Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 14:56:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 582 583 584 585 586 587 588 [589] 590 591 592 593 594 595 596 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21944377 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29400 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 15:35:36 »

Egy ideje nagyon jön be az utastérbe a kipufogógáz, ha a ventilátorok működnek. Viszont ha a levegőztető rendszer ki van kapcsolva, vagy belső keringtetésre állítva, akkor nem. Ez mitől lehet? Tudtommal a levegő főleg a vezetőülés előtti lukacsos műanyag takarón keresztül jut el pollenszűrőhöz, az meg a motorházon kívül van. Arra gondolok, hogy a motortérből is szívhat be valamennyit a pollenszűrőn keresztül. De azt nem tudom, hogy milyen csöveket kéne megnéznem. Felnyitott motorháztetővel, járó motornál szabad szemmel semmi nem látszik. Tippek?   
a katalizátor utáni flexi csövet nézd meg, lehet hogy az engedi el a kipufgázokat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #29401 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 15:59:05 »

a katalizátor utáni flexi csövet nézd meg, lehet hogy az engedi el a kipufgázokat
Köszi megnézem majd, ha alá tudok feküdni valahol. Ha itt ereszt, akkor az hogy jut fel a pollenszűrőig?
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29402 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 16:39:19 »

Egy ideje nagyon jön be az utastérbe a kipufogógáz, ha a ventilátorok működnek. Viszont ha a levegőztető rendszer ki van kapcsolva, vagy belső keringtetésre állítva, akkor nem. Ez mitől lehet? Tudtommal a levegő főleg a vezetőülés előtti lukacsos műanyag takarón keresztül jut el pollenszűrőhöz, az meg a motorházon kívül van. Arra gondolok, hogy a motortérből is szívhat be valamennyit a pollenszűrőn keresztül. De azt nem tudom, hogy milyen csöveket kéne megnéznem. Felnyitott motorháztetővel, járó motornál szabad szemmel semmi nem látszik. Tippek?   
első körben az egr cső kötéseit nézd meg elöl és hátul is.ha kifúj, ott kormos.
aztán  a flexi csőtől is keveredhet fel a motortérbe füst,ha elvan törve.de az is látszik,mert kormos ha lukas.
Aztán a leömlő alól is kifújhat a gáz,sőt a turbónál is ereszthet.A hővédő lemezt vedd le a turbóról,és keress korom nyomokat.
kb ennyi jutott az eszembe.... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29403 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 19:16:36 »

helló!

Ha összejön 5 autó akkor eljön a velem srác nagytalira és ott helyben megirja mindenkinek egyedileg az autójára a chippet.
ez kb fél-egy óra autónként....
Akinek megirja és hoz pendrive-ot az megkapja az eredeti programját és a módositottat is, de persze ő is elrakja ha kellene valamikor később....
Bármi gond lenne a géppel(eddig még soha nem volt ilyen chip miatt amit ő irt) akkor gyári műszerrel programfrissitésel azonnal eltünik a chip és gyári lessz minden vagy az eredetit visszalehet tenni bármikor (azért adja oda).
Eddig mindenki fülig érő szájjal távozott tőle és minimális fogysztáscsökkenést tapasztalt. Persze ha kitapossa valaki a belét jobban kajál, de jobban is megy...
Ára 45.000ft...ez nem titok...
Nem gagyi pár ezer forintos cuccal dolgozik, hanem elég profival...
http://www.alientech-to.it/index.php?lang=en

Akit érdekel május 10-ig döntse el és irja meg nekem priviben, ha megvan a létszám akkor mehet a buli...
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #29404 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:48:36 »

valtohoz irnam en is hogy telen elso valtas nehezen megy, aztan nincs gond. Mit kene tenni? Wd40 a kabelekbe eleg?

Hol lesz a tali? Talan eljonnek en is csippelni, ha profi a munka, mert itt errefele kb 200 EUR-t kernek erte. Nekem eco-tuning kell  angel
Naplózva
dnske
Vendég
« Új hozzászólás #29405 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 21:00:47 »

Hi!

Tegnap este 10 után szakadó esőben sikerült elütnöm egy közepes testű kutyát. Szemből jöttek, nem volt mit tenni. 2 km-re volt lakott területtől 500 m-re egy gátőrháztól, kutyát elnyelte a sötét... Casco nincs gondolom innentől minden egyéb reménytelen.

2 km-t gurultam alapjáraton 5-ösben ez után megálltam az első kivilágított alkalmas helyen, kocsi leállít. A faceliftes lökhárító a rács alatt sérült, de nem vészes, egyben maradt. Viszont az "anyós oldalon" ripityára ment és lóg a védőborítás alul. Nem a nagy ami a féltengely környékén kezdődik és jó hosszan hátramegy, hanem ami közvetlenül a díszrács meghosszabbítása.  A csattanás után a futómű nem rázott, hibajelet (ABS, kézifék visszajelző, motor stb.) nem kaptam.  Amikor megálltam, valami csöpögött a kocsiból, kinyitottam a kiegyenlítő tartályt, az még félig volt, de egy pillanat alatt elfolyt miután kinyitottam... Ekkor vettem észre, hogy a nedves aszfalton van egy másképpen csillogó csíkocska az általam használt íven. (Mondanom sem kell az én hűtőfolyadékom.) A lé előröl, közvetlenül a bal ködlámpa mögül csöpögött...

Szerencsére apám 25 km-re lakik ő hazavontatott magához, egy vidéki kisvárosba. Ma a munka ünnepén nem volt túl nagy választék elérhető szerelőben vidéken. Odáig jutottunk, hogy egy 50-es kedves szaki betolta aknára, közölte szerinte komplett hűtőcsere, a burkolatot holnap bontja meg akkor többet tud majd utána. Én meg ma fater kocsijával mentem tovább.

Szerintetek mi kaphatott? Esetleg a hűtésen kívül más is sérülhetett? El tud valamit rontani a szaki? Ti mit tennétek? Ha tényleg hűtőcsere akkor milyet tetessek bele? (2004-es 2.0 TDCI 115 pacis kombi)

Köszönöm   előre is a válaszokat.

« Utoljára szerkesztve: 2011.05.01 vasárnap, 21:09:05 írta dnske » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29406 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 21:02:13 »

valtohoz irnam en is hogy telen elso valtas nehezen megy, aztan nincs gond. Mit kene tenni? Wd40 a kabelekbe eleg?

Hol lesz a tali? Talan eljonnek en is csippelni, ha profi a munka, mert itt errefele kb 200 EUR-t kernek erte. Nekem eco-tuning kell  angel
Kunmadarason lesz wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #29407 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 21:07:13 »

nocsak. az nekem elerheto tavolsagban van :-)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29408 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 21:08:28 »

nocsak. az nekem elerheto tavolsagban van :-)
taps

tőlünk mehetünk konvojban Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29409 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 21:17:53 »

AKIT érdekel a chip az irjon privit fontos.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29410 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 21:18:34 »

AKIT érdekel a chip az irjon privit fontos.
hnapra még lehet, hogy nekem is szólnak vissza e49 320d lenne...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29411 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 22:09:10 »

hnapra még lehet, hogy nekem is szólnak vissza e49 320d lenne...

oké
Naplózva
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #29412 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 11:07:45 »

Hali!
Nemrég jártam náluk hasonló problémával,gyorsak ügyesek voltak,valami nyomjelző folyadékot is töltöttek bele,ami a csekély szivárgást is megmutatja. Így a töltéssel és munkadíjjal együtt kb.:13 forint volt cakk-pakk.
A szervízvezetőt Vass Sándornak hívják (+36/30 978 2068),a munkát egy fiatal srác végezte talán v.milyen Zoli
de ez már nem biztos,a hozzáállásával és a munkájával viszont elégedett voltam. integet2 integet2

Nyomáspróba amúgy volt? Nekem 16 e Ft- volt, nyomás próba (vákuumozásos) +600 g gáz (full üres feltöltve, grammonként 10 Ft-) +munkadíj.
Benyó garázsban voltam, nyírszőlősön. Nagyon udvariasak, nyíltak az emberkék ott, emberségesek, nem az a munkarobot emberek. Tőlem kapnak egy *-ot.
Másnak volt már tapasztalata velük? (2 ismerős ajánlotta, nekik is csak pozitívum volt velük kapcsolatban)

Üdv.: Emunem
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29413 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 13:55:55 »

Tudtommal 820g gáz kell bele.
Vagy az csak a facelift előtti?

Nyomáspróba amúgy volt? Nekem 16 e Ft- volt, nyomás próba (vákuumozásos) +600 g gáz (full üres feltöltve, grammonként 10 Ft-) +munkadíj.
Benyó garázsban voltam, nyírszőlősön. Nagyon udvariasak, nyíltak az emberkék ott, emberségesek, nem az a munkarobot emberek. Tőlem kapnak egy *-ot.
Másnak volt már tapasztalata velük? (2 ismerős ajánlotta, nekik is csak pozitívum volt velük kapcsolatban)

Üdv.: Emunem
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #29414 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 14:54:01 »

De király! ez a chip biznisz elég jövedelmező.. 0,5-1 óra alatt cca 50e ft. Még ha azt nézzük, hogy van műszerezettsége, tapasztalata, akkor is komoly órabér.  wow1
Csak legyen napi egy kundschaft és laza all-inclusive tibeti nyaralás jön ki belőle szomszédokkal együtt  vigyor3

Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #29415 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 15:42:36 »

ez egyszerűen kideríthető:
felmeled az autó elejét mind2 oldalon, alábakolod, beindítod, és ha benyomott kuplungnál is forog a kerék sebességben, akkor valszeg az lesz a baja, amit írtál

Mikor elindulásnál kuplungolok és sebességbe rakom a gépet, rándul egyet a kaszni, szóval valami a kuplung környékén nem ok. Az a furcsa, hogy a reggeli indításnál a kuplung kemény, nem emel ki jól, aztán pumpálok rajta kettőt és megint ok.
A szervíz látatlanba főmunkahengert mondott, de nekik én nem hiszek.  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #29416 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 16:43:22 »

Mikor elindulásnál kuplungolok és sebességbe rakom a gépet, rándul egyet a kaszni, szóval valami a kuplung környékén nem ok. Az a furcsa, hogy a reggeli indításnál a kuplung kemény, nem emel ki jól, aztán pumpálok rajta kettőt és megint ok.
A szervíz látatlanba főmunkahengert mondott, de nekik én nem hiszek.  Grin
Enyém is abbafejezte ezt a felkeményedést!!! Megszokta vagy elkopott  Grin
De ha rándul akkor valami tényleg kuplungos téma lehet...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29417 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 17:04:12 »

Mikor elindulásnál kuplungolok és sebességbe rakom a gépet, rándul egyet a kaszni, szóval valami a kuplung környékén nem ok. Az a furcsa, hogy a reggeli indításnál a kuplung kemény, nem emel ki jól, aztán pumpálok rajta kettőt és megint ok.
A szervíz látatlanba főmunkahengert mondott, de nekik én nem hiszek.  Grin
én elsőkörben cserélnék fékolajat, ugyanis egy körön van a kettő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29418 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 17:09:08 »

De király! ez a chip biznisz elég jövedelmező.. 0,5-1 óra alatt cca 50e ft. Még ha azt nézzük, hogy van műszerezettsége, tapasztalata, akkor is komoly órabér.  wow1
Csak legyen napi egy kundschaft és laza all-inclusive tibeti nyaralás jön ki belőle szomszédokkal együtt  vigyor3


hát figy, utánozni kell, nem irigykedni Wink

azért nem könnyű meló, és felelőség is jár vele. pár önjelölt szakiról hallottam már, akik nekiálltak chippelni és beállt a motor Grin
pdtdi-n nem nehéz előidézni, elállítják az előtöltést, szakad a vezérműszíj és máris boxolnak a szelepek a dugatyúkkal Undecided

és ha azt nézed, az országban nem sok olyan van, aki tényleg meg tudja csinálni rendesen. sokan dolgoznak úgy, hogy letöltik, és elküldik olyannak, akik meg tudják írni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #29419 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 19:41:40 »

én elsőkörben cserélnék fékolajat, ugyanis egy körön van a kettő

Hát, lehet. 2009 decemberben volt cserélve, viszont rámértem, és a víztartalomra jó volt, de ez is egy lehetőség.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #29420 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 20:17:22 »

Sziasztok!
Meg szeretném csinálni az autómon a kormánykopogás javítását az itt megtalálható pdf leírás alapján.
mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanykopogas_javitasa_mk3.pdf

Szerelési segédanyagoknál a következő olvasható:
1. szilikon zsír (Ford: 5 030 186)
2. csavar (Ford: 6 634 708)

A Fordnál ezek alkatrész cikkszámok lennének? Szlikon zsírt találok boltban az nem gond, de azt nem tudom, hogy magyaráznám el az alkatrész boltban, hogy milyen csavar kell nekem. Ez a szám alapján az eladó tudni fogja?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29421 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 20:23:58 »

De király! ez a chip biznisz elég jövedelmező.. 0,5-1 óra alatt cca 50e ft. Még ha azt nézzük, hogy van műszerezettsége, tapasztalata, akkor is komoly órabér.  wow1
Csak legyen napi egy kundschaft és laza all-inclusive tibeti nyaralás jön ki belőle szomszédokkal együtt  vigyor3



Tényleg az amugy ha profi az ember....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29422 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 20:47:00 »

Sziasztok!
Meg szeretném csinálni az autómon a kormánykopogás javítását az itt megtalálható pdf leírás alapján.
mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/kormanykopogas_javitasa_mk3.pdf

Szerelési segédanyagoknál a következő olvasható:
1. szilikon zsír (Ford: 5 030 186)
2. csavar (Ford: 6 634 708)

A Fordnál ezek alkatrész cikkszámok lennének? Szlikon zsírt találok boltban az nem gond, de azt nem tudom, hogy magyaráznám el az alkatrész boltban, hogy milyen csavar kell nekem. Ez a szám alapján az eladó tudni fogja?
elvileg tudnia kéne ez alapján
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
n@dy
Vendég
« Új hozzászólás #29423 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 21:10:34 »

Nyomáspróba amúgy volt? Nekem 16 e Ft- volt, nyomás próba (vákuumozásos) +600 g gáz (full üres feltöltve, grammonként 10 Ft-) +munkadíj.
Benyó garázsban voltam, nyírszőlősön. Nagyon udvariasak, nyíltak az emberkék ott, emberségesek, nem az a munkarobot emberek. Tőlem kapnak egy *-ot.
Másnak volt már tapasztalata velük? (2 ismerős ajánlotta, nekik is csak pozitívum volt velük kapcsolatban)

Üdv.: Emunem

Volt minden ahogy írtam, 820 g töltés + szivárgásjelző folyadék,vákuumozás ,stb, így mindennel együtt 13000 Ft
Sőt még a külső hőmérőmet is rögzítették + a fényszóróhoz is raktak egy biztosító stiftet.
Naplózva
lewisfm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #29424 Dátum: 2011.05.03 kedd, 07:25:03 »

Szia!

Nekem is mostanában lett beépítve egy hasonló szerkezet, tulajdonképpen ugyan ez, csak 1.8-as 4 hengeres motorhoz, kombi 92KW, MKIII.
Fogasztási adatok:
- országút, autóút [90-120 Km/h]: ~ 8.5 L, de egyszer volt 8.2 L is Budapest, Balaton megkerülés, autópálya nélkül, ha 7-es úton, sok településen át, sok megállással.
- autópálya [130-150 Km/h]: ~10 -10.5 L
- autópálya [160-180 Km/h, Németország]: 11 L
- autópálya [180 Km/h - végsebesség ~205 Km/h] , Németország]: 11.5 L

Budapest, munkábajárás, kb. 16Km táv, van benne 60-70 Km/h tempó is és 1-2 esetben dúgó a Méta utca környékén: 8.5-10.2 L
A 8.5L-t nagyon nyugis körülmények között, 1-szer sikerült összehozni, a jellemző a 10L körüli fogyasztás.

A kocsi sem benzinnel, sem gázzal, sem hidegen, sem melegen nem rángat. Neked szerintem kis teljesítményű gázinjektort szereltek be az autódba, mert nekem nincs ilyen benzines módba való visszakacsolás, sosem elégtelen a gáz mennyisége.

A beszerelt tank mérete 53L, s a pótkerék helyére került, de mivel kombi, nem zavaró. Átlagosan 43L gázt tudok kiautózni belőle. A csomagtartó alját nem kellett megemelni, az eredeti pótkerék takaró idomot némi merevítő borda eltávolítás után simán vissza tudtam rakni.

+ még egy: nem megy gázzal rosszabbul az autó. Ugyan úgy eléri a 205 Km/h végsebességet, s simán lehetne vele utazni 180 Km/h körül, bár azt már kicsit széthajtásnak érzem, de erővel bírja. A 160 km/h esik neki jól, de mindegy, hogy benzinnel, vagy gázzal.

Nekem 40 C-os hűtővíznél kapcsol át LPG módba.

Nekem 240 eFt-ba fájt a dolog, de ebbe benne van a típusengedély is, az önkormányzatnál "csak" 6 eFt volt az új forgalmi és kész is.

Ami nem jó:
- kicsi átlagos gázos hatótáv: 430-480 Km körül alakul
- az LPG üzemanyagszint mérője hazudik, nagyon hamar jelzi azt, hogy már tartalékon vagyok, de ez a hatótávot és a benzines módra való visszakapcsolást nem befolyásolja
- Ausztriában gyakorlatilag nem lehet LPG tankolni. Esetleg ha valakinek pozitívabb tapasztalatai vannak, kérem ossza meg velem
- Budapest környékén 207-212 Ft 1 L LPG, az ország más területein 225-235 Ft. Durva elétérés
- Németországban átszámolva 200-205 Ft 1 L LPG. Ez szemétség.
- Néha kell benzinnel is járni, ez nekem kb. havi 10 L benzint jelent, amit a hideg indítások során használok el + néha azért kell amúgy is benzinnel járni.

Sziasztok,

Nemrég tetettem gáz a paripába(2.5 v6) gondoltam megosztom a tapasztalatokat.
Landi renzo omega szekvenciális gázrendszer került az autóba, mindez műszakival is forgalmiba beiratással 340eFt volt.
Soknak tűnhet, de nem bántam meg.......
Hidegen az autó benzinnel indul, és amig el nem éri a 30 fokot azzal is megy. Ezután minden rángatás nékül vált át, semmit nem érezni.
A fogyasztás elég érdekesen alakul. Ha nem nyomom 10,  ha igen 11, de 10 liter alá nem lehet vinni. Viszon a 11 igencsak hajtós tempónál van.
Ha osztunk szorzunk most 2300Ft-ból megyek 100km-t a 3800 helyett, amitől elég nehéz jobbat mondani, mert 6 liter benzinnek felel meg ÁTLAGOSAN!
Teljesítményvesztés érzékelhető, de jobb lett az autó gázreakciója, így ez kompenzálja. Alacsony fordulatot (1500 alatt) nem igen szereti, akkor óvatosan lehet csak gyorsítani , mert egyébként berángat. Gyertyák lettek cserélve, benzinnel ezt nem csinálja.
Érdekes jelenésg még, hogy ha hidegebb van jobban is megy és jobban is fogyaszt.
Szó szó. kompromisszum, de megéri. Kb 20ekm alatt térül meg, ami nekem 1 év. Tankolás nem bonyolult mert 2 hetente megyek kb, ,és 10e ből tele van(56l a tank).
Pótkeréktartány van az autóban ami , hát nekem nem jött be. Meg kellett az egész csomagtétfedelet emelni kb 5cm-re így semmit nem tudok bepakolni, mert ott van a pótkerék.....de a henger tartály sem jobb.
Világba nem lehet gázzal hajszolni, mert leesik a nyomás a rendszerben és átkapcsol benyára. A 140-et lehet vele  tartani, de 160 után kb 10-15 perc elteltével visszakapcsol.
A beszerelést Cegléden készült a Gáz klubnál. 1 év teljeskörű garival.



Naplózva

2003.03 MKIII Turnier Trend 1.8 benzin 92KW facelift előtti
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #29425 Dátum: 2011.05.03 kedd, 08:36:11 »

hát figy, utánozni kell, nem irigykedni Wink

azért nem könnyű meló, és felelőség is jár vele. pár önjelölt szakiról hallottam már, akik nekiálltak chippelni és beállt a motor Grin
pdtdi-n nem nehéz előidézni, elállítják az előtöltést, szakad a vezérműszíj és máris boxolnak a szelepek a dugatyúkkal Undecided

és ha azt nézed, az országban nem sok olyan van, aki tényleg meg tudja csinálni rendesen. sokan dolgoznak úgy, hogy letöltik, és elküldik olyannak, akik meg tudják írni.
megint off leszek:  wave
A politikusok anyagi hátterét is irigylem, mégsem utánozom, mert nem tudok olyan mélyre süllyedni.
Egyébként visszatérve a chipre, ambiciózus műszaki és gépészeti érdeklődésű fazonoknak nem lehet ez olyan nagy varázslat.. olyanoknak, akik nem a kétütemű motor javításánál maradtak le.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29426 Dátum: 2011.05.03 kedd, 09:05:23 »

Hi!

Tegnap este 10 után szakadó esőben sikerült elütnöm egy közepes testű kutyát. Szemből jöttek, nem volt mit tenni. 2 km-re volt lakott területtől 500 m-re egy gátőrháztól, kutyát elnyelte a sötét... Casco nincs gondolom innentől minden egyéb reménytelen.

2 km-t gurultam alapjáraton 5-ösben ez után megálltam az első kivilágított alkalmas helyen, kocsi leállít. A faceliftes lökhárító a rács alatt sérült, de nem vészes, egyben maradt. Viszont az "anyós oldalon" ripityára ment és lóg a védőborítás alul. Nem a nagy ami a féltengely környékén kezdődik és jó hosszan hátramegy, hanem ami közvetlenül a díszrács meghosszabbítása.  A csattanás után a futómű nem rázott, hibajelet (ABS, kézifék visszajelző, motor stb.) nem kaptam.  Amikor megálltam, valami csöpögött a kocsiból, kinyitottam a kiegyenlítő tartályt, az még félig volt, de egy pillanat alatt elfolyt miután kinyitottam... Ekkor vettem észre, hogy a nedves aszfalton van egy másképpen csillogó csíkocska az általam használt íven. (Mondanom sem kell az én hűtőfolyadékom.) A lé előröl, közvetlenül a bal ködlámpa mögül csöpögött...

Szerencsére apám 25 km-re lakik ő hazavontatott magához, egy vidéki kisvárosba. Ma a munka ünnepén nem volt túl nagy választék elérhető szerelőben vidéken. Odáig jutottunk, hogy egy 50-es kedves szaki betolta aknára, közölte szerinte komplett hűtőcsere, a burkolatot holnap bontja meg akkor többet tud majd utána. Én meg ma fater kocsijával mentem tovább.

Szerintetek mi kaphatott? Esetleg a hűtésen kívül más is sérülhetett? El tud valamit rontani a szaki? Ti mit tennétek? Ha tényleg hűtőcsere akkor milyet tetessek bele? (2004-es 2.0 TDCI 115 pacis kombi)

Köszönöm   előre is a válaszokat.


Érdemes megnézni még az intercooler-t, klímahűtőt is, mert ott vannak egymás előtt.
Mechanikailag az első erőelnyelő szelvény sérülhetett a lökhárító alatt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #29427 Dátum: 2011.05.03 kedd, 11:06:30 »

megint off leszek:  wave
A politikusok anyagi hátterét is irigylem, mégsem utánozom, mert nem tudok olyan mélyre süllyedni.
Egyébként visszatérve a chipre, ambiciózus műszaki és gépészeti érdeklődésű fazonoknak nem lehet ez olyan nagy varázslat.. olyanoknak, akik nem a kétütemű motor javításánál maradtak le.

Ezt én úgy látom, hogy kell hozzá mechanikai ismeret és vezérléstechnikai tudás is. Meglepődnél, ha utánakérdeznél, hogy ki ért mindkettőhöz egyszerre: nagyon kevesen.  Undecided
De igazad van abban, hogy minden tanulható.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #29428 Dátum: 2011.05.03 kedd, 12:24:41 »

Múltkor Vikkel megnézettem hogy mi okozhatja az alapjárati enyhe rázkódását a kaszninak.

Azt mondta hogy valószínű a hűtőventilátor csapágyazása ment tönkre, attól van.

Kérdésem az lenne, hogy valaki szerelt már ilyet? Lehet abban külön cserélni a csapágyat, vagy "zárt" rendszer, és csak kompletten az egészet?

Ami még eszembe jutott, hogy nem lehet hogy a hűtőtartó gumibak van szétkopva és amiatt adja át a venti rezgését?
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.03 kedd, 12:49:33 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #29429 Dátum: 2011.05.03 kedd, 20:47:42 »

Ezt én úgy látom, hogy kell hozzá mechanikai ismeret és vezérléstechnikai tudás is. Meglepődnél, ha utánakérdeznél, hogy ki ért mindkettőhöz egyszerre: nagyon kevesen.  Undecided
De igazad van abban, hogy minden tanulható.
Ott bazilikáztuk el, hogy mi sem értünk hozzá...  nyes
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #29430 Dátum: 2011.05.04 szerda, 11:24:57 »

első körben az egr cső kötéseit nézd meg elöl és hátul is.ha kifúj, ott kormos.
aztán  a flexi csőtől is keveredhet fel a motortérbe füst,ha elvan törve.de az is látszik,mert kormos ha lukas.
Aztán a leömlő alól is kifújhat a gáz,sőt a turbónál is ereszthet.A hővédő lemezt vedd le a turbóról,és keress korom nyomokat.
kb ennyi jutott az eszembe.... Wink wave
Köszi mester, meg fogom vizslatni. Wink
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #29431 Dátum: 2011.05.04 szerda, 12:25:57 »

Ott bazilikáztuk el, hogy mi sem értünk hozzá...  nyes

De hú de nagyon...  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29432 Dátum: 2011.05.04 szerda, 17:58:32 »

Szia!

Nekem is mostanában lett beépítve egy hasonló szerkezet, tulajdonképpen ugyan ez, csak 1.8-as 4 hengeres motorhoz, kombi 92KW, MKIII.
Fogasztási adatok:
- országút, autóút [90-120 Km/h]: ~ 8.5 L, de egyszer volt 8.2 L is Budapest, Balaton megkerülés, autópálya nélkül, ha 7-es úton, sok településen át, sok megállással.
- autópálya [130-150 Km/h]: ~10 -10.5 L
- autópálya [160-180 Km/h, Németország]: 11 L
- autópálya [180 Km/h - végsebesség ~205 Km/h] , Németország]: 11.5 L
....


Sziasztok,

Gáztémában annó már belekotyogtam a dolgokba és akkor sem tetszett a legtöbb embernek (főleg a gázosoknak).

Talán emlékeztek, hogy annó volt gond az olmos vs ólommentes üzemanyaggal. A valós probléma az volt, hogy a szelep és a szelep ház nem birta azt a töblet hőt, ami az ólommentes üzemanyagnál kialakúlt. Ennek megfelelően az olmosra való átállás ezek cseréje volt.

Node (a pontos számok mellőzésével, mert nem emlékszem rá), a 95-ös benzin átlagos robbanási hőmérséklete valahol a 300-350C fok körül van. Ehez képes a gáz 550-600 C fokot állít elő. Ezzel csak az a gondom, hogy azon autók, amik nem erre lettek fejlesztve, szerintem nem fognak 200e Km-t elmenni gázüzemmel (de biztos van kivétel).

Megétérülés:
átlagban 300eFt körül van a beszerelés, mindennel és tisztán. A ti infóitok alapján (a benzinár elment nagyon), kb 1500Ft/100km a különbség. vagyis 20eKm-nél vagy 0-n. Mivel én sokat megyek másik autóval, ezért ez mondjuk a sajátomban 2 év.

-- most nem kötekszem, bocsi, ha valaki félreérti, csak megosztom a nézőpontomat --

ez azt jelenti, hogy a mostani autóm, ami egy 2003-as MKIII, 205eKm-el akkorra lenne 0 saldós, mire eladnám. Ha egy év alatt hoznám ezt össze, akkor sem érné meg, mert nem mehetek be mélygarázsba...

Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy azoknak a köre, akiknek megéri, vagy ezt a kockázatot bevállalják, sokkal szűkebb.

Persze ezért is drága, mert egy kb 50eFtnyi alkatrészt 250eFt-ért építenek be az autóba. Ez viszont....

Köszi, hogy elolvastad és bocs, ha idegesítettelek.
Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29433 Dátum: 2011.05.04 szerda, 18:11:24 »



Node (a pontos számok mellőzésével, mert nem emlékszem rá), a 95-ös benzin átlagos robbanási hőmérséklete valahol a 300-350C fok körül van. Ehez képes a gáz 550-600 C fokot állít elő. Ezzel csak az a gondom, hogy azon autók, amik nem erre lettek fejlesztve, szerintem nem fognak 200e Km-t elmenni gázüzemmel (de biztos van kivétel).

ez így van, régebbi opelünkben (2000-2004 taxi) nem is bírták a szelepek szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #29434 Dátum: 2011.05.04 szerda, 18:23:24 »

Hello mindenki,

Segítséget, illetve tanácsot kérnék.
Ma este a parkolóba beálláskor elszállhatott egy kormányszervó csövem, ugyanis a fél motorteret beborította valami szmötyi.
Kisebb vizsgálódás után kiderült, hogy s szervó tartályom szinte üres, szóval az volt (mivel a motort szinte azonnal leállítottam, nem érzékeltem a kormány felkeményedését).
A kérdés, hogy holnap reggel el tudok-e menni egy szervízig így (nyilván nehéz lesz tekerni a kormányt), a szervó szivattyút, vagy bármi mást nem teszek-e tönkre.
Illetve a szervó olaj nem káros-e bármire, amire rámehetett?

Köszi.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #29435 Dátum: 2011.05.04 szerda, 18:57:23 »

Hello mindenki,

Segítséget, illetve tanácsot kérnék.
Ma este a parkolóba beálláskor elszállhatott egy kormányszervó csövem, ugyanis a fél motorteret beborította valami szmötyi.
Kisebb vizsgálódás után kiderült, hogy s szervó tartályom szinte üres, szóval az volt (mivel a motort szinte azonnal leállítottam, nem érzékeltem a kormány felkeményedését).
A kérdés, hogy holnap reggel el tudok-e menni egy szervízig így (nyilván nehéz lesz tekerni a kormányt), a szervó szivattyút, vagy bármi mást nem teszek-e tönkre.
Illetve a szervó olaj nem káros-e bármire, amire rámehetett?

Köszi.

Barátom, a helyedben még a motort se indítanám be, nem hogy még a szervízig menjek!!! A szivattyú no perc alatt kilöki a teljes szervóolaj-mennyiséget (tapasztaltam olajcserekor), így ez vagy helyben javítás, vagy tréler.
A festésnek nagyon nem tesz jót a szervóolaj, de ez itt és most mellékes. NE INDÍTSD BE!  ejnye1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #29436 Dátum: 2011.05.04 szerda, 19:04:31 »

Barátom, a helyedben még a motort se indítanám be, nem hogy még a szervízig menjek!!! A szivattyú no perc alatt kilöki a teljes szervóolaj-mennyiséget (tapasztaltam olajcserekor), így ez vagy helyben javítás, vagy tréler.
A festésnek nagyon nem tesz jót a szervóolaj, de ez itt és most mellékes. NE INDÍTSD BE!  ejnye1

Igen, kilökni kilökte. Nem tudom, hogy az egész mennyiséget-e de hogy sok nem maradhatott, az biztos Sad
Mindenesetre köszi a tanácsot, akkor keresek valami trailerest...
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #29437 Dátum: 2011.05.04 szerda, 19:19:46 »

segítene valaki? Abban hogy benzines 1.8 as mondiját meghallgatja, hogy tapasztal-e leállítás után pár másodpercig erős szívó hangot a szívósor környékéről?!
Tudom hogy a szívósornak szívó hangjának kell hogy legyen de én kibeleztem ugye és kicsit mindha fals hangja lenne, de ez a fogyasztásban sem pedig másban nem mutatkozik!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #29438 Dátum: 2011.05.04 szerda, 20:22:24 »

segítene valaki? Abban hogy benzines 1.8 as mondiját meghallgatja, hogy tapasztal-e leállítás után pár másodpercig erős szívó hangot a szívósor környékéről?!
Tudom hogy a szívósornak szívó hangjának kell hogy legyen de én kibeleztem ugye és kicsit mindha fals hangja lenne, de ez a fogyasztásban sem pedig másban nem mutatkozik!

szerintem a vákum rendszered hallod, lehet valahol falsot szív és ilyenkor hallod, de lehet hülyeséget mondtam...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #29439 Dátum: 2011.05.04 szerda, 20:33:17 »

szerintem a vákum rendszered hallod, lehet valahol falsot szív és ilyenkor hallod, de lehet hülyeséget mondtam...
És az befojásol valamit?
Naplózva
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #29440 Dátum: 2011.05.04 szerda, 20:40:01 »

Tudtommal 820g gáz kell bele.
Vagy az csak a facelift előtti?


Sztem ja, nekem 700 g-t ír. A két lámpa közötti fémhídon annyi van begépelve.

Üdv.: Emunem
Naplózva
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #29441 Dátum: 2011.05.04 szerda, 20:44:19 »

Volt minden ahogy írtam, 820 g töltés + szivárgásjelző folyadék,vákuumozás ,stb, így mindennel együtt 13000 Ft
Sőt még a külső hőmérőmet is rögzítették + a fényszóróhoz is raktak egy biztosító stiftet.

Na mind1, legközelebb tudni fogom. Ua csináltak nekem. Csak + 3 kilóval.

Üdv.: Emunem
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #29442 Dátum: 2011.05.04 szerda, 20:50:54 »

És az befojásol valamit?

azt én nem tom, ha a szívósorod ki van belezve akkor lehet nem befolyásol semmit, de majd a szakik megszakértik
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #29443 Dátum: 2011.05.04 szerda, 21:30:48 »

azt én nem tom, ha a szívósorod ki van belezve akkor lehet nem befolyásol semmit, de majd a szakik megszakértik
Ja talán nem befojásol semmit, mert ha valahol falsot szívna akkor a fogyasztás is felmenne meg puffogna.. Na majd valaki talán ír valami okosat!
Neked azért köszi!
Naplózva
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #29444 Dátum: 2011.05.04 szerda, 21:45:15 »

Hova vigyem a kocsit, hogy felrakják a vonóhorgomat?
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #29445 Dátum: 2011.05.04 szerda, 23:50:55 »

Hova vigyem a kocsit, hogy felrakják a vonóhorgomat?

Szervízbe Smiley

én a fumuba vittem. Korrektek voltak és elintézték a vizsgáztatást is.
http://www.fumu.hu/

Üdv
Csaba
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #29446 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 02:29:01 »

Na megint előjött a gyorsítok és izzításjelző-s téma a Mondeo-n. Kemény 50km/h-s sebességnél...Leállít,vár kicsit,újraindít újra működik...Remélem hétvégén lesz idő beszerelni az új gázpedált,és megoldódik vele minden gondom(bár a fogyival ki vagyok békülve,770km és még 1 negyed tanknyinál kicsit több van benne). Szerintetek ha nem a gázpedál a gond akkor mi? CMP-jeladó rendesen működik,az nem lehet elvileg...
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #29447 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 08:25:31 »

Szervízbe Smiley

én a fumuba vittem. Korrektek voltak és elintézték a vizsgáztatást is.
http://www.fumu.hu/

Üdv
Csaba
én is itt csináltattam. korrektek és többi helyhez képest (amit több mint 1 éve néztem), aránylag jó áron dolgoznak. le is vizsgáztatták utána...
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #29448 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 09:29:39 »

z uzemanyagszint jelzovel kapcsolatban lenne kerdesem.
nalam ugy mukodik hogy full tank utan kb 200 km-t meg se moccan, majd lassan csokkeni kezd, 500-600 km korul van felenel es utana rohamosan csokken egesz az elso vonalig.

Ez igy nagyon nem egyenletes mukodes, mindenkinel igy csinalja?
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29449 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 09:31:16 »

z uzemanyagszint jelzovel kapcsolatban lenne kerdesem.
nalam ugy mukodik hogy full tank utan kb 200 km-t meg se moccan, majd lassan csokkeni kezd, 500-600 km korul van felenel es utana rohamosan csokken egesz az elso vonalig.

Ez igy nagyon nem egyenletes mukodes, mindenkinel igy csinalja?

nekem is hasonlóan működik hozzá kell szokni...
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Oldalak: 1 ... 582 583 584 585 586 587 588 [589] 590 591 592 593 594 595 596 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.