Ford Mondeo Club Hungary
2025.12.15 hétfő, 17:03:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
595
596
597
598
599
600
601
[
602
]
603
604
605
606
607
608
609
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24787681 alkalommal)
bigzso
és 62 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30050 Dátum:
2011.06.07 kedd, 16:58:44 »
Idézetet írta: Guen - 2011.06.07 kedd, 16:57:36
Hali!
Nem találtam jobb topikot így itt teszem fel a kérdést pár napja mentünk a kocsival és a klíma használata közben erősen párásodott az első szélvédő igaz felesben ment arra is a levegő. Ez most hiba jelenség vagy csak azért párásodott mert a klíma hideg levegője miatt ott le tudott csapódni a pára. Azóta nem kellett klímát használnom szóval nem produkálta újra a dolgot. 5let?
pár napja nálunk nagyon párás volt az idő, én is ugyanezt tapasztaltam
nincs itt gáz csak az idő sztem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Shad
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30051 Dátum:
2011.06.07 kedd, 17:11:31 »
Idézetet írta: Guen - 2011.06.07 kedd, 16:57:36
Hali!
Nem találtam jobb topikot így itt teszem fel a kérdést pár napja mentünk a kocsival és a klíma használata közben erősen párásodott az első szélvédő igaz felesben ment arra is a levegő. Ez most hiba jelenség vagy csak azért párásodott mert a klíma hideg levegője miatt ott le tudott csapódni a pára. Azóta nem kellett klímát használnom szóval nem produkálta újra a dolgot. 5let?
mikor volt pollenszűrő cserélve? évente nem árt.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30052 Dátum:
2011.06.07 kedd, 17:47:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.06.07 kedd, 16:58:44
pár napja nálunk nagyon párás volt az idő, én is ugyanezt tapasztaltam
nincs itt gáz csak az idő sztem
pár napja nálunk nagyon párás volt az idő, én nem ezt tapasztaltam
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30053 Dátum:
2011.06.07 kedd, 17:49:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.06.07 kedd, 16:50:48
Igen? En ugy tudtam, minden 2.2-es csak Euro-3. Na mindegy is. Az enyem biztosan az. :-)
AndyA
Primary Features
Build Date: 18.07.2006
Vehicle Line: Mondeo 2001-2007
Body Style: 4 Door Estate
Version: Series 60
Engine: Duratorq DI 2.2 (150PS)
Transmission: 6 Speed Manual Transaxle - MMT6
Drive: LHD FWD
Axle Ratio: 4.071/2.850
Emission:
Stage IV Emissions
Air Conditioning: Automatic Air Conditioning
Territory: (+)"D"
Paint: Panther Black (Metallic)
Interior Fabric: Alcantara Platinum
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4973
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30054 Dátum:
2011.06.07 kedd, 19:13:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.07 kedd, 09:46:37
Van hozzá leírás a TISben sun load sensor címen.
A leírt ellenőrzéshez szét kellene szerelni mindent... Ezt szeretném elkerülni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Színkód
«
Új hozzászólás #30055 Dátum:
2011.06.07 kedd, 19:29:31 »
Sziasztok!
Megírná valaki a 2006-os MK3-as, metál fekete (panther) színének a kódját?
Köszi előre is
Robi
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30056 Dátum:
2011.06.07 kedd, 19:34:40 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.06.04 szombat, 21:40:53
Na a mai szép napot (megmártóztam a demjéni fürdőben) megkoronázta egy ijesztő zaj, hazafelé jövet: sercegő, szöszmötölő hang a hossz-bordásszíj-felől. És tényleg: elkezdett kirojtozódni a szíj oldala
bajusza lett, és le is kopott a széléből egy teljes bordányi. Mitől kophat így el a széle? Enyhe pánikroham, család a kocsiban, és beteg a kocsi.
Az Autóklubot fel is hívtam, hogy el merjek-e indulni haza (20 km), mert egy szíjcsere nem 5 perces móka, feszítőstül szétkapni.... meg szíjat se akasztok le így szombat este sehonnan. Azt mondta a manusz, hogy
el lehet menni vele, ha csak 3 borda maradt rajta akkor is, de óvatosan. Egy késsel vagy ollóval levághatom a rojtos részt, és elmúlik az ijesztő zaj. Különben meg a jóistenre van bízva
Na ettől nem lettem okosabb, de elindultam, és íme hazaértem. Az utolsó kilométeren már úgy csattogott, verdeste magát, hogy nagyon rémísztő volt hallani. De kibírta, hazahozott
Pontosan egy éve volt cserélve a teljes vezérlés, szíjjal együtt.
Na a szerelőhöz menet kitisztult a hang, de kigyulladt az aksi töltésjelzője...tehát elszakadt a szíj.
Hat darabban volt, alig találtuk meg a motortér belsejében. De mitől is szakadt el?
A fotókon látszik, hogy a feszítő görgőjéből ki volt törve 2 darab, ami bántotta a szíjat, és szét is koptatta.
Látszik, hogy a görgő beleért a feszítő fémtestjébe, mert fekete csíkot húzott bele (alsó kép), a görgő alján a vonal nem árnyék! Azért kellett kitörnie, mert horzsolta
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: Színkód
«
Új hozzászólás #30057 Dátum:
2011.06.07 kedd, 19:43:49 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2011.06.07 kedd, 19:29:31
Sziasztok!
Megírná valaki a 2006-os MK3-as, metál fekete (panther) színének a kódját?
Köszi előre is
Robi
G
http://mondeo.hu/index.php?topic=5305.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30058 Dátum:
2011.06.07 kedd, 19:53:26 »
Idézetet írta: Shad - 2011.06.07 kedd, 17:11:31
mikor volt pollenszűrő cserélve? évente nem árt.
nem hiszem hogy ez lett volna a probléma ~3000km-el ezelőtt amikor az olajat cseréltem pollen szűrő is lett cserélve
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30059 Dátum:
2011.06.07 kedd, 19:54:49 »
Idézetet írta: Guen - 2011.06.07 kedd, 19:53:26
nem hiszem hogy ez lett volna a probléma ~3000km-el ezelőtt amikor az olajat cseréltem pollen szűrő is lett cserélve
beázott a pollenszűrőnél a levegőrendszer,és a benne álló víz miatt párásodik fel az üveged.....
de az is játszik,ha eldugult a klíma kondenzvízelvezetőcsöve,és áll a víz a klímarendszerben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rabcsa
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30060 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:13:39 »
Idézetet írta: alf - 2011.06.06 hétfő, 20:12:32
ha nincs különösebb hibajelenség-pl rángatás,motorleállás,gyengeség,akkor igen.
Volt amúgy gondod,vagy csak úgy hibakódot olvastattál?
Tddi-mondin többnyire csak gyári diacuccal lehet előcsalogatni a hibalistát.Neked mivel olvasták ki a hibát?
Köszönöm a sok segítséget, meglett a hiba... a vákum cső volt kilyukadva, és amiatt volt aza rángatózós elindulás, meg, hogy a turbo-t nem éreztem, szal akkor nem volt neki nyomás(vagy vlmi ilyesmi nem értek hozzá
)
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30061 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:26:36 »
Idézetet írta: Guen - 2011.06.07 kedd, 19:53:26
nem hiszem hogy ez lett volna a probléma ~3000km-el ezelőtt amikor az olajat cseréltem pollen szűrő is lett cserélve
nem büdös a levegő, amit befúj?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
csiotibi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30062 Dátum:
2011.06.07 kedd, 21:58:22 »
Sziasztok.Segitsegeteket kerem!!!! Van egy ford mondeo 2.0 Tdci-m 2002es model. Van egy biztositek az imoblizerre elol a motornal 15 A- es de mindig kivag ha raforditom a kulcsot.Mar probaltam nagyobbat is tenni de azt is kivagja.Hol keressem a hibat? MI lehet zarlatos? Mert igy be sem tudom gyujtani a kocsit.Megkoszonnem a segitseget. Tibor
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Színkód
«
Új hozzászólás #30063 Dátum:
2011.06.07 kedd, 23:07:09 »
Idézetet írta: alf - 2011.06.07 kedd, 19:43:49
G
http://mondeo.hu/index.php?topic=5305.0
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Tomi20
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30064 Dátum:
2011.06.07 kedd, 23:34:25 »
Ez egy f.asz
http://www.youtube.com/watch?v=OZYCieXw1y8&feature=related
Naplózva
klali
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30065 Dátum:
2011.06.08 szerda, 01:18:23 »
Sziasztok! Kerdesem a kovetkezo lenne. Ki lett cserelve az onindito mult heten meg pedig igy: akksi lehuz, hutoviz leenged, onindito le majd uj onindito fel, hutoviz vissza es vegul az akksi csati vissza. Mutet sikerult de azota nem szol a gyari radio. Be belehet kapcsolni, gyari kodot elfogadta, kijelzo mukodik de szolni nem szol barhogy is hangositom. auto 2004 2.0 tdci. Belepten a radio menu-be es azt irja ki hogy nincs Vehicle ID. Ez jelent valamit? Nem tudja azonositani az autot? Nem tilthatja le valami? Radio kuka? koszi ha van vlk otlete.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30066 Dátum:
2011.06.08 szerda, 03:25:50 »
Idézetet írta: klali - 2011.06.08 szerda, 01:18:23
Sziasztok! Kerdesem a kovetkezo lenne. Ki lett cserelve az onindito mult heten meg pedig igy: akksi lehuz, hutoviz leenged, onindito le majd uj onindito fel, hutoviz vissza es vegul az akksi csati vissza. Mutet sikerult de azota nem szol a gyari radio. Be belehet kapcsolni, gyari kodot elfogadta, kijelzo mukodik de szolni nem szol barhogy is hangositom. auto 2004 2.0 tdci. Belepten a radio menu-be es azt irja ki hogy nincs Vehicle ID. Ez jelent valamit? Nem tudja azonositani az autot? Nem tilthatja le valami? Radio kuka? koszi ha van vlk otlete.
Hát nekem sem volt vehicle ID,ami asszem amúgy az alvázszám, ha SONY-d van! Viszont anélkül is szólt
Be is lehet írni ezt valahogy mert én is beleírtam, csak nemtom már hogyan
Nem lehet hogy valahogyan túlfeszültséget kapott és kiégett benne valami?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4973
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30067 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:14:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.07 kedd, 15:48:35
az csak annyit figyel, hogy ha süti a nap, és a belsőszenzor alapján elérted a beállított hőmérsékletet, akkor sem kezdi hozzákeverni a meleg levegőt, hanem hűt ugyan úgy tovább
Úgy vettem észre, hogy nekem mindig kever hozzá meleget, csak Lo állásban nem. Akkor hideg rendesen.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30068 Dátum:
2011.06.08 szerda, 21:20:57 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.06.08 szerda, 21:14:43
Úgy vettem észre, hogy nekem mindig kever hozzá meleget, csak Lo állásban nem. Akkor hideg rendesen.
ha elérte a beállított hőfokot, akkor utána mindig kever hozzá, hogy tartani tudja.
a belső hőmérőt próbáltad kitakarítani??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30069 Dátum:
2011.06.08 szerda, 23:21:54 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.01 vasárnap, 16:39:19
első körben az egr cső kötéseit nézd meg elöl és hátul is.ha kifúj, ott kormos.
aztán a flexi csőtől is keveredhet fel a motortérbe füst,ha elvan törve.de az is látszik,mert kormos ha lukas.
Aztán a leömlő alól is kifújhat a gáz,sőt a turbónál is ereszthet.A hővédő lemezt vedd le a turbóról,és keress korom nyomokat.
kb ennyi jutott az eszembe....
Mester, Köszönöm még egyszer. Úgy tűnik, hogy megvan a hiba. Az EGR-re menő füstgázvisszavezetőcső teljesen elvált a karimától/peremtől, de nem volt feltűnő, és csak mostanság kezdett el azon a környéken nagyon kormos lenni. Most azért vettem észre mert vásároltam egy gázszivárgásjelző sprayt, és befújtam azt a környéket. Mindjárt bugyborékolt is. Gyakorlatilag szabadon jár ki és be a cső a peremen. Csak nem tudom mi a fenéért. Azt gondolnám, hogy az a perem hegesztve van, de ezek szerint csak ragasztva volt (biztosan nem:-)). A dugózás miatt pedig nem feltételezném, hogy ekkora plusz nyomás legyen, ami leszedi a peremet. Most eldöntöttem, hogy kidobom az egész EGR-re menő füstgázcsövet.Van is szerintem még a pincében egy kallódó plusz EGR blankoló lemez, de attól tartok, hogy az 1.2 rozsdamentes lemez nem elég a motorblokkon levő nyílás lezárásra, valami vastagabb, masszívabb anyag kellene meg gondolom tömítőpaszta. Úgy emlékszem Ervin is már ég leszedte...
Valaki nem tud Zuglóban vagy a 15./16. kerületben olyan helyet ahol egy ilyet ki lehetne szabatni vastagabb anyagból. Végső esetben szerzek egy darab vastagabb lemezt, és furatok rá két lukat a felfogatásnál, úgyis csak az számít, hogy a furatok megfelelő távolságban és átmérővel készüljenek. Majd csinálok egy képet is a leszakadt karimáról.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
balkobalko
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30070 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 08:03:04 »
Idézetet írta: francoe - 2011.06.08 szerda, 23:21:54
Mester, Köszönöm még egyszer. Úgy tűnik, hogy megvan a hiba. Az EGR-re menő füstgázvisszavezetőcső teljesen elvált a karimától/peremtől, de nem volt feltűnő, és csak mostanság kezdett el azon a környéken nagyon kormos lenni. Most azért vettem észre mert vásároltam egy gázszivárgásjelző sprayt, és befújtam azt a környéket. Mindjárt bugyborékolt is. Gyakorlatilag szabadon jár ki és be a cső a peremen. Csak nem tudom mi a fenéért. Azt gondolnám, hogy az a perem hegesztve van, de ezek szerint csak ragasztva volt (biztosan nem:-)). A dugózás miatt pedig nem feltételezném, hogy ekkora plusz nyomás legyen, ami leszedi a peremet. Most eldöntöttem, hogy kidobom az egész EGR-re menő füstgázcsövet.Van is szerintem még a pincében egy kallódó plusz EGR blankoló lemez, de attól tartok, hogy az 1.2 rozsdamentes lemez nem elég a motorblokkon levő nyílás lezárásra, valami vastagabb, masszívabb anyag kellene meg gondolom tömítőpaszta. Úgy emlékszem Ervin is már ég leszedte...
Valaki nem tud Zuglóban vagy a 15./16. kerületben olyan helyet ahol egy ilyet ki lehetne szabatni vastagabb anyagból. Végső esetben szerzek egy darab vastagabb lemezt, és furatok rá két lukat a felfogatásnál, úgyis csak az számít, hogy a furatok megfelelő távolságban és átmérővel készüljenek. Majd csinálok egy képet is a leszakadt karimáról.
Nemrég nekem is elvált a peremtól,jött is a kipuff gáz rendesen.
Visszahegesztettem és most semmi gáz vele......
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27093
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30071 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 08:15:45 »
Idézetet írta: francoe - 2011.06.08 szerda, 23:21:54
Mester, Köszönöm még egyszer. Úgy tűnik, hogy megvan a hiba. Az EGR-re menő füstgázvisszavezetőcső teljesen elvált a karimától/peremtől, de nem volt feltűnő, és csak mostanság kezdett el azon a környéken nagyon kormos lenni. Most azért vettem észre mert vásároltam egy gázszivárgásjelző sprayt, és befújtam azt a környéket. Mindjárt bugyborékolt is. Gyakorlatilag szabadon jár ki és be a cső a peremen. Csak nem tudom mi a fenéért. Azt gondolnám, hogy az a perem hegesztve van, de ezek szerint csak ragasztva volt (biztosan nem:-)). A dugózás miatt pedig nem feltételezném, hogy ekkora plusz nyomás legyen, ami leszedi a peremet. Most eldöntöttem, hogy kidobom az egész EGR-re menő füstgázcsövet.Van is szerintem még a pincében egy kallódó plusz EGR blankoló lemez, de attól tartok, hogy az 1.2 rozsdamentes lemez nem elég a motorblokkon levő nyílás lezárásra, valami vastagabb, masszívabb anyag kellene meg gondolom tömítőpaszta. Úgy emlékszem Ervin is már ég leszedte...
Valaki nem tud Zuglóban vagy a 15./16. kerületben olyan helyet ahol egy ilyet ki lehetne szabatni vastagabb anyagból. Végső esetben szerzek egy darab vastagabb lemezt, és furatok rá két lukat a felfogatásnál, úgyis csak az számít, hogy a furatok megfelelő távolságban és átmérővel készüljenek. Majd csinálok egy képet is a leszakadt karimáról.
1 mm-es alulemezbol csinaltam az EGR dugot. Fel ev alatt meg csak meg sem porkolodott.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30072 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 08:58:08 »
nekem konzerv-fedelbol van, tavaly ota jol szuperal :-)
Igaz en nem kergetem a verdat!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27093
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30073 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 09:05:35 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.06.09 csütörtök, 08:58:08
nekem konzerv-fedelbol van, tavaly ota jol szuperal :-)
Igaz en nem kergetem a verdat!
Nem annyira az anyag szamit, hanem az, hogy szigeteljen korbe rendesen. Ha kicsit is kifuj mellette, idovel meg tudja enni az ilyen lagyabb anyagokat. De pl. pont az alu azert jo, mert puha, ha odahuzza az ember a csavarral, o maga lesz a szigetelo elem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30074 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 09:39:55 »
pont ezt hasznaltam en is ki, egy olyan darabot sikerult kivagni egy fedelbol, ami korkorosen meg van hajlitva, ezert szoritasnal tobb helyen is zar (minden kor peremen).
Egy hetvegen most mar csak kivancsisagbol le fogom ellenorizni hogy mi van vele.
Naplózva
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30075 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 10:03:41 »
Egy gyors kérdés?
Láma vagyok úgy bánjatok...
tehát jellemző a mondikra , hogy forralja a vizet? vagy csak engem tisztel meg vele.
Most vár termosztát cserére( rem. ennyivel megúszom).
Egyik nap jöttem vele haza és egy előzésnél vettem észre hogy tunyul az autó( tunyul=egyszerűen nem megy hiába nyomom neki).
Ránéztem a müsz.falra és látom, hogy igen csak a pirosban van a víz hőf.
Leállás óvatosan kupak leteker.. kis nyomás volt benne( nagyobra számítottam). 1L víz belement...
Bár az lehet hogy már régebbóta hiányzott belőlle.
Ráönt kicsit visszahül, nekiindulás 500-1000m után megint fel ment a víz. Megint hülés,állás.Este lehült rendesen reggel addig amíg nem izzasztottam meg addig jó volt.
Most vár egy termosztát cserére..
5letek vagy egyértelműen termosztát a ludas?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30076 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 10:13:02 »
Idézetet írta: nino666 - 2011.06.09 csütörtök, 10:03:41
Egy gyors kérdés?
Láma vagyok úgy bánjatok...
tehát jellemző a mondikra , hogy forralja a vizet? vagy csak engem tisztel meg vele.
Most vár termosztát cserére( rem. ennyivel megúszom).
Egyik nap jöttem vele haza és egy előzésnél vettem észre hogy tunyul az autó( tunyul=egyszerűen nem megy hiába nyomom neki).
Ránéztem a müsz.falra és látom, hogy igen csak a pirosban van a víz hőf.
Leállás óvatosan kupak leteker.. kis nyomás volt benne( nagyobra számítottam). 1L víz belement...
Bár az lehet hogy már régebbóta hiányzott belőlle.
Ráönt kicsit visszahül, nekiindulás 500-1000m után megint fel ment a víz. Megint hülés,állás.Este lehült rendesen reggel addig amíg nem izzasztottam meg addig jó volt.
Most vár egy termosztát cserére..
5letek vagy egyértelműen termosztát a ludas?
ez eléggé látatlan, de ha nagyon kicsi a nyomás amikor már forr a cucc akkor az lehet beteg vízpumpa, dugulás a rendszerbe stb, de sztem legkevésbé lesz termosztáthiba. ha a termo döglött akkor is ott van még a menetszél ami folyamatos haladás mellett elég sokat hűt vissza. ráöntött 1l hidegvíz mellett kevés az a 500 - 1000m táv, csak termora.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
arrabonus
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30077 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 10:17:31 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.06.09 csütörtök, 10:13:02
ez eléggé látatlan, de ha nagyon kicsi a nyomás amikor már forr a cucc akkor az lehet beteg vízpumpa, dugulás a rendszerbe stb, de sztem legkevésbé lesz termosztáthiba. ha a termo döglött akkor is ott van még a menetszél ami folyamatos haladás mellett elég sokat hűt vissza. ráöntött 1l hidegvíz mellett kevés az a 500 - 1000m táv, csak termora.
Ez nekem is inkább vízpumpa(tengely) hibának tűnik, bár nem értem miért javult meg reggelre.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30078 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 10:39:06 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.06.09 csütörtök, 10:17:31
Ez nekem is inkább vízpumpa(tengely) hibának tűnik, bár nem értem miért javult meg reggelre.
mert még nincs szétkopva teljesen a tengely, pl.
De az is lehet, hogy szimplán hengerfejes lesz, azért hiányzik belőle a víz. Kellene olajnyomokat keresni a hűtőközegben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
dieselbee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30079 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 11:01:54 »
Vagy megnezni az olajbetolto nyilas kupakjat hogy habos-e belul, esetleg nem-e nott meg az olajszint.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30080 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 11:37:42 »
Idézetet írta: nino666 - 2011.06.09 csütörtök, 10:03:41
Egy gyors kérdés?
Láma vagyok úgy bánjatok...
tehát jellemző a mondikra , hogy forralja a vizet? vagy csak engem tisztel meg vele.
Most vár termosztát cserére( rem. ennyivel megúszom).
Egyik nap jöttem vele haza és egy előzésnél vettem észre hogy tunyul az autó( tunyul=egyszerűen nem megy hiába nyomom neki).
Ránéztem a müsz.falra és látom, hogy igen csak a pirosban van a víz hőf.
Leállás óvatosan kupak leteker.. kis nyomás volt benne( nagyobra számítottam). 1L víz belement...
Bár az lehet hogy már régebbóta hiányzott belőlle.
Ráönt kicsit visszahül, nekiindulás 500-1000m után megint fel ment a víz. Megint hülés,állás.Este lehült rendesen reggel addig amíg nem izzasztottam meg addig jó volt.
Most vár egy termosztát cserére..
5letek vagy egyértelműen termosztát a ludas?
Szia!
Én is így jártam tavaly ősszel. Az autópályán egyszer csak belassult az autó, a hőfokmérő a pirosban, a teljesítmény egyre jobban elment. Mikor lejöttem a pályáról (pár km) félreálltam a víz forrt, a tartályból hiányzott (van túlnyomás levezetés, ahol kifolyik a "fölösleg"). Utána töltöttem, hazacsurogtam (szintén csak pár km), de gyorsan emelkedett a még meleg blokkban a hőfok.
Vízpumpa hajtása ment el
Sajnos sokba került, mivel teljesen el volt nyíródva a szervó meghatótengelye is.
Cserélve lett a szervószivattyú, a vízpumpa, a hűtőfolyadék és a motorolaj + a szűrő is, mert eléggé elsötétedett az olaj. A blokk megúszta.
Szerintem ha biztosra akarsz menni ellenőrizd le a vízpumpa hajtását. Vedd le a fedelét és nézd meg, hogy elforog-e a tengely - nekem is ezt tanácsolták akkor itt a fórumon.
Itt van egy-két kép:
http://kepfeltoltes.hu/101121/DSCF6719_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110609/DSCF6720_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nálam itt lehetett forgatni a szivattyú járókerekét, igaz kicsit akadt, de elforgott, amit nem szabadna.
Itt az elnyalódott tengelykapcsolat:
http://kepfeltoltes.hu/100918/DSCF6729_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/100918/DSCF6739_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Egy új szervó belsejében látszik a meghajtó bordázott tengely:
http://kepfeltoltes.hu/110609/Szerv__szivatty__1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30081 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 12:55:26 »
Köszönöm a hasznos tippeket!
Utánna járás lesz az biztos. Amint megtudok valamit értesítelek és mehet a tudásbázisba
Esetleg valaki árat vízpumpára?és jó belőlle a használt vagy illik újat venni.
2002-es 130 pacis 2.0 tdci mondiról van szó.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30082 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 12:59:26 »
Idézetet írta: nino666 - 2011.06.09 csütörtök, 12:55:26
Köszönöm a hasznos tippeket!
Utánna járás lesz az biztos. Amint megtudok valamit értesítelek és mehet a tudásbázisba
Esetleg valaki árat vízpumpára?és jó belőlle a használt vagy illik újat venni.
2002-es 130 pacis 2.0 tdci mondiról van szó.
Vízpumpa 15-20 ezer között van több is, viszont a szervó szivattyú, (ha elment volna a bordázat) az már ~ 40 körüli tétel
sajna. Legalábbis én ekörül fizettem anno
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44790882&termek_al_id=7570&katnev=2.0TDCi,%202.2TDCi
http://shop.bardiauto.hu/index.php
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44804213&termek_al_id=10813&katnev=Tapasztalatok%20szerint
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.09 csütörtök, 13:04:59 írta V.Tamás
»
Naplózva
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30083 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 13:23:54 »
Hát örülnék ha egy vízpumpával megúsznám.
Abban reménykedek hogy mivel túl sokat nem járok a kocsival nem ment tönkre az a bordázat.
Nahh lassan mek szerelőhöz.
Valamit barkácsolunk..
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30084 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 14:30:33 »
Idézetet írta: nino666 - 2011.06.09 csütörtök, 13:23:54
Hát örülnék ha egy vízpumpával megúsznám.
Abban reménykedek hogy mivel túl sokat nem járok a kocsival nem ment tönkre az a bordázat.
Nahh lassan mek szerelőhöz.
Valamit barkácsolunk..
a vízpumpával ne játsz abból vegyél újat, de ha a szervoszivattyú is cserés akkor szemrevételezés után vehetsz bontottat is. ha valaki akarja is látni akkor a szervón látszik, h használható e v már nem.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30085 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 14:35:14 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.06.09 csütörtök, 11:37:42
... a tartályból hiányzott (van túlnyomás levezetés, ahol kifolyik a "fölösleg"). ...
a túlnyomás levezetés a sapka zárórésze fölött van. a sapkába a rugó van úgy megcsinálva, h pl 1,5bar-nál (csak példa, de a sapkán rajta van a pontos adat) nyisson. csak efölött enged el. de ha a forrásban lévő vizet 1,5 bar mellett kiszabadítod ... na ott lehetnek bajok, ha kicsit mellényúlsz.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30086 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 15:30:34 »
Idézetet írta: balkobalko - 2011.06.09 csütörtök, 08:03:04
Nemrég nekem is elvált a peremtól,jött is a kipuff gáz rendesen.
Visszahegesztettem és most semmi gáz vele......
No én nem fogom hegesztetni az biztos, megy a MÉH-be. Az EGR-en nekem is ott van a blankoló lemez kb 3 vagy négy éve, csak eddig arra még azért a füstgázcső pereme rá volt szorítva csavarkötéssel. Én attól tartottam, hogy esetleg a blokkon lévő kijövő nyílásnál nem elég az 1.2 -es rozsdamentes acéllemez. De ha itt többen állítják, hogy igen, akkor kipróbálom.
Köszi mindenkinek.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
klali
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30087 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 20:16:23 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.06.08 szerda, 21:14:43
Úgy vettem észre, hogy nekem mindig kever hozzá meleget, csak Lo állásban nem. Akkor hideg rendesen.
Ez egy sima gyari 6000CD radio. Hogyan lehet kiszedni? Kell hozza vlm a speci kulcs? Letezik atalakito keret a normal meretu radiohoz, es hol lehet ilyet venni. koszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30088 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 20:32:42 »
Idézetet írta: francoe - 2011.06.08 szerda, 23:21:54
Mester, Köszönöm még egyszer. Úgy tűnik, hogy megvan a hiba. Az EGR-re menő füstgázvisszavezetőcső teljesen elvált a karimától/peremtől, de nem volt feltűnő, és csak mostanság kezdett el azon a környéken nagyon kormos lenni. Most azért vettem észre mert vásároltam egy gázszivárgásjelző sprayt, és befújtam azt a környéket. Mindjárt bugyborékolt is. Gyakorlatilag szabadon jár ki és be a cső a peremen. Csak nem tudom mi a fenéért. Azt gondolnám, hogy az a perem hegesztve van, de ezek szerint csak ragasztva volt (biztosan nem:-)). A dugózás miatt pedig nem feltételezném, hogy ekkora plusz nyomás legyen, ami leszedi a peremet. Most eldöntöttem, hogy kidobom az egész EGR-re menő füstgázcsövet.Van is szerintem még a pincében egy kallódó plusz EGR blankoló lemez, de attól tartok, hogy az 1.2 rozsdamentes lemez nem elég a motorblokkon levő nyílás lezárásra, valami vastagabb, masszívabb anyag kellene meg gondolom tömítőpaszta. Úgy emlékszem Ervin is már ég leszedte...
Valaki nem tud Zuglóban vagy a 15./16. kerületben olyan helyet ahol egy ilyet ki lehetne szabatni vastagabb anyagból. Végső esetben szerzek egy darab vastagabb lemezt, és furatok rá két lukat a felfogatásnál, úgyis csak az számít, hogy a furatok megfelelő távolságban és átmérővel készüljenek. Majd csinálok egy képet is a leszakadt karimáról.
dobd ki az egészet a fenébe! Amúgy nekem is szivárog 1 picit,látszik az oxid a cső tövében.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27093
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30089 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 20:32:52 »
Idézetet írta: klali - 2011.06.09 csütörtök, 20:16:23
Ez egy sima gyari 6000CD radio. Hogyan lehet kiszedni? Kell hozza vlm a speci kulcs? Letezik atalakito keret a normal meretu radiohoz, es hol lehet ilyet venni. koszi
Van bizony. 4 db kiszedokulcs. De tobben allitottak esku alatt itt, a forumon, hogy dekopirfuresz lapjaval (a befogos vegevel) is ugyanugy kijon. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30090 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 20:45:55 »
4 darab szeg is jo, vagy 2 kisebb philipsz csavarhuzo.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30091 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 20:48:18 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.06.09 csütörtök, 14:35:14
a túlnyomás levezetés a sapka zárórésze fölött van. a sapkába a rugó van úgy megcsinálva, h pl 1,5bar-nál (csak példa, de a sapkán rajta van a pontos adat) nyisson. csak efölött enged el. de ha a forrásban lévő vizet 1,5 bar mellett kiszabadítod ... na ott lehetnek bajok, ha kicsit mellényúlsz.
Én csak azt szerettem volna leírni, hogy van hol elmenjen a víz a motorból, mikor kifekszik a hőfokmutató és forr benne a víz. Ha megállsz és hagyod hűlni és utána levéve a sapkát azt tapasztalod, hogy hiányzik a víz egy része, akkor gondolhatsz arra, hogy ott távozott, mikor még forrt és túlnyomás volt a rendszerben.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30092 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 21:00:39 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.06.09 csütörtök, 12:59:26
Vízpumpa 15-20 ezer között van több is, viszont a szervó szivattyú, (ha elment volna a bordázat) az már ~ 40 körüli tétel
sajna. Legalábbis én ekörül fizettem anno
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44790882&termek_al_id=7570&katnev=2.0TDCi,%202.2TDCi
http://shop.bardiauto.hu/index.php
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44804213&termek_al_id=10813&katnev=Tapasztalatok%20szerint
Friss árat tudok mondani mosz cseréltem gyári aminek 28000ft volt az ára az utángyártott 18000ft körül lett volna.Én gyárit vettem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30093 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 21:41:11 »
Idézetet írta: francoe - 2011.06.08 szerda, 23:21:54
Mester, Köszönöm még egyszer. Úgy tűnik, hogy megvan a hiba. Az EGR-re menő füstgázvisszavezetőcső teljesen elvált a karimától/peremtől, de nem volt feltűnő, és csak mostanság kezdett el azon a környéken nagyon kormos lenni. Most azért vettem észre mert vásároltam egy gázszivárgásjelző sprayt, és befújtam azt a környéket. Mindjárt bugyborékolt is. Gyakorlatilag szabadon jár ki és be a cső a peremen. Csak nem tudom mi a fenéért. Azt gondolnám, hogy az a perem hegesztve van, de ezek szerint csak ragasztva volt (biztosan nem:-)). A dugózás miatt pedig nem feltételezném, hogy ekkora plusz nyomás legyen, ami leszedi a peremet. Most eldöntöttem, hogy kidobom az egész EGR-re menő füstgázcsövet.Van is szerintem még a pincében egy kallódó plusz EGR blankoló lemez, de attól tartok, hogy az 1.2 rozsdamentes lemez nem elég a motorblokkon levő nyílás lezárásra, valami vastagabb, masszívabb anyag kellene meg gondolom tömítőpaszta. Úgy emlékszem Ervin is már ég leszedte...
Valaki nem tud Zuglóban vagy a 15./16. kerületben olyan helyet ahol egy ilyet ki lehetne szabatni vastagabb anyagból. Végső esetben szerzek egy darab vastagabb lemezt, és furatok rá két lukat a felfogatásnál, úgyis csak az számít, hogy a furatok megfelelő távolságban és átmérővel készüljenek. Majd csinálok egy képet is a leszakadt karimáról.
én is így jártam...
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30094 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 22:01:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.06.09 csütörtök, 20:32:52
Van bizony. 4 db kiszedokulcs. De tobben allitottak esku alatt itt, a forumon, hogy dekopirfuresz lapjaval (a befogos vegevel) is ugyanugy kijon. :-)
AndyA
a 6000-es facelift előtti kijön 4db 60-as szöggel
A facelift utániból a sony 6cd kijön 4 dekopír lappal
A facelift utániból a nem sony-t nem tudom.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27093
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30095 Dátum:
2011.06.10 péntek, 07:47:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.09 csütörtök, 22:01:39
a 6000-es facelift előtti kijön 4db 60-as szöggel
A facelift utániból a sony 6cd kijön 4 dekopír lappal
A facelift utániból a nem sony-t nem tudom.
Dinamit. Tutti.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30096 Dátum:
2011.06.10 péntek, 11:19:08 »
Termosztát csere nem oldotta meg a problémát, jól gondoltátok. :S
most 99% hogy vízpumpa. Nincs még szétszedve... ha szét lesz kapva megpróba képeket készíteni...
Kiv. vagyok millyen állapotban van a cucc..
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30097 Dátum:
2011.06.10 péntek, 12:18:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.06.10 péntek, 07:47:22
Dinamit. Tutti.
AndyA
akkor inkább már flex.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tibor87
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30098 Dátum:
2011.06.10 péntek, 18:24:39 »
Sziasztok!!
SOS segítségre lenne szükségem...
Zuglóban megállt a kocsim, teljesen tanácstalan vagyok, valami elektromos hibája van, amikor bekapcsoltam a klímát,1perc után elkezdett füstölni az eleje(tócsa lett a kocsi alatt), és leállt a kocsi. kiment egy 10a-s bizti a (jobb első lámpához legközelebbi). Amint kicserélem, újra kimegy, és így nem indul a kocsi(vmi motor manager biztije)...
Valakinek volt már hasonló?
Tudtok mondani valami maszekot, aki így hétvégén rá tud nézni?
Valakinek lenne kölcsönbe pesten ilyen hosszú fekete vonószeme, h el tudjam vontatni?(10000ft letétet adok)(nekem csak a kicsi van, az nem jó előre...)
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/ford_mondeo_mk3_vonoszem_elso_hatso_parban_1446802441.html
előre is köszi..
Naplózva
ralliart
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #30099 Dátum:
2011.06.10 péntek, 19:32:15 »
Hello!
Kérdésem lenne: a meghajtó szíjakat mikor kell cserélni,illetve a görgöket?
Kb.5éve van használatban nálam a gép,még nem volt cserélve,hangja még nincs,
de a kezelési könyben nem láttam info-t erről...nem szeretném ha gond lenne.
Amúgy még mindig jó a gép,semmi gond vele,mostanában kitisztítottam
az EGR szelepet és a szívócső részt,nem volt vészes meló.
Nem vagy nagy dízel párti,de a fenntartási költségek döntöttek,
és ott tartok,hogy az autó jelenlegi árát már visszahozta üzemanyagban!!!,
egy hasonló méretű benzineshez képest.
A javításra fordított összeg pedig a km arányában semmivel sem több,
én amúgy is inkább a gondos karbantartás híve vagyok,kifizetődő
figyelni az autóra és jó minőségű dolgokat venni.Általában ezek
elmúlasztása miatt vannak negatív vélemények.
Üdv
Naplózva
Oldalak:
1
...
595
596
597
598
599
600
601
[
602
]
603
604
605
606
607
608
609
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ