Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 23:27:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 865 866 867 868 869 870 871 [872] 873 874 875 876 877 878 879 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20594899 alkalommal)
0 Felhasználó és 136 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #43550 Dátum: 2013.02.02 szombat, 08:58:55 »

Egy kérdés. Mennyibe fáj a chipeltetés? Valaki ajánlani esetleg egy jó és megbízható helyet?

Úgytudom 45e ft körül.Keresd meg Bunyeket és jól fogsz járni.Ajánlani tudom!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #43551 Dátum: 2013.02.02 szombat, 09:15:02 »

milyen a menete a kerék anyának?? 12x1,5-es??
igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #43552 Dátum: 2013.02.02 szombat, 09:15:29 »

Zsoelnek is chippelve van a gépsárkánya. Nem tudom kivel csináltatta, de jó lett neki. Szolnoki minitalin szoktunk találkozgatni.
Bunyek embere Pécs felett...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #43553 Dátum: 2013.02.02 szombat, 09:40:53 »

valóban sarukkal javítható a tönkrement csati!Sose lesz vele többé baj....

Műszerteszt szerint sem megy 60-70 fok fölé a hőfokom,viszont a csatlakozót nem látom összeégve.(nem folyamatosan megy a ventillátorom,csak nagyon sűrűn kapcsol)
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #43554 Dátum: 2013.02.02 szombat, 10:22:24 »

A jólrt megéri.Ezen nem kell gondolkodni.Vagy gyere el a nagytalira és ha megint összejön pár ember akkor lejönnek ők is mint tavaly

A találkozót mikorra szervezitek és hol.  worship
 
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #43555 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:13:15 »

Műszerteszt szerint sem megy 60-70 fok fölé a hőfokom,viszont a csatlakozót nem látom összeégve.(nem folyamatosan megy a ventillátorom,csak nagyon sűrűn kapcsol)

ha 1 ventid van,azt még kapcsolgathatja a klíma is..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43556 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:17:08 »

ha 1 ventid van,azt még kapcsolgathatja a klíma is..... Wink
egy ventije van Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43557 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:27:23 »

Műszerteszt szerint sem megy 60-70 fok fölé a hőfokom,viszont a csatlakozót nem látom összeégve.(nem folyamatosan megy a ventillátorom,csak nagyon sűrűn kapcsol)


Klímában a hűtőközeg nyomása, mennyisége rendben?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #43558 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:08:02 »

Klímában a hűtőközeg nyomása, mennyisége rendben?
Valóban 1 ventis.
A nyomást benne tudom ellenőrízni?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43559 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:08:32 »

Valóban 1 ventis.
A nyomást benne tudom ellenőrízni?

Aha, klímásnál.  eplus2
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #43560 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:10:59 »

Aha, klímásnál.  eplus2

Megosztod velem?Megköszönném szépen.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43561 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:12:40 »

Megosztod velem?Megköszönném szépen.

Kell csinálni egy regenerációt. Akkor kiderül mennyi volt benne és az megfelel-e az előírásoknak.
Mondeo-nál a feltöltési mennyiség függ a kondenzátor (hűtő) csövezési vastagságától is.  Cool

Nem biztos, hogy ez a hiba, de egy ellenőrzéssel ez is kizárható. Mivel a nyomáskapcsoló jele is befolyásolja a ventilátor működtetését.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.02 szombat, 13:14:14 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43562 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:23:56 »

Megosztod velem?Megköszönném szépen.

Elmész egy olyan szervizbe, ahol foglalkoznak klímatöltéssel, ott felteszik a gépre és meg tudod nézni, hogy mekkora a nyomás benne. Az enyémen pl 5 bár volt (ez karcsú) és ennél a nyomásnál a klíma be sem kapcsolt. Most fel van töltve, plusz tettek bele valami uv port vagy mit (ez a szivárgás helyének - ha van - a megállapítására szolgál) és az ellenőrző hőmérő már mínuszban járt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43563 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:29:20 »

Elmész egy olyan szervizbe, ahol foglalkoznak klímatöltéssel, ott felteszik a gépre és meg tudod nézni, hogy mekkora a nyomás benne. Az enyémen pl 5 bár volt (ez karcsú) és ennél a nyomásnál a klíma be sem kapcsolt. Most fel van töltve, plusz tettek bele valami uv port vagy mit (ez a szivárgás helyének - ha van - a megállapítására szolgál) és az ellenőrző hőmérő már mínuszban járt.

UV folyadék.
Én is fecskendezek bele.... de ennek csak akkor van igazából értelme, ha konkrétan szivárgást keresünk. Ha tuti, hogy jó (előzetes nyomáspróba) akkor nem kell bele UV.
UV-t viszonylag frissen lehet észrevenni még spec lámpával is, mert lemossa a nedvesség.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43564 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:33:20 »

UV folyadék.
Én is fecskendezek bele.... de ennek csak akkor van igazából értelme, ha konkrétan szivárgást keresünk. Ha tuti, hogy jó (előzetes nyomáspróba) akkor nem kell bele UV.
UV-t viszonylag frissen lehet észrevenni még spec lámpával is, mert lemossa a nedvesség.

Lehet, hogy azért rakta bele a fószer, hogy kiderítse, hogy van-e szivárgás. Egyébkén, mint ahogy írtam, nem igazán volt nyomása, úgyhogy a feltöltés aktuális volt. Meg hát a klímakompresszor csapágy - mint utóbb kiderült, fölösleges - ellenőrzése miatt is szükséges volt a töltés. Bár én csak tavasz végére nyár elejére terveztem volna.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #43565 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:37:02 »

A találkozót mikorra szervezitek és hol.  worship
 
Ha olyanunk van, akkor csinálunk egy talit. Nem sokan, csak hárman-négyen szoktunk lenni. Ha érdekel, akkor figyels az Észak-Alföldi Mondeós topicot, ott szervezkedünk.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43566 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:42:56 »

Lehet, hogy azért rakta bele a fószer, hogy kiderítse, hogy van-e szivárgás. Egyébkén, mint ahogy írtam, nem igazán volt nyomása, úgyhogy a feltöltés aktuális volt. Meg hát a klímakompresszor csapágy - mint utóbb kiderült, fölösleges - ellenőrzése miatt is szükséges volt a töltés. Bár én csak tavasz végére nyár elejére terveztem volna.

Ha nincs elegendő olaj a rendszerben akkor pusztul el a csapágy és szárad ki a tömszelence.
Én is látok UV-s folyást a kompresszor alján  Sad  aminek nem örülök, remélem csak egy előző javítás után maradt ott.
2012.04-ben volt töltve -még az előző tulajnál Ausztriában- ...kérdés ugye, hogy javították és utána töltötték....vagy csak töltötték  ....így nem kizárt, hogy nyár előtt van pár köröm vele.
Mondjuk jéghideg a klíma.

Eddig nekem a leghidegebb kocsi, amit csináltam egy mk3 mondeo volt.....-1.6 °C
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #43567 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:19:41 »

Hali!

Azt vettem ma észre, hogy korábbi énjével ellentétben a kesztyűtartó ellentartás nélkül leesik. Eddig szép fokozatosan engedett le.

Mi a teendő ilyenkor?  wow1

 worship worship
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #43568 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:23:47 »

Akaszd vissza a csillapítót (teleszkóp). Lehet, hogy nem így hívják. Nekem is kiakadt egyszer és vissza kellett akasztani. Ha tapogatsz az ajtó széleinél meg fogod találni.
Hali!

Azt vettem ma észre, hogy korábbi énjével ellentétben a kesztyűtartó ellentartás nélkül leesik. Eddig szép fokozatosan engedett le.

Mi a teendő ilyenkor?  wow1

 worship worship
 integet2 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.02 szombat, 16:25:41 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43569 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:24:13 »

Hali!

Azt vettem ma észre, hogy korábbi énjével ellentétben a kesztyűtartó ellentartás nélkül leesik. Eddig szép fokozatosan engedett le.

Mi a teendő ilyenkor?  wow1

 worship worship
 integet2 integet2

Nézd meg, hogy nem esett/törött le a csillapító.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #43570 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:27:02 »

Milyen meretu ablaktorlo lapat kell elore??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #43571 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:27:21 »

Milyen meretu ablaktorlo lapat kell elore??
51-52 és 55-56cm
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #43572 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:43:21 »

Nézd meg, hogy nem esett/törött le a csillapító.
Köszönöm a segítséget!
Viszont a helyzet az, hogy nagyon nem fértem hozzá ott semmihez. És elképzelni se tudom, hogy mi hova csatlakozik és mit működtet.

Ez a rúd szerű valami viszont le volt dőlve vízszintesbe. Amit csak így tudtam lefényképezni, hogy felállítottam és kézzel tartottam.

Ez alapján megtudunk valamit?  szomoru1


 worship worship
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #43573 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:49:28 »

Ha nincs elegendő olaj a rendszerben akkor pusztul el a csapágy és szárad ki a tömszelence.
Én is látok UV-s folyást a kompresszor alján  Sad  aminek nem örülök, remélem csak egy előző javítás után maradt ott.
2012.04-ben volt töltve -még az előző tulajnál Ausztriában- ...kérdés ugye, hogy javították és utána töltötték....vagy csak töltötték  ....így nem kizárt, hogy nyár előtt van pár köröm vele.
Mondjuk jéghideg a klíma.

Eddig nekem a leghidegebb kocsi, amit csináltam egy mk3 mondeo volt.....-1.6 °C

mi volt -1,6 fok?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43574 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:51:05 »

Köszönöm a segítséget!
Viszont a helyzet az, hogy nagyon nem fértem hozzá ott semmihez. És elképzelni se tudom, hogy mi hova csatlakozik és mit működtet.

Ez a rúd szerű valami viszont le volt dőlve vízszintesbe. Amit csak így tudtam lefényképezni, hogy felállítottam és kézzel tartottam.

Ez alapján megtudunk valamit?  szomoru1


 worship worship
 integet2 integet2

Az a csillapító és a kesztyűtartó mozgó részére csatlakozik....normális esetben.
Nyomd össze óvatosan a billenő rész két oldalát a gumi ütközőknél.
Ekkor le kell nyílnia az egész ajtónak jobban. Így látni fogod a csillapító rögzítési helyét.... nem tört le.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43575 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:51:33 »

mi volt -1,6 fok?

Gondolom annyit nyomott a klíma feltöltés után.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43576 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:51:57 »

mi volt -1,6 fok?

A kifújási hőmérséklet.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #43577 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:08:33 »

Azt meséld már el hogy csinálsz egy mondjuk enyhébb időben(ne legyen dögmeleg, legyen 7fok (ami elég alacsony) belépő levegővel az elpárologtatóba -1,6C-os levegőt amikor az elpár belépő oldalán -2C a kimenő oldalán meg kb 3C van? és tegyük fel hogy a rendszered makulátlan azaz az alacsony nyomású kör állandó 1,7bar...?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #43578 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:11:16 »

Azt meséld már el hogy csinálsz egy mondjuk enyhébb időben(ne legyen dögmeleg, legyen 7fok (ami elég alacsony) belépő levegővel az elpárologtatóba -1,6C-os levegőt amikor az elpár belépő oldalán -2C a kimenő oldalán meg kb 3C van? és tegyük fel hogy a rendszered makulátlan azaz az alacsony nyomású kör állandó 1,7bar...?

Rossz hőmérővel, simán!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43579 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:14:46 »

A klímagéphez tartozó spec würth hőmérőt használom.
középrács, 1-es fokozat

Ford fiesta is 0.6-ot tud, sőt a Ford Trasit is 0 fok körül tud kifújni.

Nem én csináltam.... a Fordék  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43580 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:16:36 »

Azt meséld már el hogy csinálsz egy mondjuk enyhébb időben(ne legyen dögmeleg, legyen 7fok (ami elég alacsony) belépő levegővel az elpárologtatóba -1,6C-os levegőt amikor az elpár belépő oldalán -2C a kimenő oldalán meg kb 3C van? és tegyük fel hogy a rendszered makulátlan azaz az alacsony nyomású kör állandó 1,7bar...?

Nem a saját kocsi volt...... ügyfél autó. Klímaregenerálást csináltam rajta és utána ellenőrzöm mindig.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #43581 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:24:24 »

A klímagéphez tartozó spec würth hőmérőt használom.
középrács, 1-es fokozat

Ford fiesta is 0.6-ot tud, sőt a Ford Trasit is 0 fok körül tud kifújni.

Nem én csináltam.... a Fordék  vigyor3

Megfelelő hőmérővel ugye legkisebb fokozaton és mgeunkra irányitva ellenőrizzük alapjáraton...ez OK... eljen
Minuszt sehogy nem állitasz elő alapjáraton...Nullát eléred akkor nagyon nagy király vagy.
Optimálisan 3-10C között van a hőmérséklet az már jó.....de ez rendszer és nyomás függő.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #43582 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:26:14 »

Én a saját kocsimon amit minden évben megcsinálom(lefejtés,vákumolás,vákumteszt,nyomáspróba,feltöltés,olaj) kb 2C fok alapjáraton a levegő hitelesitett hőmérővel.... eljen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43583 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:26:55 »

Megfelelő hőmérővel ugye legkisebb fokozaton és mgeunkra irányitva ellenőrizzük alapjáraton...ez OK... eljen
Minuszt sehogy nem állitasz elő alapjáraton...Nullát eléred akkor nagyon nagy király vagy.
Optimálisan 3-10C között van a hőmérséklet az már jó.....de ez rendszer és nyomás függő.


szerintem lehetséges.... persze ez nem normális, mert nem szabadna, de hidd el.... volt ilyen. Nem fényképeztem le.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #43584 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:30:19 »

szerintem lehetséges.... persze ez nem normális, mert nem szabadna, de hidd el.... volt ilyen. Nem fényképeztem le.

fizikát nemigen lehet meghazuttolni szal nem hiszem el ne haragudj....ha meg nem megfelelően működik a klima rendszer azaz rossz, akkor még rosszabb eredményeket kapsz...LOG PH görbe alapján ezt megis lehet nézni...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43585 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:35:14 »

fizikát nemigen lehet meghazuttolni szal nem hiszem el ne haragudj....ha meg nem megfelelően működik a klima rendszer azaz rossz, akkor még rosszabb eredményeket kapsz...LOG PH görbe alapján ezt megis lehet nézni...

Dehogy haragszom..... én láttam a hőmérőt. Nekem ez elég.  wave
Amúgy igen lehet mínuszba menni, de ugye ott veszélyes, mert elfagyhat a lepárló és ezért írtam, hogy ez nem normális így. Viszont az autó azóta is hibátlanul működik, sosincs vele semmi baj. vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #43586 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:41:37 »

Dehogy haragszom..... én láttam a hőmérőt. Nekem ez elég.  wave
Amúgy igen lehet mínuszba menni, de ugye ott veszélyes, mert elfagyhat a lepárló és ezért írtam, hogy ez nem normális így. Viszont az autó azóta is hibátlanul működik, sosincs vele semmi baj. vigyor3


Ha lederesedik az elpárologtató a hőátadási tényezője romlik a nem megfelelő működés miatt, plussz a rendszer sem megfelelően megy nyomások tuti nem jók romlik a hatásfok...megint csak rosszabb eredmények... szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.02 szombat, 23:30:31 írta Bunyek » Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #43587 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:47:16 »

Az a csillapító és a kesztyűtartó mozgó részére csatlakozik....normális esetben.
Nyomd össze óvatosan a billenő rész két oldalát a gumi ütközőknél.
Ekkor le kell nyílnia az egész ajtónak jobban. Így látni fogod a csillapító rögzítési helyét.... nem tört le.
lehet, hogy mégis el van törve.  rinya
a jobb oldali gumiütközőben látom, hogy valami ott van, ami az előző kép sarkában fehérlik.
kiveszem és akkor látom ezt:
http://kepfeltoltes.hu/130202/2013-02-02_17.31.06_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

lehet már az előző tulajnál letört volna és ilyen kokány munkával oldotta volna meg? és pillanatragasztó tartotta volna eddig?  szomoru1

mindenesetre, mik a lehetőségeim, hogy újra szépen leereszkedő kesztyűtartóm legyen?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #43588 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:48:29 »

Én a saját kocsimon amit minden évben megcsinálom(lefejtés,vákumolás,vákumteszt,nyomáspróba,feltöltés,olaj) kb 2C fok alapjáraton a levegő hitelesitett hőmérővel.... eljen
Mi francnak kell neked hitelesített hőmérőt használnod? Ha nem lennének ilyen heppjeid akkor neked is tudná a -1-2 fokot  nyes
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #43589 Dátum: 2013.02.02 szombat, 19:23:02 »

Valóban 1 ventis.
A nyomást benne tudom ellenőrízni?
Látom börcsi vagy,Győrben a József Attila út Bély Kft,legjobbak Győrben.(combi ezüstmetál)
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #43590 Dátum: 2013.02.02 szombat, 20:52:07 »

Mi francnak kell neked hitelesített hőmérőt használnod? Ha nem lennének ilyen heppjeid akkor neked is tudná a -1-2 fokot  nyes

Azért kell mert én maximalista vagyok.... eplus2
De nekem nincs is amugy kamuztam...amit árulunk azokból szoktam mindig kivenni egyet, és az mind hitelesitett... eplus2
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #43591 Dátum: 2013.02.02 szombat, 21:11:42 »

´estet!

Tegnap a nyakbaakasztos kulcstartom femcsatja belelogott a szivargyujtoba. lattam egy kis kekes fenyt, ma meg eszrevettem, hogy a gps toltoje nem vilagit, ha bedugom. Gondolom kicsapta a biztositekot.
Aztan azt is eszrevettem - hetekkel ezelott - hogy a hatso ablakfutesem nem megy... Az elso futese megy... Gondolom kulon biztirol mennek.
Kerdesem tehat, hogy valaki meg tudna nekem mondani, hogy melyik biztit ellenorizzem le a szivargyujtohoz, illetve a hatso ablakfuteshez?
koszi, Tibi
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #43592 Dátum: 2013.02.02 szombat, 21:19:01 »

´estet!

Tegnap a nyakbaakasztos kulcstartom femcsatja belelogott a szivargyujtoba. lattam egy kis kekes fenyt, ma meg eszrevettem, hogy a gps toltoje nem vilagit, ha bedugom. Gondolom kicsapta a biztositekot.
Aztan azt is eszrevettem - hetekkel ezelott - hogy a hatso ablakfutesem nem megy... Az elso futese megy... Gondolom kulon biztirol mennek.
Kerdesem tehat, hogy valaki meg tudna nekem mondani, hogy melyik biztit ellenorizzem le a szivargyujtohoz, illetve a hatso ablakfuteshez?
koszi, Tibi

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #43593 Dátum: 2013.02.02 szombat, 22:41:05 »


koszi!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #43594 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 00:57:32 »

lehet, hogy mégis el van törve.  rinya
a jobb oldali gumiütközőben látom, hogy valami ott van, ami az előző kép sarkában fehérlik.
kiveszem és akkor látom ezt:
http://kepfeltoltes.hu/130202/2013-02-02_17.31.06_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

lehet már az előző tulajnál letört volna és ilyen kokány munkával oldotta volna meg? és pillanatragasztó tartotta volna eddig?  szomoru1

mindenesetre, mik a lehetőségeim, hogy újra szépen leereszkedő kesztyűtartóm legyen?
Ha veszel ujjat akkor tuti lesz.Nekem ez a müvelet mikor megszorult és erőből kikellett nyitni akkor széttörtem de már mindegy volt.Nos ez ujjonan 8e ft volt de azóta megint jó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #43595 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 08:10:30 »

Sziasztok!
Lenne egy abszúrd kérdésem, hátha valaki.
sebváltó gomb pontos rajzal, nem rendelkezik valaki? Mert a meló helyemen szeretnék maratni-esztertlgatni egy gyárit tömör saválóból , ford emblémával a tetején.
csak a program megírásához ilyesmire lenne szükségük a srácoknak.

köszönöm
 worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #43596 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 08:50:51 »

Sziasztok!
Lenne egy abszúrd kérdésem, hátha valaki.
sebváltó gomb pontos rajzal, nem rendelkezik valaki? Mert a meló helyemen szeretnék maratni-esztertlgatni egy gyárit tömör saválóból , ford emblémával a tetején.
csak a program megírásához ilyesmire lenne szükségük a srácoknak.

köszönöm
 worship
vedd le, mérd meg!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #43597 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 08:51:25 »

vedd le, mérd meg!
csak le kell csavarni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #43598 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 11:11:55 »

Ha veszel ujjat akkor tuti lesz.Nekem ez a müvelet mikor megszorult és erőből kikellett nyitni akkor széttörtem de már mindegy volt.Nos ez ujjonan 8e ft volt de azóta megint jó.
köszi szépen.  worship

bontott vajon jó lehet? jó bele a jobbkormányosból való is?
vagy marad a cromax?  szomoru1
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #43599 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 11:15:16 »

köszi szépen.  worship

bontott vajon jó lehet? jó bele a jobbkormányosból való is?
vagy marad a cromax?  szomoru1

Szerintem az, hogy jobbkormányosból való nem mérvadó. Jó lehet a bontott is és nyilván negyedannyiba kerül.  Grin
Naplózva
Oldalak: 1 ... 865 866 867 868 869 870 871 [872] 873 874 875 876 877 878 879 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.