Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 13:37:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
547
548
549
550
551
552
553
[
554
]
555
556
557
558
559
560
561
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24628254 alkalommal)
Petya
és 49 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27650 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:12:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 20:11:40
az nem go ott??
fekete színű, de meg ha az lenne akkor folyamat növekedne, nem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27651 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:14:27 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 20:12:52
fekete színű, de meg ha az lenne akkor folyamat növekedne, nem?
akkor nincs gond
vegyél féktisztítót, és azzal + magasnyomású mosóval mosd le
(lehetőleg melegvizes mosóval a hideg motort)
féktisztítót csakis hideg motornál!!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27652 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:19:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 20:14:27
akkor nincs gond
vegyél féktisztítót, és azzal + magasnyomású mosóval mosd le
(lehetőleg melegvizes mosóval a hideg motort)
féktisztítót csakis hideg motornál!!!
ha szívósort akark tisztítani akkor azt meleg motornál kell vagy hogy? vagy itt nincs megszabva mint az izzítónál?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27653 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:23:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 20:11:10
benzin, gumikesztyű, rongy legyen
és nem árt valami flexibilis kefe sem.
dugót is adj neki, ha már arra szerelgetsz
és ne feledkezz meg a behűtött sörröl sem, mert kívánni fogod mire végzel a takarítással.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27654 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:23:56 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 20:19:03
ha szívósort akark tisztítani akkor azt meleg motornál kell vagy hogy? vagy itt nincs megszabva mint az izzítónál?
itt teljesen mindegy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27655 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:24:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 20:19:03
ha szívósort akark tisztítani akkor azt meleg motornál kell vagy hogy? vagy itt nincs megszabva mint az izzítónál?
Nincs előírva, de jobb hideg motornál csinálni mert nem lesz forró a blokk a kezednek.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27656 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:32:35 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.12 szombat, 20:23:22
és ne feledkezz meg a behűtött sörröl sem, mert kívánni fogod mire végzel a takarítással.
Ilyen hidegben nem iszok sört
de whiskyt annál inkább
azt is majd Gödöllőn mert másnaposan nemtudok vezetni...akkor én nem látok
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27657 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:34:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 20:11:10
benzin, gumikesztyű, rongy legyen
és nem árt valami flexibilis kefe sem.
dugót is adj neki, ha már arra szerelgetsz
Azon gondolkozom hogy lesz dugó is, úgyis ilyen dolgokban ügyes haverral ugrok neki
majd csinál nekem egy frankó dugót.
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27658 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:39:05 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 20:34:16
Azon gondolkozom hogy lesz dugó is, úgyis ilyen dolgokban ügyes haverral ugrok neki
majd csinál nekem egy frankó dugót.
nekem 2 napig teljesen fekete volt a kezem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27659 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:40:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 20:39:05
nekem 2 napig teljesen fekete volt a kezem
agrár egyetemen vagyok...tehenek nem szólnak be
remélem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27091
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27660 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:51:11 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 20:34:16
Azon gondolkozom hogy lesz dugó is, úgyis ilyen dolgokban ügyes haverral ugrok neki
majd csinál nekem egy frankó dugót.
En is ma dugoztam le. Jol elfelejtettem visszahuzni az EGR-re meno turbocsovon a bilincset. Siman, kenyelmesen gurigaztunk a csaladdal, majd az elso gazralepesnel durr, horr, ero el... Na mondom, kidurrant a turbocsovem, baxxa meg. Elindultunk hazafele, azutan ket perccel kesobb rajottem, hogy szerencsere nem, masik ket perc alatt visszacsavaroztam a helyere es mentunk tovabb. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27661 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:53:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.12 szombat, 20:51:11
En is ma dugoztam le. Jol elfelejtettem visszahuzni az EGR-re meno turbocsovon a bilincset. Siman, kenyelmesen gurigaztunk a csaladdal, majd az elso gazralepesnel durr, horr, ero el... Na mondom, kidurrant a turbocsovem, baxxa meg. Elindultunk hazafele, azutan ket perccel kesobb rajottem, hogy szerencsere nem, masik ket perc alatt visszacsavaroztam a helyere es mentunk tovabb. :-)
AndyA
ajjaj, lényeg hogy csak múlasztás történt!! Te vettél hozzá tömítést ami alapján vágtál vagy csak úgy csináltad kb.-re?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27662 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:55:48 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 20:53:44
ajjaj, lényeg hogy csak múlasztás történt!! Te vettél hozzá tömítést ami alapján vágtál vagy csak úgy csináltad kb.-re?
kiveszed a tömtést, ami ott van, körberajzolod, kivágod, fúrsz rá 2 lyukat és kész is
csak vigyázz, hogy jó anyagból legyen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27663 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:57:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 20:12:52
fekete színű, de meg ha az lenne akkor folyamat növekedne, nem?
Ha nagyon zavar az az olaj, veszel a cromaxnál egy tömítést porlasztó köré...lebontod a porlasztó tetején a nagynyomású hollandert, a résolajcsövet, és a csatit, azután felfele a két fül segítségével kiveszed a tömítést, lehúzod felfele a porlasztóról, majd vissza az újat és összerak. Utána por száraz lesz minden.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27664 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:58:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.12 szombat, 20:57:04
Ha nagyon zavar az az olaj, veszel a cromaxnál egy tömítést porlasztó köré...lebontod a porlasztó tetején a nagynyomású hollandert, a résolajcsövet, és a csatit, azután felfele a két fül segítségével kiveszed a tömítést, lehúzod felfele a porlasztóról, majd vissza az újat és összerak. Utána por száraz lesz minden.
Akkor inkább azt mondom hogy szeretem nézni!! Annak a porlasztónak az is fáj ami keresztül megy rajta...hát még én hogy fájnék neki
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27665 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:59:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 20:55:48
kiveszed a tömtést, ami ott van, körberajzolod, kivágod, fúrsz rá 2 lyukat és kész is
csak vigyázz, hogy jó anyagból legyen
kazánlemezt rakok oda
De itt nem illik minden tömítést kicserélni mint régen ladánál?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27666 Dátum:
2011.02.12 szombat, 20:59:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 20:55:48
kiveszed a tömtést, ami ott van, körberajzolod, kivágod, fúrsz rá 2 lyukat és kész is
csak vigyázz, hogy jó anyagból legyen
Ha lehet saválló lemezből csináld, nekem is abbol van 2mm-s és ez tuti.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27091
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27667 Dátum:
2011.02.12 szombat, 21:01:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 20:55:48
kiveszed a tömtést, ami ott van, körberajzolod, kivágod, fúrsz rá 2 lyukat és kész is
csak vigyázz, hogy jó anyagból legyen
Mi az a jo anyag? En most 1 mm alubol csinaltam, az volt keznel. Legyen vastagabb vagy masbol jobb lenne?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27668 Dátum:
2011.02.12 szombat, 21:19:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.12 szombat, 21:01:19
Mi az a jo anyag? En most 1 mm alubol csinaltam, az volt keznel. Legyen vastagabb vagy masbol jobb lenne?
AndyA
ne korrodáljon, ne egye meg a kipugáz. nekem 2mm-es polírozott saválló anyagból van
szerintem nem lesz gond az aluval sem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27669 Dátum:
2011.02.12 szombat, 21:20:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.12 szombat, 21:19:36
ne korrodáljon, ne egye meg a kipugáz. nekem 2mm-es polírozott saválló anyagból van
szerintem nem lesz gond az aluval sem
nekem is az lesz most találtam
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27670 Dátum:
2011.02.12 szombat, 21:21:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.12 szombat, 21:01:19
Mi az a jo anyag? En most 1 mm alubol csinaltam, az volt keznel. Legyen vastagabb vagy masbol jobb lenne?
AndyA
azt valoszinuleg ategeti egy het alatt!
valaki jart mar hasonlokepp a forumrol, de nem emlekszem ki volt az!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27671 Dátum:
2011.02.12 szombat, 21:25:24 »
Idézetet írta: gravitydave - 2011.02.12 szombat, 21:21:21
azt valoszinuleg ategeti egy het alatt!
valaki jart mar hasonlokepp a forumrol, de nem emlekszem ki volt az!
olyankor milesz? bemegy az égéstérbe azok a darabok?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27672 Dátum:
2011.02.12 szombat, 21:29:48 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 21:25:24
olyankor milesz? bemegy az égéstérbe azok a darabok?
nyilvan odamegy, de tul sok kart nem okozhatnak azok a kis darabok.
inkabb acelt, mint aluminiumot kell hasznalni.
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27673 Dátum:
2011.02.12 szombat, 21:31:08 »
Idézetet írta: gravitydave - 2011.02.12 szombat, 21:29:48
nyilvan odamegy, de tul sok kart nem okozhatnak azok a kis darabok.
inkabb acelt, mint aluminiumot kell hasznalni.
akkor az a saválló cucc az jó amit HZsolt is mondott?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27674 Dátum:
2011.02.12 szombat, 21:33:00 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 21:31:08
akkor az a saválló cucc az jó amit HZsolt is mondott?
a savallo acel tokeletes!
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27675 Dátum:
2011.02.12 szombat, 22:12:27 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 19:23:49
nagyon érdekes dolgokra bukkantam most hogy nézegettem a motort lyukas turbocsövet keresve...
ezek szemből nézve balról a 4. porlasztónál készültek, frankón olajos az alja...
Ez a blokk...tiszta olaj hengerfejtömítésnél ott szemből nézve a blokk jobb oldala:
Blokk szemből
Bocs a képekért lesz még, mert vannak kérdéseim...
Szóval ezekről mit gondoltok??
Nekem most lesz szelepfedél tömítés csere ilyen mint a tied,még egy kicsit jobban olajos.Én nemtudom elnézni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27676 Dátum:
2011.02.12 szombat, 22:32:13 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.12 szombat, 22:12:27
Nekem most lesz szelepfedél tömítés csere ilyen mint a tied,még egy kicsit jobban olajos.Én nemtudom elnézni.
Sajnos nekem ez már rutinból megy,nem tudom,hogy miért de évente 1-2 db-ot biztosan cserélnem kell.
Kb 5perc darabja.
/Mindig van pár a kesztyűtartóba de ennél nagyobb baja ne legyen/
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
McRae
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 134
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27677 Dátum:
2011.02.12 szombat, 22:56:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.12 szombat, 21:01:19
Mi az a jo anyag? En most 1 mm alubol csinaltam, az volt keznel. Legyen vastagabb vagy masbol jobb lenne?
AndyA
Én pl. befőttes üveg tetejéből vágtam, fémtisztára políroztam és kész. Jó anyag
Naplózva
2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27678 Dátum:
2011.02.12 szombat, 23:21:30 »
Idézetet írta: gravitydave - 2011.02.12 szombat, 21:21:21
azt valoszinuleg ategeti egy het alatt!
valaki jart mar hasonlokepp a forumrol, de nem emlekszem ki volt az!
Idézetet írta: McRae - 2011.02.12 szombat, 22:56:42
Én pl. befőttes üveg tetejéből vágtam, fémtisztára políroztam és kész. Jó anyag
Hát szerintem nézz rá, mert nekem az acéllemezt /spakliból vágtam, alig vitte a fúró/ is megette.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27679 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 09:12:12 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 21:31:08
akkor az a saválló cucc az jó amit HZsolt is mondott?
Nekem ez a vörösréz lemez (1mm-es) volt benn 5 évig (120 ezer km) most került ki, hogy már az EGR-t is leszereltem...
semmi nem történt vele az 5 év alatt, most pont olyan mint amikor beraktam...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.13 vasárnap, 09:13:56 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27680 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 09:44:58 »
Idézetet írta: gravitydave - 2011.02.12 szombat, 21:21:21
azt valoszinuleg ategeti egy het alatt!
valaki jart mar hasonlokepp a forumrol, de nem emlekszem ki volt az!
ha tökéletesen lezárja a kipuffgáz áramlását,akkor AZ el sem jut odáig!Gyakorlatilag fel sem melegszik a cső ledugózott szakasza!
1,5éve egyszer megmértem az egr dugó környéki hőmérsékleteket lézeres hőmérővel,ami 1értelműen bebizonyította,hogy ha a tömítettség 100%-os,akkor még csak esze ágában sincs arra mennie a savas forró kifupogógáznak!
Ervinnek is a rézdugó gyakorlatilag tökéletesen felzárt,és ezért nem égett szét!Pedig neki igazán közel van a kipufogó forró részéhez is!
Érdemes 200ft ért venni oda egy gyári tömítést plusszban,és a dugó mindkét oldalába tenni!
De én sem bíztam a véletlenre,2mmes kóór anyagot használtam......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27681 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:10:14 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.13 vasárnap, 09:44:58
ha tökéletesen lezárja a kipuffgáz áramlását,akkor AZ el sem jut odáig!Gyakorlatilag fel sem melegszik a cső ledugózott szakasza!
1,5éve egyszer megmértem az egr dugó környéki hőmérsékleteket lézeres hőmérővel,ami 1értelműen bebizonyította,hogy ha a tömítettség 100%-os,akkor még csak esze ágában sincs arra mennie a savas forró kifupogógáznak!
Ervinnek is a rézdugó gyakorlatilag tökéletesen felzárt,és ezért nem égett szét!Pedig neki igazán közel van a kipufogó forró részéhez is!
Érdemes 200ft ért venni oda egy gyári tömítést plusszban,és a dugó mindkét oldalába tenni!
De én sem bíztam a véletlenre,2mmes kóór anyagot használtam......
Tényleg közel van, ezért is választottam vörösrezet, és bevált...az egyik legjobb hővezető, ezért könnyen átadja a magas hőt az egr háznak tehát nem melegszik fel...ráadásul puha és mindenféle tömítőanyag nélkül tökéletesen zárt
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
desmotutu
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27682 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:18:26 »
Sziasztok,
a héten utólértem egy x6-os bmw-t, (megy ez a tddi mint állat :-)) ) és fényeznem kell egy gépháztetőt mert annak sajnos reszeltek. A kérdésem a következő: tud-e valaki egy olyan fényezőt akire nem kell 3 hétig várni és korrektül dolgozik.
segítségeteket előre is köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27683 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:24:28 »
Idézetet írta: desmotutu - 2011.02.13 vasárnap, 10:18:26
Sziasztok,
a héten utólértem egy x6-os bmw-t, (megy ez a tddi mint állat :-)) ) és fényeznem kell egy gépháztetőt mert annak sajnos reszeltek. A kérdésem a következő: tud-e valaki egy olyan fényezőt akire nem kell 3 hétig várni és korrektül dolgozik.
segítségeteket előre is köszönöm
ha még meg is mondod, hogy az ország melyik részén kéne....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27684 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:29:42 »
Idézetet írta: desmotutu - 2011.02.13 vasárnap, 10:18:26
Sziasztok,
a héten utólértem egy x6-os bmw-t, (megy ez a tddi mint állat :-)) ) és fényeznem kell egy gépháztetőt mert annak sajnos reszeltek. A kérdésem a következő: tud-e valaki egy olyan fényezőt akire nem kell 3 hétig várni és korrektül dolgozik.
segítségeteket előre is köszönöm
Az hogy utolérted az az jelenti hogy túlzottan is utolérted szóval megcsukatad??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27685 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:48:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.13 vasárnap, 10:29:42
Az hogy utolérted az az jelenti hogy túlzottan is utolérted szóval megcsukatad??
nyílván nem azért kell a fényező, mert megelőzte
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27686 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:49:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.13 vasárnap, 10:48:29
nyílván nem azért kell a fényező, mert megelőzte
akko összetört egy x6-ot..............................most infarktus
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mjoey
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27687 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 11:10:12 »
Sziasztok,
Belsőtérrel kapcsolatban tud valaki segítséget adni, hogy az ajtó belső részén lévő behúzókat és az első ajtóknál lévő ajtóívet követő díszcsíkot, hogy lehet különválasztani, vagyis kiszedni? Esetleg a fabetétes kormánynál a fabetétes részt kiszedni (bár ezt sztem nem nagyon lehet)?
üdv
Naplózva
desmotutu
Vendég
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27688 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 11:25:15 »
bocsánat az kimaradt hogy budapesten, sajnos a probléma a piros lámpánál egy bambulásos esetnél történt. így nem volt nehéz utolérni....:-)))
Lényeg hogy a homlokfal, merevitő és gépháztető k.o. mindent bezsereztem, csak egy ügyeskezű fényező kéne....
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.13 vasárnap, 10:49:55
akko összetört egy x6-ot..............................most infarktus
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27689 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 11:39:21 »
Idézetet írta: McRae - 2011.02.12 szombat, 09:02:29
http://bolthely.hu/webautoshop/id/00269_Liqui-Moly_Super_Diesel_adalek_250_ml____DIESEL__
Sok mondeo, focus, (tdci) motorral szerelt és főleg Delhi rendszerű üzemanyag-ellátó rendszer esetében a magyar gázolaj mellé sajnos muszáj kitalálni valamit.
A Magyar Szabvány szerinti gázolaj minőség nem felel meg a delphi szivattyú kenési igényeinek. Az elmondható, hogy a Renault 1,5 dci van legjobban kitéve a problémának.
A Ford TDCI szivattyúi tovább bírják. Az olcsóbb hús jelen esetben a Renault.
Szia!
Én azért szkeptikus vagyok, habár elismerem, hogy a magyar üzemanyag nem olyan szuper, mint pl egy holland shell, de a fenti sorok gondolom az ilyen adalékgyártók marketingdumái. Valamivel el kell adniuk a vackaikat ugye...
A renault-val kapcsolatban nem értem a fentieket, kb 8db 1.5 dci fordult meg a közvetlen látókörömben 0-220e km-es futásteljesítményig, és ilyen bajuk sosem volt. A hengerfej fogy róla állítólag, nekünk 1 szart be így a 8ból, de más bajuk az elektromos dolgokon kívül nemigen volt. MOL és ÖMV kúton voltak tankolva.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27690 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 11:40:36 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.13 vasárnap, 11:39:21
Szia!
Én azért szkeptikus vagyok, habár elismerem, hogy a magyar üzemanyag nem olyan szuper, mint pl egy holland shell, de a fenti sorok gondolom az ilyen adalékgyártók marketingdumái. Valamivel el kell adniuk a vackaikat ugye...
A renault-val kapcsolatban nem értem a fentieket, kb 8db 1.5 dci fordult meg a közvetlen látókörömben 0-220e km-es futásteljesítményig, és ilyen bajuk sosem volt. A hengerfej fogy róla állítólag, nekünk 1 ***t be így a 8ból, de más bajuk az elektromos dolgokon kívül nemigen volt. MOL és ÖMV kúton voltak tankolva.
egy 1.5dci clio volt kezemben...csúcsos
400ezer...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27691 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 11:45:13 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.13 vasárnap, 11:40:36
egy 1.5dci clio volt kezemben...csúcsos
400ezer...
ezek mind megane kombik amikrol en beszelek, de tenyleg sosem volt semmi ilyen bajuk. 0km-rel lettek veve, es ceges autokent hasznaltuk oket. 86 es 110 lovasok, 5 es 6 sebesseggesek.
annak az egynek aminek a hengerfej baja volt, azt a szervizben bhasztak el, egy masik bagatell hiba miatt, ami miatt leszedtek a hengerfejet. A szervizeles utan 2 hettel kovetkezett be ez, szoval valoszinu az osszefugges.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27692 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 14:03:21 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.12 szombat, 19:23:49
nagyon érdekes dolgokra bukkantam most hogy nézegettem a motort lyukas turbocsövet keresve...
ezek szemből nézve balról a 4. porlasztónál készültek, frankón olajos az alja...
Szóval ezekről mit gondoltok??
hááát ez semmi...., inkább nem fotózom le az én motoromat, meg az egész motor teret, nyugodtabban alszik így mindenki...
(pedig tavaly nyáron átmostam brigéciol-lal az egészet)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27091
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27693 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 16:42:50 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.13 vasárnap, 11:39:21
Szia!
Én azért szkeptikus vagyok, habár elismerem, hogy a magyar üzemanyag nem olyan szuper, mint pl egy holland shell, de a fenti sorok gondolom az ilyen adalékgyártók marketingdumái. Valamivel el kell adniuk a vackaikat ugye...
A renault-val kapcsolatban nem értem a fentieket, kb 8db 1.5 dci fordult meg a közvetlen látókörömben 0-220e km-es futásteljesítményig, és ilyen bajuk sosem volt. A hengerfej fogy róla állítólag, nekünk 1 ***t be így a 8ból, de más bajuk az elektromos dolgokon kívül nemigen volt. MOL és ÖMV kúton voltak tankolva.
Nem egeszen. Ezt olyasvalaki irta, aki szervizeli a dizeleket... :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27694 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 19:14:51 »
Nem tudja valaki, hogy ki lehet-e cserélni a kétventillátoros hűtőventillátor egységet 1 ventillátorosra?
Cserélt már valaki ilyet olyanra?
E.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27695 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 19:38:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.13 vasárnap, 19:14:51
Nem tudja valaki, hogy ki lehet-e cserélni a kétventillátoros hűtőventillátor egységet 1 ventillátorosra?
Cserélt már valaki ilyet olyanra?
E.
szerintem nem egyezik a kettő elektormos csatija.A két ventisnél az egyik a klímáé,a másik a hűtőé.A szimplánál mindkét rendszerhez ugyan azt használja.Múltkor az egyik tag keresett szimpla ventis hűtőt,és akartak adni neki egy duplát,de nem tudta használni!igaz az 2.2volt de ebből a szempontból mind1!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27696 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 20:35:11 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.13 vasárnap, 19:38:31
szerintem nem egyezik a kettő elektormos csatija.A két ventisnél az egyik a klímáé,a másik a hűtőé.A szimplánál mindkét rendszerhez ugyan azt használja.Múltkor az egyik tag keresett szimpla ventis hűtőt,és akartak adni neki egy duplát,de nem tudta használni!igaz az 2.2volt de ebből a szempontból mind1!
Ettől tartottam..
Nekem 2 ventis van, viszont az új szívósoromhoz, az egy ventis lenne jó, mert a turbócső nem fér le a második venti miatt.
Nem tudom át lehet-e alakítani úgy, hogy működjön az egy ventis az enyémben?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27697 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 20:37:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.13 vasárnap, 20:35:11
Ettől tartottam..
Nekem 2 ventis van, viszont az új szívósoromhoz, az egy ventis lenne jó, mert a turbócső nem fér le a második venti miatt.
Nem tudom át lehet-e alakítani úgy, hogy működjön az egy ventis az enyémben?
és ha cseréled az íves cső egy részét 50-es saválllócsőre?? vagy az sem fér el??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27698 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 20:43:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.13 vasárnap, 20:35:11
Ettől tartottam..
Nekem 2 ventis van, viszont az új szívósoromhoz, az egy ventis lenne jó, mert a turbócső nem fér le a második venti miatt.
Nem tudom át lehet-e alakítani úgy, hogy működjön az egy ventis az enyémben?
talán szg-t kérdezd meg.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #27699 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 20:59:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.13 vasárnap, 20:35:11
Ettől tartottam..
Nekem 2 ventis van, viszont az új szívósoromhoz, az egy ventis lenne jó, mert a turbócső nem fér le a második venti miatt.
Nem tudom át lehet-e alakítani úgy, hogy működjön az egy ventis az enyémben?
talán átlehet variálni,de a vezélrés nem tudom,mit szól majd hozzá.
Utánanéztem,nem is úgy mükszik ahogy mondtam.a két venti közül az egyik a gyors a másik a lassú(vagy normál) sebességű.két külön relé kapcsolja őket a hf. hőmérséklete alapján a PCM modullal.
Na az egyventisnél más.
Ott a venti fokozatát a pcm kapcsolgatja egész más kimeneteken közvetlenül a ventinek!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
547
548
549
550
551
552
553
[
554
]
555
556
557
558
559
560
561
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ