Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:06:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 884 885 886 887 888 889 890 [891] 892 893 894 895 896 897 898 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21903002 alkalommal)
0 Felhasználó és 145 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #44500 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 19:46:03 »

Sziasztok!

Újabb autó vásárlásán gondolkodom és érdeklődnék ,hogy mik a tapasztalatotok a mk3 benzines mondeokkal kapcsolatban .Mert azt hallottam ,hogy nagyon szervíz igényesek és letérdel a mocijuk ,2.0 16v érdekel és a 2.5 V6 .
A V6 mennyire benzin kajálós? Csak második autónak kell ,kis rohangászós van mellette .
Írnátok nekem véleményeket?
Előre is köszönöm! worship
aminek nem volt gazdája az mind szerviz igényes, mind1 milyen tipus és benzin e vagy dízel. fogyasztást nézd meg a V6 topicban, beszéltek róla

itt 1 v6  http://mondeo.hu/index.php?topic=12528.0
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #44501 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 19:48:56 »

Sziasztok!

Újabb autó vásárlásán gondolkodom és érdeklődnék ,hogy mik a tapasztalatotok a mk3 benzines mondeokkal kapcsolatban .Mert azt hallottam ,hogy nagyon szervíz igényesek és letérdel a mocijuk ,2.0 16v érdekel és a 2.5 V6 .
A V6 mennyire benzin kajálós? Csak második autónak kell ,kis rohangászós van mellette .
Írnátok nekem véleményeket?
Előre is köszönöm! worship
Nekem benzinesem van és én meg vagyok vele elégedve, az én igényeimnek megfelel. Benzines Mondeo jóval kevesebb van, mint dízel, így bontott alkatrészt is nehezebb hozzá találni. A klubtársak szerint képes ovális alakúra kopni a henger és akkor csak egy generál segít. Ez a hiba viszonylag jól diagnosztizálható, mert rendes olajfogyasztással párosul ez a hiba. Én nem mondanám a benzinesekre, hogy szervízigényesek. Jellemzően a szívósorral, a gyújtással szoktak problémák lenni. Most hirtelen egyéb nem jut eszembe, ami kifejezetten a benzinesekre jellemző hiba. Persze van még több hibaforrás is, de az nem csak a benzinesekre jellemző, hanem típushiba. Évjárattól is függ, hogy milyen típushibák lehetnek ezek.
Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #44502 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 20:30:20 »

Köszömöm!
Nem most vásárolok ,most csak nézelődök és érdeklődök a személyes tapasztalatok mindig sokkal értékesebbek mint az ismerősök véleményei. nyes
Alkatrész az van ,oda megyek a Reiterre ahová eddig is. vigyor3
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44503 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 20:37:49 »

Sziasztok!

Újabb autó vásárlásán gondolkodom és érdeklődnék ,hogy mik a tapasztalatotok a mk3 benzines mondeokkal kapcsolatban .Mert azt hallottam ,hogy nagyon szervíz igényesek és letérdel a mocijuk ,2.0 16v érdekel és a 2.5 V6 .
A V6 mennyire benzin kajálós? Csak második autónak kell ,kis rohangászós van mellette .
Írnátok nekem véleményeket?
Előre is köszönöm! worship

Ha mindenképp benzinest akarsz, akkor a facelift utánit (2003. 09) javasolnám inkább. Annak az örvénylapátjai (ezek szokták elhagyni magukat a szívósorban) egyenként is cserélhetők, ezáltal költséghatékonyabb, mint a fl előttinél a komplett szívósor cseréje. Ha elhatározod magad mindenképp nézesd át az autót egy fordhoz értővel, mielőtt megvennéd. Ezzel rengeteg bosszúságtól meg tudod magad kínélni. Az alap dolgokat ne is említsem, mint a kezdetektől vezetett szervizkönyv (ezzel ki lehet szűrni, hogy ne legyen az óra visszatekerve pl egy 100-ast), a javításokról számla (ha ezek nincsenek meg az nem akkora gond). Nekem hirtelen ennyi jutott eszembe.

Nekem is volt benzines mondim és azt tudom mondani, hogy nem jobban szervizigényes, mint a dízel. Annyi előnye mindenképp van, hogy annyira nem kényes az üzemanyagra, mint a dízel.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44504 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 22:48:38 »

Teoretikus kérdés:
Van annak bármi logikus magyarázata, hogy a vonószem balmenetes?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #44505 Dátum: 2013.03.17 vasárnap, 22:54:24 »

Teoretikus kérdés:
Van annak bármi logikus magyarázata, hogy a vonószem balmenetes?
Hogy ne csavarhass bele bármilyen xar gagyi csavart, csak az eredeti vonószemet. (szerintem) De miért is akarnál mást betekerni oda?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44506 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 11:28:21 »

Hogy ne csavarhass bele bármilyen xar gagyi csavart, csak az eredeti vonószemet. (szerintem) De miért is akarnál mást betekerni oda?

Nem akarok semmi mást beletekerni. Csak amikor a 100 km/h-s szélben próbálja az ember betekerni a vonószemet és sokadszori próbálkozás után döbben rá, hogy az biza balmenetes, akkor azért a Ford tervezői erőst csukklást érezhetnek a torkukban  wow1
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44507 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 11:42:27 »

Nem akarok semmi mást beletekerni. Csak amikor a 100 km/h-s szélben próbálja az ember betekerni a vonószemet és sokadszori próbálkozás után döbben rá, hogy az biza balmenetes, akkor azért a Ford tervezői erőst csukklást érezhetnek a torkukban  wow1

És az miért jó, hogy a pótkereket rögzítő menetes szárnak másféle a menete a FL előtt, meg utána? Előtte sima, utána dupla menetes (két spirál van benne egymásra tekerve).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44508 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 11:59:55 »

Teoretikus kérdés:
Van annak bármi logikus magyarázata, hogy a vonószem balmenetes?
A magyarázat egyszerű: egyedivé kellett tenni a csavart.csak az használható oda,semmi más.A bal menet a legegyszerűbb megoldás,hiszen szabványos.ugyan úgy mint a jobb menet.csak kevésbé elterjedt a kereskedelemben.De az ipar számos helyen alkalmazza.legtöbbször a forgásirány miatti rászorító erő miatt.Ilyen pl a műanyagiparban a csigacsúcs.jobbra forgó csigához bal menetes csigacsúcsot használunk.Avonószem viszont nem a forgásirány miatt balos.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #44509 Dátum: 2013.03.18 hétfő, 12:20:59 »

Nem akarok semmi mást beletekerni. Csak amikor a 100 km/h-s szélben próbálja az ember betekerni a vonószemet és sokadszori próbálkozás után döbben rá, hogy az biza balmenetes, akkor azért a Ford tervezői erőst csukklást érezhetnek a torkukban  wow1

tudod ez olyan dolog mint a hólánc sokan azt sem tudják hol nyilik a doboza és mikor szükség van rá bosszankodik az ilyen hétvégi esetben,hogy egy óra alatt sem tudja miként kell feltenni.ezért örülök mikor a tulaj áll és nem tudja hogyan cserélje ki az izzót mert a foglalatig sem jut el.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #44510 Dátum: 2013.03.19 kedd, 18:50:22 »

Sziasztok:kérdésem a következő mivel lehet hozzáférni vagy, hogy lehet ki szerelni a hátsó lengéscsilapitót a híd kivétele nélkül, vagy ki kel venni?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #44511 Dátum: 2013.03.19 kedd, 19:55:43 »

Sziasztok:kérdésem a következő mivel lehet hozzáférni vagy, hogy lehet ki szerelni a hátsó lengéscsilapitót a híd kivétele nélkül, vagy ki kel venni?

Szia!
4/5 ajtóson nem kell leszedni a hidat. A gólyaláb felül a toronyban alulról van rögzítve két csavarral, illetve egy csavar szorítja bele az alját a kerékagyba (ami szeret nem kijönni).
Kombin nem tudom, de szerintem azon se kell hidat mozgatni.
Naplózva
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #44512 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:20:40 »

hali az a baj hogy sehogy nem férek hozzá és a kombi külön a lengescsilapitó a rugótól nem gólyalábas
felül is 1 keresztcsavar fogja ami 1 konzolba van ami  hídhoz van rögzítve.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.19 kedd, 20:24:28 írta kishamu » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #44513 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:24:58 »

hali az a baj hogy sehogy nem férek hozzá és a kombi külön a lengescsilapitó a rugótól nem gólyalábas

Akkor majd valaki kombis segít majd, én még csak 4 meg 5 ajtóson dolgoztam.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #44514 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:29:12 »

Szia.Hozzá lehet férni csak nehezen.Én már cseréltem mind a két autómban.




hali az a baj hogy sehogy nem férek hozzá és a kombi külön a lengescsilapitó a rugótól nem gólyalábas
felül is 1 keresztcsavar fogja ami 1 konzolba van ami  hídhoz van rögzítve.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #44515 Dátum: 2013.03.19 kedd, 20:31:34 »

Szia.Hozzá lehet férni csak nehezen.Én már cseréltem mind a két autómban.




ok kösz akkor küzdök tovább
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44516 Dátum: 2013.03.19 kedd, 21:46:49 »

ok kösz akkor küzdök tovább

Mondjuk, ha azzal kezdted volna, hogy kombid van, akkor úgy kapsz választ. Szerintem az aláírásodba írd le az autód főbb paramétereit (ahogy sokan), akkor előbb kapsz választ és nem kell minden egyes alkalommal begépelned. Profil->fórum profil információ
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44517 Dátum: 2013.03.19 kedd, 23:28:21 »

hali az a baj hogy sehogy nem férek hozzá és a kombi külön a lengescsilapitó a rugótól nem gólyalábas
felül is 1 keresztcsavar fogja ami 1 konzolba van ami  hídhoz van rögzítve.

A felső csavart kitekerni nőgyógyásznak való munka, eltörném a kezét annak a mérnöknek, aki tervezte - de egy villáskulccsal az ellentartás végett, és egy gyűrűs kulccsal a tekerős oldalon egyáltalán nem lehetetlen, csak türelemjáték.

Ja, csak aknán állva, emelőn, aláhasalva valóban reménytelen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #44518 Dátum: 2013.03.20 szerda, 06:29:14 »

Sziasztok,

azt szeretném kérdezni, hogy az első lökösben alul lévő krómos műanyag (ugye műanyag?) rácsot ki lehet valahogy venni, vagy az egyben van a lökhárítóval?
Ha ki lehet mennyire bonyolult?

Köszi
Doby
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44519 Dátum: 2013.03.20 szerda, 10:39:45 »

Sziasztok,

azt szeretném kérdezni, hogy az első lökösben alul lévő krómos műanyag (ugye műanyag?) rácsot ki lehet valahogy venni, vagy az egyben van a lökhárítóval?
Ha ki lehet mennyire bonyolult?

Köszi
Doby

Ki lehet venni azt a rácsot, csak a fülekre kell vigyázni, nehogy letörd.
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #44520 Dátum: 2013.03.20 szerda, 10:41:14 »



 emelőn, aláhasalva valóban reménytelen.

AndyA
Tiltakozom! Én úgy cseréltem a 2 hátsót! De még 1* nem vállalnám!  vigyor3
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44521 Dátum: 2013.03.20 szerda, 10:49:40 »

Tiltakozom! Én úgy cseréltem a 2 hátsót! De még 1* nem vállalnám!  vigyor3

Mert megérdemled.  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44522 Dátum: 2013.03.20 szerda, 10:55:07 »

Tiltakozom! Én úgy cseréltem a 2 hátsót! De még 1* nem vállalnám!  vigyor3

Most miért mondod? És annak az öröme, hogy "igen, megcsináltam!" ?  eplus2
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #44523 Dátum: 2013.03.20 szerda, 14:20:18 »

Most miért mondod? És annak az öröme, hogy "igen, megcsináltam!" ?  eplus2
Az elmaradt,de rengeteg jót kívántam annak aki kitalálta,és kivitelezte a hátsó lengéscsillapítók elhelyezését,és felfogatását!  eplus2
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #44524 Dátum: 2013.03.20 szerda, 17:44:45 »

Gyújtás ráadása után 3x3-at villan a sárga lègzsákos lámpa majd folyamatosan világí!
Mitől lehet?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #44525 Dátum: 2013.03.20 szerda, 18:26:46 »

Gyújtás ráadása után 3x3-at villan a sárga lègzsákos lámpa majd folyamatosan világí!
Mitől lehet?
ha minden igaz ezek lehetnek:

DTC B2292 Error value 31: Driver safety belt pretensioner circuit low resistance. Lamp flash code: 33

DTC B2292 Error value 30: Driver safety belt pretensioner open circuit. Lamp flash code: 33

DTC B2292 Error value 29: Driver safety belt pretensioner short to battery. Lamp flash code: 33

DTC B2292 Error value 28: Driver safety belt pretensioner short to ground. Lamp flash code: 33
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #44526 Dátum: 2013.03.20 szerda, 18:32:31 »

Sziasztok!

Ki tud segiteni? Ki akartam cserélni az adagolót, de az egyik végéről nem tudom leszedni a tömlőt  falbav falbav falbav
Ahol az elektromos vezetékek vannak azon a felén piros kinyomható szoritó gyűrű van, ami könnyen kipattant. A bemenő oldalon lévő viszont nem enged!!! Mintha valami fogóval lehetne egyszerre benyomni két oldalról, hogy  elengedje a szoritó. Ha nem tudom kicserélni vissza kell szerelnem a régit és holnap lenyomnom vele 970km-t.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #44527 Dátum: 2013.03.20 szerda, 18:42:51 »

Srácok, segítsetek nekem! Rendeltem egy ismerősömtől az autómba egy VALEO gyújtótrafót. A netes katalógusok mindenhol a 245161 cikkszámú alkatrészt hozzák. Amit meg hozott az ismerős az 245139 cikkszámú alkatrész. Netes katalógusokban a 245139-t nem hozza a Mondeo-hoz. Valaki meg tudná esetleg nézni, hogy nem lehet az, hogy a 245139 a 245161 gyári helyettesítője.

Köszi: Joxer  integet2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44528 Dátum: 2013.03.20 szerda, 18:43:10 »

Sziasztok!

Ki tud segiteni? Ki akartam cserélni az adagolót, de az egyik végéről nem tudom leszedni a tömlőt  falbav falbav falbav
Ahol az elektromos vezetékek vannak azon a felén piros kinyomható szoritó gyűrű van, ami könnyen kipattant. A bemenő oldalon lévő viszont nem enged!!! Mintha valami fogóval lehetne egyszerre benyomni két oldalról, hogy  elengedje a szoritó. Ha nem tudom kicserélni vissza kell szerelnem a régit és holnap lenyomnom vele 970km-t.
és ha kicserélted ki fogja felprogizni az immot, hogy induljon is a kocsi??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44529 Dátum: 2013.03.20 szerda, 19:40:00 »

Srácok, segítsetek nekem! Rendeltem egy ismerősömtől az autómba egy VALEO gyújtótrafót. A netes katalógusok mindenhol a 245161 cikkszámú alkatrészt hozzák. Amit meg hozott az ismerős az 245139 cikkszámú alkatrész. Netes katalógusokban a 245139-t nem hozza a Mondeo-hoz. Valaki meg tudná esetleg nézni, hogy nem lehet az, hogy a 245139 a 245161 gyári helyettesítője.

Köszi: Joxer  integet2

Nekem erre (245139) a cikkszámra ezt dobta a gép: http://alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/cikkszam?km=0&cikkkod=245139%7CSZ&keres=245139
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #44530 Dátum: 2013.03.20 szerda, 20:03:49 »

Én is ugyanezt láttam, ez a trafó nem az én autómhoz való. Holnap hívom a muksót, hogy valami nem kerek. Ö a Bárditól hozatta, és tizenhatfélért tudta hozni. A Bárdi webshopján a rossz 249139 19k, míg a jó 245161 23k körül van. Szóval biztosan nem tudja nekem a jót tizenhatfélért adni. A másik meg az, hogy ez gyorsan kellett volna, de így már keresztet vetek erre a dologra, mert kb. három nap alatt 11k körül Bosch-t tudok szerezni újat, szerintem a Bosch sem rossz minőség.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #44531 Dátum: 2013.03.20 szerda, 20:34:34 »

És arra tud nekem valaki válszt adni, hogy a katalógusok miért hoznak kétféle gyújtótrafót az autó gyártási idejének függvényében? 2001-2005 és 2005-2007 intervallumok vannak. Ha megnézem a 2005-2007 közötti gyártású autók gyújtótrafóit és rákeresek, hogy mihez jók még, akkor ugyanúgy beadja a 2001 és 2005 közöttieket is amihez jó az a trafó.  help Szóval most mi van?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44532 Dátum: 2013.03.20 szerda, 21:04:32 »

És arra tud nekem valaki válszt adni, hogy a katalógusok miért hoznak kétféle gyújtótrafót az autó gyártási idejének függvényében? 2001-2005 és 2005-2007 intervallumok vannak. Ha megnézem a 2005-2007 közötti gyártású autók gyújtótrafóit és rákeresek, hogy mihez jók még, akkor ugyanúgy beadja a 2001 és 2005 közöttieket is amihez jó az a trafó.  help Szóval most mi van?

A 2001-2005 nem jó az FL2-be, de a 2005-2007 visszafelé jó a FL2 előttiekbe.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #44533 Dátum: 2013.03.20 szerda, 21:17:04 »

A 2001-2005 nem jó az FL2-be, de a 2005-2007 visszafelé jó a FL2 előttiekbe.

AndyA
Király vagy, köszi!  worship

Ez nekem azért örömhír, mert az olcsóbbik trafóval ki tudom váltani a drágábbikat. Szerinted a Bosch jó minőségű, bátran berakhatom az autómba?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44534 Dátum: 2013.03.20 szerda, 21:20:33 »

Én is ugyanezt láttam, ez a trafó nem az én autómhoz való. Holnap hívom a muksót, hogy valami nem kerek. Ö a Bárditól hozatta, és tizenhatfélért tudta hozni. A Bárdi webshopján a rossz 249139 19k, míg a jó 245161 23k körül van. Szóval biztosan nem tudja nekem a jót tizenhatfélért adni. A másik meg az, hogy ez gyorsan kellett volna, de így már keresztet vetek erre a dologra, mert kb. három nap alatt 11k körül Bosch-t tudok szerezni újat, szerintem a Bosch sem rossz minőség.

Több típust dob, amihez jó. Ahol beteszi a tipusokat (a találat 1.4 b-t ad ki) ott, ha rákattintasz kiadja az 1.8 b 16V 99/02-04/11-t is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44535 Dátum: 2013.03.20 szerda, 21:26:40 »

Király vagy, köszi!  worship

Ez nekem azért örömhír, mert az olcsóbbik trafóval ki tudom váltani a drágábbikat. Szerinted a Bosch jó minőségű, bátran berakhatom az autómba?

Elég sok autóvillanyosságot eleve ők találtak fel. Nagyon rossz biztos nem lesz... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #44536 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 05:26:29 »

Hali!
Nekem olyan kérdésem lenne, amivel lehet hülyét csinálok magamból, de régóta foglalkoztat a téma.

Ha beülünk a kocsiba 4en vagy 5en, sok cuccal, úgy meg van ülve a kocsi hátulja, hogy az csak na.

Na most, az olyanok akik ültető rugót tesznek a kocsiba, és úgy ülnek be 5en full cuccal, akkor azoknak már súrolja a dobbetétet a gumi, vagy valami hasonló?

Tehát, konkrétan. Előlehet azt idézni, hogy ha meg van rakva a kocsi emberrel csomaggal, akkor se úgy nézzen ki a kocsi hátulja, mint egy cigány lada a méhtelepi akciókor?
Valami, ami fixebben eltartaná a gumi tetejétől.

 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44537 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 07:30:22 »

Hali!
Nekem olyan kérdésem lenne, amivel lehet hülyét csinálok magamból, de régóta foglalkoztat a téma.

Ha beülünk a kocsiba 4en vagy 5en, sok cuccal, úgy meg van ülve a kocsi hátulja, hogy az csak na.

Na most, az olyanok akik ültető rugót tesznek a kocsiba, és úgy ülnek be 5en full cuccal, akkor azoknak már súrolja a dobbetétet a gumi, vagy valami hasonló?

Tehát, konkrétan. Előlehet azt idézni, hogy ha meg van rakva a kocsi emberrel csomaggal, akkor se úgy nézzen ki a kocsi hátulja, mint egy cigány lada a méhtelepi akciókor?
Valami, ami fixebben eltartaná a gumi tetejétől.

 integet2 integet2


Új rugók. Smiley

Sajna csak kombiba lehet légrugót rakni, mivel a 4-5 ajtósnál a rugó közepén fut a csillapító.

A másik, hogy meg kellene nézni azt a négy szilentet, amin az autó egész hátulja felül a futóműre. Ott nem veszítesz ugyan sokat a magasságból, de ott is lehet gond. Azt viszont hallanád, ha teljesen döglött lenne, mert kopogna.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #44538 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 08:21:13 »

ha minden igaz ezek lehetnek:

DTC B2292 Error value 31: Driver safety belt pretensioner circuit low resistance. Lamp flash code: 33

DTC B2292 Error value 30: Driver safety belt pretensioner open circuit. Lamp flash code: 33

DTC B2292 Error value 29: Driver safety belt pretensioner short to battery. Lamp flash code: 33

DTC B2292 Error value 28: Driver safety belt pretensioner short to ground. Lamp flash code: 33

Aha...akkor nezzem at a kabeleket? Nem fog az arcomba robbanni a legzsak?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44539 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 09:12:45 »

Aha...akkor nezzem at a kabeleket? Nem fog az arcomba robbanni a legzsak?

Akkusaru le, utána gyújtást ráadod egy pillanatra, és dolgozhatsz nyugodtan. Utána az ablakemelőket újra kell tanítani, és a rádió is kérni fogja a kódot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #44540 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 10:45:45 »

Akkusaru le, utána gyújtást ráadod egy pillanatra, és dolgozhatsz nyugodtan. Utána az ablakemelőket újra kell tanítani, és a rádió is kérni fogja a kódot.

AndyA
Ugy gondoltam hogyha ez a visszajelzo vilagit akkor nem tud magatol felrobbanni a legzsak?
Mert nekem nembaj ha nemjo most! Nem akartam utkozni:D
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44541 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 10:47:15 »

Ugy gondoltam hogyha ez a visszajelzo vilagit akkor nem tud magatol felrobbanni a legzsak?
Mert nekem nembaj ha nemjo most! Nem akartam utkozni:D

Nem hiszem. De a biztos azért az, ha átnézed a csatlakozókat, drótokat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #44542 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 11:10:17 »

Több típust dob, amihez jó. Ahol beteszi a tipusokat (a találat 1.4 b-t ad ki) ott, ha rákattintasz kiadja az 1.8 b 16V 99/02-04/11-t is.
Végül intéz a muksó a jó gyújtótrafóból egyet, a régit meg visszaveszi. Mondjuk a jó egy kicsit drágább lesz, és a jót még olcsóbban is meg tudtam volna venni webshopon, de én már nem akartam variálni. Már csak reménykednem kell, hogy a trafócsere megoldja a problémát.  integet2
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #44543 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 12:14:38 »

Sziasztok!
Bocs, hogy itt is felteszem a kérdésért, van olyan cső a turbó felé ami fém és a motor alatt megy?

Köszi a választ
Üdv
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44544 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 12:23:50 »

Sziasztok!
Bocs, hogy itt is felteszem a kérdésért, van olyan cső a turbó felé ami fém és a motor alatt megy?

Köszi a választ
Üdv

Egy helyre elég. Amint lesz valaki, aki elovassa, és tudja rá a választ, meg fogja írni. Addig meg türelem, ez nem időgarantált szolgáltatás. Smiley

Amúgy azt hiszem, van, de kövesd a csövet a turbotól, és meg fogod találni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #44545 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 12:34:20 »

Sziasztok!
Bocs, hogy itt is felteszem a kérdésért, van olyan cső a turbó felé ami fém és a motor alatt megy?

Köszi a választ
Üdv
asszem az olajteknő alatt/motor hátulja felé. megy fölfelé a turbóhoz
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #44546 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 12:39:51 »

Egy helyre elég. Amint lesz valaki, aki elovassa, és tudja rá a választ, meg fogja írni. Addig meg türelem, ez nem időgarantált szolgáltatás. Smiley

Amúgy azt hiszem, van, de kövesd a csövet a turbotól, és meg fogod találni.

AndyA

köszönöm.

nem türelmetlenség, elnézést Sad
Igen, végigkövettem, de úgy érzem cserés, hogy keressek rá? Vagy hol taláűlok vmi cikkszámot?

Köszi
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #44547 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 12:45:16 »

köszönöm.

nem türelmetlenség, elnézést Sad
Igen, végigkövettem, de úgy érzem cserés, hogy keressek rá? Vagy hol taláűlok vmi cikkszámot?

Köszi
mi a gond?   most én vagyok ügyeletbe  smile    csak vicceltem
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #44548 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 12:46:46 »

mi a gond?   most én vagyok ügyeletbe  smile    csak vicceltem
1500 körül beremeg, szemrevételezve, meg rohadási nyomok vannak a csövön, de most még nem mentem alá... tehát rosszabb a helyzet
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #44549 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 12:50:01 »

1500 körül beremeg, szemrevételezve, meg rohadási nyomok vannak a csövön, de most még nem mentem alá... tehát rosszabb a helyzet
a bölcsőnél is van 1 fém cső, kb 20 centis. el szokott szabadulni, és a bölcsőn ugrál, rezonál.  azt nézd meg.  bal elöl van ha jól emlékszem.  ha nem akkor jobb elöl  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 884 885 886 887 888 889 890 [891] 892 893 894 895 896 897 898 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.