Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:18:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 504 505 506 507 508 509 510 [511] 512 513 514 515 516 517 518 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21947482 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #25500 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 21:59:11 »

Egy kérdés. Mikor kigyullad az üzemanyag visszajelző (tdci 115le) akkor kb mennyit km-t tudok még menni? Mondeoba is először kigyullad ha kevés üzemanyag van benn, és utána elkezd villogni mikor vészesen kevés? Köszi.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #25501 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 22:04:23 »

Egy kérdés. Mikor kigyullad az üzemanyag visszajelző (tdci 115le) akkor kb mennyit km-t tudok még menni? Mondeoba is először kigyullad ha kevés üzemanyag van benn, és utána elkezd villogni mikor vészesen kevés? Köszi.

Szia!

Nem. Itt nem villog. 80km van még hátra amikor felgyullad, ezt egy sipszoval is jelzi. Majd 40-nel es 20 nal ismet sipol. Ezek szerint nincs fedcomp-od.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25502 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 22:05:20 »

Egy kérdés. Mikor kigyullad az üzemanyag visszajelző (tdci 115le) akkor kb mennyit km-t tudok még menni? Mondeoba is először kigyullad ha kevés üzemanyag van benn, és utána elkezd villogni mikor vészesen kevés? Köszi.
Nekem mikor kigyullad 80km-t mutat a fed komputer.De utána nemvillog,hanem folyamatosan ég.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #25503 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 22:05:58 »

Szia!

Nem. Itt nem villog. 80km van még hátra amikor felgyullad, ezt egy sipszoval is jelzi. Majd 40-nel es 20 nal ismet sipol. Ezek szerint nincs fedcomp-od.

Köszi. Nincs, de dolgozok rajta, hogy legyen Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25504 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 22:08:02 »

Köszi. Nincs, de dolgozok rajta, hogy legyen Smiley
Kell egy óracsoport ami tudja,infogombos indexkar,utána beszerelés után felkellprogramozni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25505 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 22:09:57 »

Szia!

Nem. Itt nem villog. 80km van még hátra amikor felgyullad, ezt egy sipszoval is jelzi. Majd 40-nel es 20 nal ismet sipol. Ezek szerint nincs fedcomp-od.
és minden egyes induláskor sípol, míg kevés az anyag benne. am nekem 40 és 20-nál nem sípol, igaz nincs fedcompom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25506 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 22:19:48 »

és minden egyes induláskor sípol, míg kevés az anyag benne. am nekem 40 és 20-nál nem sípol, igaz nincs fedcompom
Mível nekem van ezt mindig tapasztalom is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #25507 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 20:43:42 »

ha mar a futesnel tartottunk, talaltam a kocsi alatt egy gyanus alkatreszt :-)
Tudna valaki meselni rola? Kb a jobb labam alatt van valahol.



es van egy masik dolog ami furcsa. a motorter kesztyutarto feloli oldalan van (talan) a generator. Erre jon valami cso? Mert lattam ott egy csonkot, ami nem folytatodik sehol. A kep kicsit gyenge, mert telefonnal keszult es nem volt eleg feny, a kocsi alol van csinalva.




Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #25508 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 21:05:26 »

ha mar a futesnel tartottunk, talaltam a kocsi alatt egy gyanus alkatreszt :-)
Tudna valaki meselni rola? Kb a jobb labam alatt van valahol.

es van egy masik dolog ami furcsa. a motorter kesztyutarto feloli oldalan van (talan) a generator. Erre jon valami cso? Mert lattam ott egy csonkot, ami nem folytatodik sehol. A kep kicsit gyenge, mert telefonnal keszult es nem volt eleg feny, a kocsi alol van csinalva.



Az első képen az elektromos fűtőpatron látszik ami vizet melegíti,
a második képen a generátoron lévő műanyag védőburkolatra gondolsz. Erre nem megy semmi cső csak védi a víztől felverődő dzsuvától a generátorod.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #25509 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 21:06:15 »

ha mar a futesnel tartottunk, talaltam a kocsi alatt egy gyanus alkatreszt :-)
Tudna valaki meselni rola? Kb a jobb labam alatt van valahol.


es van egy masik dolog ami furcsa. a motorter kesztyutarto feloli oldalan van (talan) a generator. Erre jon valami cso? Mert lattam ott egy csonkot, ami nem folytatodik sehol. A kep kicsit gyenge, mert telefonnal keszult es nem volt eleg feny, a kocsi alol van csinalva.



A lábad alatt az a  fűtőpatron, ami miatt már pár száz méter után is langyosat fúj dízel létére..
Az a generátor, és dízelnél nem megy rá "cső", csak a benzinesnél.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25510 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 21:18:14 »

Azt tudja valaki,hogy ez a fűtőpatron mikor kapcsol ki-be és honnan tudom,hogy működik e?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #25511 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 21:26:46 »

aszittem az elejen hogy be van kotve a haromfazis   wow1
kosssz   worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25512 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 21:58:57 »

Azt tudja valaki,hogy ez a fűtőpatron mikor kapcsol ki-be és honnan tudom,hogy működik e?
ehune. TIS szerint:

"The electric booster heater is switched on by the powertrain control module (PCM) when the engine is running (signal D+ from the generator is active) and when the ambient temperature is lower than 5şC and the cylinder head temperature falls below 71C.
The cooling system is heated with three glow plugs which are actuated by the PCM when the engine is running.

The heating output of the glow plugs is 750 W."

Azaz akkor fűt, ha jár a motor, a külső hőmérséklet 5 fok alatt van és a hengerfej hőmérséklete 71 fok alatt van.
A 3 fűtőgyertya összteljesítménye 750W
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25513 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 22:04:44 »

ehune. TIS szerint:

"The electric booster heater is switched on by the powertrain control module (PCM) when the engine is running (signal D+ from the generator is active) and when the ambient temperature is lower than 5şC and the cylinder head temperature falls below 71C.
The cooling system is heated with three glow plugs which are actuated by the PCM when the engine is running.

The heating output of the glow plugs is 750 W."

Azaz akkor fűt, ha jár a motor, a külső hőmérséklet 5 fok alatt van és a hengerfej hőmérséklete 71 fok alatt van.
A 3 fűtőgyertya összteljesítménye 750W

Köszi.
És hogy lehet ellenőrizni ,hogy működik e?
Jó sok áramot vesz fel,talán ezt lehet valahogy kimérni?

Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25514 Dátum: 2010.11.22 hétfő, 22:09:31 »


biztos tudni akarod mind a 26 lépést?
Az első kettő az, hogy rámérünk lakatfogóval a vezetékekre.

Elvileg dob DTC-t, ha nem működik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #25515 Dátum: 2010.11.23 kedd, 10:23:21 »

A tegnapi nagy esőzés után ismét beáztam... eddig is éreztem, mintha vizes lenne és vizes is volt az első két ülés elötti padlószőnyeg, de tegnap fel is szedtem s ami az alatt fogadott az embertelen! Ez nem hogy mondeoba, de egy zsigába se szabadna...szó szerint állt a víz a résekben, a szőnyeg alsó része is jól megszívta magát, csavarni lehetett! A padlószőnyeg alatt a tűzfalnál van egy ilyen szürke, vastag - szivacsos valami ami szépen felszívja a vizet. Nem tudom, hogy igazából hol jöhet a víz: ami biztos nem az ajtóknál, azt már megcsináltam, és megnéztem nem ott jön, nem felülről csöpög, mert a gumiszőnyegen nem volt víz. Valahonnan előről-oldalról folyhat alá. A pollenszűrős részt már kiszilóztam, bár lehet nem tökéletesen. Amire gondolok még, hogy a szélvédő alján lévő műanyag foglalat nem teljesen cuppan rá az üvegre, s talán ott folyhat be. a Szélvédőm repedt, lehet az is deformált valamit... nem tudom! ha ilyen téren van tapasztalat légyszi segítsetek, mert megbolondulok, hogy egy ilyen kategóriás autóban ülök a víz közepén!  rinya rinya rinya
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #25516 Dátum: 2010.11.23 kedd, 10:29:25 »



szerintem a legjobb ha alamaszol es rateszed a kezed a futopatronra. Ha forro, akkor muxik. ha nem, akkor vagy nincs eleg hideg vagy nem muxik.
Naplózva
zetec130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #25517 Dátum: 2010.11.23 kedd, 11:29:46 »

A tegnapi nagy esőzés után ismét beáztam... eddig is éreztem, mintha vizes lenne és vizes is volt az első két ülés elötti padlószőnyeg, de tegnap fel is szedtem s ami az alatt fogadott az embertelen! Ez nem hogy mondeoba, de egy zsigába se szabadna...szó szerint állt a víz a résekben, a szőnyeg alsó része is jól megszívta magát, csavarni lehetett! A padlószőnyeg alatt a tűzfalnál van egy ilyen szürke, vastag - szivacsos valami ami szépen felszívja a vizet. Nem tudom, hogy igazából hol jöhet a víz: ami biztos nem az ajtóknál, azt már megcsináltam, és megnéztem nem ott jön, nem felülről csöpög, mert a gumiszőnyegen nem volt víz. Valahonnan előről-oldalról folyhat alá. A pollenszűrős részt már kiszilóztam, bár lehet nem tökéletesen. Amire gondolok még, hogy a szélvédő alján lévő műanyag foglalat nem teljesen cuppan rá az üvegre, s talán ott folyhat be. a Szélvédőm repedt, lehet az is deformált valamit... nem tudom! ha ilyen téren van tapasztalat légyszi segítsetek, mert megbolondulok, hogy egy ilyen kategóriás autóban ülök a víz közepén!  rinya rinya rinya

Szia,
Nekem is beázott egyszer,  hasonlóan éreztem magam. Amíg ki nem száradt , párásodott , volt hogy reggelre belül is befagyott a szélvédő. A pollenszűrőnél jöhetett be a víz , mert a szélvédőnél nem simult oda az üveghez a műagyag takaró.  Az üveg aljáról le volt csúszva az az idom amibe belepattanna a takaró függőleges része. A pollenszűrő felett megigazítottam és kipucoltam azt ahogy tudtam . A vezető felöli oldalon sajnos nem tudtam ezt megtenni, mert az ablaktörlő lapátokat nem tudtam leszedni annyira rá vannak szorulva.   Azóta nem ázott be pedig már többször esett az eső.
Naplózva

2006 TDCi 2.0 130 LE MMT6 ZETEC
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #25518 Dátum: 2010.11.23 kedd, 11:40:36 »

Szia,
Nekem is beázott egyszer,  hasonlóan éreztem magam. Amíg ki nem száradt , párásodott , volt hogy reggelre belül is befagyott a szélvédő. A pollenszűrőnél jöhetett be a víz , mert a szélvédőnél nem simult oda az üveghez a műagyag takaró.  Az üveg aljáról le volt csúszva az az idom amibe belepattanna a takaró függőleges része. A pollenszűrő felett megigazítottam és kipucoltam azt ahogy tudtam . A vezető felöli oldalon sajnos nem tudtam ezt megtenni, mert az ablaktörlő lapátokat nem tudtam leszedni annyira rá vannak szorulva.   Azóta nem ázott be pedig már többször esett az eső.

Valami hasonlót gyanítok én is, mert az a sín amit említettél az ablaknál nem éppen cuppanós! Megnézem mégegyszer, hátha van még mit kiszilózni! Csak azt nem értem ebben az esetben, hogy a vezető felöli részre hogy jut el a pollenszűrőtől? Vagy ott már a szellőzőrendszert használja a "dolog"? A szélvédő alján lévő elvezető műanyagok szélénél a kasztniba vezeti a vizet: az oldalsó elem és az ajtó közti kis lemenő nyílásba...ott be tud jutni a belső térbe? Nem mondom, hogy kis eső lett volna tegnap, mert zuhogott rendesen, de azt fura felfognom, hogy becsöpögés, vagy szivárgással ennyi víz kerülhetett volna az autóba?
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25519 Dátum: 2010.11.23 kedd, 12:13:44 »

Jó annak, akinek van ilyen beépítve, asszem én kénytelen leszek venni egyet. Hol lehet kapni? A bekötés is fontos lehet, hol a relé? A gép alapból tudja kezelni, vagy programozni is kell?

ehune. TIS szerint:

"The electric booster heater is switched on by the powertrain control module (PCM) when the engine is running (signal D+ from the generator is active) and when the ambient temperature is lower than 5şC and the cylinder head temperature falls below 71C.
The cooling system is heated with three glow plugs which are actuated by the PCM when the engine is running.

The heating output of the glow plugs is 750 W."

Azaz akkor fűt, ha jár a motor, a külső hőmérséklet 5 fok alatt van és a hengerfej hőmérséklete 71 fok alatt van.
A 3 fűtőgyertya összteljesítménye 750W

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #25520 Dátum: 2010.11.23 kedd, 12:44:41 »

A tegnapi nagy esőzés után ismét beáztam... eddig is éreztem, mintha vizes lenne és vizes is volt az első két ülés elötti padlószőnyeg, de tegnap fel is szedtem s ami az alatt fogadott az embertelen! Ez nem hogy mondeoba, de egy zsigába se szabadna...szó szerint állt a víz a résekben, a szőnyeg alsó része is jól megszívta magát, csavarni lehetett! A padlószőnyeg alatt a tűzfalnál van egy ilyen szürke, vastag - szivacsos valami ami szépen felszívja a vizet. Nem tudom, hogy igazából hol jöhet a víz: ami biztos nem az ajtóknál, azt már megcsináltam, és megnéztem nem ott jön, nem felülről csöpög, mert a gumiszőnyegen nem volt víz. Valahonnan előről-oldalról folyhat alá. A pollenszűrős részt már kiszilóztam, bár lehet nem tökéletesen. Amire gondolok még, hogy a szélvédő alján lévő műanyag foglalat nem teljesen cuppan rá az üvegre, s talán ott folyhat be. a Szélvédőm repedt, lehet az is deformált valamit... nem tudom! ha ilyen téren van tapasztalat légyszi segítsetek, mert megbolondulok, hogy egy ilyen kategóriás autóban ülök a víz közepén!  rinya rinya rinya
mi a garancia, hogy nem az ajtónál folyik be? Én is megcsináltam egyszer de sokat nem ér, mert a hangszóró konzolba csöpögve annak csavarjain keresztül is átjut a víz. A diagnózis egyszerű: flakon vízzel leöntöd az ablakot és nézed, megjelenik-e a kárpit alsó élénél a víz.
Nekem simán befolyik a gumiszőnyeg alá a jobb hátsón is, pedig ki van nyomva az ajtóban a kérdéses rész szilóval.  gun

A pollenszűrő problémája a jobb1-et áztatja.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #25521 Dátum: 2010.11.23 kedd, 13:30:34 »

Jó annak, akinek van ilyen beépítve, asszem én kénytelen leszek venni egyet. Hol lehet kapni? A bekötés is fontos lehet, hol a relé? A gép alapból tudja kezelni, vagy programozni is kell?


Én bontottat vettem. Két relé van, K168 és K169-el jelölve:

<a href="http://www.arrabonus.hu/W41Z0691.GUI_20100922154238.pdf" target="_blank">http://www.arrabonus.hu/W41Z0691.GUI_20100922154238.pdf</a>

Ha gondolod adok teljes kapcs rajzot, de előbb ellenőrizd, hogy van-e reléd. Ha nincs, akkor szívás lesz bekötni. Programozni nem kell semmit.
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.23 kedd, 13:32:54 írta arrabonus » Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #25522 Dátum: 2010.11.23 kedd, 14:14:20 »

mi a garancia, hogy nem az ajtónál folyik be? Én is megcsináltam egyszer de sokat nem ér, mert a hangszóró konzolba csöpögve annak csavarjain keresztül is átjut a víz. A diagnózis egyszerű: flakon vízzel leöntöd az ablakot és nézed, megjelenik-e a kárpit alsó élénél a víz.
Nekem simán befolyik a gumiszőnyeg alá a jobb hátsón is, pedig ki van nyomva az ajtóban a kérdéses rész szilóval.  gun

A pollenszűrő problémája a jobb1-et áztatja.

Mikor az ajtónál jött be, akkor észrevehető vízcsík ment le a küszöbtől a szőnyegig, ez most nincs, ebből gondolom. Már kiszilóztam mégegyszer, sőt erős vastag szigetelő szalaggal is körberaktam a kényes részeket. De megnézem a leöntéses dolgot! Annyira esélytelennek érzem megtalálni a ludast, mint tűt keresni a szénakazalban! Sad szomoru1
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25523 Dátum: 2010.11.23 kedd, 17:49:39 »

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást a fűtőpatronos témához.

Nekem ugyan van gyárilag ilyenem, de nem nagyon érzem a működését.
Bár elég hamar fúj meleget a beindítás után de ha bekapcsolom a fűtést akkor még lassabban megy fel a víz hőfoka.
Ha kiméletesen megyek vele hidegen akkor 10km után áll be középre.
Ha kicsit hagyom kimozdulni a vízhőfok mutatót és utána jobban terhelem a motort akkor hamar fel tud menni a mutató középre.
Viszont ha motorfékkel gurulok vagy bekapcsolom a fűtést akkor vissza tud hűlni könnyen.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #25524 Dátum: 2010.11.23 kedd, 19:41:02 »

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást a fűtőpatronos témához.

Nekem ugyan van gyárilag ilyenem, de nem nagyon érzem a működését.
Bár elég hamar fúj meleget a beindítás után de ha bekapcsolom a fűtést akkor még lassabban megy fel a víz hőfoka.
Ha kiméletesen megyek vele hidegen akkor 10km után áll be középre.
Ha kicsit hagyom kimozdulni a vízhőfok mutatót és utána jobban terhelem a motort akkor hamar fel tud menni a mutató középre.
Viszont ha motorfékkel gurulok vagy bekapcsolom a fűtést akkor vissza tud hűlni könnyen.


Ez nekem is rettentően hasonló.
Pont ma néztem beinditás után gyakorlatilag azonnal fujta a meleget. De a vizhőfok visszajelzője jó ha 10 km után jött egyenesbe...
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25525 Dátum: 2010.11.23 kedd, 19:51:18 »

Ez nekem is rettentően hasonló.
Pont ma néztem beinditás után gyakorlatilag azonnal fujta a meleget. De a vizhőfok visszajelzője jó ha 10 km után jött egyenesbe...
írtam a váltós topicba, amit ígértem neked wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25526 Dátum: 2010.11.23 kedd, 21:45:04 »

Ez nekem is rettentően hasonló.
Pont ma néztem beinditás után gyakorlatilag azonnal fujta a meleget. De a vizhőfok visszajelzője jó ha 10 km után jött egyenesbe...

Nekem is fütőpatronos és pont 7km-re van a garázstól a melóhelyem...meleg már akkor jön mig becsukom a garázskaput és mire odaérek felesen áll a mutató,de már szerintem előtte is picivel...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25527 Dátum: 2010.11.23 kedd, 21:46:16 »

Nekem is fütőpatronos és pont 7km-re van a garázstól a melóhelyem...meleg már akkor jön mig becsukom a garázskaput és mire odaérek felesen áll a mutató,de már szerintem előtte is picivel...
felesleges ilyeneket írnunk, a benzinesek úgy sem hiszik eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #25528 Dátum: 2010.11.24 szerda, 08:27:46 »

pedig eppen ma reggel volt ra alkalom hogy megnezzem. Hat nem fut rendesen, de meleg (inkabb langyos) azert csak jon.
A mutatom nem maszik fel fel ora maszkalas utan sem. Valszeg termosztat gond.

Valaki tudna Bardis kodokat adni a 2 termosztatra? Az o katalogusuk szerint a mondeo csak 1 termosztatos. Fordtol nem akarok venni mert nincs rajuk penzem.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25529 Dátum: 2010.11.24 szerda, 08:43:59 »

Köszi Arri,
Ma teszem aknára, ha látom mi kell belé, összeírom és beépítem.

A fűtőpatronok önállóan is kaphatók vajon, vagy az egész berendezés egybe van építve bonthatatlanul?

Én bontottat vettem. Két relé van, K168 és K169-el jelölve:

Ha gondolod adok teljes kapcs rajzot, de előbb ellenőrizd, hogy van-e reléd. Ha nincs, akkor szívás lesz bekötni. Programozni nem kell semmit.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #25530 Dátum: 2010.11.24 szerda, 08:45:18 »

Nekem is fütőpatronos és pont 7km-re van a garázstól a melóhelyem...meleg már akkor jön mig becsukom a garázskaput és mire odaérek felesen áll a mutató,de már szerintem előtte is picivel...

Azt hadd kerdezzem meg.
Ezen tavolsag alatt mennyire hajtod meg a gepet?

Mert azt neztem reggel ha temposabban jovok. Akkor a mutato hamarabb kozepre kerul
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #25531 Dátum: 2010.11.24 szerda, 08:56:22 »

Köszi Arri,
Ma teszem aknára, ha látom mi kell belé, összeírom és beépítem.

A fűtőpatronok önállóan is kaphatók vajon, vagy az egész berendezés egybe van építve bonthatatlanul?


A fűtőpatron egy rövid alucső, amelyben kering a víz. Belelóg három izzítógyertya, egyenként 250W teljesítménnyel. A gyertyákat két relé kapcsolja, az egyik egyet, a másik kettőt. Ezeket a PCM vezérli ahogyan azt Relhist leírta. A diag programban úgy láttam, hogy a bekapcsolt izzítógyertyák számával a fűtés mértékét is vezérli. 0, 250, 500, 750 W-ot tud bekapcsolni, gondolom a külső hőmérséklet függvényében.

Én óvatosságból megvettem a patront, a csöveket és a két relét is, de csak a fűtőpatront és annak kábelét kellett felhasználnom. Ha a te géped nincs előkészítve, a maradékot át tudom adni.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25532 Dátum: 2010.11.24 szerda, 09:16:25 »

Én egy kicsit komplettebb rendszerben gondolkodom. Inka csinálok egy nagyobb patront, amibe 230-as fűtést is beteszek, hogy reggelente előfűthessem a gépet indítás előtt. A relé persze ahhoz is kell, úgyhogy biznicelhetünk. Ma du. benézek alá. Tervezem még a go szűrő előmelegítését is, bár a globális felmelegedés korában az nem biztos, hogy jáccik.

Az izzító gyertya az ugyanaz, mint a motorban?

A fűtőpatron egy rövid alucső, amelyben kering a víz. Belelóg három izzítógyertya, egyenként 250W teljesítménnyel. A gyertyákat két relé kapcsolja, az egyik egyet, a másik kettőt. Ezeket a PCM vezérli ahogyan azt Relhist leírta. A diag programban úgy láttam, hogy a bekapcsolt izzítógyertyák számával a fűtés mértékét is vezérli. 0, 250, 500, 750 W-ot tud bekapcsolni, gondolom a külső hőmérséklet függvényében.

Én óvatosságból megvettem a patront, a csöveket és a két relét is, de csak a fűtőpatront és annak kábelét kellett felhasználnom. Ha a te géped nincs előkészítve, a maradékot át tudom adni.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #25533 Dátum: 2010.11.24 szerda, 10:09:11 »


Az izzító gyertya az ugyanaz, mint a motorban?


Nem néztem meg.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #25534 Dátum: 2010.11.24 szerda, 10:23:49 »

azt nehezen hinnem, hiszen a patron max 4 cm atmeroju. nezzetek meg a kepet amit feljebb csatoltam.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25535 Dátum: 2010.11.24 szerda, 10:57:00 »

Az valóban más. Kérdés, hogy kapható vajon egyesével a patron?

azt nehezen hinnem, hiszen a patron max 4 cm atmeroju. nezzetek meg a kepet amit feljebb csatoltam.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #25536 Dátum: 2010.11.24 szerda, 11:08:42 »

Az valóban más. Kérdés, hogy kapható vajon egyesével a patron?

Egyszer utánanéztem ennek a patron dolognak. Külön nem kapható hozzá izzítógyertya és semmi más típussal nem helyettesíthető. Egyben lehet csak venni az egész egységet, de az valami 80ezer Ft. A bontottal meg az a gond, hogy egy idő után mindegyik kifekszik.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #25537 Dátum: 2010.11.24 szerda, 11:39:18 »

Sziasztok!

A problémám a következő:
Két-három napja, főleg indítás után ha tekerem a kormányt akadozik, nyekergő hanggal, alig lehet tekerni a kormányt.
Menet közben is érezni, de ott ritkább. Meleg motorral álló helyzetben ugyanúgy akad, csak nem ad hangot. Mi lehet a gond?

Üdv
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #25538 Dátum: 2010.11.24 szerda, 17:36:49 »

Sziasztok!

A problémám a következő:
Két-három napja, főleg indítás után ha tekerem a kormányt akadozik, nyekergő hanggal, alig lehet tekerni a kormányt.
Menet közben is érezni, de ott ritkább. Meleg motorral álló helyzetben ugyanúgy akad, csak nem ad hangot. Mi lehet a gond?

Üdv
Első körben cseréld le az olajat a szervóban (cikk a főoldalon a szerviz topikban), ha nem javul, akkor két dolog lehet: Vagy a kormányoszlop összekötő csúszkája száradt ki, ez az utastérben van, erről is van egy cikk, vagy kopott a kormánymű. A felújítása kb. 70-90ezer, az új kormánymű 100 fölött, de lehet bontottat is kapni, de az olyan is. De lehet még szervószivattyú gond is.
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.24 szerda, 17:38:46 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25539 Dátum: 2010.11.24 szerda, 18:35:57 »

Na megnéződött.
A gumicső egy 20mm átmérőjű slag, egy műanyag közdarabra van feltéve. Láttam egy vakcsatlakozót, valami piros fedél zárja most le. A rajzolt helyen relét nem láttam. Ha esetleg tucc egy képet készíteni a reléről, kiderülhet, hogy rossz helyen kerestem. A torony környékén semmi nem volt...

A fűtőpatron egy rövid alucső, amelyben kering a víz. Belelóg három izzítógyertya, egyenként 250W teljesítménnyel. A gyertyákat két relé kapcsolja, az egyik egyet, a másik kettőt. Ezeket a PCM vezérli ahogyan azt Relhist leírta. A diag programban úgy láttam, hogy a bekapcsolt izzítógyertyák számával a fűtés mértékét is vezérli. 0, 250, 500, 750 W-ot tud bekapcsolni, gondolom a külső hőmérséklet függvényében.

Én óvatosságból megvettem a patront, a csöveket és a két relét is, de csak a fűtőpatront és annak kábelét kellett felhasználnom. Ha a te géped nincs előkészítve, a maradékot át tudom adni.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #25540 Dátum: 2010.11.24 szerda, 18:46:59 »

Na megnéződött.
A gumicső egy 20mm átmérőjű slag, egy műanyag közdarabra van feltéve. Láttam egy vakcsatlakozót, valami piros fedél zárja most le. A rajzolt helyen relét nem láttam. Ha esetleg tucc egy képet készíteni a reléről, kiderülhet, hogy rossz helyen kerestem. A torony környékén semmi nem volt...


A torony mögött, a tűzfalra van felszerelve. De ha a vakcsatlakozó megvan, akkor a relék is be vannak építve.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #25541 Dátum: 2010.11.24 szerda, 19:02:29 »

A torony mögött, a tűzfalra van felszerelve. De ha a vakcsatlakozó megvan, akkor a relék is be vannak építve.

A relék véletlenül nem a motortéri biztosíték dobozban van? Nekem ott van a relé a kiegfűtéshez.(mondjuk az enyém gázolajos)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #25542 Dátum: 2010.11.24 szerda, 19:14:15 »

A relék véletlenül nem a motortéri biztosíték dobozban van? Nekem ott van a relé a kiegfűtéshez.(mondjuk az enyém gázolajos)

Nem. Ott egy 60A-es biztosíték van. Holnap csinálok képet. De vissza lehet követni a vakcsatlakozótól felfutó kábelt a két reléig.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #25543 Dátum: 2010.11.24 szerda, 19:14:50 »

pedig eppen ma reggel volt ra alkalom hogy megnezzem. Hat nem fut rendesen, de meleg (inkabb langyos) azert csak jon.
A mutatom nem maszik fel fel ora maszkalas utan sem. Valszeg termosztat gond.

Valaki tudna Bardis kodokat adni a 2 termosztatra? Az o katalogusuk szerint a mondeo csak 1 termosztatos. Fordtol nem akarok venni mert nincs rajuk penzem.
pedig olajkörit csak a ford-tól tudsz venni! vigyor3
Ugyanis nem létezik belőle utángyártott! pias
De szerintem nem egetverő- 6,5 ft körül van a kromaxban.   vigyor3 http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=43128751&termek_al_id=21696
A főköriből meg facet-et vegyél.olasz,de jól bevál márka.sacc 5e ft,de eltérő lehet más más bolban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25544 Dátum: 2010.11.24 szerda, 20:23:12 »

Azt hadd kerdezzem meg.
Ezen tavolsag alatt mennyire hajtod meg a gepet?

Mert azt neztem reggel ha temposabban jovok. Akkor a mutato hamarabb kozepre kerul

90-100
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25545 Dátum: 2010.11.24 szerda, 20:32:03 »

90-100
tied nem is tud ilyen lassan menni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25546 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 07:57:08 »

Annyi biszb@sz van ott összetornyozva, hogy fentről nem is látszott a feljövő kábel... Kicsit elszántabban, meg jobb megvilágítással felvértezve kell benéznem.

Nem. Ott egy 60A-es biztosíték van. Holnap csinálok képet. De vissza lehet követni a vakcsatlakozótól felfutó kábelt a két reléig.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25547 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 09:00:10 »

tied nem is tud ilyen lassan menni eplus2

ennyivel állok ki a garázsból... wow1
Naplózva
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #25548 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 10:59:35 »

Első körben cseréld le az olajat a szervóban (cikk a főoldalon a szerviz topikban), ha nem javul, akkor két dolog lehet: Vagy a kormányoszlop összekötő csúszkája száradt ki, ez az utastérben van, erről is van egy cikk, vagy kopott a kormánymű. A felújítása kb. 70-90ezer, az új kormánymű 100 fölött, de lehet bontottat is kapni, de az olyan is. De lehet még szervószivattyú gond is.

Köszi, megnézem és jelentkezem worship
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #25549 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 15:10:48 »

Annyi biszb@sz van ott összetornyozva, hogy fentről nem is látszott a feljövő kábel... Kicsit elszántabban, meg jobb megvilágítással felvértezve kell benéznem.

Itt keresd:
Naplózva
Oldalak: 1 ... 504 505 506 507 508 509 510 [511] 512 513 514 515 516 517 518 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.