Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:05:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 404 405 406 407 408 409 410 [411] 412 413 414 415 416 417 418 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21852037 alkalommal)
0 Felhasználó és 204 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20500 Dátum: 2009.12.18 péntek, 19:34:48 »

Tudna valaki képekkel szolgálni, vagy leírással, hogy fagyállócserével egybekötött termóigazításnak mi a pontos menete? Megcsinálnám a hétvégén...

Köszi
Termo igazítás:
Akku kivesz!
Fogsz 1 hosszúszárú 10es krovát!(asszem,de lehet ,hogy 8as)
A termo ház 3db csavarját kiveszed!
Lenyitod a házat(előtte már valaki elmondta,hogy engedd le a fagyállót  vigyor3 ),és ki sem kell venni a termosztátot,hanem addig forgatod,amíg a légtelenítő golyó,vagy szelep felűre nem kerül.Ellenőrzöd a pozicióját a házban kialakított helyével,és összerakod,Csavarok vissza,akku vissza.15 perc!
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20501 Dátum: 2009.12.18 péntek, 20:01:17 »

Köszi, vasárnap nekiesek... worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20502 Dátum: 2009.12.18 péntek, 20:37:31 »

Juteszembe', hány liter hűtőfolyadék köll a gíbbe leengedés utá'?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20503 Dátum: 2009.12.18 péntek, 20:53:01 »

Juteszembe', hány liter hűtőfolyadék köll a gíbbe leengedés utá'?
10,4-et ír a könyve..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20504 Dátum: 2009.12.18 péntek, 20:55:30 »

10,4-et ír a könyve..

Az 5 liter fagyállót+5 liter desztvizet jelent... alsóhangon...falbav nyes
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20505 Dátum: 2009.12.18 péntek, 20:59:55 »

Az 5 liter fagyállót+5 liter desztvizet jelent... alsóhangon...falbav nyes
Valószínűleg annyi elég lesz, mert tök nullára úgysem tudod leengedni... smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #20506 Dátum: 2009.12.18 péntek, 22:17:32 »

Sziasztok!

Az enyemen nem en csinaltam, ugyhogy lenne egy buta kerdesem.  smile
Ahhoz, hogy ezt megigazitsam le kell ereszteni a hutovizet?

Ma reggel hideg inditas utan megneztem es mire beertem a munkahelyre (5 km), a termosztat mindket oldalan meleg volt a cso.
A motorhomerseklet jelzo epp elhagytam a 60 fokot. Ez nem annyira jo, ugye?


Nem akarok vészmadár lenni, de forgathatod a termosztátot, nem lesz jobb. 5km után 60 fok kiváló eredmény. Ha közben megy a fűtés is, akkor meg irigylésreméltó. A cső meg persze hogy meleg a termosztát után is, elvégre a víz jól vezeti a hőt.
Minden télen ez a téma itt a fórumon, hogy cserélni kell a termosztátot, aztán meg senkinek sem lesz jobb.

Kívánom, hogy ne legyen igazam!
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20507 Dátum: 2009.12.18 péntek, 22:38:32 »

Nem akarok vészmadár lenni, de forgathatod a termosztátot, nem lesz jobb. 5km után 60 fok kiváló eredmény. Ha közben megy a fűtés is, akkor meg irigylésreméltó. A cső meg persze hogy meleg a termosztát után is, elvégre a víz jól vezeti a hőt.
Minden télen ez a téma itt a fórumon, hogy cserélni kell a termosztátot, aztán meg senkinek sem lesz jobb.

Kívánom, hogy ne legyen igazam!

 falbav rinya falbav rinya falbav rinya rinya falbav rinya falbav rinya falbav rinya rinya falbav rinya falbav rinya falbav rinya
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20508 Dátum: 2009.12.18 péntek, 23:05:20 »

Ez a vízhőfok "probléma" nekem is így alakul amióta -4, -6 fokok vannak... Én 12-14Km-ert megyek reggel Csepel-Hungária krt.-Erzsébet Krn. útvonalon majd ugyanezt vissza este, és persze nem lehet nagyon haladni, de a vízhőfok mutató most nekem is max. az első osztásig megy fel...ha kicsit lassabbá válik a tempó még vissza is hűl...
A hidegek előtt a normális középállásban volt, ..
Ennyire kevés a motornak ez a táv, és ennyire hideg van már most, hogy nem melegszik be? Az utastér is viszonylag nehezen melegszik...viszont egyéb rendelenességet nem tapasztalok...
Ez normális, és másnak is ilyen télen, vagy valami nem smakkol...?
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20509 Dátum: 2009.12.18 péntek, 23:17:50 »

Hűtő eltakarással még senki nem próbálkozott? Tudom, nem "zsiga ezerkettő" és, hogy a hűtőben nem kering a víz a termosztát nyitása alatti hőfokon, de szerintem a hűtőn keresztül a menetszél az egész motorteret hidegen tartja. Ha ennek útját állnánk, kisebb lenne a motortér hővesztesége szerintem.
A dízelek egyébként is híresen nehezen melegednek, alig termelnek "veszteséghőt", de ha a fogyasztás nem száll el, és fűt is akkor végül is nincs miért aggódni, annyira bemelegszik, hogy ne károsodjon jobban a motor...
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
teo
Vendég
« Új hozzászólás #20510 Dátum: 2009.12.18 péntek, 23:23:31 »

Ez a vízhőfok "probléma" nekem is így alakul amióta -4, -6 fokok vannak... Én 12-14Km-ert megyek reggel Csepel-Hungária krt.-Erzsébet Krn. útvonalon majd ugyanezt vissza este, és persze nem lehet nagyon haladni, de a vízhőfok mutató most nekem is max. az első osztásig megy fel...ha kicsit lassabbá válik a tempó még vissza is hűl...
A hidegek előtt a normális középállásban volt, ..
Ennyire kevés a motornak ez a táv, és ennyire hideg van már most, hogy nem melegszik be? Az utastér is viszonylag nehezen melegszik...viszont egyéb rendelenességet nem tapasztalok...
Ez normális, és másnak is ilyen télen, vagy valami nem smakkol...?

Kb. ugyanennyit megyek a Hungárián, és ugyanígy éppen csak kimozdul a mutató. Az út 2/3-ánál már jó meleg van bent.
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20511 Dátum: 2009.12.18 péntek, 23:24:53 »

Sziasztok!
Mára befagyott a szélvédő mosóm. Annyira nem vagyok amatőr, hogy nyári volt benne a cucc, de nem is minusz 30-as. A tartályban simán folyik még, a motor vinnyog ha működtetem, víz mégse jön se elől se hátul. Ahol a gumicső megfogható -a motorháztető zsanérnál-, ott még nem kásás vagy fagyott. A spricnik elvileg fűtöttek, ezt működtettem is párszor 4 percig a mínusz 10 fokban, de nem segített.
Hol lehet a fagyás a rendszerben? Mit javasoltok, ha nem szeretném megvárni amíg magától kienged a szabadban, és garázsom sincs, ahol kiengedhetne a fagyott autó?
Köszi
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20512 Dátum: 2009.12.19 szombat, 07:59:08 »

Sziasztok!
Mára befagyott a szélvédő mosóm. Annyira nem vagyok amatőr, hogy nyári volt benne a cucc, de nem is minusz 30-as. A tartályban simán folyik még, a motor vinnyog ha működtetem, víz mégse jön se elől se hátul. Ahol a gumicső megfogható -a motorháztető zsanérnál-, ott még nem kásás vagy fagyott. A spricnik elvileg fűtöttek, ezt működtettem is párszor 4 percig a mínusz 10 fokban, de nem segített.
Hol lehet a fagyás a rendszerben? Mit javasoltok, ha nem szeretném megvárni amíg magától kienged a szabadban, és garázsom sincs, ahol kiengedhetne a fagyott autó?
Köszi
Okosat nem nagyon tudok mondani.. vigyor3 valami meleg helyre kell vinni, és utána koncentrátummal feltölteni és működteni egy picit...viszont arra mindenki számítson, hogy a boltokban kapható -19 és -22 fokos szélvédőmosók kb -8 és max -9 fokig fagyállók...nem rég vettem a kagylósnál -22est friss egy hónapos gyártásu, itthon prizmás profi fagyálló mérővel rámértem és -8-at tudott  :wow1:na ezekről ennyit.....a -42-es már tudja a -18-at, úgyhogy azt kell venni. Vagy koncentrátumból keverni kívánt értékre.. Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.19 szombat, 08:01:12 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20513 Dátum: 2009.12.19 szombat, 08:29:46 »

Sziasztok!
Mára befagyott a szélvédő mosóm. Annyira nem vagyok amatőr, hogy nyári volt benne a cucc, de nem is minusz 30-as. A tartályban simán folyik még, a motor vinnyog ha működtetem, víz mégse jön se elől se hátul. Ahol a gumicső megfogható -a motorháztető zsanérnál-, ott még nem kásás vagy fagyott. A spricnik elvileg fűtöttek, ezt működtettem is párszor 4 percig a mínusz 10 fokban, de nem segített.
Hol lehet a fagyás a rendszerben? Mit javasoltok, ha nem szeretném megvárni amíg magától kienged a szabadban, és garázsom sincs, ahol kiengedhetne a fagyott autó?
Köszi
Beállsz vele egy pláza parkolójába, jól bevásárolsz, vagy megnézel egy filmet és mire végzel, kiolvad. Akkor gyorsan öntesz bele az előtte vásárolt tömény ablakmosóból, egy kicsit lemosod ott az ablakot a spricnivel és kész is
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20514 Dátum: 2009.12.19 szombat, 09:14:33 »

Nem akarok vészmadár lenni, de forgathatod a termosztátot, nem lesz jobb. 5km után 60 fok kiváló eredmény. Ha közben megy a fűtés is, akkor meg irigylésreméltó. A cső meg persze hogy meleg a termosztát után is, elvégre a víz jól vezeti a hőt.
Minden télen ez a téma itt a fórumon, hogy cserélni kell a termosztátot, aztán meg senkinek sem lesz jobb.

Kívánom, hogy ne legyen igazam!
Nem azon segít,hogy sokkal hamarabb melegszik.Természetesen hamarabb is,de a lényeg,hogy nem esik vissza a hőfok ha már 1szer elérte az üzemi hőfokot!
Nekem is az volt,hogy elérte a 65fokor,majd visszhűlt 50alá,sosem volt üzemi hőfokon a moci.
Kicseréltem a termókat,icipicivel hamarabb melegszik,de ha elérte a hőfokot,onnan már nem kúszik le!Ez a lényeg! Wink wave

Egyébként ez azoknál okoz akut problémát,aki 5-10km megy vele naponta,mert bizony ennyi kell most is,hogy bemelegedjen a moci.
Akik meg többet gurulnak,azoknak fontos,hogy ne essen vissza a hőfok!Tehát nem fölösleges a termót kicserélni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
opeti
Vendég
« Új hozzászólás #20515 Dátum: 2009.12.19 szombat, 09:19:48 »

Nem azon segít,hogy sokkal hamarabb melegszik.Természetesen hamarabb is,de a lényeg,hogy nem esik vissza a hőfok ha már 1szer elérte az üzemi hőfokot!
Nekem is az volt,hogy elérte a 65fokor,majd visszhűlt 50alá,sosem volt üzemi hőfokon a moci.
Kicseréltem a termókat,icipicivel hamarabb melegszik,de ha elérte a hőfokot,onnan már nem kúszik le!Ez a lényeg! Wink wave

Egyébként ez azoknál okoz akut problémát,aki 5-10km megy vele naponta,mert bizony ennyi kell most is,hogy bemelegedjen a moci.
Akik meg többet gurulnak,azoknak fontos,hogy ne essen vissza a hőfok!Tehát nem fölösleges a termót kicserélni!


En tegnap Veresegyhazrol jottem vissza Pestre. -10 volt odakinnt, ha nincs ulesfutesem odafagytam volna, pedig van vagy 30 km hazaig. Akkor mozdult meg a hofokmero, amikor beertunk a varosba es csokkent a menetszel. Probaltam levenni az akkurol a sarukat is, de sajna az sem segitett.
A fogyasztas BP-Veresegyhaz-BP, 130-al, nem nagy dugoban 8,6 lett, igaz, hogy automata, de egy kicsit meg mindig sokallom.
Valami meleg jott a szellozokbol, de korantsem annyi, hogy jol erezzem magamat, pedig a HI-ra volt allitva a homersekletszabalyozo.
Lehet tenyleg meg kellene nezni, hogy a golyo visszakerult-e a helyere a szereles utan. Nekem viszont se helyem, se tapasztalatom nincs ilyennel.
Tudtok esetleg valakit ajanlani, akihez el lehetne vinni, hogy megnezze?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20516 Dátum: 2009.12.19 szombat, 09:30:23 »


En tegnap Veresegyhazrol jottem vissza Pestre. -10 volt odakinnt, ha nincs ulesfutesem odafagytam volna, pedig van vagy 30 km hazaig. Akkor mozdult meg a hofokmero, amikor beertunk a varosba es csokkent a menetszel. Probaltam levenni az akkurol a sarukat is, de sajna az sem segitett.
A fogyasztas BP-Veresegyhaz-BP, 130-al, nem nagy dugoban 8,6 lett, igaz, hogy automata, de egy kicsit meg mindig sokallom.
Valami meleg jott a szellozokbol, de korantsem annyi, hogy jol erezzem magamat, pedig a HI-ra volt allitva a homersekletszabalyozo.
Lehet tenyleg meg kellene nezni, hogy a golyo visszakerult-e a helyere a szereles utan. Nekem viszont se helyem, se tapasztalatom nincs ilyennel.
Tudtok esetleg valakit ajanlani, akihez el lehetne vinni, hogy megnezze?
A fogyiról kérdezd mACSman-t,neki is ottómata.
Pesten keresd Vik-et az auto fortnál a lurdyval szemben! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20517 Dátum: 2009.12.19 szombat, 09:39:41 »

Sziasztok!

Motorszakértők, lenne egy kérdésem...
2004-es 115 LE-s TDCI-m van, nemrég vettem. Egyetlen észrevételem van az autóval kapcsolatban. Reggel nagyon nagy hidegben indítva (tehát ha egész éjjel az utcán állt -5 fokban) az első 3-4 percben az alapjárat időnként kissé "bedadog". Nehéz leírni, hogy milyen, leginkább ahhoz tudnám hasonlítani, mintha a motor járása közben egy-egy nagyobb "dobbanás" is olyan másodperces időközönként. Aztán kicsit abbahagyja, majd megint előjön a jelenség, de mondom, csak az első pár percben, mikor jéghideg a motor.
Mihelyt a motor kicsit temperálódik, tehát 3-4 perc után a jelenség megszűnik. A motor egyébként tökéletes, jól megy, nem füstöl, kormolni is csak alig-alig, friss porlasztócsúcsokkal vettem az autót. Nemrég volt márkaszervizben átvizsgáláson is és olajcsere+szűrőcsere+üzemanyagszűrő cserét csináltattam és cseréltem a CMP jeladót is (biztos ami biztos).
Van elképzelésetek, hogy mi okozza ezt a jelenséget? Előre is köszönöm, üdv! integet2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20518 Dátum: 2009.12.19 szombat, 09:49:22 »

Sziasztok!

Motorszakértők, lenne egy kérdésem...
2004-es 115 LE-s TDCI-m van, nemrég vettem. Egyetlen észrevételem van az autóval kapcsolatban. Reggel nagyon nagy hidegben indítva (tehát ha egész éjjel az utcán állt -5 fokban) az első 3-4 percben az alapjárat időnként kissé "bedadog". Nehéz leírni, hogy milyen, leginkább ahhoz tudnám hasonlítani, mintha a motor járása közben egy-egy nagyobb "dobbanás" is olyan másodperces időközönként. Aztán kicsit abbahagyja, majd megint előjön a jelenség, de mondom, csak az első pár percben, mikor jéghideg a motor.
Mihelyt a motor kicsit temperálódik, tehát 3-4 perc után a jelenség megszűnik. A motor egyébként tökéletes, jól megy, nem füstöl, kormolni is csak alig-alig, friss porlasztócsúcsokkal vettem az autót. Nemrég volt márkaszervizben átvizsgáláson is és olajcsere+szűrőcsere+üzemanyagszűrő cserét csináltattam és cseréltem a CMP jeladót is (biztos ami biztos).
Van elképzelésetek, hogy mi okozza ezt a jelenséget? Előre is köszönöm, üdv! integet2

Ellenőrizd le az izzítógyertyákat, lehet pár ki van égve!
Ha van MAF szenzorod, esetleg azt takarítsd ki, még az is érzékeli a levegőhőmérsékletet, bár nagy valószínűséggel a Tiedben nincs. wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.19 szombat, 09:59:04 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20519 Dátum: 2009.12.19 szombat, 10:16:46 »

Ez a vízhőfok "probléma" nekem is így alakul amióta -4, -6 fokok vannak... Én 12-14Km-ert megyek reggel Csepel-Hungária krt.-Erzsébet Krn. útvonalon majd ugyanezt vissza este, és persze nem lehet nagyon haladni, de a vízhőfok mutató most nekem is max. az első osztásig megy fel...ha kicsit lassabbá válik a tempó még vissza is hűl...
A hidegek előtt a normális középállásban volt, ..
Ennyire kevés a motornak ez a táv, és ennyire hideg van már most, hogy nem melegszik be? Az utastér is viszonylag nehezen melegszik...viszont egyéb rendelenességet nem tapasztalok...
Ez normális, és másnak is ilyen télen, vagy valami nem smakkol...?
Én éjszaka jöttem vissza Budakesziről. Állt az autó kb 3 órát. -10fok volt kint. Míg felértünk Budkesziről a gerincig, majdnem megmelegedett. Majd Budakeszi úton lefelé 3-4.ben motorfék, visszahült 60fokra. Igaz, ment a fűtés 22fokra állítva, úgyhogy nem csoda. Aztán a városban már bemelegedett.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20520 Dátum: 2009.12.19 szombat, 11:15:57 »


En tegnap Veresegyhazrol jottem vissza Pestre. -10 volt odakinnt, ha nincs ulesfutesem odafagytam volna, pedig van vagy 30 km hazaig. Akkor mozdult meg a hofokmero, amikor beertunk a varosba es csokkent a menetszel. Probaltam levenni az akkurol a sarukat is, de sajna az sem segitett.
A fogyasztas BP-Veresegyhaz-BP, 130-al, nem nagy dugoban 8,6 lett, igaz, hogy automata, de egy kicsit meg mindig sokallom.
Valami meleg jott a szellozokbol, de korantsem annyi, hogy jol erezzem magamat, pedig a HI-ra volt allitva a homersekletszabalyozo.
Lehet tenyleg meg kellene nezni, hogy a golyo visszakerult-e a helyere a szereles utan. Nekem viszont se helyem, se tapasztalatom nincs ilyennel.
Tudtok esetleg valakit ajanlani, akihez el lehetne vinni, hogy megnezze?

Végig hideg motorral ment... nem csoda, hogy sokat fal.
Ezt a termosztát dolgot mielőbb tisztázd, mert ez így biztos, hogy nem jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
obszerver
Vendég
« Új hozzászólás #20521 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 12:10:59 »

Sziasztok!

Mondeo Mk3 1.8benzin 110le sedan 2001ből.
A probléma: tegnap este hazaértem, és kézifék nélkül, sebességben leparkoltam az autót.
Egész este esett a hó, gondolom az alja az autónak csupa hó és lé.
Ma reggelre a jobb hátsó fék befogott, és nem enged.

Pár méter/km megtétele után az ABS lámpa kivillant, és
most is ég. Kéziféket nem használok, sebességben állok meg. Lehet számít, ezért inkább leírom, hogy 2 nappal
ezelőtt kb 3másodpercre behúztam egy kattanásig a kéziféket, de aztán ki is oldottam, nem hiszem hogy a ma
reggeli dolgokra ez hatással lett volna.
A jobb hátsó fék most is fog, nyomkodtam a fékpedált, gurultam előre és hátra, mentem óvatosan, semmi.
Valami ötlet? Volt már hasonló valakinek? Kerestem ilyen problémát a fórumokon, nem találtam...
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20522 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 12:31:04 »

Sziasztok!

Mondeo Mk3 1.8benzin 110le sedan 2001ből.
A probléma: tegnap este hazaértem, és kézifék nélkül, sebességben leparkoltam az autót.
Egész este esett a hó, gondolom az alja az autónak csupa hó és lé.
Ma reggelre a jobb hátsó fék befogott, és nem enged.

Pár méter/km megtétele után az ABS lámpa kivillant, és
most is ég. Kéziféket nem használok, sebességben állok meg. Lehet számít, ezért inkább leírom, hogy 2 nappal
ezelőtt kb 3másodpercre behúztam egy kattanásig a kéziféket, de aztán ki is oldottam, nem hiszem hogy a ma
reggeli dolgokra ez hatással lett volna.
A jobb hátsó fék most is fog, nyomkodtam a fékpedált, gurultam előre és hátra, mentem óvatosan, semmi.
Valami ötlet? Volt már hasonló valakinek? Kerestem ilyen problémát a fórumokon, nem találtam...
sajnos a kézifék kötelek hajlamosak beállni... és a fékpofát vissza nyomó "munkahenger" is könnyen megadja magát... az egészet szét kell szedni és "munkahenger" pofáinál, a gumu tömítés alatt mindent be szilikonozni...a fékkötél szerintem meg cserés lesz....
MKIII -nak egy gyenge pontja....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
obszerver
Vendég
« Új hozzászólás #20523 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 12:42:22 »

sajnos a kézifék kötelek hajlamosak beállni... és a fékpofát vissza nyomó "munkahenger" is könnyen megadja magát... az egészet szét kell szedni és "munkahenger" pofáinál, a gumu tömítés alatt mindent be szilikonozni...a fékkötél szerintem meg cserés lesz....
MKIII -nak egy gyenge pontja....

Köszönöm a gyors segítséget!

Akkor ha jól értem, a kézifékkötél akkor is hajlamos beállni, ha nem volt használva a kézifék?
Az ABS lámpa miért világít vajon?
És hogy jutok el a szerelőhöz?  falbav
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #20524 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 12:45:44 »

Ha latyakos az idő és utána fagy várható, nem szabad behúzni a kéziféket egyik autón se, mert befagyhat. Ez nem márkafüggő.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #20525 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 12:48:23 »

Köszönöm a gyors segítséget!

Akkor ha jól értem, a kézifékkötél akkor is hajlamos beállni, ha nem volt használva a kézifék?
Az ABS lámpa miért világít vajon?
És hogy jutok el a szerelőhöz?  falbav
Leveszed a kereket és kézzel vissza tudod toszogatni a kézifék mechanizmusát. Ha nagyon befagyott ki kell olvasztani valahogy.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
obszerver
Vendég
« Új hozzászólás #20526 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 12:54:43 »

Ha latyakos az idő és utána fagy várható, nem szabad behúzni a kéziféket egyik autón se, mert befagyhat. Ez nem márkafüggő.

Ezért félek, hogy más lesz a hiba, mert nem használok kéziféket, pont ezért.
Illetve mondom, 2napja, 3másodperc erejéig behúztam, hogy megnézzem megvan-e még. Aztán kioldottam, azóta
több mint 100km-t mentem ma reggelig, amikor is így találtam.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #20527 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 13:01:21 »

Ezért félek, hogy más lesz a hiba, mert nem használok kéziféket, pont ezért.
Illetve mondom, 2napja, 3másodperc erejéig behúztam, hogy megnézzem megvan-e még. Aztán kioldottam, azóta
több mint 100km-t mentem ma reggelig, amikor is így találtam.
Akkor vedd le a kereket és ellenőrizd a kézifék kötelet. Oldott állapotban lazának kell lenni. Mozgasd meg, próbáld kézzel forgatni a féktárcsát. Ellenőrizd nincs-e valami odafagyva. Ha csak ennyi, ezzel nem kell szerelőhöz menni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Aranyi
Vendég
« Új hozzászólás #20528 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 13:53:30 »

Hello!

Valaki tudna segíteni: Ford Mondeo vízhűtő hőmérséklete ilyenkor télen jóval kisebb mint nyáron. A termosztátot már 4-szer cseréltettem, de a hiba nem változott.

Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20529 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 14:05:13 »

Hello!

Valaki tudna segíteni: Ford Mondeo vízhűtő hőmérséklete ilyenkor télen jóval kisebb mint nyáron. A termosztátot már 4-szer cseréltettem, de a hiba nem változott.

Üdv.
Mindkettőt? Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #20530 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 14:30:08 »

Motorszakértők, lenne egy kérdésem...
2004-es 115 LE-s TDCI-m van, nemrég vettem....
Ha van MAF szenzorod, esetleg azt takarítsd ki, még az is érzékeli a levegőhőmérsékletet, bár nagy valószínűséggel a Tiedben nincs. wave
Ezek az adatok alapján nekem is ilyen a vasam és van MAF-om. Egy nézést megér szerintem is.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20531 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 16:21:58 »

Ezért félek, hogy más lesz a hiba, mert nem használok kéziféket, pont ezért.
Illetve mondom, 2napja, 3másodperc erejéig behúztam, hogy megnézzem megvan-e még. Aztán kioldottam, azóta
több mint 100km-t mentem ma reggelig, amikor is így találtam.
hátsó féknyeregnél a kézifék működtető tengely berohadt, mert ritkán használod, és ritkán cseréltetsz fékolajat...bowdennel ritkán van gond, vannak gumi tömítések a végén amik megakadályozzák, hogy a víz bemenjen, a bowden felülete műanyagozott...
Féknyereg lesz! Alámászol, és a kart ellenkezőleg visszaütöd, mint amerre a bowden húzza! Wink wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #20532 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:26:28 »

Ellenőrizd le az izzítógyertyákat, lehet pár ki van égve!
Ha van MAF szenzorod, esetleg azt takarítsd ki, még az is érzékeli a levegőhőmérsékletet, bár nagy valószínűséggel a Tiedben nincs. wave

igen igen egyetértek  angel
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #20533 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:38:33 »

Hűtő eltakarással még senki nem próbálkozott? Tudom, nem "zsiga ezerkettő" és, hogy a hűtőben nem kering a víz a termosztát nyitása alatti hőfokon, de szerintem a hűtőn keresztül a menetszél az egész motorteret hidegen tartja. Ha ennek útját állnánk, kisebb lenne a motortér hővesztesége szerintem.
A dízelek egyébként is híresen nehezen melegednek, alig termelnek "veszteséghőt", de ha a fogyasztás nem száll el, és fűt is akkor végül is nincs miért aggódni, annyira bemelegszik, hogy ne károsodjon jobban a motor...

http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2009/12/20/kartonpapir_a_huto_ele/  vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #20534 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:50:22 »

Sziasztok.
Lenne egy kérdésem. adott egy belső tükör(ami besötétedik a hátulról megvilágított fénytől)
kell e külön központ neki,vagy elég a három szálat valamilyen formán bekötni,Ha valakinek megvan hozzá a rajza
megköszönném. (elvileg ez egy amerikai ford mondeobol lett kiszerelve. kb 2000-2003 as évjáratból.

Előre is köszönöm.
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20535 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:51:25 »

Ez egy elég nagyképű válasz volt, nélkülözve minden racionális magyarázatot.
Két dolgot várnék egy szakembertől: 1. miért nem jó? 2. mi a jó megoldás?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #20536 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:55:08 »

Hát én teszek papírt a hűtőhöz. Persze csak a fele elé. Azzal nincs semmi gond.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #20537 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:57:14 »

Hát én teszek papírt a hűtőhöz. Persze csak a fele elé. Azzal nincs semmi gond.

A fele itercolert is eltakarod! wow1
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #20538 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 20:59:39 »

A fele itercolert is eltakarod! wow1
falbav Mondom (víz)hűtő és csak a fele. wave
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #20539 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 21:01:42 »

Ez egy elég nagyképű válasz volt, nélkülözve minden racionális magyarázatot.
Két dolgot várnék egy szakembertől: 1. miért nem jó? 2. mi a jó megoldás?
A kartonpapír kúltúrált megoldása amit a bmw-nél is alkalmaznak, hogy a légző kopoltyú lamellái befordulnak a hőmérséklet fügvényében. Akkor mégiscsak van valami a kartonpapír módszerben  Wink Csak  a kartonpapír még ha célszerű is nagy hidegben olyan égő   Roll Eyes
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #20540 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 21:04:54 »

Csak  a kartonpapír még ha célszerű is nagy hidegben olyan égő   Roll Eyes
Nekem megfelel.  vigyor3 Amúgy nem is nagyon látszik.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #20541 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 21:15:41 »

Hát igen, szerintem se lehet optimális a hőháztartás 50-60 fokos tartományt átölelve mindvégig. Nem hiszem, hogy fekete-mágia egy kis átgondolt rásegítés extrém esetekben.

Na most, ha nyáron, 35 fokban, 50 fokos aszfalt fölött dugóban, klímával araszolva is bírja a 100 fokot tartani a hűtő rendszer akkor nehogy már mínusz 10 fokban ártson neki ha én korlátozom a menetszelet, ami átmegy a motortéren. (ha ezután bekapcsol a ventilátor mert sír a levegő után a hűtő az már más tészta, akkor nem szabad útját állni a légáramnak, de hol van ettől egy 50-60 fokon didergő motor?)

Meg hát lehet ám azt a hűtőt részben is letakarni, meg műanyag lappal is, hogy ne ázzon szét, meg el lehet a lapot rejteni a hűtőmaszk mögé is.  wave

Még az egy nagy kérdés számomra, hogy mitől marad sokáig túl hideg egy jól működő motor?! A menetszéltől vagy a beszívott levegőtől?

Mondjuk én könnyen vagyok, benzines a gép és 5 perc alatt jön a meleg, 8 perc múlva 90 fokos a víz...
 
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20542 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 22:06:21 »

Most este mentem csajomért ALDI-ba. -15C hideg.
Ház előtt kb 3 perc melegités és go. Aki pécsi tudja milyen messze van kb 5-6km.(rózsadomb alja-ALDI)
Aldi előtt 10 perc várakozás és haza....a mutató felénél állt a kocsiban vissza felé és fincsi meleg volt.... eplus2
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #20543 Dátum: 2009.12.20 vasárnap, 22:56:15 »

Hát igen, szerintem se lehet optimális a hőháztartás 50-60 fokos tartományt átölelve mindvégig. Nem hiszem, hogy fekete-mágia egy kis átgondolt rásegítés extrém esetekben.

Na most, ha nyáron, 35 fokban, 50 fokos aszfalt fölött dugóban, klímával araszolva is bírja a 100 fokot tartani a hűtő rendszer akkor nehogy már mínusz 10 fokban ártson neki ha én korlátozom a menetszelet, ami átmegy a motortéren. (ha ezután bekapcsol a ventilátor mert sír a levegő után a hűtő az már más tészta, akkor nem szabad útját állni a légáramnak, de hol van ettől egy 50-60 fokon didergő motor?)

Meg hát lehet ám azt a hűtőt részben is letakarni, meg műanyag lappal is, hogy ne ázzon szét, meg el lehet a lapot rejteni a hűtőmaszk mögé is.  wave

Még az egy nagy kérdés számomra, hogy mitől marad sokáig túl hideg egy jól működő motor?! A menetszéltől vagy a beszívott levegőtől?

Mondjuk én könnyen vagyok, benzines a gép és 5 perc alatt jön a meleg, 8 perc múlva 90 fokos a víz...
 
Jó beszélsz! Kapsz egy plusszot! Jeeeee! afro1  git
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20544 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 08:30:56 »

Sziasztok!
Újabb tanításra van szükségem.
A motorféknél történő valódi fogyasztás érdekelne. Piszkálnak ismerőseim, és tudni akarom a frankót. Tehát:
egyesek erőltetett állítása szerint az autó szinte nem is fogyaszt üzemanyagot, ha pl. hegynek lefelé motorfékkel megyünk. Állítólag csak az 5.-6. fokozatban ható motorfék nem fogyaszt üzemanyagot. Ezt nem értem.
De ha üresbe tesszük, a hosszú lejtőn, akkor többet fogyasztana, mint motorféknél?
Ezért nem is érdemes üresbe tenni?

Tudni szeretném az igazat  szomoru1
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20545 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 08:38:06 »

Sziasztok!
Újabb tanításra van szükségem.
A motorféknél történő valódi fogyasztás érdekelne. Piszkálnak ismerőseim, és tudni akarom a frankót. Tehát:
egyesek erőltetett állítása szerint az autó szinte nem is fogyaszt üzemanyagot, ha pl. hegynek lefelé motorfékkel megyünk. Állítólag csak az 5.-6. fokozatban ható motorfék nem fogyaszt üzemanyagot. Ezt nem értem.
De ha üresbe tesszük, a hosszú lejtőn, akkor többet fogyasztana, mint motorféknél?
Ezért nem is érdemes üresbe tenni?

Tudni szeretném az igazat  szomoru1
üresben gurulni lejtőn semmiképp nem ajánlott. Smiley jó dolog a gravitáció, de azért az autó jobban kontrollálható motorfékkel, továbbá a fékek élettartamát is nagyban javítja a használata. Havas, csúszós úton pedig kötelező. Cheesy
Motorfékben fogyasztás szerintem a motorvezérléstől függ. elképzelhető, hogy ad valamennyi üzemanyagot alacsony fokozatban.
Alapelv az, hogy a motorfék attól motorfék, mert a kerekek hajtják vissza a motort, ehhez nem kell(ene) üzemanyag.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20546 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 08:49:49 »

Sziasztok!
Újabb tanításra van szükségem.
A motorféknél történő valódi fogyasztás érdekelne. Piszkálnak ismerőseim, és tudni akarom a frankót. Tehát:
egyesek erőltetett állítása szerint az autó szinte nem is fogyaszt üzemanyagot, ha pl. hegynek lefelé motorfékkel megyünk. Állítólag csak az 5.-6. fokozatban ható motorfék nem fogyaszt üzemanyagot. Ezt nem értem.


Motorféknél, ha a motor fordulat 1500 fölött van semmit nem fogyaszt az autó. Teljesen lezárja a befecskendezést.
Azaz érdemes lejtmenetben úgy választani a sebességet, hogy a motor mindig 1500 felett forogjon.
Természetesen motorfék üzemmódban iszonyatosan gyorsan elkezd visszahűlni a motor ezekben a hidegekben!!
T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mipl
Vendég
« Új hozzászólás #20547 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 09:10:15 »

Sziasztok! 1,8 benzines MKlll-m van. Most, hogy "picit" hidegebb az idő, a hűtővíz nem melegszik fel rendesen, a normál sáv elejénél megáll a mutató. Ezért a fűtés is elég gyatra. Termosztát hiba lehet? Ha cserélni kell, az durva lesz így karácsony táján... Tudnátok segíteni, mit tegyek? Köszönöm, előre is! Boldog Karácsonyt mindenkinek! Üdv!
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20548 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 10:13:34 »

olvastam itt a hozzászlóásokat a motor melegedéssel kapcsolatban

nekem szerencsére jól melegszik. indulás előtt 1-2 percet szoktam járatni a motort, fűtést csak akkor kapcsolok, amikor 60 C° fölé megy a mutató, addig űlésfűtés Smiley

kérdés: mi van ha klímával fűtök az elején, addig amíg fel nem melegszik annyira a hűtővíz, hogy az "eco"-n is fúja a meleg levegőt. motornak mi a jobb?

  integet2

Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Devlin
Vendég
« Új hozzászólás #20549 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 10:17:58 »

hátsó féknyeregnél a kézifék működtető tengely berohadt, mert ritkán használod, és ritkán cseréltetsz fékolajat...bowdennel ritkán van gond, vannak gumi tömítések a végén amik megakadályozzák, hogy a víz bemenjen, a bowden felülete műanyagozott...
Féknyereg lesz! Alámászol, és a kart ellenkezőleg visszaütöd, mint amerre a bowden húzza! Wink wave

Igen, igazad lehet.
A régi féknyergeken a tengely csavarral rögzül és egy gumisapka védi csak a tengelyt a dzsuvától.
2004.09.15.-től módosítottak  a nyergen.
A tengely anyával rögzül, a gumisapka helyett szimmering van és a fékbetét is másmilyen.
Azzal már nincs semmi gond.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 404 405 406 407 408 409 410 [411] 412 413 414 415 416 417 418 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.