Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:55:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 768 769 770 771 772 773 774 [775] 776 777 778 779 780 781 782 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21879844 alkalommal)
0 Felhasználó és 258 vendég van a témában
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #38700 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 15:38:56 »

Zárjavító készlet, csak lamellák vannak és te rakod össze 4965992 ez a cikkszáma fordéknál 19e. körül van

Még jó hogy 19K ért nem nekem kell legyártani azt a 6-7  pár-centis vasdarabot .  worship

 falbav falbav falbav
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38701 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 16:09:21 »

A gyári ülésfűtésnél hogy van elhelyezve a fűtőlap? Csak simán a kárpit alá? Vagy van még valami takaró/védő anyag? A kárpit ragasztva van az ülésre, vagy simán lehúzható? Illetve a plüss és bőr közötti fűtésnél lehet különbség?

Simán a kárpit alatt a 2 széle ragasztva van a szivacsra a fűtőlap. A kárpit nem ragaszta van. Ülő~, hátlap le, az ülőlap hátulján, alul fut egy fekete gumicsík az ülőlap fém peremében, a hátlapnak padig az aljában van u.ez. Ezeket a gumicsíkokat ki kell akasztani csavarhúzó segítségével,majd jöhet a kárpit lefejtése. Ott, ahol bemélyedések vannak a hát~ és ülőlapon, ott pici fémkarikák rögzítik a szivacshoz a kárpitot. Ezeket szét kell akasztani(nem kis meló, főleg a visszaakasztásuk), és szépen lejön a kárpit.  wave


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.30 hétfő, 16:13:40 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #38702 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 16:10:14 »

Ok, de mi okozza? A zárban van valami elektronika, ami megkergülhet?

Tele megy a zár kosszal, és a mozgató motor behal, vagy a vezető oldali szarik be, és nem vezérli rendesen.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38703 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 16:11:17 »

Simán a kárpit alatt a 2 széle ragasztva van a szivacsra a fűtőlap. A kárpit nem ragaszta van. Ülő~, hátlap le, az ülőlap hátulján, alul fut egy fekete gumicsík az ülőlap fém peremében, a hátlapnak padig az aljában van u.ez. Ezeket a gumicsíkokat ki kell akasztani csavarhúzó segítségével,majd jöhet a kárpit lefejtése. Ott, ahol bemélyedések vannak a hát~ és ülőlapon, ott pici fémkarikák rögzítik a szivacshoz a kárpitot. Ezeket szét kell akasztani(nem kis meló, főleg a visszaakasztásuk), és szépen lejön a kárpit.  wave

A fémkarikákatt egy erőcsípővel el kell harapni és nagy ívben kidobni a szemétbe.

Utána fogni egy marék zippet és azzal összehúzni visszarakáskor. Hibamentes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #38704 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 16:12:46 »

Lehet cserélni az első ülések támlájának hátulján lévő zsebek felső széleinek merevítését?  vigyor3

Az egyik eltört még télen a jó hidegben. Gondolom a varrást szét kell bombázni...vagy? Kapható egyáltalán külön ilyen cucc?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #38705 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 16:32:25 »

Simán a kárpit alatt a 2 széle ragasztva van a szivacsra a fűtőlap. A kárpit nem ragaszta van. Ülő~, hátlap le, az ülőlap hátulján, alul fut egy fekete gumicsík az ülőlap fém peremében, a hátlapnak padig az aljában van u.ez. Ezeket a gumicsíkokat ki kell akasztani csavarhúzó segítségével,majd jöhet a kárpit lefejtése. Ott, ahol bemélyedések vannak a hát~ és ülőlapon, ott pici fémkarikák rögzítik a szivacshoz a kárpitot. Ezeket szét kell akasztani(nem kis meló, főleg a visszaakasztásuk), és szépen lejön a kárpit.  wave


Köszi. worship

A 3. képen az a fekete a fűtőlap? Az nincs leragasztva csak a 2 szélénél? Nem mozdul az el a kárpit visszaszerelésénél?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Horatio
Vendég
« Új hozzászólás #38706 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 16:58:07 »

Miért csak trendet nézel? Amiket linkeltem nem teccenek?

De tetszenek, nem is arról van szó. Csak amennyire én értek hozzá ezek maradtak.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38707 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 17:28:33 »

Köszi. worship

A 3. képen az a fekete a fűtőlap? Az nincs leragasztva csak a 2 szélénél? Nem mozdul az el a kárpit visszaszerelésénél?

Az nem a fűtőlap, az a súlyérzékelő v légzsákérzékelő, ki minek mondja. Le van az rendesen ragasztva, csak gondolom leragasztották pluszba még a szélét is, nehogy feljöjjön. Passz.
Az 1. kép a vezetőoldali, a 2 sötét v. narancssárga vastag csík jelzi a fűtőlap leragasztási helyét. A 2. kép az anyósoldali, ott még rajta van a fűtőlap, viszont a súlyérzékelő nincs. Ott látszik is rendesen, hol volt leragasztva a légzsákérzékelő.  wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #38708 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 17:39:58 »

Tele megy a zár kosszal, és a mozgató motor behal, vagy a vezető oldali szarik be, és nem vezérli rendesen.

Ok, de itt a probléma az, hogy bezár ez, csak reteszelő zárásra, nem az, hogy egyáltalán nem zár ... ezért nem értem az egészet.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38709 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 17:58:05 »

Ok, de itt a probléma az, hogy bezár ez, csak reteszelő zárásra, nem az, hogy egyáltalán nem zár ... ezért nem értem az egészet.

A bal első vezérli az összes zárat. Akkor tán az ment tönkre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #38710 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:06:52 »

A bal első vezérli az összes zárat. Akkor tán az ment tönkre.

Azt nem tudod véletlenül, hogy minden zárhoz akkor külön zár + reteszzár vezeték megy, vagy a bal első csak a zár + retszt (2 kábel) adja ki?
Vagy van valami központi egység valahol?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38711 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:29:28 »

Azt nem tudod véletlenül, hogy minden zárhoz akkor külön zár + reteszzár vezeték megy, vagy a bal első csak a zár + retszt (2 kábel) adja ki?
Vagy van valami központi egység valahol?

Szerencsére az enyémet még nem kellett szétszedni... ha kinyitod az ajtót, 2 csomag drót megy, 2 csatlakozón keresztül.
Lecsavarod, és meg tudod nézni, hány szál drót megy. Ebből ki lehet találni.
Amikor elromlik a bal első, akkor szokott ilyet csinálni, hogy nem zárja be mind1. Ebből vélelmezhető, hogy külön szál megy mindegyikhez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #38712 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 21:23:36 »

Tudna nekem valaki berakni képet/rajzot a lámpamosó felépítéséről?
A kijövő spricnit takaró fényezett lapka le van törve, és a kijövő karból - amiből jön a víz - abból is.
Mit kell kicserélni, hogy jó legyen, vagy hol lehet megbontani, és hogyan a kijövő műanyag spricni csövet, hogy el tudjam vinni műanyagoshoz hegesztésre.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38713 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 21:32:03 »

Szerencsére az enyémet még nem kellett szétszedni... ha kinyitod az ajtót, 2 csomag drót megy, 2 csatlakozón keresztül.
Lecsavarod, és meg tudod nézni, hány szál drót megy. Ebből ki lehet találni.
Amikor elromlik a bal első, akkor szokott ilyet csinálni, hogy nem zárja be mind1. Ebből vélelmezhető, hogy külön szál megy mindegyikhez.

Első körben azt is érdemes megnézni, hogy a bal első ajtó mindkét kábelköteg csatlakozója rendesen a helyén van-e.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #38714 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 22:30:50 »

Az nem a fűtőlap, az a súlyérzékelő v légzsákérzékelő, ki minek mondja. Le van az rendesen ragasztva, csak gondolom leragasztották pluszba még a szélét is, nehogy feljöjjön. Passz.
Az 1. kép a vezetőoldali, a 2 sötét v. narancssárga vastag csík jelzi a fűtőlap leragasztási helyét. A 2. kép az anyósoldali, ott még rajta van a fűtőlap, viszont a súlyérzékelő nincs. Ott látszik is rendesen, hol volt leragasztva a légzsákérzékelő.  wave

Akkor ha én utólag teszem be az ülésfűtést, először le kell venni a súlyérzékelőt, és alá tenni a lapot, vagy fordítva? Gyárilag az hogy van?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38715 Dátum: 2012.07.31 kedd, 14:33:33 »

Akkor ha én utólag teszem be az ülésfűtést, először le kell venni a súlyérzékelőt, és alá tenni a lapot, vagy fordítva? Gyárilag az hogy van?

A szivacsra kell felragasztani a fűtőlapokat, majd erre jöhet a súlyérzékelő.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #38716 Dátum: 2012.07.31 kedd, 15:36:20 »

A fémkarikákatt egy erőcsípővel el kell harapni és nagy ívben kidobni a szemétbe.

Utána fogni egy marék zippet és azzal összehúzni visszarakáskor. Hibamentes.

AndyA

Mi az a zipp? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #38717 Dátum: 2012.07.31 kedd, 15:39:13 »

A szivacsra kell felragasztani a fűtőlapokat, majd erre jöhet a súlyérzékelő.

Kezd összeállni a kép hogyan is kell csinálni, de még lenne pár kérdésem ha nem fárasztottalak le nagyon. vigyor3

Szóval ülés kivesz, kárpit levesz, eddig stimm. Akksit le kell kötni hozzá? A súlyérzékelő mivel van odaragasztva? Könnyen fel lehet szedni, hogy alátegyem a fűtőlapot? Illetve mivel kell azt visszaragasztani?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38718 Dátum: 2012.07.31 kedd, 16:06:53 »

Mi az a zipp? vigyor3

Gyorskötöző, az a fajta, aminek átdugod az egyik végét a másik végén, meghúzod és úgy marad. A felesleget lecsíped és kész is. Tökéletes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #38719 Dátum: 2012.07.31 kedd, 16:10:36 »

Gyorskötöző, az a fajta, aminek átdugod az egyik végét a másik végén, meghúzod és úgy marad. A felesleget lecsíped és kész is. Tökéletes.

AndyA

Ja, azt ismerem, csak nem tudtam hogy így hívják. vigyor3

Kösz a tippet. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38720 Dátum: 2012.07.31 kedd, 16:15:22 »

Ja, azt ismerem, csak nem tudtam hogy így hívják. vigyor3

Kösz a tippet. worship

Így is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #38721 Dátum: 2012.07.31 kedd, 16:25:44 »

hali mindenki
nekem a kormany kezd sz.... kozepen olyan mindha beszorulna akadna valaki tud valamit mondani a hiba megszunteteserol? Huh?
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38722 Dátum: 2012.07.31 kedd, 16:28:28 »

hali mindenki
nekem a kormany kezd sz.... kozepen olyan mindha beszorulna akadna valaki tud valamit mondani a hiba megszunteteserol? Huh?

Az Álmoskönyv szerint kormánygép felújítás a módja. És mihamarabb, mert nem vicces, ha egyszer nagyon fordulni kellene, de pont beragad...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #38723 Dátum: 2012.07.31 kedd, 16:32:33 »

Ma voltam klímásnál, mert pár hete elszált a gáz a rendszerből és azóta a klima pihenő üzemmódban volt.
Nos volt ma egy kis szabadidőm és elvittem, hogy nézze meg mi a helyzet és hozzátettem, hogy a motortérből hallatszott a sziszegés.
Megnézte, aszondja ez tök üres és a szívócső van elrepedve valahol, mert ahogy mozgatta meg-megszűnt a sziszegés, miközben nyomáson tartotta.

Kiszámolta hogy a csőcsere szereléssel, töltéssel színezővel - a biztonság kedvéért - 33000 pénz.

Szerintem ez egy kicsit sok, bár nem tom menni lehet a cső oda.

Szerintetek reális lehet az ár?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #38724 Dátum: 2012.07.31 kedd, 16:44:43 »

hali ma mar semmi nem olcso de talan ez kicsit sokkkk
a cimbim talalt pesten klimast ellenorzes toltes 6000 penz ugylatom teis ott laksz megerne megkerdezni
kideritem  es megirom neked ma vagy holnap
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #38725 Dátum: 2012.07.31 kedd, 16:55:26 »

hali ma mar semmi nem olcso de talan ez kicsit sokkkk
a cimbim talalt pesten klimast ellenorzes toltes 6000 penz ugylatom teis ott laksz megerne megkerdezni
kideritem  es megirom neked ma vagy holnap


Itt most semmit se kellett fizetnem - tehát ellenőrzés, hibamegállapítás = 0Ft

A töltés színezékkel nyomáspróba 9 700Ft
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38726 Dátum: 2012.07.31 kedd, 20:20:36 »

Kezd összeállni a kép hogyan is kell csinálni, de még lenne pár kérdésem ha nem fárasztottalak le nagyon. vigyor3

Szóval ülés kivesz, kárpit levesz, eddig stimm. Akksit le kell kötni hozzá? A súlyérzékelő mivel van odaragasztva? Könnyen fel lehet szedni, hogy alátegyem a fűtőlapot? Illetve mivel kell azt visszaragasztani?

Persze akksi leköt, belső világítás felkapcsol, vársz 10 percet. Ülés kivesz, kárpit le. A súlyérzékelő nem tudom mivel van gyárilag odaragasztva( de az jó erősen fogja,az tuti) ,szépen óvatosan megkezded az egyik sarkából, és ahogy lassan húzod, 1000%ra jönni fog a szivacs is. De épp ezért húzod lassan, majd egy szikével lefejted a szivacsot a súlyérzékelőről, ahogy húzod. A lényeg, h minél kevesebb szivacsot tépjél ki az ülőlap és a hátlap szivacsából. Én PalmaTex-xel ragasztottam vissza, tökéletesen odaragasztottam. A 3. képen látszik az ülőlap hátulján középen (a súlyérzékelőn van egy boltíves kivágás is ott), egy fekete folt, ott ki kell vágni a szivacsot, mert ott megy le a fűtőlap kábele az ülőlap alatti csatihoz. wave
Ja,írtam P.Ü-t!  wave

Ja, majd elfelejtettem! Az ülőlapot ha le akarod majd venni a keretről, akkor az ülés alatti nagy csatlakozó konzolról (egy nagy L alakú lemez) le kell fúrnod a popszegecseket,majd levenni a csati konzolt az ülőlapról, mert különben nem tudod majd kibillenteni az ülőlapot a keretből.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 kedd, 20:27:17 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38727 Dátum: 2012.07.31 kedd, 22:46:40 »

A hétvégén elkúnyiztam az asszony III-asát egy kis álapot elenőrzésre. Azt vettem észre hogy ha beleülök  valami hátul nyikorog. Időm már nem volt már részletesebben megnézni. Mi szokott hátúl nyikorogni mint egy rozsdás rugó?
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #38728 Dátum: 2012.07.31 kedd, 23:02:37 »

ha kombi, akkor a hatso ulestamlak rogzitesei nyikoroghatnak. kis szigszalag es mar kesz is...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #38729 Dátum: 2012.07.31 kedd, 23:06:03 »

ha kombi, akkor a hatso ulestamlak rogzitesei nyikoroghatnak. kis szigszalag es mar kesz is...

Valaki sokat huncutkodik a hátsó ülésen ... hmm ... hmm ...
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38730 Dátum: 2012.07.31 kedd, 23:07:56 »

ha kombi, akkor a hatso ulestamlak rogzitesei nyikoroghatnak. kis szigszalag es mar kesz is...
5 ajtós , és határozottan valahonnan a futomű körülről jön. Egyedül nem bírtam még belőni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.31 kedd, 23:09:52 írta stealt » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #38731 Dátum: 2012.07.31 kedd, 23:11:43 »

Valaki sokat huncutkodik a hátsó ülésen ... hmm ... hmm ...
A 4 hónapos fiamból még ezt is kinézem. Bár többynire csendben van hátul mert nagyon szereti ha rázathatja  a pelenkáját.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #38732 Dátum: 2012.08.01 szerda, 07:20:37 »

5 ajtós , és határozottan valahonnan a futomű körülről jön. Egyedül nem bírtam még belőni.

ha  a fotómű akkor a szilentek. Első körben s "kereszt" stabilizátorét nézd meg. Én is elkezdtem cserélgetni mindet.......
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #38733 Dátum: 2012.08.01 szerda, 07:39:31 »

A hétvégén elkúnyiztam az asszony III-asát egy kis álapot elenőrzésre. Azt vettem észre hogy ha beleülök  valami hátul nyikorog. Időm már nem volt már részletesebben megnézni. Mi szokott hátúl nyikorogni mint egy rozsdás rugó?

Nálam is volt ilyen hang. Most, hogy ki lett cserélve a hátsó stabilizátor rúd és a két szilent is megszűnt ez a jellegű hang.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #38734 Dátum: 2012.08.01 szerda, 07:43:30 »

hali mindenki
nekem a kormany kezd sz.... kozepen olyan mindha beszorulna akadna valaki tud valamit mondani a hiba megszunteteserol? Huh?

Nekem pont ilyen volt. A hidraulikus középállás kopott meg, nem javítható, kormánymű csere let belőle. Itt csináltattam: http://www.kormanymu.hu/
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #38735 Dátum: 2012.08.01 szerda, 07:50:53 »

Üdv!

Rosszalkodik a központi zár az autómban.Nem mindig nyit ki kettős zárás után.Mindet ki kell cserélni vagy csak elég a bal elsőt?
Köszi

Kulccsal is ez a jelenség (mármint, ha a zárba bedugva nyitod), vagy arról nyitja egyből? Mert lehet ok a távírányító nyitó gomb kontakt hiba is.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #38736 Dátum: 2012.08.01 szerda, 08:06:33 »

Hmm .. nemtom. A probléma, hogy a reteszelő zárás (kulcsról 2. zárásnál) tökéletesen lezár a jobbhátsó ajtó. Csak valamiért a "normál" zárást nem hajtja végre (menet közben manuális zárás vagy kulcsról 1. zárás)

Szia!

Ilyenem volt (bal hátsó) van (jobb első) nekem is. Ha a jobb hátsód nem zár elsőre, akkor az annak a zárnak a kezdődő fáradása. Ne járj úgy mint én, hogy nem foglalkoztam vele, aztán teljesen megadta magát a zár motorja kettős zárásban bezárva  rinya Úgy nagyon nem egyszerű kinyitni az ajtót. Motorcraft-tól vettem egy bontott bal hátsót, az rendben teszi a dolgát. Még egy jó jobb elsőt is be kellene szereznem a télig.
Bal első zár hibája esetén jellemzően nem nyitható a csomi az ajtó gombról, nem működik rendesen belűlről a központi lezárás-kinyitás, indokolatlannak tűnő nyitások, zárások vannak menet közben. Ezt újra cseréltem Wyctor segyítségével.
Cseréld ki a jobb hátsót egy bontott fiatalabbra  integet2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38737 Dátum: 2012.08.01 szerda, 08:54:28 »

5 ajtós , és határozottan valahonnan a futomű körülről jön. Egyedül nem bírtam még belőni.
keresztstabilizátor szilent lesz az. 4a-n nekem is volt, cserével megszűnt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #38738 Dátum: 2012.08.01 szerda, 10:09:39 »

Ma voltam klímásnál, mert pár hete elszált a gáz a rendszerből és azóta a klima pihenő üzemmódban volt.
Nos volt ma egy kis szabadidőm és elvittem, hogy nézze meg mi a helyzet és hozzátettem, hogy a motortérből hallatszott a sziszegés.
Megnézte, aszondja ez tök üres és a szívócső van elrepedve valahol, mert ahogy mozgatta meg-megszűnt a sziszegés, miközben nyomáson tartotta.

Kiszámolta hogy a csőcsere szereléssel, töltéssel színezővel - a biztonság kedvéért - 33000 pénz.

Szerintem ez egy kicsit sok, bár nem tom menni lehet a cső oda.

Szerintetek reális lehet az ár?

Szia!

Nekem is hasonló problémám volt, a szívó oldali csövön, ami a kompresszorról indul volt egy repedés, és ott ment el a gáz. A bolti árak kegyetlenek, 50 körül van maga a cső (ha egyről beszélünk) + tömítés is kell annak 3000 forint darabja.  Bontóban is kerestem itt 15 és 30 között mondtak árat. Végűl egy autó klímás javította meg, megforrasztotta az alu csövet, de ha a gumid sérült azt is tudják pótolni. Én nem kértem töltést, mert azt a barátom aki klímás megcsinálta, de maga a javítás, tömítések és a nyomáspróba 10000 forint volt. Érdemes tehát megpróbálni javíttatni!

Szia
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #38739 Dátum: 2012.08.01 szerda, 12:27:39 »

Köszi! Milyen lett?

Nem a legjobb fotók, de szerintem teljesen gyári lett:






Naplózva
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #38740 Dátum: 2012.08.01 szerda, 13:04:03 »

Nem a legjobb fotók, de szerintem teljesen gyári lett:


Szép!
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #38741 Dátum: 2012.08.01 szerda, 14:03:05 »

Szép!
Köszi  Wink
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #38742 Dátum: 2012.08.01 szerda, 17:14:59 »

Köszi  Wink
Mi pénz volt???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #38743 Dátum: 2012.08.01 szerda, 20:59:38 »

Ha akarok venni új elsőlámpát akkor, jó a 15eFt-os is?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #38744 Dátum: 2012.08.01 szerda, 21:16:41 »

Mi pénz volt???

3000Ft
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38745 Dátum: 2012.08.01 szerda, 21:28:10 »

Ha akarok venni új elsőlámpát akkor, jó a 15eFt-os is?

Az a gagyi Depo-s nem? Szerintem olyant inkább ne vegyél...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #38746 Dátum: 2012.08.01 szerda, 21:34:21 »

Az a gagyi Depo-s nem? Szerintem olyant inkább ne vegyél...
Hát akkor még gondolkozom, mert 60ért sok a gyári, használtat meg azért nem veszek mert ha az is párásodik akkor ott vagyok ahonnan elindultam...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38747 Dátum: 2012.08.01 szerda, 21:40:44 »

Hát akkor még gondolkozom, mert 60ért sok a gyári, használtat meg azért nem veszek mert ha az is párásodik akkor ott vagyok ahonnan elindultam...

A párásodást meg lehet javítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38748 Dátum: 2012.08.01 szerda, 21:43:50 »

Ha akarok venni új elsőlámpát akkor, jó a 15eFt-os is?

Nekem lett egy pár gyári fényszóró eladó, sima halogén. A jobbosnak hiányzik az egyik füle, de így is megoldható a rögzítése, csak villáskulcs kell a kiszedéshez. Ha érdekel, írj PÜ-ben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38749 Dátum: 2012.08.01 szerda, 21:44:41 »

Hát akkor még gondolkozom, mert 60ért sok a gyári, használtat meg azért nem veszek mert ha az is párásodik akkor ott vagyok ahonnan elindultam...

Ez nem párásodik... Smiley Még az angol időjárást is bírta másfél héten át gond nélkül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 768 769 770 771 772 773 774 [775] 776 777 778 779 780 781 782 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.