Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 00:00:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 714 715 716 717 718 719 720 [721] 722 723 724 725 726 727 728 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21480768 alkalommal)
0 Felhasználó és 282 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36000 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:03:28 »

De én nem úgy akarom. vigyor3 vigyor3 Hanem mint Bunyek.  szomoru1
Ha van egy weboldalad-mint bunyeknak-akkor feltöltöd oda a képeket,és onnan kopizod a linket.Majd beteszel elé egy kocka zárójelben [] img-t,és utána egy kockazárójelben [] /img-t.Már itt is lesz a kép..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #36001 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:07:03 »

jóóóóó  eljen  taps  eljen
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #36002 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:09:05 »


Aham!!!Tehát képfeltöltés.hu!  nyes nyes
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36003 Dátum: 2012.03.27 kedd, 21:10:59 »

De én nem úgy akarom. vigyor3 vigyor3 Hanem mint Bunyek.  szomoru1
kepfeltoltes.hu-ról is lehet úgy, csak előtte jobb klikk, kép megnyitása, és azt a linket másolod be Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #36004 Dátum: 2012.03.27 kedd, 23:20:05 »

valaki meg tudná nekem mondani, hogy a generátor szíj feszítő görgönek lehet e pici holtjátéka? icipicit "lötyöghet" a tengelyen? újkorában?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #36005 Dátum: 2012.03.27 kedd, 23:23:25 »

valaki meg tudná nekem mondani, hogy a generátor szíj feszítő görgönek lehet e pici holtjátéka? icipicit "lötyöghet" a tengelyen? újkorában?
igen van holtjátéka.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #36006 Dátum: 2012.03.28 szerda, 07:43:41 »

feltöltöd a kepfeltoltes.hu-ra,és az ott kapott linket bemásolod ide. Wink

Inkább kephost.com. A Képfeltöltés jó lassú tud lenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #36007 Dátum: 2012.03.28 szerda, 19:22:40 »

Kezd egyre jobban idegesíteni a bal első zár. Eddig stabilan nem lehetett nyitni csak távirányítóval a csomagtatartó ajtaját. Most, hogy melegszik az idő van, hogy minden működik csak nem zár be csak kulcsal. Hiába áztattam bármibe egyre kukább lessz. Szét kellene szedni de úgy van összerakva, hogy jaj. Ki tud olcsóbban használhatót vagy újat jóárasítva?
Hurrá! Sikerült! Legalább 10 évre megoldottam a zárkérdést. Vettem egy újat. És végre minden működik. És nem nyitódik ki egy idő után és nem csak kulccsal lehet bezárni  és .... ... Királyság!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36008 Dátum: 2012.03.28 szerda, 20:01:20 »

Inkább kephost.com. A Képfeltöltés jó lassú tud lenni.

AndyA
meg hamar elfelejti a képeket Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #36009 Dátum: 2012.03.28 szerda, 20:04:41 »

Hurrá! Sikerült! Legalább 10 évre megoldottam a zárkérdést. Vettem egy újat. És végre minden működik. És nem nyitódik ki egy idő után és nem csak kulccsal lehet bezárni  és .... ... Királyság!

 eljen én is erre jutottam a tavalyi évben. Szabad megtudni, hogy mennyi volt?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #36010 Dátum: 2012.03.28 szerda, 21:17:03 »

eljen én is erre jutottam a tavalyi évben. Szabad megtudni, hogy mennyi volt?
Nagyautó 28713 vagy 10 évre napi 7 ft
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.28 szerda, 21:23:15 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36011 Dátum: 2012.03.28 szerda, 21:42:45 »

Nagyautó 28713 vagy 10 évre napi 7 ft

Lehet 10 éves futamidőre venni napi törlesztéssel? Jee! Mennyi indulóval?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36012 Dátum: 2012.03.28 szerda, 21:45:49 »

Lehet 10 éves futamidőre venni napi törlesztéssel? Jee! Mennyi indulóval?
28715ft nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36013 Dátum: 2012.03.28 szerda, 21:59:23 »

28715ft nyes

100%-os kamat? Hát ez botrány! wow1 vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36014 Dátum: 2012.03.28 szerda, 22:02:22 »

100%-os kamat? Hát ez botrány! wow1 vigyor3
jah, ha 10 évig félreraksz annyit, akkor vehetsz majd egy másikat eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36015 Dátum: 2012.03.28 szerda, 23:38:34 »

belső kilincs cseréhez le kell venni az ajtókárpitot, vagy ki tudom cserélni anélkül is??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
luim75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #36016 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 00:02:25 »

Üdv Urak, indulás után néha leáll az autó,de csak kis sebességnél , ha  elveszem a gázt és leesik a fordulat.. Az alapjárat 800 ,nem ingadozik,de mintha beesne 800 alá olyankor amikor leáll.Automata az autó. Mik a tippek illetve kérdések. gun
Naplózva

2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #36017 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 07:04:13 »

belső kilincs cseréhez le kell venni az ajtókárpitot, vagy ki tudom cserélni anélkül is??

én a napokban szedtem szét az ajtót,de ha jól láttam le kell venni a kárpitot a kilincs cseréhez......
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #36018 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 09:06:43 »

belső kilincs cseréhez le kell venni az ajtókárpitot, vagy ki tudom cserélni anélkül is??

Hátha segít valamit. Esetleg ez? wave
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36019 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 09:20:20 »

Üdv Urak, indulás után néha leáll az autó,de csak kis sebességnél , ha  elveszem a gázt és leesik a fordulat.. Az alapjárat 800 ,nem ingadozik,de mintha beesne 800 alá olyankor amikor leáll.Automata az autó. Mik a tippek illetve kérdések. gun

Nekem volt olyan automatás V6-os OFF-nál, hogy gyertyacsere után, ha alapjáraton hagytam a kocsit, akkor 5-10 sec után leállt.
Nem hagyott ki a motor, gyönyörűen járt. Aztán egyszer csak pfff ... leáll.
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #36020 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 11:04:53 »

Üdv.Úrak.A riasztot hogyan lehet kipróbálni?
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.29 csütörtök, 11:06:24 írta Szili » Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #36021 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 11:25:48 »

Üdv.Úrak.A riasztot hogyan lehet kipróbálni?
Feltöröd az autót! Vagy a bal oldali zárat bepiszkálod mintha be lenne csukva az ajtó. A középső oszlopon ahova a zár megy van egy mikrokapcsoló gumis azt benyomod beriasztasz vársz 2-3 percet és elengeded a kapcsolót. ha riaszt megijedsz ha nem akkor is mert nem védi semmi az autót távollétedben.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36022 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 11:35:06 »

Feltöröd az autót! Vagy a bal oldali zárat bepiszkálod mintha be lenne csukva az ajtó. A középső oszlopon ahova a zár megy van egy mikrokapcsoló gumis azt benyomod beriasztasz vársz 2-3 percet és elengeded a kapcsolót. ha riaszt megijedsz ha nem akkor is mert nem védi semmi az autót távollétedben.

Nem kell feltörni, meg piszkálni semmit. Kocsi bezár rendesen, kis várás, és utána kinyitod a motorháztetőt kulccsal. Ha szól, akkor működik.
Naplózva
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #36023 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 12:26:11 »

Üdv.Úrak.A riasztot hogyan lehet kipróbálni?

A motorháztetőt kinyitod bekapcsolt riasztónál.
Naplózva
Mondeo kombici
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #36024 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 12:45:00 »

Sziasztok!
Nem működik a xenon fényszóróm ( jobb oldali ) állítómotorja, legalább is j.o. nem állít. Tudtok valami ötletet, esetleg van valakinek törött?
Köszi szépen.
Naplózva

2004. 04. MK3 2.0 TDCi Ghia 130 Le, facelift, xenon
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #36025 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 12:56:26 »

ma beszerelték a bontott generátort, fesz.görgőt (köszi Dani), új vezető görgőt, szíjat és minden zsír. síri csend a motortérben alapjáraton, nincs csörgés.
csak ajánlani tudom őket
http://mondeo.hu/index.php?topic=1573.msg627296#msg627296
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36026 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 18:50:42 »

Igy néz ki feketén:


Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36027 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 18:51:58 »

Lenulláztam a fogyiméröt és ezt volt a legjobb szám:


60-nál ennyit mutatott:

Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #36028 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 19:05:12 »

ma beszerelték a bontott generátort, fesz.görgőt (köszi Dani), új vezető görgőt, szíjat és minden zsír. síri csend a motortérben alapjáraton, nincs csörgés.
csak ajánlani tudom őket
http://mondeo.hu/index.php?topic=1573.msg627296#msg627296


 eljen

Most majd versenyezhetünk melyikünké bírja tovább...  vigyor3
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #36029 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 19:44:41 »

eljen

Most majd versenyezhetünk melyikünké bírja tovább...  vigyor3
eljen

viszont, első észrevétel:
hazafelé bekapcsoltam a műszertesztet és figyeltem az akku feszkót
indítózás előtt 12.1V-ot írt az akkura, ami szerintem kicsit kevés egy majd másfél éves akkunak.
járó motornál fogyasztó nélkül (csak szellőztetés és rádió) 13.6-13.8V mutatott. a régi generátorral ez 14.0-14.3V volt.
menet közben se változott
felkapcsolt fényszórókkal ez mindössze 12.8-13.2V között ingadozott.
nem kevés ez egy kicsit? kezdjek aggódni? elvileg 50emf futott generátorról van szó. a villamosságis szemrevételezéskor azt mondta minden ok, nem kell hozzányúlni.
a kiszerelt 215ekm futott, nagyobb feszkót adott de a szabadonfutó kuka volt, lötyögött a tengelye (csapágycserére is szorult)
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #36030 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 21:22:27 »

Feltöröd az autót! Vagy a bal oldali zárat bepiszkálod mintha be lenne csukva az ajtó. A középső oszlopon ahova a zár megy van egy mikrokapcsoló gumis azt benyomod beriasztasz vársz 2-3 percet és elengeded a kapcsolót. ha riaszt megijedsz ha nem akkor is mert nem védi semmi az autót távollétedben.
Kösz.A feltörést kihagynám gun
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #36031 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 21:28:26 »

Nem kell feltörni, meg piszkálni semmit. Kocsi bezár rendesen, kis várás, és utána kinyitod a motorháztetőt kulccsal. Ha szól, akkor működik.
Köszi,ezt inkább mind a feltörést(ez remélem csak vicc volt Lacimanotol) :falbav:hogy ez nem jutott eszembe.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.29 csütörtök, 21:30:18 írta Szili » Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36032 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 21:48:18 »

eljen

viszont, első észrevétel:
hazafelé bekapcsoltam a műszertesztet és figyeltem az akku feszkót
indítózás előtt 12.1V-ot írt az akkura, ami szerintem kicsit kevés egy majd másfél éves akkunak.
járó motornál fogyasztó nélkül (csak szellőztetés és rádió) 13.6-13.8V mutatott. a régi generátorral ez 14.0-14.3V volt.
menet közben se változott
felkapcsolt fényszórókkal ez mindössze 12.8-13.2V között ingadozott.
nem kevés ez egy kicsit? kezdjek aggódni? elvileg 50emf futott generátorról van szó. a villamosságis szemrevételezéskor azt mondta minden ok, nem kell hozzányúlni.
a kiszerelt 215ekm futott, nagyobb feszkót adott de a szabadonfutó kuka volt, lötyögött a tengelye (csapágycserére is szorult)

Hát az igen alacsony. Villamosságis szemrevételezése hogy nézett ki? Megpörgette, azt jóvan?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #36033 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 22:12:42 »

Hát az igen alacsony. Villamosságis szemrevételezése hogy nézett ki? Megpörgette, azt jóvan?
nem tudom, nem voltam ott...
reggel leadtam az autót meg az alkatrészeket, akkor csak leelenőrizték a görgőket-szabadonfutót, aztán én elmentem melózni.
holnap megmérem multiméterrel.
ha ez alacsony akkor feszszab szhar vagy?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36034 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 22:30:31 »

járó motornál fogyasztó nélkül (csak szellőztetés és rádió) 13.6-13.8V mutatott. a régi generátorral ez 14.0-14.3V volt.
menet közben se változott
felkapcsolt fényszórókkal ez mindössze 12.8-13.2V között ingadozott.

A benzinesnél előfordul, hogy ezt a 13,6V-ot tartja. De annak stabilan annyinak kell lennie... felkaccsolt lámpákkal is.
Egyszer nálam megnéztem. 1-2 hetes állás után, indítás után pár másodperccel már beállt 14,4-re, lámpával is annyi (holott, az aksi is húzott bőven), ha bekapcsoltam mindkét szélvédő fűtését, akkor esett le 1-2 tizedet.
Szóval, ha alacsonyabb is a fesz, annak stabilan ott kéne lennie. Ha nem tudja tartani, az biz szénkefe lesz (vagy d híd).
Én visszavinném.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #36035 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 23:13:19 »

A benzinesnél előfordul, hogy ezt a 13,6V-ot tartja. De annak stabilan annyinak kell lennie... felkaccsolt lámpákkal is.
Egyszer nálam megnéztem. 1-2 hetes állás után, indítás után pár másodperccel már beállt 14,4-re, lámpával is annyi (holott, az aksi is húzott bőven), ha bekapcsoltam mindkét szélvédő fűtését, akkor esett le 1-2 tizedet.
Szóval, ha alacsonyabb is a fesz, annak stabilan ott kéne lennie. Ha nem tudja tartani, az biz szénkefe lesz (vagy d híd).
Én visszavinném.
hova? a bontóba?  wave
alkatrész fórumtárstól vettem, igaz mondta ha valami gond lenne jelezzem
megmérem holnap multival és eldöntöm.
lehet a kiszerelt generátorról át kéne rakni feszszabot, meg mittomén mit, szénkefe csere is szóba jöhet, csak az a legnagyobb baj, hogy megint le kellene szerelni...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #36036 Dátum: 2012.03.30 péntek, 10:01:56 »

hova? a bontóba?  wave
alkatrész fórumtárstól vettem, igaz mondta ha valami gond lenne jelezzem
megmérem holnap multival és eldöntöm.
lehet a kiszerelt generátorról át kéne rakni feszszabot, meg mittomén mit, szénkefe csere is szóba jöhet, csak az a legnagyobb baj, hogy megint le kellene szerelni...

reggeli mérés:
multim akkusarura 12.45V, gyujtás ráad 12.2V, indítózásnál 1 másodpercre leesett 10.5XV-ra
miután a motor beindult 2-3 mp alatt felkúszott a fesz 14.18-14.20V-re
felkapcsolt helyzetjelzőnél semmi változás
felkapcsolt fényszórók továbbra is 14.18-14.20V
felkapcsolt fényszórók + első hátsó ködlámpa 14.18-14.20V (1 pillanatra 14.12V)
elfelejtettem első-hátsó ablakfűtéssel is megmérni.
na most gondolom a fedcomp nem az akkusarun levő feszt méri mivel itt semmi változás nem történt, fedcomp szerint meg tegnap ugyebár 1V külömbség volt fényszóró nélkül és fényszóróval.
ezek szerint mégis hibátlan a generátor?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36037 Dátum: 2012.03.30 péntek, 10:07:18 »

reggeli mérés:
multim akkusarura 12.45V, gyujtás ráad 12.2V, indítózásnál 1 másodpercre leesett 10.5XV-ra
miután a motor beindult 2-3 mp alatt felkúszott a fesz 14.18-14.20V-re
felkapcsolt helyzetjelzőnél semmi változás
felkapcsolt fényszórók továbbra is 14.18-14.20V
felkapcsolt fényszórók + első hátsó ködlámpa 14.18-14.20V (1 pillanatra 14.12V)
elfelejtettem első-hátsó ablakfűtéssel is megmérni.
na most gondolom a fedcomp nem az akkusarun levő feszt méri mivel itt semmi változás nem történt, fedcomp szerint meg tegnap ugyebár 1V külömbség volt fényszóró nélkül és fényszóróval.
ezek szerint mégis hibátlan a generátor?

Ezek alapján jónak tűnik.
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #36038 Dátum: 2012.03.30 péntek, 11:11:00 »


Gyanús hogy jó minden,de azért üzemmelegen is ismételd meg ugyanezt a procedúrát!!!Szerintem.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36039 Dátum: 2012.03.30 péntek, 12:06:35 »

reggeli mérés:
multim akkusarura 12.45V, gyujtás ráad 12.2V, indítózásnál 1 másodpercre leesett 10.5XV-ra
miután a motor beindult 2-3 mp alatt felkúszott a fesz 14.18-14.20V-re
felkapcsolt helyzetjelzőnél semmi változás
felkapcsolt fényszórók továbbra is 14.18-14.20V
felkapcsolt fényszórók + első hátsó ködlámpa 14.18-14.20V (1 pillanatra 14.12V)
elfelejtettem első-hátsó ablakfűtéssel is megmérni.
na most gondolom a fedcomp nem az akkusarun levő feszt méri mivel itt semmi változás nem történt, fedcomp szerint meg tegnap ugyebár 1V külömbség volt fényszóró nélkül és fényszóróval.
ezek szerint mégis hibátlan a generátor?

Ez teljesen jó. Lehetne testhiba (szerintem nem az), amit úgy tudsz kiszűrni, hogy járó motor, felkapcsolt lámpáknál a multiméter egyik lába az aksi - pólusára, a másikkal meg megméred a motor egyik pontját (fém), mondjuk a blokkot, aztán a kasztnit több ponton.
Ha rossz a testkábel, akkor itt tizedvoltos nagyságrendű feszültség lesz. Következő lépésként a + saru és az egyik fogyasztó között, akár biztitáblán, vagy más hozzáférhető helyen (szivargyújtó). Ha az egyik relé meg lenne pörkölődve, akkor ilyen előfordulhatna, bár az már rég szétégett volna.
Az info menü műszere nyilván nem olyan pontos, mint a te multimétered, de akkor sem jó, hogy terhelés alatt leesik. Ha csal, akkor mindig ugyanannyit kell csalnia.
Majd nézd meg, ha bekaccsolod a szélvédő fűtéseket, mennyit esik szerinte a feszültség.
De nem a generátornál lesz a bibi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #36040 Dátum: 2012.03.30 péntek, 14:28:44 »

Ha a féltengely kezd meghalni mik a tünetek. Én olyan jelenséget tapasztalok, hogy lassan lépésben gurulva halkan dobog főleg enyhe bal kanyarban ütemesen a sebesség arányában. 80km körül pedi enyhe rezonancia és halk mormogás onna előről. Érdekes, hogy kövérebb gázra kanyarodáskor semmi pedig Ecortomban akkor dübörgött. Ez lehet féltengely? Kerékcsapágy az mintha másképp duruzsolna és az nem szokott dobolni. Legalább is egy régebbi autón az más tüneteket produkált.
Másik, hogy érdemes-e cserélni torony csapágyat szimeringet okozhat ez hangosabb futóműzajt?
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.30 péntek, 14:31:15 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #36041 Dátum: 2012.03.30 péntek, 15:39:45 »

Ez teljesen jó. Lehetne testhiba (szerintem nem az), amit úgy tudsz kiszűrni, hogy járó motor, felkapcsolt lámpáknál a multiméter egyik lába az aksi - pólusára, a másikkal meg megméred a motor egyik pontját (fém), mondjuk a blokkot, aztán a kasztnit több ponton.
Ha rossz a testkábel, akkor itt tizedvoltos nagyságrendű feszültség lesz. Következő lépésként a + saru és az egyik fogyasztó között, akár biztitáblán, vagy más hozzáférhető helyen (szivargyújtó). Ha az egyik relé meg lenne pörkölődve, akkor ilyen előfordulhatna, bár az már rég szétégett volna.
Az info menü műszere nyilván nem olyan pontos, mint a te multimétered, de akkor sem jó, hogy terhelés alatt leesik. Ha csal, akkor mindig ugyanannyit kell csalnia.
Majd nézd meg, ha bekaccsolod a szélvédő fűtéseket, mennyit esik szerinte a feszültség.
De nem a generátornál lesz a bibi.

üzemmeleg motornál alapjáraton szivargyujtóban mérve:
nagy fogyasztók nélkül 13.65V
első szévédő fűtés 13.46V
első + hátsó sz.fűtés 12.72V
első + hátsó sz.fűtés + fényszórók 12.14V
fényszórók + ködlámpák 13.25V
ha hazaértem megmérem az akkusarun is szélvédőfűtéssel
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36042 Dátum: 2012.03.30 péntek, 15:42:00 »

üzemmeleg motornál alapjáraton szivargyujtóban mérve:
nagy fogyasztók nélkül 13.65V
első szévédő fűtés 13.46V
első + hátsó sz.fűtés 12.72V
első + hátsó sz.fűtés + fényszórók 12.14V
fényszórók + ködlámpák 13.25V
ha hazaértem megmérem az akkusarun is szélvédőfűtéssel


Akkun multiméterrel mérve kapott eredmények számítanak mérvadónak szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.30 péntek, 17:48:52 írta tpmportal » Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36043 Dátum: 2012.03.30 péntek, 16:22:01 »

Hűtőfolyadék szintjelző

Olyanon gondolkodom, hogy (mivel a hűtőfolyadék tartály valamennyire áttetsző), készítek egy optocsatoló párt.
Kicsi, piros lézer megvilágítja az egyik oldalró. Ha van benne hűtőfolyadék, akkor a fénytörés miatt egy megadott másik ponton kell kilépnie a sugárnak.
Ameddig oda megérkezik, addig minden ok. Ha eltűnik onnan a folyadék, akkor a fénytörés megváltozik, nincs fény -> riasztás.

Szerintetek?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36044 Dátum: 2012.03.30 péntek, 16:36:26 »

Hűtőfolyadék szintjelző

Olyanon gondolkodom, hogy (mivel a hűtőfolyadék tartály valamennyire áttetsző), készítek egy optocsatoló párt.
Kicsi, piros lézer megvilágítja az egyik oldalró. Ha van benne hűtőfolyadék, akkor a fénytörés miatt egy megadott másik ponton kell kilépnie a sugárnak.
Ameddig oda megérkezik, addig minden ok. Ha eltűnik onnan a folyadék, akkor a fénytörés megváltozik, nincs fény -> riasztás.

Szerintetek?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha számodra fontos a vizszint jelzés, akkor a gondolatot kövesse a tett.
Megjegyzem, 3 éve hajtom a gépemet és még egyszer sem kellett a hütővizet után tölteni. Sok sikert a megvalósitáshoz.
Várjuk a fotóval ilusztrált kész vizszintjelzőt.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.30 péntek, 16:38:09 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #36045 Dátum: 2012.03.30 péntek, 16:36:41 »

Hűtőfolyadék szintjelző

Olyanon gondolkodom, hogy (mivel a hűtőfolyadék tartály valamennyire áttetsző), készítek egy optocsatoló párt.
Kicsi, piros lézer megvilágítja az egyik oldalró. Ha van benne hűtőfolyadék, akkor a fénytörés miatt egy megadott másik ponton kell kilépnie a sugárnak.
Ameddig oda megérkezik, addig minden ok. Ha eltűnik onnan a folyadék, akkor a fénytörés megváltozik, nincs fény -> riasztás.

Szerintetek?
Ha működik még WC tartályba is jól jöhet!  wave hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #36046 Dátum: 2012.03.30 péntek, 16:54:34 »

Hűtőfolyadék szintjelző

Olyanon gondolkodom, hogy (mivel a hűtőfolyadék tartály valamennyire áttetsző), készítek egy optocsatoló párt.
Kicsi, piros lézer megvilágítja az egyik oldalró. Ha van benne hűtőfolyadék, akkor a fénytörés miatt egy megadott másik ponton kell kilépnie a sugárnak.
Ameddig oda megérkezik, addig minden ok. Ha eltűnik onnan a folyadék, akkor a fénytörés megváltozik, nincs fény -> riasztás.

Szerintetek?

A régi Primerámban volt ablakmosó folyadék szintjelző, ha kifogyás közelben volt, jelezte... Szerintem azt többet kell utántölteni mint a hűtővizet... Meg aztán ez a jelzőkészülék is meghibásodhat, amúgy sem hagyatkoznál csak erre, a saját optikai rendszereddel (szem   Smiley ) is ellenőrzöd, rendben van-e minden a víz zintje körül... Smiley
Bár ha szereted ezeket az eletronikai kütyüket, lehet vele majd virítani haverok előtt...  vigyor3
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36047 Dátum: 2012.03.30 péntek, 17:03:27 »

Megjegyzem, 3 éve hajtom a gépemet és még egyszer sem kellett a hütővizet után tölteni. Sok sikert a megvalósitáshoz.

Az, hogy eddig nem ette, nem jelenti azt, hogy később sem fogja.
Nekem meg nagyobb biztonságérzetem van, ha annak a szintjét is figyeli valami. A rendszeres ellenőrzéssel nem előzhető meg a menet közben kialakuló elcsöpögés.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36048 Dátum: 2012.03.30 péntek, 18:35:22 »

Az, hogy eddig nem ette, nem jelenti azt, hogy később sem fogja.
Nekem meg nagyobb biztonságérzetem van, ha annak a szintjét is figyeli valami. A rendszeres ellenőrzéssel nem előzhető meg a menet közben kialakuló elcsöpögés.
Tisztelt Fórumtárs!
Félre értettél. Természetesen szükség van a rendszeres ellenörzésre. Az, hogy 3 éve nem kellett után tölteni, arra céloztam, hogy nem jellemző a Fordra a hütőviz fogyasztás. Ettől még én is renszeresen ellenörzöm a kölönböző folyadék szinteket, és az autó mindenkori müszaki állapotát.
Igy a természetes.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #36049 Dátum: 2012.03.30 péntek, 18:37:42 »

Űdv.Olyan kérdésem lenne,hogy a függö stabrud összeszereléséhez azt olvastam kálciumos zsirt kell használni.Litiumos jo(vagy nem,mi a kűlömbség)?
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Oldalak: 1 ... 714 715 716 717 718 719 720 [721] 722 723 724 725 726 727 728 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.414 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.