Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.16 csütörtök, 02:21:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
643
644
645
646
647
648
649
[
650
]
651
652
653
654
655
656
657
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24236545 alkalommal)
Mondeo93TDCI
és 34 vendég van a témában
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32450 Dátum:
2011.10.26 szerda, 14:57:33 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.10.26 szerda, 14:56:44
Mert a Mondid benyás volt abba nem kellett, a rizsrakétába szintén, ebbe a fityóba meg még nem...
Tisztába vagyok vele, hogy idő kérdése. Sajna ezeknek elég ritkán hosszabb az élettartama mint 200.000 km.
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32451 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:00:07 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.26 szerda, 14:57:33
Tisztába vagyok vele, hogy idő kérdése. Sajna ezeknek elég ritkán hosszabb az élettartama mint 200.000 km.
Téged ismerve szerintem nem lesz meg addig, hogy a 200.000km-t megérje nálad!
Bár ettől még kipurcanhat a turbója...
Ahogy Te vezetsz...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32452 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:00:37 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.26 szerda, 14:57:33
Tisztába vagyok vele, hogy idő kérdése. Sajna ezeknek elég ritkán hosszabb az élettartama mint 200.000 km.
Ez azért szánalmas...Miért ne bírhatna ki egy turbó mondjuk félmillió km-t? Annyira túlhúzva nincsen szerintem ez a TDCI blokk...
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32453 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:01:26 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.10.26 szerda, 15:00:07
Téged ismerve szerintem nem lesz meg addig, hogy a 200.000km-t megérje nálad!
Bár ettől még kipurcanhat a turbója...
Ahogy Te vezetsz...
vigyázok rá, megvárom míg bemelegszik, és míg lehűl
Amúgy ebbe egy viszonylag kicsi turbó van, asszem 0,8 BAR töltőnyomással, és relatív "olcsó" a dízelesekhez képest.
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32454 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:04:18 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 15:00:37
Ez azért szánalmas...Miért ne bírhatna ki egy turbó mondjuk félmillió km-t? Annyira túlhúzva nincsen szerintem ez a TDCI blokk...
Kibírni kibírhatná, de az a tapasztalat (másoké) hogy nem fogja.
Meg hát ugye ez használat függő is.
Az enyémbe most 140.000km van, amikor vettük akkor volt 69.000. (vagy nem)
Tehát lassan az enyém is lehet, hogy megadja magát, ettől függetlenül nem örülnék neki!
Pedig ahogy Én vezetek, akár milliárd km-t is kibírhatna, mert nagyon ritkán nyomom neki, és vigyázok a hosszú autópályák után, hogy ne állítsam le azonnal...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32455 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:05:00 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 15:00:37
Ez azért szánalmas...Miért ne bírhatna ki egy turbó mondjuk félmillió km-t? Annyira túlhúzva nincsen szerintem ez a TDCI blokk...
Azért amiért a porlasztócsúcsok sem bírnak ki 200.000 nél többet szinte senkinél. Inkább kevesebbet. Ott pl már nagyon ki van hegyezve sztem a teljesítmény.
Ez az ipar már rég nem a tartósságról szól.
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32456 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:06:05 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.26 szerda, 15:05:00
Ez az ipar már rég nem a tartósságról szól.
Ez az igazság, és ez a magyarázat mindenre...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32457 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:10:19 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.10.26 szerda, 15:06:05
Ez az igazság, és ez a magyarázat mindenre...
Hát,igen,fogyasztói társadalom van...
De szerencsére a 9 éves Mondeoban a motorhoz nem kellett eddig nyúlni. Porlasztók,turbó,minden original. kopp-kopp-kopp
Tanulság: vegyé öreget,mert abban még volt anyag
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32458 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:12:57 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 15:10:19
Hát,igen,fogyasztói társadalom van...
De szerencsére a 9 éves Mondeoban a motorhoz nem kellett eddig nyúlni. Porlasztók,turbó,minden original. kopp-kopp-kopp
Tanulság: vegyé öreget,mert abban még volt anyag
És most melyik köhög?
Ezek szerint a fiatalabb?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32459 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:13:16 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 15:10:19
Hát,igen,fogyasztói társadalom van...
De szerencsére a 9 éves Mondeoban a motorhoz nem kellett eddig nyúlni. Tanulság: vegyé öreget,mert abban még volt anyag
Motorikusan hálistennek általában jók az autók, nem 20éves ladákról beszélünk, 100.000-es élettartammal generálig. Viszont a kiegészítő alkatrészek, amik miatt egy mai 1.-4es benzines akár 180 LE-s és nem 70, fele annyi fogyasztással, elég hamar elfossák magukat.
Igazság szerint nekem a régi amcsi autók tetszenek, ahol 5000 ccm V8 alatt nem beszéltek autóról. Na az elmegy csillió kilométert hozzányúlás nélkül. Csakhát legyen aki a benzint fizesse ugye.
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32460 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:16:35 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.10.26 szerda, 15:12:57
És most melyik köhög?
Ezek szerint a fiatalabb?
Igen a fiatalabb. Az öregnek nincsen semmi baja,megy mint a meszes és most a hidegben se eszik 6,5nél többet. Nyáron 5,3-5,5el jártunk el vele.
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.26 szerda, 15:13:16
Motorikusan hálistennek általában jók az autók, nem 20éves ladákról beszélünk, 100.000-es élettartammal generálig. Viszont a kiegészítő alkatrészek, amik miatt egy mai 1.-4es benzines akár 180 LE-s és nem 70, fele annyi fogyasztással, elég hamar el***sák magukat.
Igazság szerint nekem a régi amcsi autók tetszenek, ahol 5000 ccm V8 alatt nem beszéltek autóról. Na az elmegy csillió kilométert hozzányúlás nélkül. Csakhát legyen aki a benzint fizesse ugye.
Én ezért sose járnék downsizing-olt turbóbenzinessel. Tuti gyorsan meghalnak
Jó nekem a sima szívó 1.6-os offos
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32461 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:18:39 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 15:16:35
Igen a fiatalabb. Az öregnek nincsen semmi baja,megy mint a meszes és most a hidegben se eszik 6,5nél többet. Nyáron 5,3-5,5el jártunk el vele.
Akkor esetleg nézz körül a csip környékén...
Nem értek hozzá, de lehet, hogy az nyírt ki valamit, vagy rosszul van beállítva...
Mert ugye a csip az csökkenti a fogyasztást, meg a füstölést, cserébe növeli a teljesítményt.
Lehet, hogy itt valami nem kerek...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32462 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:20:39 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 15:16:35
Igen a fiatalabb. Az öregnek nincsen semmi baja,megy mint a meszes és most a hidegben se eszik 6,5nél többet. Nyáron 5,3-5,5el jártunk el vele.
Én ezért sose járnék downsizing-olt turbóbenzinessel. Tuti gyorsan meghalnak
Jó nekem a sima szívó 1.6-os of***
Tapasztalatok szerint sose a motor hal meg, általában a turbó. De az még a "legkevesebb".
Az enyém csak 120 lovas. Ugyan ez a blokk más vezérléssel és turbóval szerelve 150 ill 180 lovas (Abarth)
Szóval ami a motort illeti van tartalék bőven.
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32463 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:22:00 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.10.26 szerda, 15:18:39
Akkor esetleg nézz körül a csip környékén...
Nem értek hozzá, de lehet, hogy az nyírt ki valamit, vagy rosszul van beállítva...
Mert ugye a csip az csökkenti a fogyasztást, meg a füstölést, cserébe növeli a teljesítményt.
Lehet, hogy itt valami nem kerek...
Majd oda is eljutok,csak ugye én Pécsen,fater otthon,és hétközben nem tudok emiatt szaladgálni. Majd a chip is meg lesz nézve,bár ha sokunk közül eddig senkinek se lett ***(Bunyek kapcsolatánál csináltattuk),akkor nem értem,miért pont nekünk lenne
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32464 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:24:06 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 14:27:30
Egy IFA nem füstöl így...
Turbócsövek rendben? Füst, magas fogyi nulla hibakód arra utal. Azokat nézd meg először sztm.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32465 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:25:23 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 15:22:00
Majd oda is eljutok,csak ugye én Pécsen,fater otthon,és hétközben nem tudok emiatt szaladgálni. Majd a chip is meg lesz nézve,bár ha sokunk közül eddig senkinek se lett ***(Bunyek kapcsolatánál csináltattuk),akkor nem értem,miért pont nekünk lenne
Nem biztos, csak tippeltem...
Idézetet írta: Trekxc - 2011.10.26 szerda, 15:24:06
Turbócsövek rendben? Füst, magas fogyi nulla hibakód arra utal. Azokat nézd meg először sztm.
Arra azt mondta, hogy tutik!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32466 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:25:52 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.10.26 szerda, 15:24:06
Turbócsövek rendben? Füst, magas fogyi nulla hibakód arra utal. Azokat nézd meg először sztm.
Nem rég lett kicserélve 2 is,de majd pénteken aláfekszem és megnézem.
Naplózva
orszagtom
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32467 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:26:09 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.10.26 szerda, 15:04:18
Tehát lassan az enyém is lehet, hogy megadja magát, ettől függetlenül nem örülnék neki!
Pedig ahogy Én vezetek, akár milliárd km-t is kibírhatna, mert nagyon ritkán nyomom neki, és vigyázok a hosszú autópályák után, hogy ne állítsam le azonnal...
Szerintem ne izgulj, az enyém 2004-es 130LE TDCi, most van benne 245.300km, és egy vezérműtengely-szögállás-jeladón meg egy turbó (gumi)csövön kívül semmi nem volt cserélve benne.
Elnézve az irományodat, hasonló karakterek lehetünk, én is nagyon vigyázok rá.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32468 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:28:38 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.10.26 szerda, 05:38:21
Ez vajon olvassa az enyémet is?
a faclift előtti is megy elm327-tel csak nem obd protokollon hanem a ford félével. így olyan illesztőt kell venni, ami ezt tudja. Nekem pl. noname lem327 1,3a van, és szépen olvassa a non-obd tdci-k PID-jeit és hibakódjait szkenIKSZEL PRO FORD inhenszd kiegészítésű progival.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32469 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:28:46 »
Idézetet írta: orszagtom - 2011.10.26 szerda, 15:26:09
Szerintem ne izgulj, az enyém 2004-es 130LE TDCi, most van benne 245.300km, és egy vezérműtengely-szögállás-jeladón meg egy turbó (gumi)csövön kívül semmi nem volt cserélve benne.
Elnézve az irományodat, hasonló karakterek lehetünk, én is nagyon vigyázok rá.
Nem tudom, hogy a tiéd milyen, de az enyém (mint utóbb kiderült) neppertől van.
Tehát nem tuti a km, és szinte biztos hogy törve is volt.
Homályos előélet, ki tudja mennyire visszatekert km...
Az ezek miatti - most még - rejtett hibáktól félek a leginkább.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32470 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:32:31 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.10.26 szerda, 15:28:46
Az ezek miatti - most még - rejtett hibáktól félek a leginkább.
Ne izgulj nagypapi, ahogy te vezetsz, még a gázolajat sem eszi az autód.
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32471 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:33:28 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.26 szerda, 15:32:31
Ne izgulj nagypapi, ahogy te vezetsz, még a gázolajat sem eszi az autód.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32472 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:37:18 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.10.26 szerda, 15:25:23
Arra azt mondta, hogy tutik!
Akkor jó
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32473 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:37:38 »
Üdv. Azt szeretném megkérdezni, hogy valamelyikőtöknek volt-e már olyan ami nekem manapság keseríti meg a mindennapjaimat. A helyzet a következő. Mostanság mindig egy elég nagy tócsa van az autó alatt. Nyáron gondoltam klíma, egye fene. De ilyenkor ugye már érdekes, mert nem használom a hidegben és mégis van tócsa. Vasárnap autótakarításkor gondoltam megnézem a fagyálló szintet. És minimum jelzés alatti szint látványa fogadott.
Feltöltöttem fagyállóval ugye. Kifokoltattam. -33 fok. Az még pont jó. Ma belesek a vas alá, és hatalmas tócsa ismét. Jelzés a minimumnál.
Mi lehet a probléma? Engedne a hűtő? Ha igen, érdemes venni azt a bizonyos "hűtőtömítő adalékot"? Ér az valamit? Csöppet össze vagyok zuhanva lelkileg, mert téligumi vásárlás után, nem nagyon amiből 10-20-30ezreket tudnék ráfordítani valami drága alkatrész cserére. Légyszi segítsetek. Előre is köszönöm.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32474 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:39:52 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.26 szerda, 14:38:54
220.000 után sztem teljesen normális, ha egy turbó meghal.
Használatfüggő. Egy repedt turbócső+hideg+városi terhelés simán kinyírja a turbót. A gond a VGT-vel van, mivel ha nem zárt a rendszer, nincs meg a nyomás, az ecu szabályoz egyet és máris pörög a turbó, ahogy tud, még hideg motornál (és olajnál) is, még akkor is, ha nem nyomod neki.
A turbó kényes az olajzásra. Olajcsere periódus, bemelegítés, leállításra figyelés és légtömör töltőlevegő rendszer+tiszta légszűrő. Ha ezek megvannak, bírnia kell.
Az enyémen pl. 151eKm-nél pukkant ki a turbó. De nem tudom, hogy az előző tulaj(+asszony) hogy használta, mert meglehetősen analfabéta volt a dízel technikához. (20eKm-rel vette 1 évesen, 108eKm-rel adta el nekem, de már zörgött a lendkerék, a kuplung csúszott, porlasztók cserélve lehúzósan - a km-ek pedig stimmelnek)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32475 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:41:38 »
Idézetet írta: zolas - 2011.10.26 szerda, 15:37:38
Üdv. Azt szeretném megkérdezni, hogy valamelyikőtöknek volt-e már olyan ami nekem manapság keseríti meg a mindennapjaimat. A helyzet a következő. Mostanság mindig egy elég nagy tócsa van az autó alatt. Nyáron gondoltam klíma, egye fene. De ilyenkor ugye már érdekes, mert nem használom a hidegben és mégis van tócsa. Vasárnap autótakarításkor gondoltam megnézem a fagyálló szintet. És minimum jelzés alatti szint látványa fogadott.
Feltöltöttem fagyállóval ugye. Kifokoltattam. -33 fok. Az még pont jó. Ma belesek a vas alá, és hatalmas tócsa ismét. Jelzés a minimumnál.
Mi lehet a probléma? Engedne a hűtő? Ha igen, érdemes venni azt a bizonyos "hűtőtömítő adalékot"? Ér az valamit? Csöppet össze vagyok zuhanva lelkileg, mert téligumi vásárlás után, nem nagyon amiből 10-20-30ezreket tudnék ráfordítani valami drága alkatrész cserére. Légyszi segítsetek. Előre is köszönöm.
Tömítőanyag csak ideig-óráig jó, ráadásul ha egyszer menet közben épp rossz helyen mégis elereszt, akkor gáz van. Nem játék, meg kell nézni.
Meg lehet még nézni a hengerfej-tömítésnél is, ott is fogyhat a víz, az se olcsó. Mondjuk ha a víz nem olajos, akkor annak kicsi a valószinűsége.
Ha szerencséd van, csak egy elreped gumicső, ami filléres alkatrész.
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32476 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:42:12 »
Idézetet írta: zolas - 2011.10.26 szerda, 15:37:38
Üdv. Azt szeretném megkérdezni, hogy valamelyikőtöknek volt-e már olyan ami nekem manapság keseríti meg a mindennapjaimat. A helyzet a következő. Mostanság mindig egy elég nagy tócsa van az autó alatt. Nyáron gondoltam klíma, egye fene. De ilyenkor ugye már érdekes, mert nem használom a hidegben és mégis van tócsa. Vasárnap autótakarításkor gondoltam megnézem a fagyálló szintet. És minimum jelzés alatti szint látványa fogadott.
Feltöltöttem fagyállóval ugye. Kifokoltattam. -33 fok. Az még pont jó. Ma belesek a vas alá, és hatalmas tócsa ismét. Jelzés a minimumnál.
Mi lehet a probléma? Engedne a hűtő? Ha igen, érdemes venni azt a bizonyos "hűtőtömítő adalékot"? Ér az valamit? Csöppet össze vagyok zuhanva lelkileg, mert téligumi vásárlás után, nem nagyon amiből 10-20-30ezreket tudnék ráfordítani valami drága alkatrész cserére. Légyszi segítsetek. Előre is köszönöm.
inkább vízpumpa. Törve volt a gép? A tócsa tartalma hasonlít szagában, viszkózusságában a hűtőközegre?
hűtőtömítő meg csak ideiglenes megoldásnak jó, utána állítólag több kárt csinál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32477 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:45:09 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.26 szerda, 15:41:38
Tömítőanyag csak ideig-óráig jó, ráadásul ha egyszer menet közben épp rossz helyen mégis elereszt, akkor gáz van. Nem játék, meg kell nézni.
Meg lehet még nézni a hengerfej-tömítésnél is, ott is fogyhat a víz, az se olcsó. Mondjuk ha a víz nem olajos, akkor annak kicsi a valószinűsége.
Ha szerencséd van, csak egy elreped gumicső, ami filléres alkatrész.
értem. örök hálám a gyors válaszért.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1663
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32478 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:46:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.26 szerda, 15:42:12
inkább vízpumpa. Törve volt a gép? A tócsa tartalma hasonlít szagában, viszkózusságában a hűtőközegre?
hűtőtömítő meg csak ideiglenes megoldásnak jó, utána állítólag több kárt csinál.
hát szagra hasonlít valamennyire, minimális zsíros állagú ha megérintem. elvileg nem volt törve. magánszemélytől vettem, aki szavahihetőbb, mint bármelyik kereskedő. de ki tudja.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32479 Dátum:
2011.10.26 szerda, 15:56:57 »
ez a leállítás dolog.. itt a turbó miatti visszahűtésre gondolsz? mennyit szoktatok várni egy pörgetéses menet után?
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.26 szerda, 15:39:52
Használatfüggő. Egy repedt turbócső+hideg+városi terhelés simán kinyírja a turbót. A gond a VGT-vel van, mivel ha nem zárt a rendszer, nincs meg a nyomás, az ecu szabályoz egyet és máris pörög a turbó, ahogy tud, még hideg motornál (és olajnál) is, még akkor is, ha nem nyomod neki.
A turbó kényes az olajzásra. Olajcsere periódus, bemelegítés, leállításra figyelés és légtömör töltőlevegő rendszer+tiszta légszűrő. Ha ezek megvannak, bírnia kell.
Az enyémen pl. 151eKm-nél pukkant ki a turbó. De nem tudom, hogy az előző tulaj(+asszony) hogy használta, mert meglehetősen analfabéta volt a dízel technikához. (20eKm-rel vette 1 évesen, 108eKm-rel adta el nekem, de már zörgött a lendkerék, a kuplung csúszott, porlasztók cserélve lehúzósan - a km-ek pedig stimmelnek)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32480 Dátum:
2011.10.26 szerda, 16:00:31 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.26 szerda, 15:56:57
ez a leállítás dolog.. itt a turbó miatti visszahűtésre gondolsz? mennyit szoktatok várni egy pörgetéses menet után?
~1 perc
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32481 Dátum:
2011.10.26 szerda, 16:05:26 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.10.26 szerda, 16:00:31
~1 perc
Én is...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32482 Dátum:
2011.10.26 szerda, 18:05:34 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.10.26 szerda, 14:38:54
220.000 után sztem teljesen normális, ha egy turbó meghal.
Erről szerintem vitázna veled a III-as turbója a közel 280ekm megtett kilóméterével (Ehhez hozzá jön hogy egy nem standard max 193e rpm.-et pörgő hanem egy 221 erpm maximumú turbóról van szó. A IV-esnél nem tudom ott nem 1,5 bar a töltőnyomás hanem 1,8 bar Azt majd 220ekm múlva megmondom.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32483 Dátum:
2011.10.26 szerda, 18:07:07 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.26 szerda, 18:05:34
Erről szerintem vitázna veled a III-as turbója a közel 280ekm megtett kilóméterével (Ehhez hozzá jön hogy egy nem standard max 193e rpm.-et pörgő hanem egy 221 erpm maximumú turbóról van szó. A IV-esnél nem tudom ott nem 1,5 bar a töltőnyomás hanem 1,8 bar Azt majd 220ekm múlva megmondom.
Én is ezt mondtam,hogy ez nem feltétlenül így van. Erre "élő" példám van a másik Mondeo személyében.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32484 Dátum:
2011.10.26 szerda, 18:12:28 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 18:07:07
Én is ezt mondtam,hogy ez nem feltétlenül így van. Erre "élő" példám van a másik Mondeo személyében.
Hidegen nem taposni, erős terhelés után meg hagyni picit visszahülni. Legyen legalább az előírt ciklusnak megfelelően cserélve a levegő szűrő, meg nem szabad sokat rohangálni lyukas turbócsővel. Ennyi a titka és el kell neki menni közel 400ekm-et. Ha még mégse akkor valaki vagy a lány lovak hosszú börös örem volt mert nem figyelt oda a kocsira, vagy kifogott egy gyártási rejtett hibás turbót ( ami jóval ritkábban ok mint az emberi trehányság)
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32485 Dátum:
2011.10.26 szerda, 18:14:27 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.26 szerda, 18:12:28
Hidegen nem taposni, erős terhelés után meg hagyni picit visszahülni. Legyen legalább az előírt ciklusnak megfelelően cserélve a levegő szűrő, meg nem szabad sokat rohangálni lyukas turbócsővel. Ennyi a titka és el kell neki menni közel 400ekm-et. Ha még mégse akkor valaki vagy a lány lovak hosszú börös örem volt mert nem figyelt oda a kocsira, vagy kifogott egy gyártási rejtett hibás turbót ( ami jóval ritkábban ok mint az emberi trehányság)
Szerintem értelmes ember hidegen nem gyilkolja ezeket a gépeket. Nálunk olyan húdenagy terhelést nem kell elviselnie,mert csak 100-110el van használva,nem pörgetve...De úgynézki 2ből 1 bírja ezt tovább,mint 220ezer
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32486 Dátum:
2011.10.26 szerda, 18:34:33 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 18:14:27
Szerintem értelmes ember hidegen nem gyilkolja ezeket a gépeket. Nálunk olyan húdenagy terhelést nem kell elviselnie,mert csak 100-110el van használva,nem pörgetve...De úgynézki 2ből 1 bírja ezt tovább,mint 220ezer
Más lenne a kép ha teljes előélete ismert lenne egy autónak.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32487 Dátum:
2011.10.26 szerda, 18:43:01 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.26 szerda, 18:34:33
Más lenne a kép ha teljes előélete ismert lenne egy autónak.
Épp ez az,hogy amelyiknek ismert,és vezetett szervizkönyves,annak megy tönkre. A másik ami németországi volt,biztos tudjuk,h tekert,mégsincs semmi vele...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32488 Dátum:
2011.10.26 szerda, 18:47:32 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.26 szerda, 18:05:34
Erről szerintem vitázna veled a III-as turbója a közel 280ekm megtett kilóméterével (Ehhez hozzá jön hogy egy nem standard max 193e rpm.-et pörgő hanem egy 221 erpm maximumú turbóról van szó. A IV-esnél nem tudom ott nem 1,5 bar a töltőnyomás hanem 1,8 bar Azt majd 220ekm múlva megmondom.
ezt én is cáfolnám, én vettem egy gt17-est olcsóért, ami 200ekm-t futott!!! ugye gyári nyomása 1.4-1.5
nálam 1,7 volt az elmúlt 20ekm-en, most meg 2.0. és nincs vele semmig gond
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32489 Dátum:
2011.10.26 szerda, 19:12:44 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 18:43:01
Épp ez az,hogy amelyiknek ismert,és vezetett szervizkönyves,annak megy tönkre. A másik ami németországi volt,biztos tudjuk,h tekert,mégsincs semmi vele...
Hát írtam is hogy azért van egy kis esély gyártási hiba esetére is. Ha minden 100% megbízhatóságú letesztelt alaktrész lenne, akkor nem autót hanem űrsiklót vezetnék (és a sok teszt meg ellenőrzés dacára még azok is pukkantak) Ha tökéletes lenne minden miből élnének a szervizek meg gyárak?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32490 Dátum:
2011.10.26 szerda, 19:24:27 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.26 szerda, 19:12:44
Hát írtam is hogy azért van egy kis esély gyártási hiba esetére is. Ha minden 100% megbízhatóságú letesztelt alaktrész lenne, akkor nem autót hanem űrsiklót vezetnék (és a sok teszt meg ellenőrzés dacára még azok is pukkantak) Ha tökéletes lenne minden miből élnének a szervizek meg gyárak?
Hát igen,jogos. De ugye amíg nem tudom biztosan mi a hiba,csak a sötétben tapogatózom. Az öregem meg makacs,szóval...
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32491 Dátum:
2011.10.26 szerda, 19:57:16 »
Sziasztok.Nekem a TDDI-ben óra szerint van 305437 de bizonyára sokkal több van benne mert olaszból lett behozva.Nekem az adagoló vezérlő elektronikája adta meg magát tavaly tavasszal de ha már szét volt szedve a láncot a feszítőt és csúszkákat is cseréltünk.Nem volt rossz gondolat a lánc csere mert már a végét járta.De más motorikus baja nincs és talán nem is lesz még egy darabig.95%-ban pályán jártam vele nem kímélve.A turbónak semmi különös hangja megy mint az óra.
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 18:14:27
Szerintem értelmes ember hidegen nem gyilkolja ezeket a gépeket. Nálunk olyan húdenagy terhelést nem kell elviselnie,mert csak 100-110el van használva,nem pörgetve...De úgynézki 2ből 1 bírja ezt tovább,mint 220ezer
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32492 Dátum:
2011.10.26 szerda, 20:10:00 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.26 szerda, 19:57:16
Sziasztok.Nekem a TDDI-ben óra szerint van 305437 de bizonyára sokkal több van benne mert olaszból lett behozva.Nekem az adagoló vezérlő elektronikája adta meg magát tavaly tavasszal de ha már szét volt szedve a láncot a feszítőt és csúszkákat is cseréltünk.Nem volt rossz gondolat a lánc csere mert már a végét járta.De más motorikus baja nincs és talán nem is lesz még egy darabig.95%-ban pályán jártam vele nem kímélve.A turbónak semmi különös hangja megy mint az óra.
Miből láttad, hogy a lánc a végét járja?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48608
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32493 Dátum:
2011.10.26 szerda, 20:29:30 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 14:51:13
Értem...Ennyit a modern technikáról
Egy bontott turbó meg mennyi? 70-80ezer?
nem eszik olyan forrón a kását......megkell arról győződni,hogy a turbó tudja-e azt amit kell neki.Ha csak kevesebbet,akkor a turbó jó lehet,és csak a rendszer szelel valahol.Ha nincs nyomás vagy nagyon kicsi,akkor megkell nézni a szívóoldal felől,hogy pörög-e a tengelye(nincs-e eltörve,beállva)
Aztán ott van a csipp.Trekx járt úgy a haverja autójával,hogy a csipp után szinte közvetlenül,meghalt valamelyik csúcs-ha jól emlékszem.Le is szedték róla a módosított sw-t,nem tudom,hogy utána visszakerült-e......
Nálad is lehet hasonló a sok füst,magas fogyi oka.Bekerepálhatott valamelyik csúcs.....de előbb a turbót kell kinyomozni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32494 Dátum:
2011.10.26 szerda, 20:30:55 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.26 szerda, 20:29:30
nem eszik olyan forrón a kását......megkell arról győződni,hogy a turbó tudja-e azt amit kell neki.Ha csak kevesebbet,akkor a turbó jó lehet,és csak a rendszer szelel valahol.Ha nincs nyomás vagy nagyon kicsi,akkor megkell nézni a szívóoldal felől,hogy pörög-e a tengelye(nincs-e eltörve,beállva)
Aztán ott van a csipp.Trekx járt úgy a haverja autójával,hogy a csipp után szinte közvetlenül,meghalt valamelyik csúcs-ha jól emlékszem.Le is szedték róla a módosított sw-t,nem tudom,hogy utána visszakerült-e......
Nálad is lehet hasonló a sok füst,magas fogyi oka.Bekerepálhatott valamelyik csúcs.....de előbb a turbót kell kinyomozni!
Hát sajnos a kocsi most elérhetetlen távolságban van,de ha rajtam múlna holnap menne diag-ra...De nem rajtam múlik sajnos,és nem akarom,h fater megölje a gépet...
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32495 Dátum:
2011.10.26 szerda, 20:32:07 »
Amikor a meleg motort le állítottam és kb 20-perc után újra indítottam csörgött mint az állat de erre a jelenségre a fordnál sem tudtak mit mondani.De amikor szét lett szedve az adagoló végett akkor láttuk,hogy a feszítő nem igazán jól működik (csak kézzel nyomkodtuk)és az a csúszka is nagyon el volt kopva amit a feszítő nyomott.Így kicseréltem a láncot a feszítőt és a csúszkákat.Azóta nem csörög mondom mint az óra úgy ketyeg.
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.26 szerda, 20:10:00
Miből láttad, hogy a lánc a végét járja?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48608
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32496 Dátum:
2011.10.26 szerda, 20:33:30 »
Idézetet írta: zolas - 2011.10.26 szerda, 15:37:38
Üdv. Azt szeretném megkérdezni, hogy valamelyikőtöknek volt-e már olyan ami nekem manapság keseríti meg a mindennapjaimat. A helyzet a következő. Mostanság mindig egy elég nagy tócsa van az autó alatt. Nyáron gondoltam klíma, egye fene. De ilyenkor ugye már érdekes, mert nem használom a hidegben és mégis van tócsa. Vasárnap autótakarításkor gondoltam megnézem a fagyálló szintet. És minimum jelzés alatti szint látványa fogadott.
Feltöltöttem fagyállóval ugye. Kifokoltattam. -33 fok. Az még pont jó. Ma belesek a vas alá, és hatalmas tócsa ismét. Jelzés a minimumnál.
Mi lehet a probléma? Engedne a hűtő? Ha igen, érdemes venni azt a bizonyos "hűtőtömítő adalékot"? Ér az valamit? Csöppet össze vagyok zuhanva lelkileg, mert téligumi vásárlás után, nem nagyon amiből 10-20-30ezreket tudnék ráfordítani valami drága alkatrész cserére. Légyszi segítsetek. Előre is köszönöm.
A leggyengébb pont a vízpumpa-erre mondják,hogy ide a rozsdás bökőt!
Megpusztult a szimeringje és most folyatja a vizet.Ne felejtsétek ellenőrizni a szervószivattyú belső tengelykapcsolatánál a fogazást,mert ha a csapágya is beáll(t) a vízpumpának,akkor elnyalja a ricniket a szervószivattyún is,és akkor azt is lehet cserélni cirka 50pízért.
A vízpuma
kb 18e ft-tól elérhető.
Ja és ne használd így sokat! minél hamarabb kikell cserélni a vízpumpát!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48608
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32497 Dátum:
2011.10.26 szerda, 20:35:34 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.26 szerda, 20:32:07
Amikor a meleg motort le állítottam és kb 20-perc után újra indítottam csörgött mint az állat de erre a jelenségre a fordnál sem tudtak mit mondani.De amikor szét lett szedve az adagoló végett akkor láttuk,hogy a feszítő nem igazán jól működik (csak kézzel nyomkodtuk)és az a csúszka is nagyon el volt kopva amit a feszítő nyomott.Így kicseréltem a láncot a feszítőt és a csúszkákat.Azóta nem csörög mondom mint az óra úgy ketyeg.
a feszítő lehetett xar.azt az olajnyomás működteti.az nem játék valóban.a lánc viszont nem pusztul el-nem tud.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32498 Dátum:
2011.10.26 szerda, 20:49:00 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.26 szerda, 18:14:27
Szerintem értelmes ember hidegen nem gyilkolja ezeket a gépeket. Nálunk olyan húdenagy terhelést nem kell elviselnie,mert csak 100-110el van használva,nem pörgetve...De úgynézki 2ből 1 bírja ezt tovább,mint 220ezer
Hát... tudok ellenpéldát. Az egyik szomszéd reggel bepattan a gépbe, első, és a sarokig (100 m) elsőben megy, de mondjuk 40-nel.
Az egyik autó motorja már generálos lett, kb 50e km után
az benzines volt.
Most egy dízellel csinálja ugyanazt
Nyilván már nem sokáig...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32499 Dátum:
2011.10.26 szerda, 20:50:54 »
Így van. De biztos ami biztos ki cseréltem a többit is.De a lánc is meg volt nyúlva egy picit.Össze mértük a kettőt és kb 6-8mmter volt közöttük.Szerintem ha valakinek az autója lefutott 230000km-tert (és még akarja tartani tovább)meg éri kicserélni mert át ugorhat és akkor henger fej cserebere.De ez az én gondolatom.
Idézetet írta: alf - 2011.10.26 szerda, 20:35:34
a feszítő lehetett xar.azt az olajnyomás működteti.az nem játék valóban.a lánc viszont nem pusztul el-nem tud.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Oldalak:
1
...
643
644
645
646
647
648
649
[
650
]
651
652
653
654
655
656
657
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ