Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:39:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 402 403 404 405 406 407 408 [409] 410 411 412 413 414 415 416 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21853729 alkalommal)
0 Felhasználó és 231 vendég van a témában
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #20400 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 20:50:58 »

Nekm azt mondták 1szer azért megy még mert nem magyar gázolajjal járok és mert hosszú utakra használom.
Na de ehhez nem értek. Azt mondták a Fordnál anno nem foglalkoznak a kocsival elektronikailag mert chip tuning van benne és az szakbarbárság ! Lerövidíti a befecskendezők és minden alkatrész életét. Na én mikor megvettem szinte első dolgom volt a chip vigyor3 vigyor3 155.000nél azóta is benne van. 163 lo és 383nm kaptam igazolást Kollár Szabitól. Szerintem nála nincs jobb chip tuningos.De a kocsi is működik azóta rendesen.
Mondjuk ha tehetem a jobbik dieselt tankolom mert a cégnek mind1 menyit fizet  Grin Ha magyarba vagyok akkor viszont szigorúan Auchan vagy Tescos Gazolaj mert az az occsóóóóóó
Akkor chip tuning tecsos olaj és go félmillió km  taps
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #20401 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 21:04:19 »

Akkor chip tuning tecsos olaj és go félmillió km  taps
Nyugi félek ,hogy majd pont karácsonykor mikor menyek haza akkor áll le majd porlasztó miatt..... Turbó töréssel szerencsém volt mert pont otthon voltam de amilyen szerencsés vagyok az utóbbi időben biztos haza fele adja meg magát a befecskendező. Na meg mindig minden akkor romlik el mikor beszélünk róla ,ugy hogy  kuss
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20402 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 21:05:17 »

Nekm azt mondták 1szer azért megy még mert nem magyar gázolajjal járok és mert hosszú utakra használom.
Na de ehhez nem értek. Azt mondták a Fordnál anno nem foglalkoznak a kocsival elektronikailag mert chip tuning van benne és az szakbarbárság ! Lerövidíti a befecskendezők és minden alkatrész életét. Na én mikor megvettem szinte első dolgom volt a chip vigyor3 vigyor3 155.000nél azóta is benne van. 163 lo és 383nm kaptam igazolást Kollár Szabitól. Szerintem nála nincs jobb chip tuningos.De a kocsi is működik azóta rendesen.
Mondjuk ha tehetem a jobbik dieselt tankolom mert a cégnek mind1 menyit fizet  Grin Ha magyarba vagyok akkor viszont szigorúan Auchan vagy Tescos Gazolaj mert az az occsóóóóóó
Az enyém is chip tuningos, már lassan 5. éve, persze semmi baja...csak megy mint az állat ha kell eplus2
 200e Km körül járok, Di a befecskendező rendszer...de még minden eredeti a motoron(a termosztáton és a szíjakon, görgőkön kívül) Mondjuk 20 ezrenként go szűrőt cserélek (csak bosch) és mindig jó gázolajat kap.
Hol tevékenykedik ez a Kollár Úr?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
pider
Vendég
« Új hozzászólás #20403 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 23:16:03 »

jó kis ukrán benzin. az kell a mondinak  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.10 csütörtök, 23:17:54 írta pider » Naplózva
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #20404 Dátum: 2009.12.11 péntek, 00:03:12 »

Az enyém is chip tuningos, már lassan 5. éve, persze semmi baja...csak megy mint az állat ha kell eplus2
 200e Km körül járok, Di a befecskendező rendszer...de még minden eredeti a motoron(a termosztáton és a szíjakon, görgőkön kívül) Mondjuk 20 ezrenként go szűrőt cserélek (csak bosch) és mindig jó gázolajat kap.
Hol tevékenykedik ez a Kollár Úr?
http://www.kollarchiptuning.hu/chip/index.htm
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.11 péntek, 00:07:24 írta calibra16v » Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #20405 Dátum: 2009.12.11 péntek, 09:50:45 »

Érdekes lenne a sokat futott autókról egy statisztika , tankolási szokások  ( főként hol), szűrő csere , használat ( város , pálya esetleg arány ). Aztán lehet ,hogy nincs is magyarázat  smile

Lekopogom, nekem 240e van benne, és semmi nyoma porlasztócsúcs problémának.  vigyor3 Agip-nál tankolok, 20ezrenként olaj-, szűrőcsere, üzemanyagszűrővel együtt.

Bár kuplung, lendkerékcsere volt már..  Undecided Meg persze CMP szenzor rám is rámhozta a frászt, kocsivétel után 1 héttel.  vigyor3
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20406 Dátum: 2009.12.11 péntek, 10:34:41 »

Tudod az a kis csonka  kormánymű 1 alkatrésze. És a kotyogás érzése a kormány mű hibája miatt is lehet, nem csak a kormány oszlop zsírozatlansága miatt.
Mi volt a javításban ennyi? Húúú kitudja 42000ft volt a kormánymű felújítása! Az annyi nem tudsz vele mit kezdeni mert az ujj vagy 300.000ft.
20.000 vette ki a szerelő a kormány művet ha tudod mi az akkor nem sokallod van vele meló. Persze a 20ban vissza is tette.
Miután a kocsi össze állt irány a futóműves ami 7500ft na meg ha ott vagy akkor márt 4 kerék centír és máris 10.000ftra bővült a számlád.
Szervó olaj cserével hogyan függ össze? Hát ha elvan használódva az olaj akkor nem megfelelő a kenése és a kormányműben lévő dugattyú nehezebben jár és akadozik és ezáltal kis koppanásokat  érzel.
Kőműves vagyok ha valami nem igy lenne akkor majd kijavítanak.
De nekem azóta jó a kormányom semmi kopp és vajként jár a kormányom.
300.000km olajcsere nélkül volt a piros olaj korom fekete volt mikor le engedtük és apró pici darabkák voltak benne mintha csomós lett volna .
Az az érzésem a leírásod alapján, hogy nekünk nem ugyanolyan problémánk volt/van. Az enyém simán jár, semmi nehézség és a kopogás nem függ a kormányzástól. Amikor felengedem a kuplungot és megindul az autó, van egy-két alig észlelhető kottyanás a kormányon...
Már azért se hiszem, hogy ugyanarról beszélünk, mert az enyémen az emberek 90%-a észre se venné, hogy miről beszélek. Kizárt, hogy emiatt kormánymű felújításra vigyem 70000-ért, szerintem Nálad nagyobb baj volt, hogy rászántad magad.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #20407 Dátum: 2009.12.11 péntek, 13:21:34 »

Hűtőfolyadék cserénél hogyan kell átmosni a rendszert,és mivel?

Van leeresztő csap valahol? (fészlift előtti 2.0 benya)

És azon kívül hogy alubarát cucc kell bele, van még valami előírás? Mert pl. a Cromaxnál a Ford 1200Ft körül van, nóném meg 800Ft...(persze mindkettő alubarát) Ebből érdemes gyárit, vagy jó más is?

Üdv: Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20408 Dátum: 2009.12.11 péntek, 16:52:36 »

....és még azt is mondták a Könyves Kálmán Krt.-i szervízben augusztusban, hogy nincs computer frissítés a kocsihoz!!!!!!!! Huh?
Naplózva
calibra16v
Vendég
« Új hozzászólás #20409 Dátum: 2009.12.11 péntek, 19:39:02 »

Az az érzésem a leírásod alapján, hogy nekünk nem ugyanolyan problémánk volt/van. Az enyém simán jár, semmi nehézség és a kopogás nem függ a kormányzástól. Amikor felengedem a kuplungot és megindul az autó, van egy-két alig észlelhető kottyanás a kormányon...
Már azért se hiszem, hogy ugyanarról beszélünk, mert az enyémen az emberek 90%-a észre se venné, hogy miről beszélek. Kizárt, hogy emiatt kormánymű felújításra vigyem 70000-ért, szerintem Nálad nagyobb baj volt, hogy rászántad magad.
Mondjuk azt ,hogy nem tudtam néha eltekerni jobbra a kormányt azt márt balra is szorult 1 ponton. De amúgy minden rendben volt vele  hehe beka3
Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #20410 Dátum: 2009.12.11 péntek, 20:19:23 »

Hűtőfolyadék cserénél hogyan kell átmosni a rendszert,és mivel?

Van leeresztő csap valahol? (fészlift előtti 2.0 benya)

És azon kívül hogy alubarát cucc kell bele, van még valami előírás? Mert pl. a Cromaxnál a Ford 1200Ft körül van, nóném meg 800Ft...(persze mindkettő alubarát) Ebből érdemes gyárit, vagy jó más is?

Üdv: Zoli

Szerintem 400-pénzen ne spórólj rakd a gyárit.
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #20411 Dátum: 2009.12.12 szombat, 08:04:41 »

....és még azt is mondták a Könyves Kálmán Krt.-i szervízben augusztusban, hogy nincs computer frissítés a kocsihoz!!!!!!!! Huh?

Kivel beszéltél abból a szervízből?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #20412 Dátum: 2009.12.12 szombat, 10:38:12 »

....és még azt is mondták a Könyves Kálmán Krt.-i szervízben augusztusban, hogy nincs computer frissítés a kocsihoz!!!!!!!! Huh?

Ezek szerint lehet néha computer frissítést kérni? Ez mit takar és mire jó?

Üdv
Csaba
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20413 Dátum: 2009.12.12 szombat, 16:20:08 »

Ezek szerint lehet néha computer frissítést kérni? Ez mit takar és mire jó?

Üdv
Csaba
Változtattak néhány dolgon az sw.
Ha létezik a tiédnél frissebb változat,azt felkínálja a gyári célműszer.
Nekem mikor Vik progizta a tempomatot,automatice frissített.
Két dolgon változtatott a friss sw,az alapjárati egyenetlenségeken és a menetközbeni alapjárati fordulatszámtartományon.Ezt írta ki a WDS.
Javulhat az alapjárati probléma,stb.
Viszont a csippet is felülírja!
Azon kívül én kaptam a frissítéssel ajándékba pillanatnyi fogyimérést is! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #20414 Dátum: 2009.12.12 szombat, 23:26:40 »

Urak!
Ha valaki eső után felnyitotta a motorháztetőt és a lámpa mögötti műanyag dobozokon (pl légszűrőház, akksi doboza) vízfolyás nyomokat látott, kipróbálhatja az alábbit:
(Én úgy láttam, hogy a lámpát körülvevő gumikeret felső része egy idő múlva elöregszik, és lekonyul, ezért tud beszivárogni a víz esős időben)
A korábbi olajcserékből megmaradt az olajszűrőnél lévő nagy átmérőjű o-gyűrű. Ezt elvágtam, és az így kapott gumirudat egyszerűen betettem a lekonyult gumi és a lámpa közé, így megemeltem egy kicsit a tömítést, amire nagyon frankón rázár a motorháztető. Azóta látszólag nem szivárog be a lámpák és motorháztető között a víz.
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
« Új hozzászólás #20415 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 00:40:42 »

Sziasztok!

Először is üdvözlök mindenkit, mert még új vagyok itt!:) Jó látni, hogy ennyi hozzáértő ember van itt!:)
Természetesen én is rondamódon', érdekből írok nektek.Smiley Az a problémám, hogy az ülésfűtésem a vezető oldalon elromlott. Néha kampányszerűen beindul, de mostmár csak kb 10 bekapcsolásból 1-szer, vagy annyiszor sem. Amennyire tudtam, utána próbáltam olvasni itt, hogy mi lehet a baj, meg is találtam a 2 lehetséges fő okot, ami, ha jól tudom a kábel "elnyírbálódása", vagy a fűtőszálak szakadása. Nem tudom, hogy melyik lehet, hogy ha egyszer-egyszer azért még bekapcsol/bekapcsolt, de én sajnos nem is értek hozzá, csak annyi fogalmazódott meg bennem, h talán valami kontakthiba lehet, de több nem.
Szóval a kérdésem az lenne, hogy tudtok-e valami szakit, aki megnézné és esetleg meg is tudná ezt csinálni, mert ha már benne van az autóban, akkor jó lenne, ha működne, viszont most nem nagyon lenne keret a lehetséges márkaszervizes "csillagászati" összegek kifizetésére, főleg ha esetleg elképzelhető, h "filléres" a probléma!
Előre is nagyon köszönöm a segítséget!
Üdv!
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #20416 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 00:46:56 »

Sziasztok!

Először is üdvözlök mindenkit, mert még új vagyok itt!:) Jó látni, hogy ennyi hozzáértő ember van itt!:)
Természetesen én is rondamódon', érdekből írok nektek.Smiley Az a problémám, hogy az ülésfűtésem a vezető oldalon elromlott. Néha kampányszerűen beindul, de mostmár csak kb 10 bekapcsolásból 1-szer, vagy annyiszor sem. Amennyire tudtam, utána próbáltam olvasni itt, hogy mi lehet a baj, meg is találtam a 2 lehetséges fő okot, ami, ha jól tudom a kábel "elnyírbálódása", vagy a fűtőszálak szakadása. Nem tudom, hogy melyik lehet, hogy ha egyszer-egyszer azért még bekapcsol/bekapcsolt, de én sajnos nem is értek hozzá, csak annyi fogalmazódott meg bennem, h talán valami kontakthiba lehet, de több nem.
Szóval a kérdésem az lenne, hogy tudtok-e valami szakit, aki megnézné és esetleg meg is tudná ezt csinálni, mert ha már benne van az autóban, akkor jó lenne, ha működne, viszont most nem nagyon lenne keret a lehetséges márkaszervizes "csillagászati" összegek kifizetésére, főleg ha esetleg elképzelhető, h "filléres" a probléma!
Előre is nagyon köszönöm a segítséget!
Üdv!

Szia!!!

Keresd fusimot, ő a nagy mestere az ülésfűtéseknek. Nekem is ő csinált hátra, és hibátlanul dolgozik.
További szép estét  integet2 integet2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #20417 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 08:26:24 »

Szia!!!

Keresd fusimot, ő a nagy mestere az ülésfűtéseknek. Nekem is ő csinált hátra, és hibátlanul dolgozik.
További szép estét  integet2 integet2

Szia Zseby!

Írtad, hogy hátra is került ülésfűtés - engem ez nagyon érdekelne. Neked milyen kivitelű az autód 4-5ajtós vagy kombi?
Nekem 5 ajtós bőr kárpitozású, ami így télidőben nagyon hűvös érzetet tud adni. A gyerkőceim nagyon tudnának értékelni hátul egy ülésfűtést - meg lehetne nálam is csinálni ezt a dolgot?

Kösz minden infót, üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20418 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 09:50:29 »

...
Azon kívül én kaptam a frissítéssel ajándékba pillanatnyi fogyimérést is! vigyor3 Wink wave

Nekem is kéne pillanatnyi fogyasztásmérés.... Hol és kb. mennyibe kerül egy sw frisstés? Érdemes?
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #20419 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 09:52:09 »

Szia Zseby!

Írtad, hogy hátra is került ülésfűtés - engem ez nagyon érdekelne. Neked milyen kivitelű az autód 4-5ajtós vagy kombi?
Nekem 5 ajtós bőr kárpitozású, ami így télidőben nagyon hűvös érzetet tud adni. A gyerkőceim nagyon tudnának értékelni hátul egy ülésfűtést - meg lehetne nálam is csinálni ezt a dolgot?

Kösz minden infót, üdv: V.Tamás  integet2

Szia! 5 ajtós MKII van bőr ülésekkel. Persze, hogy meg lehet csinálni. Én mk2-től vettem egy nagyon kopott bőr szettet, amiből kivetettem a fűtést, és ment be hátra. A kapcsolót meg a hátsó hamutál alá tettem. Én MKIII fűtéskapcsolóját tettem be. Betehetsz még MKI -et is, de nekem az annyira nem jött be.
Szia integet2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20420 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 12:01:05 »

Az enyém is chip tuningos, már lassan 5. éve, persze semmi baja...csak megy mint az állat ha kell eplus2
 200e Km körül járok, Di a befecskendező rendszer...de még minden eredeti a motoron(a termosztáton és a szíjakon, görgőkön kívül) Mondjuk 20 ezrenként go szűrőt cserélek (csak bosch) és mindig jó gázolajat kap.
Hol tevékenykedik ez a Kollár Úr?


Nálam magasabb az injektornyomás az előírtnál, kb-két havonta van hibajelzésem emiatt. Az okát nem találni. Viszont jó lenne az a chiptuning, legyezgeti a korral együtt kikopófélben lévő hiúságomat...(arra a plusz 30 pacira kiváncsi lennék, hova fér el a ménes)
Tudna valaki arra választ adni, hogy az ismertetett chip-tuning lehetőség milyen kockázattal jár egy ilyen motornál, amelyiknél az injektor nyomás eltér az ECU szerinti kívánt értéktől (néha magasra szökik). Már kétszer leálltam emiatt egy pillanatra, de újraindítva megy tovább simán. Nem tudja senki sem helyrehozni, úgyhogy talán csak hozzá kellene szoknom...
Mondjuk még eredeti porlasztócsúcsok vannak, 130 ezer km-nél tartok. Mindig MOL-nál tankolok, de gyakran öntök bele adalékot is, nekem ez a gázolaj jut, ez van.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #20421 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 14:30:43 »

Szia!!!

Keresd fusimot, ő a nagy mestere az ülésfűtéseknek. Nekem is ő csinált hátra, és hibátlanul dolgozik.
További szép estét  integet2 integet2

Styleair-nek is ő csinálta meg, bár még a bekötés nincs meg, de minden más be van építve. Ők Scorpio kapcsolót raktak be hátra.
Naplózva
boczus
Vendég
« Új hozzászólás #20422 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 17:19:56 »

Sziasztok!

Tetőcsomgatartót vásárolnék az mk3-as Mondeo-mhoz (2005.10, 5 ajtós). A kérdésem az lenne: ha úgy árulnak csomagtartót, hogy nem kombi, fixpontos Mondeohoz gyári csomagtartó, az tuti jó mind a 4, mind az 5 ajtósra? Van különbség köztük a karosszérián ebből a szempontból?

Várom mielőbbi válaszotok, köszi szépen!
B.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20423 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 17:23:07 »

Nekem is kéne pillanatnyi fogyasztásmérés.... Hol és kb. mennyibe kerül egy sw frisstés? Érdemes?
No,azért nem 100as a dolg,mert nem mindegyik műszercsoport tudja ezt a fánksönt.
Asszem 2004 től esélyes.Előtte nem igazán.
Egyébként Vik csinálta az auto fort-nál Lurdyval szemben.Mint mondtam  nekem a tempomattal jött a cucc,így csak a progizást nem vágom,de nem több 5e nél.Beszéld meg Vik-kel! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #20424 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 17:54:02 »

Sziasztok!


Találtam a motortérben egy csövet aminek a vége nem megy sehová. Amennyiben jól látom akkor a motor alá előre  a hűtő környékére kanyarog, de a nyitott vége a levegőszűrős oldalon a torony csapágynál lifeg. Mi lehet ez? Ja a végén van egy derékszögű pipa  help

2.0 TDCI 2002 ...

köszönöm
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20425 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 18:02:13 »

Sziasztok!


Találtam a motortérben egy csövet aminek a vége nem megy sehová. Amennyiben jól látom akkor a motor alá előre  a hűtő környékére kanyarog, de a nyitott vége a levegőszűrős oldalon a torony csapágynál lifeg. Mi lehet ez? Ja a végén van egy derékszögű pipa  help

2.0 TDCI 2002 ...

köszönöm
A légszűrőházad oldalán találsz hozzáillő kiálló műanyag csonkot, arra dugd rá és minden rendben nyes eplus2 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #20426 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 18:04:27 »

A légszűrőházad oldalán találsz hozzáillő kiálló műanyag csonkot, arra dugd rá és minden rendben nyes eplus2 wave

Köszönöm.

És, ha nem titok akkor ő mire való?

Köszönöm.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20427 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 18:07:30 »

Köszönöm.

És, ha nem titok akkor ő mire való?

Köszönöm.

Ha estleg víz kerül a légszűrőházba, azt levezetni.... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #20428 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 18:10:00 »

Ha estleg víz kerül a légszűrőházba, azt levezetni.... eplus2

 worship hehe
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20429 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 18:15:18 »

worship hehe
poigneemain..... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20430 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 21:07:59 »

Sziasztok!

Tetőcsomgatartót vásárolnék az mk3-as Mondeo-mhoz (2005.10, 5 ajtós). A kérdésem az lenne: ha úgy árulnak csomagtartót, hogy nem kombi, fixpontos Mondeohoz gyári csomagtartó, az tuti jó mind a 4, mind az 5 ajtósra? Van különbség köztük a karosszérián ebből a szempontból?

Várom mielőbbi válaszotok, köszi szépen!
B.
A microcat szerint a 4 és 5 ajtósra egy fajta megy, 117 EUR a gyári ára a szetnek.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
boczus
Vendég
« Új hozzászólás #20431 Dátum: 2009.12.13 vasárnap, 22:19:26 »

A microcat szerint a 4 és 5 ajtósra egy fajta megy, 117 EUR a gyári ára a szetnek.

Köszi!!!
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20432 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 08:05:46 »

No,azért nem 100as a dolg,mert nem mindegyik műszercsoport tudja ezt a fánksönt.
Asszem 2004 től esélyes.Előtte nem igazán.
Egyébként Vik csinálta az auto fort-nál Lurdyval szemben.Mint mondtam  nekem a tempomattal jött a cucc,így csak a progizást nem vágom,de nem több 5e nél.Beszéld meg Vik-kel! Wink wave
pff... 2003.12. havi.... Na erre varjál gombot Cheesy Érdekes, hogy haver idősebb ghia focusában alapból volt pillanatnyi fogyimérés.

Meglátjuk, megvagyok nélküle + most első féktárcsa+betét, valmint vonóhorog és vizsgáztatás lesz...

üdv  worship
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
nack
Vendég
« Új hozzászólás #20433 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 10:37:29 »

nem is a gumikkal van a gond, hanem a futóművel, ami miatt félrekophatnak a gumik.

Sziasztok!

A futóműállítás megoldotta a problémámat! Kösz mindenkinek a hozzászólásokat!
Érdekes dolgot hallottam egy barátomtól. Neki is mondeója van és azt állítja, hogy szervópumpát csak vízpumpával és minden hozzájuk tartozó alkatrészzel együtt szabad és kell cserélni! Igaz ez?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20434 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 10:38:48 »


Nálam magasabb az injektornyomás az előírtnál, kb-két havonta van hibajelzésem emiatt. Az okát nem találni. Viszont jó lenne az a chiptuning, legyezgeti a korral együtt kikopófélben lévő hiúságomat...(arra a plusz 30 pacira kiváncsi lennék, hova fér el a ménes)
Tudna valaki arra választ adni, hogy az ismertetett chip-tuning lehetőség milyen kockázattal jár egy ilyen motornál, amelyiknél az injektor nyomás eltér az ECU szerinti kívánt értéktől (néha magasra szökik). Már kétszer leálltam emiatt egy pillanatra, de újraindítva megy tovább simán. Nem tudja senki sem helyrehozni, úgyhogy talán csak hozzá kellene szoknom...
Mondjuk még eredeti porlasztócsúcsok vannak, 130 ezer km-nél tartok. Mindig MOL-nál tankolok, de gyakran öntök bele adalékot is, nekem ez a gázolaj jut, ez van.
Magas CR nyomás miatti tiltás lehet porlasztó miatt is, ld Gyurka esetét. Nincs meg az áteresztő képesség (porlasztási kép/átfolyási mennyiség elégtelen), így a pedálálláshoz/fordulatszámhoz tartozó nyomás az  elégtelen elvét miatt egy pillanatra magasabb lesz, mint az előírt.
Biztosat csak kiszereléses vizsgálat tud mondai, a nem megfelelő porlasztási kép dugattyú átégést is okozhat (ld. Domi esete)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20435 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 10:45:38 »

Sziasztok!

A futóműállítás megoldotta a problémámat! Kösz mindenkinek a hozzászólásokat!
Érdekes dolgot hallottam egy barátomtól. Neki is mondeója van és azt állítja, hogy szervópumpát csak vízpumpával és minden hozzájuk tartozó alkatrészzel együtt szabad és kell cserélni! Igaz ez?
Örülök Smiley

Vízpumpa és szervo szivattyú közös bordástengelyen van. Külön is cserélhető, de ellenőrizni kell a tengely és perselyek épségét, mert a hibák egy része abból fakad, hogy ezek kopása miatt megszűnik a kényszerkapcsolat a két egység között, így az egyik nem kap hajtást.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20436 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 10:58:49 »

Sziasztok!
Keresek MK3-ra 16"-os gyári dísztárcsa garnitúrát. Az autó 2004-es Ambiente, de tulajdonképpen bármely típus megfelel, akár a Trend-é, vagy a régebbi évjáratokra való is, lényeg, hogy 4 db egyforma legyen.
Ha van valakinek elfekvőben, szóljon légyszi, vagy az is érdekelne, hol lehet jobb áron beszerezni. Előre is köszönöm!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #20437 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 11:45:21 »

Sziasztok!
Keresek MK3-ra 16"-os gyári dísztárcsa garnitúrát. Az autó 2004-es Ambiente, de tulajdonképpen bármely típus megfelel, akár a Trend-é, vagy a régebbi évjáratokra való is, lényeg, hogy 4 db egyforma legyen.
Ha van valakinek elfekvőben, szóljon légyszi, vagy az is érdekelne, hol lehet jobb áron beszerezni. Előre is köszönöm!

Szia!

Nézz be ide: Keres-Kínál / Mondeóhoz kínál / 16" dísztárcsa eladó
itt egy link is az oldalról:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2252.msg470000#msg470000

Üdv: V.Tamás  integet2

Naplózva
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20438 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 19:26:36 »

Szia!

Nézz be ide: Keres-Kínál / Mondeóhoz kínál / 16" dísztárcsa eladó
itt egy link is az oldalról:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2252.msg470000#msg470000

Üdv: V.Tamás  integet2



Köszönöm szépen.
Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #20439 Dátum: 2009.12.14 hétfő, 19:36:25 »

Sziasztok!
Keresek MK3-ra 16"-os gyári dísztárcsa garnitúrát. Az autó 2004-es Ambiente, de tulajdonképpen bármely típus megfelel, akár a Trend-é, vagy a régebbi évjáratokra való is, lényeg, hogy 4 db egyforma legyen.
Ha van valakinek elfekvőben, szóljon légyszi, vagy az is érdekelne, hol lehet jobb áron beszerezni. Előre is köszönöm!
Gumisoknál is érdemes nézelődni,  én két hete vettem a Szentmihályi úton 1000 Ft/db.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #20440 Dátum: 2009.12.15 kedd, 01:33:21 »

Ha esetleg van valakinek kilincs szétbontva, tudna róla küldeni pár képet, főleg a belső részéről ami az ajtóhoz csatlakozik. Ledesítést terveznék smile
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20441 Dátum: 2009.12.15 kedd, 08:44:53 »

TDCI melegítés mínuszokban

Sziasztok!
Csak egy kérdés: érdemes melegíteni 1-2 percig a gépet majd ezekben a mínusz 10 fokokban vagy el lehet indulni és finoman alacsony fordulaton majd bemelegszik?  worship

Gondolom fűtött garázsból induláskor nem számít csak, ha az utcán marad az ember egész nap.

Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20442 Dátum: 2009.12.15 kedd, 08:48:57 »

TDCI melegítés mínuszokban

Sziasztok!
Csak egy kérdés: érdemes melegíteni 1-2 percig a gépet majd ezekben a mínusz 10 fokokban vagy el lehet indulni és finoman alacsony fordulaton majd bemelegszik?  worship

Gondolom fűtött garázsból induláskor nem számít csak, ha az utcán marad az ember egész nap.

Köszi, T.

Én a fűtött( 15 fokos) garázsból indulok, de k. nehezen melegszik be így is. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #20443 Dátum: 2009.12.15 kedd, 09:01:53 »

Én a fűtött( 15 fokos) garázsból indulok, de k. nehezen melegszik be így is. vigyor3

Szia!

Autós szaklapokban ezt úgy szokták ajánlani, hogy a környezetvédelem szempontjából a legjobb, ha azonnal elindulsz (kevesebb ideig pöfög a motorod míg eléred a célod). A motor szempontjából a hidegindítás és terhelés a leggyilkosabb dolog, tehát tartsd meleg helyen, vagy alkalmazz álló fűtést, vagy indítsd be és hagyd kicsit bemelegedni, de komolyan terhelni csak üzemmelgen javasolt.
Én is garázsban tartom, de a munkahelyemen kint áll. Ott mindig szánok a melegítésre 1-2 percet.
A környezetre és a motorra is előnyös az lenne, ha gyalog járnánk  nyes  nyes

Üdv: V.Tamás
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20444 Dátum: 2009.12.15 kedd, 11:12:50 »


A környezetre és a motorra is előnyös az lenne, ha gyalog járnánk  nyes  nyes


Hát majd figyelek ezekre a dolgokra, köszi!

OFF: Vagy bringával. Én azzal járok. Trek és nem kell melegítgetni Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20445 Dátum: 2009.12.15 kedd, 11:43:05 »

Változtattak néhány dolgon az sw.
Ha létezik a tiédnél frissebb változat,azt felkínálja a gyári célműszer.
Nekem mikor Vik progizta a tempomatot,automatice frissített.
Két dolgon változtatott a friss sw,az alapjárati egyenetlenségeken és a menetközbeni alapjárati fordulatszámtartományon.Ezt írta ki a WDS.
Javulhat az alapjárati probléma,stb.
Viszont a csippet is felülírja!
Azon kívül én kaptam a frissítéssel ajándékba pillanatnyi fogyimérést is! vigyor3 Wink wave
Szervusz Alf!
Jó neked, mi nem kaptunk semmit!
Nos, ki lett cserélve a PCM jeledó és most nem áll le, a motor és nem jelez a porlasztócsúcs lámpa sem. Eddig, indításnál mindig bevillant, volt, hogy úgy is maradt. Remélhetőleg most, per pillanat megoldódott a probléma, de ez majd hosszabb távon derül ki. Ezért minden felém jött választ nagyon szépen köszönök Urak!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20446 Dátum: 2009.12.15 kedd, 11:45:30 »

Szervusz Alf!
Jó neked, mi nem kaptunk semmit!Nos, ki lett cserélve a PCM jeledó és most nem áll le, a motor és nem jelez a porlasztócsúcs lámpa sem. Eddig, indításnál mindig bevillant, volt, hogy úgy is maradt. Remélhetőleg most, per pillanat megoldódott a probléma, de ez majd hosszabb távon derül ki. Ezért minden felém jött választ nagyon szépen köszönök Urak!
nyes

Örülök,hogy megjavult a verda!Jó utat! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szilencium
Vendég
« Új hozzászólás #20447 Dátum: 2009.12.15 kedd, 11:51:20 »

nyes

Örülök,hogy megjavult a verda!Jó utat! Wink wave
Én azt mondom "Nyugtával dicsérjük a napot", de nagyon köszönöm!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #20448 Dátum: 2009.12.15 kedd, 18:04:28 »

Hali!

2.0 benzinesnél cserélt már valaki hűtőfolyadékot?

Én ma megcsináltam, de érdekes módon csak 5liter ment bele, holott a gyári írás szerint 8.1liter a feltöltési mennyiség. Egyébként többször átmostam a rendszert, járattam 10-20 percig hogy kinyisson a termosztat. Nem értem...Hamis a gyári adat?

Tud erről valaki valamilyen infót?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20449 Dátum: 2009.12.15 kedd, 21:19:06 »

Szervusz Alf!
Jó neked, mi nem kaptunk semmit!
Nos, ki lett cserélve a PCM jeledó és most nem áll le, a motor és nem jelez a porlasztócsúcs lámpa sem. Eddig, indításnál mindig bevillant, volt, hogy úgy is maradt. Remélhetőleg most, per pillanat megoldódott a probléma, de ez majd hosszabb távon derül ki. Ezért minden felém jött választ nagyon szépen köszönök Urak!

Most itt biztos a PCM jeladó lett cserézve, nem a CMP?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Oldalak: 1 ... 402 403 404 405 406 407 408 [409] 410 411 412 413 414 415 416 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.