Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:56:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 401 402 403 404 405 406 407 [408] 409 410 411 412 413 414 415 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21851490 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #20350 Dátum: 2009.12.09 szerda, 10:51:53 »

Sziasztok!

Amióta kicsit lehűlt az idő, hideg indításnál elég szép füstmennyiséget köhög ki magából a Mondi. A színe inkább világos, mint sötét. Persze nem egy teherautó érzés, de régen ezt nem csinálta. Amint kicsit bemelegszik a motor már nem jön füst, indításnál sem. Mi lehet a baj? Más hibajelenség nincs, azon kívül, hogy az autómosó hétvégén letörte az antennámat.   falbav
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20351 Dátum: 2009.12.09 szerda, 11:04:33 »

Sziasztok!

Köszönöm a sok reakciót! Akkor irány a futóműállítás...
Gumikkal nem lehet gond, most rakattam fel a téli abroncsokat, centírozás, stb.. és ráadásul a nyári gumikkal is csinálta..
Mielőtt megvettem teljes átvizsgáláson esett át a verda. (futóműállítást akkor is javasoltak) A szervópumpára csak én gyanakodtam! Egyébként nagyon új még nekem, de hamar megszoktam a jót Smiley
nem is a gumikkal van a gond, hanem a futóművel, ami miatt félrekophatnak a gumik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20352 Dátum: 2009.12.09 szerda, 21:23:58 »

..hangosítsd fel a Zajládát (rádiót)... eplus2 eplus2
 wave
Nem hallatszik, érződik  szomoru1
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #20353 Dátum: 2009.12.09 szerda, 21:32:12 »

Nem hallatszik, érződik  szomoru1
Csréld le az Olajat! ha nem szünik meg akkor Kormány mü javítás.
Csináld azt ,hogy kösd le a kormányt inditsd el a kocsit és egy fogóval fogd meg a kis kiállo vasat amiről leveszed a bilincset és mozgazd meg jobra balra ha érzed a kopogást akkor felesleges zsírozgatni mert nem ott a gond! Akkor kormány mű javítás ami 42000+20000 meg a futómü hozzá baráti 70000 max az egész és márt nem is kopog.
Én 2 hete estem túl rajta.
Ki kell cserélni az olajat 40000km ként 8 deci megy a servóba és nem lesz kop kop kop.....
Most márt tudom én is sajna megfizettem az infót  falbav falbav falbav falbav
Naplózva
pider
Vendég
« Új hozzászólás #20354 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 00:33:36 »

Az indexkar végén lévő gombot nyomogatod? (nem megsértődni  Wink )

Kösz,ez jól esett Wink
Az órán amelyik a  fordulatszámot mutatja,van egy digitális ablak,ott mutatja a hőmérsékletet,az mellett van egy fekete gomb,és hiába nyomom,tekerem a hőmérsékleten kívül semmit nem mutat.
ez normális?
Naplózva
pider
Vendég
« Új hozzászólás #20355 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 00:35:34 »

Nézd meg a forgalmit, bele van írva. Ha ghia, akkor a hátsó ajtók, hátsó kis ablakán van egy jópofa címer. Ha nincs, akkor nem valószínű, hogy ghia.

Üdv
Csaba

Nincs benne a forgalmiba,sajnos szomoru1
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #20356 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 07:55:41 »

Kösz,ez jól esett Wink
Az órán amelyik a  fordulatszámot mutatja,van egy digitális ablak,ott mutatja a hőmérsékletet,az mellett van egy fekete gomb,és hiába nyomom,tekerem a hőmérsékleten kívül semmit nem mutat.
ez normális?

Szia!
Teljesen normális, ha nincs az autódban fedélzeti computer.
Az indexkaros kérdés nem poén volt rnagy8 részéről, mert a computeres műszeregységeknek az index kapcsoló kar végén van a funkció váltó gomb. Ha az nincs, computer sincs.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #20357 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 08:11:03 »

Nem hallatszik, érződik  szomoru1
Megértem a problémádat. Nekem is ropogott hidegben, indulás után. Nagyon idegesítő. Nálam a kormányoszlop igazítás segített. Szervizben csinálták, két perc alatt megvolt. Már nem emlékszem, hogy egyáltalán zsírozták-e, de a lényeg, hogy azóta is rendben van.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
pider
Vendég
« Új hozzászólás #20358 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 10:26:01 »

Szia!
Teljesen normális, ha nincs az autódban fedélzeti computer.
Az indexkaros kérdés nem poén volt rnagy8 részéről, mert a computeres műszeregységeknek az index kapcsoló kar végén van a funkció váltó gomb. Ha az nincs, computer sincs.

Köszönöm a segítséget,jól beválasztottam falbav

Nem baj:ez legyen a legnagyobb problémám az autóval,hogy nincs benne"kompjúter"

Hali wave
Naplózva
csab01
Vendég
« Új hozzászólás #20359 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 11:22:42 »

Üdv!

Új vagyok, ez az első hozzászólásom. Ugyanaz a problémám, mint Pisti74-nek. 2003-as tdci mondeo, 232e-km-rel, menet közben kivillant, majd aztán folyamatosan villogott az izzító visszajelző kis ikonja  a műszerfalon, menet közben a teljesítmény a töredéke lett, először azt hittem a turbo halt meg. Hazaértem vele, leraktam, ma reggel mennék dolgozni, de nem indul... A kis sárga továbbra is villog, a motor próbálna indulni, teker, teker, de semmi.
Mit tanácsoltok, mit tegyek, illetve mi lehet a probléma?
Nagyon sürgős lenne, mert a főnököm odavan, meg kicsit én is, hogy mennyi lesz a javíttatás és persze hová vigyem...
Előre is köszi mindenkinek!
További szép napot Nektek!
Naplózva
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20360 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 11:29:43 »

Szervusztok Klubtársak!
A baj az jön, csőstől-csövestől:
1. az óra mellett kialudt a jelzőlámpa (4-hete)
2. menet közben leállt a kocsi (4-hete)
3. többször leállt a kocsi, majd a szervízben diagnosztika, és egynapos járás után, plussz 40 km mentek a szerelők, de nem találtak hibát
4. maszek alapon kijött egy kiskrapek és bemérte a PCM relé hibáját, amit még a szervízben sem tudták hol helyezkedik el a motortérben ( Lurdy háznál lévő szervíz és az Ivanicsnál sem)
5. újabb diagnosztika: semmi
6. háromszor kellett hívni az autómentőt, hogy haza hozzanak minket autóstúl
7. 7-éves lett az akkumulátor, teljesen lemerítette, és tönkretette az indítózás, vettünk egy másikat, azzal elindult és ment vagy három napot, majd mentő
8. olajcsere, szűrők cseréje stb, ettől sem ment
9. az indítózásnál a lámpa nem alszik el az ízzítólámpa és mostmár be sem indul, még az új aksival sem
9. porlasztócsúcsokat kell cserélni, a kocsiban lévő km 136.000
Konklúzió: 2 szakszervízben sem mondták meg a hibát, sőt csak lehúztak keményen több ezer forint-al, a diagnosztikák sem mutattak ki semmit csak a PCM relét, amit meg nem találnak meg, a Cromax-nál darabja a porlasztócsúcsoknak 63.e.Ft, most nézzük Németországban mennyi!
Senki nem tud ajánlani egy megbízható szerelőt! Segítsetek kérlek benneteket!
üdv:
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20361 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 11:34:51 »

Szia!!

Füstöl amikor inditozol?Huh??
Nagyon valószínű,hogy porlasztó gondod lesz,ki kell olvastatni a hibakodokat...
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20362 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 11:37:23 »

Keresd Vic-et ő a lurdyval szemben dolgozik a fordnál,bátran merem ajánlani korrekt ügyes ember!!!
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20363 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 11:39:52 »

CMP jeladó?Huh???Attól megáll és többé nem indul.......... nyes nyes
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20364 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 11:41:46 »

Itt ha keresgélsz már akár 40k ért is hozzá tutsz jutni pcsúcshoz...hidd el érdemes keresgélni a forumon
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20365 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 11:43:50 »

CMP jeladó?Huh???Attól megáll és többé nem indul.......... nyes nyes

Jó lenne ha csak egy cmp lenne. Azt olcsón megúszná. 136e-nél még szerintem nem kellene pcsúcsot cserélni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #20366 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 11:44:45 »

Itt ha keresgélsz már akár 40k ért is hozzá tutsz jutni pcsúcshoz...hidd el érdemes keresgélni a forumon

Légy szíves használd a válasz gombot, hogy mindenki tudja, kinek válaszolsz!
Köszi!
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20367 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 11:47:44 »

 worship :worship:pedig használom...
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20368 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 11:49:20 »

Így van,nekem VIC 8k ért cserézte.
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20369 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 11:57:51 »

Keresd Vic-et ő a lurdyval szemben dolgozik a fordnál,bátran merem ajánlani korrekt ügyes ember!!!
Ott voltunk
Naplózva
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20370 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 12:01:26 »

Szia!!

Füstöl amikor inditozol?Huh??
Nagyon valószínű,hogy porlasztó gondod lesz,ki kell olvastatni a hibakodokat...

Nem  találnak erre utaló hibát egyik szakszervízben sem
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20371 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 12:01:44 »

Légy szíves használd a válasz gombot, hogy mindenki tudja, kinek válaszolsz!
Köszi!

off: Nekem se rakja be mindig a választ, pedig Én szinte mindig a válasz gombot használom.  szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20372 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 12:02:35 »

Nem  találnak erre utaló hibát egyik szakszervízben sem

Hányas évjáratú az autód? Használtan vetted? Kintről behozott? stb.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20373 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 12:03:41 »

igen, mert hogy leállítja, letíltja a motort
Naplózva
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20374 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 12:07:25 »

Hányas évjáratú az autód? Használtan vetted? Kintről behozott? stb.
2002 12-havi és TDCi GHIA 2000 köbcentis 130 LE és valószínű Németországi 2-évesen vettük 3 millióért és 78 ezer kilóméter volt a motorban, de a kereskedő azt mondta 130-140 ezer kilóméternél cserélni kell a csúcsokat
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20375 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 12:08:45 »

 nyes wave integet2
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20376 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 12:09:55 »

2002 12-havi és TDCi GHIA 2000 köbcentis 130 LE és valószínű Németországi 2-évesen vettük 3 millióért és 78 ezer kilóméter volt a motorban, de a kereskedő azt mondta 130-140 ezer kilóméternél cserélni kell a csúcsokat

Ez még akkor 2003. 09 hó előtti, ahol lehet gond a csúccsal is, de a cmp-vel is.

A cmp doboza lehet szürke és fekete. Az egyik színű jó, a másik hibásodik.

Írd be az mk3 tdci topikba, hogy melyik melyik, és hogy hol találod. A hozzáértők (Alf, Relhist, Sakos, stb) hamarosan megmondják a tuttit.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20377 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 12:17:05 »

Ez még akkor 2003. 09 hó előtti, ahol lehet gond a csúccsal is, de a cmp-vel is.Köszönöm szépen, nagyon sokat segítettetek, jobb mint a Műszaki Egyetem! De, azért az elég érdekes, hogy egyik szakszervíz sem tudja, hol van a relé?Huh?! Köszönöm Uraim, köszönöm!

A cmp doboza lehet szürke és fekete. Az egyik színű jó, a másik hibásodik.

Írd be az mk3 tdci topikba, hogy melyik melyik, és hogy hol találod. A hozzáértők (Alf, Relhist, Sakos, stb) hamarosan megmondják a tuttit.
Naplózva
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20378 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 12:21:55 »

Nagyon szépen köszönöm Uraim, sokat segítettetek és sokat tanul az ember?(inkább leánya) itt a fórumon!!!! Kalap emelve.....
Alfot megkérdezem a jelzett topic-ban.
Naplózva
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20379 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 12:36:05 »

Köszönöm!
Átraktam!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #20380 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 13:01:51 »

worship :worship:pedig használom...

 vigyor3 vigyor3

De kitörlöd az előző hozzászólást...

A [/quote] után írj.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20381 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 13:23:29 »

vigyor3 vigyor3

De kitörlöd az előző hozzászólást...

A  után írj.
ez után írtam, viszont nem törőltem az előzőt, bocsánat, minden alkalommal kiírja, hogy az oldal kész, de hibás! És nagyon lassú!!
Naplózva
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20382 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 13:33:51 »

Uraim!
Néhány praktikus kérdés felmerült bennem, amióta kaptam a válaszokat kérdéseimre.
Ime néhány kérdés az Urak felé, kérem válszoljatok amennyiben tudjátok, vagy legalábbis megválaszolható a kérdés.
1 egy 7-éves Mondit el kell-e adni, vagy még kb. mennyi az az év amig biztonsággal használható
2. egy 7-éves Mondinál, mire kell nagyon odafigyelni
3. egy 7-éves Mondinál mik azok a lehetséges hibák, amik ha karjuk, ha nem bekövetkeznek
4. egy 7-éves Mondinál milyen időközönként kell olajokat (motor, fék, váltómű stb olaj) cserélni
5. egy 7-éves Mondinál az alapjárat mennyi és mennyi az a motorszámfordulat, ami a legoptimálisabb, mondjuk 130 km-nél
6. egy Mondinál kell-e minden esetben használni a Tempomat-ot

Most, hogy otthagyott minket háromszor is a szaharában, így eléggé elgondolkoztunk, megbízható-e? érdemes-e még használni? stb.
Nagyon megszerettük, hiszen bejártuk vele: "Tolnát-Baranyát" ahogy mondják. Soha nem volt vele probléma, és remélhetőleg a csúcsok beszerelése után sem lesz, és akkor marad a Franci!
Kérlek válaszoljatok a kérdéseimre, előre is köszönöm Urak!
Naplózva
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20383 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 13:40:43 »

...... azt meg elfelejtettem, hogy amikor elsőre otthagyott minket a Lurdy-ból jött ki autómentő és amikor már fenn volt a kocsi a tréleren, visszacsúszott, mert kiakadt a kampó és leesett a kocsi és összetört egy Opelt, a Mondinak (Franci) a hátsó lökháritó mégcsak besem horpadt, csak egy kicsi karcolás lett rajta!
Ezt csak azért írtam le, ennyire pancserekkel dolgozik a Lurdy csapata, a munkafelveveő nevét nem írom le, megérdemelné, mindig jól járt velünk, nem mi hanem Ő vágott át minket, elég sokszor.
tehát a FORD MONDEO igen erős kocsi, mint tudjuk, de megbízható-e?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #20384 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 14:38:08 »

Uraim!
Néhány praktikus kérdés felmerült bennem, amióta kaptam a válaszokat kérdéseimre.
Ime néhány kérdés az Urak felé, kérem válszoljatok amennyiben tudjátok, vagy legalábbis megválaszolható a kérdés.
1 egy 7-éves Mondit el kell-e adni, vagy még kb. mennyi az az év amig biztonsággal használható
2. egy 7-éves Mondinál, mire kell nagyon odafigyelni
3. egy 7-éves Mondinál mik azok a lehetséges hibák, amik ha karjuk, ha nem bekövetkeznek
4. egy 7-éves Mondinál milyen időközönként kell olajokat (motor, fék, váltómű stb olaj) cserélni
5. egy 7-éves Mondinál az alapjárat mennyi és mennyi az a motorszámfordulat, ami a legoptimálisabb, mondjuk 130 km-nél
6. egy Mondinál kell-e minden esetben használni a Tempomat-ot

Most, hogy otthagyott minket háromszor is a szaharában, így eléggé elgondolkoztunk, megbízható-e? érdemes-e még használni? stb.
Nagyon megszerettük, hiszen bejártuk vele: "Tolnát-Baranyát" ahogy mondják. Soha nem volt vele probléma, és remélhetőleg a csúcsok beszerelése után sem lesz, és akkor marad a Franci!
Kérlek válaszoljatok a kérdéseimre, előre is köszönöm Urak!

Ez azért nem ilyen egyszerű kérdés. Van olyan 7éves Mondeo, amit még újabb 7évig használhatsz hibamentesen, és van olyan amire már 7évesen ráköltötted a gatyádat...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20385 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 14:49:13 »

...... azt meg elfelejtettem, hogy amikor elsőre otthagyott minket a Lurdy-ból jött ki autómentő és amikor már fenn volt a kocsi a tréleren, visszacsúszott, mert kiakadt a kampó és leesett a kocsi és összetört egy Opelt, a Mondinak (Franci) a hátsó lökháritó mégcsak besem horpadt, csak egy kicsi karcolás lett rajta!
Ezt csak azért írtam le, ennyire pancserekkel dolgozik a Lurdy csapata, a munkafelveveő nevét nem írom le, megérdemelné, mindig jól járt velünk, nem mi hanem Ő vágott át minket, elég sokszor.
tehát a FORD MONDEO igen erős kocsi, mint tudjuk, de megbízható-e?
A lurdy alatt a könyves kálmán krt-i Auto Fort-ot érted? Ott Vik fórumtársat érdemes keresni.
A hátsó lököst érdemes megnézetni, mert attól, hogy a műanyag sértetlen, még az alatta lévő hab+merevítő sérülhetett, ami a következő hasonló esetnél (ha lesz..) rosszul jön.

A megbízhatóság terén szerintem nincs probléma a géppel. Az,  hogy 3x ott hagyott, csak annyit jelent, hogy kényesebb gép, mint pl. a benzines, ezért a karbantartásokat nagyobb odafigyeléssel kell elvégezni/elvégeztetni.

Alattam is volt már, hogy megállt, de az azért volt, mert a korábbi szerelésnél hibát követtek el.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20386 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 15:04:24 »

A lurdy alatt a könyves kálmán krt-i Auto Fort-ot érted? Ott Vik fórumtársat érdemes keresni.
A hátsó lököst érdemes megnézetni, mert attól, hogy a műanyag sértetlen, még az alatta lévő hab+merevítő sérülhetett, ami a következő hasonló esetnél (ha lesz..) rosszul jön.

A megbízhatóság terén szerintem nincs probléma a géppel. Az,  hogy 3x ott hagyott, csak annyit jelent, hogy kényesebb gép, mint pl. a benzines, ezért a karbantartásokat nagyobb odafigyeléssel kell elvégezni/elvégeztetni.

Alattam is volt már, hogy megállt, de az azért volt, mert a korábbi szerelésnél hibát követtek el.

Nos, igen a Könyves Kálmán Krt.-alatti szervízt értettem, de azért az elgondolkodttató, hogy beviszed a szervízbe, megbízol az ítéletben és jó nagyot csalódsz, mert nem végzik el a munkájukat rendesen és még fizetsz is érte, majd aztán az autópályán több alkalommal cserbenhagy az autó és akkor is fizetsz mint a katonatiszt.
Naplózva
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20387 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 15:09:57 »

Ez azért nem ilyen egyszerű kérdés. Van olyan 7éves Mondeo, amit még újabb 7évig használhatsz hibamentesen, és van olyan amire már 7évesen ráköltötted a gatyádat...
Zolibácsi!
Ez mind igaz, de, mégis kérném szépen a feltett kérdéseimre lenne válasz? Nagyon érdekelne, komolyan, én vagyok a kivétel ami erősíti a szabályt. Mindennek én nézek utána és keresem ki a dolgokat, mert szeretem ezt a témát.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #20388 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 15:34:35 »

Zolibácsi!
Ez mind igaz, de, mégis kérném szépen a feltett kérdéseimre lenne válasz? Nagyon érdekelne, komolyan, én vagyok a kivétel ami erősíti a szabályt. Mindennek én nézek utána és keresem ki a dolgokat, mert szeretem ezt a témát.

Ehhez jó lenne tudni a kocsi adatait, mennyi km, előélet, stb...Egyébként szerintem megbízható autó a Mondeo..
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20389 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 16:36:31 »

Megértem a problémádat. Nekem is ropogott hidegben, indulás után. Nagyon idegesítő. Nálam a kormányoszlop igazítás segített. Szervizben csinálták, két perc alatt megvolt. Már nem emlékszem, hogy egyáltalán zsírozták-e, de a lényeg, hogy azóta is rendben van.
És nem tudod pontosan, hogy ez az "igazítás" mit is jelentett?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20390 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 16:37:46 »

Uraim!
Néhány praktikus kérdés felmerült bennem, amióta kaptam a válaszokat kérdéseimre.
Ime néhány kérdés az Urak felé, kérem válszoljatok amennyiben tudjátok, vagy legalábbis megválaszolható a kérdés.
1 egy 7-éves Mondit el kell-e adni, vagy még kb. mennyi az az év amig biztonsággal használható
2. egy 7-éves Mondinál, mire kell nagyon odafigyelni
3. egy 7-éves Mondinál mik azok a lehetséges hibák, amik ha karjuk, ha nem bekövetkeznek
4. egy 7-éves Mondinál milyen időközönként kell olajokat (motor, fék, váltómű stb olaj) cserélni
5. egy 7-éves Mondinál az alapjárat mennyi és mennyi az a motorszámfordulat, ami a legoptimálisabb, mondjuk 130 km-nél
6. egy Mondinál kell-e minden esetben használni a Tempomat-ot

Most, hogy otthagyott minket háromszor is a szaharában, így eléggé elgondolkoztunk, megbízható-e? érdemes-e még használni? stb.
Nagyon megszerettük, hiszen bejártuk vele: "Tolnát-Baranyát" ahogy mondják. Soha nem volt vele probléma, és remélhetőleg a csúcsok beszerelése után sem lesz, és akkor marad a Franci!
Kérlek válaszoljatok a kérdéseimre, előre is köszönöm Urak!
sajnos nem év függő. Ha te vezetted az elmúlt 7 évben, tudod mi történt vele, mi nem. A konstrukció stabil, nem fog szétesni, ha karban van tartva. valószínű rohadni fog 10éves kora körül (kivéve Zaccié, mert az már régóta rohad Smiley )
A motor elmegy kb. 4-500eKm-t, ezt te tudod, hogy hol tartasz most.
A kérdésedre az a válasz, hogy ameddig megéri a karbantartása, érdemes megtartani.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20391 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 16:41:25 »

Csréld le az Olajat! ha nem szünik meg akkor Kormány mü javítás.
Csináld azt ,hogy kösd le a kormányt inditsd el a kocsit és egy fogóval fogd meg a kis kiállo vasat amiről leveszed a bilincset és mozgazd meg jobra balra ha érzed a kopogást akkor felesleges zsírozgatni mert nem ott a gond! Akkor kormány mű javítás ami 42000+20000 meg a futómü hozzá baráti 70000 max az egész és márt nem is kopog.
Én 2 hete estem túl rajta.
Ki kell cserélni az olajat 40000km ként 8 deci megy a servóba és nem lesz kop kop kop.....
Most márt tudom én is sajna megfizettem az infót  falbav falbav falbav falbav
Aprót kottyan a kis csonk, már megcibáltam leszerelt kormányoszloppal. Vagy ha beindítod a kocsit, megáll a kotyogás (meg kell állnia?)
Azért érdekelne, hogy milyen a "jó" és az is, hogy Nálad mi volt a javításban, hogy ilyen sokba került.
És a szervó olaj cserével, hogy függ ez össze?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #20392 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 16:51:02 »

És nem tudod pontosan, hogy ez az "igazítás" mit is jelentett?
Fene tudja. Befeküdt a szerelő a kormányoszlop alá. Talán csak a távolságot állította (szemre), és nem is zsírozott. Talán nem is 70 mm a nyerő. Te precízen állítottad, ő meg rutinból.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #20393 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 20:08:38 »

CMP jeladó?Huh???Attól megáll és többé nem indul.......... nyes nyes
Sajna van az is ,hogy nem indul 2 napig és ha akar minden inditásra.
Nekem Haza fele 1szer megállt Bordiheranál /olaszország Genovátol 100km kb magyarországtól 1200km/ 500.000 volt a trailer......
Nem tudtunk életet verni bele olaszok meg azt sem tudták mit kezdejenek vele nem találtak hibát.
Szóval akkor még kezdőként nem tudtam mi a baja de azóta van 1 kesztyűtartóba ha kellene  nyes De mint utólag kiderült ha leáll a kocsid miatta és kiveszed megmosod benzinbe akár 1 mosással 2000km is elmegy .... sokba került a trailer megint ugy érzem. De 147.000 vettem a kocsim 2007 11 05én most 310700 van benne ha minden napra számolok 2 éven át szombar vasárnap ünnep akkor napi 200 km felett van az átlaga. Azé az nem rossz 1 cmp csere 1 turbó törés 296.000 és kettős tömegü lend kerék . Jah és eredeti befecskendezők még kop kop kop. Vajon mennyit megy még a befecskendező?  Huh? Huh?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20394 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 20:17:21 »

Sajna van az is ,hogy nem indul 2 napig és ha akar minden inditásra.
Nekem Haza fele 1szer megállt Bordiheranál /olaszország Genovátol 100km kb magyarországtól 1200km/ 500.000 volt a trailer......
Nem tudtunk életet verni bele olaszok meg azt sem tudták mit kezdejenek vele nem találtak hibát.
Szóval akkor még kezdőként nem tudtam mi a baja de azóta van 1 kesztyűtartóba ha kellene  nyes De mint utólag kiderült ha leáll a kocsid miatta és kiveszed megmosod benzinbe akár 1 mosással 2000km is elmegy .... sokba került a trailer megint ugy érzem. De 147.000 vettem a kocsim 2007 11 05én most 310700 van benne ha minden napra számolok 2 éven át szombar vasárnap ünnep akkor napi 200 km felett van az átlaga. Azé az nem rossz 1 cmp csere 1 turbó törés 296.000 és kettős tömegü lend kerék . Jah és eredeti befecskendezők még kop kop kop. Vajon mennyit megy még a befecskendező?  Huh? Huh?
Ebből is látszik hogy mekkora baromság ez a" facelift után jobbak a porlasztók" szöveg...nem rossz ez a 310700km eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #20395 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 20:23:46 »

Aprót kottyan a kis csonk, már megcibáltam leszerelt kormányoszloppal. Vagy ha beindítod a kocsit, megáll a kotyogás (meg kell állnia?)
Azért érdekelne, hogy milyen a "jó" és az is, hogy Nálad mi volt a javításban, hogy ilyen sokba került.
És a szervó olaj cserével, hogy függ ez össze?
Tudod az a kis csonka  kormánymű 1 alkatrésze. És a kotyogás érzése a kormány mű hibája miatt is lehet, nem csak a kormány oszlop zsírozatlansága miatt.
Mi volt a javításban ennyi? Húúú kitudja 42000ft volt a kormánymű felújítása! Az annyi nem tudsz vele mit kezdeni mert az ujj vagy 300.000ft.
20.000 vette ki a szerelő a kormány művet ha tudod mi az akkor nem sokallod van vele meló. Persze a 20ban vissza is tette.
Miután a kocsi össze állt irány a futóműves ami 7500ft na meg ha ott vagy akkor márt 4 kerék centír és máris 10.000ftra bővült a számlád.
Szervó olaj cserével hogyan függ össze? Hát ha elvan használódva az olaj akkor nem megfelelő a kenése és a kormányműben lévő dugattyú nehezebben jár és akadozik és ezáltal kis koppanásokat  érzel.
Kőműves vagyok ha valami nem igy lenne akkor majd kijavítanak.
De nekem azóta jó a kormányom semmi kopp és vajként jár a kormányom.
300.000km olajcsere nélkül volt a piros olaj korom fekete volt mikor le engedtük és apró pici darabkák voltak benne mintha csomós lett volna .
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #20396 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 20:29:20 »

Ebből is látszik hogy mekkora baromság ez a" facelift után jobbak a porlasztók" szöveg...nem rossz ez a 310700km eljen
Nem bizony , jó ilyet is látni .
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20397 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 20:41:07 »

Nem bizony , jó ilyet is látni .
Csak azt nem értem, az itt olvasottak alapján, akkor mi a fene miatt van az hogy az egyik ennyit lefut, a másik meg a felét, rosszabb esetben a harmadát....az üzemanyaggal, vagy a szűrésével lehet gond? fejvakaras
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #20398 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 20:47:39 »

Csak azt nem értem, az itt olvasottak alapján, akkor mi a fene miatt van az hogy az egyik ennyit lefut, a másik meg a felét, rosszabb esetben a harmadát....az üzemanyaggal, vagy a szűrésével lehet gond? fejvakaras
Érdekes lenne a sokat futott autókról egy statisztika , tankolási szokások  ( főként hol), szűrő csere , használat ( város , pálya esetleg arány ). Aztán lehet ,hogy nincs is magyarázat  smile
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #20399 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 20:48:20 »

Csak azt nem értem, az itt olvasottak alapján, akkor mi a fene miatt van az hogy az egyik ennyit lefut, a másik meg a felét, rosszabb esetben a harmadát....az üzemanyaggal, vagy a szűrésével lehet gond? fejvakaras
Nekm azt mondták 1szer azért megy még mert nem magyar gázolajjal járok és mert hosszú utakra használom.
Na de ehhez nem értek. Azt mondták a Fordnál anno nem foglalkoznak a kocsival elektronikailag mert chip tuning van benne és az szakbarbárság ! Lerövidíti a befecskendezők és minden alkatrész életét. Na én mikor megvettem szinte első dolgom volt a chip vigyor3 vigyor3 155.000nél azóta is benne van. 163 lo és 383nm kaptam igazolást Kollár Szabitól. Szerintem nála nincs jobb chip tuningos.De a kocsi is működik azóta rendesen.
Mondjuk ha tehetem a jobbik dieselt tankolom mert a cégnek mind1 menyit fizet  Grin Ha magyarba vagyok akkor viszont szigorúan Auchan vagy Tescos Gazolaj mert az az occsóóóóóó
Naplózva
Oldalak: 1 ... 401 402 403 404 405 406 407 [408] 409 410 411 412 413 414 415 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.