Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:25:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 600 601 602 603 604 605 606 [607] 608 609 610 611 612 613 614 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21870467 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30300 Dátum: 2011.06.22 szerda, 00:08:23 »

A nagytalin FRANCONERO vett és az övé 2007.02. és feltette rá.Úgyhogy lehet rá tenni .
Inkább csak mondjuk azt, hogy megvettem rá  Grin

Még nem vettem patentokat...sok a buli  beka3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30301 Dátum: 2011.06.22 szerda, 00:09:22 »

Nekem is van,és tényleg néha jól jön...Múltkor is leért volna az alja,de csak a lemez súrolódott Smiley
öcsémnek van 3 macskája szabadtartásban...hát nemtom, néha lehet jönnének pestig melegedni  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30302 Dátum: 2011.06.22 szerda, 10:14:26 »

angol tükröknek a lapjait átlehet tenni jobb oldalról a balra ha beforgatom? passzentos?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #30303 Dátum: 2011.06.22 szerda, 10:21:40 »

Nekem nem motorvedo lemez kellene, hanem elejetol vegeig egybe lemez (akar tobb darabbol persze), ami teljesen simava varazsolja a masina aljat, hogy aramvonalasabb legyen. Szerintem biztos szamitana a fogyasztasban.

AndyA

Amennyit az áramvonalasság levenne, azt visszahozná a lemezek plusz tömege.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30304 Dátum: 2011.06.22 szerda, 10:30:56 »

Amennyit az áramvonalasság levenne, azt visszahozná a lemezek plusz tömege.

Nem hiszem. En 2-3 mm vastag muanyagra gondoltam - nem lenne az egesz par kilonal nehezebb. Raadasul egyszeruen potolhato, ha torik-szakad. :-)

A legellenallas meg a sebesseggel negyzetesen novekszik, szoval folyamatos magas temponal alighanem lenne ertelme.

A kerdes a rogzites mikentje. Ha furok es csavarozok, akkor oda a korroziovedelem, ill. csak a gyari furatokat hasznalhatom, amikbol meg nem biztos, hogy eleg van, es hogy jo helyen van. Mi lehet mas? Ragasztas? Jo lehet, de nem oldhato kotes, gond, ha serules miatt le kell bontani. Megallhat mogotte-folotte a viz, sar, ami extra korroziot okozhat. Ezt is ki kellene vedeni valahogy.

Szoval vannak azert meg aprobb-nagyobb buktatok.

Szerintem eloszor meg kell nezzem, mitol sikalnak a hatso fekjeim. Alighanem uj kezifekkotel lesz belole, mert mind a ket oldal csinalja. Ez tobbet fog hozni a fogyasztason elso korben, az biztos. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30305 Dátum: 2011.06.22 szerda, 11:17:10 »

Nagy tévedés:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5252.msg562556#msg562556

Amennyit az áramvonalasság levenne, azt visszahozná a lemezek plusz tömege.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30306 Dátum: 2011.06.22 szerda, 11:24:53 »

angol tükröknek a lapjait átlehet tenni jobb oldalról a balra ha beforgatom? passzentos?
ha jól értem, akkor nem.(jobboldali tükrölapot akarsz balra rakni)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #30307 Dátum: 2011.06.22 szerda, 13:43:22 »

Nem hiszem. En 2-3 mm vastag muanyagra gondoltam - nem lenne az egesz par kilonal nehezebb. Raadasul egyszeruen potolhato, ha torik-szakad. :-)
A legellenallas meg a sebes***el negyzetesen novekszik, szoval folyamatos magas temponal alighanem lenne ertelme.
A kerdes a rogzites mikentje. Ha furok es csavarozok, akkor oda a korroziovedelem, ill. csak a gyari furatokat hasznalhatom, amikbol meg nem biztos, hogy eleg van, es hogy jo helyen van. Mi lehet mas? Ragasztas? Jo lehet, de nem oldhato kotes, gond, ha serules miatt le kell bontani. Megallhat mogotte-folotte a viz, sar, ami extra korroziot okozhat. Ezt is ki kellene vedeni valahogy.
Szoval vannak azert meg aprobb-nagyobb buktatok.
Szerintem eloszor meg kell nezzem, mitol sikalnak a hatso fekjeim. Alighanem uj kezifekkotel lesz belole, mert mind a ket oldal csinalja. Ez tobbet fog hozni a fogyasztason elso korben, az biztos. :-)
AndyA
A műanyag az jó megoldás lenne. Nem zudom, miért, de acél volt az eszemben. Mit szólsz ahhoz a rögzítéshez, hogy először ragasztott sín, arra meg mehet a csavarozás... Vagy marad a fúrás, csak fúrás után le kell kezelni alvázvédővel a furatok peremeit.
Egyébként biztos van értelme, mert nemhiába alkalmazzák felsőkategóriás autókon...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #30308 Dátum: 2011.06.22 szerda, 13:47:34 »


OK. Ez egy műanyag motorvédő lemezre vonatkozik. Valamiért én acélban és teljes alsó borításban gondolkodtam, bár ez nem az offroad topic..  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30309 Dátum: 2011.06.22 szerda, 14:13:44 »

OK. Ez egy műanyag motorvédő lemezre vonatkozik. Valamiért én acélban és teljes alsó borításban gondolkodtam, bár ez nem az offroad topic..  eplus2

Teljes also boritas lenne a cel, igy van, csak nem acel. Nem vedenie kell a kasztnit, hanem csak a turbulenciakat csokkenteni. Majd korulnezek a nyomdasz cimbinel, szerintem valami 2 mm korul szikosztirol akad nala elfekvoben. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #30310 Dátum: 2011.06.22 szerda, 14:30:04 »

csak vigyazz a kipuff korul, nehogy tuz legyen belole!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #30311 Dátum: 2011.06.22 szerda, 19:10:51 »

a legjobb a vazslemez! persze nem szó szerint, de fém legyen.
ha nehéznek találja vlki a savállót akkor 4 v 5mm alulemez. nem a legolcsóbb megoldás, de a műanyag motorvédőtől tartósabb, és olcsóbban is kihozható.
ha magadnak csinálod ott fúrod ahol van felfogatás, és a munkadíj árát amiből megcsinálná vlki el is sörözheted közbe nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #30312 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 12:55:58 »

sziasztok!

Tudna nekem Valaki küldeni egy robbantott ábrát a kílma boxról, hogy melyik motor mit vezérel arra lennék kíváncsi. Egész pontosan a hideg-meleg csappantyú érdekelne.

köszi

Lénárd
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
papa1
Vendég
« Új hozzászólás #30313 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 13:39:47 »

Sziasztok!

2001 1.8 benzines Mondeo robbantott rajza kellene nekem, ha volna valakinek ilyen program vagy valami ilyennel kapcsolatban.
Köszönöm!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #30314 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 15:34:27 »

Sziasztok!

Tegnap megejtettem a klíma tisztítást (habbal + gázzal) és a pollenszűrő cserét is, de kicsit tovább léptem, mint itt a leírásban:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5070.0
Kivettem a szellőző ventilátort (jobb első ülés előtti lábtér) és innét juttattam be közvetlenül az utastéri párologtatóra a habanyagot 4* is. (Itt be is lehet nyúlni el lehet érni a párologtató felületét - vékony kezű, gumicsontúak előnyben!)
Összeszerelést követően jött a gázos kezelés is. Remélem a klímázáskor időnként tapasztalható kellemetlen szagok egy jó darabig száműzve  hehe
Naplózva
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #30315 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 18:27:58 »

Sziasztok!

Tegnap megejtettem a klíma tisztítást (habbal + gázzal) és a pollenszűrő cserét is, de kicsit tovább léptem, mint itt a leírásban:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5070.0
Kivettem a szellőző ventilátort (jobb első ülés előtti lábtér) és innét juttattam be közvetlenül az utastéri párologtatóra a habanyagot 4* is. (Itt be is lehet nyúlni el lehet érni a párologtató felületét - vékony kezű, gumicsontúak előnyben!)
Összeszerelést követően jött a gázos kezelés is. Remélem a klímázáskor időnként tapasztalható kellemetlen szagok egy jó darabig száműzve  hehe
Nemrég a cégemnél jöttek a klímások, valamit szereltek. Kérdeztem őket, hogy mit ajánlanak tisztításként? Azt mondták, hogy nincs tartós megoldás, mert ha klímát használunk, általában senki sem úgy érkezik meg az uticéljához, hogy az utolsó néhány km-t klíma nélkül teszi meg, hogy minden megszáradhasson, elpárologjon, amiben a baktériumok tenyésznek. Szóval a profik szerint sincs jó megoldás, csak az időben lekapcsolt klíma. De ki szeret egy hosszú út után, az utolsó km-eken megizzadva kiszállni a klímás kocsiból? :DDDDDDDDD
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #30316 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 18:44:10 »

Nemrég a cégemnél jöttek a klímások, valamit szereltek. Kérdeztem őket, hogy mit ajánlanak tisztításként? Azt mondták, hogy nincs tartós megoldás, mert ha klímát használunk, általában senki sem úgy érkezik meg az uticéljához, hogy az utolsó néhány km-t klíma nélkül teszi meg, hogy minden megszáradhasson, elpárologjon, amiben a baktériumok tenyésznek. Szóval a profik szerint sincs jó megoldás, csak az időben lekapcsolt klíma. De ki szeret egy hosszú út után, az utolsó km-eken megizzadva kiszállni a klímás kocsiból? :DDDDDDDDD

Igen ezt én is olvasgattam és néha el is játszom, de tényleg kellemetlen úgy megérkezni. Szoktam, hogy kinyomom a klíma kompresszort és csak a szellőzést hagyom üzemben, ilyenkor nem elég, hogy gyorsan melegszik az utastér, de még a párologtatón előzőleg lecsapódott párát is benyomja. Mellbe vágó, ahogy a friss levegőt követően jön a párás meleg, na ilyenkor ablak le és hirtelen le is izzadsz  szomoru1
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #30317 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 19:44:44 »

Sziasztok!

Kb. 3 hétig állt a Mondi a szabad ég alatt, és most olyan hangja van fékezéskor, mintha valaki egy építkezésen kalapálna valamit fémet. Minél nagyobb sebességnél fékezek annál gyorsabb az ütem. A ráadás, hogy attól a hátsó keréktől jön a zaj, ahol nemrég féknyereg lett cserélve.
Mi romolhatott el az állásban?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #30318 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 20:08:15 »

Na drágáim,

megtörtént ami. MK III-as 1.8-as benzinest MK 4-es 2.,0 TDCi-re cseréltem. Szóval már többszörösen tudok belevauzni az témákba Smiley Smiley Smiley

Üdv
Csaba
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #30319 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 20:12:18 »

Na drágáim,

megtörtént ami. MK III-as 1.8-as benzinest MK 4-es 2.,0 TDCi-re cseréltem. Szóval már többszörösen tudok belevauzni az témákba Smiley Smiley Smiley

Üdv
Csaba

Ez komoly változtatás volt, gratula, használd egészséggel  poigneemain (Egyszer majd én is eljutok ide, vagy egy S-max/Galaxy-hoz  Wink)
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #30320 Dátum: 2011.06.23 csütörtök, 20:26:02 »

Ez komoly változtatás volt, gratula, használd egészséggel  poigneemain (Egyszer majd én is eljutok ide, vagy egy S-max/Galaxy-hoz  Wink)

Köszi, MK2-től van moncsi és egyenlőre marad is. Szegény MK3-asom már 9 éves volt. Mondjuk tökéletesen üzemelt, de az 1.8-as annyit fogyasztott, hogy most a diesel fogyasztással a részletek mellett bőven elviselhető a költség.

Üdv
Csaba
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30321 Dátum: 2011.06.24 péntek, 12:22:26 »

Hogy lehet kinyitni egy beragadt kesztyűtartót?
Se ki, se be, valszeg eltört a zár :-(.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30322 Dátum: 2011.06.24 péntek, 12:23:17 »

Hogy lehet kinyitni egy beragadt kesztyűtartót?
Se ki, se be, valszeg eltört a zár :-(.

pájszer hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30323 Dátum: 2011.06.24 péntek, 12:25:35 »

pájszer hehe
Attól valami kevésbé romboló kellene.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #30324 Dátum: 2011.06.24 péntek, 12:35:39 »

Attól valami kevésbé romboló kellene.
Nem egyszerű, otthon valahol sztm megvan a kiakasztó kézi készülékem, de sajna holnap reggeltől egy hétig nem leszek elérhető  szomoru1
Nem jársz errefelé ? Budaörs Tárnok?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30325 Dátum: 2011.06.24 péntek, 12:44:14 »

Hogy lehet kinyitni egy beragadt kesztyűtartót?
Se ki, se be, valszeg eltört a zár :-(.
kilincs kitép, ami marad lyuk, ott be kell nyúlni, a zár laprugóját ki kell ugrasztani, utána kicsit megrázod az ajtót, hogy leessen a zár nyelve, utána már nyílik wave

Motorcraftot keresd meg teljes kesztyűtartó ajtóért wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #30326 Dátum: 2011.06.24 péntek, 12:46:06 »

kilincs kitép, ami marad lyuk, ott be kell nyúlni, a zár laprugóját ki kell ugrasztani, utána kicsit megrázod az ajtót, hogy leessen a zár nyelve, utána már nyílik wave

Motorcraftot keresd meg teljes kesztyűtartó ajtóért wave
Ez is megoldás, de a töröttet is meg lehet ragasztani megerősítve. Én ezt csináltam és azért hajlítgattam ezt a kézi készüléket.
Gagyi egy megoldás mellesleg az a zárszerkezet sajna  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30327 Dátum: 2011.06.24 péntek, 12:49:55 »

Nem egyszerű, otthon valahol sztm megvan a kiakasztó kézi készülékem, de sajna holnap reggeltől egy hétig nem leszek elérhető  szomoru1
Nem jársz errefelé ? Budaörs Tárnok?
Nem járok arra sajna.
Hogy néz ki az a kiakasztó készülék és mit akaszt ki?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #30328 Dátum: 2011.06.24 péntek, 12:55:48 »

Nem járok arra sajna.
Hogy néz ki az a kiakasztó készülék és mit akaszt ki?

A nyelv rugós és ezt a nyelvet kell visszatolnod addig nem tudod kinyitni.
Én azt hiszem vas fűrészlapból hajlítottam, de nem elég a hajlítás, mert le is kell belőle szedni két oldalt. Ugyanis a fül amibe a nyelv beakad keskenyebb kb ~4mm-el, mint a fűrészlap....
Lászlónak volt valahol egy ilyen hozzászólása...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30329 Dátum: 2011.06.24 péntek, 12:57:54 »

Ez is megoldás, de a töröttet is meg lehet ragasztani megerősítve. Én ezt csináltam és azért hajlítgattam ezt a kézi készüléket.
Gagyi egy megoldás mellesleg az a zárszerkezet sajna  szomoru1
az tény, hogy az a vékony kis shzar műanyag nem erős...

én is megcsináltam magamnak, nem vettem újat, ennek már nem szabadna eltörnie...

viszont ilyen kiakasztóval nem volt türelmem játszani...inkább kitéptem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #30330 Dátum: 2011.06.24 péntek, 12:58:06 »

Lászlónak volt valahol egy ilyen hozzászólása...

http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg514052#msg514052

4486-os
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30331 Dátum: 2011.06.24 péntek, 13:01:47 »

A nyelv rugós és ezt a nyelvet kell visszatolnod addig nem tudod kinyitni.
Én azt hiszem vas fűrészlapból hajlítottam, de nem elég a hajlítás, mert le is kell belőle szedni két oldalt. Ugyanis a fül amibe a nyelv beakad keskenyebb kb ~4mm-el, mint a fűrészlap....
Lászlónak volt valahol egy ilyen hozzászólása...
És alulról vagy felülről kell kiakasztani?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #30332 Dátum: 2011.06.24 péntek, 13:11:07 »

És alulról vagy felülről kell kiakasztani?
Felülről éred el. A résen betolod az eszközt középen (remélem a Tiéden is ott a zár) és szépen kitapasztalod hol is van. Amennyiben túltolod akkor meg fog akadni a zárnál mindkét oldalról pl egy vastagabb papírlap és én be is be is jelöltem a nyelv helyét. Na ezután jön a türelemjáték.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30333 Dátum: 2011.06.24 péntek, 13:38:56 »

Felülről éred el. A résen betolod az eszközt középen (remélem a Tiéden is ott a zár) és szépen kitapasztalod hol is van. Amennyiben túltolod akkor meg fog akadni a zárnál mindkét oldalról pl egy vastagabb papírlap és én be is be is jelöltem a nyelv helyét. Na ezután jön a türelemjáték.
Köszönöm a segítséget mindenkinek, próbálkozom.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Andris77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #30334 Dátum: 2011.06.24 péntek, 13:59:43 »

Hogy lehet kinyitni egy beragadt kesztyűtartót?
Se ki, se be, valszeg eltört a zár :-(.
Szia!

Én annk idején kifeszítettem egy széles lapos fémmel annyira, hogy le tudtam csavarozni azt a rész amibe a zárnyelv beakad.
Hátha...

Üdv:
Andris

Naplózva

EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30335 Dátum: 2011.06.24 péntek, 14:16:05 »

Szia!

Én annk idején kifeszítettem egy széles lapos fémmel annyira, hogy le tudtam csavarozni azt a rész amibe a zárnyelv beakad.
Hátha...

Üdv:
Andris
Nahát nagyon könnyen sikerült kiszednem  vigyor3. Nem is tudom, hogy csináltam, talán jó erősen meghúztam és kioldott a nyelv.
Egy kis pöcök tört le, a működési elvét nézve ez törhetett le másnak is. Visszaragasztom, de nem hinném, hogy sokáig tart majd. Hogy lehet ezt megerősíteni?

Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30336 Dátum: 2011.06.24 péntek, 14:18:37 »

Nahát nagyon könnyen sikerült kiszednem  vigyor3. Nem is tudom, hogy csináltam, talán jó erősen meghúztam és kioldott a nyelv.
Egy kis pöcök tört le, a működési elvét nézve ez törhetett le másnak is. Vis***agasztom, de nem hinném, hogy sokáig tart majd. Hogy lehet ezt megerősíteni?


pl: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=GloveBox_Handle_Repair


ha csinálod, akkor fotózz, írj és kirakjuk faq-ba, hogy másnak is meglegyen az infója wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30337 Dátum: 2011.06.24 péntek, 14:48:13 »

pl: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=GloveBox_Handle_Repair


ha csinálod, akkor fotózz, írj és kirakjuk faq-ba, hogy másnak is meglegyen az infója wave
Köszi a leírást!
Közben valami ilyesmi jutott az eszembe nekem is.
De én nem erősíteném meg a tengelyeket, hanem csak a kis pöcköt, ami a nyelvet kitolja. A pöcök alatt fúrok egy lyukat és bedugok oda egy kis csövet (szöget), ami a műanyag pöcköt erősíti meg. Összefogatom őket és ha el is törik a műanyag, a szög a helyén tartja.
Kipróbálom, fényképeket is készítek, aztán ha tényleg működik így, akkor megosztom veletek.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.24 péntek, 14:57:19 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30338 Dátum: 2011.06.24 péntek, 14:50:04 »

Köszi a leírást!
Közben valami ilyesmi jutott az eszembe nekem is.
De én nem erősíteném meg a tengelyeket, hanem csak a ki pöcköt, amit a nyelvet kitolja. A pöcök alatt fúrok egy lyukat és bedugok oda egy kis csövet, ami a műanyag pöcköt erősíti meg. Összefogatom őket és ha el is törik a műanyag, a cső a helyén tartja.
Kipróbálom, fényképeket is készítek, aztán ha tényleg működik így, akkor megosztom veletek.
taps várjuk wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #30339 Dátum: 2011.06.24 péntek, 16:04:51 »

Nahát nagyon könnyen sikerült kiszednem  vigyor3. Nem is tudom, hogy csináltam, talán jó erősen meghúztam és kioldott a nyelv.
Egy kis pöcök tört le, a működési elvét nézve ez törhetett le másnak is. Vis***agasztom, de nem hinném, hogy sokáig tart majd. Hogy lehet ezt megerősíteni?



Én így ragasztottam össze 2 komponensű ragasztóval (baumax-ból) már 2 éve tart. A ragasztóanyag olyan lett, mint a beton.
Ragasztás előtt persze zsírtalanítottam. De akár az egész rész ki lehet önteni a ragasztóval, de nekem így is bevált.

http://kepfeltoltes.hu/view/110624/kilincs21_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110624/kilincs_11_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.24 péntek, 16:10:51 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #30340 Dátum: 2011.06.24 péntek, 17:23:25 »

Sziasztok!

Kb. 3 hétig állt a Mondi a szabad ég alatt, és most olyan hangja van fékezéskor, mintha valaki egy építkezésen kalapálna valamit fémet. Minél nagyobb sebességnél fékezek annál gyorsabb az ütem. A ráadás, hogy attól a hátsó keréktől jön a zaj, ahol nemrég féknyereg lett cserélve.
Mi romolhatott el az állásban?

Valszeg lett egy vastagabb rozsdafolt a tarcsan , a fekpofak korul. Ezt le kell "fekezni" rola es akkor rendben lesz.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30341 Dátum: 2011.06.24 péntek, 19:24:41 »

Én így ragasztottam össze 2 komponensű ragasztóval (baumax-ból) már 2 éve tart. A ragasztóanyag olyan lett, mint a beton.
Ragasztás előtt persze zsírtalanítottam. De akár az egész rész ki lehet önteni a ragasztóval, de nekem így is bevált.

http://kepfeltoltes.hu/view/110624/kilincs21_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110624/kilincs_11_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Én is így tervezem, annyi erősítéssel, hogy a pöcök alá akarok kis lyukat fúrni és egy szöget beleönteni, hogy plusz merevséget adjon.

Mi a ragasztónak a neve, amit használtál?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #30342 Dátum: 2011.06.24 péntek, 19:48:19 »

Én is így tervezem, annyi erősítéssel, hogy a pöcök alá akarok kis lyukat fúrni és egy szöget beleönteni, hogy plusz merevséget adjon.

Mi a ragasztónak a neve, amit használtál?

Ha jól emlékezem valami “uverapid“ vagy hasonló nevű epoxi ragasztó. Az biztos stabilabb megoldás azzal a megerősítéssel.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.24 péntek, 19:58:36 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #30343 Dátum: 2011.06.24 péntek, 19:54:45 »

nalam a javitott valtozat egy komplett uj fem-tengelyt mutatott, ami bele volt ragasztva ebbe a kepen lathato szerkezetbe, sajna megette a fene az egeszet, ha jol emlekszem eltort mashol. Vettem bele bontottat.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30344 Dátum: 2011.06.24 péntek, 21:34:32 »

Én 6-ért vettem komplett zárat aszem cromaxban 2-3 éve mikor eltörött.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30345 Dátum: 2011.06.24 péntek, 21:37:21 »

Én 6-ért vettem komplett zárat aszem cromaxban 2-3 éve mikor eltörött.
http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=45072134&termek_al_id=17023

8100-at én nem adnék érte  Undecided

multkor amikor Motorcraftnál voltam, akkor azt néztem, hogy kesztyűtartó ajtóstól lehet, hogy átrakható lenne... mert a zár az persze, hogy fordított gun
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #30346 Dátum: 2011.06.24 péntek, 22:09:23 »

Sziasztok !!
mesélek nektek egy történetet ami egész szépen alakult.
 Kezdődött azzal hogy megvettem a második mondimat  örültem is neki full bőr, nagy navi . stb.
A problémák ott kezdődtek, hogy anno a reggeli indításnál hatalmas füst jelent meg az autó mögött elkezdtünk utána járni s ekkor kiderült az egyik pcs beenged de csak ha hideg a motor utána minden jó, ez mellet  egyszer csak hallom  süvít a motor puk s folyamatos a füst mögötte  , mint kiderült a turbó tengelye elszállt   s igy az olajat be nyomta a hengerbe ,
 a turbó megjavítása után 150eFt a következő probléma orvoslása irányába haladtunk  azaz a pcs javítása  , elvittem egy spéci diesel- műhelybe s kiszedték felújították felprogramozták potom 155eFt a 4db-ot.Na mondom  de jó kész az autó (én kis naiv) akkor haladjunk is vele , így is tettem ma elindultam az M3 autópályán Miskolc Felé  mikor bele kezdtem egy előzésbe az 55 km kőnél  ki is pörgettem 160km/H-ig amikor  is , egy hatalmas durranás  fehér füst a géptető  felől motor beállt  s a kombim hátsó szélvédőjén olaj folyik  (mondom .hogy?Huh?)
na nem is néztem az autót hívtam mentés haza vittűk s mikor a csápos felemelte s levette a alsó takarót  bakker ilyet még nem láttam  a 4 henger helyén nem volt semmi tisztán láttam a turbó alsó részét a motoron keresztül na ez  nagyon durva látvány  nem ajánlom senkinek!

amint a szétszedéskor kiderült a problémát a turbó okozta  pontosan hogy azt még nem egészen értem de a lényeg amit láttam. s ez számomra fura, hogy a hajtó kar csapszege hosszirányba ketté tört a dugattyú ezer apró darabban  a blok oldala és alja kb egy kézilabda nagyságú rés tátong
 ha valaki tud egy motort vagy egy komplet angol mondit  keressen ,meg érdekelne a dolog







« Utoljára szerkesztve: 2011.06.24 péntek, 22:12:46 írta Csalinger » Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30347 Dátum: 2011.06.24 péntek, 22:12:29 »

Sziasztok !!
mesélek nektek egy történetet ami egész szépen alakult.
 Kezdődött azzal hogy meg vettem a második mondimat  örültem is neki full bőr, nagy navi . stb.
A problémák ott kezdődtek, hogy anno a reggeli indításnál hatalmas füst jelent meg az autó mögött elkezdtünk utána járni s ekkor kiderült az egyik pcs beenged de csak ha hideg a motor utána minden jó, ez mellet  egyszer csak hallom  süvít a motor puk s folyamatos a füst mögötte  , mint kiderült a turbó tengelye elszállt   s igy az olajat be nyomta a hengerbe ,
 a turbó megjavítása után 150eFt a következő probléma orvoslása irányába haladtunk  azaz a pcs javítása  , elvittem egy spéci diesel- műhelybe s kiszedték felújították felprogramozták potom 155eFt a 4db-ot.Na mondom  de jó kész az autó (én kis naiv) akkor haladjunk is vele , így is tettem el indultam az M3 autópályán Miskolc Felé  mikor bele kezdtem egy előzésbe az 55 km kőnél  ki is pörgettem 160km/H-ig amikor  is , egy hatalmas durranás  fehér füst a géptető  felől motor beállt  s a kombim hátsó szélvédőjén olaj folyik  (mondom .hogy?Huh?)
na nem is néztem az autót hívtam mentés haza vittűk s mikor a csápos felemelte s levette a alsó takarót  bakker ilyet még nem láttam  a 4 henger helyén nem volt semmi tisztán láttam a turbó alsó részét a motoron keresztül na ez  nagyon durva látvány  nem ajánlom senkinek!

amint a szétszedéskor kiderült a problémát a turbó okozta  pontosan hogy azt még nem egészen értem de a lényeg amit láttam. s ez számomra fura, hogy a hajtó kar csapszege hosszirányba ketté tört a dugattyú ezer apró darabban  a blok oldala és alja kb egy kézilabda nagyságú rés tátong
 ha valaki tud egy motort vagy egy komplet angol mondit  keressen ,meg érdekelne a dolog





Mikor vetted a kocsit? Nem kéne a kereskedőnek visszavinni,hogy szart sózott rád? Motorcraftnak biztosan van bontott motorja,nekem is ajánlott anno,amikor rákérdeztem.

Részvétem  szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30348 Dátum: 2011.06.24 péntek, 22:13:23 »

Sziasztok !!
mesélek nektek egy történetet ami egész szépen alakult.
 Kezdődött azzal hogy megvettem a második mondimat  örültem is neki full bőr, nagy navi . stb.
A problémák ott kezdődtek, hogy anno a reggeli indításnál hatalmas füst jelent meg az autó mögött elkezdtünk utána járni s ekkor kiderült az egyik pcs beenged de csak ha hideg a motor utána minden jó, ez mellet  egyszer csak hallom  süvít a motor puk s folyamatos a füst mögötte  , mint kiderült a turbó tengelye elszállt   s igy az olajat be nyomta a hengerbe ,
 a turbó megjavítása után 150eFt a következő probléma orvoslása irányába haladtunk  azaz a pcs javítása  , elvittem egy spéci diesel- műhelybe s kiszedték felújították felprogramozták potom 155eFt a 4db-ot.Na mondom  de jó kész az autó (én kis naiv) akkor haladjunk is vele , így is tettem ma elindultam az M3 autópályán Miskolc Felé  mikor bele kezdtem egy előzésbe az 55 km kőnél  ki is pörgettem 160km/H-ig amikor  is , egy hatalmas durranás  fehér füst a géptető  felől motor beállt  s a kombim hátsó szélvédőjén olaj folyik  (mondom .hogy?Huh?)
na nem is néztem az autót hívtam mentés haza vittűk s mikor a csápos felemelte s levette a alsó takarót  bakker ilyet még nem láttam  a 4 henger helyén nem volt semmi tisztán láttam a turbó alsó részét a motoron keresztül na ez  nagyon durva látvány  nem ajánlom senkinek!

amint a szétszedéskor kiderült a problémát a turbó okozta  pontosan hogy azt még nem egészen értem de a lényeg amit láttam. s ez számomra fura, hogy a hajtó kar csapszege hosszirányba ketté tört a dugattyú ezer apró darabban  a blok oldala és alja kb egy kézilabda nagyságú rés tátong
 ha valaki tud egy motort vagy egy komplet angol mondit  keressen ,meg érdekelne a dolog

wtf?? wow1

és mégis mitől csinálta?? ki javította előtte??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30349 Dátum: 2011.06.24 péntek, 22:17:33 »

Sziasztok !!
mesélek nektek egy történetet ami egész szépen alakult.
 Kezdődött azzal hogy megvettem a második mondimat  örültem is neki full bőr, nagy navi . stb.
A problémák ott kezdődtek, hogy anno a reggeli indításnál hatalmas füst jelent meg az autó mögött elkezdtünk utána járni s ekkor kiderült az egyik pcs beenged de csak ha hideg a motor utána minden jó, ez mellet  egyszer csak hallom  süvít a motor puk s folyamatos a füst mögötte  , mint kiderült a turbó tengelye elszállt   s igy az olajat be nyomta a hengerbe ,
 a turbó megjavítása után 150eFt a következő probléma orvoslása irányába haladtunk  azaz a pcs javítása  , elvittem egy spéci diesel- műhelybe s kiszedték felújították felprogramozták potom 155eFt a 4db-ot.Na mondom  de jó kész az autó (én kis naiv) akkor haladjunk is vele , így is tettem ma elindultam az M3 autópályán Miskolc Felé  mikor bele kezdtem egy előzésbe az 55 km kőnél  ki is pörgettem 160km/H-ig amikor  is , egy hatalmas durranás  fehér füst a géptető  felől motor beállt  s a kombim hátsó szélvédőjén olaj folyik  (mondom .hogy?Huh?)
na nem is néztem az autót hívtam mentés haza vittűk s mikor a csápos felemelte s levette a alsó takarót  bakker ilyet még nem láttam  a 4 henger helyén nem volt semmi tisztán láttam a turbó alsó részét a motoron keresztül na ez  nagyon durva látvány  nem ajánlom senkinek!

amint a szétszedéskor kiderült a problémát a turbó okozta  pontosan hogy azt még nem egészen értem de a lényeg amit láttam. s ez számomra fura, hogy a hajtó kar csapszege hosszirányba ketté tört a dugattyú ezer apró darabban  a blok oldala és alja kb egy kézilabda nagyságú rés tátong
 ha valaki tud egy motort vagy egy komplet angol mondit  keressen ,meg érdekelne a dolog
akkor ott valaki nagyon elqurt valamit...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 600 601 602 603 604 605 606 [607] 608 609 610 611 612 613 614 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.