Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:59:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 405 406 407 408 409 410 411 [412] 413 414 415 416 417 418 419 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21851667 alkalommal)
0 Felhasználó és 132 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20550 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 10:35:12 »

olvastam itt a hozzászlóásokat a motor melegedéssel kapcsolatban

nekem szerencsére jól melegszik. indulás előtt 1-2 percet szoktam járatni a motort, fűtést csak akkor kapcsolok, amikor 60 C° fölé megy a mutató, addig űlésfűtés Smiley

kérdés: mi van ha klímával fűtök az elején, addig amíg fel nem melegszik annyira a hűtővíz, hogy az "eco"-n is fúja a meleg levegőt. motornak mi a jobb?

  integet2


Sztm ilyen hidegben az sem segít, mert a kompresszort nem kapcsoja be azaz a motor nem terhelődik jobban a generátor miatt kvázi nem melegszik jobban a motor.
Az biztos, hogy minnél több elektromos cucc van bekapcsolva, pl ülés fűtés,szélvédő fűtés, stb. akkor gyorsabban fog picit melegedni a gép.
A legjobb ahogy csinálod. Amennyiben nem párásodsz akkor ülésfűtés és, ha a motor már meleg akkor eco vagy klíma módban fűthetsz mínuszokban teljesen mindegy melyik verzió.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20551 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 11:07:00 »

 wave
Pontosítok: amennyiben az utastér bemelegszik akkor elvileg a kompresszor is bekapcsol, de a hőfokot nem tudom mi is a pontos határ.
Azt majd a nagy guruk megmondják.
Azaz nem mindegy, hogy hidegben eco vagy klíma módban haladsz, ha már bemelegedett az autó, mert valószínűleg többet fog kicsivel fogyasztani a kompresszor miatt. Természetesen az csak használ, ha járatod a klímát télen is! Hetente én legalábbis 5 percre bekapcsolom a klíma üzemmódot, hogy dolgozzon a rendszer. Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20552 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 15:07:06 »

Üdvözlet!

Kedves kollégák, keresek TDCI motorra felső műanyag borítást használtan. Ha van valakinek eladó komolyan érdekelne, mert az előző tulaj valahol elhagyta...  gun
Egyébként számít valamit a borítás a motor zajszintjében vagy a motor védelmében? Előre is köszi!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20553 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 15:22:27 »

Üdvözlet!

Kedves kollégák, keresek TDCI motorra felső műanyag borítást használtan. Ha van valakinek eladó komolyan érdekelne, mert az előző tulaj valahol elhagyta...  gun
Egyébként számít valamit a borítás a motor zajszintjében vagy a motor védelmében? Előre is köszi!
Hát sajna nekem nincs eladó, de a párom autóján nem volt (gyárilag se motor se akkumulátor burkolat) és számít természetesen: csökkenti picit a zajt (mikor megvettük és rátettük ő mondta) és a pl a magasnyomású csövek is szinte újszerűek maradnak alatta (oxidálódott, vízköves? az övé 4 évesen) na meg a portól is jobban védi a motor felső részét sztm.
Bontóban annó 15 ezerért láttam valahol, de nem tudom hol.... szomoru1
Én megvettem az újat, mert ajándék volt és sürgős...30e   Undecided
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20554 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 15:30:36 »

Hát sajna nekem nincs eladó, de a párom autóján nem volt (gyárilag se motor se akkumulátor burkolat) és számít természetesen: csökkenti picit a zajt (mikor megvettük és rátettük ő mondta) és a pl a magasnyomású csövek is szinte újszerűek maradnak alatta (oxidálódott, vízköves? az övé 4 évesen) na meg a portól is jobban védi a motor felső részét sztm.
Bontóban annó 15 ezerért láttam valahol, de nem tudom hol.... szomoru1
Én megvettem az újat, mert ajándék volt és sürgős...30e   Undecided

Gyárilag??? Hogy lehet az?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20555 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 15:33:58 »

Gyárilag??? Hogy lehet az?
Hát lespórolták. Volt 3db 2005-ös mondeó is a cégnél amelyiken nem volt  levele
Volt olyan is amire alulra is jutott műanyag burkolat...
Nem tudom hogy mennek ezek a dolgok a gyárban
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20556 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 15:39:05 »

Hát lespórolták. Volt 3db 2005-ös mondeó is a cégnél amelyiken nem volt  levele
Volt olyan is amire alulra is jutott műanyag burkolat...
Nem tudom hogy mennek ezek a dolgok a gyárban

Klassz. Lehet, hogy akkor nem is az előző tulajt kéne szidom.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20557 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 16:31:41 »

Motorféknél, ha a motor fordulat 1500 fölött van semmit nem fogyaszt az autó. Teljesen lezárja a befecskendezést.
Azaz érdemes lejtmenetben úgy választani a sebességet, hogy a motor mindig 1500 felett forogjon.
Természetesen motorfék üzemmódban iszonyatosan gyorsan elkezd visszahűlni a motor ezekben a hidegekben!!
T.
1000-ig lezárja...addig semmi üzemanyagot nem kap...semmit!!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20558 Dátum: 2009.12.22 kedd, 07:45:23 »

1000-ig lezárja...addig semmi üzemanyagot nem kap...semmit!!
Hát ezek szerint rosszul tudtam, de így még jobb. Lejtmenetben 1500-nál mindig váltottam alacsonyabb fokozatba  falbav. Ezután nem fogok. worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #20559 Dátum: 2009.12.22 kedd, 08:01:27 »

1000-ig lezárja...addig semmi üzemanyagot nem kap...semmit!!

Azt mondjátok már el nekem, mert nem értem, hogy ha 0 üzemanyag kerül ilyenkor a motorba, akkor a motorhang (hengerenkénti robbanások) mitől vannak? Merthogy az nem áll le, a motor jár és nem megy el a hangja.  Huh?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #20560 Dátum: 2009.12.22 kedd, 09:20:01 »

Azt mondjátok már el nekem, mert nem értem, hogy ha 0 üzemanyag kerül ilyenkor a motorba, akkor a motorhang (hengerenkénti robbanások) mitől vannak? Merthogy az nem áll le, a motor jár és nem megy el a hangja.  Huh?
Attól hoyg nem kap üzemanyagot a szelepek még dolgoznak és úgy működik mint egy dugattyús kompresszor ami az energiát az auto mozgásábol nyeri, ezért motorfék.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #20561 Dátum: 2009.12.22 kedd, 09:51:46 »

Attól hoyg nem kap üzemanyagot a szelepek még dolgoznak és úgy működik mint egy dugattyús kompresszor ami az energiát az auto mozgásábol nyeri, ezért motorfék.
Szerintem az adagolót, ha forog, kenni kell. Nem hiszem, hogy elzárná a gázolajat, mert akkor kenés sem lenne...
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #20562 Dátum: 2009.12.22 kedd, 10:43:06 »

Üdvözlet!

Kedves kollégák, keresek TDCI motorra felső műanyag borítást használtan. Ha van valakinek eladó komolyan érdekelne, mert az előző tulaj valahol elhagyta...  gun
Egyébként számít valamit a borítás a motor zajszintjében vagy a motor védelmében? Előre is köszi!

itt van:

 http://www.vatera.hu/ford_mondeo_iii_motortakaro_muanyag_158739448.html
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20563 Dátum: 2009.12.22 kedd, 13:29:32 »

Szerintem az adagolót, ha forog, kenni kell. Nem hiszem, hogy elzárná a gázolajat, mert akkor kenés sem lenne...

Sztm egyszerűen lezárja a csúcsokat motorfék üzemmódban az elektronika és ilyenkor nem kell semmiféle kenés.  Huh?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #20564 Dátum: 2009.12.22 kedd, 13:30:41 »

Ez tuti jó a TDCI-re?  Mert az enyém nem így néz ki.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #20565 Dátum: 2009.12.22 kedd, 13:32:38 »

Sztm egyszerűen lezárja a csúcsokat motorfék üzemmódban az elektronika és ilyenkor nem kell semmiféle kenés.  Huh?
TDDi-ről beszélünk, ott a gázolaj nyitja a csúcsokat, nem elektronika.  wave
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20566 Dátum: 2009.12.22 kedd, 13:37:45 »

TDDi-ről beszélünk, ott a gázolaj nyitja a csúcsokat, nem elektronika.  wave
Bocsi én valóban a TDCI-ről beszéltem.
TDDI-nél nem tudom mi a helyzet... Undecided
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #20567 Dátum: 2009.12.22 kedd, 13:44:39 »

Bocsi én valóban a TDCI-ről beszéltem.
TDDI-nél nem tudom mi a helyzet... Undecided
TDCinél akár jó is lehet, amit mondasz....  taps
TDDi még adagolós, ott az adagoló által fecskendezett gázolaj nyitja mechanikusan a porlasztókat...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20568 Dátum: 2009.12.22 kedd, 16:07:15 »

Szerintem az adagolót, ha forog, kenni kell. Nem hiszem, hogy elzárná a gázolajat, mert akkor kenés sem lenne...
Miért üres az adagoló mikor leállítod?....mert ugyanazzal a módszerrel veszi el az anyagot akkor is..... nyes Wink
Egy mennyiség szabályzó mágnesszelep van a nagynyomámu fejben, ami tolóüzemben 0-át enged...ettől függetlenül az adagoló tele van olajjal, tehát van kenése.....a porlasztók meg állnak(nem csinálnak semmit) hehe eplus2 wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.22 kedd, 18:52:22 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20569 Dátum: 2009.12.22 kedd, 16:09:22 »

Hát ezek szerint rosszul tudtam, de így még jobb. Lejtmenetben 1500-nál mindig váltottam alacsonyabb fokozatba  falbav. Ezután nem fogok. worship
Én le szoktam engedni 1200-1100-ig Wink lehet érezni mikor olyan 1000 környékén újra ad anyagot, egy picit ránt olyankor... wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.22 kedd, 16:15:20 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20570 Dátum: 2009.12.22 kedd, 16:11:28 »

Attól hoyg nem kap üzemanyagot a szelepek még dolgoznak és úgy működik mint egy dugattyús kompresszor ami az energiát az auto mozgásábol nyeri, ezért motorfék.
worship Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20571 Dátum: 2009.12.22 kedd, 20:31:59 »

Hát lespórolták. Volt 3db 2005-ös mondeó is a cégnél amelyiken nem volt  levele
Volt olyan is amire alulra is jutott műanyag burkolat...
Nem tudom hogy mennek ezek a dolgok a gyárban

A facelift óta csak a ghiákhoz jár a motortakaró. A trenben nem vagyok biztos, de szerintem ahhoz sem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #20572 Dátum: 2009.12.22 kedd, 20:49:59 »

Szétkaptam az egészet, itt van a kezemben az óra. De itt egy db izzó nincs, hanem ilyen zselés szerű anyag...

http://kepfeltoltes.hu/091218/F_nyk_pek-0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/091218/F_nyk_pek-0003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/091218/F_nyk_pek-0004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Lehetséges hogy nincs is benne semilyen izzó? Ez úgy tünik hogy egyben világítja meg az egészet, de akkor hogy lehet hogy a mutatókat alig látom sötétben?

Ha van valakinek ötlete pls írjon, mert most szét van bombázva középkonzol, és addig nem akarom vissszatenni, amíg van lehetséges "megoldás". help

Erről senki semmit nem tud? help
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20573 Dátum: 2009.12.22 kedd, 20:55:49 »

A facelift óta csak a ghiákhoz jár a motortakaró. A trenben nem vagyok biztos, de szerintem ahhoz sem.

Úgy hiszem tévedsz. Mielőtt megvettem ezt a sajátot, amin nincs, előtte 2 db. céges Ambiente-t használtam.
A kék 2004.05 havi volt, a fekete 2005.05 vagy 06 havi. Mindkettőn volt motortakaró, ezért tűnt fel, hogy ezen a mostanin nincsen.
És nem utólag lettek rájuk feltéve, ilyenre sosem költhettem volna egy forintot sem.   nyes
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20574 Dátum: 2009.12.22 kedd, 20:56:14 »

Erről senki semmit nem tud? help
..elég érdekes.."ritka" téma... eddig nem igen olvastam róla, hogy ilyen "izzó hiányos" problémával találkozott volna tisztelt nagy érdemű....  Roll Eyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20575 Dátum: 2009.12.22 kedd, 20:58:40 »

Lenne még egy kérdésem is.
A nagy hidegben, ami épp most múlt el a váltóm esetenként kissé nehezen vette az 1-es és a R fokozatot.
Mondjuk 5-ből 1-szer alig bírtam betenni. Újra kuplungolás, meg izomerő segített.
Amióta kicsit enyhült az idő jobb lett.
Szerintetek mitől lehet? Váltóolajat kellene cserélni?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #20576 Dátum: 2009.12.22 kedd, 21:00:30 »

Lenne még egy kérdésem is.
A nagy hidegben, ami épp most múlt el a váltóm esetenként kissé nehezen vette az 1-es és a R fokozatot.
Mondjuk 5-ből 1-szer alig bírtam betenni. Újra kuplungolás, meg izomerő segített.
Amióta kicsit enyhült az idő jobb lett.
Szerintetek mitől lehet? Váltóolajat kellene cserélni?
Nekem a friss olajjal rosszabb lett...
Naplózva
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20577 Dátum: 2009.12.22 kedd, 21:01:24 »

Nekem a friss olajjal rosszabb lett...

Remek. Megyek "bontott olajért"!  nyes
Naplózva
obszerver
Vendég
« Új hozzászólás #20578 Dátum: 2009.12.23 szerda, 11:57:04 »

hátsó féknyeregnél a kézifék működtető tengely berohadt, mert ritkán használod, és ritkán cseréltetsz fékolajat...bowdennel ritkán van gond, vannak gumi tömítések a végén amik megakadályozzák, hogy a víz bemenjen, a bowden felülete műanyagozott...
Féknyereg lesz! Alámászol, és a kart ellenkezőleg visszaütöd, mint amerre a bowden húzza! Wink wave

Köszönöm a segítséget!

Végül kiolvadt az autó, így szerencsére nem kellett sárban fetrengenem.
Ma alánézhetek végre az autónak, így már tudni fogom hogy mi és merre.
Megzsírozom még azt is, amit nem kell. Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20579 Dátum: 2009.12.23 szerda, 12:20:07 »

hátsó féknyeregnél a kézifék működtető tengely berohadt, mert ritkán használod, és ritkán cseréltetsz fékolajat...bowdennel ritkán van gond, vannak gumi tömítések a végén amik megakadályozzák, hogy a víz bemenjen, a bowden felülete műanyagozott...
Féknyereg lesz! Alámászol, és a kart ellenkezőleg visszaütöd, mint amerre a bowden húzza! Wink wave

pont, hogy a bowdennel van a legtöbb esetben gond...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20580 Dátum: 2009.12.23 szerda, 12:21:35 »

Köszönöm a segítséget!

Végül kiolvadt az autó, így szerencsére nem kellett sárban fetrengenem.
Ma alánézhetek végre az autónak, így már tudni fogom hogy mi és merre.
Megzsírozom még azt is, amit nem kell. Smiley
Nagyon nem tudsz ott semmit megzsírozni...vagy hát meg tudsz de igazából semmin nem segít smile
Ha már a kocsi alatt vagy légtelenítsd le, legalább frissebb olaj kerül a nyergekbe, és járasd meg párszor a kézifékedet wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20581 Dátum: 2009.12.23 szerda, 12:25:23 »

pont, hogy a bowdennel van a legtöbb esetben gond...
Biztos sokat kiszereltél már....
Idén cseréltem le a 8 éves köteleket, mert akkor még azt hittem hogy megnyúltak azért nem fog a kézifék(ez is mekkora hülyeség)...na a kötelek olyanok voltak mint az újak 8 év után, és ugyanolyan könnyen működtek is.... smile
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.23 szerda, 12:27:23 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20582 Dátum: 2009.12.23 szerda, 12:36:14 »

Biztos sokat kiszereltél már....
Idén cseréltem le a 8 éves köteleket, mert akkor még azt hittem hogy megnyúltak azért nem fog a kézifék(ez is mekkora hülyeség)...na a kötelek olyanok voltak mint az újak 8 év után, és ugyanolyan könnyen működtek is.... smile

Nem, egyet sem cseréltem, viszont cseréltettem. F1-ben is típushiba volt, hogy a jobb oldali (ha jól emlékszem) fékkötél berohadt és attól szorult. Nekem is ez volt. Facelift előtt pedig a féknyereg.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20583 Dátum: 2009.12.23 szerda, 12:52:14 »

Nem, egyet sem cseréltem, viszont cseréltettem. F1-ben is típushiba volt, hogy a jobb oldali (ha jól emlékszem) fékkötél berohadt és attól szorult. Nekem is ez volt. Facelift előtt pedig a féknyereg.
Ha cseréltetted akkor azt mondanak amit akarnak, Te meg elhiszed és fizetsz, vagy mindig új autót veszel de akkor is fizetsz... még többet...meg a garanciában cserélt alkatrészek árát is bőségesen túlfizeted....ez ilyen smile
Gondolom a turbód is így romlott el, hogy bevitted a szervízbe és azt mondták rossz....csere...
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.23 szerda, 12:54:35 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20584 Dátum: 2009.12.23 szerda, 12:55:17 »

Ha cseréltetted akkor azt mondanak amit akarnak, Te meg elhiszed és fizetsz, vagy mindig új autót veszel de akkor is fizetsz... még többet...meg a garanciában cserélt alkatrészek árát is bőségesen túlfizeted....ez ilyen smile
Gondolom a turbód is így romlott el, hogy bevitted a szervízbe és azt mondták rossz....csere..

1. Mindig ott állok az autó mellett
2. A kézifék kötél cserekor is ott álltam
3. A turbó leszerelve is megnéztem, és valóban törött volt a tengely

 wave
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20585 Dátum: 2009.12.23 szerda, 12:59:32 »

1. Mindig ott állok az autó mellett
2. A kézifék kötél cserekor is ott álltam
3. A turbó leszerelve is megnéztem, és valóban törött volt a tengely

 wave
Ok..biztos így van! Wink wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20586 Dátum: 2009.12.23 szerda, 13:13:44 »

Ok..biztos így van! Wink wave

Sajnos így volt.  rinya
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #20587 Dátum: 2009.12.23 szerda, 13:16:35 »

ajjaj valami baj lehet, segitseg! 1-2 napja valami ropogas szeru hangot hallok ha bal vegallasba tekerem a kormanyt.Amikor kezdodott meg javaban ho volt, nem is foglalkoztam vele gondoltam biztos az ropog.De mar ninc sho ropogas meg van.Az utolso szakaszban hallom bal oldalrol alulrol ezeket a hangokat.Van valami otletetek mi lehet? es hogy mit jelenthet, mennyire sulyos?A kromanyzasban, lengescsillapitasban nem veszek eszre semmi rendellenesseget.
Koszi elore is!
Jah es kellemes karacsonyi unnepeket mindenkinek! Udv!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20588 Dátum: 2009.12.23 szerda, 13:24:56 »

ajjaj valami baj lehet, segitseg! 1-2 napja valami ropogas szeru hangot hallok ha bal vegallasba tekerem a kormanyt.Amikor kezdodott meg javaban ho volt, nem is foglalkoztam vele gondoltam biztos az ropog.De mar ninc sho ropogas meg van.Az utolso szakaszban hallom bal oldalrol alulrol ezeket a hangokat.Van valami otletetek mi lehet? es hogy mit jelenthet, mennyire sulyos?A kromanyzasban, lengescsillapitasban nem veszek eszre semmi rendellenesseget.
Koszi elore is!
Jah es kellemes karacsonyi unnepeket mindenkinek! Udv!
Ha álló helyzetben csinálja akkor lehet toronycsapágy, ha menet közben kanyarodáskor, akkor lehet féltengelycsukló. szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20589 Dátum: 2009.12.23 szerda, 14:42:19 »

Biztos sokat kiszereltél már....
Idén cseréltem le a 8 éves köteleket, mert akkor még azt hittem hogy megnyúltak azért nem fog a kézifék(ez is mekkora hülyeség)...na a kötelek olyanok voltak mint az újak 8 év után, és ugyanolyan könnyen működtek is.... smile
Roll Eyes.. autóm 6 éve van nálam azóta két szer kellett cserélni a kézifék kötelet... a szervizessel végignéztük, hogy valóban be voltak rohadva a "kötelek".. én sem hittem a szememnek wow1.. a fék betét csúszkát, szerintem nem zsírozni, hanem szilikonozni kell.... wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20590 Dátum: 2009.12.23 szerda, 14:54:40 »

Ha álló helyzetben csinálja akkor lehet toronycsapágy, ha menet közben kanyarodáskor, akkor lehet féltengelycsukló. szomoru1

kihagytad a legvalószínűbbet: gömbfej
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20591 Dátum: 2009.12.23 szerda, 15:55:59 »

kihagytad a legvalószínűbbet: gömbfej
Csak kitekert kormánynál gömbfej ropog?... wilting git
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #20592 Dátum: 2009.12.23 szerda, 17:16:11 »

koszi a velemenyeket (eleg lehangolo volt mind  worship, kozben  elmentem karacsonyfaert visszafele meg begurultam a Fordba hogy nezzek mar meg mivan.Hat sikerult egy erdekfeszito napot szereznem nekik, meg a tanulo sracokat is odahivtak mert ilyet nem gyakran latni ahogy mondtak.tulajdonkeppen a "nem gyakran" itt egyenlo azzal hogy "meg soha".Ez mondjuk nem esett olyan jol, ahogy korulalltak a kocsit es csodalkoztak, kicsit remegett a gyomrom.
Majd lefenykepezem vilagosban aztan felrakom, megnezhetitek ha erdekel. egyik darabjat ki is piszkaltak, oda adtak emlekbe.Hogy mitol torott el ez nekem rejtely, ket honapja a muszakin a lengescsillapito teszt franko ertekeket mutatott, karambolom nem volt, a legnagyobb terhelest a kocsi most kapta hogy ket 170cm-es karacsonyfat beraktam hatra.Hat remelem ez a torott rugo A Problema, nem csak az egyik.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20593 Dátum: 2009.12.23 szerda, 17:58:32 »

koszi a velemenyeket (eleg lehangolo volt mind  worship, kozben  elmentem karacsonyfaert visszafele meg begurultam a Fordba hogy nezzek mar meg mivan.Hat sikerult egy erdekfeszito napot szereznem nekik, meg a tanulo sracokat is odahivtak mert ilyet nem gyakran latni ahogy mondtak.tulajdonkeppen a "nem gyakran" itt egyenlo azzal hogy "meg soha".Ez mondjuk nem esett olyan jol, ahogy korulalltak a kocsit es csodalkoztak, kicsit remegett a gyomrom.
Majd lefenykepezem vilagosban aztan felrakom, megnezhetitek ha erdekel. egyik darabjat ki is piszkaltak, oda adtak emlekbe.Hogy mitol torott el ez nekem rejtely, ket honapja a muszakin a lengescsillapito teszt franko ertekeket mutatott, karambolom nem volt, a legnagyobb terhelest a kocsi most kapta hogy ket 170cm-es karacsonyfat beraktam hatra.Hat remelem ez a torott rugo A Problema, nem csak az egyik.
Pedig írtak itt már jó páran rugótörésről, de ez olyan hihetetlennek tűnik, hogy nem igen gondol rá az ember...miből csinálják már ezeket manapság Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20594 Dátum: 2009.12.23 szerda, 18:23:31 »

Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy van-e tapasztalatotok a Pro-Tec adalékokkal, illetve általánosságban az adalékokkal.
Ma voltam szervizben a kocsival és mivel kiderült, hogy az autó majdnem egy teljes évig állt, illetve alig volt használva, plusz a felmerült alapjárati problémák miatt azt javasolták, hogy kezeljem meg a motort egy-egy Pro-Tec Common Rail Diesel Cleanerrel és Fuel Line Cleanerrel.
De gondoltam mielőtt beletöltöm (mert most tele a tank, meg kell várni míg lemegy 10-15 literre, hogy hatékony koncentrációja legyen) megkérdezem, hogy volt-e valakinek tapasztalata velük. Előre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20595 Dátum: 2009.12.23 szerda, 18:45:20 »

Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy van-e tapasztalatotok a Pro-Tec adalékokkal, illetve általánosságban az adalékokkal.
Ma voltam szervizben a kocsival és mivel kiderült, hogy az autó majdnem egy teljes évig állt, illetve alig volt használva, plusz a felmerült alapjárati problémák miatt azt javasolták, hogy kezeljem meg a motort egy-egy Pro-Tec Common Rail Diesel Cleanerrel és Fuel Line Cleanerrel.
De gondoltam mielőtt beletöltöm (mert most tele a tank, meg kell várni míg lemegy 10-15 literre, hogy hatékony koncentrációja legyen) megkérdezem, hogy volt-e valakinek tapasztalata velük. Előre is köszi.
én így használom ezeket(dízel injektor tisztító) 4 éve.megelégedéssel! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20596 Dátum: 2009.12.23 szerda, 19:02:14 »

én így használom ezeket(dízel injektor tisztító) 4 éve.megelégedéssel! Wink wave

Köszönöm Alf. Akkor beleöntöm.    Smiley
Pár napja beszámoltam egy alapjárati problémáról, hideg motornál.
Ma a szervizben azt mondták, hogy nem lehet izzítógyertya... porlasztócsúcsra gyanakodnak, de nem néztek meg semmit normálisan.
Azt mondták a műszer nem mutatott ki semmilyen hibajelenséget, és csak akkor tudnák elcsípni a problémát, ha a műszer pont rajta lenne mikor csinálja.
Persze ez azt jelenti, hogy éjjelre ott kéne hagyni, hogy reggel meg tudják nézni, ehhez nem volt most időm. Erre javasolták az adalékokat.
Én viszont nehezen tudom elképzelni, hogy a csúcsok okoznák ezt a problémát. Egyrészt a motor gyönyörűen működik (kivéve reggel ezt az első 5 percet).
De ilyenkor sem rángat ha elindulok, csak alapjáraton mintha 1 henger nem lenne tökéletes. Illetve esetenként kihagyna. Egyébként pedig a motor mint a Doxa óra.
Másrészt pedig ha porlasztócsúcs probléma lenne, az regisztrálna valamilyen hibát a computerben, ami később is előhívható lenne, nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #20597 Dátum: 2009.12.23 szerda, 19:18:11 »

Köszönöm Alf. Akkor beleöntöm.    Smiley
Pár napja beszámoltam egy alapjárati problémáról, hideg motornál.
Ma a szervizben azt mondták, hogy nem lehet izzítógyertya... porlasztócsúcsra gyanakodnak, de nem néztek meg semmit normálisan.
Azt mondták a műszer nem mutatott ki semmilyen hibajelenséget, és csak akkor tudnák elcsípni a problémát, ha a műszer pont rajta lenne mikor csinálja.
Persze ez azt jelenti, hogy éjjelre ott kéne hagyni, hogy reggel meg tudják nézni, ehhez nem volt most időm. Erre javasolták az adalékokat.
Én viszont nehezen tudom elképzelni, hogy a csúcsok okoznák ezt a problémát. Egyrészt a motor gyönyörűen működik (kivéve reggel ezt az első 5 percet).
De ilyenkor sem rángat ha elindulok, csak alapjáraton mintha 1 henger nem lenne tökéletes. Illetve esetenként kihagyna. Egyébként pedig a motor mint a Doxa óra.
Másrészt pedig ha porlasztócsúcs probléma lenne, az regisztrálna valamilyen hibát a computerben, ami később is előhívható lenne, nem?
erről azért kérdezd Relhist-et!Az ő problémáján már  nem segített az adalékolás.Bár rajta kívül kevesen kerültek abba a helyzetbe..... wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #20598 Dátum: 2009.12.23 szerda, 22:30:10 »

Lenne még egy kérdésem is.
A nagy hidegben, ami épp most múlt el a váltóm esetenként kissé nehezen vette az 1-es és a R fokozatot.
Mondjuk 5-ből 1-szer alig bírtam betenni. Újra kuplungolás, meg izomerő segített.
Amióta kicsit enyhült az idő jobb lett.
Szerintetek mitől lehet? Váltóolajat kellene cserélni?

Na nekem is hasonló gondom van, de azt írták az olajcsere nem nagyon segít...
Ha találsz valami megoldást akkor értesíts.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #20599 Dátum: 2009.12.23 szerda, 22:34:55 »

Ez tuti jó a TDCI-re?  Mert az enyém nem így néz ki.

Hát nemtudom, első ránézésre olyan mint az enyém, de kérdezz az eladótól, lehet h ő jobban tudja mire való.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Oldalak: 1 ... 405 406 407 408 409 410 411 [412] 413 414 415 416 417 418 419 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.