Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:24:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 608 609 610 611 612 613 614 [615] 616 617 618 619 620 621 622 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21949554 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #30700 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 21:58:05 »

A fél órája van nálam a verdáról nekem is van egy nemrégi storym. Átvettem egy céges kocsit a Müpá-nál, elindultam a Boráros felé. Gondoltam megnézem, hogy mit bír. 500m-en belül, ott mértek a járdán a Soroksárin... 30ezer  falbav

nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #30701 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:16:47 »

nyes
Végeztem egy számítást, autópálya viszonylatban.
130 km/óra kontra 140 km/óra.
Nem érdemes 130-nál többet menni.
Mert, bár a sebesség 7,6 %-kal nő, és ugyanennyivel hamarabb célba érünk (110 km-es távon 3 perc 38 mp-et nyerünk ha 130 helyett 140-nel megyünk)


....de közben az autó légellenállása nem 7,6 %-kal nő, hanem 16 %-kal!
Ami ugyanennyivel emeli a fogyasztást is!

Aki 130 km/órával megy 110 km-en keresztül, az 50:46 perc alatt futja be, és leállítja a motort. (5,5 literes átlagfogyasztással)
Aki 140 km/órával megy 110 km-en keresztül, az 47:08 perc alatt futja be, és leállítja a motort. (6,0 literes átlagfogyasztással)
Hiába járatta a motort kevesebb ideig a gyorsabban vezető emberke, mégis több üzemanyagot égetett el, mint aki lassabban ment, de több ideig.

Mert az út/idő/átlagsebesség számítások lineárisak, egyenesen arányosak.
De a légellenállási együttható sajnos négyzetesen emelkedik a sebességgel.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #30702 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:22:28 »



Mert az út/idő/átlagsebesség számítások lineárisak, egyenesen arányosak.
De a légellenállási együttható sajnos négyzetesen emelkedik a sebességgel.

[/quote]

Írjál be egy nagy 5-öst magadnak fiam  taps
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #30703 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:24:48 »

Írjál be egy nagy 5-öst magadnak fiam  taps

11 évvel vagy fiatalabb nálam, biztos te vagy az apám? Grin
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #30704 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:30:15 »


A klímatisztítás leírásában van ez a kép is, ami szerintem kockázatos.
Ugyanis a középkonzol belső falán valahogy lefolyt a meglágyult, vizesedett hab Angry és a gyári CD kijelzőjének zöld üvegablakán belülről egy nagy foltot hagyott. Tehát csak óvatosan ennek a középső szellőzőnek a befújásával! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.17 vasárnap, 22:33:02 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30705 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:32:32 »

A klímatisztítás leírásában van ez a kép is, ami szerintem kockázatos.
Ugyanis a műszerfal belsején lefolyt a meglágyult, vizesedett hab Angry és a gyári CD kijelzőjének ablakán, belülről egy nagy foltot hagyott. Tehát csak óvatosan ennek a középső szellőzőnek a befújásával! Wink
az összessel, mert szivacs tömítés van köztük wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #30706 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:35:47 »

az összessel, mert szivacs tömítés van köztük wave

Kellene is csinálni egy új cikket róla, hogy a ventilátor kiszedésével lehet a legjobban az elpárologtatóra juttatni a cuccot, az a leghatékonyabb módszer. Én most csináltam meg ( nincsenek képek vigyor3 ), mert ez a sima tisztítás nem volt hatékony büdös maradt. Most viszont nagyon jó lett.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #30707 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:37:06 »

Végeztem egy számítást, autópálya viszonylatban.
130 km/óra kontra 140 km/óra.
Nem érdemes 130-nál többet menni.
Mert, bár a sebesség 7,6 %-kal nő, és ugyanennyivel hamarabb célba érünk (110 km-es távon 3 perc 38 mp-et nyerünk ha 130 helyett 140-nel megyünk)


....de közben az autó légellenállása nem 7,6 %-kal nő, hanem 16 %-kal!
Ami ugyanennyivel emeli a fogyasztást is!

Aki 130 km/órával megy 110 km-en keresztül, az 50:46 perc alatt futja be, és leállítja a motort. (5,5 literes átlagfogyasztással)
Aki 140 km/órával megy 110 km-en keresztül, az 47:08 perc alatt futja be, és leállítja a motort. (6,0 literes átlagfogyasztással)
Hiába járatta a motort kevesebb ideig a gyorsabban vezető emberke, mégis több üzemanyagot égetett el, mint aki lassabban ment, de több ideig.

Mert az út/idő/átlagsebesség számítások lineárisak, egyenesen arányosak.
De a légellenállási együttható sajnos négyzetesen emelkedik a sebességgel.


Milyen légellenállási együtthatóval számoltál?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #30708 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:39:29 »

Végeztem egy számítást, autópálya viszonylatban.
130 km/óra kontra 140 km/óra.
Nem érdemes 130-nál többet menni.
Mert, bár a sebesség 7,6 %-kal nő, és ugyanennyivel hamarabb célba érünk (110 km-es távon 3 perc 38 mp-et nyerünk ha 130 helyett 140-nel megyünk)


....de közben az autó légellenállása nem 7,6 %-kal nő, hanem 16 %-kal!
Ami ugyanennyivel emeli a fogyasztást is!

Aki 130 km/órával megy 110 km-en keresztül, az 50:46 perc alatt futja be, és leállítja a motort. (5,5 literes átlagfogyasztással)
Aki 140 km/órával megy 110 km-en keresztül, az 47:08 perc alatt futja be, és leállítja a motort. (6,0 literes átlagfogyasztással)
Hiába járatta a motort kevesebb ideig a gyorsabban vezető emberke, mégis több üzemanyagot égetett el, mint aki lassabban ment, de több ideig.

Mert az út/idő/átlagsebesség számítások lineárisak, egyenesen arányosak.
De a légellenállási együttható sajnos négyzetesen emelkedik a sebességgel.

Ez biztos,hogy ígyvan nem vitatom.De ,hogy ez engem nemérdekel ha én 140-el vagy netán többel akarok menni.És ha TE Németbe laknál ahol büntetlenül lehet sokhelyen menni téged sem érdekelne,mert amit nagyobb tempónál kapsz élvezetet ezt ez kárpótolja.Ma is mentem vele ennyivel jól esett.Attól még igazad lehet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30709 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 22:40:55 »

Ez biztos,hogy ígyvan nem vitatom.De ,hogy ez engem nemérdekel ha én 140-el vagy netán többel akarok menni.És ha TE Németbe laknál ahol büntetlenül lehet sokhelyen menni téged sem érdekelne,mert amit nagyobb tempónál kapsz élvezetet ezt ez kárpótolja.Ma is mentem vele ennyivel jól esett.Attól még igazad lehet.
pontosan eljen

ráadásul nekem 150-nél 6,5 a fogyi nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #30710 Dátum: 2011.07.17 vasárnap, 23:53:53 »

Kellene is csinálni egy új cikket róla, hogy a ventilátor kiszedésével lehet a legjobban az elpárologtatóra juttatni a cuccot, az a leghatékonyabb módszer. Én most csináltam meg ( nincsenek képek vigyor3 ), mert ez a sima tisztítás nem volt hatékony büdös maradt. Most viszont nagyon jó lett.

Szia!

Ezek jók lennének?
A kibontott szellőztető motor:
http://kepfeltoltes.hu/110717/DSCF8294_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A helye, ahol be lehet juttatni a párologtatóra az anyagot:
http://kepfeltoltes.hu/110717/DSCF8298_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
és egy kis ötlet, hogy ne csavarodjon a tisztító cső:
http://kepfeltoltes.hu/110717/DSCF8300_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 integet2
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #30711 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 00:32:55 »

jé, na majd megfigyelem az enyémet is
Nekem elalszik gyujtason, meg mielott beinditanam
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30712 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 02:45:42 »

Olyankor mi van, tréler?

időben észrevettem csak 5e-ért ment bele, többiért gázolajat tankoltam aztán jónapot  Grin Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30713 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 02:50:47 »

Nekem elalszik gyujtason, meg mielott beinditanam
Akkor bocs  integet2

nekem is biztos azért világít mert ugye az EGR dugózás miatt van benne a hibakód, én vótam a hülye  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30714 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 08:36:19 »

ugyanott mint a magyarban sztem. mivel EU szabvány forgalmit használnak ott is és itt is a betűjelek a forgalmiban (E3 ; E6; E8stb) pontosan ugyanazt jelentik, még ha külalakra el is tér egymástól a 2.

Hat nem. :-)

google://v5 uk

Ennyi van, tobb nincs. Ez meg a magyar szovege szerint ugyan forgalmi, de a gyakorlatban kozelebb all a torzskonyvhoz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30715 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 08:37:01 »

nekem meg 14 fokos..  szomoru1

Szerintem ennel alacsonyabb nem is lehet a befujas, ez valami egeszsegugyi szabvany.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30716 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 08:50:27 »

Végeztem egy számítást, autópálya viszonylatban.
130 km/óra kontra 140 km/óra.
Nem érdemes 130-nál többet menni.
Mert, bár a sebesség 7,6 %-kal nő, és ugyanennyivel hamarabb célba érünk (110 km-es távon 3 perc 38 mp-et nyerünk ha 130 helyett 140-nel megyünk)


....de közben az autó légellenállása nem 7,6 %-kal nő, hanem 16 %-kal!
Ami ugyanennyivel emeli a fogyasztást is!

Aki 130 km/órával megy 110 km-en keresztül, az 50:46 perc alatt futja be, és leállítja a motort. (5,5 literes átlagfogyasztással)
Aki 140 km/órával megy 110 km-en keresztül, az 47:08 perc alatt futja be, és leállítja a motort. (6,0 literes átlagfogyasztással)
Hiába járatta a motort kevesebb ideig a gyorsabban vezető emberke, mégis több üzemanyagot égetett el, mint aki lassabban ment, de több ideig.

Mert az út/idő/átlagsebesség számítások lineárisak, egyenesen arányosak.
De a légellenállási együttható sajnos négyzetesen emelkedik a sebességgel.


Menj 60-nal, es meg jobb lesz a fogyasztasod. Ennel a temponal a legellenallast el is hanyagolhatod a tobbi fogyasztasnovelo elemhez kepest.

Sot, lejton lefele visszatermeli a gazolajat a tankba, azt tudtad? taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30717 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 08:56:17 »

Milyen légellenállási együtthatóval számoltál?

Mindegy. A legellenallas mindig a sebesseg negyzetevel aranyosan no, legalabbis olyan temponal, amit egy Mondeoval el lehet erni. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #30718 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 10:46:52 »

11 évvel vagy fiatalabb nálam, biztos te vagy az apám? Grin

Nem bírom levetkezni pedagógusi vénám  vigyor3 Sorry, ha sértő voltam!
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #30719 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 11:03:03 »

MIt tudtok a coming and leaving modulról? Hogyan lehet ilyet belefaragni a kocsiba?

http://www.youtube.com/watch?v=wuzgBQbaklw&feature=related
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #30720 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 13:54:13 »

hali mindenkinek.....lenne egy kérdésem......ma meglepetésem re bekapcsolt a ventilátorom.1km megtétele után,a hütővíz mutatom középen állt,majd elkezdett fölfelé kuszni,a ventilátor persze folyamatosan megy,alapjáraton elkezd lefele menni a mutato,de nem akar megállni.10 perc várakozás után eleindultam nem a ventilátor,ée a mutatom is középen állt.200 m megtétele után bekapcsolt a ventilátor,de a mutotom ugyanott áll.tud v.ki mondani valami okosat nekem...... Angry
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #30721 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 15:27:20 »

hali mindenkinek.....lenne egy kérdésem......ma meglepetésem re bekapcsolt a ventilátorom.1km megtétele után,a hütővíz mutatom középen állt,majd elkezdett fölfelé kuszni,a ventilátor persze folyamatosan megy,alapjáraton elkezd lefele menni a mutato,de nem akar megállni.10 perc várakozás után eleindultam nem a ventilátor,ée a mutatom is középen állt.200 m megtétele után bekapcsolt a ventilátor,de a mutotom ugyanott áll.tud v.ki mondani valami okosat nekem...... Angry

Ezzel a gonddal apám is küzd, ahogy beindul a kocsi már pörög is a venti, a vízhőfok mutató mostanában nem, de nem olyan rég hintázott ide-oda. Leellenőriztem a hőmérséklet jeladót, de az jó infót küldött vissza. Nem jöttünk rá sajnos, hogy mi a baja.
Ezt a ventillátor dolog nem zavaró így, hogy a vízhőfok nem ingadozik, mert volt olyan is, hogy vészüzembe dobott a kocsi, mikor úgy gondolta felforrt a víz.
Én is megköszönném ha tudna valaki segíteni.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #30722 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 15:33:05 »


A klímatisztítás leírásában van ez a kép is, ami szerintem kockázatos.
Ugyanis a középkonzol belső falán valahogy lefolyt a meglágyult, vizesedett hab Angry és a gyári CD kijelzőjének zöld üvegablakán belülről egy nagy foltot hagyott. Tehát csak óvatosan ennek a középső szellőzőnek a befújásával! Wink

Én most legutoljára úgy csináltam, hogy  - ugye kiszeded a pollenszűrűt és mögötte van az a kis fedél ami lezár és csak akkor nyit ki amikor bekapcsol a ventilátor -  nyitott állapotban(bekapcsolt venti) bedugtam a klímatisztító csövét majd miután leállítottam, belefújtam a doboz tartalmának egy részát még ki jött az anyag a fedélnél. Utánna bekapcsoltama ventit 1-s fokozaton és bekapcsoltam mindhárom funkciót(ablak+közép+láb fújás) és belenyomtam a többi cuccot a flakonból majd leállítotam a venit. Igy tuti eljutott mindenhova a cucc és a hosszótávú tapasztalat azt mondja, hogy nem is büdösödött be a kocsi még most sem. Szóval SZVSZ jó így.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30723 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 17:30:51 »

Ezzel a gonddal apám is küzd, ahogy beindul a kocsi már pörög is a venti, a vízhőfok mutató mostanában nem, de nem olyan rég hintázott ide-oda. Leellenőriztem a hőmérséklet jeladót, de az jó infót küldött vissza. Nem jöttünk rá sajnos, hogy mi a baja.
Ezt a ventillátor dolog nem zavaró így, hogy a vízhőfok nem ingadozik, mert volt olyan is, hogy vészüzembe dobott a kocsi, mikor úgy gondolta felforrt a víz.
Én is megköszönném ha tudna valaki segíteni.
valszeg vízpumpa csere szomoru1

nekem is elkezdte most csinálni Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30724 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 18:33:37 »

Ezzel a gonddal apám is küzd, ahogy beindul a kocsi már pörög is a venti, a vízhőfok mutató mostanában nem, de nem olyan rég hintázott ide-oda. Leellenőriztem a hőmérséklet jeladót, de az jó infót küldött vissza. Nem jöttünk rá sajnos, hogy mi a baja.
Ezt a ventillátor dolog nem zavaró így, hogy a vízhőfok nem ingadozik, mert volt olyan is, hogy vészüzembe dobott a kocsi, mikor úgy gondolta felforrt a víz.
Én is megköszönném ha tudna valaki segíteni.
Lehet hülyeséget beszélek, de mintha ilyen témában Relhist mondott volna valamit a mindig járó ventiről  Roll Eyes
Tipikus nyári problémának nevezte asszem  Grin
de az sem biztos hogy ő volt  Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #30725 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 19:52:36 »

A fűthető fúvóka! vigyor3

Visszatérve a fúvókára... Miért van bedrótozva, ha nincsen benne a cucc? Csak a ghiaba jutott? Kell szerintetek vmit szerelni, vagy csak csere, rádug és kész?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #30726 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 20:03:29 »

Visszatérve a fúvókára... Miért van bedrótozva, ha nincsen benne a cucc? Csak a ghiaba jutott? Kell szerintetek vmit szerelni, vagy csak csere, rádug és kész?

jó eséllyel semmit nem kell szerelni!beteszed,de tesztelni csak télen tudod majd a rencert...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #30727 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 21:00:56 »

jó eséllyel semmit nem kell szerelni!beteszed,de tesztelni csak télen tudod majd a rencert...... vigyor3

Csak azt nem értem, hogy bekábelezik, bekötik, csak pont a lényeget hagyják ki? Nekem az első szélvédőm pl nem fűtött, idáig gombja sem volt...

Vagy pont az ilyen apróságok teszik a ghia-t ghia-vá? Lehet, hogy lábtér világításom is van, csak vmit mókolni kell?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30728 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 21:01:51 »

Vagy pont az ilyen apróságok teszik a ghia-t ghia-vá? Lehet, hogy lábtér világításom is van, csak vmit mókolni kell?

lehet csak izzót kell bele rakni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #30729 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 21:06:19 »

Csak azt nem értem, hogy bekábelezik, bekötik, csak pont a lényeget hagyják ki? Nekem az első szélvédőm pl nem fűtött, idáig gombja sem volt...

Vagy pont az ilyen apróságok teszik a ghia-t ghia-vá? Lehet, hogy lábtér világításom is van, csak vmit mókolni kell?

Sok esetben a sorozatgyártás gépi módszerei gazdaságosabban üzemeltethetők, ha minden autóba ugyan azt beteszik felszereltségtől függetlenül, mert akkor csak egy típusú gép kell, hogy betegye, és nagyobb mennyiségű pl. kábelköteg ugyanabból, arra meg több kedvezmény járhat pl.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #30730 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 21:07:19 »

Csak azt nem értem, hogy bekábelezik, bekötik, csak pont a lényeget hagyják ki? Nekem az első szélvédőm pl nem fűtött, idáig gombja sem volt...

Vagy pont az ilyen apróságok teszik a ghia-t ghia-vá? Lehet, hogy lábtér világításom is van, csak vmit mókolni kell?

Lehet,hogy így derül ki,hogy új motorháztetőt kapott a géped valamiért..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #30731 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 21:13:41 »

Lehet,hogy így derül ki,hogy új motorháztetőt kapott a géped valamiért..... nyes

Na bazeg, kimondtad, amit én nem mertem  hehe
Holnap megnézem, hogy a drótok bevannak-e kötve vhova, vagy csak lógnak...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #30732 Dátum: 2011.07.18 hétfő, 21:14:38 »

Na bazeg, kimondtad, amit én nem mertem  hehe
Holnap megnézem, hogy a drótok bevannak-e kötve vhova, vagy csak lógnak...
bocs..... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #30733 Dátum: 2011.07.19 kedd, 08:39:42 »

valszeg vízpumpa csere szomoru1

nekem is elkezdte most csinálni Sad


Igen, csak nyáron fordul elő, de hogy miért?Huh? Az oké, hogy melegebb van, de ezt egy autónak hol szabadna megérezni?
Vízpumpa most volt cserélve az autón, az kilőve.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30734 Dátum: 2011.07.19 kedd, 09:02:33 »


Igen, csak nyáron fordul elő, de hogy miért?Huh? Az oké, hogy melegebb van, de ezt egy autónak hol szabadna megérezni?
Vízpumpa most volt cserélve az autón, az kilőve.
rossz termosztátok?? nem tom, ezek meg tudnának ragadni pl fél állásnál?? az megmagyarázná...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #30735 Dátum: 2011.07.19 kedd, 10:37:00 »

Sziasztok!

Volna egy kérdésem. Az utóbbi időben néha van egy új jelenségem az autó indítása során, eddig talán 3-4x volt ilyenem.
Ma reggel is indítottam és hallani lehet egy mechanikus zajt, olyan mint egy biztiszelep lefújása, egy kicsit fogja valami ilyenkor az alapjáratot is, nagyon enyhén remeg, majd 3-4 mechanikus hang után az egész jelenség megszűnik.
Valahol a klíma körül gondolom a jelenség forrását. Tegnap is volt egy hosszú utam végig klímázva és talán az eddigi alkalmak során is ezt követően, a másnapi indításkor jelentkezett ez a dolog.
Haldokolna a kompresszorom, vagy a klíma csapágyam esetleg kezd berágódni? Hűtés kifogástalan, a gáz töltet ellenőrzés talán tavaly nyáron volt olaj töltéssel is.
Ötletek? köszönöm worship
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #30736 Dátum: 2011.07.19 kedd, 16:25:44 »

Sziasztok!

Volna egy kérdésem. Az utóbbi időben néha van egy új jelenségem az autó indítása során, eddig talán 3-4x volt ilyenem.
Ma reggel is indítottam és hallani lehet egy mechanikus zajt, olyan mint egy biztiszelep lefújása, egy kicsit fogja valami ilyenkor az alapjáratot is, nagyon enyhén remeg, majd 3-4 mechanikus hang után az egész jelenség megszűnik.
Valahol a klíma körül gondolom a jelenség forrását. Tegnap is volt egy hosszú utam végig klímázva és talán az eddigi alkalmak során is ezt követően, a másnapi indításkor jelentkezett ez a dolog.
Haldokolna a kompresszorom, vagy a klíma csapágyam esetleg kezd berágódni? Hűtés kifogástalan, a gáz töltet ellenőrzés talán tavaly nyáron volt olaj töltéssel is.
Ötletek? köszönöm worship

Inkább a klimakuplungot hallottad.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #30737 Dátum: 2011.07.19 kedd, 20:13:45 »

Inkább a klimakuplungot hallottad.


Ha állandósulna ez a hangjelenségem az mit fog jelent, ez a klímakuplung hogy halódik meg, mit lehet megnézni rajta, hogy javítható?
Naplózva
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #30738 Dátum: 2011.07.19 kedd, 21:25:16 »

Válasz
Köszönöm a gyors választ!

Maglód, esetleg Budapest környékén valakinek van egy elm327 hibakód olvasója, egy próbára kellene.


Ha neked jó az M0ás környéke,akkor szaladj el hozzám halásztelekre 1x!   
 
 
 

Alf, köszönöm a gyors segítséget.

Üdv..
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #30739 Dátum: 2011.07.19 kedd, 22:26:19 »

Menj 60-nal, es meg jobb lesz a fogyasztasod. Ennel a temponal a legellenallast el is hanyagolhatod a tobbi fogyasztasnovelo elemhez kepest.

Sot, lejton lefele visszatermeli a gazolajat a tankba, azt tudtad? taps

AndyA

Szerinted wave
60 km/óránál vissza kell tenni 5. fokozatba. A váltóáttétel elviszi azt, amit a légellenállással nyernél.
Értem én, mire célzol, csak megint gyorsan a hasadra ütöttél.
Én meg számolgattam inkább.
A visszatermelés még lehet vicc, de a motorfék üzembeni legenda a zéró fogyasztásról nem állta ki a gyakorlati próbát. Ezt tudtad?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30740 Dátum: 2011.07.19 kedd, 22:44:25 »

Szerinted wave
60 km/óránál vissza kell tenni 5. fokozatba. A váltóáttétel elviszi azt, amit a légellenállással nyernél.
Értem én, mire célzol, csak megint gyorsan a hasadra ütöttél.
Én meg számolgattam inkább.
A visszatermelés még lehet vicc, de a motorfék üzembeni legenda a zéró fogyasztásról nem állta ki a gyakorlati próbát. Ezt tudtad?
olyankor mi kenné a csúcsokat ha nem megy rajta keresztül gázolaj? vagy hogy is van ez  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #30741 Dátum: 2011.07.19 kedd, 22:49:44 »

olyankor mi kenné a csúcsokat ha nem megy rajta keresztül gázolaj? vagy hogy is van ez  vigyor3
Minek kenni a csúcsot ha áll? Ha nem megy rajta keresztül gázolaj, akkor az nem dolgozik=áll akkor mi kopna rajta Roll Eyes vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30742 Dátum: 2011.07.19 kedd, 22:50:57 »

Minek kenni a csúcsot ha áll? Ha nem megy rajta keresztül gázolaj, akkor az nem dolgozik=áll akkor mi kopna rajta Roll Eyes vigyor3
Ja azt nekem senki nem mondta  vigyor3 Eddig! hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30743 Dátum: 2011.07.19 kedd, 22:51:22 »

Minek kenni a csúcsot ha áll? Ha nem megy rajta keresztül gázolaj, akkor az nem dolgozik=áll akkor mi kopna rajta Roll Eyes vigyor3
tdci mindig kopik eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30744 Dátum: 2011.07.19 kedd, 22:56:13 »

tdci mindig kopik eplus2
én nagyon kíváncsi vagyok már hogy az enyém meddig bírja  vigyor3 170 ezer már túllépve  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #30745 Dátum: 2011.07.19 kedd, 23:05:20 »

Ja azt nekem senki nem mondta  vigyor3 Eddig! hehe
Ami egyértelmű azt nem kell mondani... eplus2 Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #30746 Dátum: 2011.07.19 kedd, 23:07:36 »

tdci mindig kopik eplus2
wow1 uglystupid2 wilting Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30747 Dátum: 2011.07.19 kedd, 23:14:30 »

Ami egyértelmű azt nem kell mondani... eplus2 Wink
Annak aki ért hozzá  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #30748 Dátum: 2011.07.19 kedd, 23:15:11 »

Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni a haverom Mondeójához. Két tünet közül az első, hogy napi első indításkor (vagy pár óra elteltével) berregő hang hallatszik valahonnan a vezérléstől. 1-2 másodpercig tart, aztán elhallgat teljesen. Elég rég óta ilyen neki, nem erősödik és nem múlik el. Vajon mi lehet ez?
A másik dolog a termosztát kérdés. Menet közben nem melegszik fel rendesen a víz, a mutató olyan 1/3-at állás körül megáll. Dugóban persze igen és nagyobb tempónál is, de 100-as tempónál nem. Lehet ennek valami következménye?
Nekem ilyeneket még nem produkált a sajátom (remélem nem is fog), ezért nincs tapasztalatom benne... Előre is köszi a kommenteket! Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30749 Dátum: 2011.07.19 kedd, 23:26:28 »

Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni a haverom Mondeójához. Két tünet közül az első, hogy napi első indításkor (vagy pár óra elteltével) berregő hang hallatszik valahonnan a vezérléstől. 1-2 másodpercig tart, aztán elhallgat teljesen. Elég rég óta ilyen neki, nem erősödik és nem múlik el. Vajon mi lehet ez?
A másik dolog a termosztát kérdés. Menet közben nem melegszik fel rendesen a víz, a mutató olyan 1/3-at állás körül megáll. Dugóban persze igen és nagyobb tempónál is, de 100-as tempónál nem. Lehet ennek valami következménye?
Nekem ilyeneket még nem produkált a sajátom (remélem nem is fog), ezért nincs tapasztalatom benne... Előre is köszi a kommenteket! Laci
a berregésre mondták hogy akkor állnak be a hidrotőkék vagy mik  Roll Eyes
Nekem is berreg kb 1mp-ig!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 608 609 610 611 612 613 614 [615] 616 617 618 619 620 621 622 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.