Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:53:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 856 857 858 859 860 861 862 [863] 864 865 866 867 868 869 870 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21854390 alkalommal)
0 Felhasználó és 265 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43100 Dátum: 2013.01.12 szombat, 17:29:50 »


köszi, szóval a régi.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #43101 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 10:38:53 »

Szerintetek ez megérné az árát?Természetesen ha láttam azokat a garancialeveleket.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_1._tulaj.vezetett_szervizkonyv-6482204
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43102 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 10:47:07 »

Szerintetek ez megérné az árát?Természetesen ha láttam azokat a garancialeveleket.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_1._tulaj.vezetett_szervizkonyv-6482204

Azt neked kell eldönteni. A leírtak alapján szerintem igen. Persze ha kipróbálhatod, az sokat segít. Ha nem engedik kipróbálni az már gyanús lehet. A vétel előtt azért ezt olvasd el és akkor már nagyjából tudod, hogy mit kell nézni.   http://mondeo.hu/index.php?topic=5065.0
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #43103 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 10:49:52 »

Azt neked kell eldönteni. A leírtak alapján szerintem igen. Persze ha kipróbálhatod, az sokat segít. Ha nem engedik kipróbálni az már gyanús lehet. A vétel előtt azért ezt olvasd el és akkor már nagyjából tudod, hogy mit kell nézni.   http://mondeo.hu/index.php?topic=5065.0

Köszi a segítséget.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43104 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 11:00:00 »

Szerintetek ez megérné az árát?Természetesen ha láttam azokat a garancialeveleket.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_1._tulaj.vezetett_szervizkonyv-6482204
tuti nem elsőtulajos, az első pecsétek tuti nem magyarok. az autoplus-os már esetleg...

AUTOBETRIEBE MOTOR-COMPANY GMBH & CO. KG, HAMBURG
RUHRSTRASSE 63, Bahrenfeld
22761 HAMBURG
Telefon: 0408530601
Fax: (040) 853 06 333

AUTOPLUS KFT.
VISEGRÁDI ÚT 44.
2500 ESZTERGOM, KOMÁROM-ESZTERGOM
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 11:01:45 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #43105 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 11:31:11 »

tuti nem elsőtulajos, az első pecsétek tuti nem magyarok. az autoplus-os már esetleg...

AUTOBETRIEBE MOTOR-COMPANY GMBH & CO. KG, HAMBURG
RUHRSTRASSE 63, Bahrenfeld
22761 HAMBURG
Telefon: 0408530601
Fax: (040) 853 06 333

AUTOPLUS KFT.
VISEGRÁDI ÚT 44.
2500 ESZTERGOM, KOMÁROM-ESZTERGOM
Igen,az nekem is feltűnt.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #43106 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 12:09:25 »

Szerintetek ez megérné az árát?Természetesen ha láttam azokat a garancialeveleket.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ambiente_1._tulaj.vezetett_szervizkonyv-6482204
Na azon a környéken nem vennék autót!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #43107 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 12:41:01 »

Na azon a környéken nem vennék autót!
Miért is nem?
Annak meg mi köze a kocsi állapotához?Nem tudhatjuk hol használták.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #43108 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 12:44:02 »

Miért is nem?
Annak meg mi köze a kocsi állapotához?Nem tudhatjuk hol használták.
Elég rossz híre van (és nem alaptalanul) a Fehér út környéki autókereskedéseknek. Ettől még lehet ott jó autó, de én sem vennék ott kocsit az tuti!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #43109 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 13:50:51 »

Elég rossz híre van (és nem alaptalanul) a Fehér út környéki autókereskedéseknek. Ettől még lehet ott jó autó, de én sem vennék ott kocsit az tuti!
Jah,értem.
Amúgy egyik nepper sem örvend nagy sikernek...
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #43110 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 14:41:01 »

Én is ott vettem 1 éve. Az autónak eddig nem jöttek elő rejtett hibái, de sokat kellett  rá költeni.

Keményen kell alkudni mostanában - szerintem, mert nem nagyon pörög a használtautó piac.

Az autóval kapcsolatban:

Nem értem. Ha ambiente, akkor miért van benne tempomat?

Egy ambiente-ben is lehet gyárilag?
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 14:45:55 írta sempi » Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #43111 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 14:45:17 »

Segítséget kérek a fórumtársaktól.

1.8 benzin faceliftes MK3 mondeom van.

Azt tapasztalom, hogy elindulok Pestről, mire kiérek az autópályára függőlegesen álla vízhőfok mutató (tudom, hogy nem pontosan mutat, de az most lényegtelen)
Elkezdek menni 130-140-nel és +5 fok alatt rövidesen azt látom, hogy a hőmérő mutatója elindul 60fok felé és nemsokkal előtte megáll.

Ha lelassítok 120-ra, akkor ugyanilyen külső hőmérséklet mellet hamarosan visszatér függőlegesbe.

Az  előző télen nem tapasztaltam ilyet. Akkor végig függőlegesen mutatott akár -10 fokban is.


Indítás után a megszokott módon, elég hamar felmelegszik. A fűtéssel sincs probléma, talán a lábtér fűtése nem olyan mint az előző télen, de ki emlékszik rá már....


Úgy tudom, hogy több termosztát is van a vízkörben. Arra gyanakszom, hogy valamelyik rendetlenkedik és nem zár rendesen.

Melyikkel lehet probléma?

Köszönöm
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #43112 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 14:56:00 »

Segítséget kérek a fórumtársaktól.

1.8 benzin faceliftes MK3 mondeom van.

Azt tapasztalom, hogy elindulok Pestről, mire kiérek az autópályára függőlegesen álla vízhőfok mutató (tudom, hogy nem pontosan mutat, de az most lényegtelen)
Elkezdek menni 130-140-nel és +5 fok alatt rövidesen azt látom, hogy a hőmérő mutatója elindul 60fok felé és nemsokkal előtte megáll.

Ha lelassítok 120-ra, akkor ugyanilyen külső hőmérséklet mellet hamarosan visszatér függőlegesbe.

Az  előző télen nem tapasztaltam ilyet. Akkor végig függőlegesen mutatott akár -10 fokban is.


Indítás után a megszokott módon, elég hamar felmelegszik. A fűtéssel sincs probléma, talán a lábtér fűtése nem olyan mint az előző télen, de ki emlékszik rá már....


Úgy tudom, hogy több termosztát is van a vízkörben. Arra gyanakszom, hogy valamelyik rendetlenkedik és nem zár rendesen.

Melyikkel lehet probléma?

Köszönöm
Benzinesben egy termosztát van.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #43113 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 14:56:51 »

Ha valaki szintén ebben a cipőben járna:
http://www.youtube.com/watch?v=E-iFOdJpc7w

Akkor:
http://www.youtube.com/watch?v=jXbA8lCTU9k
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43114 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 14:56:58 »

Segítséget kérek a fórumtársaktól.

1.8 benzin faceliftes MK3 mondeom van.

Azt tapasztalom, hogy elindulok Pestről, mire kiérek az autópályára függőlegesen álla vízhőfok mutató (tudom, hogy nem pontosan mutat, de az most lényegtelen)
Elkezdek menni 130-140-nel és +5 fok alatt rövidesen azt látom, hogy a hőmérő mutatója elindul 60fok felé és nemsokkal előtte megáll.

Ha lelassítok 120-ra, akkor ugyanilyen külső hőmérséklet mellet hamarosan visszatér függőlegesbe.

Az  előző télen nem tapasztaltam ilyet. Akkor végig függőlegesen mutatott akár -10 fokban is.


Indítás után a megszokott módon, elég hamar felmelegszik. A fűtéssel sincs probléma, talán a lábtér fűtése nem olyan mint az előző télen, de ki emlékszik rá már....


Úgy tudom, hogy több termosztát is van a vízkörben. Arra gyanakszom, hogy valamelyik rendetlenkedik és nem zár rendesen.

Melyikkel lehet probléma?

Köszönöm

Az bizony termosztát probléma. Ha már úgyis le van engedve a fagyálló, azt is cserélheted. A rózsaszín, gyárit szokták ajánlani, de bele lehet önteni az Unixos vagy más tipusú rózsaszínt is. Ne kérdezd, hogy miért, ezt ajánlják. Ebben van valami hűtőrendszer védő adalék vagy mi.
Naplózva
xisco
Vendég
« Új hozzászólás #43115 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:09:54 »

Sziasztok,egy 2004-es 131 lovas mk3 kombi automata mondeom van és 10-11 litert eszik városban!Ez normális?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #43116 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:29:22 »

Sziasztok,egy 2004-es 131 lovas mk3 kombi automata mondeom van és 10-11 litert eszik városban!Ez normális?
Ha csak nem mindig araszolsz- megállsz-araszolsz  van, akkor kicsit az...egr dugózás, szívósor tisztítás segít.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #43117 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:31:03 »

Soknak tűnik,nekem legalábbis a 2.5 v6 sem fogyaszt többett 11 liternél,pedig csak rövid távokon használom.


Sziasztok,egy 2004-es 131 lovas mk3 kombi automata mondeom van és 10-11 litert eszik városban!Ez normális?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43118 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:38:23 »

Én is ott vettem 1 éve. Az autónak eddig nem jöttek elő rejtett hibái, de sokat kellett  rá költeni.

Keményen kell alkudni mostanában - szerintem, mert nem nagyon pörög a használtautó piac.

Az autóval kapcsolatban:

Nem értem. Ha ambiente, akkor miért van benne tempomat?

Egy ambiente-ben is lehet gyárilag?
mert rendelhető volt.sőt utólag is bekerülhetett.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #43119 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:47:18 »

mert rendelhető volt.sőt utólag is bekerülhetett.
Én még hozzátenném,hogy a felszereltség nevezése nem függ az extráktól.Mert van alapfelszereltség sok extrával/AMBIANTE/ vagy kopasz autó GHIA esetében.A felszereltség nevek alapdolgokban különböznek egymástól.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #43120 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:50:44 »

Üdv mindenkinek! Egr dugózással lenne kérdésem, mégpedig, ha az elktromos csatival ellátott egr-t ledugózom feltételezem, hogy az elektronika ezt jelzi a sárga motorikon lámpa felkapcsolásával. A kompi hosszútávon nem szól-e bele ezmiatt a motor működésébe. Dugózás után ugyanúgy csatlakoztatni kell az elektromos csatit és a vákumcsövet a szelepre mint normális működésnél? thx a választ.
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #43121 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:51:50 »

Az bizony termosztát probléma. Ha már úgyis le van engedve a fagyálló, azt is cserélheted. A rózsaszín, gyárit szokták ajánlani, de bele lehet önteni az Unixos vagy más tipusú rózsaszínt is. Ne kérdezd, hogy miért, ezt ajánlják. Ebben van valami hűtőrendszer védő adalék vagy mi.

köszönöm mindenkinek a segítséget
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #43122 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:55:08 »

Üdv mindenkinek! Egr dugózással lenne kérdésem, mégpedig, ha az elktromos csatival ellátott egr-t ledugózom feltételezem, hogy az elektronika ezt jelzi a sárga motorikon lámpa felkapcsolásával. A kompi hosszútávon nem szól-e bele ezmiatt a motor működésébe. Dugózás után ugyanúgy csatlakoztatni kell az elektromos csatit és a vákumcsövet a szelepre mint normális működésnél? thx a választ.
Nem szól bele a vezérlésbe sosem.
Mindent vissza kell tenni a helyére.
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43123 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:55:18 »

Üdv mindenkinek! Egr dugózással lenne kérdésem, mégpedig, ha az elktromos csatival ellátott egr-t ledugózom feltételezem, hogy az elektronika ezt jelzi a sárga motorikon lámpa felkapcsolásával. A kompi hosszútávon nem szól-e bele ezmiatt a motor működésébe. Dugózás után ugyanúgy csatlakoztatni kell az elektromos csatit és a vákumcsövet a szelepre mint normális működésnél? thx a választ.
igen.érdemes a vákumcsőbe egy golyót tenni.úgy nem mozg magába a szelep.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #43124 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:55:23 »

Üdv mindenkinek! Egr dugózással lenne kérdésem, mégpedig, ha az elktromos csatival ellátott egr-t ledugózom feltételezem, hogy az elektronika ezt jelzi a sárga motorikon lámpa felkapcsolásával. A kompi hosszútávon nem szól-e bele ezmiatt a motor működésébe. Dugózás után ugyanúgy csatlakoztatni kell az elektromos csatit és a vákumcsövet a szelepre mint normális működésnél? thx a választ.
Ugyan úgy kell és semmibe nem zavar bele .Továbbá kell a szívósort is tisztítani.Veszel egy ELM327-es kütyüt és azzal ,időnként törlöd a lámpát és megnézed nincs-e más hiba esetleg.A törlés után is visszajön a mil -lámpa de nem zavar bele semmibe.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #43125 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:56:31 »


Köszi
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #43126 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:59:49 »

Ugyan úgy kell és semmibe nem zavar bele .Továbbá kell a szívósort is tisztítani.Veszel egy ELM327-es kütyüt és azzal ,időnként törlöd a lámpát és megnézed nincs-e más hiba esetleg.A törlés után is visszajön a mil -lámpa de nem zavar bele semmibe.
Egr, szivósor kitakaritva már csak dugóznom kell. Köszke a választ
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #43127 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 16:17:01 »

Egy másik kérdés, a szervószivattyú ház két fele között lévő tömités cserélhető ill beszerezhető valahol mert szivárogtatja az olajat egyébként a szivattyú tökéletesen működik. Esetleg olyan tömitő lapot tudnátok ajánlani amit ki lehet méretre vágni az adott helyre sablonnal! thx
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #43128 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 16:35:40 »

Az bizony termosztát probléma. Ha már úgyis le van engedve a fagyálló, azt is cserélheted. A rózsaszín, gyárit szokták ajánlani, de bele lehet önteni az Unixos vagy más tipusú rózsaszínt is. Ne kérdezd, hogy miért, ezt ajánlják. Ebben van valami hűtőrendszer védő adalék vagy mi.

http://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30700000-termosztat-es-alkatreszei/30700648-termosztathaz/6919-termosztat-ford-mondeo-2000-2007-benzines-1_8-2_0


23000 Ft egy termosztát?!

Ennyit nem szeretnék adni érte. (Escortom volt, abba a motorcraftm valami 3500Ftba került - igaz nem elekromos szabályzású volt, de akkoris...)

Tud valaki használt, de működő darabot?

Köszönöm
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #43129 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 16:38:15 »

Na azon a környéken nem vennék autót!

Amúgy melyik az a kereskedés, ami szerintetek(clubosok szerint) jó?    Ellenpélda. 1 ismerős most vett 1 2004-es ignist.   A legmumusabb Fehérváron, kereskedésbe.  Teljesen jó a kocsi, km jó, gyári gumik vannak rajta, kormány rücskös, beltér zsír. (nem gépzsír)
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #43130 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 16:41:10 »

http://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30700000-termosztat-es-alkatreszei/30700648-termosztathaz/6919-termosztat-ford-mondeo-2000-2007-benzines-1_8-2_0


23000 Ft egy termosztát?!

Ennyit nem szeretnék adni érte. (Escortom volt, abba a motorcraftm valami 3500Ftba került - igaz nem elekromos szabályzású volt, de akkoris...)

Tud valaki használt, de működő darabot?

Köszönöm
Szerinted a bontott nrm  lutri?Azért az új mégis új és ha nem jó visszaveszik,de használt esetében ez nem mondható mert tudod,hogy használt ugye.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43131 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 17:05:14 »

http://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30700000-termosztat-es-alkatreszei/30700648-termosztathaz/6919-termosztat-ford-mondeo-2000-2007-benzines-1_8-2_0


23000 Ft egy termosztát?!

Ennyit nem szeretnék adni érte. (Escortom volt, abba a motorcraftm valami 3500Ftba került - igaz nem elekromos szabályzású volt, de akkoris...)

Tud valaki használt, de működő darabot?

Köszönöm

Érdeklődj itt a fórumon nagyautótól. Ők adnak clubos kedvezményt is. http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.1350 Bontottat én sem vennék. Csak akkor, ha tudom, hogy termosztát cseréről a szervizből kifele menet törték kockára az autót és abból lett kiszedve. hehe De lehet, hogy akkor sem. 
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 17:08:40 írta Lacika71 » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #43132 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 17:16:42 »

http://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30700000-termosztat-es-alkatreszei/30700648-termosztathaz/6919-termosztat-ford-mondeo-2000-2007-benzines-1_8-2_0


23000 Ft egy termosztát?!

Ennyit nem szeretnék adni érte. (Escortom volt, abba a motorcraftm valami 3500Ftba került - igaz nem elekromos szabályzású volt, de akkoris...)

Tud valaki használt, de működő darabot?

Köszönöm
Ja er azért ennyi mert ez nem gyári.Ahoz képest meg nem is sok
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 17:30:11 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #43133 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 17:28:44 »

Az bizony termosztát probléma. Ha már úgyis le van engedve a fagyálló, azt is cserélheted. A rózsaszín, gyárit szokták ajánlani, de bele lehet önteni az Unixos vagy más tipusú rózsaszínt is. Ne kérdezd, hogy miért, ezt ajánlják. Ebben van valami hűtőrendszer védő adalék vagy mi.
a rózsaszin hütöviz aluminium barát a blokk végett.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #43134 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 17:46:35 »

Érdeklődj itt a fórumon nagyautótól. Ők adnak clubos kedvezményt is. http://mondeo.hu/index.php?topic=3097.1350 Bontottat én sem vennék. Csak akkor, ha tudom, hogy termosztát cseréről a szervizből kifele menet törték kockára az autót és abból lett kiszedve. hehe De lehet, hogy akkor sem. 

Köszi a tippet.

A használttal kapcsolatban:
Ezt találtam:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Thermostat_replacement

Itt elég egyértelmű a hiba oka. Persze lehet, hogy mással van a probléma, de ha ezzel a műanyag szárral van, akkor könnyű megállapítani.

Tudom, hogy motoralkatrész, meg elég mostohák a körülmények, de ha nálam is ez a műanyag szár a hibás, akkor nem lehetne egy kis lakatosmunkával mondjuk aluminiumból pótolni a végét?


A vízszivattyú előtt van szűrő?

Csak elmélkedek, nem kell letámadni  Wink
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #43135 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 17:51:13 »

Szerinted a bontott nrm  lutri?Azért az új mégis új és ha nem jó visszaveszik,de használt esetében ez nem mondható mert tudod,hogy használt ugye.

Az autót is használtan vettem.

Mégegyszer a link:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Thermostat_replacement

Ha ez a baja (nemtudom) akkor könnyű megállapítani.


BTW az autót is használtan vettem. Persze, hogy jobb újat venni, de van, amikor az alkatrész ára nem teszi lehetővé számomra
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43136 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 17:56:04 »

Köszi a tippet.

A használttal kapcsolatban:
Ezt találtam:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Thermostat_replacement

Itt elég egyértelmű a hiba oka. Persze lehet, hogy mással van a probléma, de ha ezzel a műanyag szárral van, akkor könnyű megállapítani.

Tudom, hogy motoralkatrész, meg elég mostohák a körülmények, de ha nálam is ez a műanyag szár a hibás, akkor nem lehetne egy kis lakatosmunkával mondjuk aluminiumból pótolni a végét?


A vízszivattyú előtt van szűrő?

Csak elmélkedek, nem kell letámadni  Wink

Szerintem nem érdemes kísérletezni, mert ha sikerül is, az is előbb-utóbb (inkább előbb) megadja magát aztán keresheted azt az alumínium izét a rendszerben. Legalábbis én nem barkácsolnék. Ha kicseréled a termosztátot 30 ezerért (ennyi a "gyárival egyező") az bírja még további 5,6,10 évig.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #43137 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 17:59:59 »

Az autót is használtan vettem.

Mégegyszer a link:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Thermostat_replacement

Ha ez a baja (nemtudom) akkor könnyű megállapítani.


BTW az autót is használtan vettem. Persze, hogy jobb újat venni, de van, amikor az alkatrész ára nem teszi lehetővé számomra
Én értelek,de veszel használtat auztán beáll az is majd új árhoz mert ugye akkor megkell venni végre hozzá jön a bontott ára meg a munkadíj akkor számolj utána.neharagudj de én is használtan vettem a kocsit meg sokan mások itt de ilyen és ehez hasonló alkatrészt azért nem vennék használtat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43138 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 18:00:31 »

Az autót is használtan vettem.

Mégegyszer a link:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php/Thermostat_replacement

Ha ez a baja (nemtudom) akkor könnyű megállapítani.


BTW az autót is használtan vettem. Persze, hogy jobb újat venni, de van, amikor az alkatrész ára nem teszi lehetővé számomra

Ahogy a képet elnézem, az illető vadiúj termosztátot rakott be. Ennyire nem lehet megtakarítani, hogy csilli-villi legyen.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #43139 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 18:07:42 »

Ahogy a képet elnézem, az illető vadiúj termosztátot rakott be. Ennyire nem lehet megtakarítani, hogy csilli-villi legyen.
Nem érdemes belőle használtat venni.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #43140 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 18:10:13 »

http://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30700000-termosztat-es-alkatreszei/30700648-termosztathaz/6919-termosztat-ford-mondeo-2000-2007-benzines-1_8-2_0


23000 Ft egy termosztát?!

Ennyit nem szeretnék adni érte. (Escortom volt, abba a motorcraftm valami 3500Ftba került - igaz nem elekromos szabályzású volt, de akkoris...)

Tud valaki használt, de működő darabot?

Köszönöm
Én két éve vettem egy bontott termosztátot, aminek a háza meg volt repedve ezért nem mertem beépíteni én nem is kísérletezgettem tovább. Úgyhogy buktam asszem hét rugót. Aztán persze vettem új termosztátot. a bontott rosszat meg odaadtam egy klubtársnak játszásiból.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43141 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 18:11:40 »

Nem érdemes belőle használtat venni.

Azt én tudom, sempi fórumtársunk próbáljuk meggyőzni.
Naplózva
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #43142 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 18:34:05 »

Azt én tudom, sempi fórumtársunk próbáljuk meggyőzni.

30 ezer Ft + munkadíj + fagyállócsere. alsó hangon 40-45 ezer Ft.

Nem olyan könnyű rászánni ennyit Smiley

Egy kicsit mástészta:
Készítettem egy excelt, hogy ha vesz DRL-t az ember, kb hány km futás után térül meg.
Hát, nem akarok már DRL-t.

Készítettem egy másikat, ami a mostani árakkal számolva megmutatja, hogy egy LPG szett beépíttetése mikor térül meg.
LPG-t sem szertnék már...

Mad csinálok belőlük valami webes kalkulátort és megosztom. Érdekes értékek jönnek ki belőle.


A fenti logikát felhasználva, szerintetek mikor térül meg egy 30 ezres termosztát befektetése?

Tudom, hogy az előző kettővel nem lehet egy lapon említeni, mivel ez szinte alapvető üzemi tényezője a motornak / autónak, de ha csak a többlet fogyasztást számoljuk, akkor sem mondhatjuk azt, hogy pl 1000km után a pénzemnél vagyok.


Persze javíttatni fogom, félre ne értsetek
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43143 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 18:59:38 »

30 ezer Ft + munkadíj + fagyállócsere. alsó hangon 40-45 ezer Ft.

Nem olyan könnyű rászánni ennyit Smiley

Egy kicsit mástészta:
Készítettem egy excelt, hogy ha vesz DRL-t az ember, kb hány km futás után térül meg.
Hát, nem akarok már DRL-t.

Készítettem egy másikat, ami a mostani árakkal számolva megmutatja, hogy egy LPG szett beépíttetése mikor térül meg.
LPG-t sem szertnék már...

Mad csinálok belőlük valami webes kalkulátort és megosztom. Érdekes értékek jönnek ki belőle.


A fenti logikát felhasználva, szerintetek mikor térül meg egy 30 ezres termosztát befektetése?

Tudom, hogy az előző kettővel nem lehet egy lapon említeni, mivel ez szinte alapvető üzemi tényezője a motornak / autónak, de ha csak a többlet fogyasztást számoljuk, akkor sem mondhatjuk azt, hogy pl 1000km után a pénzemnél vagyok.


Persze javíttatni fogom, félre ne értsetek

Nem csak a többletfogyasztással számolj, hanem azzal is, hogy sokáig a motor nem az üzemmeleg állapotában működik, tehát jobban kopik -> előbb elhasználódik. Ezt is érdemes végiggondolni. A cserét az alapján, amit belinkeltél te is meg tudod csinálni. A szervizköltséget máris megspóroltad.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 19:03:04 írta Lacika71 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43144 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 19:01:34 »

Nem csak a többletfogyasztással számolj, hanem azzal is, hogy sokáig a motor nem az üzemmeleg állapotában működik, tehát jobban kopik -> előbb elhasználódik. Ezt is érdemes végiggondolni.
ezért nem is jó az eszmefuttatás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43145 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 19:03:46 »

ezért nem is jó az eszmefuttatás.

Az enyém?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #43146 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 19:04:44 »

Az enyém?
nem,Sempié.
sőt a drl-nél is hibás.nem csak a saját anyagiaknak a megtérülésével kellett volna számolnia,hanem a károsanyagkibovsájtás csökkenésével is,ami a környezetét kíméli.... nyes
de a gázüzem is nagyon személyreszabott.Ott viszont valóban a saját spórolás a fő cél.kicsit komolyabb a beruházás.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 19:07:29 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #43147 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 19:05:32 »

30 ezer Ft + munkadíj + fagyállócsere. alsó hangon 40-45 ezer Ft.

Nem olyan könnyű rászánni ennyit Smiley

Egy kicsit mástészta:
Készítettem egy excelt, hogy ha vesz DRL-t az ember, kb hány km futás után térül meg.
Hát, nem akarok már DRL-t.

Készítettem egy másikat, ami a mostani árakkal számolva megmutatja, hogy egy LPG szett beépíttetése mikor térül meg.
LPG-t sem szertnék már...

Mad csinálok belőlük valami webes kalkulátort és megosztom. Érdekes értékek jönnek ki belőle.


A fenti logikát felhasználva, szerintetek mikor térül meg egy 30 ezres termosztát befektetése?

Tudom, hogy az előző kettővel nem lehet egy lapon említeni, mivel ez szinte alapvető üzemi tényezője a motornak / autónak, de ha csak a többlet fogyasztást számoljuk, akkor sem mondhatjuk azt, hogy pl 1000km után a pénzemnél vagyok.


Persze javíttatni fogom, félre ne értsetek
alapvetően nem így kell az alkatrészekre gondolni szerintem.

az autó alapból egy olyan dolog ami a büdös életbe nem hozza vissza az árát.

úgy kell ezekre gondolni, hogy mennyivel többet kell majd aztán fizetni, mert nem vetted meg.

pl.: DRL-nél. Azoknak, akiknek xenonjuk van, hosszútávon nagyon megéri, mert napközben nem kell felkapcsolni. Ezzel is óvva a csöveket és a foncsort az elöregedéstől/mattulástól. Sokkal később lesz esedékes a csere.

A termosztát meg egy olyan dolog, hogy nem gondolkodni kell rajta, hanem megvenni.

Rengeteg esetben volt már olyan, hogy a sok spórolás eredménye csapott át óriás költekezésbe. (Én is jártam már így. Azóta, legjobbat vagy semmit alapon élem az életem. smile )

 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43148 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 19:07:19 »

nem,Sempié.
sőt a drl-nél is hibás.nem csak a saját anyagiaknak a megtérülésével kellett volna számolnia,hanem a károsanyagkibovsájtás csökkenésével is,ami a környezetét kíméli.... nyes


Jaaaaa
Naplózva
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #43149 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 20:11:07 »

nem,Sempié.
sőt a drl-nél is hibás.nem csak a saját anyagiaknak a megtérülésével kellett volna számolnia,hanem a károsanyagkibovsájtás csökkenésével is,ami a környezetét kíméli.... nyes
de a gázüzem is nagyon személyreszabott.Ott viszont valóban a saját spórolás a fő cél.kicsit komolyabb a beruházás.

számítottam a környezetvédelem érvre.
majd kiszamlim, hogy a megtérülés ideje alatt mennyivel kevrseb co2-t termel sz autó.Smiley

Tud valaki egy olyan sprcifikaciot adni, ami az 1.8-as motor teljesítmény/ fordulat grafikonjat, meg a károsanyag kibocsátás / terhelés grafikonjat tartalmazza?

Félreértés ne essék, nem elbagatelizalni akarom a dolgit, hanem érdekel és ki akarom számolni.

apropó környezetvedelem.
ha ezt tényleg fontosnak tartaná a szeretett kormányunk, akkor támogatná a drlt, az lpg szett beépítését, nem pedig szivatnak az autósokat, meg 100%-kal emelné az lpg afajat.

(bocs az ekezetekert, telefonról irok.)
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
Oldalak: 1 ... 856 857 858 859 860 861 862 [863] 864 865 866 867 868 869 870 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.