Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #44400 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 15:55:35 » |
|
De felnivel együtt. Nincs17-es felnim csak gumik.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.11 hétfő, 15:57:50 írta Dentcraft »
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #44401 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 15:56:55 » |
|
Mi szokott még rezonálni a motortérben 1800 és 2000 fordulat között? Ha nem a faq-ban szereplő két bilincs és nem is a légszűrőház? a szij. Mert rázza a főtengely szijtarcsa vagy gatya a feszítő.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #44402 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 15:57:55 » |
|
a szij. Mert rázza a főtengely szijtarcsa vagy gatya a feszítő.
Az 3 hete lett cserélve
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #44403 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 15:58:51 » |
|
Nincs17-es felnim csak gumik.
Mennyibe adod őket? 225x45
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #44404 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 15:59:41 » |
|
Az 3 hete lett cserélve melyik? Együtt kell őket.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #44405 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 16:00:31 » |
|
Mennyibe adod őket? 225x45 igen az. pü mert nem ide való.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.11 hétfő, 16:07:17 írta Dentcraft »
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
farika84
|
|
« Új hozzászólás #44406 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 16:12:07 » |
|
Sziasztok!
Ma reggel ahogy elindultam a parkolóból halk "nyikorgást" hallottam, mint amikor a fék egy nagyobb fékezés után "nyikorog" 40-50km/h-ig hallom aztán gondolom a menetszél miatt már nem! Ötlet? Vélemény?
|
|
|
Naplózva
|
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #44407 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 16:26:14 » |
|
Sziasztok!
Ma reggel ahogy elindultam a parkolóból halk "nyikorgást" hallottam, mint amikor a fék egy nagyobb fékezés után "nyikorog" 40-50km/h-ig hallom aztán gondolom a menetszél miatt már nem! Ötlet? Vélemény?
Kézifék volt parkolás közben? Mert a hátsó fékeid hajlamosak a berohadásra. Akkor szokott nyik nyik lenni.
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
farika84
|
|
« Új hozzászólás #44408 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 16:29:07 » |
|
Kézifék volt parkolás közben? Mert a hátsó fékeid hajlamosak a berohadásra. Akkor szokott nyik nyik lenni. az már nincs egy ideje használva mert berohadt és cserére vár! De alá másztam teljesen visszaengedett állapotban van!
|
|
|
Naplózva
|
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #44409 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 16:30:07 » |
|
melyik? Együtt kell őket.
Így van egy Gates szett van fent.
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #44410 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 16:37:38 » |
|
az már nincs egy ideje használva mert berohadt és cserére vár! De alá másztam teljesen visszaengedett állapotban van!
Az nem számít mert az enyém is teljesen visszaáll. És ha kedve van nyöszörög nekem is nem folyamatos a probléma. Ezért módosította a ford az f2-n a hátsó fékeket. Ha jót akarsz magadnak szerzel bontott 2005 utáni féknyergeket hátra. Így mind a két oldalt cserélned kell. nyereg+betétek a tárcsa maradhat.
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
farika84
|
|
« Új hozzászólás #44411 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 16:55:06 » |
|
Az nem számít mert az enyém is teljesen visszaáll. És ha kedve van nyöszörög nekem is nem folyamatos a probléma. Ezért módosította a ford az f2-n a hátsó fékeket. Ha jót akarsz magadnak szerzel bontott 2005 utáni féknyergeket hátra. Így mind a két oldalt cserélned kell. nyereg+betétek a tárcsa maradhat. Na akkor kezdődik a keresgélés! De egyébként honnan tudok meggyőződni hogy tényleg az a probléma?
|
|
|
Naplózva
|
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
|
|
|
Conor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #44412 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 17:30:00 » |
|
Na akkor kezdődik a keresgélés! De egyébként honnan tudok meggyőződni hogy tényleg az a probléma?
Ha hosszas nyikorgás után forró a felni Nem feltétlenül kell új féknyereg, egy pesti srác nagyon szépen fel tudja újítani a régieket is, nekem is ő csinálta, miután berohadtak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kisgyerek83
|
|
« Új hozzászólás #44413 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 17:33:27 » |
|
Gyors kérdésem lenne csak 2,5 V6-os, levegőszűrő és a turbó közötti csöve jó a TDDI-re???
|
|
|
Naplózva
|
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia EGR-t már nyomokban sem tartalmaz AIR SPRING légrugó
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #44414 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 17:43:40 » |
|
Gyors kérdésem lenne csak 2,5 V6-os, levegőszűrő és a turbó közötti csöve jó a TDDI-re??? Még egyszer, de lassabban gépeld, hogy megértsem. Milyen turbo a 2.5 V6-on? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
farika84
|
|
« Új hozzászólás #44415 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 17:45:28 » |
|
Ha hosszas nyikorgás után forró a felni Nem feltétlenül kell új féknyereg, egy pesti srác nagyon szépen fel tudja újítani a régieket is, nekem is ő csinálta, miután berohadtak. Ma eljöttem munkába és mikor megálltam megnéztem mind a 4 kereket. A tárcsáknak azért volt hőfokuk, de a felninek semmi!
|
|
|
Naplózva
|
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
|
|
|
kisgyerek83
|
|
« Új hozzászólás #44416 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 17:48:18 » |
|
Még egyszer, de lassabban gépeld, hogy megértsem. Milyen turbo a 2.5 V6-on?
AndyA
Oksa, megpróbálom lassabban gépelni na szóval, adott az én 2.0 TDDI-m, aminek a légszűrőház és a turbó közötti csöve, hááát, mit mondjak, oda van rendesen az lenne a kérdésem, h az a cső ami nekem van, egy 2.5ös V6os modellről jó-e az enyémre??
|
|
|
Naplózva
|
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia EGR-t már nyomokban sem tartalmaz AIR SPRING légrugó
|
|
|
Conor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #44417 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 18:52:14 » |
|
Ma eljöttem munkába és mikor megálltam megnéztem mind a 4 kereket. A tárcsáknak azért volt hőfokuk, de a felninek semmi!
Nekem mikor berohadt 2-szer 10 km-t mentem vele, mind2 oldalon tűzforró volt az acélfelni és szaga is volt rendesen (mondjuk én 90-100-al mentem jórészt és egész sokat nem engedett ki) A csikorgás simán, fékezés nélkül van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dadan
|
|
« Új hozzászólás #44418 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:01:23 » |
|
Oksa, megpróbálom lassabban gépelni na szóval, adott az én 2.0 TDDI-m, aminek a légszűrőház és a turbó közötti csöve, hááát, mit mondjak, oda van rendesen az lenne a kérdésem, h az a cső ami nekem van, egy 2.5ös V6os modellről jó-e az enyémre?? AndyA arra célzott, hogy biztos jó lenne rá, ha lenne rajta turbó, meg olyan cső, de mivel nincs...
|
|
|
Naplózva
|
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
|
|
|
kisgyerek83
|
|
« Új hozzászólás #44419 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:24:33 » |
|
AndyA arra célzott, hogy biztos jó lenne rá, ha lenne rajta turbó, meg olyan cső, de mivel nincs... Ennyire nem értek a V6oshoz
|
|
|
Naplózva
|
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia EGR-t már nyomokban sem tartalmaz AIR SPRING légrugó
|
|
|
dadan
|
|
« Új hozzászólás #44420 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:28:31 » |
|
Ennyire nem értek a V6oshoz Keveset olvasod a fórumot.
|
|
|
Naplózva
|
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
|
|
|
kisgyerek83
|
|
« Új hozzászólás #44421 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:30:16 » |
|
Keveset olvasod a fórumot. attól függ melyik részét Nekem ami MK3al foglalkozik, pláne az enyém részével TDDI
|
|
|
Naplózva
|
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia EGR-t már nyomokban sem tartalmaz AIR SPRING légrugó
|
|
|
dadan
|
|
« Új hozzászólás #44422 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:38:55 » |
|
attól függ melyik részét Nekem ami MK3al foglalkozik, pláne az enyém részével TDDI Van olyan is, hogy V6 motorok, én szinte mindent végigolvastam.
|
|
|
Naplózva
|
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
|
|
|
farika84
|
|
« Új hozzászólás #44423 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:40:16 » |
|
Nekem mikor berohadt 2-szer 10 km-t mentem vele, mind2 oldalon tűzforró volt az acélfelni és szaga is volt rendesen (mondjuk én 90-100-al mentem jórészt és egész sokat nem engedett ki) A csikorgás simán, fékezés nélkül van?
Nincs szaga és a felni sem forró, mentem vele kis időt lassabban és megküldtem 150-160-al és gyors megállás, tárcsa meleg de felni nem. Igen ha nagyon lassan megyek és nincs húzás alatt az első tengely(gurulok), akkor lehet hallani, illetve ha egy kicsit élesebb balos kanyarban megyek lassabb sebességgel!
|
|
|
Naplózva
|
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
|
|
|
Conor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #44424 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:42:48 » |
|
Nincs szaga és a felni sem forró, mentem vele kis időt lassabban és megküldtem 150-160-al és gyors megállás, tárcsa meleg de felni nem. Igen ha nagyon lassan megyek és nincs húzás alatt az első tengely(gurulok), akkor lehet hallani, illetve ha egy kicsit élesebb balos kanyarban megyek lassabb sebességgel!
Lehet hülyeséget mondok, de nem lehet, hogy valamelyik féktárcsádat egy nagyobb fékezéssel hullámosra fékezted?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
farika84
|
|
« Új hozzászólás #44425 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:46:47 » |
|
Lehet hülyeséget mondok, de nem lehet, hogy valamelyik féktárcsádat egy nagyobb fékezéssel hullámosra fékezted?
Lehet, nem tudom, de kézzel "simogatva" nem érzem egyiken sem, viszont mostanában ha nagyobb sebességről fékezek erőteljesebben, akkor eléggé ver a kormány!
|
|
|
Naplózva
|
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
|
|
|
Conor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #44426 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:52:59 » |
|
Lehet, nem tudom, de kézzel "simogatva" nem érzem egyiken sem, viszont mostanában ha nagyobb sebességről fékezek erőteljesebben, akkor eléggé ver a kormány!
Akkor ott a tárcsa lesz hullámos! Vagy elviszed esztergályoshoz, aki felszabályozza (de ha jól tudom az már nem lesz olyan, mint volt) vagy veszel új tárcsát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #44427 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:53:35 » |
|
Lehet, nem tudom, de kézzel "simogatva" nem érzem egyiken sem, viszont mostanában ha nagyobb sebességről fékezek erőteljesebben, akkor eléggé ver a kormány!
Amikor én ugyanezzel a gonddal mentem a szerelőhöz, akkor azt csinálták, hogy kivették a betéteket, az éleit lecsiszolták (kb 3 mm-es ferde élt csináltak), majd visszarakták és megszűnt a nyik-nyik. Vagy a viki ben vagy a faq-ban van leírás arról, hogyan kell fékbetétet cserélni, ha tárcsa nincs cserélve. Oda van leírva a módja a csiszolásnak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
farika84
|
|
« Új hozzászólás #44428 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:56:59 » |
|
Amikor én ugyanezzel a gonddal mentem a szerelőhöz, akkor azt csinálták, hogy kivették a betéteket, az éleit lecsiszolták (kb 3 mm-es ferde élt csináltak), majd visszarakták és megszűnt a nyik-nyik. Vagy a viki ben vagy a faq-ban van leírás arról, hogyan kell fékbetétet cserélni, ha tárcsa nincs cserélve. Oda van leírva a módja a csiszolásnak.
Szabályozni nem szeretnék, inkább cserélek, mivel nem tudom az előző tulaj mikor mit csinált és elöbb utóbb ugy is ki kell cserélgetenem a dolgokat rajta. Drága a brembo tárcsa a gépre?
|
|
|
Naplózva
|
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
|
|
|
dadan
|
|
« Új hozzászólás #44429 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 20:03:24 » |
|
Szabályozni nem szeretnék, inkább cserélek, mivel nem tudom az előző tulaj mikor mit csinált és elöbb utóbb ugy is ki kell cserélgetenem a dolgokat rajta. Drága a brembo tárcsa a gépre?
Kb. 10 darabja. Tuti hátulról hallod? Nem lehet a kerékcsapágy?
|
|
|
Naplózva
|
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #44430 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 20:04:31 » |
|
Szabályozni nem szeretnék, inkább cserélek, mivel nem tudom az előző tulaj mikor mit csinált és elöbb utóbb ugy is ki kell cserélgetenem a dolgokat rajta. Drága a brembo tárcsa a gépre?
Én konkrétan Delphi tárcsákat vettem Starline betétekkel előre-hátra és nem volt 30e az egész. A fékekkel azóta sincs semmi gondom. A betétek egy kicsivel puhábbak, de fognak, mint a zöld festék.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
farika84
|
|
« Új hozzászólás #44431 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 20:14:20 » |
|
Kb. 10 darabja. Tuti hátulról hallod? Nem lehet a kerékcsapágy?
Nem tudom eldönteni honnan hallom! Kerékcsapágynak más hangja van, az 3 hónapja lett cserélve!
|
|
|
Naplózva
|
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
|
|
|
farika84
|
|
« Új hozzászólás #44432 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 20:15:13 » |
|
Én konkrétan Delphi tárcsákat vettem Starline betétekkel előre-hátra és nem volt 30e az egész. A fékekkel azóta sincs semmi gondom. A betétek egy kicsivel puhábbak, de fognak, mint a zöld festék.
ezt az összeállítást hol tudnám beszerezni?
|
|
|
Naplózva
|
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
|
|
|
dadan
|
|
« Új hozzászólás #44433 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 20:39:27 » |
|
Nem tudom eldönteni honnan hallom! Kerékcsapágynak más hangja van, az 3 hónapja lett cserélve! Akkor az csak jó, de a "bal kanyarban hallom", az tipikus bal első kerékcsapágy tünet, csak ezért kérdeztem. Legalábbis nekem ez volt.
|
|
|
Naplózva
|
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
|
|
|
farika84
|
|
« Új hozzászólás #44434 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 20:49:28 » |
|
Akkor az csak jó, de a "bal kanyarban hallom", az tipikus bal első kerékcsapágy tünet, csak ezért kérdeztem. Legalábbis nekem ez volt.
De amikor pár hónapja elszólt a bal eslő csapágyam, teljesen más hangja van/volt! Ez olyan tipikus"fék" hang! De akkor megnézetem a szerelővel valahogy!
|
|
|
Naplózva
|
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #44435 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 20:59:18 » |
|
Inkább jobb. Akkor az csak jó, de a "bal kanyarban hallom", az tipikus bal első kerékcsapágy tünet, csak ezért kérdeztem. Legalábbis nekem ez volt.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
dadan
|
|
« Új hozzászólás #44436 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 21:24:04 » |
|
Inkább jobb.
A szomszédom indián az még inkább, de nekem a bal volt.
|
|
|
Naplózva
|
2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #44437 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 21:59:03 » |
|
Kb. 10 darabja. Tuti hátulról hallod? Nem lehet a kerékcsapágy?
15 ezer az első, 17-valamennyi a hátsó darabja, Bremboból. Mínusz kedvezmény, vagyis kb. 17 az első, és 19300 körül van a hátsó párban. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #44438 Dátum: 2013.03.12 kedd, 08:50:24 » |
|
Én konkrétan Delphi tárcsákat vettem Starline betétekkel előre-hátra és nem volt 30e az egész. A fékekkel azóta sincs semmi gondom. A betétek egy kicsivel puhábbak, de fognak, mint a zöld festék.
és komolyabb temporol fekezve nem melegszik el?
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
farika84
|
|
« Új hozzászólás #44439 Dátum: 2013.03.12 kedd, 09:01:40 » |
|
Amikor én ugyanezzel a gonddal mentem a szerelőhöz, akkor azt csinálták, hogy kivették a betéteket, az éleit lecsiszolták (kb 3 mm-es ferde élt csináltak), majd visszarakták és megszűnt a nyik-nyik. Vagy a viki ben vagy a faq-ban van leírás arról, hogyan kell fékbetétet cserélni, ha tárcsa nincs cserélve. Oda van leírva a módja a csiszolásnak.
Tegnap éjjel haza fele a parkolóban kicsit próbálgattam. Nagyon lassan szinte lépésben tolattam és olyan"tipikus fék hangja volt de ütemes, nem folyamatos, mintha néha elérné a betét a tárcsát!! De mivel nem értek hozzá csak gondolom hogy ilyesmi lehet. De tényleg halkan lehet csak hallani.
|
|
|
Naplózva
|
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #44440 Dátum: 2013.03.12 kedd, 12:24:11 » |
|
Tegnap éjjel haza fele a parkolóban kicsit próbálgattam. Nagyon lassan szinte lépésben tolattam és olyan"tipikus fék hangja volt de ütemes, nem folyamatos, mintha néha elérné a betét a tárcsát!! De mivel nem értek hozzá csak gondolom hogy ilyesmi lehet. De tényleg halkan lehet csak hallani.
vedd le a kereket, és pörgesd a tárcsát. ha 1 ponton "akad" akkor oldalirányba üt a tárcsa. 1 nekem is ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #44441 Dátum: 2013.03.12 kedd, 13:24:24 » |
|
és komolyabb temporol fekezve nem melegszik el?
Eddíg még nem kellett kipróbálnom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Conor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #44442 Dátum: 2013.03.12 kedd, 17:06:21 » |
|
és komolyabb temporol fekezve nem melegszik el?
Nekem sajnos starline tárcsák és betétek vannak rajta. 160-ról csak egyet fékezhetek és az is csak úgy 90-ig tart... Nyikorog, csikorog, harap, elmelegszik, egyedül most télen a minuszokban volt jó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #44443 Dátum: 2013.03.12 kedd, 18:41:16 » |
|
Nekem sajnos starline tárcsák és betétek vannak rajta. 160-ról csak egyet fékezhetek és az is csak úgy 90-ig tart... Nyikorog, csikorog, harap, elmelegszik, egyedül most télen a minuszokban volt jó Ha nem válik be, akkor kuka. Végülis nem volt veszélyes az ára. Talán 4-5 ezer/garnitúra. 160-al meg nem szoktam közlekedni. Főleg városban használom az autót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Szultan
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #44444 Dátum: 2013.03.12 kedd, 21:44:07 » |
|
Sziasztok! Egy óriási kérdéssel fordulnék hozzátok :-) ha kigyorsítom az autót (pl.: körforgalomból kihajtva) el kezd villogni az izzításjelző és elmegy az ereje, ha tovább nyomom a gázt, leállítom és újraindítom, eltűnik és megy újra rendesen. olvasgattam már erről itt de még a megfelelő hibalehetőséget nem találtam meg és őszintén lusta is vagyok a több ezer hozzászólás között tovább keresgélni :-) Nagyon megköszönném ha nagy tapasztalatú Moneos társak közül valaki segítene. Segítségeteket előre is köszönöm.
Anda Zoltán
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dentcraft
|
|
« Új hozzászólás #44445 Dátum: 2013.03.12 kedd, 22:15:20 » |
|
Sziasztok! Egy óriási kérdéssel fordulnék hozzátok :-) ha kigyorsítom az autót (pl.: körforgalomból kihajtva) el kezd villogni az izzításjelző és elmegy az ereje, ha tovább nyomom a gázt, leállítom és újraindítom, eltűnik és megy újra rendesen. olvasgattam már erről itt de még a megfelelő hibalehetőséget nem találtam meg és őszintén lusta is vagyok a több ezer hozzászólás között tovább keresgélni :-) Nagyon megköszönném ha nagy tapasztalatú Moneos társak közül valaki segítene. Segítségeteket előre is köszönöm.
Anda Zoltán
Hello! több oka lehet. de tudni kellen milyen a kocsid. évjárat, motor stb. írd ki alulra mint nekünk is van. profil-->fórum profil információ. vészüzembe kapcsol a kocsi. ha elektromos a turbód akkor lehet az elektronika behalt. lehet egr szelep is, lehet porlasztó hiba, nagynyomású szivattyú, meg ilyenek el kellene menned 1 hibakód olvasásra, oda ahol értenek is hozzá.. merre laksz? látom sopron. kérdezd meg a régiós topicban a nyugat dunántúli mondeosokat tudnak e valakit ajánlani
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.12 kedd, 22:17:32 írta Dentcraft »
|
Naplózva
|
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9 autoesztetika.hu
|
|
|
don80
|
|
« Új hozzászólás #44446 Dátum: 2013.03.13 szerda, 12:11:32 » |
|
sziasztok!most egy honda civicröl lenne szó.hátha tudtok segiteni.egy kollegám most cserélt benne termot azt gondolta az a rossz.mert pályán nem fűt a kocsi csak városban.ez mitöl lehet?
|
|
|
Naplózva
|
2001. 2.5 v6 kombi
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #44447 Dátum: 2013.03.13 szerda, 12:20:10 » |
|
sziasztok!most egy honda civicröl lenne szó.hátha tudtok segiteni.egy kollegám most cserélt benne termot azt gondolta az a rossz.mert pályán nem fűt a kocsi csak városban.ez mitöl lehet?
Talán az OFF Topic-ban. Ezt itt az MK3... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Tomi76
|
|
« Új hozzászólás #44448 Dátum: 2013.03.13 szerda, 14:58:21 » |
|
Sziasztok!
Szükségem lenne a segítségetekre. Van egy 2003.09 gyártású mondeóm, egy ütközésben kinyílt a légzsák, ami kitépte a műszerfalat, többekközött ezt szeretném cserélni. Sokan mondták, hogy mivel a középkonzolban érintős nagy navimvan, ezért a facelift utánni műszerfalat lehet csak beszerelni. Az a kérdésem, hogy régebbi Facelift előtti műszerfalat (jóval olcsóbb) be lehet szerelni ennek a helyére, ha igen milyen praktikákkal?
Köszi.
Tamás
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #44449 Dátum: 2013.03.13 szerda, 21:02:45 » |
|
Sziasztok! Egy óriási kérdéssel fordulnék hozzátok :-) ha kigyorsítom az autót (pl.: körforgalomból kihajtva) el kezd villogni az izzításjelző és elmegy az ereje, ha tovább nyomom a gázt, leállítom és újraindítom, eltűnik és megy újra rendesen. olvasgattam már erről itt de még a megfelelő hibalehetőséget nem találtam meg és őszintén lusta is vagyok a több ezer hozzászólás között tovább keresgélni :-) Nagyon megköszönném ha nagy tapasztalatú Moneos társak közül valaki segítene. Segítségeteket előre is köszönöm.
Anda Zoltán
Ervin Súron keresd p ü-be,ö viszonylag közel van hozzád.
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
|