Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 01:14:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 751 752 753 754 755 756 757 [758] 759 760 761 762 763 764 765 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21483120 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #37850 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 22:17:17 »

ne szerelőnek szólj hanem valakinek innen a fórumról ki segít és utána meglátod mi az előnye és nem lesz hátránya.Több friss levegőt kap a motor.

Ha a holnapi meeting nem hoz eredményt, tuti innen kérek segítséget.. Lejtőn alig bírtam felmenni, egyesbe bírt csak felkapaszkodni ott, ahol máskor vígan harmadikban döcögött..
Nekem csak az a furcsa, hogy kuplung, lendkerék csere előtt nem volt gond az EGR-rel, és utána meg igen?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #37851 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 22:49:53 »

Tisztellt Fórumtárs!
Olvasd el a Wikiben a turbó rendszer átalakitáa I-II cikket. wave
Tisztelettel László!

Az miről szól? Úgy látszik, van még mit tanulnom nekem is... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #37852 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 22:51:01 »

Ennyiről indultam én is de egy kis alku meg ismeretség és 28500ft lett a vége.És ez 2 éve volt.

Most 29500, 74 Ah, Bosch Silver S4. Küldjön PÜ-t, akit érdekel. Wink

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #37853 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 22:51:59 »

Sziasztok, apósom mondijánál szervógondok jöttek elő. alapjáraton kinyomja az olajat a tartályból a kupaknál, meg a hangja is elég furcsa. Valaki találkozott már hasonlóval? mivel kezdjük a cserélgetést? 2002 d6ba
köszönöm a segítségeteket.


Dugulás lehet a csőben. Sürgősen meg kellene nézni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #37854 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 22:53:47 »

Nem füstöl, és most hívtam fel a szerelőt, ő azt mondja, minden jól lett visszarakva.. Hát valami azért nem stimmel, mert gyalog gyorsabb vagyok 100on..

Azt azért nem hiszem, de ha van egy Bluetooth ODB modul meg egy Torque egy Android telefonon, menet küzben meg lehetne nézni egy-két érdekes adatot. Ha Bp. III. Rómaifürdő nincs túl messze neked, dobj egy PÜ-t, megbeszélhetjük a hétvégén valamikor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37855 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:03:02 »

Ha a holnapi meeting nem hoz eredményt, tuti innen kérek segítséget.. Lejtőn alig bírtam felmenni, egyesbe bírt csak felkapaszkodni ott, ahol máskor vígan harmadikban döcögött..
Nekem csak az a furcsa, hogy kuplung, lendkerék csere előtt nem volt gond az EGR-rel, és utána meg igen?

Nem csúszik a kuplung?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #37856 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:14:39 »

Azt azért nem hiszem, de ha van egy Bluetooth ODB modul meg egy Torque egy Android telefonon, menet küzben meg lehetne nézni egy-két érdekes adatot. Ha Bp. III. Rómaifürdő nincs túl messze neked, dobj egy PÜ-t, megbeszélhetjük a hétvégén valamikor.

AndyA

Ment egy pü, előre is köszönöm!
Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #37857 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:18:46 »

Nem csúszik a kuplung?

Nekem is ez volt az első, amire gondoltam, mikor öcsém jelezte a problémát, hogy nincs benne erő, de elég feszesen fog, nekem elsőre nem ez tűnik a hibának. Bár mivel nem volt még soha rendesen működő Mondeom, ki tudja milyennek kéne lennie  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37858 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 23:22:50 »

Nekem is ez volt az első, amire gondoltam, mikor öcsém jelezte a problémát, hogy nincs benne erő, de elég feszesen fog, nekem elsőre nem ez tűnik a hibának. Bár mivel nem volt még soha rendesen működő Mondeom, ki tudja milyennek kéne lennie  vigyor3

Könnyen kipróbálhatod... mész 3-ban, 2000-es fordulat. Padlógáz... ha a fordulatszám is olyan lassan emelkedik, mint a sebesség, akkor nem csúszik.
Ha nincs vészüzemben a verda, akkor vagy nem kap üzemanyagot (levegős, nem megy az AC), vagy nincs tnyomás. Márpedig valamit nem raktak vissza...
Hátha van hibakód.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37859 Dátum: 2012.06.15 péntek, 06:55:36 »

Az miről szól? Úgy látszik, van még mit tanulnom nekem is... Smiley

AndyA
Kedves Endre!
A Ford által gyártott, gyatra minősgű, turbócsöveinek, kiváltásáról és az ezzel kapcsolatos tapasztalatokról szól(nem a FORG szettel) fotókkal ilusztrálva. wave
Tisztelettel László
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.15 péntek, 07:10:28 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37860 Dátum: 2012.06.15 péntek, 06:59:38 »

Pontosan. Nekem volt ilyen. És folyamatosan nyomta ki az olajat. Mindig csak egy kicsit, mintha repedt lett volna a tartály.

Dugulás lehet a csőben. Sürgősen meg kellene nézni.

AndyA
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #37861 Dátum: 2012.06.15 péntek, 07:02:12 »

Dugulás lehet a csőben. Sürgősen meg kellene nézni.

AndyA

Van valakinek valami szerelési útmutatója?  worship
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
dhnet
Vendég
« Új hozzászólás #37862 Dátum: 2012.06.15 péntek, 12:13:29 »

Sziasztok!


Sajnos  mai tapasztalat, szerettem volna feltölteni az ablakmosót, de a kulcs elfordítására nem nyílik a motorháztető, mindkét kulccsal próbáltam, elfordítottam balra, jobbra de nem nyílik. Valakinek tapasztalat? esetleg hogy tudom kinyitni? Zárcsere kell e vagy mi lehet?
Naplózva
Rick25
Vendég
« Új hozzászólás #37863 Dátum: 2012.06.15 péntek, 12:56:36 »

Szia! ha a 2001 környéki toledora gondoltál (leon sedan verziója) akkor javaslom, ülj be hátra abba egyszer, és soha többet eszedbe sem fog jutni  vigyor3

Ismerem a problémát, bár nem tudom mennyire durva mert még nem próbáltam...  vigyor3
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #37864 Dátum: 2012.06.15 péntek, 12:57:48 »

Ismerem a problémát, bár nem tudom mennyire durva mert még nem próbáltam...  vigyor3

Én beférek még magam mögé,és 180 centi vagyok...Smiley Igaz nekem nem széria a Leonom...Kicsit mélyített ülések vannak benne Wink

De ez már erősen OFF Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.15 péntek, 13:01:09 írta Nika91127 » Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #37865 Dátum: 2012.06.15 péntek, 13:10:33 »

Na éljen...Ez már ON téma...Anyám most hív,hogy jönne Pécsre Mondeoval,de leállt neki a lámpánál és valami narancssárga izé villog/világít a fordulatszámmérő mellett. Gondolom az izzításjelző villoghat. Szerintetek mi lehet a baj? CMP-jeladó? A tippeket előre is köszi Smiley
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #37866 Dátum: 2012.06.15 péntek, 13:30:40 »

Na éljen...Ez már ON téma...Anyám most hív,hogy jönne Pécsre Mondeoval,de leállt neki a lámpánál és valami narancssárga izé villog/világít a fordulatszámmérő mellett. Gondolom az izzításjelző villoghat. Szerintetek mi lehet a baj? CMP-jeladó? A tippeket előre is köszi Smiley

(Az nem a kifogyott a benzin? Smiley )
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #37867 Dátum: 2012.06.15 péntek, 13:31:23 »

(Az nem a kifogyott a benzin? Smiley )

A dízel Mondeoból? Hát nem tudom...Cheesy Azért azt csak felismerné...
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37868 Dátum: 2012.06.15 péntek, 13:38:32 »

Sziasztok!


Sajnos  mai tapasztalat, szerettem volna feltölteni az ablakmosót, de a kulcs elfordítására nem nyílik a motorháztető, mindkét kulccsal próbáltam, elfordítottam balra, jobbra de nem nyílik. Valakinek tapasztalat? esetleg hogy tudom kinyitni? Zárcsere kell e vagy mi lehet?
Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban találsz róla javitási cikket. wave
Tisztelettel Lászó!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
dhnet
Vendég
« Új hozzászólás #37869 Dátum: 2012.06.15 péntek, 13:43:49 »

Tisztelt Fórumtárs!
A FAQ topikban találsz róla javitási cikket. wave
Tisztelettel Lászó!

Javítást találtam, csak azt nem, hogy most, hogy nyissam ki Smiley azt is olvastam a műanyag távtartóval lesz a gond valószínű
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.15 péntek, 13:52:01 írta dhnet » Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #37870 Dátum: 2012.06.15 péntek, 13:54:19 »

Könnyen kipróbálhatod... mész 3-ban, 2000-es fordulat. Padlógáz... ha a fordulatszám is olyan lassan emelkedik, mint a sebesség, akkor nem csúszik.
Ha nincs vészüzemben a verda, akkor vagy nem kap üzemanyagot (levegős, nem megy az AC), vagy nincs tnyomás. Márpedig valamit nem raktak vissza...
Hátha van hibakód.

Na meglestem. A fordulatszám is baromi lassan megy fel - erőtlen az egész.
Szerelő átnézte, rendesen visszatett mindent, holnap tesszük rá gépre. Ő az EGR-re gyanakszik, de majd gép után arra számít, okosabb(ak) lesz(ünk).
Megöl ez az autó..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37871 Dátum: 2012.06.15 péntek, 14:17:02 »

Na meglestem. A fordulatszám is baromi lassan megy fel - erőtlen az egész.
Szerelő átnézte, rendesen visszatett mindent, holnap tesszük rá gépre. Ő az EGR-re gyanakszik, de majd gép után arra számít, okosabb(ak) lesz(ünk).
Megöl ez az autó..

Nem egr lesz ez... vagy szökik a tnyomás, vagy nincs is, pl valami nincs visszadugva. Vagy levegős az üa rencer, vagy nem megy az AC.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37872 Dátum: 2012.06.15 péntek, 15:27:58 »

Na meglestem. A fordulatszám is baromi lassan megy fel - erőtlen az egész.
Szerelő átnézte, rendesen visszatett mindent, holnap tesszük rá gépre. Ő az EGR-re gyanakszik, de majd gép után arra számít, okosabb(ak) lesz(ünk).
Megöl ez az autó..
Lehet sokaknak hülyén hangzik de DOMESL is így járt.Véletlenül nemhagytak bent valamit vagy belement a légszürő csövébe és eltömődött a járat s nem kap elég levegőt???Azért kérdem mert a mikor szerelték nem szedték le és esetleg ronggyal a csövet eltömítették és véletlenül összerakáskor bent maradt.??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #37873 Dátum: 2012.06.15 péntek, 15:39:14 »

Mi a teendő, ha a klímámat nem lehet szagtalanítani? Próbáltam már a habos megoldást, közvetlenül az elpárologtatóra fújva a cuccot, az utastérben elhelyezhető sprayt, és az ózonos tisztítást. Egyik se hozott eredményt, még mindig büdös. Aki az ózonos tisztítást csinálta azt mondta, hogyha ez sem segít, akkor csak a hűtő, elpárologtató cseréje (esetleg alapos tisztítása) fogja megoldani, aminek a hozzáféréséhez szét kell bontani az egész műszerfalat... A dolog csak azért érdekes, mert minden évben tisztítottam a klímát és cseréltem a pollenszűrőt, szóval nem egy elhanyagolt rendszerről van szó...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #37874 Dátum: 2012.06.15 péntek, 15:40:02 »

Szia,

nekem is cserére szorul. Sikerült valahol hozzájutni, hol mennyiért?

Sziasztok,

Kesztyűtartó zárja/kilincse megadta magát a napokban, cserére szorul, tudtok mondani nekem olyan bontót ahol találok?


Köszi

Tomi
Naplózva
dhnet
Vendég
« Új hozzászólás #37875 Dátum: 2012.06.15 péntek, 15:41:54 »

Szia,

nekem is cserére szorul. Sikerült valahol hozzájutni, hol mennyiért?


Szia!

Keresd    Motorcraft vagy mk2 -őt.

Üdv
Pali
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #37876 Dátum: 2012.06.15 péntek, 16:34:13 »

Mi a teendő, ha a klímámat nem lehet szagtalanítani? Próbáltam már a habos megoldást, közvetlenül az elpárologtatóra fújva a cuccot, az utastérben elhelyezhető sprayt, és az ózonos tisztítást. Egyik se hozott eredményt, még mindig büdös. Aki az ózonos tisztítást csinálta azt mondta, hogyha ez sem segít, akkor csak a hűtő, elpárologtató cseréje (esetleg alapos tisztítása) fogja megoldani, aminek a hozzáféréséhez szét kell bontani az egész műszerfalat... A dolog csak azért érdekes, mert minden évben tisztítottam a klímát és cseréltem a pollenszűrőt, szóval nem egy elhanyagolt rendszerről van szó...
Hmm.. elgondolkoztató. Amíg eszembe sem jutott klímát tisztíttatni semmi szag nem volt nálam se. Oszt mivel van kisgyerek mondom legyen tisztítás fertőtlenítés. Azóta ha kikapcsolom olyan szaga van mind ha beleállt volna fél lábszár büdös zoknival a járataiba. Céges off autóba amióta létezik "98" azóta nem volt klíma tisztítva, szagtalan, és még senki nem pusztúlt bele az állítólagos bacitengerbe amit kinyom.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37877 Dátum: 2012.06.15 péntek, 16:44:57 »

Hmm.. elgondolkoztató. Amíg eszembe sem jutott klímát tisztíttatni semmi szag nem volt nálam se. Oszt mivel van kisgyerek mondom legyen tisztítás fertőtlenítés. Azóta ha kikapcsolom olyan szaga van mind ha beleállt volna fél lábszár büdös zoknival a járataiba. Céges off autóba amióta létezik "98" azóta nem volt klíma tisztítva, szagtalan, és még senki nem pusztúlt bele az állítólagos bacitengerbe amit kinyom.

Off autóban naálam dettó uez volt. semmi szaga nem volt kitisztítottam rendesen a járatokat, mindent habos spray-vel, persze a pollenszűrőt is cseréltem, utána klíma bekapcsoláskor egy jó 15-20 mp-ig olyan büdös volt, majdnem elhánytam magam. Erre vettem egy utasteres spray-t, az sem segített. Elvittem egy klímás haveromhoz, ő is kitisztította, na uolyan büdös volt bekapcsolás után. Mondtam neki,h  tisztítás előtt semmi szaga nem volt, erre annyit mondott, h nem érti...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #37878 Dátum: 2012.06.15 péntek, 16:49:47 »

Off autóban naálam dettó uez volt. semmi szaga nem volt kitisztítottam rendesen a járatokat, mindent habos spray-vel, persze a pollenszűrőt is cseréltem, utána klíma bekapcsoláskor egy jó 15-20 mp-ig olyan büdös volt, majdnem elhánytam magam. Erre vettem egy utasteres spray-t, az sem segített. Elvittem egy klímás haveromhoz, ő is kitisztította, na uolyan büdös volt bekapcsolás után. Mondtam neki,h  tisztítás előtt semmi szaga nem volt, erre annyit mondott, h nem érti...
Akkor nem vagyok egyedül a jelenséggel.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #37879 Dátum: 2012.06.15 péntek, 16:58:35 »

Off autóban naálam dettó uez volt. semmi szaga nem volt kitisztítottam rendesen a járatokat, mindent habos spray-vel, persze a pollenszűrőt is cseréltem, utána klíma bekapcsoláskor egy jó 15-20 mp-ig olyan büdös volt, majdnem elhánytam magam. Erre vettem egy utasteres spray-t, az sem segített. Elvittem egy klímás haveromhoz, ő is kitisztította, na uolyan büdös volt bekapcsolás után. Mondtam neki,h  tisztítás előtt semmi szaga nem volt, erre annyit mondott, h nem érti...

Nekem mondjuk csak akkor büdös, mikor használom a klímát, majd kikapcsolom és csak a szellőztetés megy.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37880 Dátum: 2012.06.15 péntek, 17:31:56 »

Klímatisztítás... bakker, egész télen száraz a párologtató, ott sok anyag nem fog megtelepedni...
Van egy tuti tippem. Hagyni a francba a mindenféle tisztítót. Hanem: mielőtt odaérnél a célhoz, olyan 2-3 kilométerrel előbb kikapcsolni.
Nem marad rajta víz, nem tud a cucc bebüdösödni... ha már büdi, hagyni rendesen kiszáradni, és jó lesz újra.
Nekem is tisztítás után lett büdös, de elmúlt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #37881 Dátum: 2012.06.15 péntek, 17:39:58 »

Motoros vezetőülést szedett már szét valaki? Bőrös, hűtött-fűtött. Azonban ma reggel egyszercsak reccsent a háttámlája és szerintem szétesett a deréktámasz. Amivel nincs nagy gond, mert nem a hiánya zavar, hanem hogy az elszabadult mechanika feszíti a bőrt a háttámla hátulján. Nagyon nem szeretném, ha kinyúlna, vagy pláne kiszakadna.
Tehát kéne egy kis segítség, akár kivenni onnan ezt a darabot, akár visszarakni a helyére. Akár valós segítség is jól jönne, nyilván jól meghatározott sörmennyiséggel honorálva.  smile
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37882 Dátum: 2012.06.15 péntek, 17:45:22 »

Klímatisztítás... bakker, egész télen száraz a párologtató, ott sok anyag nem fog megtelepedni...
Van egy tuti tippem. Hagyni a francba a mindenféle tisztítót. Hanem: mielőtt odaérnél a célhoz, olyan 2-3 kilométerrel előbb kikapcsolni.
Nem marad rajta víz, nem tud a cucc bebüdösödni... ha már büdi, hagyni rendesen kiszáradni, és jó lesz újra.
Nekem is tisztítás után lett büdös, de elmúlt.

Én mindig így használom a klímát. Mielőtt a célhoz érnék, pár perccel előtte kikapcsolom, ablakok le és kiszellőztetek.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #37883 Dátum: 2012.06.15 péntek, 18:05:58 »

Nem az elpárologtató a büdös hanem álltalában az alá,rá,mellé,stb...odaragadt,beragadt, levél,kosz,redva olyan büdös ami ott rohad...azt meg valóban úgy lehet a legalaposabban kitisztitani ha szétbombázod....na ez elég nagy cumi...létezik egy hosszúcsövű nagynyomású tisztitó cucc ami nem olcsó és hajlitható a csöve, persze ezt mind spec klima mosó cuccal kellene csinálni....kb egy napos meló.. eplus2
Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #37884 Dátum: 2012.06.15 péntek, 19:34:17 »

Nem egr lesz ez... vagy szökik a tnyomás, vagy nincs is, pl valami nincs visszadugva. Vagy levegős az üa rencer, vagy nem megy az AC.


Ennyi lehetséges probléma van? Anyám.. Kíváncsi vagyok, egy kuplung/lendkerék csere melyik dolog kiváltója lehet.. Kiadtam egy valag pénzt, és még mindig nem jó. Rohadt idegesítő..
Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #37885 Dátum: 2012.06.15 péntek, 19:37:46 »

Lehet sokaknak hülyén hangzik de DOMESL is így járt.Véletlenül nemhagytak bent valamit vagy belement a légszürő csövébe és eltömődött a járat s nem kap elég levegőt???Azért kérdem mert a mikor szerelték nem szedték le és esetleg ronggyal a csövet eltömítették és véletlenül összerakáskor bent maradt.??

Holnapi diagnosztika után remélhetőleg megy vissza a szerelőhöz, és erre is figyelünk. Ha ne adj isten ez lesz a gond, esküszöm, csinálok róla képet Cheesy De nagyon ritka lehet az ilyen baki..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37886 Dátum: 2012.06.15 péntek, 20:09:44 »

Nem az elpárologtató a büdös hanem álltalában az alá,rá,mellé,stb...odaragadt,beragadt, levél,kosz,redva olyan büdös ami ott rohad...azt meg valóban úgy lehet a legalaposabban kitisztitani ha szétbombázod....na ez elég nagy cumi...létezik egy hosszúcsövű nagynyomású tisztitó cucc ami nem olcsó és hajlitható a csöve, persze ezt mind spec klima mosó cuccal kellene csinálni....kb egy napos meló.. eplus2

Igen... azért levél csak nem megy be, csak van pollenszűrőnk.
A por, egyéb azért tud megragadni, mert a levegőben lévő víz ott csapódik ki, azaz a párologtatóra.
Persze, hogy nem a párologtató büdös, annak max alu (vagy milyen fémből van) szaga lehet.
Viszont. Ha kiszárad, a sárrá összeállt por szép lassan megszárad, és ismét porrá változik, a venti meg szépen ki is fújja.
Sokkal egyszerűbb, hogy ne is jussunk el idáig. Cserélgetni a pollenszűrő, és néha kikapcsolni a klímát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #37887 Dátum: 2012.06.15 péntek, 22:00:27 »

Holnapi diagnosztika után remélhetőleg megy vissza a szerelőhöz, és erre is figyelünk. Ha ne adj isten ez lesz a gond, esküszöm, csinálok róla képet Cheesy De nagyon ritka lehet az ilyen baki..

Szerintem meg csak pusztán a katalizátor dugult el, vagy omlott össze, és azért nem megy felfelé a fordulatszám sem... ha AC lenne a ludas, vagy levegős lenne akkor dadogna, nem?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #37888 Dátum: 2012.06.15 péntek, 22:55:58 »


Nálam is az volt az a pillanat amikor azt mondtam hogy biztos nem kell!!  nyes
De mi????Nem úgy válaszoltál,hogy lássuk mire reagálsz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #37889 Dátum: 2012.06.15 péntek, 22:59:26 »


Szia! ha a 2001 környéki toledora gondoltál (leon sedan verziója) akkor javaslom, ülj be hátra abba egyszer, és soha többet eszedbe sem fog jutni  vigyor3
[/quote]

Ez így van!!!Nekem is ez volt az a pillanat mikor totál lemondtam a típusról!!!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #37890 Dátum: 2012.06.15 péntek, 23:07:38 »

Szia! ha a 2001 környéki toledora gondoltál (leon sedan verziója) akkor javaslom, ülj be hátra abba egyszer, és soha többet eszedbe sem fog jutni  vigyor3
 

Ez így van!!!Nekem is ez volt az a pillanat mikor totál lemondtam a típusról!!!

Pedig annyira nem rossz...Smiley
Naplózva
Tiszi
Vendég
« Új hozzászólás #37891 Dátum: 2012.06.16 szombat, 00:21:10 »

Szerintem meg csak pusztán a katalizátor dugult el, vagy omlott össze, és azért nem megy felfelé a fordulatszám sem... ha AC lenne a ludas, vagy levegős lenne akkor dadogna, nem?

AC problémába belefutottam télen. Ott szépen, egyenletesen fogta magát, és megállt a kocsi. Aztán ott is maradt Cheesy
Én is valami dugulásra tippelek, csak azt nem értem, mi okozhatta? Szervíz előtt ment, utána meg nem?
Vészüzemnek sajnos nem tudom a jeleit, illetve mi okozhatja..
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37892 Dátum: 2012.06.16 szombat, 06:02:24 »

Tisztelt Fórumtársak!
Klimával és az általa okozott bűzzel kapcsolatban. A klima használatakor a kondenzviz nekem egy csövön keresztül a szabadba folyik nem a rezonátor csőre, hogy elpárologtassa azt. Ebböl adódóan, használat után mindig volt egy tócsa a gépkocsi leállitása után. Hogy ne a garázsba folyon a kondenzviz én is a végcél előtt, pár Km kikapcsolom a klimát kiszáritom a rendszert, és kettős a hatás. Nincs kondezviz a kocsi alatt, és nem BÜDÖS Wink.
Egyébbként az eredeti  Ford megoldást,  hogy a hideg kondenz viz a forró rugalmas kipufogó csőre folyik, nem tartom egy kiválló ötletnek, gondoljátok végig mennyire örűl a forró kipufogó rugalmas könyök, a folyamatos hideg zuhanynak.
Egy dologra bisztosan jó, hamarabb tönkre megy, a szélsőséges hő igénybevételtől, az egyébként nem olcsó könyökcső wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.16 szombat, 18:30:14 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #37893 Dátum: 2012.06.16 szombat, 12:13:02 »

Kedves Egybegyűltek!  Wink

Lehetséges, hogy buta kérdés, de így a fórumon fel merem tenni: létezik megoldás a bőr ülések hűtésére vagy szellőztetésére? Csak mert télen nagyon frankó a fűtés (bár sajna hátul jéghideg)...nyáron minden ülés iszonyat forró is tud lenni, pláne a fekete.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #37894 Dátum: 2012.06.16 szombat, 12:45:37 »

Kedves Egybegyűltek!  Wink

Lehetséges, hogy buta kérdés, de így a fórumon fel merem tenni: létezik megoldás a bőr ülések hűtésére vagy szellőztetésére? Csak mert télen nagyon frankó a fűtés (bár sajna hátul jéghideg)...nyáron minden ülés iszonyat forró is tud lenni, pláne a fekete.
Ha gyárilag nincs benne akkor egy vegyél egy tecso -s 4500Ft-os ventillátoros üléshuzatot. Az eredmény majdnem ugyanaz lesz (amíg működni fog) csak a látvány lesz illuzió romboló.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #37895 Dátum: 2012.06.16 szombat, 12:54:57 »

Kedves Egybegyűltek!  Wink

Lehetséges, hogy buta kérdés, de így a fórumon fel merem tenni: létezik megoldás a bőr ülések hűtésére vagy szellőztetésére? Csak mert télen nagyon frankó a fűtés (bár sajna hátul jéghideg)...nyáron minden ülés iszonyat forró is tud lenni, pláne a fekete.

Van, ami gyárilag olyan, de az is csak az első üléseken. Ami nekem bevált anno, bár csak vonaton a műbőrre használtam Smiley, az egy sima, közönséges, mezei fehér frottírtörölköző, amit ráterít az ember az ülésre. Felmelegedni a napon nem hagyja, bele sem pálik az ember feneke egy átlagos hosszúságű úton, könnyen és gyorsan cserélhető stb. Igényesebb megoldásban csinálhatsz valami tépőzáras vagy hasonló rögzítést az egyik keskenyebbik oldalára, hogy a fejtámaszhoz tudd rögzíteni.

Elvileg van neki némelyes biztonsági kockázata, ütközés esetén túl könnyen elcsúszol az ülésben, azt mondják, de nem kell senki legázolni, és a probléma megoldva. worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #37896 Dátum: 2012.06.16 szombat, 14:38:29 »

sziasztok!

Srácok? az létezik, hogy St első lököshöz nem kell St sárvédő?
mert én úgy tudom, hogy kell hozzá mert különben kilóg!
Facelift előtti az autóm, nem tudom hogy ez számít-e ?

ezt venném meg! a gazdája szerint, gyári a sárvédője!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu




Valami ellenvélemény esetleg?
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #37897 Dátum: 2012.06.16 szombat, 14:52:15 »

sziasztok!

Srácok? az létezik, hogy St első lököshöz nem kell St sárvédő?
mert én úgy tudom, hogy kell hozzá mert különben kilóg!
Facelift előtti az autóm, nem tudom hogy ez számít-e ?

ezt venném meg! a gazdája szerint, gyári a sárvédője!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu




Valami ellenvélemény esetleg?

 Én úgy tudom nem kell másik sárvédő de a felfogatással valamit babrálni kell mert az st lökös állítólag nehezebb és a gyári felfogatásoddal lógni fog. Vagy mi! Én ezt tudom de úgy is lesz aki kijavít ha nem így van.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
dhnet
Vendég
« Új hozzászólás #37898 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:01:04 »

Motorháztető kézi kinyitásával nincs senkinek tapasztalata?  Kulccsal sajnos nem nyílik.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37899 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:16:12 »

Motorháztető kézi kinyitásával nincs senkinek tapasztalata?  Kulccsal sajnos nem nyílik.

Nekem van!

Embléma alatti műanyag kifúr ( én levettem az egész hűtőmaszkot,a motorháztetőt pont annyira fel lehet feszíteni, h a lámpához benyúlva a hűtőmasz rögzítő gombot ki lehet venni, majd alul kipattinantani a lökösből a hmaszkot, utána vagy elfordítod a maszkot úgy,h hozzáférj a zárhoz, vagy eltöröd a hűtőmaszk zár mögötti részét és akkor egészben kijön a maszk), a zár 2 oldalán van 1-1 tompafejű csavar, amibe egy bemetszést kell csinálni,h csavarhúzóval ki lehessen tekerni, majd zárrész széthúz, motorháztető nyit, zár ki.
Kulcsos kb 10 perc alatt kinyította. Majd jöhet a zárjavítás. Nekem 5000 Ft-omba fájt az egész művelet. Majd vissza minden, u.azokkal a csavarokkal. Vhol FAQban le van írva az egész művelet, de ott csavarcserétől elkezdve mindent cserélni kell, az egy kicsit drágább mulatság.  Augusztusban lesz 1 éve,h csinálták, azóta is tökéletesen működik.  eplus2


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.16 szombat, 15:31:22 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak: 1 ... 751 752 753 754 755 756 757 [758] 759 760 761 762 763 764 765 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.577 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.