Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:56:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 520 521 522 523 524 525 526 [527] 528 529 530 531 532 533 534 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21886583 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #26300 Dátum: 2010.12.25 szombat, 16:31:52 »

Hali,

tegnap azt vettem észre, hogy a jobb fényszóróm teljessen beködösödött. Gyorsan kikaptam, kiszedtem az izzókat és hajszárítóval kiszárítottam. Egyben át is néztem hol mehetett bele a víz de nem találtam semmi különöset. Az a gumi tömítés ami a fényszóró körül meg elég jó állapotban van de nem tom teljessen körbe e kell mennie vagy nem mivel nekem az alsó részén csak a két sarkánal van belőle. Az alján az egyik rögzítő pöcök is el van törve de ha jól tudom a plexi ragasztva van így ennek nincs nagy jelentősége.
Miután kiszárítottam összeraktam, a hátsó záró műanyag tömítését átnéztem, hibátlan, de mindenesetre bezsíroztam. Ma délelőtt megnéztem és megint ködösödik, de most csak az aljában van, tegnap az egész be volt ködösödve. Mondjuk e lehet attól is, hogy tegnap nem szárítottam ki teljessen de akkor is mitől lehet ez? Mit nézzek meg? Volt már valakinél hasonló?

üdv.

Boldog Karácsonyt mindenkinek!


Hi,
nézd meg a szellőzóket nincsenek-e letömődve. Ha jól emlékszem a lámpa hátulján vannak, vagy van pici fekete gumi bigyó.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #26301 Dátum: 2010.12.25 szombat, 16:51:43 »

Hali,

tegnap azt vettem észre, hogy a jobb fényszóróm teljessen beködösödött. Gyorsan kikaptam, kiszedtem az izzókat és hajszárítóval kiszárítottam. Egyben át is néztem hol mehetett bele a víz de nem találtam semmi különöset. Az a gumi tömítés ami a fényszóró körül meg elég jó állapotban van de nem tom teljessen körbe e kell mennie vagy nem mivel nekem az alsó részén csak a két sarkánal van belőle. Az alján az egyik rögzítő pöcök is el van törve de ha jól tudom a plexi ragasztva van így ennek nincs nagy jelentősége.
Miután kiszárítottam összeraktam, a hátsó záró műanyag tömítését átnéztem, hibátlan, de mindenesetre bezsíroztam. Ma délelőtt megnéztem és megint ködösödik, de most csak az aljában van, tegnap az egész be volt ködösödve. Mondjuk e lehet attól is, hogy tegnap nem szárítottam ki teljessen de akkor is mitől lehet ez? Mit nézzek meg? Volt már valakinél hasonló?

üdv.

Boldog Karácsonyt mindenkinek!


vegyed la a hátulját oszt kiszellőzik  heureka
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26302 Dátum: 2010.12.25 szombat, 17:16:05 »

Hi,
nézd meg a szellőzóket nincsenek-e letömődve. Ha jól emlékszem a lámpa hátulján vannak, vagy van pici fekete gumi bigyó.
egy van alul és egy van hátul
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #26303 Dátum: 2010.12.25 szombat, 18:21:27 »

Sziasztok.
Van egy 2005os 90 le s ford focus. 1.6 os diesel kombi 120000 km el. Van e eselye hogy elhagyjon engem ugyancsak 90 le 2.0 diesel. kombi. mondeo 2001 es 300000 kmel. na meg a suly miatt is. a mondeo nehezebb. Szerintetek?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26304 Dátum: 2010.12.25 szombat, 18:27:28 »

Sziasztok.
Van egy 2005os 90 le s ford focus. 1.6 os diesel kombi 120000 km el. Van e eselye hogy elhagyjon engem ugyancsak 90 le 2.0 diesel. kombi. mondeo 2001 es 300000 kmel. na meg a suly miatt is. a mondeo nehezebb. Szerintetek?
Diesel-nek mindenre van esélye, és szerintem nem összehasonlítható egy 1.6-os egy 2.0-essel hiába egyezik meg a teljesítményük!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #26305 Dátum: 2010.12.25 szombat, 18:50:06 »

Diesel-nek mindenre van esélye, és szerintem nem összehasonlítható egy 1.6-os egy 2.0-essel hiába egyezik meg a teljesítményük!!
Szerintem is mondtam en a gazdajanak hogy a helyedbe nem probalkoznak.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #26306 Dátum: 2010.12.25 szombat, 18:51:33 »

Sziasztok.
Van egy 2005os 90 le s ford focus. 1.6 os diesel kombi 120000 km el. Van e eselye hogy elhagyjon engem ugyancsak 90 le 2.0 diesel. kombi. mondeo 2001 es 300000 kmel. na meg a suly miatt is. a mondeo nehezebb. Szerintetek?
egyértelmű, hogy azonos teljesítménynél a gyorsítóképesség a könnyebb járművet segíti.
Ki kell számolni, mennyi kilogrammot kell mozgatnia egy lóerőnek. Ez a döntő (Tekintsünk most el a többi kisebb tényezőtől, mint légellenállás, dörzsveszteség, gumik tapadása, emberi kéz gyorsasága a váltásnál)
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26307 Dátum: 2010.12.25 szombat, 18:52:33 »

egyértelmű, hogy azonos teljesítménynél a gyorsítóképesség a könnyebb járművet segíti.
Ki kell számolni, mennyi kilogrammot kell mozgatnia egy lóerőnek. Ez a döntő (Tekintsünk most el a többi kisebb tényezőtől, mint légellenállás, dörzsveszteség, gumik tapadása, emberi kéz gyorsasága a váltásnál)
a mondeo kb 40NM-rel eőrsebb, szerintem ez nemelég a súlytöbbletre..
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #26308 Dátum: 2010.12.25 szombat, 19:21:30 »

egy van alul és egy van hátul

esetleg fotó, hogy hol találom és, hogy néznek ki ezek. zárva vagy nyitva kellene lenniük?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26309 Dátum: 2010.12.25 szombat, 19:26:14 »

esetleg fotó, hogy hol találom és, hogy néznek ki ezek. zárva vagy nyitva kellene lenniük?

egy a felső sarkában van az index mellett, és egy az alján egy kis műanyag 4szöglető részben. mind2 kis gumidugó, azokat húzdd le és nézd meg, hogy nincs-e eltömődve
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #26310 Dátum: 2010.12.25 szombat, 23:30:41 »

egy a felső sarkában van az index mellett, és egy az alján egy kis műanyag 4szöglető részben. mind2 kis gumidugó, azokat húzdd le és nézd meg, hogy nincs-e eltömődve

kösz,
kolnap megnézem ha nem fog havazni.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26311 Dátum: 2010.12.25 szombat, 23:34:14 »

kösz,
kolnap megnézem ha nem fog havazni.
ha nem találod meg, akkor lövök róla képeket
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tonyka
Vendég
« Új hozzászólás #26312 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 19:36:07 »

Sziasztok!

Egy ideje beszorul a központi záram, a vezető oldalon, főképp mióta hideg van, kézzel sem tudom kinyitni belülről, olyan mintha valami rugó húzná vissza. Mindig a távirányítóval kell sz@rakodnom, hogy kinyíljon, tud valaki valami okosat ez ügyben, járt már így más is?

Köszönöm előre is a segítséget!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26313 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 19:55:02 »

Sziasztok!

Egy ideje beszorul a központi záram, a vezető oldalon, főképp mióta hideg van, kézzel sem tudom kinyitni belülről, olyan mintha valami rugó húzná vissza. Mindig a távirányítóval kell sz@rakodnom, hogy kinyíljon, tud valaki valami okosat ez ügyben, járt már így más is?

Köszönöm előre is a segítséget!
Kikellene szedni és jól kipucolni ás bekenni olajjal.Ha ez nemsegít akkor csere.de mielőtt kiszeded fújd be.Keresd meg V.Tamás írását ő már járt így.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26314 Dátum: 2010.12.28 kedd, 09:19:20 »

Karácsonykor volt egy kis szabadidöm és leszedtem a kormányról a 4db.ezüst boritást,ugyanis már le voltak kopva.
Szépen lecsisztoltam és lefújtam feketére....
Szerintem nagyon jó lett,jól mutat a fekete rajta nagyon nyes nyes
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #26315 Dátum: 2010.12.28 kedd, 11:04:28 »

kepek a feketerol?
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #26316 Dátum: 2010.12.28 kedd, 11:39:47 »

Sziasztok!

A helyzet az, hogy az ablakmosó folyadék keverési aránya nem lett megfelelő, így a csövekbe befagyott a kvázi víz.
Fedett/fűtött/meleg helyre esélyem sincs beállni, hogy kiolvadjon és kispriccoljam belőle a vizet miután kiolvadt.
Mit tanácsoltok? Az ablamosó folyadék tartályában nincs befagyva a víz még, de a -17-et nem fogja biztos kibírni.
Egyrészt aggódok, hogy szétfagy valahol a rendszer másrészt jó lenne ha kilátnék út közben.
Mit csináljak szerintetek?
Az ablakmosó motorja már meg sem nyikkan, gondolom befagyott. Ez hol van? Gondolom nem hozzáférhető helyen....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #26317 Dátum: 2010.12.28 kedd, 11:57:26 »

Sziasztok!

A helyzet az, hogy az ablakmosó folyadék keverési aránya nem lett megfelelő, így a csövekbe befagyott a kvázi víz.
Fedett/fűtött/meleg helyre esélyem sincs beállni, hogy kiolvadjon és kispriccoljam belőle a vizet miután kiolvadt.
Mit tanácsoltok? Az ablamosó folyadék tartályában nincs befagyva a víz még, de a -17-et nem fogja biztos kibírni.
Egyrészt aggódok, hogy szétfagy valahol a rendszer másrészt jó lenne ha kilátnék út közben.
Mit csináljak szerintetek?
Az ablakmosó motorja már meg sem nyikkan, gondolom befagyott. Ez hol van? Gondolom nem hozzáférhető helyen....
ha a tartályban nem fagyott a víz de a motor nem megy, akkor vagy biztosíték vagy szivattyúhalál...
szivattyú a tartály alján van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26318 Dátum: 2010.12.28 kedd, 11:59:20 »

Sziasztok!

A helyzet az, hogy az ablakmosó folyadék keverési aránya nem lett megfelelő, így a csövekbe befagyott a kvázi víz.
Fedett/fűtött/meleg helyre esélyem sincs beállni, hogy kiolvadjon és kispriccoljam belőle a vizet miután kiolvadt.
Mit tanácsoltok? Az ablamosó folyadék tartályában nincs befagyva a víz még, de a -17-et nem fogja biztos kibírni.
Egyrészt aggódok, hogy szétfagy valahol a rendszer másrészt jó lenne ha kilátnék út közben.
Mit csináljak szerintetek?
Az ablakmosó motorja már meg sem nyikkan, gondolom befagyott. Ez hol van? Gondolom nem hozzáférhető helyen....
Rajta van a tartályon,és ha jól emlékszem valaki azt írta múltkor,hogy hozzá férj lekell venni a lökhárítót sajnos.Vagy esetleg alulról ha leveszed a az alsó burkolatot,kerék védőburkolatot.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #26319 Dátum: 2010.12.28 kedd, 12:24:55 »

Sziasztok!

A helyzet az, hogy az ablakmosó folyadék keverési aránya nem lett megfelelő, így a csövekbe befagyott a kvázi víz.
Fedett/fűtött/meleg helyre esélyem sincs beállni, hogy kiolvadjon és kispriccoljam belőle a vizet miután kiolvadt.
Mit tanácsoltok? Az ablamosó folyadék tartályában nincs befagyva a víz még, de a -17-et nem fogja biztos kibírni.
Egyrészt aggódok, hogy szétfagy valahol a rendszer másrészt jó lenne ha kilátnék út közben.
Mit csináljak szerintetek?
Az ablakmosó motorja már meg sem nyikkan, gondolom befagyott. Ez hol van? Gondolom nem hozzáférhető helyen....

elmész moziba pl. westend vagy hasonló, mélygarázsban parkolsz ahol kb. +10C van, a film végére már kiolvad
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26320 Dátum: 2010.12.28 kedd, 12:29:29 »

Karácsonykor volt egy kis szabadidöm és leszedtem a kormányról a 4db.ezüst boritást,ugyanis már le voltak kopva.
Szépen lecsisztoltam és lefújtam feketére....
Szerintem nagyon jó lett,jól mutat a fekete rajta nagyon nyes nyes
és hol a kép róla?? taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26321 Dátum: 2010.12.28 kedd, 12:31:22 »

Rajta van a tartályon,és ha jól emlékszem valaki azt írta múltkor,hogy hozzá férj lekell venni a lökhárítót sajnos.Vagy esetleg alulról ha leveszed a az alsó burkolatot,kerék védőburkolatot.
igen le kell venni a lököst, és a tartály is, mert a szivattyú a  tartály másik oldalán van szomoru1 esetleg meg lehet próbálni a ködlámpa helyén benyúlni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #26322 Dátum: 2010.12.28 kedd, 13:32:54 »

ha a tartályban nem fagyott a víz de a motor nem megy, akkor vagy biztosíték vagy szivattyúhalál...
szivattyú a tartály alján van.

A tartályból egy csővel majd az összes lötyit sikerült leszívni, csak egy kis jégkása maradt az alján.
Öntöttem bele tömény téli szélvédőmosót, -40eset. Várok kicsit, aztán megpróbálom hátha beindul.
Aggaszt, hogy a motorja néma, nem is erőlködik. Túl sokat nem próbáltam ám nyaggatni miután befagyott, lehet mégis meghalt?  falbav
Ha esetleg biztosíték probléma, akkor melyiket kellene cserélni és hol a biztosítéktábla?
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26323 Dátum: 2010.12.28 kedd, 13:58:41 »

Sziasztok!

Elkezdett rosszalkodni a generátorom. Hidegen, indítás után max 12,7-tel tölt. Kicsit járatva, melegedve is csak max 13,8 ra megy fel az érték. Néha úgy érzem hogy visszafogná a kocsit is(de ez már lehet csak halucináció) beka3 beka3. Ezt a gondot is megoldaná egy szénkefe csere?
 Vagy kezdjek generátort keresni?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26324 Dátum: 2010.12.28 kedd, 14:33:36 »

és hol a kép róla?? taps
Holnap megprobálom felrakni mert ma dolgozok,még soha nem tettem ide fel képet,mi a menete?
üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26325 Dátum: 2010.12.28 kedd, 14:35:36 »

Holnap megprobálom felrakni mert ma dolgozok,még soha nem tettem ide fel képet,mi a menete?
üdv
feltöltöd egy képmegosztóra, aztán az ott kapott linket berakod ide
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26326 Dátum: 2010.12.28 kedd, 20:41:35 »

szerintem egyszerűbb emelőn felemelni és alulról könnyen hozzá lehet férni....vagy akna.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26327 Dátum: 2010.12.28 kedd, 20:53:27 »

szerintem egyszerűbb emelőn felemelni és alulról könnyen hozzá lehet férni....vagy akna.
nekem pl ott van az alsó burkolat, akkor azt is le kell venni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26328 Dátum: 2010.12.28 kedd, 20:58:06 »

Sziasztok!

Elkezdett rosszalkodni a generátorom. Hidegen, indítás után max 12,7-tel tölt. Kicsit járatva, melegedve is csak max 13,8 ra megy fel az érték. Néha úgy érzem hogy visszafogná a kocsit is(de ez már lehet csak halucináció) beka3 beka3. Ezt a gondot is megoldaná egy szénkefe csere?
 Vagy kezdjek generátort keresni?
ha nem a fesszabályzó haldoklik-pedig az túltölteni szokott,akkor a kefecsere csak használni fog neki! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #26329 Dátum: 2010.12.29 szerda, 10:38:02 »

Tegnap megkínáltam egy kis kényeztetéssel a kocsit.
Picit kezdett darabosan mozogni a kormány. Nosza beledugtam az ujjam a szervó olajba és hát ilyen fekete szervo olajat biztos nem kapni.
Vettem MOLos automataváltó olajat, az elég jó minőség.
A leeresztés nem volt egyszerű, mert a gyári bilincsek olyan oldhatatlan cuccok, a fűrész segített. Kinyomás, tekergetés, jött a feka trutyi. Utána beküldtem motorolajat mosási célzattal, más nem volt otthon. Az is feketén távozott. Lett volna még kedvem még egy öblögetésre, de nem volt mivel, úgy hogy bezúdult a hidraulika olaj.Hamar kitolta a levegőt és onnatól meg is szűnt a darabosság.
Ma reggel a sűrű mínuszban is gondtalanul viselte magát.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #26330 Dátum: 2010.12.29 szerda, 11:40:29 »

Tegnap megkínáltam egy kis kényeztetéssel a kocsit.
Picit kezdett darabosan mozogni a kormány. Nosza beledugtam az ujjam a szervó olajba és hát ilyen fekete szervo olajat biztos nem kapni.
Vettem MOLos automataváltó olajat, az elég jó minőség.
A leeresztés nem volt egyszerű, mert a gyári bilincsek olyan oldhatatlan cuccok, a fűrész segített. Kinyomás, tekergetés, jött a feka trutyi. Utána beküldtem motorolajat mosási célzattal, más nem volt otthon. Az is feketén távozott. Lett volna még kedvem még egy öblögetésre, de nem volt mivel, úgy hogy bezúdult a hidraulika olaj.Hamar kitolta a levegőt és onnatól meg is szűnt a darabosság.
Ma reggel a sűrű mínuszban is gondtalanul viselte magát.

tavaszra én is le akarom cserélni valamikor...
mit fűrészeltél? elvileg van gyorscsatlakozó ahol le lehet ereszteni a szervó olajat
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #26331 Dátum: 2010.12.29 szerda, 11:52:31 »

Tegnap megkínáltam egy kis kényeztetéssel a kocsit.
Picit kezdett darabosan mozogni a kormány. Nosza beledugtam az ujjam a szervó olajba és hát ilyen fekete szervo olajat biztos nem kapni.
Vettem MOLos automataváltó olajat, az elég jó minőség.
A leeresztés nem volt egyszerű, mert a gyári bilincsek olyan oldhatatlan cuccok, a fűrész segített. Kinyomás, tekergetés, jött a feka trutyi. Utána beküldtem motorolajat mosási célzattal, más nem volt otthon. Az is feketén távozott. Lett volna még kedvem még egy öblögetésre, de nem volt mivel, úgy hogy bezúdult a hidraulika olaj.Hamar kitolta a levegőt és onnatól meg is szűnt a darabosság.
Ma reggel a sűrű mínuszban is gondtalanul viselte magát.
Hát igen, az a cső, ami a cikkemben is szerepel, kicsit trükkösen jön szét. De örülök, hogy sikerült orvosolni a problémát!
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #26332 Dátum: 2010.12.29 szerda, 13:10:22 »

Így volt gyorsabb. TZS is mondta, hogy ott a jó, én meg nem sokat gondolkodtam, hanem cselekedtem. Nem ártottam neki, a két fix szorító helyett két aba bilincset tettem vissza.
tavaszra én is le akarom cserélni valamikor...
mit fűrészeltél? elvileg van gyorscsatlakozó ahol le lehet ereszteni a szervó olajat
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26333 Dátum: 2010.12.29 szerda, 13:47:06 »

Sziasztok!

Elkezdett rosszalkodni a generátorom. Hidegen, indítás után max 12,7-tel tölt. Kicsit járatva, melegedve is csak max 13,8 ra megy fel az érték. Néha úgy érzem hogy visszafogná a kocsit is(de ez már lehet csak halucináció) beka3 beka3. Ezt a gondot is megoldaná egy szénkefe csere?
 Vagy kezdjek generátort keresni?

Inkább akumlátor gond... hidegben nagyon lemerül, jó nagy áramot vesz fel, és ezért nem tudja tartani a feszültséget.
Ha egy óra autókázás után sincs meg a megfelelő feszültség, akkor már kezdhetsz aggódni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #26334 Dátum: 2010.12.29 szerda, 16:01:17 »

Szevasztok!

Most jövök a Ford márkaszervizből.Izzítógyertyát cseréltem és a hibakód benne maradt villogott tovább az izzító lámpája.
A szervizben azt mondták ,hogy nem lehet kiütni a hibát mert az 1 porlasztó nem jó  de a legjobb ha mind a 4 cserélem.
Ez lehetséges? Van köze a porlasztónak és az izzítógyertya hibakódjának egymáshoz?Miért nem lehet kiütni a hibát?  Vagy csak le akarnak húzni? Szerintem igen.
Tatabányai vagyok megtudja nekem ezt nézni valaki? Ha kell elmegyek szívesen.A választ előre köszönöm.
Üdv mindenkinek
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #26335 Dátum: 2010.12.29 szerda, 16:10:35 »

Szevasztok!

Most jövök a Ford márkaszervizből.Izzítógyertyát cseréltem és a hibakód benne maradt villogott tovább az izzító lámpája.
A szervizben azt mondták ,hogy nem lehet kiütni a hibát mert az 1 porlasztó nem jó  de a legjobb ha mind a 4 cserélem.
Ez lehetséges? Van köze a porlasztónak és az izzítógyertya hibakódjának egymáshoz?Miért nem lehet kiütni a hibát?  Vagy csak le akarnak húzni? Szerintem igen.
Tatabányai vagyok megtudja nekem ezt nézni valaki? Ha kell elmegyek szívesen.A választ előre köszönöm.
Üdv mindenkinek
Az enyémet ott szervizelték Tbányán semmi jót nem tudnék mondani róluk,jól meg is szivtam,ezért azt ajánlom vidd valami megbizható szakihoz sajna bányán nem ismerek szerelőket,de a Fordhoz neeeeee vidd!!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26336 Dátum: 2010.12.29 szerda, 16:13:05 »

Szevasztok!

Most jövök a Ford márkaszervizből.Izzítógyertyát cseréltem és a hibakód benne maradt villogott tovább az izzító lámpája.
A szervizben azt mondták ,hogy nem lehet kiütni a hibát mert az 1 porlasztó nem jó  de a legjobb ha mind a 4 cserélem.
Ez lehetséges? Van köze a porlasztónak és az izzítógyertya hibakódjának egymáshoz?Miért nem lehet kiütni a hibát?  Vagy csak le akarnak húzni? Szerintem igen.
Tatabányai vagyok megtudja nekem ezt nézni valaki? Ha kell elmegyek szívesen.A választ előre köszönöm.
Üdv mindenkinek
ezt most jól értem, hogy a villogó izzításjelző miatt izzítógyertyákat cseréltek?? wow1

az izzítógyertyának van hibakódja wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26337 Dátum: 2010.12.29 szerda, 16:13:52 »

Szevasztok!

Most jövök a Ford márkaszervizből.Izzítógyertyát cseréltem és a hibakód benne maradt villogott tovább az izzító lámpája.
A szervizben azt mondták ,hogy nem lehet kiütni a hibát mert az 1 porlasztó nem jó  de a legjobb ha mind a 4 cserélem.
Ez lehetséges? Van köze a porlasztónak és az izzítógyertya hibakódjának egymáshoz?Miért nem lehet kiütni a hibát?  Vagy csak le akarnak húzni? Szerintem igen.
Tatabányai vagyok megtudja nekem ezt nézni valaki? Ha kell elmegyek szívesen.A választ előre köszönöm.
Üdv mindenkinek
nem biztos-bár esélyes,hogy lehúzás.Megtudsz bizonyosodni,ha elkéred a hibakódokat,és itt majd jól kielemezzük!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #26338 Dátum: 2010.12.29 szerda, 16:35:53 »

Az izzítók valóban rosszak voltak már +6 fokban el sem indult.Kicseréltem -12 volt Tatabányán ma első izzításra beindult.
De izzítás után villogni kezd az izzítást jelző lámpa.Holnap megyek Oroszlányra hátha ott sikerrel járok.
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26339 Dátum: 2010.12.29 szerda, 16:36:37 »

Inkább akumlátor gond... hidegben nagyon lemerül, jó nagy áramot vesz fel, és ezért nem tudja tartani a feszültséget.
Ha egy óra autókázás után sincs meg a megfelelő feszültség, akkor már kezdhetsz aggódni.

Az akksi még csak 1 éves kb. bár ez nem jelent semmit. Hétvégén rátöltök a töltővel, hátha.
 De e generátor miatt aggódom, mert kicsit fűstös szag jön be néha. Olyan mint amikor szétég a főtengely tárcsa. Na most azt kizárnám mert nemrég cseréltünk mindent. 30.000 km-t mentenm vele azóta. ennyitnél csak többet bír. gun
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #26340 Dátum: 2010.12.29 szerda, 16:43:28 »

Tatára hordom az Emmerhez meg vagyok vele elégedve.Cseréltem rezgéscsillapítót ami a főtengelyen van azt hiszem így hívják a ford szervizben 100000 ezer lett volna ő 36 ezerért hozta nekem és gyári ford alkatrész.Az utángyártott 25 lett volna.csak most zárva van csak jövőre dolgozik.
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #26341 Dátum: 2010.12.29 szerda, 16:45:31 »

Az izzítók valóban rosszak voltak már +6 fokban el sem indult.Kicseréltem -12 volt Tatabányán ma első izzításra beindult.
De izzítás után villogni kezd az izzítást jelző lámpa.Holnap megyek Oroszlányra hátha ott sikerrel járok.
Hello.
Nekem holnap lessz izzitogyertya csere. Nalad szerintem lehet porlaszto is ahogy mondtak. Mert nekem egyettlen egy gyertya sem jo. Es az auto beindul 0 fokban is egy kulcsra. csak -12ben nem akart csak masodjara beindulni. Berut vettem bele.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #26342 Dátum: 2010.12.29 szerda, 16:59:14 »


Szerintetek az új szűrőt ha feltöltöm narancssárga Proteccal és úgy indítom el  az jó?


a szurot hogy toltened fel ? Hiszen ha jol emlexem mindket oldala lukas... A szurohazat akartad mondani? Abba meg igazan keves megy.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26343 Dátum: 2010.12.29 szerda, 18:04:12 »

Az izzítók valóban rosszak voltak már +6 fokban el sem indult.Kicseréltem -12 volt Tatabányán ma első izzításra beindult.
De izzítás után villogni kezd az izzítást jelző lámpa.Holnap megyek Oroszlányra hátha ott sikerrel járok.
2esélyes.
vagy üzarendszeri probléma
vagy-ha eu4es-,turbóelektronika
de mindenképp a hibakódok kellenének!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #26344 Dátum: 2010.12.29 szerda, 18:58:41 »

Az egyik porlasztóm volt sárga jelzésben a többi zöldben volt.De a statisztika azt mutatja,hogy ilyenkor mind a 4-et kell cserélni mondták a ford szervizben.
2 hónapja tisztították a porlasztókat és tökéletesek voltak. 


Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26345 Dátum: 2010.12.29 szerda, 20:02:52 »

Az izzítók valóban rosszak voltak már +6 fokban el sem indult.Kicseréltem -12 volt Tatabányán ma első izzításra beindult.
De izzítás után villogni kezd az izzítást jelző lámpa.Holnap megyek Oroszlányra hátha ott sikerrel járok.
Azért itt más gond van,mert izzítás nélkül de ezt TZS kifejtette bekellene indulni főleg +6 fokban.A garázsban ahol az enyém áll 3 napja 0 fok van és kulcs elfordít lámpa elalszik és indul.Hozd a hibakódot ahogy ALF mondta.Az izzító gyertyát megvizsgálták direktbe?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26346 Dátum: 2010.12.29 szerda, 20:15:04 »

Az egyik porlasztóm volt sárga jelzésben a többi zöldben volt.De a statisztika azt mutatja,hogy ilyenkor mind a 4-et kell cserélni mondták a ford szervizben.
2 hónapja tisztították a porlasztókat és tökéletesek voltak. 



...a porlasztónak lehet elektromos problémája is,akármilyen jó a porlasztása vagy a résolajveszteség....
de lehet turbó is-ha eu 4es.eu4-es?
hibakódok nélkül csak sötétben tapogatózás a te zsebedre.....

használd a válasz gombot jobb oldalon! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #26347 Dátum: 2010.12.29 szerda, 20:44:58 »

Sziasztok! Tegnap velem is előfordult ami már itt sok mindenki mással Undecided
Egy kigyorsítás során megtorpant a verda és izzító lámpa villog. Ma futkostam diagnosztika ügyben, holnap reggel 9-re viszem. Ha megállok és újraindítom, lámpa nem villog, és szép egyenletesen jár a motor, fogyasztás nem nőtt meg. Ha finoman huzatom, nem szabályoz le, csak ha "erőből" odalépek. Ma ráértem és szétszedtem az Egr-t, kipucoltam, nagyon tele volt  Angry, szépen kitisztítottam, ledugoztam, az írásaitok alapján. A MAF szenzort is kivettem, kontakt sprayével jól átfújogattam. Sajnos minden maradt a régiben. Vagy amíg nem "ütik" ki a hibát addig ne is várjak változást? Lehet ez most amatőr kérdés volt, de az is vagyok Smiley Kezdek félni, hogy csúcsprobléma lesz... Holnap talán többet tudok... Kódot/kat hozhatok, segítetek elemezni? 140 e km van a vasban.
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26348 Dátum: 2010.12.29 szerda, 20:50:35 »

Sziasztok! Tegnap velem is előfordult ami már itt sok mindenki mással Undecided
Egy kigyorsítás során megtorpant a verda és izzító lámpa villog. Ma futkostam diagnosztika ügyben, holnap reggel 9-re viszem. Ha megállok és újraindítom, lámpa nem villog, és szép egyenletesen jár a motor, fogyasztás nem nőtt meg. Ha finoman huzatom, nem szabályoz le, csak ha "erőből" odalépek. Ma ráértem és szétszedtem az Egr-t, kipucoltam, nagyon tele volt  Angry, szépen kitisztítottam, ledugoztam, az írásaitok alapján. A MAF szenzort is kivettem, kontakt sprayével jól átfújogattam. Sajnos minden maradt a régiben. Vagy amíg nem "ütik" ki a hibát addig ne is várjak változást? Lehet ez most amatőr kérdés volt, de az is vagyok Smiley Kezdek félni, hogy csúcsprobléma lesz... Holnap talán többet tudok... Kódot/kat hozhatok, segítetek elemezni? 140 e km van a vasban.

Eros gyorsitas -> sok uzemanyag kellene -> nem jut eleg -> csokken a nyomas a rendszerben -> hibakod, leszabalyzas. GO szuro eltomodott?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26349 Dátum: 2010.12.29 szerda, 20:59:04 »

Sziasztok! Tegnap velem is előfordult ami már itt sok mindenki mással Undecided
Egy kigyorsítás során megtorpant a verda és izzító lámpa villog. Ma futkostam diagnosztika ügyben, holnap reggel 9-re viszem. Ha megállok és újraindítom, lámpa nem villog, és szép egyenletesen jár a motor, fogyasztás nem nőtt meg. Ha finoman huzatom, nem szabályoz le, csak ha "erőből" odalépek. Ma ráértem és szétszedtem az Egr-t, kipucoltam, nagyon tele volt  Angry, szépen kitisztítottam, ledugoztam, az írásaitok alapján. A MAF szenzort is kivettem, kontakt sprayével jól átfújogattam. Sajnos minden maradt a régiben. Vagy amíg nem "ütik" ki a hibát addig ne is várjak változást? Lehet ez most amatőr kérdés volt, de az is vagyok Smiley Kezdek félni, hogy csúcsprobléma lesz... Holnap talán többet tudok... Kódot/kat hozhatok, segítetek elemezni? 140 e km van a vasban.
Az is lehet,hogy nem lesz hiba mert ha újra indul a kocsi törlődik.Nézd át a turbó csöveket is nem-e valahol kifúj vagy fellazult a bilincseknél.???Az is okozhatja.De mint mindenkinek kielemezzük és segítünk.De azért utána cserélj Go szürőt.Azért a diag után többet tudunk.Gyári lesz a diag?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 520 521 522 523 524 525 526 [527] 528 529 530 531 532 533 534 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.