Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 05:22:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 817 818 819 820 821 822 823 [824] 825 826 827 828 829 830 831 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21489556 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #41150 Dátum: 2012.11.06 kedd, 09:25:52 »

Sziasztok!

(De rég jártam már errefelé...)

Mi lehet a probléma akkor, ha az anyósülés ajtaját nem nyitja és zárja a központi zár, távirányítóval se? megdöglött a jobb első ajtóban az elektronika? néha nagy ritkán működik de most már inkább nem, mint igen. Valakinek valami ötlet esetleg?
Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41151 Dátum: 2012.11.06 kedd, 09:29:33 »

Sziasztok!

(De rég jártam már errefelé...)

Mi lehet a probléma akkor, ha az anyósülés ajtaját nem nyitja és zárja a központi zár, távirányítóval se? megdöglött a jobb első ajtóban az elektronika? néha nagy ritkán működik de most már inkább nem, mint igen. Valakinek valami ötlet esetleg?

A bal elsőben inkább. Az vezérli az összes többit. Mind a két ajtó tövében nézd meg a zsanéroknál a vastag kábelétvezető csatlakozóit, hogy biztosan ülnek-e a helyükön, mozgasd meg őket. Ha nem ez a gond, akkor a bal első zár lehet, az meg sokba' van cserélni. Elsőnek azért próbáld a szokásos WD40-kúrát, hátha segít.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #41152 Dátum: 2012.11.06 kedd, 09:39:34 »

a féltengely végén van ami re megy rá a gumiharang nagyobb vége a kerék felől van
?

Naplózva
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #41153 Dátum: 2012.11.06 kedd, 09:40:31 »

hali sziasztok jobb első féltengely gumi harangot szeretnék cserélni valaki tudna segíteni hogy kel csinálni .légfőkép a gardán csukló hogy jön szét?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41154 Dátum: 2012.11.06 kedd, 09:59:23 »

hali sziasztok jobb első féltengely gumi harangot szeretnék cserélni valaki tudna segíteni hogy kel csinálni .légfőkép a gardán csukló hogy jön szét?

Attól nem kapsz rá hamarabb választ, ha tíz percenként újra megkérdezed.

Várj egy kicsit türelmesen, nem mindenki olvassa naphosszat a fórumot. Majd jönnek és válaszolnak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #41155 Dátum: 2012.11.06 kedd, 10:27:17 »

hali sziasztok jobb első féltengely gumi harangot szeretnék cserélni valaki tudna segíteni hogy kel csinálni .légfőkép a gardán csukló hogy jön szét?

Szia,

Csak külső gumiharangot akarsz cserélni vagy féltengely csuklót is? Kardán csukló pedig nincs a mondeonál. Erre gondolsz? https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200112-elso-feltengely-alkatreszei/3406-feltengelycsuklo-ford-mondeo-2000-2007-kulso-di_jobb-manual_
A csuklócserét inkább bízd egy szerelőre, mert abból lehet nagy copás. 
A külső gumiharang csere nem nagy dolog, de a bilincshez kell egy bilincs összehúzó fogó.

A csere menete:
1. felniből vedd ki a kupakot, féltengely anyát meglazítani  (32crova + 1m erőkar)
2. kocsi megemel, kerék le
3. alsó talpas gömbfejet szedd ki a csonkállványból
4. stab pálcát és kormányösszekötőt is le kell venni
5. féltengely anya levesz és féltengely óvatosan tolod befelé közben a gólyalábat pedig húzod kifelé
6. mostmár kitudod cserélni a gumiharangot. a régi leszedése után szépen takarítsd le a külső oldalt, hogy az új szépen felfeküdjön és ne felejtsd el jól telenyomni zsírral az újat.

Nagyjából így nézne ki a csere. (lehet apró lépések lemaradtak, de adja magát) 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #41156 Dátum: 2012.11.06 kedd, 11:14:54 »

Attól nem kapsz rá hamarabb választ, ha tíz percenként újra megkérdezed.

Várj egy kicsit türelmesen, nem mindenki olvassa naphosszat a fórumot. Majd jönnek és válaszolnak.

AndyA
én sem mert dolgozok
Naplózva
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #41157 Dátum: 2012.11.06 kedd, 11:17:18 »

Szia,

Csak külső gumiharangot akarsz cserélni vagy féltengely csuklót is? Kardán csukló pedig nincs a mondeonál. Erre gondolsz? https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200112-elso-feltengely-alkatreszei/3406-feltengelycsuklo-ford-mondeo-2000-2007-kulso-di_jobb-manual_
A csuklócserét inkább bízd egy szerelőre, mert abból lehet nagy copás. 
A külső gumiharang csere nem nagy dolog, de a bilincshez kell egy bilincs összehúzó fogó.

A csere menete:
1. felniből vedd ki a kupakot, féltengely anyát meglazítani  (32crova + 1m erőkar)
2. kocsi megemel, kerék le
3. alsó talpas gömbfejet szedd ki a csonkállványból
4. stab pálcát és kormányösszekötőt is le kell venni
5. féltengely anya levesz és féltengely óvatosan tolod befelé közben a gólyalábat pedig húzod kifelé
6. mostmár kitudod cserélni a gumiharangot. a régi leszedése után szépen takarítsd le a külső oldalt, hogy az új szépen felfeküdjön és ne felejtsd el jól telenyomni zsírral az újat.

Nagyjából így nézne ki a csere. (lehet apró lépések lemaradtak, de adja magát) 

ok eddig meg voltam de,a gumi harangot csak úgy bírom le húzni ha a csuklót le veszem ? de nem találok zéger gyűrűt.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41158 Dátum: 2012.11.06 kedd, 11:34:46 »

ok eddig meg voltam de,a gumi harangot csak úgy bírom le húzni ha a csuklót le veszem ? de nem találok zéger gyűrűt.

Ha jól tudom van egy zégergyűrű azon át kell "koccintani".
Naplózva
Morfologus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196


E-mail
« Új hozzászólás #41159 Dátum: 2012.11.06 kedd, 12:21:29 »

A bal elsőben inkább. Az vezérli az összes többit. Mind a két ajtó tövében nézd meg a zsanéroknál a vastag kábelétvezető csatlakozóit, hogy biztosan ülnek-e a helyükön, mozgasd meg őket. Ha nem ez a gond, akkor a bal első zár lehet, az meg sokba' van cserélni. Elsőnek azért próbáld a szokásos WD40-kúrát, hátha segít.

AndyA


Köszi szépen, megpróbálom!  worship
Naplózva

2003. Mondeo 1.8 SCI Ghia
http://www.mmm2008.hu
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #41160 Dátum: 2012.11.06 kedd, 12:36:01 »

ok eddig meg voltam de,a gumi harangot csak úgy bírom le húzni ha a csuklót le veszem ? de nem találok zéger gyűrűt.

Azért nem találsz, mert nincs. Csak egy vékony kis karika van a féltengelyen. Ezen a képen látszik is: https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200112-elso-feltengely-alkatreszei/3678-feltengely-ford-mondeo-2000-2007-gumiharang-kulso-v6di_aut_
A leszedéshez csak le kell húzni a féltengelyről.  Ezzel vagy szerencséd lesz és egy határozott rántással lejön (közben másik kézzel azért fogd a féltengelyt)....vagy nem, ha nem akkor csak satuban fogod tudni szétszedni.
Nekem a jobb oldalon könnyen lejött a bal viszont nem akart.....váltóolaj le, féltengely kihúz és satuba befogva finoman lekocogtattam. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41161 Dátum: 2012.11.06 kedd, 12:39:47 »

Azért nem találsz, mert nincs. Csak egy vékony kis karika van a féltengelyen. Ezen a képen látszik is: https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80200000-elso-futomu-alkatreszek/80200112-elso-feltengely-alkatreszei/3678-feltengely-ford-mondeo-2000-2007-gumiharang-kulso-v6di_aut_
A leszedéshez csak le kell húzni a féltengelyről.  Ezzel vagy szerencséd lesz és egy határozott rántással lejön (közben másik kézzel azért fogd a féltengelyt)....vagy nem, ha nem akkor csak satuban fogod tudni szétszedni.
Nekem a jobb oldalon könnyen lejött a bal viszont nem akart.....váltóolaj le, féltengely kihúz és satuba befogva finoman lekocogtattam. 

Nekem meg a kerékagyból nem akart kijönni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41162 Dátum: 2012.11.06 kedd, 12:49:37 »

9,5" kb milyen ET-vel férne el hátul?? 30-35??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41163 Dátum: 2012.11.06 kedd, 20:35:18 »

9,5" kb milyen ET-vel férne el hátul?? 30-35??
Szerintem az récsinges lesz, rá lehet majd ülni a gumira  vigyor3  nekem a 8"-as 40 el van, és nem sok kell, h szintbe legyen.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41164 Dátum: 2012.11.06 kedd, 20:38:11 »

Szerintem az récsinges lesz, rá lehet majd ülni a gumira  vigyor3  nekem a 8"-as 40 el van, és nem sok kell, h szintbe legyen.
et 34 és sííkban lesz, németeknél olvastam taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41165 Dátum: 2012.11.06 kedd, 21:02:03 »

et 34 és sííkban lesz, németeknél olvastam taps
a 9.5-s?   
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #41166 Dátum: 2012.11.06 kedd, 21:15:30 »

Nemá!
Évente kötelező újabb zsebürítés?!
http://www.piacesprofit.hu/gazdasag/jon-az-unios-szabaly-vihetjuk-evente-muszakira-a-kocsit/
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.06 kedd, 22:03:29 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41167 Dátum: 2012.11.06 kedd, 22:04:04 »

Mondják már egy ideje.....
Annyira jó, hogy mindent az EU-ra fognak.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #41168 Dátum: 2012.11.07 szerda, 01:45:56 »

Üdv.

Önindító produkálhat olyan hibát mint ha rossz lenne az akksi?
Az akksi rendben van de nehezen indul el az autó mint ha le lenne merülve, de nem!
Nem kattog az önindító csak alig teker és egyszer csak nehezen elindul!
Ötlet?



Bizony ám!
Pl nekem a következő, bizar hiba jelentkezett:
szép, normál indítózás, ami átment egy szenvedő, egyre gyengülő húúúúttyúúúúúútyúúúúúúú-ba.  nyes
A végén, már be sem indult.  falbav
A forgórész, egy 3-as fogaskerék rendszeren (lassítón) keresztül hajtja meg, a bendix által mozgatott fogaskereket.
Ezt, egy vékony lemez választja el a forgórésztől, ami 2+2 helyen van megperemezve (2-elfordulásgátló, 2-rögzítő).
Na, nekem ez a fémlemez mozdult el a helyéről.
Lassan, lecsiszolta a forgórész szigetelését!, és indítózásnál rövidre zárta a tekercseket!!!
Akku jó (akkor még Sad ), önindító forog (bár lassulva, és erőtlenül).
Az áramfelvétel az egekben, feszültség meg a béka popója alatt.  beka3

A hiba orvoslása, kb 1/2 perc.
Szívás: nem kicsit.  falbav Szerelés: 1-1,5 óra.  nemtudom  Idegeim: éveket öregedtek.  rinya

Persze, nem biztos, hogy nálad is ez a probléma.
De, nem sajnáld rá azt az 1-2 órát, amíg megbuherálod.
Kellemetlen télen tologni-húzogni ezt a nagy vasat.  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.07 szerda, 01:47:42 írta mcskot » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41169 Dátum: 2012.11.07 szerda, 08:36:57 »


Angliában az új autó kap 3 évet, onnantól évente. Ausztriában is. Egyébként a magyar autóállomány nagyrészét tekintve még csak hülyeségnek sem tartom.

Az sem mindegy, hogy mennyibe kerül.

.hu jelenleg 16 ill. 10 rugó, nagyjából.
.at 36 és 80 Euro között.
.uk 55 font.

Szóval még csak nem is panaszkodhatunk.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #41170 Dátum: 2012.11.07 szerda, 09:16:51 »

Angliában az új autó kap 3 évet, onnantól évente. Ausztriában is. Egyébként a magyar autóállomány nagyrészét tekintve még csak hülyeségnek sem tartom.

Az sem mindegy, hogy mennyibe kerül.

.hu jelenleg 16 ill. 10 rugó, nagyjából.
.at 36 és 80 Euro között.
.uk 55 font.

Szóval még csak nem is panaszkodhatunk.

AndyA

Ez így rendben is van, de 1 helyen bukik minden, mégpedig azt adott országok átlagkeresetén. Ha itthon is olyan lenne az átlagkereset mint külföldön (at, uk....) akkor senkit nem verne földhöz, hogy évente ki kelljen fizetni ezt az összeget. Szerintem.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41171 Dátum: 2012.11.07 szerda, 09:31:15 »

Ez így rendben is van, de 1 helyen bukik minden, mégpedig azt adott országok átlagkeresetén. Ha itthon is olyan lenne az átlagkereset mint külföldön (at, uk....) akkor senkit nem verne földhöz, hogy évente ki kelljen fizetni ezt az összeget. Szerintem.

Na ja.

A bécsi átlagkereset (ami magasabb, mint egész Ausztriára nézve) bruttó 2800, 13-14. havi fizetéssel együtt éves 26000 netto, azaz 610 ezer Ft/hó. Magyarországon ennek a negyede az átlag, 150 körül.

16 rugó vizsgadíj az 56 Euro - ennél még olcsóbb is lehet Ausztriában.

Ugyanakkor negyedévente fizetek 470 Euro biztosítást és gépjárműadót a Mondeomra, és ez nem teljeskörű Casco, saját hibás kárt nem fedez, csak lopás, elemi kár stb. részcascos. Te mennyit is fizetsz, mennyit "takarítasz meg" hozzám képest a biztosításon? A negyedét, harmadát csengeted ennek?

Ha meg onnan nézed, hogy egy tankolás lassan többe kerül, mint a mondott vizsgadíj...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #41172 Dátum: 2012.11.07 szerda, 10:16:05 »

Ugyanakkor negyedévente fizetek 470 Euro biztosítást és gépjárműadót a Mondeomra, és ez nem teljeskörű Casco, saját hibás kárt nem fedez, csak lopás, elemi kár stb. részcascos.
Becsben vagy?
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #41173 Dátum: 2012.11.07 szerda, 11:25:05 »

Na ja.

A bécsi átlagkereset (ami magasabb, mint egész Ausztriára nézve) bruttó 2800, 13-14. havi fizetéssel együtt éves 26000 netto, azaz 610 ezer Ft/hó. Magyarországon ennek a negyede az átlag, 150 körül.

16 rugó vizsgadíj az 56 Euro - ennél még olcsóbb is lehet Ausztriában.

Ugyanakkor negyedévente fizetek 470 Euro biztosítást és gépjárműadót a Mondeomra, és ez nem teljeskörű Casco, saját hibás kárt nem fedez, csak lopás, elemi kár stb. részcascos. Te mennyit is fizetsz, mennyit "takarítasz meg" hozzám képest a biztosításon? A negyedét, harmadát csengeted ennek?

Ha meg onnan nézed, hogy egy tankolás lassan többe kerül, mint a mondott vizsgadíj...

AndyA

A külföldi példa azért lehet csalóka, mert elgörbíti a valóságot, ha csak arányokban nézzük a dolgot. Lehet, hogy arányában ugyanannyit fizetnek az például osztrákok, viszont ott még a magasabb árak mellet is keletkezik megtakarítás, míg idehaza nem biztos.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #41174 Dátum: 2012.11.07 szerda, 14:22:58 »

Angliában az új autó kap 3 évet, onnantól évente. Ausztriában is. Egyébként a magyar autóállomány nagyrészét tekintve még csak hülyeségnek sem tartom.



AndyA
Hát mégha nálunk is rendesen átnéznék ilyenkor az autókat, nem csak annyi lenne, hogy "Szevasz Bélám, add a pénzt, itt a pecsét!"...
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #41175 Dátum: 2012.11.07 szerda, 14:51:44 »

A külföldi példa azért lehet csalóka, mert elgörbíti a valóságot, ha csak arányokban nézzük a dolgot. Lehet, hogy arányában ugyanannyit fizetnek az például osztrákok, viszont ott még a magasabb árak mellet is keletkezik megtakarítás, míg idehaza nem biztos.


Mondjuk aki teheti, az Sopronba viszi az autóját szervizelni.
Nekem a generál fél milla volt (kb 150 munkabér, a maradék az anyagköltség), ez Bécs környékén 4590 EUR munkadíj és megközelítőleg 2000 EUR anyagköltség lett volna (ennyi pénzt meg a komplett autó nem ér).
Naplózva
Horry
Vendég
« Új hozzászólás #41176 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 08:41:16 »

Szevasztok.


Mennyire nagy meló itthon kicserélni az önindítót?

Neki álljak vagy inkább bízzam a szerelőre, az csengessem a pénzt neki?:-O
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #41177 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 08:46:50 »

Szevasztok.

Mennyire nagy meló itthon kicserélni az önindítót?

Neki álljak vagy inkább bízzam a szerelőre, az csengessem a pénzt neki?:-O

Két csavar könnyen kijön, de a harmadikhoz nőgyógyásznak kell születni. Smiley

Amúgy sima ügy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #41178 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 13:37:55 »

Sziasztok!

Merre is szeret elnyíródni a tolatólámpa vezetéke? Tegnap tűnt fel, hogy egyszer van tolatólámpám, másszor nincs. Valami kontaktnak tűnik
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41179 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 17:51:15 »

Sziasztok!

Merre is szeret elnyíródni a tolatólámpa vezetéke? Tegnap tűnt fel, hogy egyszer van tolatólámpám, másszor nincs. Valami kontaktnak tűnik
Üdv!
Valami ilyesmi az én hibám is....
Beteszem hátramenetbe világit,elengedem nem világit.... rinya
Ha viszont  (hátramenetbe van kapcsolva) eltolom egy picit jobbra akkor világit wow1
Mi a rossz??Tolatólámpa jeladó???merre keressek?
 integet2
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #41180 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 17:55:06 »

Üdv!
Valami ilyesmi az én hibám is....
Beteszem hátramenetbe világit,elengedem nem világit.... rinya
Ha viszont  (hátramenetbe van kapcsolva) eltolom egy picit jobbra akkor világit wow1
Mi a rossz??Tolatólámpa jeladó???merre keressek?
 integet2
A tolató lámpa kapcsoló az akumlátortartó alatt van a rámenő vezetékből felismered.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #41181 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 19:02:37 »

Szevasztok.

Mennyire nagy meló itthon kicserélni az önindítót?
Neki álljak vagy inkább bízzam a szerelőre, az csengessem a pénzt neki?:-O


Nem gáz!    Ha van minimális szerszámkészleted, kb 30-40 perc a csere, (ha javítás, a javítandó hiba nagyságával nő az idő).
1, a műanyagrácsot leveszed (2db mü patent)
2, a jobb-bal lámpát kiemeled (2x2 rögzítő lemez)
3, a homlokfalat meglazítod (jobb-bal oldalon 3-3db csavar - 10-es krova)
4, a hűtőventilátort kiveszed (házastól) (2db anya - 10-es kulcs)+széthúzni a tápkábelt (jobb oldalon, lent)+vízcsövet levenni a házról (bal fent)
5, 3-4 db gyors kötözőt kell még elvágnod
6, az önindítót, 2 db csavar rögzíti a blokkhoz (13-as krova félhosszú szárral)
7, még bent a helyén elfordítod, hogy hozzáférj a hátán lévő csatlakozásokhoz (1 - 10-es, 1 - 13-as krova, v csőkulcs)
Összeszerelni fordított sorrendben. Smiley
Érdemes odafigyelni:
-a vezetékeket óvatosan tekergesd (10 év alatt, kicsit ridegé válhattak)
-visszaszereléskor, ne felejtsd el a hűtőt, az alsó tartófülekbe beleállítani
-a csavarjai is "hajlamosak" a leesésre (akkor aztán, lehet bogarászni)
-ne felejtsd el a tápkábel csatlakozót összedugni (nehogy meglepetés érjen, jövő tavasszal-nyáron)
Spec, én imádtam a kábelrögzítés patentjait. A patentok a helyükön maradnak, és csak a kötegelőszalag részt kell cserélni (egyszerű, és költséghatékony!)

Sok sikert kívánok!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #41182 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 19:06:24 »

Üdv!
Valami ilyesmi az én hibám is....
Beteszem hátramenetbe világit,elengedem nem világit.... rinya
Ha viszont  (hátramenetbe van kapcsolva) eltolom egy picit jobbra akkor világit wow1
Mi a rossz??Tolatólámpa jeladó???merre keressek?
 integet2
Sziasztok!

Merre is szeret elnyíródni a tolatólámpa vezetéke? Tegnap tűnt fel, hogy egyszer van tolatólámpám, másszor nincs. Valami kontaktnak tűnik
Mindkettőtöknek a tolatólámpa kapcsolója a rossz.Az akku alatt van a váltón.Kb 6e ft az új.érdemes cserélni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #41183 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 19:06:32 »

Üdv!
Valami ilyesmi az én hibám is....
Beteszem hátramenetbe világit,elengedem nem világit.... rinya
Ha viszont  (hátramenetbe van kapcsolva) eltolom egy picit jobbra akkor világit wow1
Mi a rossz??Tolatólámpa jeladó???merre keressek?
 integet2
Nekem se kép se hang, úgy vettem észre, hogy attól függ, hogy világít-e, hogy éppen hogy állok, meg buckákon áthaladáskor kapcsol fel vagy le... vigyor3
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #41184 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 19:21:14 »

Nem gáz!    Ha van minimális szerszámkészleted, kb 30-40 perc a csere, (ha javítás, a javítandó hiba nagyságával nő az idő).
1, a műanyagrácsot leveszed (2db mü patent)
2, a jobb-bal lámpát kiemeled (2x2 rögzítő lemez)
3, a homlokfalat meglazítod (jobb-bal oldalon 3-3db csavar - 10-es krova)
4, a hűtőventilátort kiveszed (házastól) (2db anya - 10-es kulcs)+széthúzni a tápkábelt (jobb oldalon, lent)+vízcsövet levenni a házról (bal fent)
5, 3-4 db gyors kötözőt kell még elvágnod
6, az önindítót, 2 db csavar rögzíti a blokkhoz (13-as krova félhosszú szárral)
7, még bent a helyén elfordítod, hogy hozzáférj a hátán lévő csatlakozásokhoz (1 - 10-es, 1 - 13-as krova, v csőkulcs)
Összeszerelni fordított sorrendben. Smiley
Érdemes odafigyelni:
-a vezetékeket óvatosan tekergesd (10 év alatt, kicsit ridegé válhattak)
-visszaszereléskor, ne felejtsd el a hűtőt, az alsó tartófülekbe beleállítani
-a csavarjai is "hajlamosak" a leesésre (akkor aztán, lehet bogarászni)
-ne felejtsd el a tápkábel csatlakozót összedugni (nehogy meglepetés érjen, jövő tavasszal-nyáron)
Spec, én imádtam a kábelrögzítés patentjait. A patentok a helyükön maradnak, és csak a kötegelőszalag részt kell cserélni (egyszerű, és költséghatékony!)

Sok sikert kívánok!


0. lépésként akksi saru le Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41185 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 19:57:22 »

Mindkettőtöknek a tolatólámpa kapcsolója a rossz.Az akku alatt van a váltón.Kb 6e ft az új.érdemes cserélni.
worship worship taps
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41186 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 21:14:34 »

0. lépésként akksi saru le Smiley

minek kivenni a lámpát? hűtőrácsot? hűtőt???
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #41187 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 22:23:59 »

0. lépésként akksi saru le Smiley


Ott a pont.  worship worship worship
Mentségemre legyen mondva:
-vannak dolgok, amit evidensnek tartva, nem említettem.
Állítsd le a motort, állj az autó elé, nyisd ki a motorház tetőt, riasztót szervízállásba, saruk le, a szerszámok, kéztörlőrongy legyenek kéznél, stb.
 nyes nyes nyes eplus2 eplus2 eplus2 integet2 integet2 integet2
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #41188 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 22:48:12 »

minek kivenni a lámpát? hűtőrácsot? hűtőt???

A hűtőt nem említettem.
Minden mást, a könnyebb hozzáférhetőség, és a szerelhetőség végett.
Hűtőrács nélkül, nem férsz hozzá a lámpákhoz. Lámpa nélkül a homlokfalhoz.
Ha azt nem tudod kb 5-10 cm-t mozgatni, nem tudod kivenni a ventilátort.
Biztos lehet másképp is. pl: lentről sem próbáltam még.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41189 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 22:58:16 »

A hűtőt nem említettem.
Minden mást, a könnyebb hozzáférhetőség, és a szerelhetőség végett.
Hűtőrács nélkül, nem férsz hozzá a lámpákhoz. Lámpa nélkül a homlokfalhoz.
Ha azt nem tudod kb 5-10 cm-t mozgatni, nem tudod kivenni a ventilátort.
Biztos lehet másképp is. pl: lentről sem próbáltam még.

igen, hűtő nem, csak vízcső, elnéztem,

De az önindító nem hátul van a tűzfal és a motor között?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #41190 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 23:19:26 »

igen, hűtő nem, csak vízcső, elnéztem,

De az önindító nem hátul van a tűzfal és a motor között?
no.elöl a hűtő előtt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #41191 Dátum: 2012.11.08 csütörtök, 23:59:24 »

no.elöl a hűtő előtt.

 nyes nyes nyes
Ejnye Alf!

A hűtő előtt a Cooler van.
Az önindító, a vízpumpa alatt van, picit balra.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #41192 Dátum: 2012.11.09 péntek, 00:05:58 »

igen, hűtő nem, csak vízcső, elnéztem,

De az önindító nem hátul van a tűzfal és a motor között?

Hátul, középen: katalizátor (részecskeszűrő), felette a turbó. Ettől balra, lent a generátor.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #41193 Dátum: 2012.11.09 péntek, 07:13:25 »

Sziasztok!
Meg mindig MKIII vasarlas elott allok, eddig nem volt sok ertelmes 2.5-os elado, viszont a napokban felraktak egy automata kombit, es egy manualis 5-ajtosat. Ugy tervezem, hogy megneznem mind2-t itt vannak a kornyeken.
Szeretnek tippet kerni toletek, hogy melyiket lenne erdemesebb valasztani: manual, vagy automata. Kaptam olyan tanacsot is, hogy az automata okosabb dontes lenne, mert azok a motorok jobban meg vannak kimelve, viszont lattam a youtube-on olyan videot, amikor szekvencialis modban hasznaltak az autot, es ugyanugy el lehetett porgetni tiltasig, mintha manual lenne. Azt is hallottam, hogy a manualis 6-fokozatu valtokkal tobb gond szokott lenni.
Masik kerdes, a fogyasztas. Olvasgattam az erre vonatkozo topic-ban, de 99%-ban csak a TDCI/TDDI tulajok osztottak meg velemenyuket. Hosszabb tavu terveim kozt szerepel hogy gazossa alakittatnam majd. Viszont azert a fogyasztas ebben az esetben is szamitana (manuel vs automata), mert hosszu tavra tervezek. Egy honapban nagyjabol Budapesten 200 - 250 km-t megyek, autopalyan ~350-et, fouton, es mellekutakon 300km-t.
En szivem szerint a manual fele huznek, de az a baj, hogy a meghirdetett gepek kozul a manualisban a hirdetes szerint~200.000km van. A kombiban csak ~127.000, az az automata, viszont a 4-5-ajtos karosszeria jobban bejon (legtobbszor 1-2 fovel megyunk csak, es nincs olyan ok, ami miatt szuksegem lenne a kombi kasztnira.)
Elore is koszi a tippeket
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.09 péntek, 07:15:10 írta StripeZ » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41194 Dátum: 2012.11.09 péntek, 11:16:36 »

Hátul, középen: katalizátor (részecskeszűrő), felette a turbó. Ettől balra, lent a generátor.
hogy a v6 milyen más.... Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41195 Dátum: 2012.11.09 péntek, 11:19:54 »

Sziasztok!
Meg mindig MKIII vasarlas elott allok, eddig nem volt sok ertelmes 2.5-os elado, viszont a napokban felraktak egy automata kombit, es egy manualis 5-ajtosat. Ugy tervezem, hogy megneznem mind2-t itt vannak a kornyeken.
Szeretnek tippet kerni toletek, hogy melyiket lenne erdemesebb valasztani: manual, vagy automata. Kaptam olyan tanacsot is, hogy az automata okosabb dontes lenne, mert azok a motorok jobban meg vannak kimelve, viszont lattam a youtube-on olyan videot, amikor szekvencialis modban hasznaltak az autot, es ugyanugy el lehetett porgetni tiltasig, mintha manual lenne. Azt is hallottam, hogy a manualis 6-fokozatu valtokkal tobb gond szokott lenni.
Masik kerdes, a fogyasztas. Olvasgattam az erre vonatkozo topic-ban, de 99%-ban csak a TDCI/TDDI tulajok osztottak meg velemenyuket. Hosszabb tavu terveim kozt szerepel hogy gazossa alakittatnam majd. Viszont azert a fogyasztas ebben az esetben is szamitana (manuel vs automata), mert hosszu tavra tervezek. Egy honapban nagyjabol Budapesten 200 - 250 km-t megyek, autopalyan ~350-et, fouton, es mellekutakon 300km-t.
En szivem szerint a manual fele huznek, de az a baj, hogy a meghirdetett gepek kozul a manualisban a hirdetes szerint~200.000km van. A kombiban csak ~127.000, az az automata, viszont a 4-5-ajtos karosszeria jobban bejon (legtobbszor 1-2 fovel megyunk csak, es nincs olyan ok, ami miatt szuksegem lenne a kombi kasztnira.)
Elore is koszi a tippeket
 wave


nekem 6gangos v6 van, 300e kmrel. megy, teszi a dolgát. 7-13liter fogyival. automata is volt mk2, de az 200nál valtocseres lett.
Naplózva
InSideJoke
Vendég
« Új hozzászólás #41196 Dátum: 2012.11.09 péntek, 14:56:51 »

Sziasztok !

2003-as 1,8as benzines mondeonál reális lehet 256.000 forint a kuplungcserére?

Van valamilyen olcsóbb megoldás erre?

Köszönöm
ISJ
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #41197 Dátum: 2012.11.09 péntek, 15:27:41 »

Sziasztok !

2003-as 1,8as benzines mondeonál reális lehet 256.000 forint a kuplungcserére?

Van valamilyen olcsóbb megoldás erre?

Köszönöm
ISJ
Hello!
én sokallom, de gondolom Te is  smile  itt nézz körül: http://kauffer.hu/fooldal/htmls/   most összeálltak a totálkárral és úgy látom újabb a oldal.  meg a íbéjt szokták még ajánlani     munkadíja kb 20-30   wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #41198 Dátum: 2012.11.09 péntek, 19:16:42 »

nyes nyes nyes
Ejnye Alf!

A hűtő előtt a Cooler van.
Az önindító, a vízpumpa alatt van, picit balra.
A kérdés az volt,hogy az "önindító hátul van a motor és a tűzfal között?" !!
A válaszom helyes volt.Nem ,elöl a hűtő előtt!
De behatárolhatnád kicsit pontosabban is,mondjuk gps koordinátákkal?!!! beka3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41199 Dátum: 2012.11.09 péntek, 20:40:01 »

A kérdés az volt,hogy az "önindító hátul van a motor és a tűzfal között?" !!
A válaszom helyes volt.Nem ,elöl a hűtő előtt!
De behatárolhatnád kicsit pontosabban is,mondjuk gps koordinátákkal?!!! beka3

A kérdés már csak, hogy a v6 önindító is elöl van?   wave
Nekem az rémlik, hogy a tolatólámpakapcsoló csak akkor jön ki, ha az önindító ki van véve.
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.09 péntek, 20:42:30 írta vzoli » Naplózva
Oldalak: 1 ... 817 818 819 820 821 822 823 [824] 825 826 827 828 829 830 831 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.459 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.