Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 01:22:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 412 413 414 415 416 417 418 [419] 420 421 422 423 424 425 426 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20610078 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #20900 Dátum: 2010.01.13 szerda, 22:03:05 »

Én július végén vettem, s máig tettem bele kb. 2500 km-t... eljen Éves szinten olyan 5-8000 km-t megyek Vele.
Ezt elhinnéd-e, ha én lennék az eladó?  integet2
Nem és nekem se fogják Smiley
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20901 Dátum: 2010.01.13 szerda, 22:03:54 »

pont ilyen belsős ghia mondit vettem pár hónapja
a képek alapján azonban se esp, se ülésfűtés, se tempomat, se gyári xenon
viszont így a kis képek alapján jó állapotban van


amúgy szerintetek lehetséges, hogy egy flottás kocsit megkíméljenek? én vétel után tudtam meg, hogy az volt, de komolyan mondom, még én se vigyáztam volna rá jobban, olyan szép kívül-belül...
motorikusan eddig nincs vele panasz (koppkopp), de hát kit tudja...

Miért ne lenne lehetséges?
A Mondeok nem ügyintézői vagy kulcsos autók. Elsősorban magasabb pozíciójú üzletkötők, alsó és középvezetők használják.
Általában megkapják újonnan, vagy esetleg az elődjüktől megöröklik, 3-5 éves korukig használják őket.
Ezekben az állásokban nem hülyegyerekek, hanem főiskolát, egyetemet végzett szakemberek dolgoznak, és ha szétba**ák a kocsit saját magukkal szúrnak ki, mert ők fognak a továbbiakban is benne ülni.
Én személy szerint minden céges autómat egyformán kezeltem, nem állítom, hogy extra kényes voltam rá, de nem gyilkoltam és nem vandálkodtam velük, ha bajuk volt megcsináltattam őket a márkaszervizben.
Amióta saját vállalkozásban dolgozom, ugyanígy teszek, azaz semmi különbség nincs aközött ahogy a cégest, és aközött ahogy a sajátomat kezelem.
De ugyanez igaz mindazokra a kollégáimra és barátaimra akik céges autót használnak. Sőt, van olyan barátom, aki féltő gonddal óvja a céges autóját, mert ŐT zavarná, ha karcos, koszos, vagy éppen sérült lenne, nem mást.
Amit felvetettél (kíméletlen, nemtörődöm használat), annak esetenként lehet némi alapja, de szerintem inkább a Fiat Ducato, Ford Transit vonulatban, ahol viszonylag alacsony tanultságú, alacsonyan bérezett "eccerű" gyerkőcök hajtják a (főként teher) gépeket.
Szerintem a Mondeo kategóriában (de talán még egy kategóriával lejjeb) sem igazán kell ettől tartani.
Nagyobb veszélynek ítélem az átlag magyart, aki megvesz egy többmilliós új autót, de ahhoz már garasos, hogy a garanciaidőn túl normális szervizbe vigye, inkább elhordja olajcserére Janihoz a műhelybe. Csak épp Jani olajat cserél, mást nem, mert fogalma sincs mi a gyári karbantartási előírás. Esetleg 100.000-nél javasolja a vezérműszíj cserét... ja, hogy a Mondeo láncos? Erre nem tud mit mondani, de biztos ami biztos, javasolja az ügyfélnek a lánc cseréjét is mondjuk 150.000-nél.
Szóval a céges kocsitól nem kell rettegni. Inkább a külföldről hozottól tartózkodjunk.
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #20902 Dátum: 2010.01.13 szerda, 22:05:02 »

És miért nem tudom törölni?
Valaki hozzáértő nyugtasson meg.
Azért köszi, mert már te is jó uton jársz a megnyugtatás fele.  eljen
Stealt a tudója ezeknek, az elöbb itt bóklászott. Írják neki pü-t aztán majd válaszol ha előkerül.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20903 Dátum: 2010.01.13 szerda, 22:06:35 »

Nem és nekem se fogják Smiley

Pedig igaz!  wave
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20904 Dátum: 2010.01.13 szerda, 22:11:36 »

Továbbá: minél jobban érzi magát az ember egy cégnél, annál inkább a sajátjának tekinti annak tulajdonait, és jobban vigyáz is rá.
És miért érezné magát bárki rosszul egy olyan pozícióban ahol Mondeo, vagy hasonló kategóriájú a szolgálati kocsi?   nyes
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #20905 Dátum: 2010.01.13 szerda, 22:15:40 »

És miért érezné magát bárki rosszul egy olyan pozícióban ahol Mondeo, vagy hasonló kategóriájú a szolgálati kocsi?   nyes

 taps taps taps taps
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #20906 Dátum: 2010.01.13 szerda, 22:19:06 »

Én személy szerint minden céges autómat egyformán kezeltem, nem állítom, hogy extra kényes voltam rá, de nem gyilkoltam és nem vandálkodtam velük, ha bajuk volt megcsináltattam őket a márkaszervizben.
Kivétel lehetsz, simán széthajtják őket. Az hogy magasabban iskolázottak nem jelent semmit, éppen a furgonra kellene jobban vigyázni, mert az ürge egész nap abban ül és neki tényleg a munkaeszköze és nem hagyhatja ott bárhol, ha lerohad akkor majd taxival megy tovább vagy pattannak neki a flottások és kimentik a hó alól is. Sokkal gázabb a managernők, tűsarkuban ügyetlenkedve vayg éppen vadul vezetve mert ő tud vezetni!

Ettől függetlenül nem lehetetlen, hogy tényleg jó az a kocsi és nem csak kitakarították.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #20907 Dátum: 2010.01.13 szerda, 22:21:17 »

Miért ne lenne lehetséges?
A Mondeok nem ügyintézői vagy kulcsos autók. Elsősorban magasabb pozíciójú üzletkötők, alsó és középvezetők használják.
Általában megkapják újonnan, vagy esetleg az elődjüktől megöröklik, 3-5 éves korukig használják őket.
Ezekben az állásokban nem hülyegyerekek, hanem főiskolát, egyetemet végzett szakemberek dolgoznak, és ha szétba**ák a kocsit saját magukkal szúrnak ki, mert ők fognak a továbbiakban is benne ülni.
Én személy szerint minden céges autómat egyformán kezeltem, nem állítom, hogy extra kényes voltam rá, de nem gyilkoltam és nem vandálkodtam velük, ha bajuk volt megcsináltattam őket a márkaszervizben.
Amióta saját vállalkozásban dolgozom, ugyanígy teszek, azaz semmi különbség nincs aközött ahogy a cégest, és aközött ahogy a sajátomat kezelem.
De ugyanez igaz mindazokra a kollégáimra és barátaimra akik céges autót használnak. Sőt, van olyan barátom, aki féltő gonddal óvja a céges autóját, mert ŐT zavarná, ha karcos, koszos, vagy éppen sérült lenne, nem mást.
Amit felvetettél (kíméletlen, nemtörődöm használat), annak esetenként lehet némi alapja, de szerintem inkább a Fiat Ducato, Ford Transit vonulatban, ahol viszonylag alacsony tanultságú, alacsonyan bérezett "eccerű" gyerkőcök hajtják a (főként teher) gépeket.
Szerintem a Mondeo kategóriában (de talán még egy kategóriával lejjeb) sem igazán kell ettől tartani.
Nagyobb veszélynek ítélem az átlag magyart, aki megvesz egy többmilliós új autót, de ahhoz már garasos, hogy a garanciaidőn túl normális szervizbe vigye, inkább elhordja olajcserére Janihoz a műhelybe. Csak épp Jani olajat cserél, mást nem, mert fogalma sincs mi a gyári karbantartási előírás. Esetleg 100.000-nél javasolja a vezérműszíj cserét... ja, hogy a Mondeo láncos? Erre nem tud mit mondani, de biztos ami biztos, javasolja az ügyfélnek a lánc cseréjét is mondjuk 150.000-nél.
Szóval a céges kocsitól nem kell rettegni. Inkább a külföldről hozottól tartózkodjunk.

persze, ez igaz, de nem mindenki gondolkozik így, mint te (és hasonlóan én is)
egyik kollegámnak a férje aldinál (vagy tecsó?) a3-sal furikázik és eléggé le van amortizálva...
szerintem az olyan cégeknél (általában multik...), ahol tudják, hoyg 1-2 évet fognak lehúzni, kb. lesz@rják, hogy cigiznek-e a kocsiban, lepatkázzák, vagy éppen hidegen indítóznak
no mindegy, én örülök, hogy szép a kocsim és remélem még pár évig elfurikázhatok vele Smiley

a futott km-ekhez kapcsolódóan: a flottás kocsiknál az 5 év alatt futott 91 ezer mennyire reális?  vigyor3
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20908 Dátum: 2010.01.13 szerda, 22:23:55 »

Kivétel lehetsz, simán széthajtják őket. Az hogy magasabban iskolázottak nem jelent semmit, éppen a furgonra kellene jobban vigyázni, mert az ürge egész nap abban ül és neki tényleg a munkaeszköze és nem hagyhatja ott bárhol, ha lerohad akkor majd taxival megy tovább vagy pattannak neki a flottások és kimentik a hó alól is. Sokkal gázabb a managernők, tűsarkuban ügyetlenkedve vayg éppen vadul vezetve mert ő tud vezetni!

Ettől függetlenül nem lehetetlen, hogy tényleg jó az a kocsi és nem csak kitakarították.

Jah, tényleg ebben is van igazság. A managernők. Vááááááá:(
Igen, most hogy mondod magam elé tipizálom a multinacionális bank osztályvezető asszonyát, amint a fogaskerekeket számolva váltja kettesbe a 2.5 V6 Ghiat... de legalább ő nem hajtja szét a kocsit, ellenben a kicsi fia szombat este dizsi előtt Cheesy ...
Nos, ebből a gondolatmenetből is látszik, hogy nem lehet általánosításokat levonni.

Én szerencsémre olyan helyeken dolgoztam és olyan barátaim vannak, ahol akik között sem a bénázás, sem a nemtörődömség nem dívik.


Naplózva
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #20909 Dátum: 2010.01.13 szerda, 22:31:45 »

persze, ez igaz, de nem mindenki gondolkozik így, mint te (és hasonlóan én is)
egyik kollegámnak a férje aldinál (vagy tecsó?) a3-sal furikázik és eléggé le van amortizálva...
szerintem az olyan cégeknél (általában multik...), ahol tudják, hoyg 1-2 évet fognak lehúzni, kb. lesz@rják, hogy cigiznek-e a kocsiban, lepatkázzák, vagy éppen hidegen indítóznak
no mindegy, én örülök, hogy szép a kocsim és remélem még pár évig elfurikázhatok vele Smiley

a futott km-ekhez kapcsolódóan: a flottás kocsiknál az 5 év alatt futott 91 ezer mennyire reális?  vigyor3


Hát, hogy őszinte legyek szerencsés vétel.
Amikor régiós értékesítő voltam (5-en voltunk) évi 80.000 volt az átlag, 4-en ennyit mentünk évente, a Bp-i kolléga "csak" 40 körül ment. Igaz az ő autója volt a leglestrapáltabb, szemben az autópályán, országúton futottakkal.
A Mondeokat 0-350 ezer km között futottak a Mondik, általában komolyabb gond nélkül.
Kiemelt ügyfélmenedzserként már csak 40.000-et mentem egy év alatt, mivel a legtöbb ügyfelem Bp-en volt, és sok volt az irodai munkám is.

De ez nagyon nagyban függhet az iparágtól, a pozíció jellegétől, stb. Nyilván egy üzletkötői autó egy olyan iparágban ahol fontos a személyes jelenlét a vevőknél sokat, nagyon sokat futhat, mert elsősorban munkaeszköz. Ld. fentebb.
Egy olyan helyen, ahol az autó inkább a pozíció, a juttatási csomag része, lényegesen kevesebb lehet a futás, mert jórészt az irodába be és haza használják + a privát futás. Ennek a tipikus példája mondjuk egy bank.
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #20910 Dátum: 2010.01.13 szerda, 23:20:24 »

Kivétel lehetsz, simán széthajtják őket. Az hogy magasabban iskolázottak nem jelent semmit, éppen a furgonra kellene jobban vigyázni, mert az ürge egész nap abban ül és neki tényleg a munkaeszköze és nem hagyhatja ott bárhol, ha lerohad akkor majd taxival megy tovább vagy pattannak neki a flottások és kimentik a hó alól is. Sokkal gázabb a managernők, tűsarkuban ügyetlenkedve vayg éppen vadul vezetve mert ő tud vezetni!

Ettől függetlenül nem lehetetlen, hogy tényleg jó az a kocsi és nem csak kitakarították.
A feleségem managernő, céges autó:1.8 TDCI Focus titanium.
Az autó 3500 km-ig be lett járatva. Nap mint nap 2x 70 km-t megy autópályán, minden leállítás előtt min. fél percet járatja.
Nem padkázza meg, mert jól vezet. Pontosan betartja a 20000km-es szervízt, hidegen nem rúgja neki, mert
megtanítottam a diesel autó használatának alapfogásaira.
A cégüknél érvényben lévő szabály szerint egyedül mi nem vehetjük meg az autót, bárki jelentkezhet érte,
a nyertest kisorsolják. Kb. húszan várják hogy mikor kap új autót, mert mi vigyázunk arra ami nem a mienk,
és csak használni adták oda.
+ adat: 1 év 8 hónapja van nálunk, 66200 km van most benne.
A mi mondeonk Philips-es céges kocsi volt, 2 évesen 64000 km-rel vettük. Semmi baja eddig (95000km).
Ilyen is van.  wave
Sz
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #20911 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 00:13:17 »

Szia Szilo!
Voltál olyan kedves és felajánlottad, hogy ha találok valamit Győrben, akkor megnézitek.
Ha van rá időd esetleg ezt megnéznétek?
http://www.hasznaltauto.com/auto_popup_fauto.jsp?id=114315
Sajnos a képeken nem látom, hogy van-e benne ESP (a sebváltó eltakarja a kapcsolót)... Ez azért érdekelne.
Lehet, hogy azt mondjátok hülyeség, de nekem fontos.  smile
Nagyon köszönöm!  worship
Üdv.:
Don
Szia!
Nem ígérem hogy a héten, mert ezer a dolog, de jövő héten kerítünk rá alkalmat hogy megnézzük.
Az ESP egyáltalán nem hülyeség.
De én a helyedben azt a 2.2-t is felhívnám! (http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-3529224)
abban ott figyel az ESP  Wink A letakart rendszámra pedig ezer meg egy oka lehet.
Üdv
Sz
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20912 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 07:51:47 »

Zsolt! a 4,9 az nagyon jó meg az 58 literes tankolás is Smiley.
Lehet két kérdésem: hol használod az autót (gondolom sok  országút és 90-100) és mennyit mutatott a computer megtehetőre amikor 58 litert tankoltál bele? Smiley
Én már 40-nél megyek legkésőbb tankolni. Üdv, T.

Nincs fed comp nekem. Felírom és számolok. Kezdetben 30-40 litereket mértem, de egy hosszabb menetet akartam összemérni, ezért két kisebb tankolást mértem össze 30+28 liter = 58. A megtett távolságom így 1170 km volt.
Pontosan addig megy a móka, amíg a tankolásra figyelmeztető kigyullad. (tehát még van vagy 3-4 liter a tankban!)
Így jött ki a 4.9 l/100 km. Tudom, hogy sokan nem hiszik el, de ez aligha változtat valamit.
Ez az eredmény elég gyakran megtörténik, tehát nem egyszeri rekord. Inkább azért teszem, mert tudni akarom, mikor nő meg a fogyi drasztikusan (műszaki hibára utalóan, lassan időszerű lesz).
Nem használok spurit, kb 5 ezer Km-enként használok STP dízel adalékot.
Úgy mérjetek fogyasztást, hogy mérjetek össze több tankolást, legalább 100-120 litert összesen, és a végén számoljatok átlagot. Abban lesz minden akkor, autópálya, város, falu, stb...
Azt tudom, hogy akik benzinesről váltanak dízelre mindig többet fogyasztanak, mert feleslegesen húzatják a motort, a rossz beidegződések miatt, talán magasabb ford számnál váltanak, mint lehetne. Vagy tök nagy gázzal indulnak el, megfigyeltem.
Amikor sportosan vezetek tartósan, akkor szoktam 6 litert elérni. Különben meg szerintem egyéni stílus kérdése lehet, jól ki tudom használni a motorféket, úgy látszik. Autópályán nem megyek 130 felett, mert drasztikusan megnöveli a fogyasztást (légellenállás miatt)! Sőt, ha 120-al mentek, 130 helyett, az kb fél liter megtakarítás száz kilométeren. No, nem spórolok ennyire, csak kiszámoltam, hogy a 6-os váltóval a legkisebb fogyasztás 90-95 km/óra között van. Ahol lehet, e körül megyek, megszoktam így, és már oda sem kell erre figyelni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.14 csütörtök, 08:11:24 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #20913 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 07:57:05 »

Sziasztok!

Első szélvédőmön kavicsfelverődés miatt lett egy 15-20 cm-es repedés .( ami sajnos szépen kuszik felfelé)
Szélvédős 50-50 % -ot igért , hogy vagy megtudja csinálni vagy nem.
Persze fűthető, esőszenzoros szélvédő. Ha tudnátok segíteni abban, hogy hol és legfőképpen milyen szélvédőt érdemes most vennem. Mennyiért lehet most füthető -szenzoros szélvédőt kapni. illetve ezektől el lehet-e esetleg tekinteni.
Mi a tapasztalatok?!

Segítségeteket előre is köszönöm.

Jasper
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20914 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 08:00:27 »

Sziasztok!

Első szélvédőmön kavicsfelverődés miatt lett egy 15-20 cm-es repedés .( ami sajnos szépen kuszik felfelé)
Szélvédős 50-50 % -ot igért , hogy vagy megtudja csinálni vagy nem.
Persze fűthető, esőszenzoros szélvédő. Ha tudnátok segíteni abban, hogy hol és legfőképpen milyen szélvédőt érdemes most vennem. Mennyiért lehet most füthető -szenzoros szélvédőt kapni. illetve ezektől el lehet-e esetleg tekinteni.
Mi a tapasztalatok?!

Segítségeteket előre is köszönöm.

Jasper

az esőszenzort csak átragasztják, a fűtőszálak vannak a két üvegréteg között.

Én gyárit vennék csak, és csak garival.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20915 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 08:06:46 »


amúgy szerintetek lehetséges, hogy egy flottás kocsit megkíméljenek? én vétel után tudtam meg, hogy az volt, de komolyan mondom, még én se vigyáztam volna rá jobban, olyan szép kívül-belül...
motorikusan eddig nincs vele panasz (koppkopp), de hát kit tudja...
Igen nekünk mindkettő ugyan az, igaz én ismerem a vezetőiket. Kollegáim Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20916 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 08:17:25 »

Nincs fed comp nekem. Felírom és számolok. Kezdetben 30-40 litereket mértem, de egy hosszabb menetet akartam összemérni, ezért két kisebb tankolást mértem össze 30+28 liter = 58. A megtett távolságom így 1170 km volt.
Pontosan addig megy a móka, amíg a tankolásra figyelmeztető kigyullad. (tehát még van vagy 3-4 liter a tankban!)
Így jött ki a 4.9 l/100 km. Tudom, hogy sokan nem hiszik el, de ez aligha változtat valamit.


Én elhiszem csak kíváncsi voltam, hogy használod.
Az 58 liter volt csak kérdéses, mert ennyit még soha sem tankoltunk és kíváncsi voltam a computer mit ír, tud-e mínuszba menni, de akkor erre is megkaptam a választ.
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
teo
Vendég
« Új hozzászólás #20917 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 09:00:31 »

Nincs fed comp nekem. Felírom és számolok. Kezdetben 30-40 litereket mértem, de egy hosszabb menetet akartam összemérni, ezért két kisebb tankolást mértem össze 30+28 liter = 58. A megtett távolságom így 1170 km volt.
Pontosan addig megy a móka, amíg a tankolásra figyelmeztető kigyullad. (tehát még van vagy 3-4 liter a tankban!)
Így jött ki a 4.9 l/100 km. Tudom, hogy sokan nem hiszik el, de ez aligha változtat valamit.
Ez az eredmény elég gyakran megtörténik, tehát nem egyszeri rekord. Inkább azért teszem, mert tudni akarom, mikor nő meg a fogyi drasztikusan (műszaki hibára utalóan, lassan időszerű lesz).
Nem használok spurit, kb 5 ezer Km-enként használok STP dízel adalékot.
Úgy mérjetek fogyasztást, hogy mérjetek össze több tankolást, legalább 100-120 litert összesen, és a végén számoljatok átlagot. Abban lesz minden akkor, autópálya, város, falu, stb...
Azt tudom, hogy akik benzinesről váltanak dízelre mindig többet fogyasztanak, mert feleslegesen húzatják a motort, a rossz beidegződések miatt, talán magasabb ford számnál váltanak, mint lehetne. Vagy tök nagy gázzal indulnak el, megfigyeltem.
Amikor sportosan vezetek tartósan, akkor szoktam 6 litert elérni. Különben meg szerintem egyéni stílus kérdése lehet, jól ki tudom használni a motorféket, úgy látszik. Autópályán nem megyek 130 felett, mert drasztikusan megnöveli a fogyasztást (légellenállás miatt)! Sőt, ha 120-al mentek, 130 helyett, az kb fél liter megtakarítás száz kilométeren. No, nem spórolok ennyire, csak kiszámoltam, hogy a 6-os váltóval a legkisebb fogyasztás 90-95 km/óra között van. Ahol lehet, e körül megyek, megszoktam így, és már oda sem kell erre figyelni.

Hi!
Lenyűgöző fogyasztás-értékek!
Mennyivel lenne több a fogyasztásod, ha 2.2-es lenne a motor, 225/40R18 nyári gumival, 90% Bp-en?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20918 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 09:11:16 »

Hi!
Lenyűgöző fogyasztás-értékek!
Mennyivel lenne több a fogyasztásod, ha 2.2-es lenne a motor, 225/40R18 nyári gumival, 90% Bp-en?

Én vezettem mk3 tdci-t 205/50/17-es gumikkal, 205/55/16-os gumikkal, mk4 tdci-t 235/45/17-es gumikkal, ill. 205/55/16-os gumikkal, vezettem hoszabb rövidebb távon, autópályán, autóúton, városban, éjszaka, dugóban, stb., de nekem sosem volt 4.9 a fogyasztásom.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20919 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 09:13:55 »

Hi!
Lenyűgöző fogyasztás-értékek!
Mennyivel lenne több a fogyasztásod, ha 2.2-es lenne a motor, 225/40R18 nyári gumival, 90% Bp-en?
Biztosan sokkal több lenne. De lehetne ésszerűsíteni neked is. A 18-as kerekek miért is? Allűr?
A bp-i közeg beszedi a maga adóját minden részén a kocsinak.
Szerintem csak városi használatra nem jó mondeo, (ezt a taxisok tudják legjobban), valahogy olyan lehet mint kacsaúsztatóban motorcsónakázni  Wink
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
teo
Vendég
« Új hozzászólás #20920 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 09:20:11 »

Biztosan sokkal több lenne. De lehetne ésszerűsíteni neked is. A 18-as kerekek miért is? Allűr?
A bp-i közeg beszedi a maga adóját minden részén a kocsinak.
Szerintem csak városi használatra nem jó mondeo, (ezt a taxisok tudják legjobban), valahogy olyan lehet mint kacsaúsztatóban motorcsónakázni  Wink

18-assal vettem. Úgy tudom, titanium-x széria felszerelés.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20921 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 09:22:50 »

Én vezettem mk3 tdci-t 205/50/17-es gumikkal, 205/55/16-os gumikkal, mk4 tdci-t 235/45/17-es gumikkal, ill. 205/55/16-os gumikkal, vezettem hoszabb rövidebb távon, autópályán, autóúton, városban, éjszaka, dugóban, stb., de nekem sosem volt 4.9 a fogyasztásom.
Hm, ezek mind más-más feltételek, ha jól értem.
Egyetlen közös tényező van bennük, ugyanaz a sofőr.
De nem akarom ezt a témát túllihegni, igazán nem. Roll Eyes
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
nack
Vendég
« Új hozzászólás #20922 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 09:36:19 »

Igen nekünk mindkettő ugyan az, igaz én ismerem a vezetőiket. Kollegáim Smiley
Csak egy megjegyzés a témához: én is céges autót vettem meg. Az ügyvezető autója volt a Mondi 6 évig. Nagyon kényes volt rá a srác, legkisebb zörejre, szokatlan hangra ment a szakszervízbe. Természetesen ott rögtön mindent cseréltek, de a cég elbírta  Wink (erről tanúskodnak a kikért számlák is) Vezető elment, kocsi maradt. Szokásos eljárás: kereskedésbe bevitték-kaptak egy nagyon nyomott árat. Mivel a feleségem ott dolgozik ráígértünk egy kis pénzt és mienk lett az autó. November óta használom, előtte Hondám volt de nagyon hamar megszoktam-megszerettem. Eddig hibátlan....remélem az is marad!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20923 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 09:36:55 »

Hi!
Lenyűgöző fogyasztás-értékek!
Mennyivel lenne több a fogyasztásod, ha 2.2-es lenne a motor, 225/40R18 nyári gumival, 90% Bp-en?
20%-al többet eszik minimum sztm hasra, hogy vastagabb a gumid és nehezebb a felnid. Az astra gsi-men volt 14" 185-ös téli, és 16" 215-ös nyári és bizony télen sokkal kevesebbet evett!
Bp az meg gáz. Én vezettem sok céges mondeót. Minden esetben lapozgattam a computerét.  Amit főleg dugóban használtak ott volt 7,6-8,2-es fogyasztás is a computerben és az én tapasztalatom szerint ezek az adatok a valósághoz képest kevesebbet mutatnak.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.14 csütörtök, 09:38:46 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20924 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 09:39:51 »

18-assal vettem. Úgy tudom, titanium-x széria felszerelés.
Tényleg bírja a futómű azokat a nehéz darabokat?
Meg a felni a magyar xar utakat?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20925 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 09:58:45 »

Tényleg bírja a futómű azokat a nehéz darabokat?
Meg a felni a magyar xar utakat?

mk3 futőműve szerintem még a 20-ast is bírná...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20926 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 10:00:35 »

Hm, ezek mind más-más feltételek, ha jól értem.
Egyetlen közös tényező van bennük, ugyanaz a sofőr.
De nem akarom ezt a témát túllihegni, igazán nem. Roll Eyes

akkor mondok jobbat. 

Faternak volt mk3 tdci-je, és most felváltva vezet mk4 tdci és s-max tdci-t. Neki 6.5 alatt fogyasztása sosem volt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20927 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 10:05:05 »

mk3 futőműve szerintem még a 20-ast is bírná...
Na azzal megnézném Smiley
OFF: én ma is 26"-osokkal jöttem melózni. Van belőle 5 garnitúra Smiley 3 bringához Smiley Téli, nyári, verseny és csak 2 perc a csere:)
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20928 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 10:09:16 »

akkor mondok jobbat.  

Faternak volt mk3 tdci-je, és most felváltva vezet mk4 tdci és s-max tdci-t. Neki 6.5 alatt fogyasztása sosem volt.
Sofőr meg útvonal függő sztm.
A Faterom az 1,5-ös szamaránkkal nem képes 7 liternél kevesebbet fogyasztani pedig csak vidéken jár Borsod megyében.
Én ugyan ezzel az autóval eljártam 6 literrel ugyan ezen az útvonalon. Na de már nem feszegetem tovább ezt a témát.

Mellesleg akik itt a cégnél átültek MK4-be mind panaszkodnak, hogy ~1 literrel többet eszik a gép.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.14 csütörtök, 10:13:34 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20929 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 10:10:02 »

akkor mondok jobbat. 

Faternak volt mk3 tdci-je, és most felváltva vezet mk4 tdci és s-max tdci-t. Neki 6.5 alatt fogyasztása sosem volt.
elhiszem, de nekem meg sose volt 6.5 a fogyim, csak alatta, akármi is az oka. Én csak magamból indulhatok ki.
Eszem ágában sincs a vezetői képességeket bírálni, ahhoz amatőr vagyok.
A környezetemet viszont megőrjítem az állandó optimalizálással, mindenben ésszerűsítés-mániás vagyok!
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20930 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 10:10:25 »

Sofőr meg útvonal függő sztm.
A Faterom az 1,5-ös szamaránkkal nem képes 7 liternél kevesebbet fogyasztani pedig csak vidéken jár Borsod megyében.
Én ugyan ezzel az autóüval eljártam 6 literrel ugyan ezen az útvonalon. Na de már nem feszegetem tovább ezt a témát.

Mellesleg akik itt a cégnél átültek MK4-be mind panaszkodnak, hogy ~1 literrel többet eszik a gép.


Valóban többet eszik. Dehát az autó nagyobb és nehezebb is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20931 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 10:12:58 »

mk3 futőműve szerintem még a 20-ast is bírná...
Hát elbírja valószínűleg, de mennyivel kevesebbet megy vele hibamentesen, mint egy sima 16-os acél felnivel?

Én annó mindig nagy felniket tettem az opeljeimre. Fogyott is rendesen a lengéscsillapító, stb.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20932 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 10:14:05 »

Valóban többet eszik. Dehát az autó nagyobb és nehezebb is.
Meg jobb is  taps
Váltója, fékei, hangja jobban bejön.
Egyedül ami nem teszik az, hogy a hatodik rövidebb.
Azért meg tudnám szokni Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.14 csütörtök, 10:26:22 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
teo
Vendég
« Új hozzászólás #20933 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 12:52:32 »

20%-al többet eszik minimum sztm hasra, hogy vastagabb a gumid és nehezebb a felnid. Az astra gsi-men volt 14" 185-ös téli, és 16" 215-ös nyári és bizony télen sokkal kevesebbet evett!
Bp az meg gáz. Én vezettem sok céges mondeót. Minden esetben lapozgattam a computerét.  Amit főleg dugóban használtak ott volt 7,6-8,2-es fogyasztás is a computerben és az én tapasztalatom szerint ezek az adatok a valósághoz képest kevesebbet mutatnak.


Az említett körülmények között a 8 is elfogy. Kemény dugók tudnak itt lenni rendszeresen. A kompi 8.6 körül szokott mutogatni. A 16"-os télivel és a 18"-os nyárival nem veszek észre fogyasztáskülönbséget.
Átlagosan 7.7-tel szoktam autózni. Nem sokallom, csak több, mint amiket olvasok. Plusz, én is "benzinesből átülő" vagyok, így még tanulnom kell.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #20934 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 12:55:25 »

Tényleg bírja a futómű azokat a nehéz darabokat?
Meg a felni a magyar xar utakat?

Egyelőre keveset mentem, csak 3 hónapja van meg, és a télit használom már egy ideje. Fel vagyok készülve rá, hogy lerövidíti a futómű élettartamát. És vezetni sem nagy élmény (városban küzdelmes).
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #20935 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 13:09:50 »

Sziasztok!

Első szélvédőmön kavicsfelverődés miatt lett egy 15-20 cm-es repedés .( ami sajnos szépen kuszik felfelé)


Szia!
Tavaly nekem is berepedt több helyen a szélvédőm, de én voltam a hibás. én még nem cseréztem, szélvédőjavítóval a repedés 3 helyére "mű" lyukat csináltattam, hogy ne repedjen tovább...
Cserélni még azért nem cseréltem, mert márciusban műszaki, s azt mondta a javító srác novemberben mikor történt a dolog, hogy 5 hónapot kibír, s ha kicseréltetem és a vizsgáig megint kapok egy kavicsot, akkor dupla csere lesz. Nekem szerencsére nincs látómezőbe, ugyhogy nem zavar annyira.

V. Tamás forumtárstól kaptam tavaly az alábbi linkeket:

"http://www.autoszelvedo.hu/index.php?page=ceginformacio
Minden nálunk vásárolt szélvédő – amely az árlistánkban megtalálható – e hónapban INGYENESen kerül BEÉPÍTÉSre!
01-FO.3559-GHSM FORD MONDEO 03.09- FŰTHETŐ + SZENZOROS ELSŐ SZÉLVÉDŐ ZÖLD 66 667 Ft

vagy egy másik:
http://www.autouveg.shp.hu/hpc/web.php?a=autouveg&o=1132075810autouvegszelvedo
01-FO.3559-GHS FORD MONDEO 00- FŰTHETŐ+SENZOR 41 800 Ft
01-FO.3559-GYHS FORD MONDEO 00- FŰTHETŐ+SENZOR 46 500 Ft  "

Remélem találsz megfelelőt!

Üdv
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20936 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 13:32:48 »

Egyelőre keveset mentem, csak 3 hónapja van meg, és a télit használom már egy ideje. Fel vagyok készülve rá, hogy lerövidíti a futómű élettartamát. És vezetni sem nagy élmény (városban küzdelmes).
Szép felni nagyon azért kéne  nyes vigyázz rá, mert pesten kátyú, kátyú hátán.
Remélem sokat bír!
Annó én pesten 2-őt is kinyírtam sajna gumival együtt  rinya
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20937 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 13:38:53 »

Az említett körülmények között a 8 is elfogy. Kemény dugók tudnak itt lenni rendszeresen. A kompi 8.6 körül szokott mutogatni. A 16"-os télivel és a 18"-os nyárival nem veszek észre fogyasztáskülönbséget.
Átlagosan 7.7-tel szoktam autózni. Nem sokallom, csak több, mint amiket olvasok. Plusz, én is "benzinesből átülő" vagyok, így még tanulnom kell.
Csak egy érdekesség vezettem annó elég sokat olyan autót, mint a Tiéd euró 4-es 2,2-est és azzal nem tudtam ilyen jó fogyasztást elérni, mint az én mostani euro hármasommal. Pedig bevetettem apai anyait Smiley Azt hittem, hogy az elektronikus turbóvezérlés csökkenti a fogyasztást meg ilyenek....
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
csari
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20938 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 13:53:13 »

Nincs fed comp nekem. Felírom és számolok. Kezdetben 30-40 litereket mértem, de egy hosszabb menetet akartam összemérni, ezért két kisebb tankolást mértem össze 30+28 liter = 58. A megtett távolságom így 1170 km volt.
Pontosan addig megy a móka, amíg a tankolásra figyelmeztető kigyullad. (tehát még van vagy 3-4 liter a tankban!)
Így jött ki a 4.9 l/100 km. Tudom, hogy sokan nem hiszik el, de ez aligha változtat valamit.
Ez az eredmény elég gyakran megtörténik, tehát nem egyszeri rekord. Inkább azért teszem, mert tudni akarom, mikor nő meg a fogyi drasztikusan (műszaki hibára utalóan, lassan időszerű lesz).
Nem használok spurit, kb 5 ezer Km-enként használok STP dízel adalékot.
Úgy mérjetek fogyasztást, hogy mérjetek össze több tankolást, legalább 100-120 litert összesen, és a végén számoljatok átlagot. Abban lesz minden akkor, autópálya, város, falu, stb...
Azt tudom, hogy akik benzinesről váltanak dízelre mindig többet fogyasztanak, mert feleslegesen húzatják a motort, a rossz beidegződések miatt, talán magasabb ford számnál váltanak, mint lehetne. Vagy tök nagy gázzal indulnak el, megfigyeltem.
Amikor sportosan vezetek tartósan, akkor szoktam 6 litert elérni. Különben meg szerintem egyéni stílus kérdése lehet, jól ki tudom használni a motorféket, úgy látszik. Autópályán nem megyek 130 felett, mert drasztikusan megnöveli a fogyasztást (légellenállás miatt)! Sőt, ha 120-al mentek, 130 helyett, az kb fél liter megtakarítás száz kilométeren. No, nem spórolok ennyire, csak kiszámoltam, hogy a 6-os váltóval a legkisebb fogyasztás 90-95 km/óra között van. Ahol lehet, e körül megyek, megszoktam így, és már oda sem kell erre figyelni.

Csak megerősíteni tudom a számokat, én is hasonló fogyasztást tudok produkálni a mondival (2005-ös 2.0 TDCI, 110.000km). Havonta átlag tizenötször teszem meg a Tatabánya-Csepel útvonalat autópályán, M0-on. Pályán átlag 100-105 km/h, M0-on 80-85 km/h. Ehhez jön még városi forgalom (nem dugós, mint Pesten) kb 20%-nyi.
A fogyasztásom igy, a számolás alapján 4.9-5.1 liter szokott lenni, és ezt nagyon szeretem  Wink.
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI 2005 Ha utazni szeretnél, klikk ide: www.jolly-joker.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20939 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 13:56:48 »

Csak megerősíteni tudom a számokat, én is hasonló fogyasztást tudok produkálni a mondival (2005-ös 2.0 TDCI, 110.000km). Havonta átlag tizenötször teszem meg a Tatabánya-Csepel útvonalat autópályán, M0-on. Pályán átlag 100-105 km/h, M0-on 80-85 km/h. Ehhez jön még városi forgalom (nem dugós, mint Pesten) kb 20%-nyi.
A fogyasztásom igy, a számolás alapján 4.9-5.1 liter szokott lenni, és ezt nagyon szeretem  Wink.

Egyet mondjatok meg nekem.

Hogy a f*aszomba bírtok autópályán 100-al menni?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20940 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 14:01:54 »

Egyet mondjatok meg nekem.

Hogy a f*aszomba bírtok autópályán 100-al menni?  vigyor3

Én már öreg vagyok kinőttem a száguldozásból. Egyébként megmondom őszintén, hogy amikor Miskolc mellé megyünk a szüleimhez akkor 120-al megyek, de csak azért, mert egyszerűen 150-el túl gyorsan odaérek és nagyon szeretek vezetni. Tovább tart az élmény. Hülyeség, de ez van  Grin
Azért mentem már 220-al is a 2,2-el nem volt még a vége, a sima 130 lovas az meg óra szerint 210-él megáll. Az tuti.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20941 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 14:06:37 »

Én már öreg vagyok kinőttem a száguldozásból. Egyébként megmondom őszintén, hogy amikor Miskolc mellé megyünk a szüleimhez akkor 120-al megyek, de csak azért, mert egyszerűen 150-el túl gyorsan odaérek és nagyon szeretek vezetni. Tovább tart az élmény. Hülyeség, de ez van  Grin
Azért mentem már 220-al is a 2,2-el nem volt még a vége, a sima 130 lovas az meg óra szerint 210-él megáll. Az tuti.


Én ha autópálya (és Németország  Wink), akkor 150 v. 160 (inkább az utóbbi  vigyor3) és tempomat bekapcs, lehajtónál kikapcs, addig, meg játszom a "can" és "res" gombokkal, gézpedálhoz, fékhez hozzá sem érek. Nem szeretek megállni tankolni, pisilni, cigizni, kávézni, semmit. Ha elindulok nem állok meg, Én kibírom az utasok meg intézzék el másképp...  nyes

30 éves vagyok, de a legkompromisszumosabb alsó határ a 140-en.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20942 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 14:10:19 »

Én ha autópálya (és Németország  Wink), akkor 150 v. 160 (inkább az utóbbi  vigyor3) és tempomat bekapcs, lehajtónál kikapcs, addig, meg játszom a "can" és "res" gombokkal, gézpedálhoz, fékhez hozzá sem érek. Nem szeretek megállni tankolni, pisilni, cigizni, kávézni, semmit. Ha elindulok nem állok meg, Én kibírom az utasok meg intézzék el másképp...  nyes

30 éves vagyok, de a legkompromisszumosabb alsó határ a 140-en.

Voltam a párom gépével németben egy másik gyárunkban. 1034km volt háztól a gyárig.
7:55 perc volt az időm, 1x álltam meg tankolni (hű az a német gázolaj azt szerette nagyon) computer 137-es átlagot írt ki egye ami nem 120 Smiley. Na ott volt idő végighallgatni azt a 6 lemezt amit betettem a tárba.
Miskolc felé 220km alatt, ha 100-al megyek akkor is csak 2 lemez meg 1 hírek  falbav
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
csari
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20943 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 14:47:10 »

Egyet mondjatok meg nekem.

Hogy a f*aszomba bírtok autópályán 100-al menni?  vigyor3
Sejtettem, hogy megkapom miért cammogok. wave
Nekem pontos időre kell érkeznem, se előbb, se később nem jó. A menetidőt szinte perce tudom ha nincs semmi akadály az úton (M0 !). Ha centizem, és 130-al megyek, bármilyen torlódás esetén elkésem. Ezért maradt az a taktika, hogy kicsit előbb, indulva lassaban megyek, és így rövidebb fennakadást (dugót) még 130-140-el ki tudok kompenzálni! (ez 8 év tapasztalata)
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI 2005 Ha utazni szeretnél, klikk ide: www.jolly-joker.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20944 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 14:55:07 »

Sejtettem, hogy megkapom miért cammogok. wave
Nekem pontos időre kell érkeznem, se előbb, se később nem jó. A menetidőt szinte perce tudom ha nincs semmi akadály az úton (M0 !). Ha centizem, és 130-al megyek, bármilyen torlódás esetén elkésem. Ezért maradt az a taktika, hogy kicsit előbb, indulva lassaban megyek, és így rövidebb fennakadást (dugót) még 130-140-el ki tudok kompenzálni! (ez 8 év tapasztalata)

Nem, cammogj csak nyugodtan...  vigyor3

Csak Én nem bírok ilyen lassan menni. Nyáron két bicóval a tetőn mentünk Horvátországba, kb fél óráig bírtam a 140-es tempót, utána ...  vigyor3  (akkor majdnem 9 lityót be is nyakalt)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20945 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 14:56:05 »

Én ha autópálya (és Németország  Wink), akkor 150 v. 160 (inkább az utóbbi  vigyor3) és tempomat bekapcs, lehajtónál kikapcs, addig, meg játszom a "can" és "res" gombokkal, gézpedálhoz, fékhez hozzá sem érek.
Tényleg az MK4-es tempomat az fincsi nagyon.  worship
Az MK3 hát nem rossz, de azért elmarad rendesen az új tesótól.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #20946 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 14:56:49 »

Sejtettem, hogy megkapom miért cammogok. wave
Nekem pontos időre kell érkeznem, se előbb, se később nem jó. A menetidőt szinte perce tudom ha nincs semmi akadály az úton (M0 !). Ha centizem, és 130-al megyek, bármilyen torlódás esetén elkésem. Ezért maradt az a taktika, hogy kicsit előbb, indulva lassaban megyek, és így rövidebb fennakadást (dugót) még 130-140-el ki tudok kompenzálni! (ez 8 év tapasztalata)
Ehhez még annyit tennék hozzá, hogy kényelmesen nyugisan utazni sokkal jobb és kipihenve szállsz ki a kocsiból. Ha meg kicsit gyorsabban mész jobban kell figyelned és rettenetesen el tudsz fáradni a végére. Én a tempós de nyugis módszert szoktam választani. A nejem szövegel állandóan, de az anyósüléshez sajnos széria a mikrofon...
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #20947 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 14:57:04 »

Tényleg az MK4-es tempomat az is fincsi nagyon.  worship
Az MK3 hát nem rossz, de azért elmarad rendesen az új tesótól.

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20948 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 14:57:19 »

Tényleg az MK4-es tempomat az fincsi nagyon.  worship
Az MK3 hát nem rossz, de azért elmarad rendesen az új tesótól.


Nekem jobban bejött a régi, ott egy gombbal tudtam játszani, itt 2 gomb kell... ráadásul egyik bal kéznél, másik jobb kéznél...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20949 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 14:59:18 »

Ehhez még annyit tennék hozzá, hogy kényelmesen nyugisan utazni sokkal jobb és kipihenve szállsz ki a kocsiból. Ha meg kicsit gyorsabban mész jobban kell figyelned és rettenetesen el tudsz fáradni a végére. Én a tempós de nyugis módszert szoktam választani. A nejem szövegel állandóan, de az anyósüléshez sajnos széria a mikrofon...

ezzel mondasz valamit. Csak Én ilyen izgő típus vagyok, szóval az idegeskedés, hogy valaki hogy tud pisilni több, mint 5 percig jobban elfáraszt szerintem...  vigyor3

Nekem most a feleségem hátul ül a gyerekkel, de valahogy ott is van mikrofon...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 412 413 414 415 416 417 418 [419] 420 421 422 423 424 425 426 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.