Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:10:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 853 854 855 856 857 858 859 [860] 861 862 863 864 865 866 867 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21846717 alkalommal)
0 Felhasználó és 228 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42950 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 21:45:51 »

Mennyiért? Cheesy
tudni kellene részleteket.    extrák, kivitel szín stb.      de azt inkább püben.   meg látni hallani sem ártana
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 21:47:32 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #42951 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 21:59:14 »

tudni kellene részleteket.    extrák, kivitel szín stb.      de azt inkább püben.   meg látni hallani sem ártana
Küldtem 1 üzit adatokkal.
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #42952 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 08:52:56 »

Sziasztok Urak!
Egy kis gyors segitseg kellene. Leugrottam a varosba meg vissza es mikor kiszaltam azt tapasztaltam hogy ordenarean budos a bal hatulja. Valoszinu hogy beragadt a kezim. Mit tudnek vele most hirtelen csinalni hogy hasznalhato legyen az auto, mivel kellene indulnom dolgozni es nincs idom elvinni szerelohoz. Van valami hirtelen megoldas?
THX.
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42953 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 09:15:09 »

Sziasztok Urak!
Egy kis gyors segitseg kellene. Leugrottam a varosba meg vissza es mikor kiszaltam azt tapasztaltam hogy ordenarean budos a bal hatulja. Valoszinu hogy beragadt a kezim. Mit tudnek vele most hirtelen csinalni hogy hasznalhato legyen az auto, mivel kellene indulnom dolgozni es nincs idom elvinni szerelohoz. Van valami hirtelen megoldas?
THX.
Nekem is beragadt a kézifékem nemegyszer. Levettem a kereket, és a hátsó féknél meglátod azt a kart, amibe belecsatlakozik a kézifékkötél. Na én ezt a kart ütögettem meg óvatjával, hogy oldjon. Értelemszerűen az oldás irányába kocogtattam, hátrafelé. Az már más tészta, hogy miért ragadt be: kötél vagy féknyereg xaraxik. Nekem ez a megoldás mindig meghozta a tavaszt.
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #42954 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 09:29:10 »

Nekem is beragadt a kézifékem nemegyszer. Levettem a kereket, és a hátsó féknél meglátod azt a kart, amibe belecsatlakozik a kézifékkötél. Na én ezt a kart ütögettem meg óvatjával, hogy oldjon. Értelemszerűen az oldás irányába kocogtattam, hátrafelé. Az már más tészta, hogy miért ragadt be: kötél vagy féknyereg xaraxik. Nekem ez a megoldás mindig meghozta a tavaszt.

Koszonom elore is,remelem sikerul valamit csinalni vele. Egyebkent latni fogom ha kiold?
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #42955 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 10:19:39 »

Koszonom elore is,remelem sikerul valamit csinalni vele. Egyebkent latni fogom ha kiold?


Ha befekszel a kocsi alá akkor látni fogod a kis kart a nyergen.nem kell leszedni a kereket. Egy nagy csavarhúzóval vissza tudod állítani alap helyzetbe.
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #42956 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 11:24:44 »

Ha befekszel a kocsi alá akkor látni fogod a kis kart a nyergen.nem kell leszedni a kereket. Egy nagy csavarhúzóval vissza tudod állítani alap helyzetbe.

Hy. Sikerult. Eleg volt megemelni a kocsi hatuljat es vissza tudtam kopogtatni a kis rugos csapot.
Most szabadon fut a kerek. Viszont probaltam parszor megjaratni meg kicsit befujtam wd40el de magatol
Sosem ugrott vissza,mindig ra kellett segitenem. Tapasztalaitok alapjan ez kotel vagy mas problema lehet?
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #42957 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 11:39:54 »

Hy. Sikerult. Eleg volt megemelni a kocsi hatuljat es vissza tudtam kopogtatni a kis rugos csapot.
Most szabadon fut a kerek. Viszont probaltam parszor megjaratni meg kicsit befujtam wd40el de magatol
Sosem ugrott vissza,mindig ra kellett segitenem. Tapasztalaitok alapjan ez kotel vagy mas problema lehet?
a lengőkarnál elszabadult kötél burkolatának sérülése miatti bowden berohadás okoz ilyet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #42958 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 12:44:08 »

Hy. Sikerult. Eleg volt megemelni a kocsi hatuljat es vissza tudtam kopogtatni a kis rugos csapot.
Most szabadon fut a kerek. Viszont probaltam parszor megjaratni meg kicsit befujtam wd40el de magatol
Sosem ugrott vissza,mindig ra kellett segitenem. Tapasztalaitok alapjan ez kotel vagy mas problema lehet?

Olyat hallottam, hogy a nyereg kézifék része be van rohadva,és a nyereg belső részében van valami rugo ami nem bírja emiatt visszahúzni a kart.én először azt hittem, hogy ami kívűl van kis rugó, hogy az van elgyengűlve, de nem az volt a baj.
Naplózva
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #42959 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 12:56:03 »

Üdv! Tudnátok abban segíteni, hogy 2005-ös gépbe a piros vagy a zöld a jó szervóolaj vagy teljesen mindegy, miven ford olajból mind2 kapható az adott autótipushoz csak árában is nem kevés az eltérés. Thx az útmutatást.
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42960 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 13:03:09 »

Üdv! Tudnátok abban segíteni, hogy 2005-ös gépbe a piros vagy a zöld a jó szervóolaj vagy teljesen mindegy, miven ford olajból mind2 kapható az adott autótipushoz csak árában is nem kevés az eltérés. Thx az útmutatást.

Szerintem nézz bele a tartályba, hogy milyen van benne és olyat vegyél. Keverni ne keverd, szerintem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #42961 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 13:36:09 »

Szerintem nézz bele a tartályba, hogy milyen van benne és olyat vegyél. Keverni ne keverd, szerintem.
Ezzel a módszerrel csak az a baj, hogy nem tudom megállapitani, hogy eredetileg milyen volt a szine az olaj mostani szine nem mérvadó.
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #42962 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 14:16:59 »

Hy. Sikerult. Eleg volt megemelni a kocsi hatuljat es vissza tudtam kopogtatni a kis rugos csapot.
Most szabadon fut a kerek. Viszont probaltam parszor megjaratni meg kicsit befujtam wd40el de magatol
Sosem ugrott vissza,mindig ra kellett segitenem. Tapasztalaitok alapjan ez kotel vagy mas problema lehet?
Féknyerget egy srác, pesten nagyon szépen fel tudja újítani. Nekem is berohadtak egy éve, felküldtem, megcsinálta (nem is volt drága), azóta szépek és tökéletesen működnek.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #42963 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 15:40:58 »

Féknyerget egy srác, pesten nagyon szépen fel tudja újítani. Nekem is berohadtak egy éve, felküldtem, megcsinálta (nem is volt drága), azóta szépek és tökéletesen működnek.
Vagy hirdetesj2 kollégával fel kell venni a kapcsolatot.  integet2
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #42964 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 16:14:10 »

Üdv! Tudnátok abban segíteni, hogy 2005-ös gépbe a piros vagy a zöld a jó szervóolaj vagy teljesen mindegy, miven ford olajból mind2 kapható az adott autótipushoz csak árában is nem kevés az eltérés. Thx az útmutatást.
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépem is 2005-ös kiadásu és zöld olajjal volt szállitva. Az olaj tipus száma: WSS-M2C-204-A2
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #42965 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 17:04:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépem is 2005-ös kiadásu és zöld olajjal volt szállitva. Az olaj tipus száma: WSS-M2C-204-A2
Tisztelettel László! worship
Köszönöm a válszt!
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #42966 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 17:56:55 »

Sziasztok!
Ajtócsere előtt állok.Nincs valakinek szerelési útmutatója,robbantott ábrája?Hogyan kell kiszedni a kis ablakot,díszléceket,stb.
köszönöm.
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #42967 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 18:01:54 »

Sziasztok!
Ajtócsere előtt állok.Nincs valakinek szerelési útmutatója,robbantott ábrája?Hogyan kell kiszedni a kis ablakot,díszléceket,stb.
köszönöm.

A díszlecet csak felfelé kell meghúzni és lejön, a kis ablakot pedig három csavar fogja. Belűl a műanyagot kell kipattintani és az alatt van. Az egyik cdavarhoz az ajtókárpitot le kell szedni, mert alatta van.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.07 hétfő, 18:34:01 írta M.Márk » Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #42968 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 20:06:18 »

A díszlecet csak felfelé kell meghúzni és lejön, a kis ablakot pedig három csavar fogja. Belűl a műanyagot kell kipattintani és az alatt van. Az egyik cdavarhoz az ajtókárpitot le kell szedni, mert alatta van.
És természetesen leengedett hátsó ablakkal tudod ügyesen kibuktatni a kis ablakot, kell vele játszani rendesen, míg megtalálod a helyes pozíciót, hogy kijöjjön  wave
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #42969 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 20:12:09 »

És természetesen leengedett hátsó ablakkal tudod ügyesen kibuktatni a kis ablakot, kell vele játszani rendesen, míg megtalálod a helyes pozíciót, hogy kijöjjön  wave

Az biztos. Rendesen megtervezték  falbav
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #42970 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 21:51:34 »

nem tom melyik topikba tartozik, előbb először ide írom. ha felvilágosítást kapok elmegyek innen sz offolásommal.
2 literes duratorq dízel motorról szeretnék többet megtudni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #42971 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 21:52:44 »

nem tom melyik topikba tartozik, előbb először ide írom. ha felvilágosítást kapok elmegyek innen sz offolásommal.
2 literes duratorq dízel motorról szeretnék többet megtudni...
lükjed  Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #42972 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:06:50 »

lükjed  Wink
van egy kiszemelt vas, e igazán rohadtul nem értek a dűzlihez és a hozzá kapcsolódó dolgokhoz úgy álleszcuzámmen. a megbízhatóság, típushibák, érzékenység...stb. érdekelnének. hogy lehet letesztelni, hogy nem véres-e a torka és társai...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #42973 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:11:13 »

van egy kiszemelt vas, e igazán rohadtul nem értek a dűzlihez és a hozzá kapcsolódó dolgokhoz úgy álleszcuzámmen. a megbízhatóság, típushibák, érzékenység...stb. érdekelnének. hogy lehet letesztelni, hogy nem véres-e a torka és társai...
Megvétel előtt csináltatnass rajta egy terhelés alatti motordiagnosztikát valakivel. Az minden elsuttogna az előéletéről... ki van-e a turbó , nagynyomású , csúcsok stb. Nem lenne utána szívóág a meglepetéstől.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #42974 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:18:57 »

elvileg 143.000 km van a vasban. 2004-es. jó...tudom, senkit nem érdekel a km ebben az országban, mert ha van rá lehetőség tekerik. éppen ezért érdekel, hogy mik a nyavajái ennek a hajtásláncnak. ebbe beleértem a váltó és kettős tömegűt is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #42975 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:29:47 »

elvileg 143.000 km van a vasban. 2004-es. jó...tudom, senkit nem érdekel a km ebben az országban, mert ha van rá lehetőség tekerik. éppen ezért érdekel, hogy mik a nyavajái ennek a hajtásláncnak. ebbe beleértem a váltó és kettős tömegűt is...
Hát egy 2004-es azért már sanszos sok km-re. Ami alapból nem gond, de hogy km mennyire van lestrapálva  aturbó, nagnyomású, porlasztócsúcs ezeket egy terheléses diag azért szépen kihozza (tehát nemcsak beindit és alapjárato ketyeg hanem kivinni a forgalomba, esetleg ha van egy kis emelkedő a közelben akkor azon erősebb gázzal felkapaszkodni vele. Az ilyen terheléses vizsgálatból lehet látni a maxi turbonyomást railnyomást, mennyire melegszik ergo szutykos a pl levegő vagy  a hűtővíz rendszer stb stb. A kettőstőmegűt kuplungot meg hallod érzed hogy rendben van-e közben. A prücök az, hogy ilyet nem nagyon szoktak engedni mert mesztelen lesz a király és elveszíti a zsákbamcska fillinget  a vásárlás....
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #42976 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:33:25 »

Hát egy 2004-es azért már sanszos sok km-re. Ami alapból nem gond, de hogy km mennyire van lestrapálva  aturbó, nagnyomású, porlasztócsúcs ezeket egy terheléses diag azért szépen kihozza (tehát nemcsak beindit és alapjárato ketyeg hanem kivinni a forgalomba, esetleg ha van egy kis emelkedő a közelben akkor azon erősebb gázzal felkapaszkodni vele. Az ilyen terheléses vizsgálatból lehet látni a maxi turbonyomást railnyomást, mennyire melegszik ergo szutykos a pl levegő vagy  a hűtővíz rendszer stb stb. A kettőstőmegűt kuplungot meg hallod érzed hogy rendben van-e közben. A prücök az, hogy ilyet nem nagyon szoktak engedni mert mesztelen lesz a király és elveszíti a zsákbamcska fillinget  a vásárlás....
hát igen...
monnyuk anno a v6-tal nem nagyon tudott volna megvezetni a csávó...próbálkozott, de látta, hogy velem kár. tisztában voltam első körben, mi az ábra a vassal...
de ezzel a motorral nem tom...semmi tapasztalatom nincs düzlikkel....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #42977 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:37:22 »

elvileg 143.000 km van a vasban. 2004-es. jó...tudom, senkit nem érdekel a km ebben az országban, mert ha van rá lehetőség tekerik. éppen ezért érdekel, hogy mik a nyavajái ennek a hajtásláncnak. ebbe beleértem a váltó és kettős tömegűt is...

az enyém is 2004es, és 310.000 van már benne Smiley de nem futott sokat 3 évig. 4éves koráig 240.000 ment bele, vagyis akár 4-500.000 is lehet egy 2004es kocsiban Wink 200.000nél még szinte újnak nézhet ki 3 évesen
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #42978 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:38:44 »

hát igen...
monnyuk anno a v6-tal nem nagyon tudott volna megvezetni a csávó...próbálkozott, de látta, hogy velem kár. tisztában voltam első körben, mi az ábra a vassal...
de ezzel a motorral nem tom...semmi tapasztalatom nincs düzlikkel....
Legalább nézze halgasa meg egy dizelt látott. Aki azért halja ha hidegen beindítva zakatolva jár-e és füstől-e (ezek már pl. porlasztócsúcs ödéma előjelei) De nem parázik be ha füstnélkül simán jár csak a fordulatszám ugrál mert ekkor meg csak a MAF szenzort kellene megtakarítani ami mindennel együtt 3 perc  Wink
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #42979 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:40:27 »

az enyém is 2004es, és 310.000 van már benne Smiley de nem futott sokat 3 évig. 4éves koráig 240.000 ment bele, vagyis akár 4-500.000 is lehet egy 2004es kocsiban Wink 200.000nél még szinte újnak nézhet ki 3 évesen
Az asszony MKIII-asában 280 ekm körül van. A piacon ezek szoktak 68 és 93 ekm közötti futással meghírdetve lenni  eplus2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #42980 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:41:58 »

Legalább nézze halgasa meg egy dizelt látott. Aki azért halja ha hidegen beindítva zakatolva jár-e és füstől-e (ezek már pl. porlasztócsúcs ödéma előjelei) De nem parázik be ha füstnélkül simán jár csak a fordulatszám ugrál mert ekkor meg csak a MAF szenzort kellene megtakarítani ami mindennel együtt 3 perc  Wink
nem volna rossz...csak kicsi esélyt látok rá, hogy valaki oda tud rohanni fehérvárra, amikor éppen el tudok jutni oda...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #42981 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:45:01 »

Az asszony MKIII-asában 280 ekm körül van. A piacon ezek szoktak 68 és 93 ekm közötti futással meghírdetve lenni  eplus2
ezért írtam, hogy annyira nem érdekel a km. inkább a motor állapota.
meg ha azt feltételezem, hogy van benne 300 és nem feltétlenül egy 50 éve hivatásos sofőr rakta bele, akkor elviekben mi kellett (kellhetett) már bele. mert sok esetben azért nem is írják be egy hirdetésbe, mit cseréltek le rajta, mert az azonnal bebuktatná...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #42982 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:47:27 »

nem volna rossz...csak kicsi esélyt látok rá, hogy valaki oda tud rohanni fehérvárra, amikor éppen el tudok jutni oda...
Pedig lehet megérne egykis szervezést mert utólag sok kellemtelnségtől mentesíthetne.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #42983 Dátum: 2013.01.07 hétfő, 22:56:15 »

Pedig lehet megérne egykis szervezést mert utólag sok kellemtelnségtől mentesíthetne.
vigyor3
akkor ez úton teszek közzé felhívásomat egy keringőre wave
van-éé valaki, aki tudna nekem egy kis tesztben segíteni? pontos időpontot nem tudok, de valszeg hétköznap lesz...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #42984 Dátum: 2013.01.08 kedd, 01:16:54 »

nem volna rossz...csak kicsi esélyt látok rá, hogy valaki oda tud rohanni fehérvárra, amikor éppen el tudok jutni oda...
Fehérvàrtól már sokmindenkit óvva intettek itt a fórumon. Sok ott az átb...ás.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #42985 Dátum: 2013.01.08 kedd, 01:43:22 »

Fehérvàrtól már sokmindenkit óvva intettek itt a fórumon. Sok ott az átb...ás.

ott is Wink
a következő héten útba tudom ejteni...
a másik esélyes győrben lenne, ez kevésbé esik útba vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42986 Dátum: 2013.01.08 kedd, 09:38:55 »

ott is Wink
a következő héten útba tudom ejteni...
a másik esélyes győrben lenne, ez kevésbé esik útba vigyor3

Ez?


http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_xenon_ulesfutes_esp_tempomat-6268926
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42987 Dátum: 2013.01.08 kedd, 09:40:13 »

nincs valakinek valami jó forrása szilikonos vákumcsőre?? le akarom cserélni mind2 autóban a 10 éves csöveket.

ezek jók lehetnek?
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/kulso_autofelszereles/optikai_tuning/vakumcso_szilikon_kek_4mm_tuning_uj_jdm_cult_turbo_1694431148.html
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/turbo/3_mm_es_szilikon_vakum_cso_1meter_1693193132.html

nem feltétlen kéket akarok, fekete jobb lenne vigyor3 worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #42988 Dátum: 2013.01.08 kedd, 10:03:34 »

nem. Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #42989 Dátum: 2013.01.08 kedd, 10:19:42 »

Csak fagylaltos embertől vegyél dieselt kolléga, biztos forrásból.  vigyor3 vigyor3
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #42990 Dátum: 2013.01.08 kedd, 10:20:40 »

Csak fagylaltos embertől vegyél dieselt kolléga, biztos forrásból.  vigyor3 vigyor3
majd törekszem rá, de nem biztos, hogy összejön vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42991 Dátum: 2013.01.08 kedd, 10:21:39 »

majd törekszem rá, de nem biztos, hogy összejön vigyor3
vegyél inkább v6-ot vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #42992 Dátum: 2013.01.08 kedd, 10:38:32 »

vegyél inkább v6-ot vigyor3
köszi vigyor3 az már van egy wave
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42993 Dátum: 2013.01.08 kedd, 13:21:49 »

köszi vigyor3 az már van egy wave
tdci-t meg majdhogynem lehetetlen normálisat venni..

a g5 helyett lenne??

mondanám, hogy vegyél benzinest, de a tapasztalatok alapján az sem sokkal jobb szomoru1

tényleg csak a v6 van, amiről kevés hibát hallani...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #42994 Dátum: 2013.01.08 kedd, 13:27:38 »

tényleg csak a v6 van, amiről kevés hibát hallani...

Mert abból meg kevesebb van.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #42995 Dátum: 2013.01.08 kedd, 13:32:03 »

tdci-t meg majdhogynem lehetetlen normálisat venni..

a g5 helyett lenne??

mondanám, hogy vegyél benzinest, de a tapasztalatok alapján az sem sokkal jobb szomoru1

tényleg csak a v6 van, amiről kevés hibát hallani...
a helyett vóna eplus2
de mondjuk az igazsághoz hozzá tartozik, hogy nem mondeo, csak a hajtáslánc az...meg még pár alkatrace...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42996 Dátum: 2013.01.08 kedd, 13:33:21 »

a helyett vóna eplus2
de mondjuk az igazsághoz hozzá tartozik, hogy nem mondeo, csak a hajtáslánc az...meg még pár alkatrace...
jaguar??  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #42997 Dátum: 2013.01.08 kedd, 13:35:32 »

tdci-t meg majdhogynem lehetetlen normálisat venni..
a g5 helyett lenne??
mondanám, hogy vegyél benzinest, de a tapasztalatok alapján az sem sokkal jobb szomoru1

tényleg csak a v6 van, amiről kevés hibát hallani...
Sima statisztika. Az se jobb csak nagyon ritkák és keveset futnak. Ha meg valami nics kint a forgalomban akkor nem tudja termelni az ódákat a hibáikról.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #42998 Dátum: 2013.01.08 kedd, 13:37:49 »

jaguar??  vigyor3
nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42999 Dátum: 2013.01.08 kedd, 14:27:53 »

nyes
na abból meg 3,0v6 4x4-et vagy 2,7d v6-ot vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.08 kedd, 14:31:43 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 853 854 855 856 857 858 859 [860] 861 862 863 864 865 866 867 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.175 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.