Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 04:29:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21462707 alkalommal)
0 Felhasználó és 331 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2850 Dátum: 2005.09.16 péntek, 11:03:00 »

AZ EBA MKIII óta széria!!!
Joe,
 
biztos ez? Akkor nekem is van?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2851 Dátum: 2005.09.16 péntek, 11:19:00 »

Joe,
 
biztos ez? Akkor nekem is van?
Nyomj egy hirtelent...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2852 Dátum: 2005.09.16 péntek, 11:20:00 »

Joe,
 
biztos ez? Akkor nekem is van?
Az 100%, hogy nem csak ESP-vel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2853 Dátum: 2005.09.16 péntek, 11:42:00 »

haj,
 
nuh, ma megyek a solymari szervizbe a verdamert.
Elvileg az uzemanyagszivattyu xar, mert ramertek, es alacsony volt a nyomas. Valami 55-70e lenne 1 ilyen szivattyu. Lehet ezt esetleg valahonnan olcsobban is beszerezni ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2854 Dátum: 2005.09.16 péntek, 11:54:00 »

haj,
 
nuh, ma megyek a solymari szervizbe a verdamert.
Elvileg az uzemanyagszivattyu xar, mert ramertek, es alacsony volt a nyomas. Valami 55-70e lenne 1 ilyen szivattyu. Lehet ezt esetleg valahonnan olcsobban is beszerezni ?
Igen! (... de nem tőlem. Keres-kínál?)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2855 Dátum: 2005.09.16 péntek, 12:05:00 »

haj,
 
nuh, ma megyek a solymari szervizbe a verdamert.
Elvileg az uzemanyagszivattyu xar, mert ramertek, es alacsony volt a nyomas. Valami 55-70e lenne 1 ilyen szivattyu. Lehet ezt esetleg valahonnan olcsobban is beszerezni ?
Keresd Fox-ot!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2856 Dátum: 2005.09.16 péntek, 12:06:00 »

EBA-t akartam írni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2857 Dátum: 2005.09.16 péntek, 12:06:00 »

A 2000/10 havi Auto2 szerint nem széria a EBD. A kipörgésgátló széria a  
facelift előtti autóknál?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2858 Dátum: 2005.09.16 péntek, 12:12:00 »

A 2000/10 havi Auto2 szerint nem széria a EBD. A kipörgésgátló széria a  
facelift előtti autóknál?
Lehet, hogy nem széria, de nem csak ESP-vel együtt van, mint a kipörgésgátló!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2859 Dátum: 2005.09.16 péntek, 12:15:00 »

joe, citromheja,
 
thx! Feldobtam a temat...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2860 Dátum: 2005.09.16 péntek, 12:16:00 »

Az EBA nem veletlenul az Intelligent protection rendszer reszet kepezi ? IPS
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2861 Dátum: 2005.09.16 péntek, 12:40:00 »

Itt olvastam ezt: "A gyári tesztek során gumiabroncstól függően 0,86-0,88 g maximális keresztirányú gyorsulást mértek a kocsival, ami kategóriájában az előkelő első helyet biztosítja a Mondeonak"
Nem tudja valaki véletlenül, hogy milyen szabvány szerint, hogyan mérik ezt?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2862 Dátum: 2005.09.16 péntek, 13:17:00 »

haj,
 
Ha WDS hibakodot olvastatok ki, akkor ugye arrol kene kapnom valami papir alapu infot nemcsak szobeli tajekoztatast, ugye ? Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2863 Dátum: 2005.09.16 péntek, 13:52:00 »

Lehet, hogy nem széria, de nem csak ESP-vel együtt van, mint a kipörgésgátló!
Egy kicsit össze-vissza kevertétek a dolgokat.
Széria az ABS és az EBD, ami az elektronikus fékerőelosztó, ez a kettő (ABS+EBD) minden MKIII-ban benne figyel. Ami a facelifttel került be a szériába, az a vészfékaszzisztens (EBA). A kipörgésgátló (TCS) együtt van az ESP-vel, ami extra, de 2.5 és 3.0-nál alapfelszereltség.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2864 Dátum: 2005.09.16 péntek, 14:15:00 »

Egy kicsit össze-vissza kevertétek a dolgokat.
Széria az ABS és az EBD, ami az elektronikus fékerőelosztó, ez a kettő (ABS+EBD) minden MKIII-ban benne figyel. Ami a facelifttel került be a szériába, az a vészfékaszzisztens (EBA). A kipörgésgátló (TCS) együtt van az ESP-vel, ami extra, de 2.5 és 3.0-nál alapfelszereltség.
Annyira van csak keverve, hogy a haver TDDI-jébe nincs ESP, de van EBA!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2865 Dátum: 2005.09.16 péntek, 14:16:00 »

Az EBA nem veletlenul az Intelligent protection rendszer reszet kepezi ? IPS
Még véletlenül sem. Az enyémben van IPS, de nincs EBA.  
 
Amúgy a függönylégzsákról azért mondtam le, mert csak EBA-val csomagban volt kapható, az autót pedig én akarom fékezni.
 
Lásd még Angel válaszát...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2866 Dátum: 2005.09.16 péntek, 14:17:00 »

Az ABS gyakorlatilag sem csökkenti a fékutat, inkább növeli. Ezt mérések igazolják. Mindezt teszi azért, mert elég buta az abs: nehéz úgy beállítani, hogy még éppen ne csússz meg, mert a sebességed a kerekek fogásával méri. Ha lenne egy ötödik keré (nem a pótkerék) ami mérné az autó sebességét sokkal pontosabban be lehetne lőni. Fizika: a tapadási súrlódási együttható nagyobb, mint a csúszási. De az ABS befékez, elengedi. Itt vszíti el az előnyét. Viszont ahogy okosodnak az ABS-ek, úgy közelít a fékútja a blokkolóshoz. A fenti elmélet száraz útra igaz. Nedvesre nem pont így van. Ott még más dolgok is beszólnak (pl a víz).
 
Eba a facelift óta széria, azelőtt csak ESP-vel. Az ESP nekem is nagyon tetszik, olyan bolondbiztos szerkezet. Igaz, nem olcsó de én úgy számoltam, ha az autót csak egyszer menti meg az összetöréstől, már megérte.
Az EBA az ESP-vel sem volt széria. Az enyémben van ESP, de EBA még csak véletlenül sincs.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2867 Dátum: 2005.09.16 péntek, 14:23:00 »

Még véletlenül sem. Az enyémben van IPS, de nincs EBA.  
 
Amúgy a függönylégzsákról azért mondtam le, mert csak EBA-val csomagban volt kapható, az autót pedig én akarom fékezni.
 
Lásd még Angel válaszát...
És az említett Mondeoban van függönylégzsák is...
 
Lassan a végére jutunk!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2868 Dátum: 2005.09.16 péntek, 14:54:00 »

Az EBA az ESP-vel sem volt széria. Az enyémben van ESP, de EBA még csak véletlenül sincs.
Mint hogy mondom, ez (EBA) a facelifttel széria.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2869 Dátum: 2005.09.16 péntek, 15:37:00 »

haj,
 
nuh, ma megyek a solymari szervizbe a verdamert.
Elvileg az uzemanyagszivattyu xar, mert ramertek, es alacsony volt a nyomas. Valami 55-70e lenne 1 ilyen szivattyu. Lehet ezt esetleg valahonnan olcsobban is beszerezni ?
Zacci:
Pontosan 42.865 Forint bruttó a pumpa, amit még írásos árajánlat formájában is megkaptál.
Persze, elmehetsz bontóba is, de fennáll annak veszélye, hogy ugyanolyan leastrapált pumpát kapsz, mint a tiéd.
A WDS hibakód olvasásról nem kell, hogy papírt kapj, mivel az nem az ügyfélre, hanem a szerelőre tartozik, hogy milyen hibakód van a tárolóban
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2870 Dátum: 2005.09.16 péntek, 15:46:00 »

Zacci:
Pontosan 42.865 Forint bruttó a pumpa, amit még írásos árajánlat formájában is megkaptál.
Persze, elmehetsz bontóba is, de fennáll annak veszélye, hogy ugyanolyan leastrapált pumpát kapsz, mint a tiéd.
A WDS hibakód olvasásról nem kell, hogy papírt kapj, mivel az nem az ügyfélre, hanem a szerelőre tartozik, hogy milyen hibakód van a tárolóban
Bocsi, de én úgy látom, hogy mivel az autó az enyém, ezért semmi köze nincs a szerelőnek a hibakódokhoz. Ha megengedem, akkor kiolvashatja, de be kell róla számolni, és ha megengedem, akkor kijavíthatja a hibát...
 
Sztem ennek így kéne működnie!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2871 Dátum: 2005.09.16 péntek, 16:12:00 »

Bocsi, de én úgy látom, hogy mivel az autó az enyém, ezért semmi köze nincs a szerelőnek a hibakódokhoz. Ha megengedem, akkor kiolvashatja, de be kell róla számolni, és ha megengedem, akkor kijavíthatja a hibát...
 
Sztem ennek így kéne működnie!
Ha nem garis a javítás, akkor biztosan meg is kérdezi. De a hibát miért ne olvasná ki? Anélkül esetleg fogalma sincs, mi baja a verdádnak, vazze'.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2872 Dátum: 2005.09.16 péntek, 16:16:00 »

"mivel az nem az ügyfélre, hanem a szerelőre tartozik, hogy milyen hibakód van a tárolóban"
 
Szerintem, ha az ügyfél kérdez, illik válaszolni. (Erre utalhatott Joe.) Ha pedig vita lenne, biztosan kérném is a papírt. Az más kérdés, hogy ilyenre eddig nem került sor. Kiolvasták a kódot, elmondták, hogy mit jelent, megjavították az autót, visszaadták, és kész. Azt én sem vártam el, hogy a részletekről papírt adjanak. Persze az én esetem kicsit más volt, garis még az autó, a Fordnak pedig tőlem olyan számlát nyújtanak be, amilyet csak akarnak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2873 Dátum: 2005.09.16 péntek, 16:25:00 »

"mivel az nem az ügyfélre, hanem a szerelőre tartozik, hogy milyen hibakód van a tárolóban"
 
Szerintem, ha az ügyfél kérdez, illik válaszolni. (Erre utalhatott Joe.) Ha pedig vita lenne, biztosan kérném is a papírt. Az más kérdés, hogy ilyenre eddig nem került sor. Kiolvasták a kódot, elmondták, hogy mit jelent, megjavították az autót, visszaadták, és kész. Azt én sem vártam el, hogy a részletekről papírt adjanak. Persze az én esetem kicsit más volt, garis még az autó, a Fordnak pedig tőlem olyan számlát nyújtanak be, amilyet csak akarnak.
Kedves Balu!
 
Szerintem félreértettél.
1. Persze, megmondják az ügyfélnek, hogy mi volt a hiba, de az átlag ügyfél egy hibakóddal semmire sem fog menni, esetleg ír ide a fórumba.
Tudok olyan helyet, ahol egy hibakódra utaló kérdéssel kerek perec elkormányozzák az ügyfelet.
Hidd el, ebben kicsit nagyobb a tapasztalatom, mint neked!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2874 Dátum: 2005.09.16 péntek, 16:30:00 »

Nyomj egy hirtelent...
Joe,
 
én nem tudok róla, hogy lenne, mert mintha külön kellet volna rendelni bele, de nem 100% már. Smiley
Minek kellene törnénni, ha nyomok neki egy nagy féket, hogy biztosra tudjam, hogy van?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2875 Dátum: 2005.09.16 péntek, 16:34:00 »

Egy kicsit össze-vissza kevertétek a dolgokat.
Széria az ABS és az EBD, ami az elektronikus fékerőelosztó, ez a kettő (ABS+EBD) minden MKIII-ban benne figyel. Ami a facelifttel került be a szériába, az a vészfékaszzisztens (EBA). A kipörgésgátló (TCS) együtt van az ESP-vel, ami extra, de 2.5 és 3.0-nál alapfelszereltség.
Angel,
 
akkor nekem nincs EBA. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2876 Dátum: 2005.09.16 péntek, 16:35:00 »

Joe,
 
én nem tudok róla, hogy lenne, mert mintha külön kellet volna rendelni bele, de nem 100% már. Smiley
Minek kellene törnénni, ha nyomok neki egy nagy féket, hogy biztosra tudjam, hogy van?
Nem EBA, hanem EBD az, ami széria! Elektronyos fékerőelosztó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2877 Dátum: 2005.09.16 péntek, 17:19:00 »

EBAdta Cool)) Hat most akkor van EBA vay nincs EBA ? EBAzni vagy nem EBAzni ez itt a kerdes ! Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2878 Dátum: 2005.09.16 péntek, 17:22:00 »

De ezexerint az EBA butabb, mint az EBD, mert az A betu 3 helyel hatrebb vanik a sorban Cool) Szal az EBD mar a D-nel tart, igy tutko jobb lehet, mint az EBA Cool)) bebebeee, nekem van EBD Cool Vagy megsem ? Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2879 Dátum: 2005.09.16 péntek, 17:24:00 »

De ezexerint az EBA butabb, mint az EBD, mert az A betu 3 helyel hatrebb vanik a sorban Cool) Szal az EBD mar a D-nel tart, igy tutko jobb lehet, mint az EBA Cool)) bebebeee, nekem van EBD Cool Vagy megsem ? Cool
Beöntést neked. Hideg vízzel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2880 Dátum: 2005.09.16 péntek, 17:25:00 »

Kedves Balu!
 
Szerintem félreértettél.
1. Persze, megmondják az ügyfélnek, hogy mi volt a hiba, de az átlag ügyfél egy hibakóddal semmire sem fog menni, esetleg ír ide a fórumba.
Tudok olyan helyet, ahol egy hibakódra utaló kérdéssel kerek perec elkormányozzák az ügyfelet.
Hidd el, ebben kicsit nagyobb a tapasztalatom, mint neked!
Azt hiszem, te is félreértettél, szerintem nem volt köztünk vita. A kódra a fene sem kíváncsi, nekem elég, ha a jelentését tudják. Az viszont a Zügyfélre (is) tartozik.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2881 Dátum: 2005.09.16 péntek, 17:41:00 »

Angel,
 
jaaajjj Cool))
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2882 Dátum: 2005.09.16 péntek, 17:54:00 »

Nuh,
 
En kulon kertem WDS kiolvasast+SW frissitest. Kapasbol ugy mentem oda, hogy valami nem stimmel az uzemanyagellatassal. Ezexerint igazam volt, mert a pumpicseknel valahol levegot sziv, ha keves a benya. Ofcoz ehhez nem kellett volna WDS kiolvasas, mert ez mechanikus problema, amit ugye a WDS-el nem lehet kimutatni. Egyebekent korrekt vot a faxi, mert szepen Lmagyarazta,hogy mi lehet a baj a benya pumpanal es azt mondta, hogy egyebkent rendesen muxik. Szal vagy kicsereltetem, vagy hagyom igy, oszt figyelek a benya szintre. Szal csak ezert nem muszaly kicserelni. Hat vegulis igazxa lehet, mert egybekent ha van eleg beyna a tankban, akkor nincs semmi gond. Szal meg jarok igy egy darabig, oszt mikor kedvem es penztarcam engedi, kicsereltetem. WDS-re azt mondta, hogy nem volt hiba a taroloban (hal istennek), de pakoltak bele uj SW-t. Szal csak azert kerdeztem ezta papiros WDS jelentes felet, mert ugy kivancsi votam, miket irkal ki a cucc. En mar csak ilyen kivancsi vagyok nah. egyebkent tenyleg felesleges ilyen kodokat az ugyfel arcaba tolni, mert ofcoz ugysem erti. En ecceruen csak kivancsi votam, hogy minden rendben van-e a verdammal Cool Hat popec a kicsike Cool
 
Jah, megcsinaltak az ajtokat. egesz jo lett.
bebebeeee, nekem nem rohad az ajtooom ! Mostmar Cool))
 
Ugy tunik az elso szelvedot nem sikerult a legjobban megcsinalni, mert szerintem ugyanugy le van valva aza muanyag ize az uvegrol. Legalabbis a pollenszuro feletti legterelo lemez nem illeszkedik pontosan az uvegre. Ha megnyomkodom, akkor igy rugozik. Joh, vegulis azt mondta a srac, hogy megprobaljak vissza ragasztani, oszt lesz ami lesz. Nah, holnapra esot mondtak, szal majd akkor kiderul... Cool
Egyebkent korrektek voltak a szervizben.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2883 Dátum: 2005.09.16 péntek, 18:01:00 »

Devlin,
 
tudom, hogy 42k a cucli, met ha jol sejtem pont TE adtad az arajanlatot Cool THX ! En meg azt hittem, hogy csak a pumpedli kerul ilyen 70k-ba. Igy mar picit Lviselhetobb az ar. Marmint nekem Cool Igy cakkumpukli 55e-bol meglenne az egesz. MAr csak azon filozok, hogy most erdemes-e cserelni vagy sem.... hivatalosan hany km utan kellene pumpedlit cserelni ?
 
Ajtok:
Szerintem egesz jol megcsinaltak.  
Az tuti, hogy szebb lett, mintha a Vaci uti szervizben csinaltatom.
Viszont ahol meg nem jelentkezett a gond, ott csak ujra fenyeztek. Nem lesz abbol kesobb baj, hogy nem csereltek azta gumi tomites szeruseget ? Urge azt mondta, hogy aza tomites feleseg gyarilag tul kemenyre sikeredett, oszt elobb-utobb levalik az ajtorol, es ala rohad. Nah, mindenesetre szep munkat vegeztek.
 
Jah, ugye ugy van az altalanos szerviz, hogy 20e vagy 1 ev ? Par honap mulva vinnemkell idoszakos szervizre a masinat. kb. mennyivel elobb szoljak a munkafelvetelre ? Es ha oda tolom hozzatok elore kitalat idopontban, akkor ott helyebn meg tudjatok csinalni az olaj, olaj szuro, uzemanyag szuro, polen szuro cseret ? Esetleg van arra lehetoseg, hogy ezt vegig is nezzem ? Ritkan latom a verdam hasat, igy olaj csere kozben vegig tudom nezegetni, meg kozben szeretek kerdezoskodni, hogy ez itt miert lyukas, miert van eltorve, nem baj, hogy egy jarokelo feje van beszorulva a lengokar koze stb. Cool Tudom nehez eset vagyok Cool))
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2884 Dátum: 2005.09.16 péntek, 19:06:00 »

Devlin,
 
tudom, hogy 42k a cucli, met ha jol sejtem pont TE adtad az arajanlatot Cool THX ! En meg azt hittem, hogy csak a pumpedli kerul ilyen 70k-ba. Igy mar picit Lviselhetobb az ar. Marmint nekem Cool Igy cakkumpukli 55e-bol meglenne az egesz. MAr csak azon filozok, hogy most erdemes-e cserelni vagy sem.... hivatalosan hany km utan kellene pumpedlit cserelni ?
 
Ajtok:
Szerintem egesz jol megcsinaltak.  
Az tuti, hogy szebb lett, mintha a Vaci uti szervizben csinaltatom.
Viszont ahol meg nem jelentkezett a gond, ott csak ujra fenyeztek. Nem lesz abbol kesobb baj, hogy nem csereltek azta gumi tomites szeruseget ? Urge azt mondta, hogy aza tomites feleseg gyarilag tul kemenyre sikeredett, oszt elobb-utobb levalik az ajtorol, es ala rohad. Nah, mindenesetre szep munkat vegeztek.
 
Jah, ugye ugy van az altalanos szerviz, hogy 20e vagy 1 ev ? Par honap mulva vinnemkell idoszakos szervizre a masinat. kb. mennyivel elobb szoljak a munkafelvetelre ? Es ha oda tolom hozzatok elore kitalat idopontban, akkor ott helyebn meg tudjatok csinalni az olaj, olaj szuro, uzemanyag szuro, polen szuro cseret ? Esetleg van arra lehetoseg, hogy ezt vegig is nezzem ? Ritkan latom a verdam hasat, igy olaj csere kozben vegig tudom nezegetni, meg kozben szeretek kerdezoskodni, hogy ez itt miert lyukas, miert van eltorve, nem baj, hogy egy jarokelo feje van beszorulva a lengokar koze stb. Cool Tudom nehez eset vagyok Cool))
Zacci
 
Bingo, én adtam az árajánlatot.
Hivatalosan akkor kell pumpát cserélni, ha elromlik.
1-2 héttel előtte telefonálj.
Ha a megbeszélt időpontban hozod, akkor -természetesen- megvárható.
Ha nem a megbeszélt időpontban hozod, akkor is, csak hozz magaddal hideg élelmet és hálózsákot.
Persze, be tudsz jönni és végig tudod nézni.
A kérdezősködéssel csínján, mert nem minden kollégám tudja ezt hosszútávon elviselni.
Az vagy.
Vígasztaljon a tudat, hogy vagyunk még néhányan ilyen nehéz esetek.
Én pl. nem tudom eldönteni, hogy depressziós vagyok, vagy üldözési mániám van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2885 Dátum: 2005.09.16 péntek, 23:14:00 »

Az ABS gyakorlatilag sem csökkenti a fékutat, inkább növeli. Ezt mérések igazolják. Mindezt teszi azért, mert elég buta az abs: nehéz úgy beállítani, hogy még éppen ne csússz meg, mert a sebességed a kerekek fogásával méri. Ha lenne egy ötödik keré (nem a pótkerék) ami mérné az autó sebességét sokkal pontosabban be lehetne lőni. Fizika: a tapadási súrlódási együttható nagyobb, mint a csúszási. De az ABS befékez, elengedi. Itt vszíti el az előnyét. Viszont ahogy okosodnak az ABS-ek, úgy közelít a fékútja a blokkolóshoz. A fenti elmélet száraz útra igaz. Nedvesre nem pont így van. Ott még más dolgok is beszólnak (pl a víz).
 
Eba a facelift óta széria, azelőtt csak ESP-vel. Az ESP nekem is nagyon tetszik, olyan bolondbiztos szerkezet. Igaz, nem olcsó de én úgy számoltam, ha az autót csak egyszer menti meg az összetöréstől, már megérte.
Hol láttad az említett mérésnek az eredményét?
Mert szerintem az ABS igenis csökkenti a fékutat (szárazon és vizen): a csúszás/gördülés határán (tehát ahol a legnagyobb a lassulás) fékez, úgy, hogy 1 másodperc alatt 5-6 alaklommal is bele tud avatkozni a fékerőbe, ráadásul mind a 4 keréken, külön-külön. Erre az ember nem képes.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2886 Dátum: 2005.09.17 szombat, 08:12:00 »

Hol láttad az említett mérésnek az eredményét?
Mert szerintem az ABS igenis csökkenti a fékutat (szárazon és vizen): a csúszás/gördülés határán (tehát ahol a legnagyobb a lassulás) fékez, úgy, hogy 1 másodperc alatt 5-6 alaklommal is bele tud avatkozni a fékerőbe, ráadásul mind a 4 keréken, külön-külön. Erre az ember nem képes.
Egy csomó helyen. Pl asszem a michelin (good year?) gumiját mutatták be, aztán nézték a fékutat. A mindenfle autó ujságok is szoktak ilyen teszteket mutatni. Ki is lehet próbálni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2887 Dátum: 2005.09.17 szombat, 10:10:00 »

Egy csomó helyen. Pl asszem a michelin (good year?) gumiját mutatták be, aztán nézték a fékutat. A mindenfle autó ujságok is szoktak ilyen teszteket mutatni. Ki is lehet próbálni.
Angel,
 
én kipróbáltam, ugyan azon a havas szakaszon, ugyan ott fékezve, ABS -el hamarabb megálltam, mint ABS nélkül (csak kézifékkel).
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2888 Dátum: 2005.09.17 szombat, 10:24:00 »

Angel,
 
én kipróbáltam, ugyan azon a havas szakaszon, ugyan ott fékezve, ABS -el hamarabb megálltam, mint ABS nélkül (csak kézifékkel).
Azért ez nem éppen korrekt összevetés.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2889 Dátum: 2005.09.17 szombat, 10:32:00 »

Angel,
 
én kipróbáltam, ugyan azon a havas szakaszon, ugyan ott fékezve, ABS -el hamarabb megálltam, mint ABS nélkül (csak kézifékkel).
Ezzel akár azt is bebizonyíthatod, hogy 120 kiló a hajóskapitány. Vagy mégsem?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2890 Dátum: 2005.09.17 szombat, 13:29:00 »

Angel,
 
én kipróbáltam, ugyan azon a havas szakaszon, ugyan ott fékezve, ABS -el hamarabb megálltam, mint ABS nélkül (csak kézifékkel).
Havon-jégen van a "legkönnyebb" dolga az ABSnek, mert a surlódási együttható nagyon kicsi ezért kisebb olajnyomásnak kell felépülni a fékrendszeben.  
Egyébként az ABS csak papíron vagy laborkörülmények között csökkenti a fékutat, de nem is az a szerepe.
A hólánc zavarja az ABSt?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2891 Dátum: 2005.09.17 szombat, 13:58:00 »

Angel,
 
én kipróbáltam, ugyan azon a havas szakaszon, ugyan ott fékezve, ABS -el hamarabb megálltam, mint ABS nélkül (csak kézifékkel).
DE a csak kézifék nemcsak a hátsó kerekeket lassítja?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2892 Dátum: 2005.09.17 szombat, 15:03:00 »

Havon-jégen van a "legkönnyebb" dolga az ABSnek, mert a surlódási együttható nagyon kicsi ezért kisebb olajnyomásnak kell felépülni a fékrendszeben.  
Egyébként az ABS csak papíron vagy laborkörülmények között csökkenti a fékutat, de nem is az a szerepe.
A hólánc zavarja az ABSt?
Papíron sem csökkenti.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2893 Dátum: 2005.09.17 szombat, 15:36:00 »

Egy picit off..MA volt szerencsém egy Range Rover Sport 2,7 V6 dieslet kipróbálnom..megdobogtatta a szívemet ,mikor megláttam a Mondeo tükörállítót joy-t és a napellenzőknél lévő kis Mondeo lámpácskákat:)De még itt is megállják a helyüket.
Na jó aztán jött a RangeRover V8 kompresszor..400LE...egyenlőre nem kívánok nyilatkozni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2894 Dátum: 2005.09.17 szombat, 15:37:00 »

ON
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2895 Dátum: 2005.09.17 szombat, 16:56:00 »

Egy picit off..MA volt szerencsém egy Range Rover Sport 2,7 V6 dieslet kipróbálnom..megdobogtatta a szívemet ,mikor megláttam a Mondeo tükörállítót joy-t és a napellenzőknél lévő kis Mondeo lámpácskákat:)De még itt is megállják a helyüket.
Na jó aztán jött a RangeRover V8 kompresszor..400LE...egyenlőre nem kívánok nyilatkozni...
Pont az ilyen hozzászólásokra lett kitalálva az OFF topic. Vagy az élmények.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #2896 Dátum: 2005.09.17 szombat, 19:15:00 »

Havon-jégen van a "legkönnyebb" dolga az ABSnek, mert a surlódási együttható nagyon kicsi ezért kisebb olajnyomásnak kell felépülni a fékrendszeben.  
Egyébként az ABS csak papíron vagy laborkörülmények között csökkenti a fékutat, de nem is az a szerepe.
A hólánc zavarja az ABSt?
Akkor úgy látszik,nekem más fajta ABS van beépítve, mert vészfékezéskor szinte rögtön megállt,oldalra meg pláne nem ment el. Persze hóban, vagy esőben más a szitu, de állítom hogy (nálam)rövidebb a fékút.(sokkal)Az eddigi ótóim mind sima mezei fékesek voltak,úgyhogy csak ilyen össtehasonlítási alapom van
Naplózva

kalti57
Vendég
« Új hozzászólás #2897 Dátum: 2005.09.17 szombat, 20:53:00 »

Pont az ilyen hozzászólásokra lett kitalálva az OFF topic. Vagy az élmények.
Elnézést kérek.......
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2898 Dátum: 2005.09.17 szombat, 23:17:00 »

Azért ez nem éppen korrekt összevetés.
Balu1st_, Angel,
 
erre volt lehetőségem. Smiley Én ezért nem kötögetem ki, mert nem is tudom, hol kell. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2899 Dátum: 2005.09.17 szombat, 23:19:00 »

DE a csak kézifék nemcsak a hátsó kerekeket lassítja?
turborudi,
 
biztosra nem merem rámondani, de szerintem igen.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.227 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.