Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 23:29:37
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
752
753
754
755
756
757
758
[
759
]
760
761
762
763
764
765
766
...
1558
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 21480177 alkalommal)
edk
és 237 vendég van a témában
dhnet
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37900 Dátum:
2012.06.16 szombat, 16:11:54 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.06.16 szombat, 15:16:12
Nekem van!
Embléma alatti műanyag kifúr ( én levettem az egész hűtőmaszkot,a motorháztetőt pont annyira fel lehet feszíteni, h a lámpához benyúlva a hűtőmasz rögzítő gombot ki lehet venni, majd alul kipattinantani a lökösből a hmaszkot, utána vagy elfordítod a maszkot úgy,h hozzáférj a zárhoz, vagy eltöröd a hűtőmaszk zár mögötti részét és akkor egészben kijön a maszk), a zár 2 oldalán van 1-1 tompafejű csavar, amibe egy bemetszést kell csinálni,h csavarhúzóval ki lehessen tekerni, majd zárrész széthúz, motorháztető nyit, zár ki.
Kulcsos kb 10 perc alatt kinyította. Majd jöhet a zárjavítás. Nekem 5000 Ft-omba fájt az egész művelet. Majd vissza minden, u.azokkal a csavarokkal. Vhol FAQban le van írva az egész művelet, de ott csavarcserétől elkezdve mindent cserélni kell, az egy kicsit drágább mulatság. Augusztusban lesz 1 éve,h csinálták, azóta is tökéletesen működik.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
köszönöm, kipróbálom akkor, hátha meg tudom csainálni
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: Üléshűtés (szellőztetés)
«
Új hozzászólás #37901 Dátum:
2012.06.16 szombat, 17:04:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.16 szombat, 12:54:57
Van, ami gyárilag olyan, de az is csak az első üléseken. Ami nekem bevált anno, bár csak vonaton a műbőrre használtam
, az egy sima, közönséges, mezei fehér frottírtörölköző, amit ráterít az ember az ülésre. Felmelegedni a napon nem hagyja, bele sem pálik az ember feneke egy átlagos hosszúságű úton, könnyen és gyorsan cserélhető stb. Igényesebb megoldásban csinálhatsz valami tépőzáras vagy hasonló rögzítést az egyik keskenyebbik oldalára, hogy a fejtámaszhoz tudd rögzíteni.
Elvileg van neki némelyes biztonsági kockázata, ütközés esetén túl könnyen elcsúszol az ülésben, azt mondják, de nem kell senki legázolni, és a probléma megoldva.
AndyA
Köszi! Elég lett volna egy "nem, nincs ilyen masinéria még...aki rávett, hogy nézz utána ő is tévedett".
De ott a pont
Naplózva
Tiszi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37902 Dátum:
2012.06.16 szombat, 18:35:44 »
Na hazaértem diagnosztikáról. 3 hibakódot olvasott ki: EGR, Turbo és valami hőmérsékletmérő. MAP szenzor lett tropa, a fiatal Mester szerint emiatt állt be vészüzemmódba (csatlakozást lecsekkolta, elvileg jó). Kiolvasta a szenzor értékeit, és valami - 40 fokot mutatott külső hőmérsékletnek.. Hibakód törlése utána szinte azonnal visszaugrott 2 hiba (EGR eltűnt).
Bizalmatlan vagyok az összes szerelővel, létezik, hogy a problémám ez okozta? Egy ilyen MAP szenzor mennyiért fut mostanság, illetve kit kereshetnék ezügyben?
Urak, annyi nyavajámban segítettek már, ha jól esz a kocsi, és bárki Heves megye szélén jár, elviszem a tesztkörre grátisz sörrel hálám jeléül
Naplózva
McRae
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37903 Dátum:
2012.06.16 szombat, 19:13:31 »
Idézetet írta: dhnet - 2012.06.16 szombat, 15:01:04
Motorháztető kézi kinyitásával nincs senkinek tapasztalata? Kulccsal sajnos nem nyílik.
Szia, ezen én is átestem. Ha az egyik irányba enged, tehát felpattan a motorháztető, akkor óvatosan ki tudod szedni a hűtőrácsot, illetve nem teljesen, de felfelé tudod sérülés nélkül billenteni, ezután ha ügyes vagy, egy hajlított kampóval(célszerszám vigyor3) a második reteszt is ki tudod nyitni. Nekem sikerült ez a mód. (Igaz volt egy jó órás küzdelem, többszöri "célszerszám hajlítgatás, de ment mindenféle roncsolás, sérülés nélkül) Ha csak a zárbetét adta meg magát az az olcsóbb, és ráprogramozhatod a kulcsod.. (lamellákkal) ha a zárszerkezet, akkor az húzósabb, de nekem pont van egy gyári új felesleges eplus2
Naplózva
2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37904 Dátum:
2012.06.16 szombat, 20:04:42 »
Idézetet írta: Tiszi - 2012.06.16 szombat, 18:35:44
Na hazaértem diagnosztikáról. 3 hibakódot olvasott ki: EGR, Turbo és valami hőmérsékletmérő. MAP szenzor lett tropa, a fiatal Mester szerint emiatt állt be vészüzemmódba (csatlakozást lecsekkolta, elvileg jó). Kiolvasta a szenzor értékeit, és valami - 40 fokot mutatott külső hőmérsékletnek.. Hibakód törlése utána szinte azonnal visszaugrott 2 hiba (EGR eltűnt).
Bizalmatlan vagyok az összes szerelővel, létezik, hogy a problémám ez okozta? Egy ilyen MAP szenzor mennyiért fut mostanság, illetve kit kereshetnék ezügyben?
Urak, annyi nyavajámban segítettek már, ha jól esz a kocsi, és bárki Heves megye szélén jár, elviszem a tesztkörre grátisz sörrel hálám jeléül
van egy-pár fölösem ha kell...privibe keress meg
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37905 Dátum:
2012.06.16 szombat, 21:24:34 »
Sziasztok!
Van egy kis gondom, hogy a kézifék nem megfelelően műkszik. Valaki már írt róla, de nem találom. Nem a bovdent kell cserélni, hanem a szerkezet ami kattanik, amikor be-felhúzom...Hogy is van ez
Várom a segítségeteket. Köszönöm
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37906 Dátum:
2012.06.16 szombat, 21:33:36 »
Idézetet írta: him007 - 2012.06.16 szombat, 21:24:34
Sziasztok!
Van egy kis gondom, hogy a kézifék nem megfelelően műkszik. Valaki már írt róla, de nem találom. Nem a bovdent kell cserélni, hanem a szerkezet ami kattanik, amikor be-felhúzom...Hogy is van ez
Várom a segítségeteket. Köszönöm
Facelift előtt visszaengedve elvileg "önszabályoz" a kar, és felveszi a kötél lógását. Ez a szerkezet szeret tönkremenni, ilyenkor amikor elkezded húzni a kart
még nem húzod a kart a féknyergen egy darabig. Ha jól tudom lehet cserélni facelift utánira, annál manuálisan kell állítani ezt.
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37907 Dátum:
2012.06.16 szombat, 21:43:17 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.16 szombat, 21:33:36
Facelift előtt visszaengedve elvileg "önszabályoz" a kar, és felveszi a kötél lógását. Ez a szerkezet szeret tönkremenni, ilyenkor amikor elkezded húzni a kart
még nem húzod a kart a féknyergen egy darabig. Ha jól tudom lehet cserélni facelift utánira, annál manuálisan kell állítani ezt.
02.06-os évjáratú. 2.0 TDCI 130L. ennél melyik lehet. Mit kellene cserélnem, bontott alkatrésszel kiváltható e ? Köszönöm,
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37908 Dátum:
2012.06.16 szombat, 21:55:59 »
Idézetet írta: him007 - 2012.06.16 szombat, 21:43:17
02.06-os évjáratú. 2.0 TDCI 130L. ennél melyik lehet. Mit kellene cserélnem, bontott alkatrésszel kiváltható e ? Köszönöm,
Akkor valószínűleg neked is ez a gondod, itt egy cikk, ami jobban magyarázza el az ügyet, mint én:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/K%C3%A9zif%C3%A9k_%C3%B6nbe%C3%A1ll%C3%B3
Az egész kart kell cserélni, mert egybe van a szerkezet. Bontott is teljesen jó, keres-kínálban bontódik egy csomó facelift utáni mondeo,
ott biztosan tudnak neked segíteni.
A cseréhez eléggé szét kell szedni a kar környékén a kocsit, felülről és alulról is, itt egy kis írás a témában:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Handbrake_lever_change
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37909 Dátum:
2012.06.16 szombat, 21:57:45 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.16 szombat, 21:55:59
Akkor valószínűleg neked is ez a gondod, itt egy cikk, ami jobban magyarázza el az ügyet, mint én:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/K%C3%A9zif%C3%A9k_%C3%B6nbe%C3%A1ll%C3%B3
Az egész kart kell cserélni, mert egybe van a szerkezet. Bontott is teljesen jó, keres-kínálban bontódik egy csomó facelift utáni mondeo,
ott biztosan tudnak neked segíteni.
A cseréhez eléggé szét kell szedni a kar környékén a kocsit, felülről és alulról is, itt egy kis írás a témában:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Handbrake_lever_change
Köszönöm!
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37910 Dátum:
2012.06.16 szombat, 22:01:45 »
Idézetet írta: him007 - 2012.06.16 szombat, 21:57:45
Köszönöm!
+1 kérdés, ugye nem automata? Mert azt hiszem azoknak más kar kell.
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37911 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 21:21:58 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.16 szombat, 22:01:45
+1 kérdés, ugye nem automata? Mert azt hiszem azoknak más kar kell.
nem normál 5-ös váltóval...
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
dieselbee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37912 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 21:39:02 »
Idézetet írta: him007 - 2012.06.16 szombat, 21:24:34
Sziasztok!
Van egy kis gondom, hogy a kézifék nem megfelelően műkszik. Valaki már írt róla, de nem találom. Nem a bovdent kell cserélni, hanem a szerkezet ami kattanik, amikor be-felhúzom...Hogy is van ez
Várom a segítségeteket. Köszönöm
nem pontosan ertem mikori is a kocsid :-) 2002 vagy 2006?
A kezifek fog, csak "fent"? Ha ez a gond, akkor a dolog orvosolhato egyszeruen. Mondjuk a megoldashoz le kell bontani a konyoklot, hogy hozzaferj az allito mehanizmushoz. Azon van egy ful, amit el kell hajlitani (1-2 mm) . Utana mar jol teszi a dolgat es szinte az elso kattanastol mar fesziti a kotelet. Az angol vikin van rola leiras ha jol emlekszem.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37913 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 21:57:25 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.06.17 vasárnap, 21:39:02
nem pontosan ertem mikori is a kocsid :-) 2002 vagy 2006?
A kezifek fog, csak "fent"? Ha ez a gond, akkor a dolog orvosolhato egyszeruen. Mondjuk a megoldashoz le kell bontani a konyoklot, hogy hozzaferj az allito mehanizmushoz. Azon van egy ful, amit el kell hajlitani (1-2 mm) . Utana mar jol teszi a dolgat es szinte az elso kattanastol mar fesziti a kotelet. Az angol vikin van rola leiras ha jol emlekszem.
Erről még nem hallottam, azt hittem nem javítható az önállító szerkezet tartósan.
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37914 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 23:32:34 »
azt nem mondtam hogy tartosan. Azt csak a ME'H oldja meg
Javit a szitun. Amikor a kocsit megvettem a kezifekem meg akkor se fogott ha annyira felhuztam a kart (kb maximumig) hogy mar a konyoktamasz teteje is felemelkedett tole. Es a kocsi meg mindig nem allt meg ettol a lejton.
Kerestem kozben a cikket a javitasrol, nem talalom. Azt irjak hogy a TIS-ben lenne benne mint TB..
Naplózva
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37915 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 13:19:28 »
Alf-tól olvastam sokat a generátor szabadonfutóról, meg a hosszúbordásszíj feszítő okosításáról. Honnan tudom, hogy a bordásszíj nyúlt csak meg túlzottan, és nem a feszítő ment tropára. Kb 2-3cm-t tudom a szíjat benyomni a legosszabb részen. A feszítőt is tudom mozgani, igaz nagyobb erő kell hozzá. A generátorhoz közel eső szíjszakasz viszont szépen beremeg, nyekeregni még nem nyekereg. A nehézség, hogy előző tulaj azt mondotta, hogy a kocsi 200.000 szervizen volt. Pecsét van, de hogy mit cseréltek Solymáron?! Szűrőket olajat biztosan. Elvileg ezen a szervizen kellett volna szíjat is cserélni. Nem tűnik rosszanak, de a külsején nagyon apró kis repedések létszanak. 18.000.km mentem azóta vele. Amúgy meg vagyok elégedve a kocsival. ELM kódolvasóval nem dob hibakódot.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37916 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 13:29:56 »
Idézetet írta: malay - 2012.06.18 hétfő, 13:19:28
Alf-tól olvastam sokat a generátor szabadonfutóról, meg a hosszúbordásszíj feszítő okosításáról. Honnan tudom, hogy a bordásszíj nyúlt csak meg túlzottan, és nem a feszítő ment tropára. Kb 2-3cm-t tudom a szíjat benyomni a legosszabb részen. A feszítőt is tudom mozgani, igaz nagyobb erő kell hozzá. A generátorhoz közel eső szíjszakasz viszont szépen beremeg, nyekeregni még nem nyekereg. A nehézség, hogy előző tulaj azt mondotta, hogy a kocsi 200.000 szervizen volt. Pecsét van, de hogy mit cseréltek Solymáron?! Szűrőket olajat biztosan. Elvileg ezen a szervizen kellett volna szíjat is cserélni. Nem tűnik rosszanak, de a külsején nagyon apró kis repedések létszanak. 18.000.km mentem azóta vele. Amúgy meg vagyok elégedve a kocsival. ELM kódolvasóval nem dob hibakódot.
Ezt akkor cserélik, ha olyan az állapota, hogy kell.
Ha Solymárt megkérdezed, meg kell legyen a számla a szervízről, abból kiderül, hogy mi történt. Ehhez viszont jó eséllyel oda kell menj az autóval, telefonba nem fogják megmondani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37917 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 13:44:04 »
Nem rossz ötlet. Anyós könyvelte a servízeit a kocsinak, tőle elkérem a számlát, és abból kiderül mit cseréltek. Köszönöm a tippet.
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.18 hétfő, 13:29:56
Ezt akkor cserélik, ha olyan az állapota, hogy kell.
Ha Solymárt megkérdezed, meg kell legyen a számla a szervízről, abból kiderül, hogy mi történt. Ehhez viszont jó eséllyel oda kell menj az autóval, telefonba nem fogják megmondani.
AndyA
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37918 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 13:46:45 »
Liqui Moly tisztító most részecsketisztító néven fut nem tudja valaki?
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37919 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 16:41:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.06.13 szerda, 20:47:50
Akkumlátorra reagálok.Nekem SILVER VARTA 85AH 800A indító áramut vettem bele és teszi a dolgát 2 éve hibátlanul hidegben is!!!!Nembántam meg.
Megvettem! Kezdődik a 6 éves teszt.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37920 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 20:49:09 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.06.17 vasárnap, 21:39:02
nem pontosan ertem mikori is a kocsid :-) 2002 vagy 2006?
A kezifek fog, csak "fent"? Ha ez a gond, akkor a dolog orvosolhato egyszeruen. Mondjuk a megoldashoz le kell bontani a konyoklot, hogy hozzaferj az allito mehanizmushoz. Azon van egy ful, amit el kell hajlitani (1-2 mm) . Utana mar jol teszi a dolgat es szinte az elso kattanastol mar fesziti a kotelet. Az angol vikin van rola leiras ha jol emlekszem.
Szia!
2002.06-havi...
Köszönöm, megnézem
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37921 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 22:27:46 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.06.16 szombat, 15:16:12
Nekem van!
Embléma alatti műanyag kifúr ( én levettem az egész hűtőmaszkot,a motorháztetőt pont annyira fel lehet feszíteni, h a lámpához benyúlva a hűtőmasz rögzítő gombot ki lehet venni, majd alul kipattinantani a lökösből a hmaszkot, utána vagy elfordítod a maszkot úgy,h hozzáférj a zárhoz, vagy eltöröd a hűtőmaszk zár mögötti részét és akkor egészben kijön a maszk), a zár 2 oldalán van 1-1 tompafejű csavar, amibe egy bemetszést kell csinálni,h csavarhúzóval ki lehessen tekerni, majd zárrész széthúz, motorháztető nyit, zár ki.
Kulcsos kb 10 perc alatt kinyította. Majd jöhet a zárjavítás. Nekem 5000 Ft-omba fájt az egész művelet. Majd vissza minden, u.azokkal a csavarokkal. Vhol FAQban le van írva az egész művelet, de ott csavarcserétől elkezdve mindent cserélni kell, az egy kicsit drágább mulatság. Augusztusban lesz 1 éve,h csinálták, azóta is tökéletesen működik.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Az enyém is beszart megint...mehetek vissza vikhez...
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37922 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 23:43:43 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.06.18 hétfő, 16:41:06
Megvettem! Kezdődik a 6 éves teszt.
Sok sikert hozzá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37923 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 23:44:29 »
Idézetet írta: sendrew - 2012.06.18 hétfő, 22:27:46
Az enyém is beszart megint...mehetek vissza vikhez...
És a hütő vízzel mi újság?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37924 Dátum:
2012.06.19 kedd, 10:22:48 »
Tisztelt fórumtársak!
Véleményetekre lennék kíváncsi.
Napokban vásároltam egy 2004-es 2.0 TDCI 115 Le-s mondit.
Nagyon jó motorikus és esztétikai állapotban. Nem csattog, nem füstöl és utazni nagyon jó vele.
Viszont nagyon sokat olvasgattam a fórumot és elég sok helyen írtátok az autó teljesítményét.
Nekem ami egy kicsit negatívum vagy furcsa, hogy az autó 2050-2100 Rpm nél kezd meglódulni, onnan érezhető a turbó teljesítménye.
Ezzel kapcsolatban lennék kíváncsi a véleményetekre, hogy ez természetes jelenség vagy valami probléma van valahol. (nincs EGR dugózva)
Előre is mélységes tisztelet.
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37925 Dátum:
2012.06.19 kedd, 10:49:16 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.06.19 kedd, 10:22:48
Tisztelt fórumtársak!
Véleményetekre lennék kíváncsi.
Napokban vásároltam egy 2004-es 2.0 TDCI 115 Le-s mondit.
Nagyon jó motorikus és esztétikai állapotban. Nem csattog, nem füstöl és utazni nagyon jó vele.
Viszont nagyon sokat olvasgattam a fórumot és elég sok helyen írtátok az autó teljesítményét.
Nekem ami egy kicsit negatívum vagy furcsa, hogy az autó 2050-2100 Rpm nél kezd meglódulni, onnan érezhető a turbó teljesítménye.
Ezzel kapcsolatban lennék kíváncsi a véleményetekre, hogy ez természetes jelenség vagy valami probléma van valahol. (nincs EGR dugózva)
Előre is mélységes tisztelet.
1800 környékétől kezd észrevehető lenni a turbo hatása, 2000 körültől meg rúg, mint a ló.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37926 Dátum:
2012.06.19 kedd, 10:49:30 »
ha jol tudom, akkor kb abban a tartomanyban kezd a turbo dolgozni, ugyhogy az alllapot normalis.
Hasznald egeszseggel !
Naplózva
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37927 Dátum:
2012.06.19 kedd, 10:53:11 »
Köszönöm a választ és a tudást!
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1674
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37928 Dátum:
2012.06.19 kedd, 11:14:17 »
Idézetet írta: farika84 - 2012.06.19 kedd, 10:53:11
Köszönöm a választ és a tudást!
EGR-t azért dugózd le és a szívósort tisztítsd ki még jobb lesz a géped
Csodákat tesz
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37929 Dátum:
2012.06.19 kedd, 11:15:40 »
Ok, köszönöm szépen.
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
geislingen
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37930 Dátum:
2012.06.19 kedd, 15:09:28 »
Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni hogy Angliából szeretnék hozatni autót saját részre lehetőleg egy nem annyira törött autót.Mennyibe kerül ca. mire behozzák az autót?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37931 Dátum:
2012.06.19 kedd, 15:42:10 »
Idézetet írta: geislingen - 2012.06.19 kedd, 15:09:28
Sziasztok!
Valaki tudna abban segíteni hogy Angliából szeretnék hozatni autót saját részre lehetőleg egy nem annyira törött autót.Mennyibe kerül ca. mire behozzák az autót?
Cimbinek egy járóképtelen autót (bár méretre Mondeonál kisebbet) valami 150-ért hoztak el. Ha járóképes, annál olcsóbban hazahozod lábon, csak időbe telik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hyperborg
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37932 Dátum:
2012.06.19 kedd, 16:19:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.19 kedd, 15:42:10
Cimbinek egy járóképtelen autót (bár méretre Mondeonál kisebbet) valami 150-ért hoztak el. Ha járóképes, annál olcsóbban hazahozod lábon, csak időbe telik.
AndyA
(Meg szerencsébe, hogy ne robbanjon le út közben
)
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37933 Dátum:
2012.06.19 kedd, 16:26:28 »
Kb. mennyibe kerül 4 csúcs próbapadon bevizsgálása? És mennyi ideig tart?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37934 Dátum:
2012.06.19 kedd, 16:31:52 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.06.19 kedd, 16:26:28
Kb. mennyibe kerül 4 csúcs próbapadon bevizsgálása? És mennyi ideig tart?
4000 Ft/db plusz ki-beszerelés, kb. 2 óra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37935 Dátum:
2012.06.19 kedd, 16:38:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.19 kedd, 16:31:52
4000 Ft/db plusz ki-beszerelés, kb. 2 óra.
AndyA
Köszi
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37936 Dátum:
2012.06.19 kedd, 17:46:42 »
Idézetet írta: sendrew - 2012.06.18 hétfő, 22:27:46
Az enyém is beszart megint...mehetek vissza vikhez...
Nekem kulcsos szétszedte az egész zárat, a zárlamellákat javította, cserélte amelyiket kellett, és azóta is tökéletesen működik.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
bagocsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37937 Dátum:
2012.06.19 kedd, 18:07:37 »
Sziasztok!
Facelift utáni 2004-es 2000-es 130 le Tdci mondeóm van.
Az EGR szelep dugózása (tömítése) nem befolyásolja a computer hibalistáját?
Naplózva
2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37938 Dátum:
2012.06.19 kedd, 18:33:20 »
Idézetet írta: bagocsi - 2012.06.19 kedd, 18:07:37
Sziasztok!
Facelift utáni 2004-es 2000-es 130 le Tdci mondeóm van.
Az EGR szelep dugózása (tömítése) nem befolyásolja a computer hibalistáját?
Üdv!
Mi az EURO besorolása? Hármasnál nincs hiba.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
bagocsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37939 Dátum:
2012.06.19 kedd, 18:56:18 »
Idézetet írta: GiN - 2012.06.19 kedd, 18:33:20
Üdv!
Mi az EURO besorolása? Hármasnál nincs hiba.
Azt hol tudom megnézni?
A környezetvédelmi besorolás 8 a forgalmiban.
A motorkód FMBA3M39401
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.19 kedd, 19:00:25 írta bagocsi
»
Naplózva
2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37940 Dátum:
2012.06.19 kedd, 19:00:11 »
Idézetet írta: bagocsi - 2012.06.19 kedd, 18:56:18
Azt hol tudom megnézni?
A környezetvédelmi besorolás 8 a forgalmiban.
az szerintem eu3.
ha vákumos az egr és a turbó kar mozgató dob,akkor 100%!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37941 Dátum:
2012.06.19 kedd, 19:21:23 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.19 kedd, 19:00:11
az szerintem eu3.
ha vákumos az egr és a turbó kar mozgató dob,akkor 100%!
Az bizony, eu3 (FMBA motorkód). Persze, a vákum a biztos.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37942 Dátum:
2012.06.19 kedd, 19:40:54 »
Sziasztok!
MKIII combinál mi adhat ki zörgö kopogó hangot hátul ott is van valami exra felfügesztés amit sűrűn kell cserélni?
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
bagocsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37943 Dátum:
2012.06.19 kedd, 19:53:40 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.19 kedd, 19:21:23
Az bizony, eu3 (FMBA motorkód). Persze, a vákum a biztos.
Ha jól emlékszem ilyen az EGR szelep.
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=111220417&flypage=shop.flypage&product_id=108447&option=com_virtuemart&Itemid=26
A fémcső és az EGR szelep közé kell az acéllemezt rakni?
Vastagsága mennyi a lemeznek? (1-2 mm)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.19 kedd, 20:23:17 írta bagocsi
»
Naplózva
2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37944 Dátum:
2012.06.19 kedd, 21:07:48 »
Idézetet írta: bagocsi - 2012.06.19 kedd, 19:53:40
Ha jól emlékszem ilyen az EGR szelep.
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=111220417&flypage=shop.flypage&product_id=108447&option=com_virtuemart&Itemid=26
A fémcső és az EGR szelep közé kell az acéllemezt rakni?
Vastagsága mennyi a lemeznek? (1-2 mm)
ha ilyen ,az eu4.
a lemez 2mm inkább.....igen,oda kell tenni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bagocsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37945 Dátum:
2012.06.20 szerda, 12:24:36 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.19 kedd, 19:21:23
Az bizony, eu3 (FMBA motorkód). Persze, a vákum a biztos.
Leszedtem kipucoltam, és ilyen az EGR szelep.
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=111220417&flypage=shop.flypage&product_id=108450&option=com_virtuemart&Itemid=26
Ez EU-3-as? Ebbe mehet a tömítés?
Naplózva
2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37946 Dátum:
2012.06.20 szerda, 12:31:45 »
Idézetet írta: bagocsi - 2012.06.20 szerda, 12:24:36
Leszedtem kipucoltam, és ilyen az EGR szelep.
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=111220417&flypage=shop.flypage&product_id=108450&option=com_virtuemart&Itemid=26
Ez EU-3-as? Ebbe mehet a tömítés?
mehet a vakolás!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
bagocsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37947 Dátum:
2012.06.20 szerda, 12:38:55 »
Idézetet írta: GiN - 2012.06.20 szerda, 12:31:45
mehet a vakolás!
Köszönöm!
Már dugom is
Naplózva
2004.01 MK3 2.0 TDCI Trend 6.seb.130Le
ice850303
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37948 Dátum:
2012.06.20 szerda, 20:01:34 »
Hello
Kérdésem lenne a generátor oldali szíjfeszítő és egyéb dolgokról, hogy kell e mindenképp a feszítőt is cserélni vagy elég a görgőket rajta és persze szíjat?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #37949 Dátum:
2012.06.20 szerda, 20:23:09 »
Idézetet írta: ice850303 - 2012.06.20 szerda, 20:01:34
Hello
Kérdésem lenne a generátor oldali szíjfeszítő és egyéb dolgokról, hogy kell e mindenképp a feszítőt is cserélni vagy elég a görgőket rajta és persze szíjat?
Van arra is lehetőség.De a főtengely ékszíjtárcsát mindenképp cseréld.Ezt azért mondom mert lehet jóállapotban van neked de egy 20e km után ha akkor kell cserélned megint bontani mindent.Én ha eljutok oda akkor mindent cserélek.Gondolkodtál-e abban,hogy ha cserélsz mindent akkor szabadonfutósítsd a generátort.Ebben RELHIST segít neked ebben.ha nemteszel fel szabadonfutót akkor is a feszítőt tedd alupogácsába mert a szilentek ami bennt van nem bír annyit.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
752
753
754
755
756
757
758
[
759
]
760
761
762
763
764
765
766
...
1558
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ