Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:12:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 574 575 576 577 578 579 580 [581] 582 583 584 585 586 587 588 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21856027 alkalommal)
0 Felhasználó és 219 vendég van a témában
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29000 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 20:47:39 »

Megnézem, de a szerdai találkozóval élnék, ha megoldható....mikor mész...?


A lusta turbó csinálhat ilyet. Próbáld ki, hogy máshogy megy-e, ha 1200-tól lepadlózod vagy ha előtte szépen felkúszatod 2500-ig majd onnét kicsit visszaengeded és lepadlózod.
ha leveszed a szívócsövet, hideg állapotban először nehezen, de 2 fordulat után finoman kell forognia a középrésznek. Axiális irányú holtjátéka nem lehet, radiális lehet kb 1mm.
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29001 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 20:47:58 »

én azt nem értem miért nézegetsz már uj turbót,mikor még ezt sem nézetted meg...lehet csak simán lekoxolodott, te amugyis városba járkálsz vele aszem...de nemigaz hogy nincs ott egy ember aki leszedi és megnézi a lapátokat és kipucolja....katalizátort se ártana megnézni nincs e tele...stb... wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29002 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 20:52:28 »

én azt nem értem miért nézegetsz már uj turbót,mikor még ezt sem nézetted meg...lehet csak simán lekoxolodott, te amugyis városba járkálsz vele aszem...de nemigaz hogy nincs ott egy ember aki leszedi és megnézi a lapátokat és kipucolja....katalizátort se ártana megnézni nincs e tele...stb... wave
ezért mondtam én is kapásból a nyomást, nekem isjött a meglepi, amikor rámértem...

a katban nekem is gyűlt fel rendesen, amikor kivettük összeállt korom darabok jöttek ki belőle...

na megtaláltad a nyomásos részt,amit írtam??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29003 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 20:53:40 »

én azt nem értem miért nézegetsz már uj turbót,mikor még ezt sem nézetted meg...lehet csak simán lekoxolodott, te amugyis városba járkálsz vele aszem...de nemigaz hogy nincs ott egy ember aki leszedi és megnézi a lapátokat és kipucolja....katalizátort se ártana megnézni nincs e tele...stb... wave
jah és lehet, hogy elég lenne a lápátok állítókarját kézzel megmozgatni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29004 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 21:12:14 »

Csak szeretek felkészülni a dogokra  vigyor3, Egyébként lehet a többi is amit írtál, de sajna nincs garázsom, utcán nem állok neki, és olyan ismerősöm sincs aki autóbuherátor lenne....ha meg autószerelőhöz megyek az csak ilyen "átnézem, megmozgatom" dolgokat nem szereti csinálni...nem lehet milliárdot elkérni...meg egyébként is jobb szeretem én csinálni a pepecs melót...az legalább meg van csinálva....majd szerzek valahonnan egy garázst emelővel aztán megnézem mi van, vagy mi nincs....


én azt nem értem miért nézegetsz már uj turbót,mikor még ezt sem nézetted meg...lehet csak simán lekoxolodott, te amugyis városba járkálsz vele aszem...de nemigaz hogy nincs ott egy ember aki leszedi és megnézi a lapátokat és kipucolja....katalizátort se ártana megnézni nincs e tele...stb... wave
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29005 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 21:14:41 »

Csak szeretek felkészülni a dogokra  vigyor3, Egyébként lehet a többi is amit írtál, de sajna nincs garázsom, utcán nem állok neki, és olyan ismerősöm sincs aki autóbuherátor lenne....ha meg autószerelőhöz megyek az csak ilyen "átnézem, megmozgatom" dolgokat nem szereti csinálni...nem lehet milliárdot elkérni...meg egyébként is jobb szeretem én csinálni a pepecs melót...az legalább meg van csinálva....majd szerzek valahonnan egy garázst emelővel aztán megnézem mi van, vagy mi nincs....


emelő wow1 wow1

motorháztetőt felnyitod, és turbón lévő vákumlabda karjának könnyen kell járnia... a megmozgatom részén már túl is vagy
ha az szhart be(átszakadt a membrán), akkor egyáltalán nincs nyomásod
ha az lenne a gond, akkor abból nekem van egy Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29006 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 21:18:36 »

ezért mondtam én is kapásból a nyomást, nekem isjött a meglepi, amikor rámértem...

a katban nekem is gyűlt fel rendesen, amikor kivettük összeállt korom darabok jöttek ki belőle...

na megtaláltad a nyomásos részt,amit írtam??

nem
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29007 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 21:23:59 »

nem
van egy csavar, aminek a geometria nekiütközik, az az alsó holtpontnak az állítója(nálam belső t10 torx feje van, és van rajta egy 8-as anya)
na én ezt kitekertem, hogy minnél nagyobbat töltsön az elején eplus2

alapjáraton úgy 0,1-0,15-es nyomásom volt hehe, de betiltott szomoru1, a motor fulladozott, gázra nem reagállt...nagyon kormolt
csavart visszábbtekertem és mindjárt jó volt eljen

csak azért írtam, hogy figyelj, hogy te nehogy így járj, és azt hidd, hogy valami szhar...

szerelőtől kb 5percente meghallgattuk, hogy ez így nem fog beindulni, nemlesz jó, szét fog hullani, stb... de nem nyert hehe

az turbófeltöltését persze, hogy nem tudták falbav, még jó, hogy ott voltunk a kocsi mellett
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29008 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 21:32:12 »

Ezt megnézem holnap bár nyomás azért van...csak nem olyan mint amikor meg lett csinálva a chip, akkor olyat ment  eplus2 eplus2, és nem kormolt


emelő wow1 wow1

motorháztetőt felnyitod, és turbón lévő vákumlabda karjának könnyen kell járnia... a megmozgatom részén már túl is vagy
ha az szhart be(átszakadt a membrán), akkor egyáltalán nincs nyomásod
ha az lenne a gond, akkor abból nekem van egy Wink
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #29009 Dátum: 2011.04.01 péntek, 07:14:40 »

Sziasztok!
Ma du a kollégám gépe lesz szabadonfutósítva és lesz egy szíjfeszítőm is köszönet Alf-nak  eljen. Viszont valszeg nem találkozom vele és nem tudja megmutatni, hogy hová akasszam be a leugrasztáshoz.
Van valakinek erről egy linkje esetleg? Tudom volt róla szó, de nem találom pedig már 2 perce keresem  Wink
Köszönet, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29010 Dátum: 2011.04.01 péntek, 07:26:02 »

Szia!

Én mindig nehezen találom meg a helyét, de azt jegyzem meg, hogy a fejnek amin a 2 kis bütyök van vízszintesen kell állnia amikor becsúsznak a bütykök a feszítőbe.
Innentől kezdve már nehéz eltéveszteni.

Sziasztok!
Ma du a kollégám gépe lesz szabadonfutósítva és lesz egy szíjfeszítőm is köszönet Alf-nak  eljen. Viszont valszeg nem találkozom vele és nem tudja megmutatni, hogy hová akasszam be a leugrasztáshoz.
Van valakinek erről egy linkje esetleg? Tudom volt róla szó, de nem találom pedig már 2 perce keresem  Wink
Köszönet, T.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #29011 Dátum: 2011.04.01 péntek, 07:52:46 »

Szia!

Én mindig nehezen találom meg a helyét, de azt jegyzem meg, hogy a fejnek amin a 2 kis bütyök van vízszintesen kell állnia amikor becsúsznak a bütykök a feszítőbe.
Innentől kezdve már nehéz eltéveszteni.

Köszi!  worship
Amennyiben nem sikerül a dolog akkor leszedem a főtengelyről a tárcsát és úgy veszem le a régi szíjat és megy fel az új.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #29012 Dátum: 2011.04.01 péntek, 08:03:02 »


Tegnap feltűnt, hogy kb 100 km/óránál halk fütyülő hangot hallok. Kisebb vagy nagyobb tempónál nem.
Nem tudom kideríteni mi lehet, lehet, hogy a szélzaj? Akkor már korábban is hallanom kellett volna. Lehet, hogy a ZEN?
Most válaszolok az 1 hónappal korábbi problémámra, hátha hasznos lesz másnak is.

Kiderült nagy nehezen, hogy a hetek óta bosszantó, zavaró fura fütyülő hang a klíma kompresszor felől jön Roll Eyes Csak ment közben hallottam mindig, úgy 90-100 km/óra körül, könnyen vehetné az emberfia szélzajnak...
Azért is, mert aknán állva hiába próbáltam, sosem szólalt meg a kis hamis, csak menet közben.
Aztán tegnap este végre szóra bírtam, valahogy. Féltem, hogy talán a turbó, de szerencsére annak semmi baja, megnéztük. A vezérlés oldalon születik a hang. Az egyik görgő mintha sírna, de a fütyülő-sípoló hang tutira a klíma tárcsájából jön.
A görgők nem lehetnek...ööööö..... szárazak? Lehet azokat valahogy kenni?
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.01 péntek, 08:09:20 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #29013 Dátum: 2011.04.01 péntek, 10:11:32 »

Sziasztok!

Tudnátok nekem pesten korrekt kormánybörözést ajánlani,aki jól is és normál áron dolgozik??
Szeretném picit feldobni a gépet,megérdemli.....
Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29014 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:06:20 »

Most válaszolok az 1 hónappal korábbi problémámra, hátha hasznos lesz másnak is.

Kiderült nagy nehezen, hogy a hetek óta bosszantó, zavaró fura fütyülő hang a klíma kompresszor felől jön Roll Eyes Csak ment közben hallottam mindig, úgy 90-100 km/óra körül, könnyen vehetné az emberfia szélzajnak...
Azért is, mert aknán állva hiába próbáltam, sosem szólalt meg a kis hamis, csak menet közben.
Aztán tegnap este végre szóra bírtam, valahogy. Féltem, hogy talán a turbó, de szerencsére annak semmi baja, megnéztük. A vezérlés oldalon születik a hang. Az egyik görgő mintha sírna, de a fütyülő-sípoló hang tutira a klíma tárcsájából jön.
A görgők nem lehetnek...ööööö..... szárazak? Lehet azokat valahogy kenni?
lehet.leveszed a görgőt.egy tűvel ügyesen kipattintod az 1ik porvédőt.kimosod féktisztítóval,és újrazsírozod a csapágyat.vissza a porvédő,és örül! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29015 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:08:33 »

Köszi!  worship
Amennyiben nem sikerül a dolog akkor leszedem a főtengelyről a tárcsát és úgy veszem le a régi szíjat és megy fel az új.
a felső bügyöknek van egy lefelé hajló nyúlvány a felső görgő alatt az aluönvényen,abba alulról kell beakasztani.
az alsó meg bemegy a rugófelöli aluöntvénybe egy 4szög alakú fészekbe-vagy akár rá az öntvény tetejére a rugó felett.ha látod,már vágni fogod! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29016 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:14:02 »

Alf nekem is ezt mondta, de ez nem igaz.
Én ugyanis nem találtam meg a jó pozíciót 1 órán keresztül.
Na megkeresem a képet is feldobom.
Van akinek adja magát (Alf) van akinek meg nem (DomeSL).

a felső bügyöknek van egy lefelé hajló nyúlvány a felső görgő alatt az aluönvényen,abba alulról kell beakasztani.
az alsó meg bemegy a rugófelöli aluöntvénybe egy 4szög alakú fészekbe-vagy akár rá az öntvény tetejére a rugó felett.ha látod,már vágni fogod! Wink wave
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29017 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:15:48 »

Alf nekem is ezt mondta, de ez nem igaz.
Én ugyanis nem találtam meg a jó pozíciót 1 órán keresztül.
Na megkeresem a képet is feldobom.
Van akinek adja magát (Alf) van akinek meg nem (DomeSL).

az én akasztómat így kell beakasztani! nyes
mindenki más úgy csinálja ahogyan jól esik neki! beka3 Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #29018 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:20:34 »

az én akasztómat így kell beakasztani! nyes
mindenki más úgy csinálja ahogyan jól esik neki! beka3 Grin
MA este akkor letesztelem és majd mesélek milyen az Alf beakasztója  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29019 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:23:14 »

OK. A szerszámot sok helyre be lehet akasztani.
A szerszámok is többfélék. Sőt a házi készítésűbe 2 oldalról lehet betenni a bütyköt.
A gyári szerszám mintájára készült lazítót hivatalosan ide kell beakasztani:


Méghozzá azért ide, mert így elegendő hely marad a feszítéshez. Nem akad be a motortartó bakba.
Ráadásul nem csúszik ki a bütyök amikor feszíted. Mivel ha így teszed be a lazítót akkor a két beakadási hely egy síkban van.
Valamint még azért mert a TIS-ben van róla egy kép.

az én akasztómat így kell beakasztani! nyes
mindenki más úgy csinálja ahogyan jól esik neki! beka3 Grin
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #29020 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:26:54 »

OK. A szerszámot sok helyre be lehet akasztani.
A szerszámok is többfélék. Sőt a házi készítésűbe 2 oldalról lehet betenni a bütyköt.
A gyári szerszám mintájára készült lazítót hivatalosan ide kell beakasztani:


Méghozzá azért ide, mert így elegendő hely marad a feszítéshez. Nem akad be a motortartó bakba.
Ráadásul nem csúszik ki a bütyök amikor feszíted. Mivel ha így teszed be a lazítót akkor a két beakadási hely egy síkban van.
Valamint még azért mert a TIS-ben van róla egy kép.

Sirály kinyomtattam az Alf leírását is na meg ezt a képet is! Köszi  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29021 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:40:50 »

Elektromos vagy vákuumos a turbó?
Ha vákuumos és nem teljesen erőtlen hanem csak mondjuk az van, hogy nem 1500-tól kezd húzni hanem 2000-2100-tól és akkor sem úgy mint régen, viszont gyanús zajok nem jönnek a turbóból, akkor nézd át a vákuum csöveket.
Nekem már 3x volt, hogy a turbóra dugott vákuumcső kirepedt. És amit írtam az a tünete.
Ha nem a csövek akkor membrán szakadás.

Ha a turbó lenne rossz, akkor azt szerintem lehetne hallani.
A turbócső repedést szintén lehetne hallani és látni az olajat.
Ha az intercooler utáni szenzorral vagy vezetékelésével lenne baj, akkor pedig semelyik tartományban nem húzna.


A bunyek féle tuning óta sokkal már egy ideje fokozatosan gyengébb lett, viszont a levegőcsövek biztos jók...azokat átnéztem (meg egyébként is Forge van fent), és fütyülő hang sincs....

köszi
 
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #29022 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:45:38 »

Elektromos vagy vákuumos a turbó?
Ha vákuumos és nem teljesen erőtlen hanem csak mondjuk az van, hogy nem 1500-tól kezd húzni hanem 2000-2100-tól és akkor sem úgy mint régen, viszont gyanús zajok nem jönnek a turbóból, akkor nézd át a vákuum csöveket.
Nekem már 3x volt, hogy a turbóra dugott vákuumcső kirepedt. És amit írtam az a tünete.
Ha nem a csövek akkor membrán szakadás.

Ha a turbó lenne rossz, akkor azt szerintem lehetne hallani.
A turbócső repedést szintén lehetne hallani és látni az olajat.
Ha az intercooler utáni szenzorral vagy vezetékelésével lenne baj, akkor pedig semelyik tartományban nem húzna.

Szia!
vákumcsö repedéstöl vagy membrán szakadástól füstölhet az autó?Huh??
Üdv
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29023 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:47:52 »

Ha a turbó geomátriája nem változik emiatt akkor szerintem lehet nagyon tökéletlen az égés.
Úgyhogy szerintem igen.
Szia!
vákumcsö repedéstöl vagy membrán szakadástól füstölhet az autó?Huh??
Üdv
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #29024 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:52:48 »

Ha a turbó geomátriája nem változik emiatt akkor szerintem lehet nagyon tökéletlen az égés.
Úgyhogy szerintem igen.
ugyanis megy rendesen de csak olyan 2000-2200töl indul el viszont cserébe füstöl nagyon!!!!(szürkésfekete inkább fekete)
olajat nem látok a csöveken,4 napja lemosva az egész motor+tér és semmi olaj sehol...
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29025 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:53:43 »

Nézd meg. De azért a nagyon füstülés az gyanúsan turbócső.
Néha nehéz észrevenni.

ugyanis megy rendesen de csak olyan 2000-2200töl indul el viszont cserébe füstöl nagyon!!!!(szürkésfekete inkább fekete)
olajat nem látok a csöveken,4 napja lemosva az egész motor+tér és semmi olaj sehol...

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #29026 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:57:32 »

Nézd meg. De azért a nagyon füstülés az gyanúsan turbócső.
Néha nehéz észrevenni.

Véleményed szerint melyik csöszakaszt nézzem?Huh??
Melyik ami leggyakrabban megy szét???
Mi a vizsgálás menete??
kezdö vagyok ez ügyben....
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29027 Dátum: 2011.04.01 péntek, 12:01:33 »

Leggyakrabban az megy tönkre amelyik az EGR felől megy az autó alja felé.
Kézzel végigtapogatod és megnyomkodod.
Esetleg nyomáskor meglátod a repedését.
Amúgy meg olajos szokott lenni.

Véleményed szerint melyik csöszakaszt nézzem?Huh??
Melyik ami leggyakrabban megy szét???
Mi a vizsgálás menete??
kezdö vagyok ez ügyben....
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #29028 Dátum: 2011.04.01 péntek, 12:04:40 »

Leggyakrabban az megy tönkre amelyik az EGR felől megy az autó alja felé.
Kézzel végigtapogatod és megnyomkodod.
Esetleg nyomáskor meglátod a repedését.
Amúgy meg olajos szokott lenni.

Ok!!!
Köszönöm,hétvégére megvan a programom....
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29029 Dátum: 2011.04.01 péntek, 13:08:01 »

Na megnéztem a geometria szabályzó kart...mozgatható rendesen, de ott ahol bemegy a kar ott elég kormos az egész....
A vákumcsövet is megnéztem, azt a kb 30cm-es gumi darabot, nem szakadt, vagy repedt, belefújva, végét lezárva nem ereszt...
Álló helyzetben járó motornál pörgetve a geo szabályzó karnak mozognia kell? vagy csak terhelésre (menet közben) mozog?
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29030 Dátum: 2011.04.01 péntek, 13:35:59 »

Na megnéztem a geometria szabályzó kart...mozgatható rendesen, de ott ahol bemegy a kar ott elég kormos az egész....
A vákumcsövet is megnéztem, azt a kb 30cm-es gumi darabot, nem szakadt, vagy repedt, belefújva, végét lezárva nem ereszt...
Álló helyzetben járó motornál pörgetve a geo szabályzó karnak mozognia kell? vagy csak terhelésre (menet közben) mozog?

kell, mert a vákuumszabályozó dolgozik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29031 Dátum: 2011.04.01 péntek, 14:19:53 »

Szia!
vákumcsö repedéstöl vagy membrán szakadástól füstölhet az autó?Huh??
Üdv
lehet, mert ha nincs vákum, akkorkis lapátálláson marad, úgy nemcsinál nyomást a turbó...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29032 Dátum: 2011.04.01 péntek, 14:21:53 »

Na megnéztem a geometria szabályzó kart...mozgatható rendesen, de ott ahol bemegy a kar ott elég kormos az egész....
A vákumcsövet is megnéztem, azt a kb 30cm-es gumi darabot, nem szakadt, vagy repedt, belefújva, végét lezárva nem ereszt...
Álló helyzetben járó motornál pörgetve a geo szabályzó karnak mozognia kell? vagy csak terhelésre (menet közben) mozog?

ha a gázpedált rugdosva emeled a fordulatot, akkor akár a teljes nyomásfelépíthető állóhelyben!!!

ha csak tartod a fordulatot, vagy felemeled a fordulatot hirtelen 3000-re, attól még nemlesz nyomás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #29033 Dátum: 2011.04.01 péntek, 19:21:25 »

a cooler 2 oldalára menő csövet ha követed, akkor könnyen megtalálod, alá kell menni a kocsinak

Köszi! wave

Orvosolva lett Határozottabban jobb a hangja már. A két csavarból az egyik teljesen be van rohadva ki sem jött így csak az egyiket sikerült fixre húzni,meglátjuk hogy bírja majd.
Naplózva
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #29034 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:00:32 »

Ha a turbó geomátriája nem változik emiatt akkor szerintem lehet nagyon tökéletlen az égés.
Úgyhogy szerintem igen.
DomeSL!
Megnéztem a vákumcsövet és láss csodát..... wow1 wow1
A gumicsö ami jön a turbótól az fa sza volt de belecsatlakozik 1 müanyag csöbe NA AZ el volt törve wave wow1 wow1
Úgyhogy szivta a falsot!!!!!
Megszereltem eplus2 eplus2 eplus2
Ráhuztam egy gumicsövet,birni fogja szerintetek???
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29035 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:03:26 »

Sztorno.
Szóval próbálj meg venni egyet. Az tutibb lesz.
Különben szerintem az ott csak egy csatlakozó. Nem tudom újonnan mennyi, de mondjuk Motorcraftnál posta költség szerintem.

DomeSL!
Megnéztem a vákumcsövet és láss csodát..... wow1 wow1
A gumicsö ami jön a turbótól az fa sza volt de belecsatlakozik 1 müanyag csöbe NA AZ el volt törve wave wow1 wow1
Úgyhogy szivta a falsot!!!!!
Megszereltem eplus2 eplus2 eplus2
Ráhuztam egy gumicsövet,birni fogja szerintetek???
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.02 szombat, 20:08:45 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #29036 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:10:15 »

Sztorno.
Szóval próbál meg venni egyet. Az tutibb lesz.
Különben szerintem az ott csak egy csatlakozó.

A sztornó alatt mit értesz?Huh?
Egy kötegböl jön ki a csö egy vastagabbal ami a légszüröházra megy fel....
melette jön a kicsike csö amire csatlakozik a vákum gumicsö ami a turbómembránra megy....
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29037 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:12:35 »

A sztornó alatt azt, hogy előtte írtam egy baromságot, csak töröltem.
(Nem volt baromság, csak félreolvastam amit írtál.)

Igen. Tudom hogy néz ki amiről beszélsz.
De emlékeim szerint ott nem végig műanyag az a kicsike cső hanem csak egy kis darabon. utána újra csak egy sima gumi.
Nálam csak kb 5 cm-en.

A sztornó alatt mit értesz?Huh?
Egy kötegböl jön ki a csö egy vastagabbal ami a légszüröházra megy fel....
melette jön a kicsike csö amire csatlakozik a vákum gumicsö ami a turbómembránra megy....
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29038 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:14:23 »

Különben akkor most hibátlan?

DomeSL!
Megnéztem a vákumcsövet és láss csodát..... wow1 wow1
A gumicsö ami jön a turbótól az fa sza volt de belecsatlakozik 1 müanyag csöbe NA AZ el volt törve wave wow1 wow1
Úgyhogy szivta a falsot!!!!!
Megszereltem eplus2 eplus2 eplus2
Ráhuztam egy gumicsövet,birni fogja szerintetek???
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #29039 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:17:28 »

A sztornó alatt azt, hogy előtte írtam egy baromságot, csak töröltem.
(Nem volt baromság, csak félreolvastam amit írtál.)

Igen. Tudom hogy néz ki amiről beszélsz.
De emlékeim szerint ott nem végig műanyag az a kicsike cső hanem csak egy kis darabon. utána újra csak egy sima gumi.
Nálam csak kb 5 cm-en.

Nálam ez úgy néz ki,hogy jön a kötegböl kb.30cm müanyag csö,(ennyi látszik belöle,befele a kötegbe is müanyag)a vége a mü.csönek peremes,hogy a gumicsö rajta maradjon...
utána megint 30cm a gumicsö és ö megy a turbóhoz....
és ami jön ki a kötegböl az kb.a felénél ketté volt törve...
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29040 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:20:11 »

Lényeg, hogy megtaláltad.
Majd gondolkozunk a témán, ha újra elromlik.

Nálam ez úgy néz ki,hogy jön a kötegböl kb.30cm müanyag csö,(ennyi látszik belöle,befele a kötegbe is müanyag)a vége a mü.csönek peremes,hogy a gumicsö rajta maradjon...
utána megint 30cm a gumicsö és ö megy a turbóhoz....
és ami jön ki a kötegböl az kb.a felénél ketté volt törve...
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #29041 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:22:50 »

Lényeg, hogy megtaláltad.
Majd gondolkozunk a témán, ha újra elromlik.

Még annyi,hogy ez miatt nem ment a vákumszabályzás???
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29042 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:24:17 »

Még annyi,hogy ez miatt nem ment a vákumszabályzás???
a turbo geometria szabályzása nem ment, ezért nem volt töltőnyomásod...

hasonló lehet mike1-nél is...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29043 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:24:47 »

Most jó lett a verda vagy nem?
Egyébként nyilván emiatt nem ment.
Gondolj csak bele. A membránt nehezebben tudta húzogatni, mint falsot szívni. Így a geometria sosem változott.

Még annyi,hogy ez miatt nem ment a vákumszabályzás???
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #29044 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:26:23 »

a turbo geometria szabályzása nem ment, ezért nem volt töltőnyomásod...

hasonló lehet mike1-nél is...
Oké,értem!!!!
Estleg füstölhetett ettöl?Huh?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29045 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:27:36 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg550348#msg550348

Oké,értem!!!!
Estleg füstölhetett ettöl?Huh?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #29046 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:30:22 »

Most jó lett a verda vagy nem?
Egyébként nyilván emiatt nem ment.
Gondolj csak bele. A membránt nehezebben tudta húzogatni, mint falsot szívni. Így a geometria sosem változott.

Nemrég végeztem vele és már nem volt kedvem kiállni,kiprobálni....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29047 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:31:52 »

Oké,értem!!!!
Estleg füstölhetett ettöl?Huh?
akkor füstöl, ha kevés a levegő...

hnap kimész, megtaposod a gázt és kiderül Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29048 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:32:59 »

Feltétlenül számolj be ha kipróbáltad.

Nemrég végeztem vele és már nem volt kedvem kiállni,kiprobálni....
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #29049 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:37:04 »

Feltétlenül számolj be ha kipróbáltad.

Urak köszönöm a hsz-eket,természetesen megirom a fejleményeket hátha ez volt a baj és segit másoknak is!!!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 574 575 576 577 578 579 580 [581] 582 583 584 585 586 587 588 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.