Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 15:31:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 566 567 568 569 570 571 572 [573] 574 575 576 577 578 579 580 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21843047 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #28600 Dátum: 2011.03.16 szerda, 17:36:23 »

fektisztito spray is jo ra.
Naplózva
vekony68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61


E-mail
« Új hozzászólás #28601 Dátum: 2011.03.16 szerda, 19:00:28 »

sziasztok ma nemtudom mi történt a mondeómmal ami 2004 11 havi sedám 2000 cm3. megálltam és bemenetem a boltba és mikor kijöttem mind a 4 ablak lehúzva és a tetőablak is nyitva. sokk cuccum volt benne. segitsetek mit tegyek??? tolassak be vele a kohóba vagy van e még valami ötletetek.
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #28602 Dátum: 2011.03.16 szerda, 19:06:09 »

sziasztok ma nemtudom mi történt a mondeómmal ami 2004 11 havi sedám 2000 cm3. megálltam és bemenetem a boltba és mikor kijöttem mind a 4 ablak lehúzva és a tetőablak is nyitva. sokk cuccum volt benne. segitsetek mit tegyek??? tolassak be vele a kohóba vagy van e még valami ötletetek.

Ha hosszabban nyomod a nyitás, vagy zárás gombot, le és fel tudja húzni az ablakokat. Nem történhetett ilyen?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #28603 Dátum: 2011.03.16 szerda, 19:09:16 »

Tudna valaki ajánlani Felniápolót ( hogy könnyebben lejöjjön a fékpor meg mindenféle szennyeződés?  worship

Hideg zsíroldó a tuti.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28604 Dátum: 2011.03.16 szerda, 19:19:28 »

Hideg zsíroldó a tuti.

acél felninél jó lehet a dolog ellenben alura nem szabad ráfújni mert megmarja
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #28605 Dátum: 2011.03.16 szerda, 19:30:47 »

acél felninél jó lehet a dolog ellenben alura nem szabad ráfújni mert megmarja

évek óta fújom a gyári alut több autón is. HIBÁTLAN!
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #28606 Dátum: 2011.03.16 szerda, 19:47:36 »

Milyen motor? Milyen kaszni? Milyen évjárat?

2001 es mk3 mas lépcsőshátu 1.8as mocival ghia 125le..
a rugók meg letek vizsgálva az nem ... sajna  de pl a kéziféket ha tökig behúzom csak akkor fog, de nemtom nemhiszem hogy az de majd azért ránézek..
remélem tud valaki tanácsot adni, de ha nem akkor is kidertem ha bele döglök is met miattam ha valami zörög az mindennél jobban útálom!
Egy havernak az opeljével volt hasonló hogy lassu egyenletlen úton kotyogott valami és valami rudat kellet kicserélni, de nekem a kormányöszekötő is ok meg maga a rendszer is meg lett tekintve.. szal fingom sincs...
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #28607 Dátum: 2011.03.16 szerda, 20:10:05 »

A kézifékkötél az egyik, a behúzástól nem függ, a külseje verődik az autó aljához.

A másik a hátsó támla rögzítés. Tekerj rá pár menet szigetelőszalagot és úgy csukd vissza.

Sz.G.



2001 es mk3 mas lépcsőshátu 1.8as mocival ghia 125le..
a rugók meg letek vizsgálva az nem ... sajna  de pl a kéziféket ha tökig behúzom csak akkor fog, de nemtom nemhiszem hogy az de majd azért ránézek..
remélem tud valaki tanácsot adni, de ha nem akkor is kidertem ha bele döglök is met miattam ha valami zörög az mindennél jobban útálom!
Egy havernak az opeljével volt hasonló hogy lassu egyenletlen úton kotyogott valami és valami rudat kellet kicserélni, de nekem a kormányöszekötő is ok meg maga a rendszer is meg lett tekintve.. szal fingom sincs...
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #28608 Dátum: 2011.03.16 szerda, 20:28:08 »

A kézifékkötél az egyik, a behúzástól nem függ, a külseje verődik az autó aljához.

A másik a hátsó támla rögzítés. Tekerj rá pár menet szigetelőszalagot és úgy csukd vissza.

Sz.G.



Ja, a hátsó üléstámla retesze az nállam is zörgött, ilyen fémes csicsergő hagot tud adni amitől megörül az ember. A hibát az okozta, hogy a műanyag bevonat megkopott a záron.(ami a háttámlában van). Nállam nem a sima szigetelőszalg, hanem öntapadós filc szalag jött be a legjobban, már több mint 1 fél éve bírja, viszonylag sűrű üléstámla lehajtás mellett.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.16 szerda, 20:36:32 írta NemTom » Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HTL-074
Vendég
« Új hozzászólás #28609 Dátum: 2011.03.16 szerda, 20:48:28 »

Hlai

Segítsen valaki hátha tapasztalt már ilyet!

Halk kotyogást hallok valahonnan és csak ha lassan megyek! Mintha teleszkóp zörögne vagy valami perselyben valami, és fémes hangja van! Annyi hogy elvittem szerelőhöz és átnézett a futóművön mindent, és se a telók, sem a rugó, fék, szilenteknek nincs bajuk, kipufogót is megrángattuk amit csak értünk de semmi! Azt mondta falbav hogy ha hangosabb lesz akkor menyek vissza és ha valami jelenség is társul, de engem nem hagy nyugodni és rohadtul zavar!
Érdeklődve várom az ötleteket, és remélem valaki tud segíteni!

A másik hogy a motorvisszajelző kigyulladt és az egr-t hozta ki hibaforrásnak, és a kérdése,m az lenne hogy elég-e ha kipucolom?!

Előre is kösz!


Nekem a kézifékkötél zörgöt ott ahol a lengőkarhoz van rögzitve.
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #28610 Dátum: 2011.03.16 szerda, 20:56:32 »

2001 es mk3 mas lépcsőshátu 1.8as mocival ghia 125le..
a rugók meg letek vizsgálva az nem ... sajna  de pl a kéziféket ha tökig behúzom csak akkor fog, de nemtom nemhiszem hogy az de majd azért ránézek..
remélem tud valaki tanácsot adni, de ha nem akkor is kidertem ha bele döglök is met miattam ha valami zörög az mindennél jobban útálom!
Egy havernak az opeljével volt hasonló hogy lassu egyenletlen úton kotyogott valami és valami rudat kellet kicserélni, de nekem a kormányöszekötő is ok meg maga a rendszer is meg lett tekintve.. szal fingom sincs...

a motorhazteto zsanerja utodik egy csavarhoz.
nyisd fel, latszik  ahol fenyes. wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28611 Dátum: 2011.03.16 szerda, 21:17:14 »

Na.megígértem,hogy beszámolok a váltótartó alsó bak cserééről!
Ma megtörtént,kb 10perc alatt kicserélhető.Igencsak ratyi volt már a szilentjei,direkt raktam be ilyen nagy képeket,hogy jól rálehessen közelíteni-érdemes!A változás:
Nincs alapjáraton finom remegés,teljesen sima az alapjárat,a moci áll mint a cövek.nincs induláskor öblös rezgés,és olyan mintha a motorzaj sokkal halkabb lett.Szerintem rendesen odavert már a csap a szilent házának!Alacsony fordulatnál való gyorsításkor sincs az a zizegés.
Amúgy,ha időm lett volna ,elvittem volna szilentezőhöz és simán felújíttatom.....

eljen
Ez aknás meló?
Hirtelen szerelhetnékem támadt, mert szerintem az enyémen is kb ilyen lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #28612 Dátum: 2011.03.16 szerda, 21:21:07 »

Na.megígértem,hogy beszámolok a váltótartó alsó bak cserééről!
Ma megtörtént,kb 10perc alatt kicserélhető.Igencsak ratyi volt már a szilentjei,direkt raktam be ilyen nagy képeket,hogy jól rálehessen közelíteni-érdemes!A változás:
Nincs alapjáraton finom remegés,teljesen sima az alapjárat,a moci áll mint a cövek.nincs induláskor öblös rezgés,és olyan mintha a motorzaj sokkal halkabb lett.Szerintem rendesen odavert már a csap a szilent házának!Alacsony fordulatnál való gyorsításkor sincs az a zizegés.
Amúgy,ha időm lett volna ,elvittem volna szilentezőhöz és simán felújíttatom.....


Ez aztán ramatyul néz ki! Azt a mindenit!  wow1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #28613 Dátum: 2011.03.16 szerda, 21:30:39 »

eljen
Ez aknás meló?
Hirtelen szerelhetnékem támadt, mert szerintem az enyémen is kb ilyen lehet.

Ja ez negem is érdekelne, +hogy milyen szerszámok kellenek hozzá, lehet én is megjátszanám a cserét valamikor mostanában.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
vekony68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61


E-mail
« Új hozzászólás #28614 Dátum: 2011.03.16 szerda, 21:39:16 »

sziasztok ma nemtudom mi történt a mondeómmal ami 2004 11 havi sedám 2000 cm3. megálltam és bemenetem a boltba és mikor kijöttem mind a 4 ablak lehúzva és a tetőablak is nyitva. sokk cuccum volt benne. segitsetek mit tegyek??? tolassak be vele a kohóba vagy van e még valami ötletetek.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #28615 Dátum: 2011.03.16 szerda, 21:41:52 »

sziasztok ma nemtudom mi történt a mondeómmal ami 2004 11 havi sedám 2000 cm3. megálltam és bemenetem a boltba és mikor kijöttem mind a 4 ablak lehúzva és a tetőablak is nyitva. sokk cuccum volt benne. segitsetek mit tegyek??? tolassak be vele a kohóba vagy van e még valami ötletetek.

Nem volt nyitva amikor kijöttél? Vagy csak az ablakok voltak lehúzva?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #28616 Dátum: 2011.03.16 szerda, 21:44:22 »

Ja ez negem is érdekelne, +hogy milyen szerszámok kellenek hozzá, lehet én is megjátszanám a cserét valamikor mostanában.

Úgy látom, sokan most cserélnénk. Mit csináltok a megmaradt rossz alkatrésszel? Szerintem megérné együtt elvinni egy szilentezőhöz, vagy megállapodni eggyel, hogy ő felújítja a régit, és így lenne otthon egy pót... Na?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28617 Dátum: 2011.03.16 szerda, 22:30:19 »

évek óta fújom a gyári alut több autón is. HIBÁTLAN!

Akkor mazlid van, hogy nem serult a lakkozas, mert a hideg zsiroldoban levo NaOH siman megeszi az alut.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #28618 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 11:11:38 »

nyes
hihihi,bírom a lendületed! eljen hehe

Akkor kell neked,ha a tied is így néz ki!Nem tuning-karbantartás!
Amúgy nem sok.Ez csak 7900píz volt u.gy.-ban!A gyári 24körül van.
Bújj be gyorsan a mondi hasa alá,skubizd meg milyen állapotban van a tiéd! nyes Wink wave

Az valami olyan amit megnézek hétvégén.
DI -ben is ugyan igy nézhet ki a dolog?

Illetve e kellet hozzá valamit bontani?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #28619 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 11:17:19 »

Az valami olyan amit megnézek hétvégén.
DI -ben is ugyan igy nézhet ki a dolog?

Illetve e kellet hozzá valamit bontani?

Igen hasonlóan néz ki. Mindjárt teszek fel képet.
http://kephost.hu/image-194B_4D81E003.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.17 csütörtök, 11:19:09 írta V.Tamás » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28620 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 12:16:36 »

sziasztok ma nemtudom mi történt a mondeómmal ami 2004 11 havi sedám 2000 cm3. megálltam és bemenetem a boltba és mikor kijöttem mind a 4 ablak lehúzva és a tetőablak is nyitva. sokk cuccum volt benne. segitsetek mit tegyek??? tolassak be vele a kohóba vagy van e még valami ötletetek.
ez a teljes nyitás állapota. Lehet kulcs, lehet GEM hiba.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28621 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 19:30:39 »

eljen
Ez aknás meló?
Hirtelen szerelhetnékem támadt, mert szerintem az enyémen is kb ilyen lehet.
alúlról kell szerelni de nem feltétlenül.Árokraállva is meglehet csinálni,csak alá kell mászni.
Nagyon egyszerű a csere,csak szalonnát kell reggelizni,meg kell egy 40cm-es cső a krova szárára....
Gyere ki hozzám és csináld meg az aknán..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28622 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 19:32:40 »

Ja ez negem is érdekelne, +hogy milyen szerszámok kellenek hozzá, lehet én is megjátszanám a cserét valamikor mostanában.
1db 15ös bivalkemény krova fix szárral és egy jókora cső az erőkar hosszabbítására!
Mondjuk én alátámasztottam a váltót egy krokodillal,de szerintem megtudtam volna oldani akkor is ha nem teszem.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28623 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 19:34:23 »

Úgy látom, sokan most cserélnénk. Mit csináltok a megmaradt rossz alkatrésszel? Szerintem megérné együtt elvinni egy szilentezőhöz, vagy megállapodni eggyel, hogy ő felújítja a régit, és így lenne otthon egy pót... Na?
Megkérjük Relhistet,hogy hajtson fel egy műhelyt,kiírjuk a pályázatot,és már mehet is néhány darabos szériában-úgy biztos kedvezőbb... Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.17 csütörtök, 19:37:36 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28624 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 19:35:37 »

Az valami olyan amit megnézek hétvégén.
DI -ben is ugyan igy nézhet ki a dolog?

Illetve e kellet hozzá valamit bontani?
Ugyan ez!
Az alsó motortakarót.....
A csere az 2 csavar ki-régit félretesz-új be-2csavar be,és már mászol is ki a gép alól! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28625 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 19:37:05 »

eljen
Ez aknás meló?
Hirtelen szerelhetnékem támadt, mert szerintem az enyémen is kb ilyen lehet.
egyébként esélyes.és mindig azt bánom,hogy nem azonnal cseréltem amikor valami gyanús lett.7900ért kaptam az utángyártottat spanyolból.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #28626 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 19:42:44 »

Igen hasonlóan néz ki. Mindjárt teszek fel képet.
http://kephost.hu/image-194B_4D81E003.jpg

Azon mindig ámulok, hogy van mindenről fotód.  worship
Igy persze viszonylag egyszerűbb lesz a keresés  Wink
Hétvégen megnézem aknából a dolgot.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #28627 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 19:43:53 »

Azon mindig ámulok, hogy van mindenről fotód.  worship
Igy persze viszonylag egyszerűbb lesz a keresés  Wink
Hétvégen megnézem aknából a dolgot.
Mert nagyon jó csapatjátékos! eljen poigneemain appl
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28628 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 21:04:53 »

alúlról kell szerelni de nem feltétlenül.Árokraállva is meglehet csinálni,csak alá kell mászni.
Nagyon egyszerű a csere,csak szalonnát kell reggelizni,meg kell egy 40cm-es cső a krova szárára....
Gyere ki hozzám és csináld meg az aknán..... Wink wave
Lehet az lesz, kösz. Csak az a fránya időhiány...  szomoru1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #28629 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 21:40:10 »

Megkérjük Relhistet,hogy hajtson fel egy műhelyt,kiírjuk a pályázatot,és már mehet is néhány darabos szériában-úgy biztos kedvezőbb... Grin

Én komolyan gondoltam...  integet2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #28630 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 22:17:30 »

Akkor mazlid van, hogy nem serult a lakkozas, mert a hideg zsiroldoban levo NaOH siman megeszi az alut.

AndyA

Nem szerencse ez. Az egész család meg az ismerősök és még sokan használják és semmi gond vele.
Hozzám is eljutott a hír és először én is kételkedtem meg óvatoskodtam de azóta. bevált.
Egyébként a felnin a lakk sav és vegyszerálló,a gumi is az.Tehát a hideg zsíroldó el sem jut az aluig,ezért nem bántja.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28631 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 22:50:49 »

Nem szerencse ez. Az egész család meg az ismerősök és még sokan használják és semmi gond vele.
Hozzám is eljutott a hír és először én is kételkedtem meg óvatoskodtam de azóta. bevált.
Egyébként a felnin a lakk sav és vegyszerálló,a gumi is az.Tehát a hideg zsíroldó el sem jut az aluig,ezért nem bántja.

Nekem, mint utobb kiderult, az alberletemben a konyhapult szelen levo diszlec aluminium. Azt ugyanis megmarta rendesen.

Szoval ovattal, mert valami megkarcolja a felnin a lakkot, utana a zsiroldo is meg fogja ott enni a felnit.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #28632 Dátum: 2011.03.18 péntek, 08:03:22 »

Mert nagyon jó csapatjátékos! eljen poigneemain appl

Köszönöm ez most szívmelengető volt  worship worship Wink

Képeket meg igyekszem mindig csinálni szerelgetések közben, mert hátha ez másoknak is hasznos lehet. Lehet, hogy megint elkiabálom, de ma újabb időpont egyeztetés lesz egy du-i katalizátor iktató beszereléshez, ami megint egy jó alkalom fotózásra és az aktuális váltó rögzítés ellenőrzésére is  Wink  wave
Naplózva
boczus
Vendég
« Új hozzászólás #28633 Dátum: 2011.03.18 péntek, 09:41:33 »

Sziasztok!

Tegnap esős időben beindítottam a klímát, hogy megszüntessem a párásodást, és elég rossz szagot éreztem. Gyanítom a klíma miatt. Tudtok segíteni abban, hogy milyen gyakorisággal kell tisztítani/fertőtleníteni, illetve hogy léteznek-e "házi" megoldások (spray, folyadék egyéb) erre, vagy mindenképpen klímáshoz kell vinnem az autót?

Bocs a laikus kérdésekért, ez az első klímás kocsim... ;-p

kösz!
B.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #28634 Dátum: 2011.03.18 péntek, 10:02:12 »

Sziasztok!

Tegnap esős időben beindítottam a klímát, hogy megszüntessem a párásodást, és elég rossz szagot éreztem. Gyanítom a klíma miatt. Tudtok segíteni abban, hogy milyen gyakorisággal kell tisztítani/fertőtleníteni, illetve hogy léteznek-e "házi" megoldások (spray, folyadék egyéb) erre, vagy mindenképpen klímáshoz kell vinnem az autót?

Bocs a laikus kérdésekért, ez az első klímás kocsim... ;-p

kösz!
B.

Szia!

A szag forrása legtöbbször a párologtató és annak tálcája a középkonzol mögött jó mélyen, itt tud könnyebben megtelepedni a szagért felelős "penész/gomba". Klímások is erre a célra gáz vagy hab alakú tisztítót használnak. Hasznos lehet még a tisztítást egy pollenszűrő cserével is egybe kötni. Ezt évente illik megcsinálni.
Én már több módszert kipróbáltam (gáz hab), de csak ideig-óráig lesz szagmentes, majd újra kialakul az egész. Talán a legtovább akkor volt jó, amikor kibontottam a jobb lábtérben a szellőzés ventillátorát (3 csavar + 1 csati) és onnétról már bedugható a habanyag csöve a párológtatóhoz. A szélvédő alatti szellőzőt is alaposan telenyomtam, de a többivel óvatósan, mert a habanyag összeesik egy kis idő után és a belőle képződött folyadék megtalálja az illesztési réseket, csöpögni fog a Hi-Fi-re a kesztyűtartóba, a biztosítéktáblánál lévő kis zsebbe (feloldotta az ott lapuló rágót is). Ne feledkezz meg az első ülések allatti hátsó lábtér szellőző nyílásokról sem.
A gázos tisztítók illatossak, előnyük, hogy átjárják a kárpitozást is, de nekem a szagmentességet ez száműzte a legrövidebb ideig.
Egyszer együtt kellene alkalmaznom, talán majd idén, mert már nálam is érződik, hogy visszatér a szag, különösen csapadékos időben jön ez elő.
Naplózva
tothzs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26



E-mail
« Új hozzászólás #28635 Dátum: 2011.03.18 péntek, 11:57:28 »

Szia!

A szag forrása legtöbbször a párologtató és annak tálcája a középkonzol mögött jó mélyen, itt tud könnyebben megtelepedni a szagért felelős "penész/gomba". Klímások is erre a célra gáz vagy hab alakú tisztítót használnak. Hasznos lehet még a tisztítást egy pollenszűrő cserével is egybe kötni. Ezt évente illik megcsinálni.
Én már több módszert kipróbáltam (gáz hab), de csak ideig-óráig lesz szagmentes, majd újra kialakul az egész. Talán a legtovább akkor volt jó, amikor kibontottam a jobb lábtérben a szellőzés ventillátorát (3 csavar + 1 csati) és onnétról már bedugható a habanyag csöve a párológtatóhoz. A szélvédő alatti szellőzőt is alaposan telenyomtam, de a többivel óvatósan, mert a habanyag összeesik egy kis idő után és a belőle képződött folyadék megtalálja az illesztési réseket, csöpögni fog a Hi-Fi-re a kesztyűtartóba, a biztosítéktáblánál lévő kis zsebbe (feloldotta az ott lapuló rágót is). Ne feledkezz meg az első ülések allatti hátsó lábtér szellőző nyílásokról sem.
A gázos tisztítók illatossak, előnyük, hogy átjárják a kárpitozást is, de nekem a szagmentességet ez száműzte a legrövidebb ideig.
Egyszer együtt kellene alkalmaznom, talán majd idén, mert már nálam is érződik, hogy visszatér a szag, különösen csapadékos időben jön ez elő.

Már volt szerencsém alkalmazni egyszerre a gázos és habos illatosító/tisztítót. Van érezhető hatásuk így együtt. Amikor megvettem a kocsit, nekem is ez volt az első klímás autóm és nagy büszkeségem hamar letörte, mikor először használtam és a fojtó szagoktól kellemetlenül éreztem magam. Az első nyaramon háromszor kellett a habot használnom, mire sikerült a kellemetlen szagbázistól megszabadulnom. Minden tavaszi nagy takarítást a szekeren a szűrő cserével és a két csoda micsoda használatával kezdem és így már hatásos (persze telente is bekapcsolom a klímát, hadd járjon). A klímaszűrőt (kabinszűrő) én nyaranta akár többször is cserélem, mert gyakran járok poros helyen illetve a téli utak csúszásmentesítésére használt kavics/por maradványokat nem takarítják fel az utakról M.o.-on valamint ilyenkor itt van a drága pollenszezon is.
Naplózva

MKIII 2.0 TDDi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28636 Dátum: 2011.03.18 péntek, 12:00:36 »

Már volt szerencsém alkalmazni egyszerre a gázos és habos illatosító/tisztítót. Van érezhető hatásuk így együtt. Amikor megvettem a kocsit, nekem is ez volt az első klímás autóm és nagy büszkeségem hamar letörte, mikor először használtam és a fojtó szagoktól kellemetlenül éreztem magam. Az első nyaramon háromszor kellett a habot használnom, mire sikerült a kellemetlen szagbázistól megszabadulnom. Minden tavaszi nagy takarítást a szekeren a szűrő cserével és a két csoda micsoda használatával kezdem és így már hatásos (persze telente is bekapcsolom a klímát, hadd járjon). A klímaszűrőt (kabinszűrő) én nyaranta akár többször is cserélem, mert gyakran járok poros helyen illetve a téli utak csúszásmentesítésére használt kavics/por maradványokat nem takarítják fel az utakról M.o.-on valamint ilyenkor itt van a drága pollenszezon is.

Magat azt a lecsapato talcat nem lehet valahogy kozvetlenul elerni es mechanikusan kitakaritani?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #28637 Dátum: 2011.03.18 péntek, 12:21:27 »

Magat azt a lecsapato talcat nem lehet valahogy kozvetlenul elerni es mechanikusan kitakaritani?

AndyA

Sajnos nagyon bent van az egész a műszerfal alatt. Épp beszéltem erről a Vik-el is, hogy hogy lehet hozzáférni a klíma utastéri párologtatójáhot, hát a válasz az volt, hogy le kell bontani az egész műszerfalat.
A tálca kivezetőjén keresztűl is fel lehet juttatni a habot, de ahhoz alá kell jutni az autónak. Egy kb 1-1,5 cm-es átmérőjű gumicsőben végződik a pára elvezetés és ezt rávezetik a flexi kipufogó elemre  wow1 , amit kicsit furcsáltam is. Minek a forró fémre a nedvesség, hamarabb kilyukadjon?
Mindjárt teszek erről is fel képet. (Sajnos ez kicsit homályos, de azért látszik, hogy miről is van szó)
http://kephost.hu/image-0653_4D834183.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.18 péntek, 12:28:08 írta V.Tamás » Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #28638 Dátum: 2011.03.18 péntek, 13:34:42 »

Ja, a hátsó üléstámla retesze az nállam is zörgött, ilyen fémes csicsergő hagot tud adni amitől megörül az ember. A hibát az okozta, hogy a műanyag bevonat megkopott a záron.(ami a háttámlában van). Nállam nem a sima szigetelőszalg, hanem öntapadós filc szalag jött be a legjobban, már több mint 1 fél éve bírja, viszonylag sűrű üléstámla lehajtás mellett.


Kösz mindenkinek végigzongorázom ezeket!
A sárga lámpám meg azért égett mert az egr-el valami volt de ki lett ütve a hibakód és azóta semmi! A szerelő anyit mondott ha megint ég akkor pucoljam ki aztán kiderül!
A szívósoromat meg már kibeleztem!
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #28639 Dátum: 2011.03.18 péntek, 13:53:03 »

A motorháztetőt felnyitottam megcibáltam annak nincs hangja, a hátsó ülés támlák is jól állnak, a műanyag nincs megkopva és jól záródnak (passzentosak)  a kézifékötelet még nem tudtam megnézni mert most nem tudok aláfeküdni, de én kicsit előről hallom és főleg akkor joban ha billeg a kocsi! Ha áll és jól meglöködöm akkor nincs hangja max egy kicsit néha a telónak de az normális meg nem az az a hang! A szerelő megfeszegetett mindent a futóműnél, fel is emelte csal rudó teló silent sabilizátor minden ok, de ez a kotyogás...... vááááááá
Inkább kintről hallom mint az utastérből amúgy és először a kipufogóra gyanakodtam de azt is megcibáltam és egy hangja sem volt! A kipufogó kimenő csonkon a motortérben van egy hővédőpajzs ami himbálózott de az is vissza lett hegesztve és már fix szal az sem!
Nagy rejtély számomra! Az a baj hogy nincs a környéken (zalaegerszeg) olyan fordspecialista akihez el tudnám vinni.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28640 Dátum: 2011.03.18 péntek, 14:54:38 »

A motorháztetőt felnyitottam megcibáltam annak nincs hangja, a hátsó ülés támlák is jól állnak, a műanyag nincs megkopva és jól záródnak (passzentosak)  a kézifékötelet még nem tudtam megnézni mert most nem tudok aláfeküdni, de én kicsit előről hallom és főleg akkor joban ha billeg a kocsi! Ha áll és jól meglöködöm akkor nincs hangja max egy kicsit néha a telónak de az normális meg nem az az a hang! A szerelő megfeszegetett mindent a futóműnél, fel is emelte csal rudó teló silent sabilizátor minden ok, de ez a kotyogás...... vááááááá
Inkább kintről hallom mint az utastérből amúgy és először a kipufogóra gyanakodtam de azt is megcibáltam és egy hangja sem volt! A kipufogó kimenő csonkon a motortérben van egy hővédőpajzs ami himbálózott de az is vissza lett hegesztve és már fix szal az sem!
Nagy rejtély számomra! Az a baj hogy nincs a környéken (zalaegerszeg) olyan fordspecialista akihez el tudnám vinni.
A hátsó lengőkarhoz verődő kézifékkötélnek olyan hangja van, hogy azt hiszed, mindjárt kiesik alólad a futómű. Ettől súlyosabb gond, hogy a verődés közben lebontja magáról a gumiborítást a bowden, majd beázik majd pedig berohad, attól meg beszorul, ha behúzod a kéziféket.  Jó móka.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28641 Dátum: 2011.03.18 péntek, 14:56:05 »

tegnap reggel vettem észre, hogy áll a bal kerék mallatt az olaj.
nem fékolaj és nem a lengéscsillapítóból van.

a lengőkar belső része és a váltó teteje áll az olajban....
ma délután alámászok. van valakinek valami tippje, hogy mit nézzek meg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28642 Dátum: 2011.03.18 péntek, 14:59:32 »

tegnap reggel vettem észre, hogy áll a bal kerék mallatt az olaj.
nem fékolaj és nem a lengéscsillapítóból van.

a lengőkar belső része és a váltó teteje áll az olajban....
ma délután alámászok. van valakinek valami tippje, hogy mit nézzek meg
váltóolaj a váltókulissza szimering sérülése miatt.
motorolaj a turbó olajzás visszatérő ág sérülése miatt.
hidraulika olaj a szervoszivattyú pusztulása miatt.
(kutyaolaj az elgázolt kutyából  eplus2)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28643 Dátum: 2011.03.18 péntek, 15:05:29 »

váltóolaj a váltókulissza szimering sérülése miatt.
motorolaj a turbó olajzás visszatérő ág sérülése miatt.
hidraulika olaj a szervoszivattyú pusztulása miatt.
(kutyaolaj az elgázolt kutyából  eplus2)
na egyik jobb mint a másik...

annyit tudok róla egyelőre, hogy sűrű és barna

ezért a motorolajat is kizárnám első körben, de majd csak akkor fogok tudni biztosat, ha alámásztam
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28644 Dátum: 2011.03.18 péntek, 15:07:19 »

na egyik jobb mint a másik...

annyit tudok róla egyelőre, hogy sűrű és barna

ezért a motorolajat is kizárnám első körben, de majd csak akkor fogok tudni biztosat, ha alámásztam
nézz bele a szervo tartályába. Ha piros olaj van (volt) benne, az simán mutathat barnának koszosan. A váltóban nem tudom milyen színű van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28645 Dátum: 2011.03.18 péntek, 15:08:58 »

nézz bele a szervo tartályába. Ha piros olaj van (volt) benne, az simán mutathat barnának koszosan. A váltóban nem tudom milyen színű van.
megnézam majd azt is,

rem turbócső lesz, mert most (megint) úgy érzem, hogy nem úgy megy feltöltött fordulatszámon, mint ahogy ment...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28646 Dátum: 2011.03.18 péntek, 15:10:10 »

ha már szervó olajról van szó akkor kérdezek is : van valami előírás hogy milyen kell bele? fékfolyadékot(Dot4) már megvettem váltó olajat szintén(75-90)
 már csak a szervó van hátra
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #28647 Dátum: 2011.03.18 péntek, 15:44:36 »

Segítsetek már, mi a pontos neve a motorháztető belső oldalára erősített vastag filc szerű anyagnak? Roll Eyes
Az elmúlt napokban totál elázott, és szét fog rohadni, szétesni :-( Valami mással, tartósabb/okosabb anyaggal lehetne helyettesíteni?
Itt a Klubban mindig találunk ki jobb dolgokat.... hehe
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #28648 Dátum: 2011.03.18 péntek, 15:55:21 »

Segítsetek már, mi a pontos neve a motorháztető belső oldalára erősített vastag filc szerű anyagnak? Roll Eyes
Az elmúlt napokban totál elázott, és szét fog rohadni, szétesni :-( Valami mással, tartósabb/okosabb anyaggal lehetne helyettesíteni?
Itt a Klubban mindig találunk ki jobb dolgokat.... hehe

"tűs nemez" szerű anyag az.. de pontosan nem tudom..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28649 Dátum: 2011.03.18 péntek, 16:03:39 »

Segítsetek már, mi a pontos neve a motorháztető belső oldalára erősített vastag filc szerű anyagnak? Roll Eyes
Az elmúlt napokban totál elázott, és szét fog rohadni, szétesni :-( Valami mással, tartósabb/okosabb anyaggal lehetne helyettesíteni?
Itt a Klubban mindig találunk ki jobb dolgokat.... hehe

paradox-nál is van meg máshol is motortér szigeteléséhez való hang és rezgéscsillapítós anyag, ami olaj és tűzálló egy bizonyos fokig
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Oldalak: 1 ... 566 567 568 569 570 571 572 [573] 574 575 576 577 578 579 580 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.