Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:06:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 523 524 525 526 527 528 529 [530] 531 532 533 534 535 536 537 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21949757 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #26450 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 14:32:12 »

Üdv Mindenkinek!
A következő kérdéssel fordulok hozzátok, nagyon párásodnak az üvegek az autóban, miért van az?
Ha állok egy helyben az autóval és megy a fűtés akkor nem párásodik, csak menet közben, de akkor nagyon szinte ömlik a víz az ajtók üvegein.
Van erre valami magyarázat?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26451 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 14:37:00 »

Üdv Mindenkinek!
A következő kérdéssel fordulok hozzátok, nagyon párásodnak az üvegek az autóban, miért van az?
Ha állok egy helyben az autóval és megy a fűtés akkor nem párásodik, csak menet közben, de akkor nagyon szinte ömlik a víz az ajtók üvegein.
Van erre valami magyarázat?
Nézd meg a pollenszűrőnél nem-e ázik be amit az anyós ülésnél a műszerfal alatt is nézz meg nincs-e nedvesedés.Cseréld is ki a pollenszűrőt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #26452 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 14:38:58 »

Nézd meg a pollenszűrőnél nem-e ázik be amit az anyós ülésnél a műszerfal alatt is nézz meg nincs-e nedvesedés.Cseréld is ki a pollenszűrőt.
Oké Köszi  megnézem! worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26453 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 14:46:01 »

Melyik a jobb a kinti igaz vagy az itthoni hamis?Huh?

Inkább az kinti igaz,mert akkor nem hiteted el magaddal,hogy ebben tényleg csak 99500 km van,és nem fogsz csodálkozni ha pcs-ket,stb. kell cserélni. Míg egy itthoni visszatekertnél ugye majd hőbölögsz,hogy miért mennek a pcs-k tönkre 130ezernél? Emiatt van a népítéleten is a sok lehúzás szerintem,mert sokan megveszik ezeket a csodákat és tényleg elhiszik,hogy egy dízel autó évi 20-30 ezret fut. Oké persze,biztosan vannak ilyenek is,de azért eléggé ritka,hogy egy 4-5 éves autóban 75-90 ezer legyen. Vagy tévedek?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26454 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 14:50:23 »

Inkább az kinti igaz,mert akkor nem hiteted el magaddal,hogy ebben tényleg csak 99500 km van,és nem fogsz csodálkozni ha pcs-ket,stb. kell cserélni. Míg egy itthoni visszatekertnél ugye majd hőbölögsz,hogy miért mennek a pcs-k tönkre 130ezernél? Emiatt van a népítéleten is a sok lehúzás szerintem,mert sokan megveszik ezeket a csodákat és tényleg elhiszik,hogy egy dízel autó évi 20-30 ezret fut. Oké persze,biztosan vannak ilyenek is,de azért eléggé ritka,hogy egy 4-5 éves autóban 75-90 ezer legyen. Vagy tévedek?
Nem tévedsz.Most van fent egyik írásban egy kép,hogy a kocsi a valós km-t mutatja a hirdetésbe meg a visszatekert km-t írták.Na én ettől dobnák egy hátast is!!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26455 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 14:54:59 »

Nem tévedsz.Most van fent egyik írásban egy kép,hogy a kocsi a valós km-t mutatja a hirdetésbe meg a visszatekert km-t írták.Na én ettől dobnák egy hátast is!!!!!!!!

Azt én is láttam...Ha jól emlékszem 220ról 160 lett visszatekerve igaz? Ez még nem vészes,akár milyen furcsán is hangzik. Máshol ezt 95ezerrel árulnák,alig használt címen. Régebben amikor kocsit vettünk,néztünk német autókat is kintről. A lényeg,hogy érdekes mód,amit kintről behoznak Mondeok szinte alig futottak 100ezret,míg mondjuk a mobile.de-n vagy az autoscout24.de-n nem voltak eladó autók abban az árkategóriában 180-200ezer alatt. Amúgy én gondolkozom,hogy a következő Mondeonk ne magyarországi legyen,hanem kintről kéne behozni. Ott legalább nem csalnak annyira,és inkább ülnék egy olyan kocsiba,amit szinte csak autópályán használtak,de van benne mondjuk 180ezer,mint egy itthoni visszatekertbe,amit a szuperjó magyar utak kikezdtek. Vélemények?
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #26456 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 15:00:54 »

Nézd meg a pollenszűrőnél nem-e ázik be amit az anyós ülésnél a műszerfal alatt is nézz meg nincs-e nedvesedés.Cseréld is ki a pollenszűrőt.
Mivel még nem cseréltem pollenszűrőt, milyet kell venni, gyárit vagy után gyártottat van valami különbség?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26457 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 15:06:29 »

Mivel még nem cseréltem pollenszűrőt, milyet kell venni, gyárit vagy után gyártottat van valami különbség?
Nekem gyári van benne szagszűrős,jól emlékszem nekem 5000ft -volt.A cserét te is megtudod oldani
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #26458 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 15:38:19 »

Nekem gyári van benne szagszűrős,jól emlékszem nekem 5000ft -volt.A cserét te is megtudod oldani
Van olyan, hogy pollenszűrő és szagszűrő külön (szagszűrő az hol van benne)
A pollent azt ki tudom cserélni, mert találtam róla egy leírást.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26459 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 15:43:46 »

Ott van a cimoldalon, a Szerviz kategoria elso oldalan, a harmadik cikk:

http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kozepkonzol_szetszedese_mk3.pdf

AndyA
Köszönöm  worship elég vak vagyok  taps taps Igaz hogy facelifttelen, de ebből kiindulva megoldom  hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26460 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 16:04:50 »

Köszönöm  worship elég vak vagyok  taps taps Igaz hogy facelifttelen, de ebből kiindulva megoldom  hehe
mire készülsz?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26461 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 16:06:27 »

mire készülsz?? vigyor3
Amit déldunántúlosba belinkeltél nekem, azt megvenni és becsinázni az enyém helyére. Középkonzolt a középkonzollal  vigyor3 Én csak ilyen egyszerű feladatokra vagyok képes  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26462 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 16:25:29 »

Van olyan, hogy pollenszűrő és szagszűrő külön (szagszűrő az hol van benne)
A pollent azt ki tudom cserélni, mert találtam róla egy leírást.
Ez egyben van!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26463 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 16:27:53 »

Amit déldunántúlosba belinkeltél nekem, azt megvenni és becsinázni az enyém helyére. Középkonzolt a középkonzollal  vigyor3 Én csak ilyen egyszerű feladatokra vagyok képes  eplus2
Ha kész mutass róla képet,milyen ügyes vagy...Milyen volt és milyen lett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26464 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 17:08:14 »

Van olyan, hogy pollenszűrő és szagszűrő külön (szagszűrő az hol van benne)
A pollent azt ki tudom cserélni, mert találtam róla egy leírást.
ugyan arra a helyre lehet betenni az egyiket vagy a másikat.
a pollenszűrő,egy sima papírszűrő
a szagszűrő egy aktívszenes szűrő ami megszűri a bűzt (is ha valaki bepukkant) nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Horváth Kálmán
Vendég
« Új hozzászólás #26465 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 18:56:56 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és az autós témát is sem túl régen kezdtem körbejárni. Szeretek a lehető legtöbbet megtudni egy -egy témával kapcsolatban, egyelőre még nem sikerült a közel 500.000 hozzászólást végig olvasni és lehet mindet nem is fogom.
22 éves vagyok és idén valószínűleg megérik egy autóra. Mint már mondtam szeretném maximálisan körbejárni a témát és jó választást hozni életem első autójával kapcsolatban.

Autó tekintetében nincsenek nagy igényeim, nem szeretem a feltűnést és meghúzódik egy lélektani határ anyagiakban amit hajlandó vagyok kiadni autóra. A kedvező ár/érték arány Nekem nagyon fontos még ha van is pénzem amit kiadok ilyen célra. Autó szerintem középkategóriánál kezdődik, Nekem a minik kicsik (195 cm vagyok), biztonság szempontjából sem vagyok jó véleménnyel. A kompaktok legtöbbje meg alig kisebb alvázra épül mint egy középkategóriás. Szóval középkategória, innen márkák amik megtetszettek kevés informálódás után előtétben tartva az ár/érték szempontot: Skoda Octavia/Superb, Mazda 6 és Mondeo. Használt autóban gondolkodom. Ahogy néztem a Mondeo jóval ár alatt van a többihez képest. Olyan 2-2.5 max. 3 milliót szeretnék kiadni első autómra. És innen jön az hogy szeretném kérni Nálam sokkal jobban hozzáértők tapasztalatait és véleményét.

Benzin / Dízel :
Első dilemma ami sok embert megoszt. Erősen dízelben gondolkodom mert kevesebbet eszik és elvileg tovább bírja. Persze a szervízigény és annak költsége jóval magasabb.
Mondeo esetében néztem, hogy a 2002- ben (?) bevezetett TDCI motor erősen gyerekbeteg és akadnak vele gondok. Dízel esetén 2004 utániban gondolkodom vagy ha akad TDDI. Szóval egyik téma amiben várom megtisztelő véleményeteket hogy dízel v benzin ?

Az elképzelésem az, hogy 2.5 mil. körül találjak egy Dízel, 2002 utáni (TDDI) vagy 2004 utáni (TDCI), max 150.000. km el. Második szempontok "jó ha..." jelleggel a hatfokozatú váltó a kombi és félbőr. Szerintetek ez reális elképzelés vagy egy normális Mondeo ilyen paraméterekkel drágábban kezdődik ?

Illetve szeretném kérni hogy mi az amire még érdemes figyelni mert biztosan nem mindent mondtam el !
Előre is köszönöm a segítségeteket !

Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26466 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:03:28 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és az autós témát is sem túl régen kezdtem körbejárni. Szeretek a lehető legtöbbet megtudni egy -egy témával kapcsolatban, egyelőre még nem sikerült a közel 500.000 hozzászólást végig olvasni és lehet mindet nem is fogom.
22 éves vagyok és idén valószínűleg megérik egy autóra. Mint már mondtam szeretném maximálisan körbejárni a témát és jó választást hozni életem első autójával kapcsolatban.

Autó tekintetében nincsenek nagy igényeim, nem szeretem a feltűnést és meghúzódik egy lélektani határ anyagiakban amit hajlandó vagyok kiadni autóra. A kedvező ár/érték arány Nekem nagyon fontos még ha van is pénzem amit kiadok ilyen célra. Autó szerintem középkategóriánál kezdődik, Nekem a minik kicsik (195 cm vagyok), biztonság szempontjából sem vagyok jó véleménnyel. A kompaktok legtöbbje meg alig kisebb alvázra épül mint egy középkategóriás. Szóval középkategória, innen márkák amik megtetszettek kevés informálódás után előtétben tartva az ár/érték szempontot: Skoda Octavia/Superb, Mazda 6 és Mondeo. Használt autóban gondolkodom. Ahogy néztem a Mondeo jóval ár alatt van a többihez képest. Olyan 2-2.5 max. 3 milliót szeretnék kiadni első autómra. És innen jön az hogy szeretném kérni Nálam sokkal jobban hozzáértők tapasztalatait és véleményét.

Benzin / Dízel :
Első dilemma ami sok embert megoszt. Erősen dízelben gondolkodom mert kevesebbet eszik és elvileg tovább bírja. Persze a szervízigény és annak költsége jóval magasabb.
Mondeo esetében néztem, hogy a 2002- ben (?) bevezetett TDCI motor erősen gyerekbeteg és akadnak vele gondok. Dízel esetén 2004 utániban gondolkodom vagy ha akad TDDI. Szóval egyik téma amiben várom megtisztelő véleményeteket hogy dízel v benzin ?

Az elképzelésem az, hogy 2.5 mil. körül találjak egy Dízel, 2002 utáni (TDDI) vagy 2004 utáni (TDCI), max 150.000. km el. Második szempontok "jó ha..." jelleggel a hatfokozatú váltó a kombi és félbőr. Szerintetek ez reális elképzelés vagy egy normális Mondeo ilyen paraméterekkel drágábban kezdődik ?

Illetve szeretném kérni hogy mi az amire még érdemes figyelni mert biztosan nem mindent mondtam el !
Előre is köszönöm a segítségeteket !



Szia!

Nos szerintem az borítékolható,hogy 8 éves dízel nincsen 150.000 km alatt,vagy maximum 100.000ből 1 ilyen van. Amit írsz gyerekbetegség,szerintem nem feltétlenül igaz,csak a rossz üzemanyag tönkrevághatja az üzemanyagbefecskendező rendszert,az pedig drága mulatság. A főoldalon van egy vásárlási tanácsadó,azt érdemes átbogarászni.
A kérdésem,hogy mennyi km-t mész éves szinten? Mert ha nem sokat,akkor a benzinest nem kéne egyből elvetni.
Ha találnál valami kocsit,amit megnéznél,rakd fel ide a fórumra,és majd próbálunk segíteni.

Üdv.: Nika
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26467 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:09:20 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és az autós témát is sem túl régen kezdtem körbejárni. Szeretek a lehető legtöbbet megtudni egy -egy témával kapcsolatban, egyelőre még nem sikerült a közel 500.000 hozzászólást végig olvasni és lehet mindet nem is fogom.
22 éves vagyok és idén valószínűleg megérik egy autóra. Mint már mondtam szeretném maximálisan körbejárni a témát és jó választást hozni életem első autójával kapcsolatban.

Autó tekintetében nincsenek nagy igényeim, nem szeretem a feltűnést és meghúzódik egy lélektani határ anyagiakban amit hajlandó vagyok kiadni autóra. A kedvező ár/érték arány Nekem nagyon fontos még ha van is pénzem amit kiadok ilyen célra. Autó szerintem középkategóriánál kezdődik, Nekem a minik kicsik (195 cm vagyok), biztonság szempontjából sem vagyok jó véleménnyel. A kompaktok legtöbbje meg alig kisebb alvázra épül mint egy középkategóriás. Szóval középkategória, innen márkák amik megtetszettek kevés informálódás után előtétben tartva az ár/érték szempontot: Skoda Octavia/Superb, Mazda 6 és Mondeo. Használt autóban gondolkodom. Ahogy néztem a Mondeo jóval ár alatt van a többihez képest. Olyan 2-2.5 max. 3 milliót szeretnék kiadni első autómra. És innen jön az hogy szeretném kérni Nálam sokkal jobban hozzáértők tapasztalatait és véleményét.

Benzin / Dízel :
Első dilemma ami sok embert megoszt. Erősen dízelben gondolkodom mert kevesebbet eszik és elvileg tovább bírja. Persze a szervízigény és annak költsége jóval magasabb.
Mondeo esetében néztem, hogy a 2002- ben (?) bevezetett TDCI motor erősen gyerekbeteg és akadnak vele gondok. Dízel esetén 2004 utániban gondolkodom vagy ha akad TDDI. Szóval egyik téma amiben várom megtisztelő véleményeteket hogy dízel v benzin ?

Az elképzelésem az, hogy 2.5 mil. körül találjak egy Dízel, 2002 utáni (TDDI) vagy 2004 utáni (TDCI), max 150.000. km el. Második szempontok "jó ha..." jelleggel a hatfokozatú váltó a kombi és félbőr. Szerintetek ez reális elképzelés vagy egy normális Mondeo ilyen paraméterekkel drágábban kezdődik ?

Illetve szeretném kérni hogy mi az amire még érdemes figyelni mert biztosan nem mindent mondtam el !
Előre is köszönöm a segítségeteket !


Dízelt akkor vegyél,ha értesz hozzá,iill. vagy tudsz vinni magaddal átnézni-átnézetni a kiszemelt példányt hozzáértővel.A lutri sajnos benne van.De ha sokat használod,mindenképp meghozza az árát a dízel.Ezzel szemben lehetnek rajta drágább javítási költségek.
Ha kevesebbet fogsz autózni,mondjuk 10e km/év vagy kevesebb,akkor gondolkozz inkább benyásban.A használtban ezeknél is ott a lutri,de talán nem annyira valószínű,mint a sokatfutott-visszatekergetett dízeleknél.
Vannak mindkét formára rossz és jó példák,ettől függetlenül az általad felsorolt kategóriák fenntartási és karbantartási költségei adott esetekben magasabb(mazda,vw konszern),mint a mondeóé.Ez egy láncos motor,kevesebb karbantartás-ugye nincs szíjcsere.Ez pl a mazda javára lehet akár +200e ft.
Az ár érték arányában ez a tipus áll a valósághoz a legközelebb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26468 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:11:25 »

Amit déldunántúlosba belinkeltél nekem, azt megvenni és becsinázni az enyém helyére. Középkonzolt a középkonzollal  vigyor3 Én csak ilyen egyszerű feladatokra vagyok képes  eplus2

En is bele akarok faragni a 2002-esbe egy faceliftes konzolt. :-) Nemsokara megjon a hozzavalo, azutan meglatjuk, mi lesz belole. Ha mas nem, fogpiszkalo!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26469 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:12:58 »

Az elképzelésem az, hogy 2.5 mil. körül találjak egy Dízel, 2002 utáni (TDDI) vagy 2004 utáni (TDCI), max 150.000. km el. Második szempontok "jó ha..." jelleggel a hatfokozatú váltó a kombi és félbőr. Szerintetek ez reális elképzelés vagy egy normális Mondeo ilyen paraméterekkel drágábban kezdődik ?

En a 2006/11-es 130 pacist vettem ennyiert 83 ezer km-rel. Nem remenytelen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26470 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:13:33 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és az autós témát is sem túl régen kezdtem körbejárni. Szeretek a lehető legtöbbet megtudni egy -egy témával kapcsolatban, egyelőre még nem sikerült a közel 500.000 hozzászólást végig olvasni és lehet mindet nem is fogom.
22 éves vagyok és idén valószínűleg megérik egy autóra. Mint már mondtam szeretném maximálisan körbejárni a témát és jó választást hozni életem első autójával kapcsolatban.

Autó tekintetében nincsenek nagy igényeim, nem szeretem a feltűnést és meghúzódik egy lélektani határ anyagiakban amit hajlandó vagyok kiadni autóra. A kedvező ár/érték arány Nekem nagyon fontos még ha van is pénzem amit kiadok ilyen célra. Autó szerintem középkategóriánál kezdődik, Nekem a minik kicsik (195 cm vagyok), biztonság szempontjából sem vagyok jó véleménnyel. A kompaktok legtöbbje meg alig kisebb alvázra épül mint egy középkategóriás. Szóval középkategória, innen márkák amik megtetszettek kevés informálódás után előtétben tartva az ár/érték szempontot: Skoda Octavia/Superb, Mazda 6 és Mondeo. Használt autóban gondolkodom. Ahogy néztem a Mondeo jóval ár alatt van a többihez képest. Olyan 2-2.5 max. 3 milliót szeretnék kiadni első autómra. És innen jön az hogy szeretném kérni Nálam sokkal jobban hozzáértők tapasztalatait és véleményét.

Benzin / Dízel :
Első dilemma ami sok embert megoszt. Erősen dízelben gondolkodom mert kevesebbet eszik és elvileg tovább bírja. Persze a szervízigény és annak költsége jóval magasabb.
Mondeo esetében néztem, hogy a 2002- ben (?) bevezetett TDCI motor erősen gyerekbeteg és akadnak vele gondok. Dízel esetén 2004 utániban gondolkodom vagy ha akad TDDI. Szóval egyik téma amiben várom megtisztelő véleményeteket hogy dízel v benzin ?

Az elképzelésem az, hogy 2.5 mil. körül találjak egy Dízel, 2002 utáni (TDDI) vagy 2004 utáni (TDCI), max 150.000. km el. Második szempontok "jó ha..." jelleggel a hatfokozatú váltó a kombi és félbőr. Szerintetek ez reális elképzelés vagy egy normális Mondeo ilyen paraméterekkel drágábban kezdődik ?

Illetve szeretném kérni hogy mi az amire még érdemes figyelni mert biztosan nem mindent mondtam el !
Előre is köszönöm a segítségeteket !


benzin vagy dízel témában sok minden dönt. pl hogy mennyit mész, stb...

di-ért 1,5mft-nál többet nem szabad adni, hiszen azok már 8 éves gépek. 1-1,2mft környékén meg kell venni egyet, és kb 3-400eft-ból patent állapotba hozható
félbőr bármelyikbe berakható kb 100eft-ért bontott autóból.
6-os váltó pálya tempónál éri meg, de pl nekem 5-ös di-vel is sikerült már 5,2-5,6-os fogyasztást produkálni, nem nagyapós vezetési stílus mellett.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #26471 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 19:46:24 »

én szerintem az aki olcsoér tud kasztnist + festőt és van rá lehetősége annak lehet érdemesebb lenne kimenni külföldre és 1 kicsit sérült kocsit venni (olyat ami saját lábán haza jön) nekem a következő autóm valszeg ilyen lesz majd 5-6 év múlva ha minden jól megy. (mondjuk ezt is koccanással vettem itthon)
Naplózva
Horváth Kálmán
Vendég
« Új hozzászólás #26472 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:02:17 »

Sziasztok!
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat ! Keveset fogom valószínűleg használni, munkára semmiképp olyan "legyen autóm" jelleggel nem munkára használva. Erre az esetre miért ajánljátok jobban a dízelt ?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26473 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:10:22 »

Sziasztok!
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat ! Keveset fogom valószínűleg használni, munkára semmiképp olyan "legyen autóm" jelleggel nem munkára használva. Erre az esetre miért ajánljátok jobban a dízelt ?

Keves hasznalatra inkabb benzinest. 1.8-as 125 paci, de inkabb a 2 literes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26474 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:11:47 »

Sziasztok!
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat ! Keveset fogom valószínűleg használni, munkára semmiképp olyan "legyen autóm" jelleggel nem munkára használva. Erre az esetre miért ajánljátok jobban a dízelt ?
én is azt írtam,hogy kevesebb használatra gondolkozz a benyáson,de előtte próbáld ki mind2őt.a dízel jobban fog tetszeni. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26475 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:12:01 »

Sziasztok!
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat ! Keveset fogom valószínűleg használni, munkára semmiképp olyan "legyen autóm" jelleggel nem munkára használva. Erre az esetre miért ajánljátok jobban a dízelt ?
Én vegyesen használom de senki nem mondja meg róla.Én mikor elhatároztam ,hogy mondeót veszek csak diesel jöhetett szóba.Ha ennyi pénzt akarsz adni érte 4-5 éves ben szépeket tudsz venni.Amit én jobban ajánlok magán embertől vegyél mint én is /Fórum társ volt/És ha lehet vásárláskor minnél több számlát feltudna mutatni az eddigi javításokról.Diesel-nél egy kicsit többe kerül a javítás de nekem és sokunknak élmény amit nyújt felejthetetlen.
Üdv közöttünk.Bármi kérdés ha van és lesz csak tedd fel bátran és innen kapott tanáccsal indulj el venni és ha megvan javítatni.A döntés a te kezedben van.Még egy a Diesel-Benzin vita mindig örök marad.!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26476 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:13:10 »

Sziasztok!
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat ! Keveset fogom valószínűleg használni, munkára semmiképp olyan "legyen autóm" jelleggel nem munkára használva. Erre az esetre miért ajánljátok jobban a dízelt ?

Ha keveset mész,akkor inkább benzines. A dízel csak akkor éri meg,ha sokat mész,meg ugye annak a szervízelés is drágább. Egy 1.8-2.0-s benzines szerintem jó választás lenne neked.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #26477 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:18:22 »

én is azt írtam,hogy kevesebb használatra gondolkozz a benyáson,de előtte próbáld ki mind2őt.a dízel jobban fog tetszeni. vigyor3
nyes
Nem tudom miért, de ha tudnám, hogy csak két havonta egyszer veszem elő 10 kilométerre, akkor is csak a dízel kellene.. eplus2 eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Horváth Kálmán
Vendég
« Új hozzászólás #26478 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:21:26 »

A dízel mellett szól még talán hogy valószínűleg nem benzinkútról lesz bele a nafta.
Benzin esetében nagyon szemeztem a st- vel, ha már benzin akkor erős legyen!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26479 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:22:31 »

nyes
Nem tudom miért, de ha tudnám, hogy csak két havonta egyszer veszem elő 10 kilométerre, akkor is csak a dízel kellene.. eplus2 eplus2

Jó,de akkor nem az eszedre hallgatnál,hanem a szívedre Cheesy Amúgy csatlakozom...Én csak heti rendszerességgel veszem elő-ugye egyetemista vagyok-de amikor beleülhetek és mehetek vele...Na az csodás Cheesy

A dízel mellett szól még talán hogy valószínűleg nem benzinkútról lesz bele a nafta.
Benzin esetében nagyon szemeztem a st- vel, ha már benzin akkor erős legyen!

Háát...Ezt nem ajánlanám  szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26480 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:23:12 »

A dízel mellett szól még talán hogy valószínűleg nem benzinkútról lesz bele a nafta.
Benzin esetében nagyon szemeztem a st- vel, ha már benzin akkor erős legyen!
akkor inkább di, az kevésbé kényes az üzemanyagra.

mk3 v6 is hengerfejesedik úgy, mint az mk1-mk2??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26481 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:23:47 »


Háát...Ezt nem ajánlanám  szomoru1

semmi baja tőle nemtudom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26482 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:25:18 »

semmi baja tőle nemtudom

Jó a Di-lehet nem olyan érzékeny Smiley De a Ci-seknél nem ajánlatos,vagy tévedek? (bocsi,csak már fáradok...Cheesy)
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #26483 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:27:29 »

semmi baja tőle nemtudom

A dízeles is a magyar GO-at szidja. És még annak a minőségnek alámenni egy kannással....
Annyi pénzből már kap fiatalabb autót a di-nél.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26484 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:28:55 »

A dízeles is a magyar GO-at szidja. És még annak a minőségnek alámenni egy kannással....
Annyi pénzből már kap fiatalabb autót a di-nél.
amit kúton beletöltenek egy kocsiba, majd később leszívják, ott nem igazán értem, hogy hol lesz minőség romlás.

max ha vizezik.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
« Új hozzászólás #26485 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:31:12 »

amit kúton beletöltenek egy kocsiba, majd később leszívják, ott nem igazán értem, hogy hol lesz minőség romlás.

max ha vizezik.

De arra nem igaz, hogy _nem benzinkútról származik_ Smiley Ha megbízik a folyamatban, akkor OK.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #26486 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 20:36:19 »

A dízel mellett szól még talán hogy valószínűleg nem benzinkútról lesz bele a nafta.
Benzin esetében nagyon szemeztem a st- vel, ha már benzin akkor erős legyen!
Azért vannak ellentétek..... vigyor3 dízel-nem kútról= baromi olcsón működtetni  vs. benzines-3.0-ás benzintemető kútról a majd 400 forintos benzinnel..garázsban nézegetni első osztályú eljen nyes  nem semmi vagy!!! hehe eplus2 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Horváth Kálmán
Vendég
« Új hozzászólás #26487 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:50:14 »

Félreértitek ! A nem kutas dolgot nem kóklerkedésre gondoltam hanem van egy ismerős akik nagyban fuvaroznak és "ipari" mennyiségben kapják a gázolajat. Hébe hóba elvileg jutna a tankomba is. 
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #26488 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 22:57:18 »

Félreértitek ! A nem kutas dolgot nem kóklerkedésre gondoltam hanem van egy ismerős akik nagyban fuvaroznak és "ipari" mennyiségben kapják a gázolajat. Hébe hóba elvileg jutna a tankomba is. 
Mázlista.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Horváth Kálmán
Vendég
« Új hozzászólás #26489 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 23:01:02 »

Egyébként a benzinesek mennyit esznek ? Illetve szerintetek melyik a legjobb méretű motor ? Néztem sok hivatalos leírást de gondolom az fals.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #26490 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 23:03:00 »

Egyébként a benzinesek mennyit esznek ? Illetve szerintetek melyik a legjobb méretű motor ? Néztem sok hivatalos leírást de gondolom az fals.

7-12 liter/100 km lábtól függően Smiley Mennyi a legjobb méretű? Én ha benzinest néznék,tutira a 2.0-est venném Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26491 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 23:06:52 »

Egyébként a benzinesek mennyit esznek ? Illetve szerintetek melyik a legjobb méretű motor ? Néztem sok hivatalos leírást de gondolom az fals.
Az én véleményem ha az állapot megfelelő akkor 116LE éppen olyan jó mint a 131LE.A kissebbet meg chipeled ha akarod akkor lesz a nagyobb.Én most is ha vennék 131LE-t vennék.Most a dieselről beszéltem.A benzinesről nemtudok mit mondani,akit ismerek csak diesel van nekik.A motorok ebben az esetben 2.0-s.A 2.2 TDCI-ről más mond véleményt én még olyannal nem mentem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
djpaci
Vendég
« Új hozzászólás #26492 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 10:42:28 »

Sziasztok,

egy 2.0-ás, benzines, MK3-as 2001-es Mondeot hajtok. Van egy olyan jelenség, hogy teljesen kitekert kormánynál a motor erőlködik, fulladozik, alapjáraton üzemmeleg motornál le is fullad.
Ha nincs teljesen végállásban a kormány, akkor jól működik minden.
Gondolom a kormányszervó környékén halt meg valami - mit lenne érdemes megnézni? Kormányszervó csere? (ez amúgy mit jelent pontosan?)
A szervófolyadék a min és a max között van, olajfolyást nem látok.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #26493 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 11:04:57 »

Sziasztok,

egy 2.0-ás, benzines, MK3-as 2001-es Mondeot hajtok. Van egy olyan jelenség, hogy teljesen kitekert kormánynál a motor erőlködik, fulladozik, alapjáraton üzemmeleg motornál le is fullad.
Ha nincs teljesen végállásban a kormány, akkor jól működik minden.
Gondolom a kormányszervó környékén halt meg valami - mit lenne érdemes megnézni? Kormányszervó csere? (ez amúgy mit jelent pontosan?)
A szervófolyadék a min és a max között van, olajfolyást nem látok.
Az első nap én meglepődtem, amikor ismerkedtem az autóval. Másodikban is elindult alapjáraton, egyenes vonalban, de nagyon tetszett Grin
Viszont amikor kereszteződésből kifelé indultam volna, csak egyesben, az alászedett kerék kifejtett annyi menetellenállást, hogy lefulladtam. Gáz kell neki közben. Meg azt hiszem, (ha tévedek, itt kijavítanak) sosem kellene ütközésig alászedni! A végállása a kemény leütközést nem díjazza. Kormánymű szereldében dolgoztam, igaz nem volt Ford, de volt BMW és Jaguar ami 95%-ban ugyanaz.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26494 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 11:18:29 »

Sziasztok,

egy 2.0-ás, benzines, MK3-as 2001-es Mondeot hajtok. Van egy olyan jelenség, hogy teljesen kitekert kormánynál a motor erőlködik, fulladozik, alapjáraton üzemmeleg motornál le is fullad.
Ha nincs teljesen végállásban a kormány, akkor jól működik minden.
Gondolom a kormányszervó környékén halt meg valami - mit lenne érdemes megnézni? Kormányszervó csere? (ez amúgy mit jelent pontosan?)
A szervófolyadék a min és a max között van, olajfolyást nem látok.
A folyadék ne közötte legyen hanem mindig pont max.Nézesdmeg milyen a szíj lehet,hogy laza egy kicsit,de a kormányszervót se hagyd ki.Saját tapasztalat  fullra tekerve is megy.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #26495 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 11:43:53 »

Az első nap én meglepődtem, amikor ismerkedtem az autóval. Másodikban is elindult alapjáraton, egyenes vonalban, de nagyon tetszett Grin
Viszont amikor kereszteződésből kifelé indultam volna, csak egyesben, az alászedett kerék kifejtett annyi menetellenállást, hogy lefulladtam. Gáz kell neki közben. Meg azt hiszem, (ha tévedek, itt kijavítanak) sosem kellene ütközésig alászedni! A végállása a kemény leütközést nem díjazza. Kormánymű szereldében dolgoztam, igaz nem volt Ford, de volt BMW és Jaguar ami 95%-ban ugyanaz.
ZF Lenksysteme??
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #26496 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 16:26:24 »

Az első nap én meglepődtem, amikor ismerkedtem az autóval. Másodikban is elindult alapjáraton, egyenes vonalban, de nagyon tetszett Grin
Viszont amikor kereszteződésből kifelé indultam volna, csak egyesben, az alászedett kerék kifejtett annyi menetellenállást, hogy lefulladtam. Gáz kell neki közben. Meg azt hiszem, (ha tévedek, itt kijavítanak) sosem kellene ütközésig alászedni! A végállása a kemény leütközést nem díjazza. Kormánymű szereldében dolgoztam, igaz nem volt Ford, de volt BMW és Jaguar ami 95%-ban ugyanaz.
A volant szabad teljesen alaszegni hiszen azert van az utkozo, csak nem szabad fesziteni meg rajta es ugy tartani. A motor ienkor erolkodik de nem szabad lefulladnia.
(A szerelom mondta ugyanezt miutan szervo pompat csereltem).
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26497 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 16:41:33 »

Sziasztok!
Már egy ideje olvasgatom a fórumot, de eddig nem regisztráltam, mert minden kérdésemre sikerült a "keresés" gombbal megtalálni a választ, de most olyasmivel kerültem szembe, amihez nem volt elég a keresgélés, vagy csak nem voltam képes összerakni magamnak a sok forrásból érkező információt.
Édesanyámnak van egy 2004-es, 5ajtós Mondeo TDCI (130) -je, amiben nagyképernyős navi van. A gyári térképeken csak Nyugat-Európa van,
illetve kis áthúzott bolygó (vagymi) van a sarokban $A204 hibakóddal, az utóbbira, ha jól tudom, antennatalp-csere a megoldás.
A térkép problémával kapcsolatban kérném a segítségeteket, lenne pár kérdésem.

1. A szoftverfrissítés mennyire rizikós dolog? Mekkora az esélye, hogy a jó cd-vel behal, és lehet vinni szervizbe? (Illetve hol tudok ilyen frissítést szerezni?)
2. Létezik olyan (viszonylag) friss Kelet-Európa térkép, amihez nem kell frissíteni a szoftvert? (Jaguarhoz való?)
3. Az interneten árult DVD-k (apronet, stb.) mennyire megbízhatóak verzió szempontjából? (olvastam valakitől hogy csak egy .txt-t kell átírni amiben az évszám van)
4. A DVD meghajtó ugye a csomagtartóban baloldalt a fekete doboz/dolog mögött van?

Előre is köszönöm a segítséget! worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #26498 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 17:44:26 »

Sziasztok!
Már egy ideje olvasgatom a fórumot, de eddig nem regisztráltam, mert minden kérdésemre sikerült a "keresés" gombbal megtalálni a választ, de most olyasmivel kerültem szembe, amihez nem volt elég a keresgélés, vagy csak nem voltam képes összerakni magamnak a sok forrásból érkező információt.
Édesanyámnak van egy 2004-es, 5ajtós Mondeo TDCI (130) -je, amiben nagyképernyős navi van. A gyári térképeken csak Nyugat-Európa van,
illetve kis áthúzott bolygó (vagymi) van a sarokban $A204 hibakóddal, az utóbbira, ha jól tudom, antennatalp-csere a megoldás.
A térkép problémával kapcsolatban kérném a segítségeteket, lenne pár kérdésem.

1. A szoftverfrissítés mennyire rizikós dolog? Mekkora az esélye, hogy a jó cd-vel behal, és lehet vinni szervizbe? (Illetve hol tudok ilyen frissítést szerezni?)
2. Létezik olyan (viszonylag) friss Kelet-Európa térkép, amihez nem kell frissíteni a szoftvert? (Jaguarhoz való?)
3. Az interneten árult DVD-k (apronet, stb.) mennyire megbízhatóak verzió szempontjából? (olvastam valakitől hogy csak egy .txt-t kell átírni amiben az évszám van)
4. A DVD meghajtó ugye a csomagtartóban baloldalt a fekete doboz/dolog mögött van?

Előre is köszönöm a segítséget! worship
a régi általános kérdések topicban volt róla szó, hogy jaguár térképpel megy. pénteki minitalin esetleg élőben is láthatod valakinél.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26499 Dátum: 2011.01.03 hétfő, 18:13:28 »

a régi általános kérdések topicban volt róla szó, hogy jaguár térképpel megy. pénteki minitalin esetleg élőben is láthatod valakinél.

Köszönöm, megyek oda is keresgélni. Pénteken sajnos sem én, sem a kocsi nem tud ott lenni (nem az enyém Sad )
Naplózva
Oldalak: 1 ... 523 524 525 526 527 528 529 [530] 531 532 533 534 535 536 537 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.