Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 12:42:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 540 541 542 543 544 545 546 [547] 548 549 550 551 552 553 554 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20602767 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #27300 Dátum: 2011.02.02 szerda, 20:56:15 »

thundercat-em van Cheesy

Le se merem irni, hogy nyaranta R6-al járok.
De kényelembe a mondi legyőzhetetlen  taps
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27301 Dátum: 2011.02.02 szerda, 21:08:47 »

Gondolom a pár napja leírtakat olvastátok, tehát minden előjel nélkül történt az alapjárat ingadozás.
A mai diag eredménye 4 p.csúcsból 3 kuka a szervíz szerint és azon csodálkoztak, hogy az autót el tudtam indítani és jár a motor, olyan vacak eredményeket produkált a poharazás. Kértem egy árajánlatot amit kérlek véleményezze aki tisztában van az árakkal, munkadíjakkal.
Magát a p.csúcsokat 220.650/4 db, de csak úgy vállalnak garanciát, ha a Ford által előírt technológiát követve cserélik a következőket:
Porlasztócsúcskupak 10.318 Ft
Résolajcső-köteg 7.351 Ft
Porlasztócsúcs tömítés 8.650 Ft
Goszűrő 11.904 Ft (1 hete cseréltem szomoru1, de akkor is kell!)
Nyomócső 16.228Ft
Fúvóka és Tartó/Ta.A. befecskendező fej (csúcsok) 220.650 Ft
Nyomócső (másik) 15.620 Ft
Tüzelőanyag-rendszer légtelenítés 2.550 ft
Tüzelőanyag- tartály ki/be szerelés (gondolom,tank tisztítás) 11.050 Ft
Összes tüzelőanyag befecskendező csere 11.050 Ft
Diagn.műszer csatlakozás/kommun. 2.550 Ft
Dízel rendszer inicializálás 3.400 Ft
Összes dízel porl. programozás 1.700 Ft
Hibakód kiolvasás/törlés, hibaazonosítás 850 Ft
Összesen: 323.871 Ft (ebben benne van a munkadíj) Bruttó!
És melegen ajánlják, hogy a magasnyomású szivattyút közben küldjük fel bevizsgálásra (tisztításra), ha esetleg van benne fémreszelék vagy bármi, akkor megelőzhető a cseréje még. Ennek díja kb. 50.000 Ft
Tehát olyan 380.000 Ft lenne a vége.
Elemezzétek, mai árajánlat. Várom a Hsz-ket, kinek mi a véleménye, esetleg kicsit olcsóbb megoldás??
Bár szerintem ezek különszedve munkadíj, anyag költséget nézve nem lehúzós, csak ku..va Drága!!
Na iszok egy kicsit most! eplus2



Nem is tudtam, h a mondi aranyból van  wow1 wow1
Ezek nagyon horror árak "Tüzelőanyag-rendszer légtelenítés 2.550 ft
Tüzelőanyag- tartály ki/be szerelés (gondolom,tank tisztítás) 11.050 Ft"  wow1 wow1 wow1 és társai.

Máshonnan mindenképpen kérj be ajánlatot. horror.  gun gun gun Alkatrészek szintén, nagyauto, cromax bámi más!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27302 Dátum: 2011.02.02 szerda, 21:10:18 »

Le se merem irni, hogy nyaranta R6-al járok.
De kényelembe a mondi legyőzhetetlen  taps

 taps taps taps taps eljen
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #27303 Dátum: 2011.02.02 szerda, 21:23:31 »

Sziasztok!
Jövök a 6-on,egyszer csak egyenletes visításra leszek figyelmes. Ahogy játszok a gázzal a visítás erősödik gyengül. Nekem nagyon gyanús, hogy a turbó bekrepált vagy valahol ennek a környéke (turbócsőnél kifúj?). Nem láttam hogy füstölt volna ,erő van(még!) de visít! Jó helyen tapogatózom? Mi lehet baj,mit nézzek,mire figyeljek? Egyáltalán lehet így közlekedni, vagy azonnal szerelő?
Üdv
Robi
Naplózva
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27304 Dátum: 2011.02.02 szerda, 21:25:13 »


Nem is tudtam, h a mondi aranyból van  wow1 wow1
Ezek nagyon horror árak "Tüzelőanyag-rendszer légtelenítés 2.550 ft
Tüzelőanyag- tartály ki/be szerelés (gondolom,tank tisztítás) 11.050 Ft"  wow1 wow1 wow1 és társai.

Máshonnan mindenképpen kérj be ajánlatot. horror.  gun gun gun Alkatrészek szintén, nagyauto, cromax bámi más!

Ránéztem a cromaxra, meg egyébként már cseréltem pár dolgot és többnyire cromax-nál, szóval a felsoroltak közül párat megnéztem a cromax oldalán. Meglepődtem, de a Ford szerviz mai ajánlata nem rosszabb alkatrész árban azon esetekben amit megtaláltam a cromax oldalán is. Persze a tank tisztítás, le-fel rakás egyéb hókuszpók - sallang kemény munka díjakban , de az alkatrészek nekem nem tűntek lehúzósnak.
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27305 Dátum: 2011.02.02 szerda, 21:25:50 »

Sziasztok!
Jövök a 6-on,egyszer csak egyenletes visításra leszek figyelmes. Ahogy játszok a gázzal a visítás erősödik gyengül. Nekem nagyon gyanús, hogy a turbó bekrepált vagy valahol ennek a környéke (turbócsőnél kifúj?). Nem láttam hogy füstölt volna ,erő van(még!) de visít! Jó helyen tapogatózom? Mi lehet baj,mit nézzek,mire figyeljek? Egyáltalán lehet így közlekedni, vagy azonnal szerelő?
Üdv
Robi
szervószíj?? vagy a másik nem tudhat visítani?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #27306 Dátum: 2011.02.02 szerda, 21:51:20 »

Sziasztok!
Jövök a 6-on,egyszer csak egyenletes visításra leszek figyelmes. Ahogy játszok a gázzal a visítás erősödik gyengül. Nekem nagyon gyanús, hogy a turbó bekrepált vagy valahol ennek a környéke (turbócsőnél kifúj?). Nem láttam hogy füstölt volna ,erő van(még!) de visít! Jó helyen tapogatózom? Mi lehet baj,mit nézzek,mire figyeljek? Egyáltalán lehet így közlekedni, vagy azonnal szerelő?
Üdv
Robi

Nekem is hasonló volt a nyáron.
Két dolgot tudok ajálani.

Érdemes végignézni a gumi csöveket a motortérben.
Mert ha kifúj adhat ilyen hangot.
Nekem sajnos a turbóm is hibás. Még húzza egy ideig, de már érett a javitásra.
Nálam olyan 2000 fordulattól lehetet hallani ezt a ciripelő hangot. De nagyobb fordulaton erősödött a zaj..  gun
Most valahogy a tartós hideg beköszöntével elmult ez a zajforrás.
Egyelőre még mükszik - kopp; kopp - amint meglesz rá az összeg vitetem javitani.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27307 Dátum: 2011.02.02 szerda, 23:04:03 »

Gondolom a pár napja leírtakat olvastátok, tehát minden előjel nélkül történt az alapjárat ingadozás.
A mai diag eredménye 4 p.csúcsból 3 kuka a szervíz szerint és azon csodálkoztak, hogy az autót el tudtam indítani és jár a motor, olyan vacak eredményeket produkált a poharazás. Kértem egy árajánlatot amit kérlek véleményezze aki tisztában van az árakkal, munkadíjakkal.
Magát a p.csúcsokat 220.650/4 db, de csak úgy vállalnak garanciát, ha a Ford által előírt technológiát követve cserélik a következőket:
Porlasztócsúcskupak 10.318 Ft
Résolajcső-köteg 7.351 Ft
Porlasztócsúcs tömítés 8.650 Ft
Goszűrő 11.904 Ft (1 hete cseréltem szomoru1, de akkor is kell!)
Nyomócső 16.228Ft
Fúvóka és Tartó/Ta.A. befecskendező fej (csúcsok) 220.650 Ft
Nyomócső (másik) 15.620 Ft
Tüzelőanyag-rendszer légtelenítés 2.550 ft
Tüzelőanyag- tartály ki/be szerelés (gondolom,tank tisztítás) 11.050 Ft
Összes tüzelőanyag befecskendező csere 11.050 Ft
Diagn.műszer csatlakozás/kommun. 2.550 Ft
Dízel rendszer inicializálás 3.400 Ft
Összes dízel porl. programozás 1.700 Ft
Hibakód kiolvasás/törlés, hibaazonosítás 850 Ft
Összesen: 323.871 Ft (ebben benne van a munkadíj) Bruttó!
És melegen ajánlják, hogy a magasnyomású szivattyút közben küldjük fel bevizsgálásra (tisztításra), ha esetleg van benne fémreszelék vagy bármi, akkor megelőzhető a cseréje még. Ennek díja kb. 50.000 Ft
Tehát olyan 380.000 Ft lenne a vége.
Elemezzétek, mai árajánlat. Várom a Hsz-ket, kinek mi a véleménye, esetleg kicsit olcsóbb megoldás??
Bár szerintem ezek különszedve munkadíj, anyag költséget nézve nem lehúzós, csak ku..va Drága!!
Na iszok egy kicsit most! eplus2

Egy kérdés:a csúcsok gyáriak vagy felújítottak.Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #27308 Dátum: 2011.02.02 szerda, 23:10:46 »

Egy kérdés:a csúcsok gyáriak vagy felújítottak.Huh??
Hát annak fényében mekkora lehúzás a történet engem is érdekelne.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27309 Dátum: 2011.02.02 szerda, 23:16:51 »

Első közös műszakink következik  vigyor3 Valami bug nincs ami esetleg buktató?  eplus2 tudok egy jó helyet, egy óra és kész a műszakid csak fizetned kell nyes ha tényleg adnak műszakit akko én leszharom a továbbiakban, csak átmenjen...bár így 4évesen csaknem ***akodik Grin
Ugye ezt a múszakiról a véleményt nem mondtad komolyan mert ha balesetet okozol akkor nem akarsz utána levest enni rácsos ablak mögött enni?Huh??Én nemtudnám a gyerekemet nyugodtan vinni,ha csak a papír lenne tuti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #27310 Dátum: 2011.02.02 szerda, 23:32:41 »

Első közös műszakink következik  vigyor3 Valami bug nincs ami esetleg buktató?  eplus2 tudok egy jó helyet, egy óra és kész a műszakid csak fizetned kell nyes ha tényleg adnak műszakit akko én leszharom a továbbiakban, csak átmenjen...bár így 4évesen csaknem ***akodik Grin
Én 7 évesen márciusban beviszem a kpm-hez és úgy is simán átmegy a műszakin és még az egr dugót sem kell kiszedni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27311 Dátum: 2011.02.02 szerda, 23:35:50 »

Ugye ezt a múszakiról a véleményt nem mondtad komolyan mert ha balesetet okozol akkor nem akarsz utána levest enni rácsos ablak mögött enni?Huh??Én nemtudnám a gyerekemet nyugodtan vinni,ha csak a papír lenne tuti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hát gondolom hivatalos!!! nem hirdetnék az újságban
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27312 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 06:21:05 »

Gondolom a pár napja leírtakat olvastátok, tehát minden előjel nélkül történt az alapjárat ingadozás.
A mai diag eredménye 4 p.csúcsból 3 kuka a szervíz szerint és azon csodálkoztak, hogy az autót el tudtam indítani és jár a motor, olyan vacak eredményeket produkált a poharazás. Kértem egy árajánlatot amit kérlek véleményezze aki tisztában van az árakkal, munkadíjakkal.
Magát a p.csúcsokat 220.650/4 db, de csak úgy vállalnak garanciát, ha a Ford által előírt technológiát követve cserélik a következőket:
Porlasztócsúcskupak 10.318 Ft
Résolajcső-köteg 7.351 Ft
Porlasztócsúcs tömítés 8.650 Ft
Goszűrő 11.904 Ft (1 hete cseréltem szomoru1, de akkor is kell!)
Nyomócső 16.228Ft
Fúvóka és Tartó/Ta.A. befecskendező fej (csúcsok) 220.650 Ft
Nyomócső (másik) 15.620 Ft
Tüzelőanyag-rendszer légtelenítés 2.550 ft
Tüzelőanyag- tartály ki/be szerelés (gondolom,tank tisztítás) 11.050 Ft
Összes tüzelőanyag befecskendező csere 11.050 Ft
Diagn.műszer csatlakozás/kommun. 2.550 Ft
Dízel rendszer inicializálás 3.400 Ft
Összes dízel porl. programozás 1.700 Ft
Hibakód kiolvasás/törlés, hibaazonosítás 850 Ft
Összesen: 323.871 Ft (ebben benne van a munkadíj) Bruttó!
És melegen ajánlják, hogy a magasnyomású szivattyút közben küldjük fel bevizsgálásra (tisztításra), ha esetleg van benne fémreszelék vagy bármi, akkor megelőzhető a cseréje még. Ennek díja kb. 50.000 Ft
Tehát olyan 380.000 Ft lenne a vége.
Elemezzétek, mai árajánlat. Várom a Hsz-ket, kinek mi a véleménye, esetleg kicsit olcsóbb megoldás??
Bár szerintem ezek különszedve munkadíj, anyag költséget nézve nem lehúzós, csak ku..va Drága!!
Na iszok egy kicsit most! eplus2


porlasztócsúcs kupak az mi?
Porlasztócsúcs tömítés 8.650 Ft ez gondolom a tűzkarika,az az ujon is rajtavan gyárilag...
Résolajcső-köteg 7.351 Ft   annak mi baja?
ezek furcsák nekem.....de kell a haszon gondolom.. szomoru1
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27313 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 06:52:27 »

porlasztócsúcs kupak az mi?
Porlasztócsúcs tömítés 8.650 Ft ez gondolom a tűzkarika,az az ujon is rajtavan gyárilag...
Résolajcső-köteg 7.351 Ft   annak mi baja?
ezek furcsák nekem.....de kell a haszon gondolom.. szomoru1

nekem meg úgy tűnik mintha nem tudnák pontosan mi is a gond és ezért mindent kicserélnek...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27314 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 08:23:45 »

Egy kérdés:a csúcsok gyáriak vagy felújítottak.Huh??

Erre a kérdésre azt a választ kaptam, hogy új csúcsok, de a régieket beszámítják (vagyis a kivetteket nem kapom meg)
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27315 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 08:26:28 »

Erre a kérdésre azt a választ kaptam, hogy új csúcsok, de a régieket beszámítják (vagyis a kivetteket nem kapom meg)

én sürgősen keresnék egy másik műhelyt. Merre laksz? Van nekem is jó szerelőm szerintem ennél jóval olcsóbban megoldja. Esetleg még azt is megtudja mondani hogy mi a konkrét baj és nem kell mindent kicserélni ami a nyomó oldalon van....
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27316 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 08:38:29 »

Egyébként csak, (futó gondolat) érdemes Autóklub tagnak lenni. A szerelőik sokkal jobbak (15 év gyakorlat a feltétel), az óradíjuk is kedvezményes, meg ha baleset van itthon v. külföldön még a tréler is féláron jön. Nem mindegy! De nem reklámozni akarok, félre értitek. Akit érdekel a velem megtörtént sztori, nézze meg a Szakszervizek témánál a Márkaszervizek topicban.
http://mondeo.hu/index.php?topic=21.2020
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 09:03:42 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27317 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 08:41:22 »

én sürgősen keresnék egy másik műhelyt. Merre laksz? Van nekem is jó szerelőm szerintem ennél jóval olcsóbban megoldja. Esetleg még azt is megtudja mondani hogy mi a konkrét baj és nem kell mindent kicserélni ami a nyomó oldalon van....

Veszprém közelében. Persze, mindenképp futok még pár kört, első körben Székesfehérváron megnézetem a Filep Diesel-nél. Viszem az autót is, diagnosztizálják ők is és kérek tőlük árajánlatot. Igazából az elmúlt két évben olaj,szűrők, egr dugózás,  szívósor tisztítás, és ilyen apróbb beavatkozás volt csak amihez nem kellett diesel specialista, tehát a régi szerelőm csinálta velem karöltve Smiley természetesen a mondeo forum  útmutatásaival angel
Csúcs cserét nem szeretném vele csináltatni.
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27318 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 09:00:59 »

AndyA!

Nála vettem 2 éve. Smiley
Már megfordult a fejemben...
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 09:18:01 írta McRae » Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27319 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 09:28:00 »

az a lényeg ne legyen fémreszelék a rendszerben,ha van és az álltalában a nagynyomásútól van,megkell csináltatni azt is mert elküdi a zsir uj dolgokat megint rövid időn belül...
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27320 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 09:54:43 »

az a lényeg ne legyen fémreszelék a rendszerben,ha van és az álltalában a nagynyomásútól van,megkell csináltatni azt is mert elküdi a zsir uj dolgokat megint rövid időn belül...
Igaz! Ez a lényeg! worship A T2 motorolajat valaki elemezte itt korábban, és valóban mindig kellene tennünk a gázolajba, mert a magyar szabvány szerinti go száraz, nincs benne elég kenés! Ez vág oda a magasnyomású szivattyúnak, onnan indul el a lekopott fémreszelék, ami jobb esetben fennakad a go szűrőn.
A két ütemű motorolajat kell használnunk, házilag adalékolva a tankba, (max 0.2 % mértékben, azaz 50 liter gázolajhoz 1 dl T2 olaj) ha a porlasztónk gyártmánya Delphi. Ez a márka nyugaton működik, de nálunk nem! A magyar go szabvány nem szigorú, és hülyék volnának a kötelezőnél jobbat forgalmazni!
Ezért ajánlott a T2 olaj, mindenkinek aki TDCi-vel jár, és idehaza tankol! kiszámoltam, csak kb. 4 Ft-tal növeli az üzemanyag literenkénti költségét! Ha ezt összevetem a pcsúcs cserék árával, azt hiszem megéri!
Én rendszeresen adalékolom, 2 éve van nálam az autó, 230 e km körül járok az eredeti pcsúcsokkal.
Meglátom, sikerül-e megnövelni az élettartamot.
Ja, és múlt héten volt először takarítva a szívósor, EGR, és pofára estem.... a 6 éves autóban alig volt szennyeződés! Nincs ledugózva az EGR!
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 10:03:51 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27321 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 10:01:23 »

Igaz! Ez a lényeg! worship A T2 motorolajat valaki elemezte itt korábban, és valóban mindig kellene tennünk a gázolajba, mert a magyar szabvány szerinti go száraz, nincs benne elég kenés! Ez vág oda a magasnyomású szivattyúnak, onnan indul el a lekopott fémreszelék, ami jobb esetben fennakad a go szűrőn.
A két ütemű motorolajat kell használnunk, házilag adalékolva a tankba, (max 0.2 % mértékben, azaz 50 liter gázolajhoz 1 dl T2 olaj) ha a porlasztónk gyártmánya Delphi. Ez a márka nyugaton működik, de nálunk nem! A magyar go szabvány nem szigorú, és hülyék volnának a kötelezőnél jobbat forgalmazni!
Ezért ajánlott a T2 olaj, mindenkinek aki TDCi-vel jár, és idehaza tankol! Én rendszeresen csinálom, 2 éve van nálam az autó, 230 e km körül járok az eredeti pcsúcsokkal. Meglátom, sikerül-e megnövelni az élettartamot.

hmm ilyenről még nem hallottam ez szükséges lehet a tddi-nél is? ott ugye nincs ilyesmi adagolónak kellhet? mondjuk adalékot azért vettem hozzá nem tudom hogy az helyettesítheti-e azt amire te gondolsz.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27322 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 10:12:53 »

hmm ilyenről még nem hallottam ez szükséges lehet a tddi-nél is? ott ugye nincs ilyesmi adagolónak kellhet? mondjuk adalékot azért vettem hozzá nem tudom hogy az helyettesítheti-e azt amire te gondolsz.

Ezt olvasd végig:
http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/Page1295.html
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27323 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 10:20:36 »


ez a cég 20km-re van tőlem Cheesy
bár a kérdésemre nem találtam benne választ.. mind1 egyelőre marad az adalék úgysincs itthon 2t olajam.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27324 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 10:26:39 »

ez a cég 20km-re van tőlem Cheesy
bár a kérdésemre nem találtam benne választ.. mind1 egyelőre marad az adalék úgysincs itthon 2t olajam.
Nem a cég a lényeg, hanem az információ. Itt vki tényként elismeri, hogy a CR rendszerhez rossz a magyar go! Csak a védekezésről nem ír. Van egy vegyész ismerős ürge a MOLnál, akit megkérdeztem erről, és azt mondta, hogy abszolút jó lehet a dolog, megnézte az égéshő szempontjából, és maradványanyagok se keletkeznek tőle, viszont jelentősen javul a kenés. Csak a %-os értéket nem tudta megerősíteni.
A TDDI-nél is számít, sőt ha jól emlékszem éppen Ervin írta ezt a T2 olaj dolgot, neki meg TDDI-je van. Most nem érek rá utánanézni. De ha rossz nyomon járok, 1 nagyobb tapasztalatú guru úgyis kiigazít itt.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 11:22:04 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27325 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 10:36:41 »

Nem a cég a lényeg, hanem az információ. Itt vki tényként elismeri, hogy a CR rendszerhez rossz a magyar go!

igaz _:D
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #27326 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 10:46:07 »

mas automarkaknal is megvannak ezek a problemak?

Kicsit visszacseng nagyapam 600-as trabija, amibe mindig minden korulmenyek kozott kellett valami adalek. Hova jutottunk... borzalom.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27327 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:50:54 »

mas automarkaknal is megvannak ezek a problemak?

Kicsit visszacseng nagyapam 600-as trabija, amibe mindig minden korulmenyek kozott kellett valami adalek. Hova jutottunk... borzalom.
A IV-es mondiba ha jóltudom Denso rendszer lett bele téve,és most ezt ugyanúgy szidják mint a III-as esetében a Delphi-t.Akkor melyik a jó vagy jobb.Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27328 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:58:22 »

A IV-es mondiba ha jóltudom Denso rendszer lett bele téve,és most ezt ugyanúgy szidják mint a III-as esetében a Delphi-t.Akkor melyik a jó vagy jobb.Huh??

én a delphi-re tippelnék, mivel olcsóbb és jobb az alkatrész ellátottsága mint a denso-nak
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27329 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 12:13:26 »

Gondolom a pár napja leírtakat olvastátok, tehát minden előjel nélkül történt az alapjárat ingadozás.
A mai diag eredménye 4 p.csúcsból 3 kuka a szervíz szerint és azon csodálkoztak, hogy az autót el tudtam indítani és jár a motor, olyan vacak eredményeket produkált a poharazás. Kértem egy árajánlatot amit kérlek véleményezze aki tisztában van az árakkal, munkadíjakkal.
Magát a p.csúcsokat 220.650/4 db, de csak úgy vállalnak garanciát, ha a Ford által előírt technológiát követve cserélik a következőket:
Porlasztócsúcskupak 10.318 Ft
Résolajcső-köteg 7.351 Ft
Porlasztócsúcs tömítés 8.650 Ft
Goszűrő 11.904 Ft (1 hete cseréltem szomoru1, de akkor is kell!)
Nyomócső 16.228Ft
Fúvóka és Tartó/Ta.A. befecskendező fej (csúcsok) 220.650 Ft
Nyomócső (másik) 15.620 Ft
Tüzelőanyag-rendszer légtelenítés 2.550 ft
Tüzelőanyag- tartály ki/be szerelés (gondolom,tank tisztítás) 11.050 Ft
Összes tüzelőanyag befecskendező csere 11.050 Ft
Diagn.műszer csatlakozás/kommun. 2.550 Ft
Dízel rendszer inicializálás 3.400 Ft
Összes dízel porl. programozás 1.700 Ft
Hibakód kiolvasás/törlés, hibaazonosítás 850 Ft
Összesen: 323.871 Ft (ebben benne van a munkadíj) Bruttó!
És melegen ajánlják, hogy a magasnyomású szivattyút közben küldjük fel bevizsgálásra (tisztításra), ha esetleg van benne fémreszelék vagy bármi, akkor megelőzhető a cseréje még. Ennek díja kb. 50.000 Ft
Tehát olyan 380.000 Ft lenne a vége.
Elemezzétek, mai árajánlat. Várom a Hsz-ket, kinek mi a véleménye, esetleg kicsit olcsóbb megoldás??
Bár szerintem ezek különszedve munkadíj, anyag költséget nézve nem lehúzós, csak ku..va Drága!!
Na iszok egy kicsit most! eplus2

Ez nagyon sok.
A Ford a következő tételeket írja elő a porlasztók cseréjénél:
- porlasztók
- résolajcső
- magasnyomású fémszakaszok a közös nyomócső és a porlasztók között
- gázolajszűrő

A porlasztócsúcs kupak, porlasztó tömítés, fúvóka és tartó a porlasztó alkatrészei szerintem. Ha ezek árát összeadod, 60eFt/porlasztó ár adódik, ami annyira nem is rossz, de nem is jó, ha le kell adni a régit, illetve ha a részletezett felsorolás felújított porlasztót takar.

A tank ki-be, légtelenítés, feltöltés , Összes tüzelőanyag befecskendező csere tételek szabadárasak.
A porlasztó csere után kell az ecu programozása, de az nem világos, hogy minek kell a 4 féle diag tétel, összesen 8500ft értékben. Kb. 15perces művelet amúgy (kivéve, ha a vds nekiáll szoftvert frissíteni az ecu-n, de az ugye nem tartozik a porlasztócsere művelet normaidejébe)

kérdezz rá a filepnél.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27330 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 12:21:04 »

Igaz! Ez a lényeg! worship A T2 motorolajat valaki elemezte itt korábban, és valóban mindig kellene tennünk a gázolajba, mert a magyar szabvány szerinti go száraz, nincs benne elég kenés! Ez vág oda a magasnyomású szivattyúnak, onnan indul el a lekopott fémreszelék, ami jobb esetben fennakad a go szűrőn.
A két ütemű motorolajat kell használnunk, házilag adalékolva a tankba, (max 0.2 % mértékben, azaz 50 liter gázolajhoz 1 dl T2 olaj) ha a porlasztónk gyártmánya Delphi. Ez a márka nyugaton működik, de nálunk nem! A magyar go szabvány nem szigorú, és hülyék volnának a kötelezőnél jobbat forgalmazni!
Ezért ajánlott a T2 olaj, mindenkinek aki TDCi-vel jár, és idehaza tankol! kiszámoltam, csak kb. 4 Ft-tal növeli az üzemanyag literenkénti költségét! Ha ezt összevetem a pcsúcs cserék árával, azt hiszem megéri!
Én rendszeresen adalékolom, 2 éve van nálam az autó, 230 e km körül járok az eredeti pcsúcsokkal.
Meglátom, sikerül-e megnövelni az élettartamot.
Ja, és múlt héten volt először takarítva a szívósor, EGR, és pofára estem.... a 6 éves autóban alig volt szennyeződés! Nincs ledugózva az EGR!

Nekem egyik itt lévő fórumtársunk ajánlotta a Metabond megasel adalékot ü.a,hoz. Tényleg sokkal szebben jár már most a motor tőle, pedig még csak most kezdtem használni! Előtte átfolyattam a rendszeren egy tisztítást Pro-Tec -el az is jót tett neki!
Már előbb kellett volna ezt az adalékot kipróbálnom, de eddig nem hittem ilyesmikben! szomoru1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27331 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 12:28:04 »

Nekem is megvan a megasel de még nem fogyott ki az első tank üzemanyag szóval várok a második tankolásra.. még 1/3 tank van kb hátra

Nekem egyik itt lévő fórumtársunk ajánlotta a Metabond megasel adalékot ü.a,hoz. Tényleg sokkal szebben jár már most a motor tőle, pedig még csak most kezdtem használni! Előtte átfolyattam a rendszeren egy tisztítást Pro-Tec -el az is jót tett neki!
Már előbb kellett volna ezt az adalékot kipróbálnom, de eddig nem hittem ilyesmikben! szomoru1
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27332 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 12:28:34 »

Ez nagyon sok.
A Ford a következő tételeket írja elő a porlasztók cseréjénél:
- porlasztók
- résolajcső
- magasnyomású fémszakaszok a közös nyomócső és a porlasztók között
- gázolajszűrő

A porlasztócsúcs kupak, porlasztó tömítés, fúvóka és tartó a porlasztó alkatrészei szerintem. Ha ezek árát összeadod, 60eFt/porlasztó ár adódik, ami annyira nem is rossz, de nem is jó, ha le kell adni a régit, illetve ha a részletezett felsorolás felújított porlasztót takar.

A tank ki-be, légtelenítés, feltöltés , Összes tüzelőanyag befecskendező csere tételek szabadárasak.
A porlasztó csere után kell az ecu programozása, de az nem világos, hogy minek kell a 4 féle diag tétel, összesen 8500ft értékben. Kb. 15perces művelet amúgy (kivéve, ha a vds nekiáll szoftvert frissíteni az ecu-n, de az ugye nem tartozik a porlasztócsere művelet normaidejébe)

kérdezz rá a filepnél.

Köszönöm. Rákérdeztem már a filepnél, Szfváron ők nem nagyon szerelgetnek, azt mondták vigyem a négy porlasztócsúcsot kiszedve, megnézik(bevizsgálják). A múlt héten cseréltem go szűrőt, lengedtem belőle a cuccot, víz volt benne!!! meg mocsok. Fém reszelék nem jött ki, de szét nem szedtem.
TIS a problémára a szivattyút irja, azon belül is a bütyköstárcsmeghíbásodása stb... Érdekes, hogy az autó húz és nem tilt le, nincs vészüzemmód, és izzító villógás sem. Csak az alapjárat kalimpál, illetve azért érzem, hogy nem jár a motor rendesen. A Fordnál a tegnapi diagnál nem adta oda a hibakódokat, merthogy már összepakolt, de hogy poharazták és egyértelműen 3 csúcs kuka. Elviszem még ma máshová is.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 12:30:37 írta McRae » Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #27333 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 12:29:08 »

A IV-es mondiba ha jóltudom Denso rendszer lett bele téve,és most ezt ugyanúgy szidják mint a III-as esetében a Delphi-t.Akkor melyik a jó vagy jobb.Huh??
A Bosch!!! eplus2
Az 1.6-os TDCi-ben az van...és nem-igen van jobb dízel azoknál..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27334 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 12:30:14 »

Köszönöm. Rákérdeztem már a filepnél, Szfváron ők nem nagyon szerelgetnek, azt mondták vigyem a négy porlasztócsúcsot kiszedve, megnézik(bevizsgálják). A múlt héten cseréltem go szűrőt, lengedtem belőle a cuccot, víz volt benne!!! megy mocsok. Fém reszelék nem jött ki, de szét nem szedtem.
TIS a problémára a szivattyút irja, azon belül is a bütyköstárcsmeghíbásodása stb... Érdekes, hogy az autó húz és nem tilt le, nincs vészüzemmód, és izzító villógás sem. Csak az alapjárat kalimpál, illetve azért érzem, hogy nem jár a motor rendesen. A Fordnál a tegnapi diagnál nem adta oda a hibakódokat, merthogy már összepakolt, de hogy poharazták és egyértelműen 3 csúcs kuka. Elviszem még ma máshová is.

Kannás "tuti" gázolajat tettél a gépbe? Csak azért kérdezem, mert azt írtad, h 1 hete cserélted a go szűrőt.  wow1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #27335 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 12:33:51 »

Kannás "tuti" gázolajat tettél a gépbe? Csak azért kérdezem, mert azt írtad, h 1 hete cserélted a go szűrőt.  wow1

Fentebb írtam, hogy kuton tankolok, sőt így télen 10-ből legalább 5x a dieseltec-et, protec is ment bele párszor (5000 km-enként).
Ekkora páralecsapodást viszont nem tudok elképzelni a tankban.
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27336 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 12:36:04 »

Fentebb írtam, hogy kuton tankolok, sőt így télen 10-ből legalább 5x a dieseltec-et, protec is ment bele párszor (5000 km-enként).
Ekkora páralecsapodást viszont nem tudok elképzelni a tankban.

Ez tényleg nagyon durván hangzik..!!! Ki tudja mit tankolunk soxor és mind1 melyik kútra mész  gun gun
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27337 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 12:55:26 »

Ez tényleg nagyon durván hangzik..!!! Ki tudja mit tankolunk soxor és mind1 melyik kútra mész  gun gun

szerintem semmiben sem más mondjuk egy shell vagy egy auchan kút.. legalábbis amikor labor tesztelték valamelyik régebbi motor revüben akkor nem tudtak érdemi különbséget felfedezni egyik üzemanyag között sem, mindegyik ***... kollégám omegája(2.5td) 180 körül kifogyott a szuszból aztán kiment németekhez egy autóért haverokkal ottani benzinnel simán ment neki 210-et.. visszajött magyarhonba teletankolta magyar naftával és megint 180 lett a vége.. falbav
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #27338 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 13:07:56 »

FYI:

http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2010/10/18/2t_olaj_a_gazolajba/

az ellenvélemény Cheesy
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #27339 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 13:13:04 »

szerintem semmiben sem más mondjuk egy shell vagy egy auchan kút.. legalábbis amikor labor tesztelték valamelyik régebbi motor revüben akkor nem tudtak érdemi különbséget felfedezni egyik üzemanyag között sem, mindegyik ***... kollégám omegája(2.5td) 180 körül kifogyott a szuszból aztán kiment németekhez egy autóért haverokkal ottani benzinnel simán ment neki 210-et.. visszajött magyarhonba teletankolta magyar naftával és megint 180 lett a vége.. falbav
Sziasztok!Én ugy tudom,hogy ithon szinte minden kut ugyan onnan kapja az üzemanyagot kivéve talán omv mert nagy konkurense a mol-nak és neki közel van a finomitója hazánkhoz.De ez nem 100%,ugyis van aki jobban tudja és ki igazit.Mondjuk a luk nál tankolt sokkal sötétebb mint a mol-os gázolaj ez viszont saját tapasztalat!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #27340 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 13:15:53 »

Sziasztok!Én ugy tudom,hogy ithon szinte minden kut ugyan onnan kapja az üzemanyagot kivéve talán omv mert nagy konkurense a mol-nak és neki közel van a finomitója hazánkhoz.

en is igy tudom, a tobbiek a mol-tol veszik, es maguknak teszik bele az adalekokat.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27341 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 13:18:54 »

Sziasztok!Én ugy tudom,hogy ithon szinte minden kut ugyan onnan kapja az üzemanyagot kivéve talán omv mert nagy konkurense a mol-nak és neki közel van a finomitója hazánkhoz.De ez nem 100%,ugyis van aki jobban tudja és ki igazit.Mondjuk a luk nál tankolt sokkal sötétebb mint a mol-os gázolaj ez viszont saját tapasztalat!

Ezt jól tudod, csak az adalékolásban van eltérés!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #27342 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 13:29:52 »

Ezt jól tudod, csak az adalékolásban van eltérés!

Az egyik vizzel dusitja, a masik kosszal...? :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27343 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 13:34:28 »

Az egyik vizzel dusitja, a masik kosszal...? :-)

AndyA

Legalább már most elkezdi megszokni.  eplus2 Úgyis át akarok állni olyan ü.a-ra mint a GMC a "Vissza a jövőbe" c. filmben. Tod ki fog ennyit fizetni ilyen gázolajért action
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #27344 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 13:44:24 »

Nekem egyik itt lévő fórumtársunk ajánlotta a Metabond megasel adalékot ü.a,hoz. Tényleg sokkal szebben jár már most a motor tőle, pedig még csak most kezdtem használni! Előtte átfolyattam a rendszeren egy tisztítást Pro-Tec -el az is jót tett neki!
Már előbb kellett volna ezt az adalékot kipróbálnom, de eddig nem hittem ilyesmikben! szomoru1
Szerinted tdci-be is jó? Mert kicsit tartok az üa adalékoktól.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #27345 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 13:58:24 »

Szerinted tdci-be is jó? Mert kicsit tartok az üa adalékoktól.

Leirasa szerint pont oda. Mondjuk az ara nem mellekes, mert 250 ml kerul 6400-ba, azaz 256 Ft egy 10 ml-es adag, amit 40 literhez - kb. egy atlagos tankolashoz - adni kell belole. Es 20 ml kell az elso 200 literhez a leiras szerint.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #27346 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 14:01:04 »

Leirasa szerint pont oda. Mondjuk az ara nem mellekes, mert 250 ml kerul 6400-ba, azaz 256 Ft egy 10 ml-es adag, amit 40 literhez - kb. egy atlagos tankolashoz - adni kell belole. Es 20 ml kell az elso 200 literhez a leiras szerint.

AndyA
Köszi!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27347 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 14:41:33 »

mármint az első 200 liternél tankolásonként(40L) kell a 20ml nem pedig összesen 200 literhez ugye???
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #27348 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 14:42:31 »

mármint az első 200 liternél tankolásonként(40L) kell a 20ml nem pedig összesen 200 literhez ugye???

Nyilvan.

Amugy google://..., es konnyeden megtalalod a teljes litaniat. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #27349 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 14:44:27 »


Ez nem ellenvélemény. Ez az "olajdoki" szerinted egy vérprofi? Hiszen óvatosságból elhárította a kérdést, és mellébeszélt, mert azt mégsem írhatja, hogy "nem tudom a választ!".
Idézek az olajdokitól: "..Semmiképp nem nevezném szükségesnek, hogy valaki 2T olajat öntsön a
gázolajba. Én nem tenném. Tisztában vagyok vele, hogy sokan csinálják, és az is biztos, hogy a leírt arányban semmiféle rövid távú problémát nem okoz. De sajnos arról nincs információja még azoknak sem, akik már évek óta használják, hogy vajon hogyan hat ez a motortisztaságra vagy a katalizátorra


Hát ez semmi válasz, olyan, h maradj a biztosnál, ne nyúlj semmihez, (hanem 150 ezer km-enként cseréld a porlasztócsúcsot 300 ezerért...) smile Az a biztos, nem?
Ugyan már, ezek ha nem tudják a választ visszamennek a kályhához, elővesznek egy könyvet. Mit olvashat a Mazda gépkönyvben, na? Hogy ne nyúljon semmihez, ajánljuk a hivatalos Mazda szervizt.
Itt a pont.

Olvastam azt a fórumot már, van gumidoki is meg autódoki is....sőt hiteldoki meg kütyüdoki...ne röhögj, ez igaz! Majd nézd meg milyen szakmai színvonalat ütnek meg. Minden autóhoz értenek, ugyan már! Mi sokkal jobban értünk a saját autónkhoz, mint ők, az olvasott szöveget idézik, mert nincs saját tapasztalati tudásuk.

Az én forrásom egy olajkutató cégnél vegyészmérnök, aki a 2T olaj hátrányát nem tudja kimutatni, de az előnyét igen.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 15:29:08 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Oldalak: 1 ... 540 541 542 543 544 545 546 [547] 548 549 550 551 552 553 554 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.