2009.11.22 vasárnap, 17:41:59
Sziasztok!
Tegnap kaptam az infot, hogy a rendőrök ráálltak az utólagos xenonokra és előszeretettel veszik el a forgalmikat Jó haver ismerőse is így járt..., egy a rendőrségek közt körbefutott körlevél alapján ( utólagos engedély nélküli átépítés, balesetveszély...) Ti hallottatok erről valamit? Még jó, hogy 1 hónapja raktam bele...
Ha igaz, akkor csak idő kérdése volt, nem is szabadott volna elterjednie ennyire, mert tényleg balesetveszélyes. Cimborám leszaladt az útról egy vakító keszon miatt...
120e. kára lett, bűnös nincs... Fordok különösen vakítanak, még az optimális beállítás mellett is.
Ködben még szfh-bb a helyzet, ezt személyesen is tapasztaltam, szanaszét szórja a fényt és vakít q*rvára!
Kedves autóstársak! Legyetek toleránsak és használjatok "mega" halogéneket! (A ködzáró fény sem ér lakott területen belül -sem-)
Üdv. T.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
poliver
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20155 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 18:05:45 »
Akkor ti is azt mondjátok inkább vegyem ki? Van vmi olyan izzó ami szép fehéret világít?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20156 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 18:31:04 »
Idézetet írta: imi111 - 2009.11.22 vasárnap, 17:52:00
Az a feltétele, hogy legyen lámpamosó az autón, külömben ugrik a forgalmi.
Erről értekeztünk itten:http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg473440#msg473440
Azért ez nem ennyire fekete/fehér. Szóval 1, nem fogja tudni megállapítani, hogy van-e automata szintszabályozás, a másik, hogy elcseszték a rendeletet, így a mosó a halogén autókra kellene a szabály szerint.
Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20157 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 18:36:33 »
Idézetet írta: Tonyo - 2009.11.22 vasárnap, 18:00:09
Ha igaz, akkor csak idő kérdése volt, nem is szabadott volna elterjednie ennyire, mert tényleg balesetveszélyes. Cimborám leszaladt az útról egy vakító keszon miatt...
120e. kára lett, bűnös nincs... Fordok különösen vakítanak, még az optimális beállítás mellett is.
Ködben még szfh-bb a helyzet, ezt személyesen is tapasztaltam, szanaszét szórja a fényt és vakít q*rvára!
Kedves autóstársak! Legyetek toleránsak és használjatok "mega" halogéneket! (A ködzáró fény sem ér lakott területen belül -sem-)
Üdv. T.
Azért a vakításról és a lefutásról van véleményem:
1. akinek vakít az utólagosan beszerelt, de jó minőségű xenon, ott a lámpa vacak.
2. én csak jó minőségű xenon rakok be, de ez nem is 13eFt. Eddig soha nem volt gond vele
3. Aki lefut az útról, mert elvakította a szembejövő autó ott vannak vezetéstechnikai gondok. Az erős fényű autóknál megvannak a trükkök, hogy mit kell tenni és hogyan, hogy ne legyen gond. Ha országúton ment, akokr már messziről láthatta, hogy erősen világít az autó és lassítani vagy megállni kellett volna. Persze ettől egy rossz xenon még nem lesz jó, de nekem nem tetszik, hogy mindenki elkezdi átkozni a xenonos autókat. Ez olyan, mintha egy mondeos elütött volna és azóta minden mondeos bunkó kifejezést használnánk. Nade kérem....
Üdv
Csaba
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20158 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 18:37:21 »
Idézetet írta: poliver - 2009.11.22 vasárnap, 18:05:45
Akkor ti is azt mondjátok inkább vegyem ki? Van vmi olyan izzó ami szép fehéret világít?
Ha diszkó lilád van, akkor igen. Ha fehér fényű 4300K, akkor ne foglalkozz vele.
Üdv
Csaba
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20159 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 18:42:38 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.11.22 vasárnap, 18:36:33
Azért a vakításról és a lefutásról van véleményem:
1. akinek vakít az utólagosan beszerelt, de jó minőségű xenon, ott a lámpa vacak.
2. én csak jó minőségű xenon rakok be, de ez nem is 13eFt. Eddig soha nem volt gond vele
3. Aki lefut az útról, mert elvakította a szembejövő autó ott vannak vezetéstechnikai gondok. Az erős fényű autóknál megvannak a trükkök, hogy mit kell tenni és hogyan, hogy ne legyen gond. Ha országúton ment, akokr már messziről láthatta, hogy erősen világít az autó és lassítani vagy megállni kellett volna. Persze ettől egy rossz xenon még nem lesz jó, de nekem nem tetszik, hogy mindenki elkezdi átkozni a xenonos autókat. Ez olyan, mintha egy mondeos elütött volna és azóta minden mondeos bunkó kifejezést használnánk. Nade kérem....
1. Vacak lámpával meg halogénnel azért csak kíméletesebben hangzik...
2. A tapasztalat azt mutatja, hogy az esetek 99%ban nem költenek ennyit rá, és nem lehet megoldani, hogy közúton mindenkivel csak te gyere szembe...
3. Ez sem rajtad múlik. Kellene eröltetni nkább, hogy minimálisra csökkentsük az ilyesmi esélyét. Jó minőségű, jól beállított keszonnal megyek lámpamosó meg szintszabályzó nélkül, jön szembe a mazsola, fáradt, benézi, nekemjön. A vizsgálat szerint ki lesz a hibás?
Naplózva
poliver
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20160 Dátum:
2009.11.22 vasárnap, 19:36:29 »
Na mostmár végképp nem tudom mit tegyek. De azt tudom mit tettem. Kikötöttem a szettet, vissza halogén, majd ha csillapodnak a kedélyek visszarakom. Bosszúság nélkül ez sem ment, mivel a jobb lámpám megint NEM VILÁGíT, elmentem vettem izzót nem az volt a baja,wd40-et is kapott. Amikor a xenont raktam bele akkor is azzal volt a gond, de közvetlen áramot adtam a trafónak és jó lett. a bal jó a jobb nem NEM ÉRTEM...
Egyébként direkt 4300K-s 35 W-t szettet vettem aminek rajta van a dobozán az E betű, de ugye lámpamosóm nincs.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20161 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 08:15:05 »
Idézetet írta: poliver - 2009.11.22 vasárnap, 18:05:45
Van vmi olyan izzó ami szép fehéret világít?
XD5
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20162 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 08:17:03 »
Idézetet írta: poliver - 2009.11.22 vasárnap, 19:36:29
Na mostmár végképp nem tudom mit tegyek.
Gyere a Xenon topic-ba!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20163 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 13:04:01 »
Off, mert 1.4-es benzines Focusról lenne szó, de nem tudtam hova írjam.
Katalizátort hogy lehet tisztítatni, "kiégetni" ? Valami olyasmit olvastam Mondeora, hogy 4-es fokozatban 100 km/h 20 percen keresztül...Ez igaz lehet? Esetleg valami tisztító lötty?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20164 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 13:55:32 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.11.23 hétfő, 13:04:01
Off, mert 1.4-es benzines Focusról lenne szó, de nem tudtam hova írjam.
Katalizátort hogy lehet tisztítatni, "kiégetni" ? Valami olyasmit olvastam Mondeora, hogy 4-es fokozatban 100 km/h 20 percen keresztül...Ez igaz lehet? Esetleg valami tisztító lötty?
Sztm nyáron a legalkalmasabb. Minnél melegebb van annál jobban átmelegszik a kipufogórendszer.
Abban nem vagyok biztos, hogy 4-ik és 100 a legjobb, de én nyomatékcsúcson csinálnám a benzinessel az tuti.
Nézd meg ehhez milyen sebesség és hanyadik fokozat (lehet az 5-ben is 140-nél) tartozik és aztán meg télen irány debrecen az M3-on
) oda vissza több mint 400km csak átmelegszik
)
Tisztító lötty:
Én spurit használok.
http://spuri-adalek.hu
Nekem egyre tisztább a kipufogóm vége belülről mindkét autónknál. Régen a benzineseknél is így volt.
Viszont amikor beletettem először akkor elkezdett rendesen füstölni nagyobb fordulaton. Regenerált
Most már teljesen ok. Nem füstöl egyik verdánk sem.
Üdv, T.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20165 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 14:17:31 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.11.23 hétfő, 13:55:32
Sztm nyáron a legalkalmasabb. Minnél melegebb van annál jobban átmelegszik a kipufogórendszer.
Abban nem vagyok biztos, hogy 4-ik és 100 a legjobb, de én nyomatékcsúcson csinálnám a benzinessel az tuti.
Nézd meg ehhez milyen sebesség és hanyadik fokozat (lehet az 5-ben is 140-nél) tartozik és aztán meg télen irány debrecen az M3-on
) oda vissza több mint 400km csak átmelegszik
)
Tisztító lötty:
Én spurit használok.
http://spuri-adalek.hu
Nekem egyre tisztább a kipufogóm vége belülről mindkét autónknál. Régen a benzineseknél is így volt.
Viszont amikor beletettem először akkor elkezdett rendesen füstölni nagyobb fordulaton. Regenerált
Most már teljesen ok. Nem füstöl egyik verdánk sem.
Üdv, T.
A gond az, hogy dobott egy hibaüzit, miszerint túl magas emisszió...blabla, katalizátor csere...Ez javítható ilyen módszerrel? Vagy csak csere segít?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20166 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 14:30:27 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.11.23 hétfő, 14:17:31
A gond az, hogy dobott egy hibaüzit, miszerint túl magas emisszió...blabla, katalizátor csere...Ez javítható ilyen módszerrel? Vagy csak csere segít?
lambda szonda rendben ?
Naplózva
blah blah blah
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20167 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 14:33:27 »
Idézetet írta: zacci - 2009.11.23 hétfő, 14:30:27
lambda szonda rendben ?
Passz. Szerelő is katalizátort mondott, meg Vik is, a hibaüzenet száma alapján.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20168 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 21:35:05 »
És emissziót is mértek rajta? Mert azért azt illene, mielőtt a katalizátort kidobjátok. Persze, nem dobjátok ki, gondolom...
Kisérő tünet nincs, mint fogyasztás növekedés, ellustulás stb?
A TIS-ben olvastam, hogy a katalizátor nem képes az öntisztulásra ha kevés a nagyobb tempójú, nagyon hőképzésű menet hosszabb ideig. Ilyenkor javasolják az említett 4-esben minimum 100km/h 20 percig periódust.
Egyébként a CataCleant ilyen katalizátor eltömődésre javasolják. Szóval azért van egy-két tennivaló mielőtt komolyan a pénztárcába kellene nyúlni.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20169 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 21:40:14 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.11.23 hétfő, 21:35:05
És emissziót is mértek rajta? Mert azért azt illene, mielőtt a katalizátort kidobjátok. Persze, nem dobjátok ki, gondolom...
Kisérő tünet nincs, mint fogyasztás növekedés, ellustulás stb?
A TIS-ben olvastam, hogy a katalizátor nem képes az öntisztulásra ha kevés a nagyobb tempójú, nagyon hőképzésű menet hosszabb ideig. Ilyenkor javasolják az említett 4-esben minimum 100km/h 20 percig periódust.
Egyébként a CataCleant ilyen katalizátor eltömődésre javasolják. Szóval azért van egy-két tennivaló mielőtt komolyan a pénztárcába kellene nyúlni.
Nem mértek. Nem az enyém az autó, úgyhogy nemtudom hogy lustább-e ( 1.4-es amúgy se egy fürgeség
), vagy fogyasztása milyen. Amúgy inkább városban van használva, kisebb távokra. CataCleanert már kapott kb. egy éve.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20170 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 22:02:08 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.11.23 hétfő, 21:40:14
Nem mértek. Nem az enyém az autó, úgyhogy nemtudom hogy lustább-e ( 1.4-es amúgy se egy fürgeség
), vagy fogyasztása milyen. Amúgy inkább városban van használva, kisebb távokra. CataCleanert már kapott kb. egy éve.
A CataClean-t -igaz a gyártója- eleve évente javasolják, gondolom az egy éve beöntöttnek már nem sok hatása lehet intenzív város mellett.
Szerintem simán el lehet már dugulva a katalizátor, megérné azt a 20 perces pörgetést plusz egy emisszió mérést a dolog. Egyébként annyira nem rossz az az 1.4-es fóka.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
arrabonus
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20171 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 22:19:39 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.11.22 vasárnap, 18:36:33
Azért a vakításról és a lefutásról van véleményem:
1. akinek vakít az utólagosan beszerelt, de jó minőségű xenon, ott a lámpa vacak.
2. én csak jó minőségű xenon rakok be, de ez nem is 13eFt. Eddig soha nem volt gond vele
3. Aki lefut az útról, mert elvakította a szembejövő autó ott vannak vezetéstechnikai gondok. Az erős fényű autóknál megvannak a trükkök, hogy mit kell tenni és hogyan, hogy ne legyen gond. Ha országúton ment, akokr már messziről láthatta, hogy erősen világít az autó és lassítani vagy megállni kellett volna. Persze ettől egy rossz xenon még nem lesz jó, de nekem nem tetszik, hogy mindenki elkezdi átkozni a xenonos autókat. Ez olyan, mintha egy mondeos elütött volna és azóta minden mondeos bunkó kifejezést használnánk. Nade kérem....
Üdv
Csaba
Ne haragudj, de ezen egy kicsit bepörögtem.
Minden, ismétlem minden utólagos xenon vakít! A halogén lámpatesteket halogén izzóhoz tervezték. A világos-sötét terület megvilágítási értéke közötti különbség arányát halogén lámpához állították be. Ha egy kétszer akkora fényerejű izzót raksz bele, akkor helyesen beállított lámpa esetén is kétszer annyi fényt kap a szembejövő szeme (nem is beszélve az útfelületről visszaverődő fényről). Ehhez neki kell alkalmazkodnia, először a fényhez, majd közvetlenül utána a sötéthez.
Az, hogy a tanácsod szerint én álljak meg, amíg a kedves xenonos autóstárs elhalad, egyszerűen felháborít! Azért vannak szabályok, hogy mindenkire vonatkozzanak!
A magyar gyakorlat még siralmasabb: a gagyi kínai xenon pontatlan fókuszpontja, az opálos lámpaüveg, a beállítatlan lámpa, a manuális szintszabályozó hanyagolása, a tipikus magyar tahóság csak tovább ront a helyzeten.
Szerintem az utóbbi 15 évben gyártott halogén fényszórók bőven elég fényt adnak az éjszakai vezetéshez a szembejövő. (Aki szerint nem, az ne vezessen éjszaka!)
Végre a rendőrök is észbe kaptak! Bár attól tartok, elkéstek. Akkor kellett volna erélyesebben fellépni, amikor terjedni kezdett ez az őrület.
Arrabonus
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20172 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 22:41:11 »
Idézetet írta: arrabonus - 2009.11.23 hétfő, 22:19:39
Ne haragudj, de ezen egy kicsit bepörögtem.
Minden, ismétlem minden utólagos xenon vakít! A halogén lámpatesteket halogén izzóhoz tervezték. A világos-sötét terület megvilágítási értéke közötti különbség arányát halogén lámpához állították be. Ha egy kétszer akkora fényerejű izzót raksz bele, akkor helyesen beállított lámpa esetén is kétszer annyi fényt kap a szembejövő szeme (nem is beszélve az útfelületről visszaverődő fényről). Ehhez neki kell alkalmazkodnia, először a fényhez, majd közvetlenül utána a sötéthez.
Az, hogy a tanácsod szerint én álljak meg, amíg a kedves xenonos autóstárs elhalad, egyszerűen felháborít! Azért vannak szabályok, hogy mindenkire vonatkozzanak!
A magyar gyakorlat még siralmasabb: a gagyi kínai xenon pontatlan fókuszpontja, az opálos lámpaüveg, a beállítatlan lámpa, a manuális szintszabályozó hanyagolása, a tipikus magyar tahóság csak tovább ront a helyzeten.
Szerintem az utóbbi 15 évben gyártott halogén fényszórók bőven elég fényt adnak az éjszakai vezetéshez a szembejövő. (Aki szerint nem, az ne vezessen éjszaka!)
Végre a rendőrök is észbe kaptak! Bár attól tartok, elkéstek. Akkor kellett volna erélyesebben fellépni, amikor terjedni kezdett ez az őrület.
Arrabonus
Wow. Tényleg bepörögtél. Amúgy szerintem olvasd végig a hozzászólásaimat, mert lehet, hogy félreértetted, vagy nem fogalmaztam pontosan. bár nem akarok OFF lenni, szóval a követezőt szerintem már magába vitázzuk.
A pontosság kedvéért:
- pont azt írtam, hogy a gagyi xenon-t nem szabad megvenni, mert nem a gyújtó pontba kerül az ív és ezért vakíthat.
- pont azt írtam, hogy a 35W-os xenont alkalmazza az, akinek nem vetítő lencsés lámpája van, mert az 55W-os vakít
- azt mondtam, ha valaki nem lát vagy valami problémája van, akkor álljon meg. Azért mert a szembejövő autó elvakított és Te elütsz valakit, az a Te hibád és nem a szembejövő hibája. Szerintem ez teljesen egyértelmű. Ha valaki vezet, akkor felelősséget vállal a tetteiért. Engem pl sok-sok évvel ezelőtt egy barom félre lökött, de az ütközést elkerülendő belefékeztem. Január volt és egy oszlopban kötöttem ki, mivel megpördűlt az autó. A srác nem ismerte el, hogy az Ő hibája. Neki semmi következménye nem lett, nekem minusz egy 2 éves Opel Astra, hitelre. Ez persze igazságos ugye?
- A jelenlegi "hagyományos" lámpák nem halogénhez vannak tervezve, hanem hagyományos izzószálas lámpához. Ugyan annyi szórt fénye van, mint egy 105-ös skodának, mert izzószál világít. Ahol ez már normalizálva van, az a vetítőlencsés lámpa. Szóval, ha itt tartunk, akkor a halogén, vagy az egyéb trükközött nagy fényerejű (pl 100W-os) izzók is ugyan annyira vakítanak, ha nem jobban.
- Ha valaki gondosan jár el és megfelelő alkatrészekből építkezik, az nem hiszem, hogy problémát okoz. Ezért is mondtam, hogy ne a gagyit vegyétek, hanem pl philips fejet.
- Én éves szinten eddig 80eKm-t mentem. Ez sajna tavaly szeptembertől igencsak lecsökkent. Európában sok helyre mentem kocsival és hosszú ideje utólagos xenon-t használok. Az óta, mióta 60eFt-ért volt kapható. Mivel sokszor éjszaka megyek, nekem fontos, hogy jól lássak és nem mindegy, hogy 35m vagy 68m a bevilágított útszakasz, pláne a tátrában.
- Engem nedves úton jobban bosszant a ködlámpával bekapcsolt diszkópatkány, mint a xenonos.
- Amúgy az emlékeim szerint a jelenleg használt lámpáknak nem lineáris a fénykibocsátása, a másik, hogy az ív fény kisebb helyen keletkezik, mint a hagyományos izzó 1-1.2cm-es izzó szála. Szóval ennyire nem tenném lineárissá a dolgot.
Szóval mindemellett azt mondom, hogy 55W-osat ne rakjon be senki egy hagyományos lámpába. Amúgy tisztelem a véleményed, te nem szereted a xenon-t. A dolog hasonlít a gyorshajtáshoz. Azért mert valaki gyorsan megy az autópályán, még nincs jogod neked fellépni ellene.
Én jobban szeretném, ha a rendőrök a bűnözőket fognák el és nem a xenon lámpával szaladgálókat vagy akinek sötétített az ablaka, vagy hangos a kipuja. Ha ezzel foglalkoznának, akkor simán megvehetnénk a gyári xenon-os autókat, nem kellene szórakozni az utólagos beépítéssel.
Vitatkozhatunk ezen, de ez a Topic szerintem nem erre való. Elnézést kérek a moderátoroktól.
Üdv
Csaba
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20173 Dátum:
2009.11.25 szerda, 20:14:36 »
Új cikk a turbócsőrepedésről
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20174 Dátum:
2009.11.25 szerda, 20:35:11 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.25 szerda, 20:14:36
Új cikk a turbócsőrepedésről
Super!
Csak tedd bele,hogy ez tddi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20175 Dátum:
2009.11.25 szerda, 20:37:08 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.25 szerda, 20:35:11
Super!
Csak tedd bele,hogy ez tddi!
A TDCinek is ugyanitt szokott elanyátlanodni, nem? Nem írtam, hogy Ci vagy Di ... Csak hogy diesel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20176 Dátum:
2009.11.25 szerda, 20:46:11 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.25 szerda, 20:37:08
A TDCinek is ugyanitt szokott elanyátlanodni, nem? Nem írtam, hogy Ci vagy Di ... Csak hogy diesel.
Nem.
A tdci nek ilyene nincsen.Egészen mása van.
Tudom,hogy nem írtad,azét mondtam,hogy írd bele tddi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20177 Dátum:
2009.11.25 szerda, 20:49:28 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.25 szerda, 20:46:11
Nem.
A tdci nek ilyene nincsen.Egészen mása van.
Tudom,hogy nem írtad,azét mondtam,hogy írd bele tddi!
Rossz irányból közelítesz. Nem azt kell beleírni, h ez a TDDi, hanem hogy a TDCinél hol megy el leggyakrabban, meg egy képet mellékelni...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20178 Dátum:
2009.11.25 szerda, 20:50:45 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.25 szerda, 20:49:28
Rossz irányból közelítesz. Nem azt kell beleírni, h ez a TDDi, hanem hogy a TDCinél hol megy el leggyakrabban, meg egy képet mellékelni...
Nekem van fönn ilyen képem a régi tdci totyikban!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20179 Dátum:
2009.11.25 szerda, 20:51:06 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.25 szerda, 20:37:08
A TDCinek is ugyanitt szokott elanyátlanodni, nem? Nem írtam, hogy Ci vagy Di ... Csak hogy diesel.
Lehet csak ott sokkal nehezebb tudod cserélni a csöveket mert nem ott vannak
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20180 Dátum:
2009.11.25 szerda, 20:51:27 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.25 szerda, 20:50:45
Nekem van fönn ilyen képem a régi tdci totyikban!
Ide vele. De nyomban.
Naplózva
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20181 Dátum:
2009.11.25 szerda, 21:38:45 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.11.23 hétfő, 13:55:32
Tisztító lötty:
Én spurit használok.
http://spuri-adalek.hu
Nekem egyre tisztább a kipufogóm vége belülről mindkét autónknál. Régen a benzineseknél is így volt.
Viszont amikor beletettem először akkor elkezdett rendesen füstölni nagyobb fordulaton. Regenerált
Most már teljesen ok. Nem füstöl egyik verdánk sem.
Üdv, T.
szia
milyen rendszerességgel használod a spurit, és szerinted tényleg jelent 10%-ot a fogyasztásban?
te egyébként merre használod a kocsit, hogy 5,3-as fogyasztást érsz el?
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20182 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 07:34:08 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.25 szerda, 20:51:27
Ide vele. De nyomban.
Mögkeresem,lehet már nincs fenn a szerveremen.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20183 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 09:14:40 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.26 csütörtök, 07:34:08
Mögkeresem,lehet már nincs fenn a szerveremen.......
Az is elég, ha jól körbeírod, hol kell keresni meg hogy néz ki, pénteken, Nagytomi vagy Feanor verdájában tudok képet sütni.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20184 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 09:54:08 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.11.26 csütörtök, 09:14:40
Az is elég, ha jól körbeírod, hol kell keresni meg hogy néz ki, pénteken, Nagytomi vagy Feanor verdájában tudok képet sütni.
Ha ráér a hét végéig, én szívesen csinálok egyet a kiszakadt EGR előtti csőszakaszról (könyök külső oldala)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20185 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 10:03:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.11.26 csütörtök, 09:54:08
Ha ráér a hét végéig, én szívesen csinálok egyet a kiszakadt EGR előtti csőszakaszról (könyök külső oldala)
No,akkó nem túrom fel a gépet.Egyébként is a legutóbbi rendszerösszeomlás után az sem biztos,hogy megvan.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20186 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 10:41:33 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.11.26 csütörtök, 09:54:08
Ha ráér a hét végéig, én szívesen csinálok egyet a kiszakadt EGR előtti csőszakaszról (könyök külső oldala)
Természetesen ráér.
Naplózva
dre
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20187 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 13:50:19 »
hiányzik az autómból 2 db műanyag csavar: a motorházban a felső légbeömlőt (így hívják?) rögzítő csavarok egyike (rögtön a lámpatest mellett), és a csomagtérben a műanyag takaróelemeket rögzítő csavarok egyike. a márkaszervíz nem tudott adni ilyet, hol találok?
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20188 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 13:52:12 »
Idézetet írta: dre - 2009.11.26 csütörtök, 13:50:19
hiányzik az autómból 2 db műanyag csavar: a motorházban a felső légbeömlőt (így hívják?) rögzítő csavarok egyike (rögtön a lámpatest mellett), és a csomagtérben a műanyag takaróelemeket rögzítő csavarok egyike. a márkaszervíz nem tudott adni ilyet, hol találok?
www.cromax.hu
.
Bemész, közösen megnézitek a robbantott ábrákat, kiválasztjátok, pontosna mi kell, megrendelik, másnap mehetsz érte...
Naplózva
Ladlo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20189 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 22:29:04 »
Sziasztok!
Egy olyan észrevételem van, hogy az tünt fel az autón, hogy nehezen melegszik fel motor és többször is fel le ugál a vízhőfok mutató az első 15-20 km-en. Normális dolog ez?
Amig nem áll stabilan középen a mutató szigorúan 1200-1500 as fordulaton megyek, csak utána kezdem nyomni. Olyan mintha termosztátos lenne, de viszont tökéletesen megy a fűtés...
A másik kocsimmal alig állok ki a garázsból 5 perc mulva üzemmeleg, de a Mondeonak van hogy 15-20 km-re is szüksége van mire bemelegszik (mutató szerint). Ha egy mód van rá, nem rögtön a termosztátot cserélném...
Nem találkozott már valaki ilyesmivel? Nincs valami tapasztalat? Mit kell kicserélni vagy beállítani?
Az autó 2004-es 2.0 benzines 4 ajtós Ghia.
Ja és hidegen alig akarja bevenni a sebességeket... Komoly kihívás indítás után sebességet váltani 2-3 percig.
Ha valakinek van jó tippe, ossza meg velem...
Köszönöm!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20190 Dátum:
2009.11.26 csütörtök, 22:36:33 »
Idézetet írta: Schwarz LG - 2009.11.26 csütörtök, 22:29:04
Sziasztok!
Egy olyan észrevételem van, hogy az tünt fel az autón, hogy nehezen melegszik fel motor és többször is fel le ugál a vízhőfok mutató az első 15-20 km-en. Normális dolog ez?
Mondeo ? Akkor igen
Válasz
Amig nem áll stabilan középen a mutató szigorúan 1200-1500 as fordulaton megyek, csak utána kezdem nyomni. Olyan mintha termosztátos lenne, de viszont tökéletesen megy a fűtés...
A másik kocsimmal alig állok ki a garázsból 5 perc mulva üzemmeleg, de a Mondeonak van hogy 15-20 km-re is szüksége van mire bemelegszik (mutató szerint). Ha egy mód van rá, nem rögtön a termosztátot cserélném...
Nem találkozott már valaki ilyesmivel? Nincs valami tapasztalat? Mit kell kicserélni vagy beállítani?
Az autó 2004-es 2.0 benzines 4 ajtós Ghia.
Ja és hidegen alig akarja bevenni a sebességeket... Komoly kihívás indítás után sebességet váltani 2-3 percig.
Ha valakinek van jó tippe, ossza meg velem...
Köszönöm!
hogomba hogy van ?
mennyi km van a gepben ?
Valto kotelet kellen beallitattni, hatha...
Naplózva
blah blah blah
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20191 Dátum:
2009.11.27 péntek, 08:43:25 »
Idézetet írta: Schwarz LG - 2009.11.26 csütörtök, 22:29:04
Sziasztok!
Egy olyan észrevételem van, hogy az tünt fel az autón, hogy nehezen melegszik fel motor és többször is fel le ugál a vízhőfok mutató az első 15-20 km-en. Normális dolog ez?
Amig nem áll stabilan középen a mutató szigorúan 1200-1500 as fordulaton megyek, csak utána kezdem nyomni. Olyan mintha termosztátos lenne, de viszont tökéletesen megy a fűtés...
A másik kocsimmal alig állok ki a garázsból 5 perc mulva üzemmeleg, de a Mondeonak van hogy 15-20 km-re is szüksége van mire bemelegszik (mutató szerint). Ha egy mód van rá, nem rögtön a termosztátot cserélném...
Nem találkozott már valaki ilyesmivel? Nincs valami tapasztalat? Mit kell kicserélni vagy beállítani?
Az autó 2004-es 2.0 benzines 4 ajtós Ghia.
Ja és hidegen alig akarja bevenni a sebességeket... Komoly kihívás indítás után sebességet váltani 2-3 percig.
Ha valakinek van jó tippe, ossza meg velem...
Köszönöm!
nekem is lassan megy fel a mutató a középső állásba, és van, hogy újra lehül, majd felmelegszik
sajnos az okát nem tudom, mindenesetre nekem nem tűnt fel, hogy nehéz lenne váltani...
(bár nekem 2004-es tdci van)
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20192 Dátum:
2009.11.27 péntek, 08:47:25 »
Idézetet írta: Jack - 2009.11.27 péntek, 08:43:25
nekem is lassan megy fel a mutató a középső állásba, és van, hogy újra lehül, majd felmelegszik
sajnos az okát nem tudom, mindenesetre nekem nem tűnt fel, hogy nehéz lenne váltani...
(bár nekem 2004-es tdci van)
Valszeg termo gond.2 kell cserélni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ladlo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20193 Dátum:
2009.11.27 péntek, 13:35:28 »
Idézetet írta: zacci - 2009.11.26 csütörtök, 22:36:33
Mondeo ? Akkor igen
hogomba hogy van ?
mennyi km van a gepben ?
Valto kotelet kellen beallitattni, hatha...
Igen Mondeo
) 130 eKm van benne, hétvégén megnézzük amiket irtatok, meglátjuk. A szerelő még a váltó olajat említette...
Köszönöm a tanácsokat!
Naplózva
Herceg
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20194 Dátum:
2009.11.27 péntek, 15:14:53 »
sziasztok!
a 2002-es évjáratú 2.0 TDCI GHIA felszereltségnél a fűthető első szélvédő és a 6os CD váltó beletartozik az alapfelszereltségbe?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20195 Dátum:
2009.11.27 péntek, 15:32:38 »
Idézetet írta: Herceg - 2009.11.27 péntek, 15:14:53
sziasztok!
a 2002-es évjáratú 2.0 TDCI GHIA felszereltségnél a fűthető első szélvédő és a 6os CD váltó beletartozik az alapfelszereltségbe?
Szerintem igen.de küldesz priviben 1 alvázszámot,memmondom konkrétan!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20196 Dátum:
2009.11.27 péntek, 16:33:15 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.27 péntek, 15:32:38
Szerintem igen.de küldesz priviben 1 alvázszámot,memmondom konkrétan!
nekem benne volt
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20197 Dátum:
2009.11.27 péntek, 16:40:26 »
Idézetet írta: dre - 2009.11.26 csütörtök, 13:50:19
hiányzik az autómból 2 db műanyag csavar: a motorházban a felső légbeömlőt (így hívják?) rögzítő csavarok egyike (rögtön a lámpatest mellett), és a csomagtérben a műanyag takaróelemeket rögzítő csavarok egyike. a márkaszervíz nem tudott adni ilyet, hol találok?
Én itt keresném:
http://www.patentdepo.hu/
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20198 Dátum:
2009.11.27 péntek, 18:46:20 »
Idézetet írta: Jack - 2009.11.25 szerda, 21:38:45
szia
milyen rendszerességgel használod a spurit, és szerinted tényleg jelent 10%-ot a fogyasztásban?
te egyébként merre használod a kocsit, hogy 5,3-as fogyasztást érsz el?
Én minden tankolásnál teszek bele.
50 literhez 100ml. Hidegben , ha -7 fokok jönnek akkor 150 millit kap majd.
Sztm használ igaz biztosan nem 10%-ot, de a fogyasztás mellett az autónak is jót tesz.
Egyébként csak vidéken használom az autót. M7 Tárnok és Budaörs között. Semmi dugó.
110-el megyek vele ezen a rövid szakaszon a pályán. Fűtött garázsból indulok sohasem melegítem gondolom ez is számít.
Egyenlőre csak egy hivatalos mérésem volt, hiszen most vettük a 2,2-est.
Egyébként 2x kénmentest kapott és spurit is hagy tisztuljon szegényke.
A jövő hét végén jön a 2. mérésem.
A párom 3x bemegy hetente Tárnokról pályán a 11 kerületbe (Karolina út). Neki 9000 kilométer után 5,1 a fed computer ami valóságban úgy 5,4-es átlagot jelent. Ő is 110-el megy általában ezen a szakaszon.
Üdv, T.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #20199 Dátum:
2009.11.27 péntek, 20:10:44 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.27 péntek, 08:47:25
Valszeg termo gond.2 kell cserélni!
És az sokba fáj?
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
Oldalak:
1
...
397
398
399
400
401
402
403
[
404
]
405
406
407
408
409
410
411
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ