Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 23:58:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 715 716 717 718 719 720 721 [722] 723 724 725 726 727 728 729 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21480674 alkalommal)
0 Felhasználó és 236 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #36050 Dátum: 2012.03.30 péntek, 18:40:27 »

Ha a féltengely kezd meghalni mik a tünetek. Én olyan jelenséget tapasztalok, hogy lassan lépésben gurulva halkan dobog főleg enyhe bal kanyarban ütemesen a sebesség arányában. 80km körül pedi enyhe rezonancia és halk mormogás onna előről. Érdekes, hogy kövérebb gázra kanyarodáskor semmi pedig Ecortomban akkor dübörgött. Ez lehet féltengely? Kerékcsapágy az mintha másképp duruzsolna és az nem szokott dobolni. Legalább is egy régebbi autón az más tüneteket produkált.
Másik, hogy érdemes-e cserélni torony csapágyat szimeringet okozhat ez hangosabb futóműzajt?
Upsz!
Please?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #36051 Dátum: 2012.03.30 péntek, 18:47:16 »

Sziasztok.

Ha a váltó tetején lévő olaj beöntő nyílást kinyitom, akkor ott meddig kell érnie az olajnak?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #36052 Dátum: 2012.03.30 péntek, 18:52:13 »

sziasztok: olyan gondom van,hogy múltkor nem akart indulni a vas elsőre, másodikra is gázadással este meg egyáltalán. a nyomócsövet le csavarva  pedig nyomta az anyagot  izzítás jó levegőt szív .elhúztuk  a szerelőhöz mondta vigyem az adagolóshoz az mindjárt féktisztító a szívócsőbe és máris megy a gép rádugta a lapit minden jó az adagoló is porlasztó is hibakód nincs hazajöttem azóta is megy a vas ma délben ki álltam a garázsból és az üzemanyag mutató 0-ra eset viasza nem foglalkoztam vele és el mentem melózni hazafelé jövet megint jó fél útig belementem egy kátyúba ez mi lehet?
ja még annyi a központi záram szarkaszik menet közben hol bezár hol kinyit és a csomagtér nyitó gombom is többet rossz mint jó a központi zár belűről zárva nem viszi a többit sem,és kopog valami az ajtóba  lehet ez a baj? a gyújtáskapcsolóm picit kopott de minden működik vagy ez a baj ?
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #36053 Dátum: 2012.03.30 péntek, 18:59:38 »

sziasztok: olyan gondom van,hogy múltkor nem akart indulni a vas elsőre, másodikra is gázadással este meg egyáltalán. a nyomócsövet le csavarva  pedig nyomta az anyagot  izzítás jó levegőt szív .elhúztuk  a szerelőhöz mondta vigyem az adagolóshoz az mindjárt féktisztító a szívócsőbe és máris megy a gép rádugta a lapit minden jó az adagoló is porlasztó is hibakód nincs hazajöttem azóta is megy a vas ma délben ki álltam a garázsból és az üzemanyag mutató 0-ra eset viasza nem foglalkoztam vele és el mentem melózni hazafelé jövet megint jó fél útig belementem egy kátyúba ez mi lehet?
ja még annyi a központi záram szarkaszik menet közben hol bezár hol kinyit és a csomagtér nyitó gombom is többet rossz mint jó a központi zár belűről zárva nem viszi a többit sem,és kopog valami az ajtóba  lehet ez a baj? a gyújtáskapcsolóm picit kopott de minden működik vagy ez a baj ?

Kicsit zavaros a történet.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36054 Dátum: 2012.03.30 péntek, 19:07:44 »

sziasztok: olyan gondom van,hogy múltkor nem akart indulni a vas elsőre, másodikra is gázadással este meg egyáltalán. a nyomócsövet le csavarva  pedig nyomta az anyagot  izzítás jó levegőt szív .elhúztuk  a szerelőhöz mondta vigyem az adagolóshoz az mindjárt féktisztító a szívócsőbe és máris megy a gép rádugta a lapit minden jó az adagoló is porlasztó is hibakód nincs hazajöttem azóta is megy a vas ma délben ki álltam a garázsból és az üzemanyag mutató 0-ra eset viasza nem foglalkoztam vele és el mentem melózni hazafelé jövet megint jó fél útig belementem egy kátyúba ez mi lehet?
ja még annyi a központi záram szarkaszik menet közben hol bezár hol kinyit és a csomagtér nyitó gombom is többet rossz mint jó a központi zár belűről zárva nem viszi a többit sem,és kopog valami az ajtóba  lehet ez a baj? a gyújtáskapcsolóm picit kopott de minden működik vagy ez a baj ?
wave
Központi zár: Általában a bal első szokott behalni, és emiatt a teljes zárrendszer tud érdekes dolgokat produkálni.
Ajtóban kopogás: Leginkább szedd le a kárpitot, és nézd meg mi kopog  vigyor3
Üzemanyagrendszer: Mivel adagolóról van szó, gondolom Tddi a gép. AC pumpa rendben van?
Jah még valami. Féktisztítót a szívócsőbe nyomni szerintem barbárság.  levele
Naplózva
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #36055 Dátum: 2012.03.30 péntek, 19:14:53 »

wave
Központi zár: Általában a bal első szokott behalni, és emiatt a teljes zárrendszer tud érdekes dolgokat produkálni.
Ajtóban kopogás: Leginkább szedd le a kárpitot, és nézd meg mi kopog  vigyor3
Üzemanyagrendszer: Mivel adagolóról van szó, gondolom Tddi a gép. AC pumpa rendben van?
Jah még valami. Féktisztítót a szívócsőbe nyomni szerintem barbárság.  levele
az lehet de így be indult nem olyan durva mint a hideg indító akkor szétszedem az ajtót és meg látom én is erre gondoltam valami kábel le testelhet?
Naplózva
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #36056 Dátum: 2012.03.30 péntek, 19:18:49 »

az lehet de így be indult nem olyan durva mint a hideg indító akkor szétszedem az ajtót és meg látom én is erre gondoltam valami kábel le testelhet?
de ha rossz lenne az Ac pumpa akkor gázolaj se lett volna a nyomócsöveken ?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36057 Dátum: 2012.03.30 péntek, 19:29:16 »

az lehet de így be indult nem olyan durva mint a hideg indító akkor szétszedem az ajtót és meg látom én is erre gondoltam valami kábel le testelhet?

Hát szerintem a kopogás inkább valami elszabadult dolog az ajtó belsejében, a zár meg egyszerűen típushibás. Azért
érdemes az bal első ajtóban a zár kábelkötegére is ránézni (hátha valami néha letestel, vagy csatlakozó laza, ilyesmi).

de ha rossz lenne az Ac pumpa akkor gázolaj se lett volna a nyomócsöveken ?

Lehet hogy nyomott valamennyit, de milyen nyomással, milyen mennyiséget? Úgy tudom halódó AC-val el tudnak menni
a TDDi-k valamennyit, csak nem tesz jót az adagolónak, és mellé ilyen nem beindulós/leállós hibákat produkálnak.
(Sajnos TDDi témában nem vagyok annyira otthon, szóval amit írok némi jóindulatú kétkedéssel kezelendő. Legfeljebb
majd jön valaki, aki tényleg szakértője, és kijavít.)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36058 Dátum: 2012.03.30 péntek, 19:39:46 »

Az, hogy eddig nem ette, nem jelenti azt, hogy később sem fogja.
Nekem meg nagyobb biztonságérzetem van, ha annak a szintjét is figyeli valami. A rendszeres ellenőrzéssel nem előzhető meg a menet közben kialakuló elcsöpögés.
Azért Én 2 hetente felnyitom a motorháztetőt.Off autómba volt ilyen és a tartály kupakjába volt belerakva egy pálca szerü dolog és a kupak tetelyére ment ré azérintkező és a vezeték.Ha a szint leesett akkor egy piros lámpa kigyulladt a tükör fölötti kijelző panelon.Múltkor nekem is volt benne visszajelzőm igaz az a kocsi alatt volt mikor eresztett a vízpumpa.Való igaz Én is örülnék ha lenne benne ilyen de elfogadom nincs és semmi sufni tuning nem jöhet szóba inkább kinyitom.De kiváncsi vagyok mire jutsz.Sok sikert.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #36059 Dátum: 2012.03.30 péntek, 19:50:26 »

Hát szerintem a kopogás inkább valami elszabadult dolog az ajtó belsejében, a zár meg egyszerűen típushibás. Azért
érdemes az bal első ajtóban a zár kábelkötegére is ránézni (hátha valami néha letestel, vagy csatlakozó laza, ilyesmi).

Lehet hogy nyomott valamennyit, de milyen nyomással, milyen mennyiséget? Úgy tudom halódó AC-val el tudnak menni
a TDDi-k valamennyit, csak nem tesz jót az adagolónak, és mellé ilyen nem beindulós/leállós hibákat produkálnak.
(Sajnos TDDi témában nem vagyok annyira otthon, szóval amit írok némi jóindulatú kétkedéssel kezelendő. Legfeljebb
majd jön valaki, aki tényleg szakértője, és kijavít.)
ok köszi majd meg írom ha megtaláltam a hibát
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #36060 Dátum: 2012.03.30 péntek, 19:52:17 »

A motorháztetőt kinyitod bekapcsolt riasztónál.

Nekem jó a riasztóm ,mégsem vinnyog, ha élesített riasztó mellett kinyitom a motorháztetőt!  falbav
Ilyenkor mi a helyzet?
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.30 péntek, 19:53:49 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36061 Dátum: 2012.03.30 péntek, 19:55:28 »

Azért Én 2 hetente felnyitom a motorháztetőt.Off autómba volt ilyen és a tartály kupakjába volt belerakva egy pálca szerü dolog és a kupak tetelyére ment ré azérintkező és a vezeték.Ha a szint leesett akkor egy piros lámpa kigyulladt a tükör fölötti kijelző panelon.Múltkor nekem is volt benne visszajelzőm igaz az a kocsi alatt volt mikor eresztett a vízpumpa.Való igaz Én is örülnék ha lenne benne ilyen de elfogadom nincs és semmi sufni tuning nem jöhet szóba inkább kinyitom.De kiváncsi vagyok mire jutsz.Sok sikert.

Mindenféleképpen valamilyen olyan megoldást keresek, amihez nem kell kábelköteget vágni vagy tartályt fúrni. Ezért gondolkodom a lézeres megoldáson.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36062 Dátum: 2012.03.30 péntek, 20:17:35 »

Mindenféleképpen valamilyen olyan megoldást keresek, amihez nem kell kábelköteget vágni vagy tartályt fúrni. Ezért gondolkodom a lézeres megoldáson.
bizalmatlan vagy.6év alatt nem volt szinteltérésem az autómban..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36063 Dátum: 2012.03.30 péntek, 20:18:18 »

Sziasztok.

Ha a váltó tetején lévő olaj beöntő nyílást kinyitom, akkor ott meddig kell érnie az olajnak?

Pont a csavarig.
Merthogy oldalról kell betölteni.
Addig kell tölteni,ameddig elkezd kifele folyni. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36064 Dátum: 2012.03.30 péntek, 20:20:06 »

Űdv.Olyan kérdésem lenne,hogy a függö stabrud összeszereléséhez azt olvastam kálciumos zsirt kell használni.Litiumos jo(vagy nem,mi a kűlömbség)?
Jó mind2.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36065 Dátum: 2012.03.30 péntek, 20:21:50 »

Upsz!
Please?
Jó az elgondolás.Menj el egy féltengelyfelújító céghez,és nézesd meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36066 Dátum: 2012.03.30 péntek, 20:23:41 »

Upsz!
Please?
Ha a toronycsapágy xar,akkor álló helyzetben kitekered a kormányt és szinte folyamatosan kopog-kattog.
Ha nem,akkor nincs semmi baj a toronycsapágynak.Az menet közben nem ad semmilyen zajt.Áll! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36067 Dátum: 2012.03.30 péntek, 20:24:14 »

bizalmatlan vagy.6év alatt nem volt szinteltérésem az autómban..... vigyor3

Akkor most már ideje lenne feltölteni  beka3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #36068 Dátum: 2012.03.30 péntek, 20:45:09 »

Akkor most már ideje lenne feltölteni  beka3
eplus2 duhos2 pias
Mondjuk minden cserekor belőve pontosan a maxra. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #36069 Dátum: 2012.03.30 péntek, 21:15:48 »

Jó az elgondolás.Menj el egy féltengelyfelújító céghez,és nézesd meg.
Kösz az lesz.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36070 Dátum: 2012.03.31 szombat, 00:29:10 »

Pont a csavarig.
Merthogy oldalról kell betölteni.
Addig kell tölteni,ameddig elkezd kifele folyni. Wink

Nem 1cm-re a csavartól? Van is ilyen szerkó, amivel lehet ellenőrizni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36071 Dátum: 2012.03.31 szombat, 09:24:00 »

Sziasztok.

Ha a váltó tetején lévő olaj beöntő nyílást kinyitom, akkor ott meddig kell érnie az olajnak?

Tisztelt Fórumtárs!
A Ford MTX75 és MMT6 kézi kapcsolásu váltóiban, a normál olaj szint a TIS szerint, a beöntőcsavar szintje alatt 5 mm-el van. Egy 90° ban hajlitott drót darabbal tudod ellenőrizni, a betöltő nyiláson keresztül.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.31 szombat, 09:27:29 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #36072 Dátum: 2012.03.31 szombat, 11:13:13 »

Jó mind2.
THX
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Koronczai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


koronczai.zsolt@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #36073 Dátum: 2012.03.31 szombat, 20:46:03 »

Sziasztok Szakik!

2001-es Mondeo kombihoz keresek kormányművet,ha valaki tudna nekem segíteni kérem jelezze! help
Előre is köszönöm! worship
További jó hétvégét kívánok Mindenkinek!
Koronczai
Naplózva

Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36074 Dátum: 2012.03.31 szombat, 20:56:16 »

Sziasztok Szakik!

2001-es Mondeo kombihoz keresek kormányművet,ha valaki tudna nekem segíteni kérem jelezze! help
Előre is köszönöm! worship
További jó hétvégét kívánok Mindenkinek!
Koronczai
Keresd meg V.Tamást Ő nemrég cserélt úgy 110e ft volt mindennel együtt és a régit meg lekellett adni.Ha kell elküldöm privátba a számát.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #36075 Dátum: 2012.03.31 szombat, 21:11:20 »

Sziasztok Szakik!

2001-es Mondeo kombihoz keresek kormányművet,ha valaki tudna nekem segíteni kérem jelezze! help
Előre is köszönöm! worship
További jó hétvégét kívánok Mindenkinek!
Koronczai

Szia!

Itt csináltattam: http://www.kormanymu.hu/
Komplett a szolgáltatás, reggel mentem kivették a régit, betették az újat, ők adták az olajat is és a helyszínen átbeszélve még az árból is engedtek. A futóművet viszont nem jól állították be.
Ha jól emlékszem 90-100 között állt meg az egész.
  integet2
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #36076 Dátum: 2012.03.31 szombat, 21:48:45 »

A bal első ajtót hogy lehet normálisan beállítani tudja valaki?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Koronczai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


koronczai.zsolt@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #36077 Dátum: 2012.03.31 szombat, 21:52:30 »

Szia!

Itt csináltattam: http://www.kormanymu.hu/
Komplett a szolgáltatás, reggel mentem kivették a régit, betették az újat, ők adták az olajat is és a helyszínen átbeszélve még az árból is engedtek. A futóművet viszont nem jól állították be.
Ha jól emlékszem 90-100 között állt meg az egész.
  integet2


Nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Naplózva

Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36078 Dátum: 2012.03.31 szombat, 22:02:52 »

A bal első ajtót hogy lehet normálisan beállítani tudja valaki?
Lóg és mozog ha a kilincsnél megemeled?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #36079 Dátum: 2012.03.31 szombat, 22:12:27 »

Lóg és mozog ha a kilincsnél megemeled?
Igazából nem nem log csak össze volt törve a bal oldala(nem volt vészes)a Győri Ford csinálta meg csapnivalóan,és már unom az odajárást ez nem jó ,ez nem jó inkább meg csinálom én ha tudom
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36080 Dátum: 2012.03.31 szombat, 22:25:50 »

Igazából nem nem log csak össze volt törve a bal oldala(nem volt vészes)a Győri Ford csinálta meg csapnivalóan,és már unom az odajárást ez nem jó ,ez nem jó inkább meg csinálom én ha tudom
Erre tudtam volna a választ de így kérdezd meg HZSOLT 92-t talán ő segíteni tud.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #36081 Dátum: 2012.03.31 szombat, 22:29:18 »

Erre tudtam volna a választ de így kérdezd meg HZSOLT 92-t talán ő segíteni tud.
rendben köszi wave
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #36082 Dátum: 2012.03.31 szombat, 23:43:56 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Ford MTX75 és MMT6 kézi kapcsolásu váltóiban, a normál olaj szint a TIS szerint, a beöntőcsavar szintje alatt 5 mm-el van. Egy 90° ban hajlitott drót darabbal tudod ellenőrizni, a betöltő nyiláson keresztül.
Tisztelettel László!



Köszönöm.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #36083 Dátum: 2012.03.31 szombat, 23:54:48 »

Lóg és mozog ha a kilincsnél megemeled?
Nekem egy kicsit lóg, már gondoltam, hogy keresek egy zsanért botottat, de ha tudsz egy jobb megoldást.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36084 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 06:33:33 »

Nekem jó a riasztóm ,mégsem vinnyog, ha élesített riasztó mellett kinyitom a motorháztetőt!  falbav
Ilyenkor mi a helyzet?
Tisztelt Fórumtárs!
A motorháztető zárszerkezetbe bevan épitve egy villamos kapcsoló mely a riasztót müködteti. Meg kell nézni, és lekell ellenőrizni a kapcsoló mükődését. Lehet, hogy csak kontakt hibás. Egy kis kontakt spray vagy VD40 nem árthat meg neki.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36085 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 07:21:09 »

Tisztelt Fórumtárs!
A motorháztető zárszerkezetbe bevan épitve egy villamos kapcsoló mely a riasztót müködteti. Meg kell nézni, és lekell ellenőrizni a kapcsoló mükődését. Lehet, hogy csak kontakt hibás. Egy kis kontakt spray vagy VD40 nem árthat meg neki.
Tisztelettel László!

A záraknál pont nem javallott a WD40, ha jól emlékszem.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36086 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 09:04:44 »

Nekem egy kicsit lóg, már gondoltam, hogy keresek egy zsanért botottat, de ha tudsz egy jobb megoldást.
Meg a tüskét is csréld együtt vele de ne bontottat mert ha az is kopott nem mész vele semmire.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #36087 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 09:36:20 »

Sziasztok!

Új vagyok itt és lenne egy problémám az autóval.
2001-es Mondeorol van szó 1.8-as 125 lóerős motorral.
Ha a motor eléri az üzemi hőfokot, néha furcsa, csörömpölő/csörgő, talán fémes, nem túl hangos de eléggé hallható hang jelentkezik. De csak akkor ha terhelés alatt van a motor és csak bizonyos fordulatszámnál (1500-3000 környékén), szóval ha álló helyzetben pörgetem a motort akkor nincs ez a hang. De hogy ne legyen olyan egyszerű a dolog, télen nem lehetett hallani, most hogy itt a jő idő megint előjött. Plusz ha elkezd csörögni és adok egy nagyobb gázfröccsöt akkor az esetek 90%-ában abbahagyja, megyek tovább, feljebb váltok, lazábban nyomom a gázt akkor újra hallani, megint nagyobb gázfröccs és megint abbahagyja. Mi lehet a gond? Segítsetek légyszi! El akarom vinni szervízbe, de előtte jólenne kicit tissztábban látni. Segítségeteket előre is nagyon köszönöm! Smiley
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36088 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 10:30:13 »

Sziasztok!

Új vagyok itt és lenne egy problémám az autóval.
2001-es Mondeorol van szó 1.8-as 125 lóerős motorral.
Ha a motor eléri az üzemi hőfokot, néha furcsa, csörömpölő/csörgő, talán fémes, nem túl hangos de eléggé hallható hang jelentkezik. De csak akkor ha terhelés alatt van a motor és csak bizonyos fordulatszámnál (1500-3000 környékén), szóval ha álló helyzetben pörgetem a motort akkor nincs ez a hang. De hogy ne legyen olyan egyszerű a dolog, télen nem lehetett hallani, most hogy itt a jő idő megint előjött. Plusz ha elkezd csörögni és adok egy nagyobb gázfröccsöt akkor az esetek 90%-ában abbahagyja, megyek tovább, feljebb váltok, lazábban nyomom a gázt akkor újra hallani, megint nagyobb gázfröccs és megint abbahagyja. Mi lehet a gond? Segítsetek légyszi! El akarom vinni szervízbe, de előtte jólenne kicit tissztábban látni. Segítségeteket előre is nagyon köszönöm! Smiley

Sokat segítene, ha meg tudnád határozni, honnan jön a hang.
Ha a szívócsonkod csereérett, akkor lapozz vissza, pár hsz-szel ezelőtt van egy videó, hogy tesztelheted, ha az örvénylapátok mentek gallyra.
A csörgés eredhet még a szíjfeszítő (vízpumpa) és környékéről.
De szinte bárhonnan jöhet.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36089 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 10:45:04 »

Sziasztok!

Új vagyok itt és lenne egy problémám az autóval.
2001-es Mondeorol van szó 1.8-as 125 lóerős motorral.
Ha a motor eléri az üzemi hőfokot, néha furcsa, csörömpölő/csörgő, talán fémes, nem túl hangos de eléggé hallható hang jelentkezik. De csak akkor ha terhelés alatt van a motor és csak bizonyos fordulatszámnál (1500-3000 környékén), szóval ha álló helyzetben pörgetem a motort akkor nincs ez a hang. De hogy ne legyen olyan egyszerű a dolog, télen nem lehetett hallani, most hogy itt a jő idő megint előjött. Plusz ha elkezd csörögni és adok egy nagyobb gázfröccsöt akkor az esetek 90%-ában abbahagyja, megyek tovább, feljebb váltok, lazábban nyomom a gázt akkor újra hallani, megint nagyobb gázfröccs és megint abbahagyja. Mi lehet a gond? Segítsetek légyszi! El akarom vinni szervízbe, de előtte jólenne kicit tissztábban látni. Segítségeteket előre is nagyon köszönöm! Smiley

Ez a szívósor lesz... amíg nem tisztázódott a dolog, én biz nem használnám az autót. Ha ez az elszabaduló örvénylapátok hangja, akkor nálad lehet, hogy már nincs sok hátra az elszabadulástól. Annak viszont motorcsere a vége.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koronczai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


koronczai.zsolt@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #36090 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 10:49:23 »

Keresd meg V.Tamást Ő nemrég cserélt úgy 110e ft volt mindennel együtt és a régit meg lekellett adni.Ha kell elküldöm privátba a számát.
Köszönöm már segitett is !
Naplózva

Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #36091 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 10:51:00 »

Ez a szívósor lesz... amíg nem tisztázódott a dolog, én biz nem használnám az autót. Ha ez az elszabaduló örvénylapátok hangja, akkor nálad lehet, hogy már nincs sok hátra az elszabadulástól. Annak viszont motorcsere a vége.

De ha a szívosor, akkor miért csak jó időben lehet hallani? :S Amúgy ha most mellőzöm a kocsi használatát akkor megúszom a motorcserét? (feltéve ha valóban a szívósor  tettes) Van más javítási mód? mennyibe fájna ez nekem? Sad
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #36092 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 11:06:59 »

Sziasztok!

Új vagyok itt és lenne egy problémám az autóval.
2001-es Mondeorol van szó 1.8-as 125 lóerős motorral.
Ha a motor eléri az üzemi hőfokot, néha furcsa, csörömpölő/csörgő, talán fémes, nem túl hangos de eléggé hallható hang jelentkezik. De csak akkor ha terhelés alatt van a motor és csak bizonyos fordulatszámnál (1500-3000 környékén), szóval ha álló helyzetben pörgetem a motort akkor nincs ez a hang. De hogy ne legyen olyan egyszerű a dolog, télen nem lehetett hallani, most hogy itt a jő idő megint előjött. Plusz ha elkezd csörögni és adok egy nagyobb gázfröccsöt akkor az esetek 90%-ában abbahagyja, megyek tovább, feljebb váltok, lazábban nyomom a gázt akkor újra hallani, megint nagyobb gázfröccs és megint abbahagyja. Mi lehet a gond? Segítsetek légyszi! El akarom vinni szervízbe, de előtte jólenne kicit tissztábban látni. Segítségeteket előre is nagyon köszönöm! Smiley

Szia!
Kopogásérzékelőt nézzétek meg, nekem is csinált ilyet (bár nekem nyáron csinálta és még akkor meg lett javítva), a kopogásérzékelő volt. Alacsony fordulaton hirtelen terhelésre, vagy alacsony fordulaton terhelés alatt folyamatosan csörgő-hörgő hangja volt. (kopogásérzékelő kb 8 ezer Ft, szívósort is le kell venni a cseréjéhez)
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #36093 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 11:13:17 »

Sokat segítene, ha meg tudnád határozni, honnan jön a hang.
Ha a szívócsonkod csereérett, akkor lapozz vissza, pár hsz-szel ezelőtt van egy videó, hogy tesztelheted, ha az örvénylapátok mentek gallyra.
A csörgés eredhet még a szíjfeszítő (vízpumpa) és környékéről.
De szinte bárhonnan jöhet.

Az a baj, hogy csak menet közben, terhelés alatt jelentkezik a hang, így nehéz megmondani hogy honnan jön :/ Az az egy biztos hogy a motortérből Cheesy
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36094 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 11:14:58 »

De ha a szívosor, akkor miért csak jó időben lehet hallani? :S Amúgy ha most mellőzöm a kocsi használatát akkor megúszom a motorcserét? (feltéve ha valóban a szívósor  tettes) Van más javítási mód? mennyibe fájna ez nekem? Sad

Nem biztos, hogy az időnek köze van hozzá. Lehet, hogy csak mostanra kopott ki eléggé, ha az a problémája.

Képek a problémáról itt: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Inlet_Manifold_Fault_-_Duratec  (az alja felé)

A lényeg, hogy minden hengerhez van 1 másodlagos pillangószelep (örvénylapát). Ez akkor kelepel, ha annyira elkopott, hogy BÁRMIKOR elszabadulhat.
Ha elszabadul, akkor bemegy a hengerbe, ahol a dugattyú és a szelepek ráütnek és ott addig kalapálják, amíg valami nem hajlik vagy törik.
Ha most nem használsz kocsit és ez a baja, akkor egy szívósor cserével megúszod. Ha használod ÉS elszabadul, akkor haza kell vontatni a kocsit, plusz teljes motorgenerál lesz az eredmény.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #36095 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 11:17:01 »

Az a baj, hogy csak menet közben, terhelés alatt jelentkezik a hang, így nehéz megmondani hogy honnan jön :/ Az az egy biztos hogy a motortérből Cheesy

Első körben szűrd ki a szívósort. Utána nézz rá a szíjas dolgokra, hogy nem lötyög-e valamelyik. Ha nem található, akkor nagyobb probléma lesz.
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #36096 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 11:20:26 »

Első körben szűrd ki a szívósort. Utána nézz rá a szíjas dolgokra, hogy nem lötyög-e valamelyik. Ha nem található, akkor nagyobb probléma lesz.
Be tudnád linkelni a videót amit írtál az előbb, hogy hogyan lehet letesztelni az örvénylapátokat?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #36097 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 12:06:41 »

A záraknál pont nem javallott a WD40, ha jól emlékszem.
Tisztelt Fórumtárs!
Nem azt irtam, hogy fújja be a zár szekezetet, hanem az elektromos kapcsolót. Szerintem nem ugyanaz.
A zárral kapcsolatban viszont megoszlanak a vélemények. Kinek a pap, kinek a papné. Végül is mindenki maga dönti el, hogy milyen adalékot használ fel, a cél érdekében. Szerintem nagyon fontos még a személyes tapasztalat.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #36098 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 12:09:31 »

De ha a szívosor, akkor miért csak jó időben lehet hallani? :S Amúgy ha most mellőzöm a kocsi használatát akkor megúszom a motorcserét? (feltéve ha valóban a szívósor  tettes) Van más javítási mód? mennyibe fájna ez nekem? Sad

Ahogy lenn írják, az elszabaduló alkatrészt beszippanthatja. Amíg ez nem történt meg, semmi gond, csak hát azt nem lehet tudni, mikor eshet meg ez a dolog.
Olvass vissza, sokféleképpen ki lehet szűrni a szívósor-problémát. Hány km van az autódban?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #36099 Dátum: 2012.04.01 vasárnap, 12:37:05 »

Ahogy lenn írják, az elszabaduló alkatrészt beszippanthatja. Amíg ez nem történt meg, semmi gond, csak hát azt nem lehet tudni, mikor eshet meg ez a dolog.
Olvass vissza, sokféleképpen ki lehet szűrni a szívósor-problémát. Hány km van az autódban?

Kmóra állás szerint 125000 környéke. Rendben visszaolvasok, csak nemtudnád megmondani, hogy kb mikor volt erről szó? mert a 724 oldal elég sok Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 715 716 717 718 719 720 721 [722] 723 724 725 726 727 728 729 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.274 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.