Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:36:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 403 404 405 406 407 408 409 [410] 411 412 413 414 415 416 417 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21847506 alkalommal)
0 Felhasználó és 154 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20450 Dátum: 2009.12.15 kedd, 22:08:24 »

Most itt biztos a PCM jeladó lett cserézve, nem a CMP?
mivel pcm jeladó nincs tudtommal, ezért muszály a cmp-t cserélni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
deakzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #20451 Dátum: 2009.12.16 szerda, 02:06:31 »

Sziasztok!

Nem tudom, van-e furmányosság a dologban, ezért inkább lassan csinálom, előtte kérdezek.

Kialudt a lámpa... a belső... ami az utastérben van :-) és én úgy gondoltam, kicserélem... csak nem tudom, van-e valami, amit akaratlanul, oktondi módon el tudok törni, repeszteni és ezáltal keresetlen szavak hagyják el számat - a szomszédok kevésbé örülnek ennek -

És ha már belemerülök, a Ford már-már jelképe! Az óra... nos funkcióját betölti, csak este, sötétbe nem lehet rajta látni, mennyi az annyi, mert nem világít... Ebben esetleg? Valaki? A középkonzolt nem nagyon merem feszegetni, mert tényleg félek, hogy tönkrecseszek valamit... Nos? Tud nekem valaki valami hasznos tanácsot adni?

Köszi!
Naplózva
deakzsolt
Vendég
« Új hozzászólás #20452 Dátum: 2009.12.16 szerda, 02:11:33 »

Lekopogom, nekem 240e van benne, és semmi nyoma porlasztócsúcs problémának.  vigyor3 Agip-nál tankolok, 20ezrenként olaj-, szűrőcsere, üzemanyagszűrővel együtt.

Bár kuplung, lendkerékcsere volt már..  Undecided Meg persze CMP szenzor rám is rámhozta a frászt, kocsivétel után 1 héttel.  vigyor3

Hát én besz..tam... 360 ezer lett a vége... Jó Osztrák OMV-nél tankoltam nyáron Olasz felé, és mire hazaértem, már éreztem, hogy valami nem stimm... Még 1 hét harácsolás és megadta magát... az adagoló, porlasztócsúcs... pfff... tavaly feszítőgörgő... lassan belehánytam a kopások miatt vagy egy motor árát. 
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #20453 Dátum: 2009.12.16 szerda, 07:56:22 »

Kialudt a lámpa... a belső... ami az utastérben van :-) és én úgy gondoltam, kicserélem... csak nem tudom, van-e valami, amit akaratlanul, oktondi módon el tudok törni, repeszteni és ezáltal keresetlen szavak hagyják el számat - a szomszédok kevésbé örülnek ennek -

Szia. Semmi furmányosság sincs benne. Csak ki kell pattintani. Persze túlfeszítéssel el lehet törni. Az utastér felöli oldallal kezdj és óvatosan csináld.

És ha már belemerülök, a Ford már-már jelképe! Az óra... nos funkcióját betölti, csak este, sötétbe nem lehet rajta látni, mennyi az annyi, mert nem világít... Ebben esetleg? Valaki? A középkonzolt nem nagyon merem feszegetni, mert tényleg félek, hogy tönkrecseszek valamit... Nos? Tud nekem valaki valami hasznos tanácsot adni?

Érdemes a főoldalt olvasgatni. Nos nem azért idézem, mert én írtam, de van doksi a középkonzol szétszedéséről:
http://mondeo.hu/index.php?page=124

Üdv
Csaba
Naplózva
opeti
Vendég
« Új hozzászólás #20454 Dátum: 2009.12.16 szerda, 10:26:16 »

Sziasztok!

A következőkben szeretném a segítségeteket kérni:

Emlékeim szerint a motorhőmérséklet jelzőm bemelegedés után pontosan középen állt folyamatosan ki se mozdult.

Pár hete azt veszem rajta észre, hogy ezt a tartományt el sem tudja érni, akármennyit megyek vele. Indulás után városban éppenhogy felcsúszik a jelölt tartományba, viszont amint kiérek a pályára 120-as tempó mellett visszaesik, a kijelző szerint alig 60 fok felé, a jelzett tartományon kívülre. (gondolom jól hűt a menetszél). Eddig ilyet nem csinált, olyat meg pláne nem vettem észre, hogy normál üzem mellett az üzemi tartományon kívül lett volna a kijelző.

Tegnap kicseréltük a termosztátot, azt gondolva, hogy biztos nyitott állapotban ragadt, de ez sem segített, minden ugyanaz maradt.
A fűtés tök jól működik.

Mi okozhatja még ezt a hibát? Gondolom nem használ a motornal, ha ilyen "hidegen" jár, bár elvileg az új termosztát figyelmében viszont lehet, hogy csak a visszajelzés rossz?

Előre is köszi,

Peti
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #20455 Dátum: 2009.12.16 szerda, 10:39:16 »

Szia. Semmi furmányosság sincs benne. Csak ki kell pattintani. Persze túlfeszítéssel el lehet törni. Az utastér felöli oldallal kezdj és óvatosan csináld.

Érdemes a főoldalt olvasgatni. Nos nem azért idézem, mert én írtam, de van doksi a középkonzol szétszedéséről:
http://mondeo.hu/index.php?page=124

Üdv
Csaba


Hali! A témához kapcsolódva kérdezném, hogy az óraegységet mennyi izzó világítja meg? Csak mert az órát jól látni, de a mutatókat nem. Ezt megmagyarázná az, ha tudnám hogy külön izzója van a mutatóknak. Mivel Te szedted már szét, meg tudnád mondani hogy ez így van-e?

Üdv: Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #20456 Dátum: 2009.12.16 szerda, 10:40:35 »

Sziasztok!

A következőkben szeretném a segítségeteket kérni:

Emlékeim szerint a motorhőmérséklet jelzőm bemelegedés után pontosan középen állt folyamatosan ki se mozdult.

Pár hete azt veszem rajta észre, hogy ezt a tartományt el sem tudja érni, akármennyit megyek vele. Indulás után városban éppenhogy felcsúszik a jelölt tartományba, viszont amint kiérek a pályára 120-as tempó mellett visszaesik, a kijelző szerint alig 60 fok felé, a jelzett tartományon kívülre. (gondolom jól hűt a menetszél). Eddig ilyet nem csinált, olyat meg pláne nem vettem észre, hogy normál üzem mellett az üzemi tartományon kívül lett volna a kijelző.

Tegnap kicseréltük a termosztátot, azt gondolva, hogy biztos nyitott állapotban ragadt, de ez sem segített, minden ugyanaz maradt.
A fűtés tök jól működik.

Mi okozhatja még ezt a hibát? Gondolom nem használ a motornal, ha ilyen "hidegen" jár, bár elvileg az új termosztát figyelmében viszont lehet, hogy csak a visszajelzés rossz?

Előre is köszi,

Peti

Elméletileg 2 termosztát van benne, célszerű mindkettőt cserélni.
Majd jönnek a TDCI-szakik, és megmondják a tutit!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20457 Dátum: 2009.12.16 szerda, 11:27:23 »

Elméletileg 2 termosztát van benne, célszerű mindkettőt cserélni.
Majd jönnek a TDCI-szakik, és megmondják a tutit!
Úgy-úgy!
http://tsory.uw.hu/mondeo/fkoriterm.jpg
http://tsory.uw.hu/mondeo/okoriterm.jpg
Mindkettőt kell cserézni! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyizs
Vendég
« Új hozzászólás #20458 Dátum: 2009.12.16 szerda, 17:08:06 »

Sziasztok!

MKIII faceliftes mondeoban nem működik a vezető oldali ülésfűtés. A visszajelző világít és az ülésből kijövő vezetékekre rámérve 1,5 ohm-ot mértünk.
Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a probléma???

Előre is köszi!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20459 Dátum: 2009.12.16 szerda, 19:04:15 »

Sziasztok!

MKIII faceliftes mondeoban nem működik a vezető oldali ülésfűtés. A visszajelző világít és az ülésből kijövő vezetékekre rámérve 1,5 ohm-ot mértünk.
Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a probléma???

Előre is köszi!!
Biztit csekkoltátok?
Esetleg a kapcsoló adta meg magát...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20460 Dátum: 2009.12.16 szerda, 19:33:58 »

Sziasztok!

MKIII faceliftes mondeoban nem működik a vezető oldali ülésfűtés. A visszajelző világít és az ülésből kijövő vezetékekre rámérve 1,5 ohm-ot mértünk.
Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a probléma???

Előre is köszi!!
Ülés alatt el lehet szakadva a kábel...nálam ez volt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #20461 Dátum: 2009.12.16 szerda, 19:38:18 »

Sziasztok!

MKIII faceliftes mondeoban nem működik a vezető oldali ülésfűtés. A visszajelző világít és az ülésből kijövő vezetékekre rámérve 1,5 ohm-ot mértünk.
Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a probléma???

Előre is köszi!!

Mérd meg a másik oldal ellenállását is.
Lehet, hogy tévedek de szerintem kevés az 1,5 ohm egy ülésfűtéshez.  
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20462 Dátum: 2009.12.16 szerda, 19:55:28 »

Ülés alatt el lehet szakadva a kábel...nálam ez volt.
Ha szakadt lenne,nem tudna ellenállást mérni a két kábelvégen..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20463 Dátum: 2009.12.16 szerda, 21:10:55 »

Ha szakadt lenne,nem tudna ellenállást mérni a két kábelvégen..... Roll Eyes
Nem ennyire egyszerű, mert bele van kötve a foglaltságérzékelő meg asszem a fokozatállítás is (de lehet, ezt a gem intézi  beka3)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nyizs
Vendég
« Új hozzászólás #20464 Dátum: 2009.12.16 szerda, 21:18:36 »

Nem ennyire egyszerű, mert bele van kötve a foglaltságérzékelő meg asszem a fokozatállítás is (de lehet, ezt a gem intézi  beka3)


OK!

Köszi az infót!
Holnap rámérek a másikra is és jeletkezem az eredményt!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #20465 Dátum: 2009.12.16 szerda, 22:42:54 »

Hali! A témához kapcsolódva kérdezném, hogy az óraegységet mennyi izzó világítja meg? Csak mert az órát jól látni, de a mutatókat nem. Ezt megmagyarázná az, ha tudnám hogy külön izzója van a mutatóknak. Mivel Te szedted már szét, meg tudnád mondani hogy ez így van-e?

Üdv: Zoli

Jó kérdés. Emlékeim szerint az ürát szét kell csavarozni és csak úgy mahinálható a belseje. Én magát az órát még nem szedtem szét.

Üdv
Csaba
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #20466 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 08:10:28 »

Jó kérdés. Emlékeim szerint az ürát szét kell csavarozni és csak úgy mahinálható a belseje. Én magát az órát még nem szedtem szét.

Üdv
Csaba

Ki kell venni az órát és szét kell csavarozni valamint a mutatókat a tengelyéről erősen le kell húzni ez után lejön a számlap és ott találod az égőket, de azt hiszem a hátsó részéről is ki lehet az izzókat cserélni simán a foglalattal kijönnek ha az emlékeim nem csalnak.

Ha elölről bontod a mutatók visszahelyezésénél vigyázni kell, mert ha nem jól teszed fel akkor mutathatnak nem valós értékeket, illetve ha nagyon benyomod akkor a számlapnál beragadhatnak és meg sem fognak mozdulni. Tehát ne szereld egyből véglegesen vissza, mert lehet többször le kell venned a mutatók miatt, ez tapasztalat mikor kékesítettem az órákat. 
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
opeti
Vendég
« Új hozzászólás #20467 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 15:43:12 »


Sziasztok!

Kicseréltük a másikat is, de továbbra is ugyanaz a helyzet?

Elképzelhető, hogy ez így normális, hogy télen alig kúszik 60 fok fölé (a jelzett üzemi tartományon alulra) a vízhőfok?

Peti
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20468 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 15:47:16 »

Sziasztok!

Kicseréltük a másikat is, de továbbra is ugyanaz a helyzet?

Elképzelhető, hogy ez így normális, hogy télen alig kúszik 60 fok fölé (a jelzett üzemi tartományon alulra) a vízhőfok?

Peti

Nem. Tegnap gurultam az enyémmel, és felment a hőfok teljesen középre.
Az egyik termó még mindig nem jó. Hidegen indítsd be, tapogasd a csöveket, hogy hol indul meg a melegvíz idő előtt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20469 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 16:17:25 »

Sziasztok!

Kicseréltük a másikat is, de továbbra is ugyanaz a helyzet?

Elképzelhető, hogy ez így normális, hogy télen alig kúszik 60 fok fölé (a jelzett üzemi tartományon alulra) a vízhőfok?

Peti
Nem kerül semmibe, csak pár programozgatásba: Vedd le fél órára az akku sarukat, majd vissza, és utána is nézd meg hogy mér....
A fő termosztátnál a golyó a helyére került?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #20470 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 17:08:57 »

Sziasztok!
A következőre keresem a amegoldást: Pár hónapja cseréltem az ablaktörlő lapátokat gyárira. Frankó volt, egészen a mostani fagyos, havas ideig. Most a lapát két vége töröl középen nem. Mi lehet az ok? Esetleg lejegesedik a lapát vége és az felfekszik? De nem lehet az sem, mert megállok megtisztitom és akkor sem oké?
Tapasztalat másnak???
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #20471 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 17:10:45 »

Sziasztok!
A következőre keresem a amegoldást: Pár hónapja cseréltem az ablaktörlő lapátokat gyárira. Frankó volt, egészen a mostani fagyos, havas ideig. Most a lapát két vége töröl középen nem. Mi lehet az ok? Esetleg lejegesedik a lapát vége és az felfekszik? De nem lehet az sem, mert megállok megtisztitom és akkor sem oké?
Tapasztalat másnak???
Vegyél Bosch-t az valamivel tovább bírja
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #20472 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 17:13:07 »

Vegyél Bosch-t az valamivel tovább bírja

És most volt (talán még van is) akciósan az ósönbe, kemény 1000Ft/pár. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20473 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 18:17:35 »

A fő termosztátnál a golyó a helyére került?

Melyik golyóra gondolsz? Én nem emlékszem, hogy lett volna ott golyó, mikor cseréltük pár hónapja...
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20474 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 18:42:19 »

Melyik golyóra gondolsz? Én nem emlékszem, hogy lett volna ott golyó, mikor cseréltük pár hónapja...
A főtermón a nagyobb köríven van 1 golyócska!Ennek felül kell lennie a házban,mert ott van kialakítva a helye.Ez engedi el a levegőt,ha lenne a rendszerben.Ha nem a helyére kerül,akkor nem zár le a termó és folyamatosan átengedi a vizet.Akkor annyit ér mint halottnak a csók. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20475 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 19:10:02 »

Melyik golyóra gondolsz? Én nem emlékszem, hogy lett volna ott golyó, mikor cseréltük pár hónapja...
Ha gyári termosztátot vettél azon biztosan van golyó, és ha nem emlékszel rá, akkor szinte biztos, hogy nem is a helyére került (ha Te csináltad) és így folyamatosan átenged, és hül a motor.
Igazítsd meg, nem nagy meló! wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20476 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 19:23:11 »

Köszönöm, megnézem, amint nem jegesmedvék rohangásznak kint... Ha fagyállót is cserélnék, azt hol kell leengedni?  worship
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.17 csütörtök, 19:52:44 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20477 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 19:51:38 »

Köszönöm, megnézem, amint nem jegesmedvék rohangásznak kint... Ha fagyállót is cserélnék, azt hol kell leengedni?  worship
Ha jól emlékszem a hűtő jobb oldalán alul van egy műanyag csavar, ott lehet leengedni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20478 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 19:53:02 »

Köszi, melyik csöveket kéne összefogdosni, hogy érezzem, átengednek az új termók? (Fő/olajköri)

más:
Tegnap olyat vettem észre (eddig is csinálhatta, de csak most tűnt fel rinya), hogy 1300-1500 fordulatszámtartományban (alapjáraton), mintha a motor kiegyensúlyzása nem lenne megfelelő. Egy picit "rázza" a kasztnit. Alatta-felette semmi jelenséget nem tapasztalok. Nálatok is ilyen a motor?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20479 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 19:55:34 »

Köszi, melyik csöveket kéne összefogdosni, hogy érezzem, átengednek az új termók? (Fő/olajköri)
Ami a hűtőbe megy felül, az csak akkor lehet meleg ha már üzemmeleg állapotú a motor, amíg nem éri el a hőmérő a normált, addíg nem lehet meleg.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20480 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 20:06:13 »

Köszi, melyik csöveket kéne összefogdosni, hogy érezzem, átengednek az új termók? (Fő/olajköri)

más:
Tegnap olyat vettem észre (eddig is csinálhatta, de csak most tűnt fel rinya), hogy 1300-1500 fordulatszámtartományban (alapjáraton), mintha a motor kiegyensúlyzása nem lenne megfelelő. Egy picit "rázza" a kasztnit. Alatta-felette semmi jelenséget nem tapasztalok. Nálatok is ilyen a motor?
A motor kiegyensúlyozását legkönnyebben a kéttömegű lendkerék csapja szét, tud fura dolgokat művelni....
Ha még eredeti és 200e felett jársz, lehet az is
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20481 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 20:07:16 »

A motor kiegyensúlyozását legkönnyebben a kéttömegű lendkerék csapja szét, tud fura dolgokat művelni....
Ha még eredeti és 200e felett jársz, lehet az is

Most van benn 92.000  Lips Sealed
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20482 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 20:19:18 »

Most van benn 92.000  Lips Sealed
Ennyinél még nem kéne.. fejvakaras
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20483 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 20:20:10 »

Most van benn 92.000  Lips Sealed
Előélet ismert?Mert 4 éves autóban ez kevésnek hangzik...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20484 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 20:23:42 »

Előélet ismert?Mert 4 éves autóban ez kevésnek hangzik...... Roll Eyes

2009 júliusában vásárolt (általam), Magyarországi, eredeti szervízkönyves a gíp. A Petrányiban (Üllői út) szervizelték a könyv szerint. Telefonon hívtam a szervicét, de elhajtottak a búsba...
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.17 csütörtök, 20:27:53 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20485 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 20:25:56 »

2009 júliusában vásárolt (általam), Magyarországi, eredeti szervízkönyves a gíp. A Petrányiban szervizelték a gépet a ***étek szerint. Telefonon hívtam a szervicét, de elhajtottak a búsba...
50ezer/év min. ezzel számolj, amivel kevesebbet mennek, azt nem adják el ennyi idősen....
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20486 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 21:12:19 »

50ezer/év min. ezzel számolj, amivel kevesebbet mennek, azt nem adják el ennyi idősen....

 rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya rinya
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20487 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 21:13:31 »

2009 júliusában vásárolt (általam), Magyarországi, eredeti szervízkönyves a gíp. A Petrányiban (Üllői út) szervizelték a könyv szerint. Telefonon hívtam a szervicét, de elhajtottak a búsba...

érdekes..nekem rendszám alapján megmodnták, mielőtt megvettem, hogy tényleg náluk szervizelik a kinézett gépjűrművet, és hogy mikor és mennyi km-rel szervízelték utoljára....
lehet megér még egy próbát, sajnos pecsétek lehet h kacsák
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20488 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 21:15:55 »

érdekes..nekem rendszám alapján megmodnták, mielőtt megvettem, hogy tényleg náluk szervizelik a kinézett gépjűrművet, és hogy mikor és mennyi km-rel szervízelték utoljára....
lehet megér még egy próbát, sajnos pecsétek lehet h kacsák
+ elivelg ha rákötöd számítógépre, meg tudja mondani, hogy hozzányúltak e a kmóra állásához. De lehet h tévedek, majd a tapasztaltabbak megerősítenek, vagy nem Cheesy
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #20489 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 22:31:21 »

+ elivelg ha rákötöd számítógépre, meg tudja mondani, hogy hozzányúltak e a kmóra állásához. De lehet h tévedek, majd a tapasztaltabbak megerősítenek, vagy nem Cheesy
A mondeonak egyszeresen tárolt a Km állása ha átütik annak semmi nyoma. Két támpont van csak:
1.) ha előtte rendesen szervizelték akkor a szervizben bemondásra beírják az aktuális km állást. Ha egy gép pl volt 150ekm es szervizen Németországban (ezt a ford szervizben megtudják mondani) akkor nem kell elsőre elhinni a kereskedőnek, hogy a szokásos 68ekm van benne.
2.) Az autó általános állapota, hidegindulás, hibakódok, zörgések, pedál kormány kárpit kopások stb ad úgy ahogy viszonyított képet. De akkor is lehet akár 200ekm -el is mellé lőni ha egy gépet csak autopályán vagy csak városban a ganédombra járva használtak.
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20490 Dátum: 2009.12.17 csütörtök, 22:46:10 »

Lenne itt a fórumon valaki, aki meg tudná mondani a gép magyarországi (esetleg Petrányi, Üllői u.-i) előéletét?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
opeti
Vendég
« Új hozzászólás #20491 Dátum: 2009.12.18 péntek, 10:25:16 »

Ha gyári termosztátot vettél azon biztosan van golyó, és ha nem emlékszel rá, akkor szinte biztos, hogy nem is a helyére került (ha Te csináltad) és így folyamatosan átenged, és hül a motor.
Igazítsd meg, nem nagy meló! wave

Sziasztok!

Az enyemen nem en csinaltam, ugyhogy lenne egy buta kerdesem.  smile
Ahhoz, hogy ezt megigazitsam le kell ereszteni a hutovizet?

Ma reggel hideg inditas utan megneztem es mire beertem a munkahelyre (5 km), a termosztat mindket oldalan meleg volt a cso.
A motorhomerseklet jelzo epp elhagytam a 60 fokot. Ez nem annyira jo, ugye?

Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #20492 Dátum: 2009.12.18 péntek, 10:49:45 »

Ki kell venni az órát és szét kell csavarozni valamint a mutatókat a tengelyéről erősen le kell húzni ez után lejön a számlap és ott találod az égőket, de azt hiszem a hátsó részéről is ki lehet az izzókat cserélni simán a foglalattal kijönnek ha az emlékeim nem csalnak.

Ha elölről bontod a mutatók visszahelyezésénél vigyázni kell, mert ha nem jól teszed fel akkor mutathatnak nem valós értékeket, illetve ha nagyon benyomod akkor a számlapnál beragadhatnak és meg sem fognak mozdulni. Tehát ne szereld egyből véglegesen vissza, mert lehet többször le kell venned a mutatók miatt, ez tapasztalat mikor kékesítettem az órákat.  

Szétkaptam az egészet, itt van a kezemben az óra. De itt egy db izzó nincs, hanem ilyen zselés szerű anyag...

http://kepfeltoltes.hu/091218/F_nyk_pek-0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/091218/F_nyk_pek-0003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/091218/F_nyk_pek-0004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Lehetséges hogy nincs is benne semilyen izzó? Ez úgy tünik hogy egyben világítja meg az egészet, de akkor hogy lehet hogy a mutatókat alig látom sötétben?

Ha van valakinek ötlete pls írjon, mert most szét van bombázva középkonzol, és addig nem akarom vissszatenni, amíg van lehetséges "megoldás". help
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.18 péntek, 11:01:47 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20493 Dátum: 2009.12.18 péntek, 11:10:51 »

Sziasztok!

Az enyemen nem en csinaltam, ugyhogy lenne egy buta kerdesem.  smile
Ahhoz, hogy ezt megigazitsam le kell ereszteni a hutovizet?

Ma reggel hideg inditas utan megneztem es mire beertem a munkahelyre (5 km), a termosztat mindket oldalan meleg volt a cso.
A motorhomerseklet jelzo epp elhagytam a 60 fokot. Ez nem annyira jo, ugye?


Ha nem engeded le,akkor kb 1,5litert kell majd pótolni.
Nem,nem annyira jó....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20494 Dátum: 2009.12.18 péntek, 11:11:30 »

Lenne itt a fórumon valaki, aki meg tudná mondani a gép magyarországi (esetleg Petrányi, Üllői u.-i) előéletét?
Személyesen működnie kell!!Tudod!Asztalborítás! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20495 Dátum: 2009.12.18 péntek, 11:54:30 »

Írtam nekik levetet, s már meg is jött a válasz. Nagyon korrektül leírták, hogy milyen szerelést végeztek a kocsin, milyen kmóra állással. Ezek szerint valós a 92000 km a gíbbe.  worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20496 Dátum: 2009.12.18 péntek, 12:51:21 »

Írtam nekik levetet, s már meg is jött a válasz. Nagyon korrektül leírták, hogy milyen szerelést végeztek a kocsin, milyen kmóra állással. Ezek szerint valós a 92000 km a gíbbe.  worship

örülök:)
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20497 Dátum: 2009.12.18 péntek, 13:01:56 »

Sziasztok!

Az enyemen nem en csinaltam, ugyhogy lenne egy buta kerdesem.  smile
Ahhoz, hogy ezt megigazitsam le kell ereszteni a hutovizet?

Ma reggel hideg inditas utan megneztem es mire beertem a munkahelyre (5 km), a termosztat mindket oldalan meleg volt a cso.
A motorhomerseklet jelzo epp elhagytam a 60 fokot. Ez nem annyira jo, ugye?

Én is így vagyok vele, meg kell azt néznem nekem is... Pedig gyári termók vannak benne, 4 hónaposak...  gun
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20498 Dátum: 2009.12.18 péntek, 15:23:26 »

Biztos láttátok, hogy feltettem a főoldalra egy cikket a kormány kopogás témakörben. A TIS alapján csináltam meg a sajátomat és a cikkemben képekkel és részletekkel egészítettem ki, hogy még egyszerűbb legyen megcsinálni.

A kezdeti sikerek után az igazi hidegek beálltával a jelenség visszatért. Továbbra sem veszélyes, de azért érezhető és pl. engem ez zavar.
Azóta utána olvastam főleg angol fórumokon, hogy sokaknak csak többedszeri szétszedés-zsírzás-beállítás-összerakás után lett tartósan jó.
Mivel én már háromszor végeztem el a műveletet és a kormányoszlop tökéletesnek tűnik, emellett továbbra is megvan a jelenség, azt gondolom, hogy nem csak ez okozza a kormány icipici kopogását.

Főleg normál elindulásnál, a kuplung felengedése közben érezhető a nagyon enyhe kopogás, ropogás a kormányon. Ahogy bemelegszik az autó a jelenség szinte teljesen megszűnik.

Van-e valakinek ötlete, hogy mi okozhatja még ezt?
Fejlemény van kormánykopogás ügyben: Mégis csak az említett és általam cikkezett megoldás a jó megoldás a kotyogás megszüntetésére - csak jól kell megcsinálni.  szomoru1
Tegnap elvittem a szerelőmhöz, aki kimondottan Ford-okat szerel, ismerte a hiba jelenséget.
10 perc alatt megcsinálta, amit én szoktam 30 perc alatt és utána JÓ LETT!!! És még ma is jó, pedig most vannak igazi hidegek, amikor előjön a jelenség... worship
Szerinte a zsíron múlott. Én vettem szilikonzsírt, amit a TIS előírt, ő meg odakent valami kékes-lilás színű zsírt. Azt mondta, hogy a szilikonzsír nem jó erre, a varázszsír a jó.   vigyor3
A 70mm-re meg nagyon kell figyelni, de önmagában nem elég ha nem jó a zsír...
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20499 Dátum: 2009.12.18 péntek, 19:03:32 »

Tudna valaki képekkel szolgálni, vagy leírással, hogy fagyállócserével egybekötött termóigazításnak mi a pontos menete? Megcsinálnám a hétvégén...

Köszi
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Oldalak: 1 ... 403 404 405 406 407 408 409 [410] 411 412 413 414 415 416 417 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.