Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:24:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21903583 alkalommal)
0 Felhasználó és 142 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3100 Dátum: 2005.10.04 kedd, 16:08:00 »

Valószínűleg enni kéne adni a mókusoknak...
 
Az a helyzet, hogy az egyik szíj elég hosszú, beleng, remeg, ez csinálja a fura hangot. Az enyém is. Mostanság viszem görgőcserére, meg ilyenek, de arra azt mondták, van, akinél megoldja a dolgot, van, akinél nem. Nálam garis, megcsinálják ingyér, de párszáz ezret valszeg nem ér meg, hátha megjavul.
Az egyik megoldás, 5-10-zel megemelni a fordulatot.
Angel: köszi az infókat! Egyébként valami feszesség állításra nincs lehetőség? Szerintem az is segítene...
 
Petya hol vagy
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3101 Dátum: 2005.10.04 kedd, 16:18:00 »

Zsoel,
 
"Nem kell télen a ZACCOS időben kiszállni..."
 
Tiltakozom !
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3102 Dátum: 2005.10.04 kedd, 16:20:00 »

Angel: köszi az infókat! Egyébként valami feszesség állításra nincs lehetőség? Szerintem az is segítene...
 
Petya hol vagy
Automatikus az állítás. Nem laza a szíj, csak beleng, rezonál. Azért majd hallgassa meg valaki, hogy tényleg az-e.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3103 Dátum: 2005.10.04 kedd, 16:58:00 »

ABS vs NO ABS
 
Ennyit arról, hogy az ABS-szel hosszabb a fékút...
nekem ilyen van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3104 Dátum: 2005.10.04 kedd, 19:22:00 »

És ha az életed múlna rajta...
Szia!
Nagyon köszönöm az infót a xenonról, sokat segítettél.  
Én nemrég "kerültem" ide, a kíváncsiság miatt vagyok itt, a közeljövőben szeretnék vásárolni egy Mondeo III-at. Bár eddig is Fordom volt, de nemrég eladtam. Most gyűjtögetek mint a mókus ilyentájt. Autókereskedő ismerősöm ajánlott egy xenonos Ghiát, gondoltam utánanézek...Ma voltam a márkakereskedőnél, érdeklődésemre - ára/db - megkínált 45 rugóval, de máshol már 16,5 -ért is lenne. Bár azt hozzátették, elég hosszú élettartmú a xenon, a mechanikai sérülést nem bírja. Például szerintük, elég egy koccanás az autóval...
Mindenesetre mégegyszer köszi mindent, tovább "figyelek", minden okosság érdekel.
Szép estét, szia!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3105 Dátum: 2005.10.04 kedd, 19:49:00 »

Szia!
Nagyon köszönöm az infót a xenonról, sokat segítettél.  
Én nemrég "kerültem" ide, a kíváncsiság miatt vagyok itt, a közeljövőben szeretnék vásárolni egy Mondeo III-at. Bár eddig is Fordom volt, de nemrég eladtam. Most gyűjtögetek mint a mókus ilyentájt. Autókereskedő ismerősöm ajánlott egy xenonos Ghiát, gondoltam utánanézek...Ma voltam a márkakereskedőnél, érdeklődésemre - ára/db - megkínált 45 rugóval, de máshol már 16,5 -ért is lenne. Bár azt hozzátették, elég hosszú élettartmú a xenon, a mechanikai sérülést nem bírja. Például szerintük, elég egy koccanás az autóval...
Mindenesetre mégegyszer köszi mindent, tovább "figyelek", minden okosság érdekel.
Szép estét, szia!
ESU264,
 
nekem is xenon van a kocsiban, tényleg nem árt ha tisztában vagy az árakkal már csak a következő miatt sem.néhány héttel ezelőtt voltam egy vezetéstechnikai pályán a kocsival ahol kapott vizet rendesen(lehet hogy ennek később sem lesz jelentősége Smiley ) aztán másnap amikor hazafelé mentem feltűnt hogy mintha csak 1 pöttyöt hagynék az előttem haladó autón pedig általában kettőt szoktam ott látni.ne tudd meg mit izzadtam hazafelé a kocsiban miközben azt mormoltam magamban "csak biztosíték legyen, csak biztosíték legyen" Cheesy
aztán amikor hazaértem kocsival beálltam leállít lámpa leó, aztán 15 perccel később visszamentem megnézni a fránya biztosítékját, azért előtte felkapcsoltam és láss csodát mindketten tudták a dolgukat, minden úgy ment mint ahogyan hazafelé is kellett volna. ezt egyébként azóta még 2-3 alkalommal előadta az autó, minden alkalommal a baloldali xenon elfelejtett világítani, de aztán ahogyan jött a hiba magától el is tűnt. ennek lassan 2 hete azóta béke van.ja és az 16,5 az nem tűnik rossz árnak egyáltalán bár remélem sohanem kell senkinek elkérnie az illető elérhetőségét Cheesy
 
tapasztalt xenon-osok!!  
fáj az a xenon-nak ha ki-be kapcsolgatod? vagy tök8? úgyértem jobb ha egyszer bekapcsolod akkor menjen amíg meg nem érkezel vagy jógyerek módjára lakott területen le, azonkívül felkapcsolgatni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3106 Dátum: 2005.10.04 kedd, 19:58:00 »

Szia!
Nagyon köszönöm az infót a xenonról, sokat segítettél.  
Én nemrég "kerültem" ide, a kíváncsiság miatt vagyok itt, a közeljövőben szeretnék vásárolni egy Mondeo III-at. Bár eddig is Fordom volt, de nemrég eladtam. Most gyűjtögetek mint a mókus ilyentájt. Autókereskedő ismerősöm ajánlott egy xenonos Ghiát, gondoltam utánanézek...Ma voltam a márkakereskedőnél, érdeklődésemre - ára/db - megkínált 45 rugóval, de máshol már 16,5 -ért is lenne. Bár azt hozzátették, elég hosszú élettartmú a xenon, a mechanikai sérülést nem bírja. Például szerintük, elég egy koccanás az autóval...
Mindenesetre mégegyszer köszi mindent, tovább "figyelek", minden okosság érdekel.
Szép estét, szia!
Xide vagy oda, sokan nem veszik a fáradtságot, hogy elvigyék az autót valami műszaki állomásra, hogy beállíttassák tisztességesen fényszórókat. Rosszul világítanak a lámpák sebaj szereljünk bele illegálisan xenon-t. Haverral hétvégén befusizzuk és kész hurrá Sajnálják azt az 500Ft ot amiért beállítják rendesen és szétvakítanak mindenkit. A gyári fényszórókat elég gondosan megtervezték - ugyan MKI lámpája nem valami fényes, de ha rendesen be van állítva prímán lehet vele látni. MKIII nál meg fényárban uszik minden a kocsi előtt sima izzós megoldással is.  
Igy a tél előtt nem árt felkeresni egy autoclub állomást vagy hasonló helyet ahol belövik a fénysugarakt irányba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3107 Dátum: 2005.10.04 kedd, 20:10:00 »

Szia!
Nagyon köszönöm az infót a xenonról, sokat segítettél.  
Én nemrég "kerültem" ide, a kíváncsiság miatt vagyok itt, a közeljövőben szeretnék vásárolni egy Mondeo III-at. Bár eddig is Fordom volt, de nemrég eladtam. Most gyűjtögetek mint a mókus ilyentájt. Autókereskedő ismerősöm ajánlott egy xenonos Ghiát, gondoltam utánanézek...Ma voltam a márkakereskedőnél, érdeklődésemre - ára/db - megkínált 45 rugóval, de máshol már 16,5 -ért is lenne. Bár azt hozzátették, elég hosszú élettartmú a xenon, a mechanikai sérülést nem bírja. Például szerintük, elég egy koccanás az autóval...
Mindenesetre mégegyszer köszi mindent, tovább "figyelek", minden okosság érdekel.
Szép estét, szia!
Szia!
Köszi a tapasztalatot, figyeltem erősen.
A 16.500.-as ár egy Autotunning boltban, és megtudtam,hogy Tungsram-töltésű a xenon.           ( Cikkszáma :53500 ) De ugyanott volt Hella-s 37-ért.
Üdv., és szép estét!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3108 Dátum: 2005.10.04 kedd, 21:12:00 »

Xide vagy oda, sokan nem veszik a fáradtságot, hogy elvigyék az autót valami műszaki állomásra, hogy beállíttassák tisztességesen fényszórókat. Rosszul világítanak a lámpák sebaj szereljünk bele illegálisan xenon-t. Haverral hétvégén befusizzuk és kész hurrá Sajnálják azt az 500Ft ot amiért beállítják rendesen és szétvakítanak mindenkit. A gyári fényszórókat elég gondosan megtervezték - ugyan MKI lámpája nem valami fényes, de ha rendesen be van állítva prímán lehet vele látni. MKIII nál meg fényárban uszik minden a kocsi előtt sima izzós megoldással is.  
Igy a tél előtt nem árt felkeresni egy autoclub állomást vagy hasonló helyet ahol belövik a fénysugarakt irányba.
en voltam beallittatni! amikor meglatta a mondit befonta a szemoldoket mert nagyon nem szeretik!:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3109 Dátum: 2005.10.04 kedd, 21:25:00 »

en voltam beallittatni! amikor meglatta a mondit befonta a szemoldoket mert nagyon nem szeretik!:))
A prizmákat szídta nekem is, de látott már ilyet és helyretekerte sec perc alatt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3110 Dátum: 2005.10.04 kedd, 21:26:00 »

Bocs Fiúk... Én, mint szakmabeli - bizton mondom - ne nyissatok vitát. A tűzoltók hidraulikus feszítője 650 bar-on vág ill. feszít. Ennek kevés autó áll ellent... Én ammondó vagyok: ha nincs gond - nincs mit díbolni. Ha baj van: azt hiszem a beszorultaknak "megváltás" az a 650 bar... Ja flex speciel nincs málházva a tűzoltókocsikon...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3111 Dátum: 2005.10.04 kedd, 21:50:00 »

ESU264,
 
nekem is xenon van a kocsiban, tényleg nem árt ha tisztában vagy az árakkal már csak a következő miatt sem.néhány héttel ezelőtt voltam egy vezetéstechnikai pályán a kocsival ahol kapott vizet rendesen(lehet hogy ennek később sem lesz jelentősége Smiley ) aztán másnap amikor hazafelé mentem feltűnt hogy mintha csak 1 pöttyöt hagynék az előttem haladó autón pedig általában kettőt szoktam ott látni.ne tudd meg mit izzadtam hazafelé a kocsiban miközben azt mormoltam magamban "csak biztosíték legyen, csak biztosíték legyen" Cheesy
aztán amikor hazaértem kocsival beálltam leállít lámpa leó, aztán 15 perccel később visszamentem megnézni a fránya biztosítékját, azért előtte felkapcsoltam és láss csodát mindketten tudták a dolgukat, minden úgy ment mint ahogyan hazafelé is kellett volna. ezt egyébként azóta még 2-3 alkalommal előadta az autó, minden alkalommal a baloldali xenon elfelejtett világítani, de aztán ahogyan jött a hiba magától el is tűnt. ennek lassan 2 hete azóta béke van.ja és az 16,5 az nem tűnik rossz árnak egyáltalán bár remélem sohanem kell senkinek elkérnie az illető elérhetőségét Cheesy
 
tapasztalt xenon-osok!!  
fáj az a xenon-nak ha ki-be kapcsolgatod? vagy tök8? úgyértem jobb ha egyszer bekapcsolod akkor menjen amíg meg nem érkezel vagy jógyerek módjára lakott területen le, azonkívül felkapcsolgatni?
Szerintem be fogja adni az unalmast, azért nem indul néha. Egyébként a xenon nem szereti a ki-be kapcsolást, sokkal jobb, ha folyamatosan világít.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3112 Dátum: 2005.10.05 szerda, 06:50:00 »

Szerintem be fogja adni az unalmast, azért nem indul néha. Egyébként a xenon nem szereti a ki-be kapcsolást, sokkal jobb, ha folyamatosan világít.
Angel köszi a biztatást Smiley még ha igaz akkor is
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3113 Dátum: 2005.10.05 szerda, 09:10:00 »

ESU264,
 
nekem is xenon van a kocsiban, tényleg nem árt ha tisztában vagy az árakkal már csak a következő miatt sem.néhány héttel ezelőtt voltam egy vezetéstechnikai pályán a kocsival ahol kapott vizet rendesen(lehet hogy ennek később sem lesz jelentősége Smiley ) aztán másnap amikor hazafelé mentem feltűnt hogy mintha csak 1 pöttyöt hagynék az előttem haladó autón pedig általában kettőt szoktam ott látni.ne tudd meg mit izzadtam hazafelé a kocsiban miközben azt mormoltam magamban "csak biztosíték legyen, csak biztosíték legyen" Cheesy
aztán amikor hazaértem kocsival beálltam leállít lámpa leó, aztán 15 perccel később visszamentem megnézni a fránya biztosítékját, azért előtte felkapcsoltam és láss csodát mindketten tudták a dolgukat, minden úgy ment mint ahogyan hazafelé is kellett volna. ezt egyébként azóta még 2-3 alkalommal előadta az autó, minden alkalommal a baloldali xenon elfelejtett világítani, de aztán ahogyan jött a hiba magától el is tűnt. ennek lassan 2 hete azóta béke van.ja és az 16,5 az nem tűnik rossz árnak egyáltalán bár remélem sohanem kell senkinek elkérnie az illető elérhetőségét Cheesy
 
tapasztalt xenon-osok!!  
fáj az a xenon-nak ha ki-be kapcsolgatod? vagy tök8? úgyértem jobb ha egyszer bekapcsolod akkor menjen amíg meg nem érkezel vagy jógyerek módjára lakott területen le, azonkívül felkapcsolgatni?
"jógyerek módjára lakott területen le"
 
Sztem Te rosszul tudod: az, hogy SAJNOS lakott területen még nem kötelező a lámpa az nem azt jeleti, hogy tilos
Inkább jógyerek módjára ott is kapcsold fel, illetve hagyd égve...:-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3114 Dátum: 2005.10.05 szerda, 12:59:00 »

Angel: köszi az infókat! Egyébként valami feszesség állításra nincs lehetőség? Szerintem az is segítene...
 
Petya hol vagy
Itt vagyok!
De ha sürgős ezen a számon elérsz: 30/219-2007
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3115 Dátum: 2005.10.05 szerda, 13:04:00 »

A xenon témához: az alatt a 42 eKm alatt, amióta nálam van a jelenlegi Mondeo-m, háromszor mentett meg a xenon az őzekkel való nemkívánatos találkozótól; egyrészt viszonylag messzire világít - a szembejövő vakítása nélkül -, másrészt - ahogy Zsoel is írta - nagyon szélesen világítja meg az út két szélét és pont ezért vettem észre a "lopakodó" őzikét.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3116 Dátum: 2005.10.05 szerda, 16:07:00 »

A xenon témához: az alatt a 42 eKm alatt, amióta nálam van a jelenlegi Mondeo-m, háromszor mentett meg a xenon az őzekkel való nemkívánatos találkozótól; egyrészt viszonylag messzire világít - a szembejövő vakítása nélkül -, másrészt - ahogy Zsoel is írta - nagyon szélesen világítja meg az út két szélét és pont ezért vettem észre a "lopakodó" őzikét.
Petya,
 
tényleg mi is lett R911 Xenon alakításából? Ugyan az a csatijka a Xenon -os lámpának mint a normálnak? Szintállítást utólag mennyire körülményes betenni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3117 Dátum: 2005.10.05 szerda, 16:23:00 »

A xenon témához: az alatt a 42 eKm alatt, amióta nálam van a jelenlegi Mondeo-m, háromszor mentett meg a xenon az őzekkel való nemkívánatos találkozótól; egyrészt viszonylag messzire világít - a szembejövő vakítása nélkül -, másrészt - ahogy Zsoel is írta - nagyon szélesen világítja meg az út két szélét és pont ezért vettem észre a "lopakodó" őzikét.
Egyetértek. Egy biztos: a következő autóimban BIZTOSAN lesz Xenon.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3118 Dátum: 2005.10.05 szerda, 17:14:00 »

Az utólagos xenon engem is érdekelne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3119 Dátum: 2005.10.05 szerda, 20:32:00 »

Üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni...
Xenon, mit kell róla tudni, típusa, élettartam, meg ha van valakinek tapasztalata, nagyon szívesen olvasnék róla!
Köszi!
ESU2 64: én július elején vásároltam a 2003-as Mondeo TDCi-met és már kezdettől fogva valami gyíkja van a Xenonnak. Történetesen a baloldali nem mindig gyújt be. Legrosszabb esetben 5 percig kellett ki-be kapcsolgatni, hogy működjön, de most például 3 napja mindig pöccre indul. A múltkor kiszedték a lámpatestet, azóta mintha kicsit jobban működne. Mindenesetre furcsának találom, hogy egy 2,5 éves autón már sz*rakodik a xenon.
 
A fényerejével és a színével abszolút elégedett vagyok, csak az a bajom, hogy a reflektorom nem xenon . Ha jól tudom, csak a legeslegújabb Mondeókat lehet bi-xenonnal kérni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3120 Dátum: 2005.10.05 szerda, 21:00:00 »

ESU2 64: én július elején vásároltam a 2003-as Mondeo TDCi-met és már kezdettől fogva valami gyíkja van a Xenonnak. Történetesen a baloldali nem mindig gyújt be. Legrosszabb esetben 5 percig kellett ki-be kapcsolgatni, hogy működjön, de most például 3 napja mindig pöccre indul. A múltkor kiszedték a lámpatestet, azóta mintha kicsit jobban működne. Mindenesetre furcsának találom, hogy egy 2,5 éves autón már sz*rakodik a xenon.
 
A fényerejével és a színével abszolút elégedett vagyok, csak az a bajom, hogy a reflektorom nem xenon . Ha jól tudom, csak a legeslegújabb Mondeókat lehet bi-xenonnal kérni.
srac, nekünk akkor közös a problémánk sajnos. nálam is dettó ez a helyzet a bal oldali lámpával, különbség annyi hogy én feladtam a ki-be kapcsolgatást, mert ahogy Angel is írta nem komálja, másrészről nekem még nem jött be egyszer sem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3121 Dátum: 2005.10.05 szerda, 21:26:00 »

srac, nekünk akkor közös a problémánk sajnos. nálam is dettó ez a helyzet a bal oldali lámpával, különbség annyi hogy én feladtam a ki-be kapcsolgatást, mert ahogy Angel is írta nem komálja, másrészről nekem még nem jött be egyszer sem.
Nekem több forrásból (szerviz, Mondisok) is azt tanácsolták, hogy ha ilyen probléma van, akkor először csak a helyzetjelzőt kell bekapcsizni, majd várni 5 másodpercet és csak aztán rádobni a rendes világítást. Úgy tűnik ez segít, de még mindig nem 100 százalékos.
 
Azt írod, hogy feladtad a ki-be kapcsolgatást - de akkor hogy közlekecc? Főleg este, pláne, hogy pont a baloldali nem ég.  
 
Engem egyébként napközben is zavar, ha látom az előttem lévő autón tükröződve, hogy csak az egyik ég. Ilyenkor az jár a fejemben, hogy a többi autós azt gondolja rólam: ˝puccos kocsi xenonnal, de a balféknak csak az egyik oldalon ég a lámpája˝.
 
Na mindegy, szóval zavar a dolog. Két lehetőség van ugyebár: vagy az izzó rossz, vagy a nagyfeszültségű elektronika. Petya ötlete volt, hogy meg kellene cserélni a két xenon izzót, így kiderülne, hogy azzal van-e gáz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3122 Dátum: 2005.10.05 szerda, 22:13:00 »

Nekem több forrásból (szerviz, Mondisok) is azt tanácsolták, hogy ha ilyen probléma van, akkor először csak a helyzetjelzőt kell bekapcsizni, majd várni 5 másodpercet és csak aztán rádobni a rendes világítást. Úgy tűnik ez segít, de még mindig nem 100 százalékos.
 
Azt írod, hogy feladtad a ki-be kapcsolgatást - de akkor hogy közlekecc? Főleg este, pláne, hogy pont a baloldali nem ég.  
 
Engem egyébként napközben is zavar, ha látom az előttem lévő autón tükröződve, hogy csak az egyik ég. Ilyenkor az jár a fejemben, hogy a többi autós azt gondolja rólam: ˝puccos kocsi xenonnal, de a balféknak csak az egyik oldalon ég a lámpája˝.
 
Na mindegy, szóval zavar a dolog. Két lehetőség van ugyebár: vagy az izzó rossz, vagy a nagyfeszültségű elektronika. Petya ötlete volt, hogy meg kellene cserélni a két xenon izzót, így kiderülne, hogy azzal van-e gáz.
Nekem is van vele néha ilyen bajom az utóbbi időben. Én viszont az akkura gyanakszom, mert csak hidegben, illetve akkor csinálja ezt, ha napokig nem közlekedtem világosban. Végülis az akku lehúzott már 136 ezer kilométert, 80 százalékban sötétben, mindezt végig csillaggarázsban (ideértve a négy telet is). Melegben, illetve sok pilács nélküli közlekedés után egyből világít.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3123 Dátum: 2005.10.05 szerda, 22:15:00 »

hogy a többi autós azt gondolja rólam: ˝puccos kocsi xenonnal, de a balféknak csak az egyik oldalon ég a lámpája˝
 
Helyzetfelismerés ennél pontosabb nem is lehetne:-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3124 Dátum: 2005.10.05 szerda, 23:32:00 »

Petya,
 
tényleg mi is lett R911 Xenon alakításából? Ugyan az a csatijka a Xenon -os lámpának mint a normálnak? Szintállítást utólag mennyire körülményes betenni?
Egy délután alatt sikerült beépíteni, ugyanis a csati még véletlenül sem egyezik - bár a jobb oldalit majdnem meg lehet csinálni, hogy olyan legyen, mint a gyári - , így elég sokat kellett forrasztani. A másik dolog, ami csak a beszerelés után derült ki: teljesen más a xenon-os Mondeo kábel-korbácsa, mint a hagyományos fényszórósé illetve három biztosítékot nagyobbra kellett cserélni a xenon nagyobb induló áramfelvétele miatt.
Sajnos a szintállítás maradt kézinek: drága és körülményes az automatikus állítás beszerelése.
 
És a xenon tényleg érzékeny a leeső akku feszültségre: mivel a xenon-hoz eredetileg vastagab vezeték megy, mint a sima fényszóróhoz, így a véknyabb vezeték miatt az akkutól TÁVOLABB eső xenon - azaz a jobb oldali - nem gyújt be, ha alacsony a feszültség.
 
Egyébként már Karesz kollega is megkeresett xenon beépítés ügyben.
 
Rendőnygurtni!
 
A fenti dolgok a gyári xenon lámpa(!) beépítésre vonatkoznak. Ott ahol az eredit lámpába kerül be a xenon-cső és az elektronika, arról nincs tapasztalatom.
 
Srác!
 
Tessék csak kipróbálni az ötletemet!
Egyébként miért kerestél?
 
Balu!
 
Ha nálad is a jobb oldali sz@rakodik, akkor lásd feljebb. Ha bal, akkor lásd Srác-nak írt válaszom.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3125 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 08:39:00 »

ESU2 64: én július elején vásároltam a 2003-as Mondeo TDCi-met és már kezdettől fogva valami gyíkja van a Xenonnak. Történetesen a baloldali nem mindig gyújt be. Legrosszabb esetben 5 percig kellett ki-be kapcsolgatni, hogy működjön, de most például 3 napja mindig pöccre indul. A múltkor kiszedték a lámpatestet, azóta mintha kicsit jobban működne. Mindenesetre furcsának találom, hogy egy 2,5 éves autón már sz*rakodik a xenon.
 
A fényerejével és a színével abszolút elégedett vagyok, csak az a bajom, hogy a reflektorom nem xenon . Ha jól tudom, csak a legeslegújabb Mondeókat lehet bi-xenonnal kérni.
Mondeóban van bi-xenon? Szerinem az újban sincs.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3126 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 09:50:00 »

Egy délután alatt sikerült beépíteni, ugyanis a csati még véletlenül sem egyezik - bár a jobb oldalit majdnem meg lehet csinálni, hogy olyan legyen, mint a gyári - , így elég sokat kellett forrasztani. A másik dolog, ami csak a beszerelés után derült ki: teljesen más a xenon-os Mondeo kábel-korbácsa, mint a hagyományos fényszórósé illetve három biztosítékot nagyobbra kellett cserélni a xenon nagyobb induló áramfelvétele miatt.
Sajnos a szintállítás maradt kézinek: drága és körülményes az automatikus állítás beszerelése.
 
És a xenon tényleg érzékeny a leeső akku feszültségre: mivel a xenon-hoz eredetileg vastagab vezeték megy, mint a sima fényszóróhoz, így a véknyabb vezeték miatt az akkutól TÁVOLABB eső xenon - azaz a jobb oldali - nem gyújt be, ha alacsony a feszültség.
 
Egyébként már Karesz kollega is megkeresett xenon beépítés ügyben.
 
Rendőnygurtni!
 
A fenti dolgok a gyári xenon lámpa(!) beépítésre vonatkoznak. Ott ahol az eredit lámpába kerül be a xenon-cső és az elektronika, arról nincs tapasztalatom.
 
Srác!
 
Tessék csak kipróbálni az ötletemet!
Egyébként miért kerestél?
 
Balu!
 
Ha nálad is a jobb oldali sz@rakodik, akkor lásd feljebb. Ha bal, akkor lásd Srác-nak írt válaszom.
Petya, ki fogom próbálni! Csak azért kerestelek egyébként, mert volt valami zörej a motortérben (írtam is korábban) és nem tudtam beazonosítani, de most mintha megszűnt volna. Na majd kiderül...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3127 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 10:40:00 »

Egy délután alatt sikerült beépíteni, ugyanis a csati még véletlenül sem egyezik - bár a jobb oldalit majdnem meg lehet csinálni, hogy olyan legyen, mint a gyári - , így elég sokat kellett forrasztani. A másik dolog, ami csak a beszerelés után derült ki: teljesen más a xenon-os Mondeo kábel-korbácsa, mint a hagyományos fényszórósé illetve három biztosítékot nagyobbra kellett cserélni a xenon nagyobb induló áramfelvétele miatt.
Sajnos a szintállítás maradt kézinek: drága és körülményes az automatikus állítás beszerelése.
 
És a xenon tényleg érzékeny a leeső akku feszültségre: mivel a xenon-hoz eredetileg vastagab vezeték megy, mint a sima fényszóróhoz, így a véknyabb vezeték miatt az akkutól TÁVOLABB eső xenon - azaz a jobb oldali - nem gyújt be, ha alacsony a feszültség.
 
Egyébként már Karesz kollega is megkeresett xenon beépítés ügyben.
 
Rendőnygurtni!
 
A fenti dolgok a gyári xenon lámpa(!) beépítésre vonatkoznak. Ott ahol az eredit lámpába kerül be a xenon-cső és az elektronika, arról nincs tapasztalatom.
 
Srác!
 
Tessék csak kipróbálni az ötletemet!
Egyébként miért kerestél?
 
Balu!
 
Ha nálad is a jobb oldali sz@rakodik, akkor lásd feljebb. Ha bal, akkor lásd Srác-nak írt válaszom.
Petya,
 
akkor én azt hiszem maradok a normál világításnál. Smiley Állítólag így nagyon b@szogatják az embert, ha nincs szintállítás + mosó.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3128 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 12:30:00 »

haj,
 
kerdes....
 
Van itt melohelyen egy festo, aki ma megtalalt es elsirta panaszat.... Vett egy MKIII 1.8as Mondellat, es olyan baja van, hogy hideg motornal rangat. 10-15perc utan meg mar tokeletes a verda. A szelecky-nel vette a verdat allitolag 69e km-rel. Nah ez mar gyanus vot, mert eza 69e km ma elegge slagergyanus szam. Nah mind1. Ahova hordta szervizbe ott nem tudtak rajta segiteni. Csereltek mar gyertyakat is, de nem javult a helyzet. Van valakinek valami otlete ? Most hetvegen fog uzemanyag szurot cserelni, hatha...
Mas hibai is vannak/voltak:
Hatso fekek valamiert tulmelegednek. Erre sem talatak megoldast. Esetleg valakinek valami otlete ? 2x is kitakaritottak, es most mintha... de lehet, hogy megse, szal fene tudja, lehet megoldotott eza problem. Aze ha valakinek van valami otlete, ne kimeljen !
Masik gond az volt, hogy az ekszijfesziot belevert a blokkba !? Kicsereltek, most jo. Vegulis hosszas beszelgetes utan kiderult, hogy nincs akkora baj, mint ahogy a tulaj ezt beallitotta eloszor, de a hulyeje mar azon gondolkodik, hogy eladja mert rangat, pedig meg van vele elegedve, teccik neki stb. ! Ha mondom aze nehogy eladja mar, foleg ha teccik neki a verda.
Egyebkent gyanitom, hogy aza 69e km nemis 69e. Nade ezaz en sajat velemenyem.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3129 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 12:35:00 »

jah, meg valami....
 
A sajat verdamnal tapasznyaltam...nagyon ritkan jon elo, foleg, mikor meg hideg az egesz szerkezet. A gond az, hogy neha nehezen lehet betolni a fokozatokba. De azt vettem eszre, hogyha  akkor elengedem a kuplungot es utana ujra benyomom akkor mar jo. Lehet nem minden esetben emel ki tokeletesen ? Nem evszes a dolog, mert viszonylag pici ilyenkor az ellenero, es ritkan jon elo, de azert jobb megelozni a bajt. szerintetek mi lehet a gond ?
155e km van a verdaban. Egyebkent szepen jar a valto, es bratom, aki joval tpaasztaltabb autok teren nem is vette eszre a jelenseget. Lehet ez normalis, csak mar megint ram tort a paranoia ? Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3130 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 12:37:00 »

sot, inkabb 3-4es fokozatnal tapasztaltam ezt a jelenseget Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3131 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 12:37:00 »

jah, altalaban 2-3-as fkokzatba nehezebb betenni, de csak mindig 1x jon elo a problema azis csak ritkan, es miutankicsit nagyobb erovel berakom akkor mar konnyen megy ugyan abba a fokozatba.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3132 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 12:38:00 »

lehet nem vagyok elegge hatarozott ? Vagy megsem ?  
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3133 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 13:06:00 »

zacci,
 
az enyem is produkalja közben ezt a jelenseget, bar nalam inkabb a 4. es 5. fokozatban. ilyenkor egy pillanatra vissza huzom a vkart es mar be is veszi mint a vaj (kumplungolassal is mükszik, de tovabb tart:)). heti 1x max 2x csinalja ugy durvan 1000km-en. ja, 144.000-en all a mutato.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3134 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 13:21:00 »

timchy,
 
ahum, tehat ezexerint nem egyedi a problemam.
Szerintetek egy valto olaj csere orvoslhatja a problemat ? Ugyis hamarosan szervizbe kell vinnem a kicsiket es akkor minden folyekonyat ki szeretnek csereltetni rajta, moci olaj, fek olaj, valto olaj...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3135 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 13:31:00 »

sot, inkabb 3-4es fokozatnal tapasztaltam ezt a jelenseget Cool
Az enyém is tud ilyet
Hármasba nehezebb bepakolni - néha akadozva veszi csak be, és előfordult, hogy visszadobta - bár lehet, hogy akkor én voltam a béna...
De ennyiszer nem lehetek béna...
 
Szóval ha megszületik a magyarázat, vagy esetleg a megoldás, engem is érdekel
 
én 123e km-nél tartok (vagyis a kocsi...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3136 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 13:51:00 »

Sziasztok!
 
Ha minden jól megy, akkor a hét végén én is boldog Mondeo MK3 (2002) tulaj leszek. Szerintetek érdemes plusz védelmi eszközöket belerakni? (immo, sebváltózár, stb.) Van valamelyikőtöknek kapcsolási rajza ehhez a járgányhoz? Létezik Blau TravelPilot rádióhoz magyar térkép?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3137 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 13:59:00 »

Muppet,
 
Eloszoris gratula a verdahoz ! Immo van benne gyarilag ! ES szerintem nem egy kelendo peldany a mondella (hal istennek). Amire figyelj oda, azaz ajto rohadas ! ugye van szerviz konyve a verdanak ? Van rola kep ? hany km van benne ? benyas vagy diiizel ? Felszereltseg ? Ugye nem kerdezek sokat ? Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3138 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:00:00 »

zoldkutya, timchy,
 
nuh akko mar 3man vagyunk Cool Esetleg meg valaki ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3139 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:02:00 »

Sziasztok!
 
Ha minden jól megy, akkor a hét végén én is boldog Mondeo MK3 (2002) tulaj leszek. Szerintetek érdemes plusz védelmi eszközöket belerakni? (immo, sebváltózár, stb.) Van valamelyikőtöknek kapcsolási rajza ehhez a járgányhoz? Létezik Blau TravelPilot rádióhoz magyar térkép?
ha, nem automata, szerintem elég egy váltózár meg hogy semmit ne hagyj az utastérben. ritkán viszik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3140 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:11:00 »

Muppet,
 
Eloszoris gratula a verdahoz ! Immo van benne gyarilag ! ES szerintem nem egy kelendo peldany a mondella (hal istennek). Amire figyelj oda, azaz ajto rohadas ! ugye van szerviz konyve a verdanak ? Van rola kep ? hany km van benne ? benyas vagy diiizel ? Felszereltseg ? Ugye nem kerdezek sokat ? Cool
2.0 TDCI 130LE Ghia, 107.000 km, szervizkönyv, gyári vonóhorog, tolatóradar, ESP, Navi rádió (ami ugye mit ér a magyar térkép nélkül) + CD tár, tempomat. Asszem ennyi a Ghia cuccokon felül...
 
Írtátok korábban, hogy a váltózárat nem érdemes, mert kiakasztják a rudazatot és irány 2-ben a világvége. Ennyire "könnyű" kiakasztani?
 
De, sokat kérdezel, de erre van ez a fórum, nem?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3141 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:12:00 »

haj,
 
kerdes....
 
Van itt melohelyen egy festo, aki ma megtalalt es elsirta panaszat.... Vett egy MKIII 1.8as Mondellat, es olyan baja van, hogy hideg motornal rangat. 10-15perc utan meg mar tokeletes a verda. A szelecky-nel vette a verdat allitolag 69e km-rel. Nah ez mar gyanus vot, mert eza 69e km ma elegge slagergyanus szam. Nah mind1. Ahova hordta szervizbe ott nem tudtak rajta segiteni. Csereltek mar gyertyakat is, de nem javult a helyzet. Van valakinek valami otlete ? Most hetvegen fog uzemanyag szurot cserelni, hatha...
Mas hibai is vannak/voltak:
Hatso fekek valamiert tulmelegednek. Erre sem talatak megoldast. Esetleg valakinek valami otlete ? 2x is kitakaritottak, es most mintha... de lehet, hogy megse, szal fene tudja, lehet megoldotott eza problem. Aze ha valakinek van valami otlete, ne kimeljen !
Masik gond az volt, hogy az ekszijfesziot belevert a blokkba !? Kicsereltek, most jo. Vegulis hosszas beszelgetes utan kiderult, hogy nincs akkora baj, mint ahogy a tulaj ezt beallitotta eloszor, de a hulyeje mar azon gondolkodik, hogy eladja mert rangat, pedig meg van vele elegedve, teccik neki stb. ! Ha mondom aze nehogy eladja mar, foleg ha teccik neki a verda.
Egyebkent gyanitom, hogy aza 69e km nemis 69e. Nade ezaz en sajat velemenyem.
Lambdaszonda?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3142 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:14:00 »

2.0 TDCI 130LE Ghia, 107.000 km, szervizkönyv, gyári vonóhorog, tolatóradar, ESP, Navi rádió (ami ugye mit ér a magyar térkép nélkül) + CD tár, tempomat. Asszem ennyi a Ghia cuccokon felül...
 
Írtátok korábban, hogy a váltózárat nem érdemes, mert kiakasztják a rudazatot és irány 2-ben a világvége. Ennyire "könnyű" kiakasztani?
 
De, sokat kérdezel, de erre van ez a fórum, nem?
Hát, ha van idejük, akkor mindent elvisznek, de egy forgalmas helyen főleg, ahol nem is férnek hozzá, ott inkább tovább állnak. Tudtommal a sufni kapcsoló után ez a második riasztó dolgog a tolvajok számára...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3143 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:17:00 »

2.0 TDCI 130LE Ghia, 107.000 km, szervizkönyv, gyári vonóhorog, tolatóradar, ESP, Navi rádió (ami ugye mit ér a magyar térkép nélkül) + CD tár, tempomat. Asszem ennyi a Ghia cuccokon felül...
 
Írtátok korábban, hogy a váltózárat nem érdemes, mert kiakasztják a rudazatot és irány 2-ben a világvége. Ennyire "könnyű" kiakasztani?
 
De, sokat kérdezel, de erre van ez a fórum, nem?
"Írtátok korábban, hogy a váltózárat nem érdemes, mert kiakasztják a rudazatot és irány 2-ben a világvége. Ennyire "könnyű" kiakasztani?" - ebben nem hiszek.
 
De, ha még valamit szeretnél enle, akkor az enyémben ez van: www.microlib.hu/mobilgp
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3144 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:19:00 »

Hát, ha van idejük, akkor mindent elvisznek, de egy forgalmas helyen főleg, ahol nem is férnek hozzá, ott inkább tovább állnak. Tudtommal a sufni kapcsoló után ez a második riasztó dolgog a tolvajok számára...
Joe,
 
a plusz immo pont a sufni kapcsoló "profi" megoldása lenne. Ehhez kellene a kapcs. rajz...
 
Lambdaszonda!?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3145 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:19:00 »

Hát, ha van idejük, akkor mindent elvisznek, de egy forgalmas helyen főleg, ahol nem is férnek hozzá, ott inkább tovább állnak. Tudtommal a sufni kapcsoló után ez a második riasztó dolgog a tolvajok számára...
Hát nem tudom. Az én "ex" autómat  egy elég forgalmas helyen vitték el váltózárastul. Sad
 
Van valakinek tapasztalata a GPS-es risztókról?
 
Üdv,
Péter
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3146 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:24:00 »

Joe,
 
a plusz immo pont a sufni kapcsoló "profi" megoldása lenne. Ehhez kellene a kapcs. rajz...
 
Lambdaszonda!?
A lambdaszonda nem neked ment!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3147 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:30:00 »

2.0 TDCI 130LE Ghia, 107.000 km, szervizkönyv, gyári vonóhorog, tolatóradar, ESP, Navi rádió (ami ugye mit ér a magyar térkép nélkül) + CD tár, tempomat. Asszem ennyi a Ghia cuccokon felül...
 
Írtátok korábban, hogy a váltózárat nem érdemes, mert kiakasztják a rudazatot és irány 2-ben a világvége. Ennyire "könnyű" kiakasztani?
 
De, sokat kérdezel, de erre van ez a fórum, nem?
én a biztonság kedvéért azért rakattam bele egy másik immo-t is, amúgy ha találsz megoldást (sajnos nem valószínű) a blaupunkt travel dologban akkor szólj lszi mert enyémben is ez van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3148 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:35:00 »

Nekem speciel egy Defend Lock váltózár + egy egyedi, rejtett indításgátló van az autómban, ami azért elég nagy biztonságot jelent. Ja és még plusz egy kamu LED, ami csak úgy villog magában, ha nem jár a motor
 
De azon az első héten, amíg még semmi védelem sem volt az autómban, igen csak izzadtam, amikor magára kellett hagynom a városban az autót...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3149 Dátum: 2005.10.06 csütörtök, 14:39:00 »

Nekem speciel egy Defend Lock váltózár + egy egyedi, rejtett indításgátló van az autómban, ami azért elég nagy biztonságot jelent. Ja és még plusz egy kamu LED, ami csak úgy villog magában, ha nem jár a motor
 
De azon az első héten, amíg még semmi védelem sem volt az autómban, igen csak izzadtam, amikor magára kellett hagynom a városban az autót...
hali, srác.
 
indulok csepelre, van ott egy másik cég is ahol megnézem a kerekeinket, jól vannak-e.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.