Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 10:21:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21466820 alkalommal)
0 Felhasználó és 145 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3900 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 12:49:00 »

Sziasztok. Meggyógyítottam a Mondimat. ELvittem egy márkafüggetlen autóvillamosságishoz, kiolvasta (és megfejtette) a hibakódot. A 4-es porlasztócsúcs kopog. Ajánlott egy tisztítást, ami úgy néz ki, hogy az üzemanyag helyére rákötött egy pici tartályt és úgy járatta alapjáraton fél-egy órát. Most csendesebb a motor, hidegben főleg! Állítólag 10 autóból nyolcon segít. Remélem nem esek bele a maradék kettőbe... Aztán irány a Ford szervíz, itt (most ingyen, múltkor 6.500.-) kiütötték a hibakódot, és újraprogramozták a porlasztócsúcsokat. Állítólag a Denso gyártja ezeket a vackokat. Ott pedig van ismerősöm, lehet hogy egész olcsón megúszom...
Honnan veszem az 5-600 ezer km-t? 2.5 CDi Master 580 ezernél még gyári motoralkatrészekkel!!!!
Az pedig igénybe van véve, igaz a többi kopóalkatrésze meg max 50-60 ezret bír ki...
Köszönöm mindenkinek, aki segített vmit. Ja, akkor sem hiszem, hogy a General Electric *** üzemanyagot tankolt volna bele, hisz nekik is vmi nagy kúthálózathoz van üzemanyagkártyájuk, meg a német kutakkal szemben igen komoly előírások vannak!!!
Pl. egy ismerősöm ausztriában dolgozott, volt egy IV-es Golfja. PDTDi. Visszajött Magyarországra dolgozni, két hónap múlva megadta magát a porlasztócsúcs!!!! Fini hazai gázolaj...
Szeretem a Mondimat, nem is szeretném eladni. DE! Nem tudok autó nélkül létezni!!!!
Zozi4
Nekem is vannak hasonló problémáim, s beszéltem egy NAGYmesterrel, s ő pl. az elmúlt hétvégén zakatoló TDCi-t úgy gyógyított, hogy egyenként kiforgatta a porlasztókat. Tehát kitekerte őket, és a csatinál kiforgatva a másik 3 hengerrel beindította a motort. Ezt természetesen 4x eljátszotta. A lényeg, hogy általában a porlasztók 3 lyukából általában csak 2 de az egyik hengernél csak 1! lyukon porlasztott amikor kifordította. kb. 5 perc így járatással mindhárom lyuk kitisztult, s a motor ismét nem csörgött. S még oly jól sikerült nembelengedni a rendszerbe levegőt, hogy még 70Le-re se csökkentette az elektronika a teljesítményt. Igy RESET sem kellett.
3 hengerrel az indítást csak indítóspray szerűvel sikerül véghezvinni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3901 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 12:53:00 »

Sziasztok. Meggyógyítottam a Mondimat. ELvittem egy márkafüggetlen autóvillamosságishoz, kiolvasta (és megfejtette) a hibakódot. A 4-es porlasztócsúcs kopog. Ajánlott egy tisztítást, ami úgy néz ki, hogy az üzemanyag helyére rákötött egy pici tartályt és úgy járatta alapjáraton fél-egy órát. Most csendesebb a motor, hidegben főleg! Állítólag 10 autóból nyolcon segít. Remélem nem esek bele a maradék kettőbe... Aztán irány a Ford szervíz, itt (most ingyen, múltkor 6.500.-) kiütötték a hibakódot, és újraprogramozták a porlasztócsúcsokat. Állítólag a Denso gyártja ezeket a vackokat. Ott pedig van ismerősöm, lehet hogy egész olcsón megúszom...
Honnan veszem az 5-600 ezer km-t? 2.5 CDi Master 580 ezernél még gyári motoralkatrészekkel!!!!
Az pedig igénybe van véve, igaz a többi kopóalkatrésze meg max 50-60 ezret bír ki...
Köszönöm mindenkinek, aki segített vmit. Ja, akkor sem hiszem, hogy a General Electric *** üzemanyagot tankolt volna bele, hisz nekik is vmi nagy kúthálózathoz van üzemanyagkártyájuk, meg a német kutakkal szemben igen komoly előírások vannak!!!
Pl. egy ismerősöm ausztriában dolgozott, volt egy IV-es Golfja. PDTDi. Visszajött Magyarországra dolgozni, két hónap múlva megadta magát a porlasztócsúcs!!!! Fini hazai gázolaj...
Szeretem a Mondimat, nem is szeretném eladni. DE! Nem tudok autó nélkül létezni!!!!
Valaki mondja meg....
Hogyhogy szinte minden csörgéssel jelentkező kolléga motorjánál a 4-es hengernél jelez kopogást. Nemlehet hogy csak 1 érzékelő van és az pont a 4. hengernél? Mert az Autodata 2 csak 1 db ilyen érzékelőt mutat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3902 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 12:54:00 »

Jah, és az az az 1 érzékelő pont a 4. hegernél van berajzolva.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3903 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 13:17:00 »

Zozi4
Nekem is vannak hasonló problémáim, s beszéltem egy NAGYmesterrel, s ő pl. az elmúlt hétvégén zakatoló TDCi-t úgy gyógyított, hogy egyenként kiforgatta a porlasztókat. Tehát kitekerte őket, és a csatinál kiforgatva a másik 3 hengerrel beindította a motort. Ezt természetesen 4x eljátszotta. A lényeg, hogy általában a porlasztók 3 lyukából általában csak 2 de az egyik hengernél csak 1! lyukon porlasztott amikor kifordította. kb. 5 perc így járatással mindhárom lyuk kitisztult, s a motor ismét nem csörgött. S még oly jól sikerült nembelengedni a rendszerbe levegőt, hogy még 70Le-re se csökkentette az elektronika a teljesítményt. Igy RESET sem kellett.
3 hengerrel az indítást csak indítóspray szerűvel sikerül véghezvinni.
Az spray viszont használ a motornak ha jól tudom, vagy ez csak a régi diesel-nek árt nem om.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3904 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 13:29:00 »

Én is köszönet Zsoelnek a tolatóradarért. Hétvégén én is beépítettem igaz a rossz idő miatt csak a hátsó 4-et. Hibátlanul működik. S marha olcsó. Azon gondolkodom, hogy egy időrelét teszek bele, és a hátramenet kapcsolás lefutó éléhez képest 20-30 másodpercig beindíttatom az első 2-t is. Ez egyetlen egység, egyszerű bekötni, és nekem van.
Még1xkösz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3905 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 13:50:00 »

Az spray viszont használ a motornak ha jól tudom, vagy ez csak a régi diesel-nek árt nem om.
Üdv
NEm közvetlenül bele, hanem csak kézről azt is szívjon be. Egyébként sem literszámra. 5 PPM ilyen 3 másodpercig nemh hiszem hogy gond lehet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3906 Dátum: 2005.12.05 hétfő, 15:58:00 »

Sziasztok. Meggyógyítottam a Mondimat. ELvittem egy márkafüggetlen autóvillamosságishoz, kiolvasta (és megfejtette) a hibakódot. A 4-es porlasztócsúcs kopog. Ajánlott egy tisztítást, ami úgy néz ki, hogy az üzemanyag helyére rákötött egy pici tartályt és úgy járatta alapjáraton fél-egy órát. Most csendesebb a motor, hidegben főleg! Állítólag 10 autóból nyolcon segít. Remélem nem esek bele a maradék kettőbe... Aztán irány a Ford szervíz, itt (most ingyen, múltkor 6.500.-) kiütötték a hibakódot, és újraprogramozták a porlasztócsúcsokat. Állítólag a Denso gyártja ezeket a vackokat. Ott pedig van ismerősöm, lehet hogy egész olcsón megúszom...
Honnan veszem az 5-600 ezer km-t? 2.5 CDi Master 580 ezernél még gyári motoralkatrészekkel!!!!
Az pedig igénybe van véve, igaz a többi kopóalkatrésze meg max 50-60 ezret bír ki...
Köszönöm mindenkinek, aki segített vmit. Ja, akkor sem hiszem, hogy a General Electric *** üzemanyagot tankolt volna bele, hisz nekik is vmi nagy kúthálózathoz van üzemanyagkártyájuk, meg a német kutakkal szemben igen komoly előírások vannak!!!
Pl. egy ismerősöm ausztriában dolgozott, volt egy IV-es Golfja. PDTDi. Visszajött Magyarországra dolgozni, két hónap múlva megadta magát a porlasztócsúcs!!!! Fini hazai gázolaj...
Szeretem a Mondimat, nem is szeretném eladni. DE! Nem tudok autó nélkül létezni!!!!
Zozi! Lehet tudni az autóvillamossági elérhetőségét? (hátha még szükség lehet rá)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3907 Dátum: 2005.12.06 kedd, 00:42:00 »

Sziasztok!  
Még mindig csak leendő Mondi tulajként fordulok hozzátok. Az már szinte biztos, hogy egy 2003-as TDCi lesz a befutó, vagy faceliftes vagy kombi változatban, Ghia vagy Titanium felszereltséggel, 100e km futásteljesítménnyel (óra szerint legalábbis Smiley. Kérdésem a következő: mennyi a reális ára egy jó állapotú, fentebbi tulajdonságokkal bíró autónak? Ugyanis belefutottam már 3.4M árba is, de láttam már hirdetésben 5.5M-ért is.
Istyu
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3908 Dátum: 2005.12.06 kedd, 00:49:00 »

Sziasztok!  
Még mindig csak leendő Mondi tulajként fordulok hozzátok. Az már szinte biztos, hogy egy 2003-as TDCi lesz a befutó, vagy faceliftes vagy kombi változatban, Ghia vagy Titanium felszereltséggel, 100e km futásteljesítménnyel (óra szerint legalábbis Smiley. Kérdésem a következő: mennyi a reális ára egy jó állapotú, fentebbi tulajdonságokkal bíró autónak? Ugyanis belefutottam már 3.4M árba is, de láttam már hirdetésben 5.5M-ért is.
Istyu
Hát, 2003-as titanium az nincs, egyébként is akkortájt (2004) csak 2.2-esben volt, ami közelebb van a 6 millióhoz, mint az 5-höz. 2003-asban a facelift előtti jóval olcsóbb, faceliftes inkább 4 felett
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3909 Dátum: 2005.12.06 kedd, 00:51:00 »

vagy faceliftes vagy kombi
 
Vagy kék, vagy dízel? A kettő kizárja egyást? Én aszittem, van faceliftes kombi is
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3910 Dátum: 2005.12.06 kedd, 06:26:00 »

Dzsolt,  
 
Küldöm az autóvillamossági szerelő számát.
Cseke Zoltán, Várpalota : 06-30/979-8477 Ő egy kicsit drágán dolgozik, de eddig még mindig bejött! Kaptam egy másik számot is, állítólag nagyon korrekt és nagyon érti a szakmáját.
Horváth István, Székesfehérvár : 06-30/939-0919.
Remélem nem lesz senkinek szüksége ezekre a számokra, de ha mégis...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3911 Dátum: 2005.12.06 kedd, 06:37:00 »

Agostonb,
 
El tudnád küldeni a Mondeo TDCi motorjának rajzát??? Vagy legalább azt, amin az érzékelő(k) van(nak) feltüntetve?
Elképzelhető, hogy csak egy érzékelő van, de nagy valószínűséggel ugyanúgy kopik mind a 4 csúcs. Folyamatban van egy jó ár a csúcsokra, közvetlenül a gyártótól. Remélem tudok majd szerezni jutányos áron. Ha igen, megkérdezem lehet-e még venni, és akkor akinek kell, hozok.
Esetleg ha vki tud a porlasztócsúcs működéséről részletes leírást, örömmel fogadom! Képek is jöhetnek. Csak megoldjuk ezt a problémát...
Ja, nekem meg kellene a kifordítós szaki elérhetősége, hátha kell!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3912 Dátum: 2005.12.06 kedd, 08:49:00 »

Agostonb,
 
El tudnád küldeni a Mondeo TDCi motorjának rajzát??? Vagy legalább azt, amin az érzékelő(k) van(nak) feltüntetve?
Elképzelhető, hogy csak egy érzékelő van, de nagy valószínűséggel ugyanúgy kopik mind a 4 csúcs. Folyamatban van egy jó ár a csúcsokra, közvetlenül a gyártótól. Remélem tudok majd szerezni jutányos áron. Ha igen, megkérdezem lehet-e még venni, és akkor akinek kell, hozok.
Esetleg ha vki tud a porlasztócsúcs működéséről részletes leírást, örömmel fogadom! Képek is jöhetnek. Csak megoldjuk ezt a problémát...
Ja, nekem meg kellene a kifordítós szaki elérhetősége, hátha kell!
Mail ment Zozi.
Engem is érdekelne egy porlasztó összeállítási rajza.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3913 Dátum: 2005.12.06 kedd, 09:08:00 »

haj,
 
nuh, megvolt a 160e-res szerviz... Sajna ido hianyaban nem tudtam Lvinni Solymarra, igy maradt a Konyves Kalman krt-i Auto Fort. A verdat teljesen rendben talaltak nagy oromomre es a szervizes is nagyon korrekt volt. Megrangata a futomuvet, kicserelt egy kipottyant csavart a kerekjarati iv belso muanyag boritasan stb. Bar lehet azert volt ilyen korrekt, mert ott voltam mellette, de ofcoz ez mar soha nem derul ki Cool)) Mindenesetre elegedett voltam veluk. Viszont a Nagyautonal valamiert rossz valto olajat adtak, amit hal istenneka  szerelo eszre vett es 1az 1ben kicsereltek a megfelelo olajra. Ez szinten korrekt volt. Jah es akinek hasonlo futasteljesitmenyu verdaja van, annak erosen ajanlom a valto olaj cseret ! Most olyan a valto, mintha kicsereltek volna! Nagyon puhan es precizen jar es a korebban mar tobbektol is hallott akadas megszunt (eddig). Nemegy nagy beruhazas, kb. 10e anyagarban, de mindenkeppen megeri! A teljes szerviz olaj, olaj szuro, benya szuro, pollen szuro, valto es fek olaj csere, futomuallitas, fek ellenorzes stb. munkadijja 22e piiz volt okosban Cool Ez szerintem nem veszes. Szuttyogtek rajta vagy 4 oran keresztul.
Es vegezetul kaptam egy pocsetet a szervizkonyvbe is Cool Most a fek is picit hatarozottabb lett, a motor meg csendesebb Cool Ez a mondim karacsonyi ajandeka Cool))
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3914 Dátum: 2005.12.06 kedd, 09:11:00 »

jah, es valto olaj csere elott mindenkeppen erdemes a verda ala nezni, mert allitolag nem minden jarganyon van valto olaj leereszto csavar. Eloszor nekem is azt mondta a munkafelvevo srac, hogy nem cserelheto, amit a szervizes is alatamasztott, mondvan lehet nem tudjuk majd leengedni az olajat, de aztan meglett aza franya csavar Cool
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3915 Dátum: 2005.12.06 kedd, 09:39:00 »

Agostonb,
 
El tudnád küldeni a Mondeo TDCi motorjának rajzát??? Vagy legalább azt, amin az érzékelő(k) van(nak) feltüntetve?
Elképzelhető, hogy csak egy érzékelő van, de nagy valószínűséggel ugyanúgy kopik mind a 4 csúcs. Folyamatban van egy jó ár a csúcsokra, közvetlenül a gyártótól. Remélem tudok majd szerezni jutányos áron. Ha igen, megkérdezem lehet-e még venni, és akkor akinek kell, hozok.
Esetleg ha vki tud a porlasztócsúcs működéséről részletes leírást, örömmel fogadom! Képek is jöhetnek. Csak megoldjuk ezt a problémát...
Ja, nekem meg kellene a kifordítós szaki elérhetősége, hátha kell!
Csak így tovább!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3916 Dátum: 2005.12.06 kedd, 15:19:00 »

jah, es valto olaj csere elott mindenkeppen erdemes a verda ala nezni, mert allitolag nem minden jarganyon van valto olaj leereszto csavar. Eloszor nekem is azt mondta a munkafelvevo srac, hogy nem cserelheto, amit a szervizes is alatamasztott, mondvan lehet nem tudjuk majd leengedni az olajat, de aztan meglett aza franya csavar Cool
Öszintén mondván most hallok először ilyen .... badarságot. Hogy-hogy nem lehet lecserélni a váltó olaját,azaz, nincs leeresztő "csap".
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3917 Dátum: 2005.12.06 kedd, 18:14:00 »

Mail ment Zozi.
Engem is érdekelne egy porlasztó összeállítási rajza.
agostonb
 helo eltudnád nekem is küldeni a tdci motor rajzát -esetleg a pcsucsokrol valamit.köszi szépen
zsolty-j@
freemail.hu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3918 Dátum: 2005.12.06 kedd, 22:11:00 »

haj,
 
nuh, megvolt a 160e-res szerviz... Sajna ido hianyaban nem tudtam Lvinni Solymarra, igy maradt a Konyves Kalman krt-i Auto Fort. A verdat teljesen rendben talaltak nagy oromomre es a szervizes is nagyon korrekt volt. Megrangata a futomuvet, kicserelt egy kipottyant csavart a kerekjarati iv belso muanyag boritasan stb. Bar lehet azert volt ilyen korrekt, mert ott voltam mellette, de ofcoz ez mar soha nem derul ki Cool)) Mindenesetre elegedett voltam veluk. Viszont a Nagyautonal valamiert rossz valto olajat adtak, amit hal istenneka  szerelo eszre vett es 1az 1ben kicsereltek a megfelelo olajra. Ez szinten korrekt volt. Jah es akinek hasonlo futasteljesitmenyu verdaja van, annak erosen ajanlom a valto olaj cseret ! Most olyan a valto, mintha kicsereltek volna! Nagyon puhan es precizen jar es a korebban mar tobbektol is hallott akadas megszunt (eddig). Nemegy nagy beruhazas, kb. 10e anyagarban, de mindenkeppen megeri! A teljes szerviz olaj, olaj szuro, benya szuro, pollen szuro, valto es fek olaj csere, futomuallitas, fek ellenorzes stb. munkadijja 22e piiz volt okosban Cool Ez szerintem nem veszes. Szuttyogtek rajta vagy 4 oran keresztul.
Es vegezetul kaptam egy pocsetet a szervizkonyvbe is Cool Most a fek is picit hatarozottabb lett, a motor meg csendesebb Cool Ez a mondim karacsonyi ajandeka Cool))
Gratula zacci,ez így elég pozitív
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3919 Dátum: 2005.12.07 szerda, 03:30:00 »

Öszintén mondván most hallok először ilyen .... badarságot. Hogy-hogy nem lehet lecserélni a váltó olaját,azaz, nincs leeresztő "csap".
Elvileg a váltóban az autó élettartama alatt nem kell olajat cserélni. A köv. szerviz nekem is a 160K-s lesz, majd rákérdezek.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3920 Dátum: 2005.12.07 szerda, 08:39:00 »

Elvileg a váltóban az autó élettartama alatt nem kell olajat cserélni. A köv. szerviz nekem is a 160K-s lesz, majd rákérdezek.
Akkor miért van rajta leeresztő csavar?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3921 Dátum: 2005.12.07 szerda, 08:45:00 »

Zurich,
 
Hat enis meglepodtem, de a szerelo srac is azt mondta, hogy nem biztos, hogy ki tudja cserelni, mert az ujabb modelleken mar nincs lehetoseg leengedni. Kuplung cserekor ugyis szet kell szedni az egesz cuclit es akkor kifolyik az olaj. Ergo akkor cserelik jobb hijjan.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3922 Dátum: 2005.12.07 szerda, 08:47:00 »

joe,
 
hat ezaz Cool Lehet mar egy ilyen csavaron is sporolnak ? Sebaj, majd ha eccer eladom, majd feltuntetem az extrak kozt, hogy valto olaj leereszto csavar
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3923 Dátum: 2005.12.07 szerda, 08:49:00 »

Balu1st,
 
Lvileg... Eddig az osszes szervizes ezt mondta, de  az en eszemen nem jarnak tul Cool)
Ha teheted, akkor 160e-res szerviznel csereltesd ki a valto olajat. Szerintem meg fox lepodni.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3924 Dátum: 2005.12.07 szerda, 08:52:00 »

Zurich,
 
Hat enis meglepodtem, de a szerelo srac is azt mondta, hogy nem biztos, hogy ki tudja cserelni, mert az ujabb modelleken mar nincs lehetoseg leengedni. Kuplung cserekor ugyis szet kell szedni az egesz cuclit es akkor kifolyik az olaj. Ergo akkor cserelik jobb hijjan.
Szia!
Egyszer olvastam erről egy cikket, a lényeg az, hogy ebben az esetben csak szervízben cserélhető az olaj, pl vákuumos-géppel! Így akarják rábírni a tulajt, hogy ne odahaza...Gondolom.
( Nálunk a cégnél az új járgányokkal ue. a helyzet, a hajtóműolajat csak vákuummal lehet kiszippantani. )Ezzel is keres a gyártó-cég, meg minőségbiztosításról beszélnek. Bennem ez újabb gondolatokat generál, OFF.
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3925 Dátum: 2005.12.07 szerda, 10:58:00 »

agostonb
 helo eltudnád nekem is küldeni a tdci motor rajzát -esetleg a pcsucsokrol valamit.köszi szépen
zsolty-j@
freemail.hu
Amit tudtam kiollózni Autodata-ból PDF-be az itt van:
http://www.tar.hu/agostonb/mondeo/motor.pdf
http://www.tar.hu/agostonb/mondeo/hol_mi.pdf
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3926 Dátum: 2005.12.07 szerda, 11:15:00 »

Köszi!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3927 Dátum: 2005.12.07 szerda, 12:17:00 »

Köszönöm szépen! Ha lesz egy kicsi időm, tanulmányozom részletesen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3928 Dátum: 2005.12.07 szerda, 17:11:00 »


 agostonb
 
 köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3929 Dátum: 2005.12.07 szerda, 20:20:00 »

Heló agostonb! Meg tudod adni annak a szakinak a számát, aki a porlasztókat tisztította?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3930 Dátum: 2005.12.07 szerda, 20:21:00 »

Dzsolt,  
 
Küldöm az autóvillamossági szerelő számát.
Cseke Zoltán, Várpalota : 06-30/979-8477 Ő egy kicsit drágán dolgozik, de eddig még mindig bejött! Kaptam egy másik számot is, állítólag nagyon korrekt és nagyon érti a szakmáját.
Horváth István, Székesfehérvár : 06-30/939-0919.
Remélem nem lesz senkinek szüksége ezekre a számokra, de ha mégis...
Zozi! Köszi a számokat!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3931 Dátum: 2005.12.07 szerda, 20:36:00 »

haj,
 
Egy kis munkavedelem:
http://www.bvpool.sk/boz.wmv
 
nagyon ott van!
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3932 Dátum: 2005.12.07 szerda, 21:16:00 »

Itt nézz körül!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3933 Dátum: 2005.12.07 szerda, 21:41:00 »

Ricsi,
 
Ez elég érdekes, valóban, köszönjük az információt, biztosan lesznek erről vélemények.
Ez azonban nem ment fel a lap tetején lévő sárga keret - piros felirat betartása alól!
Csak egy topicba írunk!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3934 Dátum: 2005.12.07 szerda, 21:44:00 »

Ricsi,
 
Ez elég érdekes, valóban, köszönjük az információt, biztosan lesznek erről vélemények.
Ez azonban nem ment fel a lap tetején lévő sárga keret - piros felirat betartása alól!
Csak egy topicba írunk!!!
Bocsi, máskor figyelek. De baromira felidegesítettek az események és meg akartam osztani az infót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3935 Dátum: 2005.12.07 szerda, 21:47:00 »

Bocsi, máskor figyelek. De baromira felidegesítettek az események és meg akartam osztani az infót.
Abszolúte megértelek, én holnap viszem az enyémet vezérlőszoftver frissítésre. Igaz, én Solymárra viszem, annak a szerviznek itt igen jó a híre, úgyhogy kevésbé izgulok, de azért mégis. Persze itt a fórumon is vannak horror tapasztalatok. Nézd meg a Ford márkaszervizek topicot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3936 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 08:38:00 »

Heló agostonb! Meg tudod adni annak a szakinak a számát, aki a porlasztókat tisztította?
DZsolt! Mail ment volna de nem talál olyan Email címet amit megadtál. Írj egy levelet nekem.
Kösz
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3937 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 08:40:00 »

haj,
 
hat igen ez asszem mar igy elso korben tanulsagos esetnek latszik... Es hogy miert ? En ugy velem ilyen volumenu szervizelesnel addig nem engednem a verdat a szerelo kezebe, mig nem biztositanak arrol, hogy 1. lassam a rossz alkatreszt, 2. lassam a jo alkatreszt. 3. vegig tudjam kovetni a javitasi procedurat, mikoris a jo alkatresz belekerul a mociba.
Mert ugye tisztelet a kivetel, de ha eccer elviszik "hatra" a verdat szereles cimen, ki tudja igazabol mit csinalnak vele.
Enis csak azert engedtem meg az Auto Fortnak, hogy hoza nyuljanak a verdamhoz, mert ugyan pofatlan modon, de a javitasi ido 90%-at a szerelo mellett toltottem. Lehet bennem van a hiba, de 1. a szerelot en nem ismerem. Szamomra egy total vadidegen ember. 2. ezzel is igyekeztem megelozni, hogy lehuzzanak.
Minap csereltettem benya pumpat, de ott sajnos nem tudtam megvarni, mig kicserelik. Es egesz napő azon morfondiroztam, hogy vajon tenyleg kicserelik ? Persze elotte szoltam a munkafelvevo sracnak, hogy a hibasnak velt benya pumpat accaj vissza nekem. Erre azt mondta, ok termeszetesen, berakjak majd a csomiba. Aztan mikor mentem a verdaert kivancsisagbol meg ott kinyitottam a csomit. Hat persze, hogy nem volt ott a hibas benya pumpa Cool Ezzel a lendulettel mar mentem is vissza, hogy holazAC ? Termeszetesen az egyik sarokban megtalatak az uj dobozaban. Hat ize, no komment. Nem a kukaban volt, es nemis a csomagtatomban, hanem a fal mellett a dobozban. Valceg vart a sorsara... Es hogy mi lett volna a sorsa ? fene tudja... Talan kuka, talan beszerelik egy masik verdaba jo piizert, de nyilvan ezt mar ne tudjuk meg soha Cool Szal szervizekkel jobb vigyazni ! Es ha jot akarsz, akkor csak olyan szervizbe menj, ahol ha idod engedi megvarhatod a verdat, raadasul ott lehetsz a szervizes mellett. Tapasztalatnak sem utolso egy ilyen szervizelest vegignezni. En pl. most mar tudom, hogy hol van a valto olaj leereszto csavar Cool)
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3938 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 09:01:00 »

Arról hogy tényleg kicserélték-e a csúcsot, úgy bizonyosodhatsz meg, hogy összeveted az állítólag kicserélt csúcson lévő 16 jegyű számot, a szelepfedél-el látható 4 számsorral.
Ha egyikkel sem stimmel, akkor kicserélték.
Ugyanis a szelepfedélen ott vannak a gyári csúcsok azonosítójai.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3939 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 09:04:00 »

agostonb,
 
tehat akkor arrol is megbizonyosodhat, hogy a hibas csucs, ha elokerul, tenyleg a verdabol valo es nem egy regebben, mas autobol kiszerelt alkatreszt adnak a kezebe, mondvan, nezze ugye milyen rossz !?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3940 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 09:08:00 »

egybekent mar ott santit a dolog, hogy eloszor azt mondtak, hogy kidobtak a rossz csucsot, utana meg azt, hogy a rossz csucsert ok pizzt kapnak az anya cegtol. Tehat valoszinusitheto, hogy valamelyik kijelentes hazugsag. Azt meg nehezen hiszem, hogy a munkafelvevo ne tudna, hogy a rossz csucsert piizt kapnak.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3941 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 09:28:00 »

Tegnap Ausztriában jártunk, kicsit tesztelgettem az autót a pályán. Az átlagfogyasztásom 160-180-as autópálya tempó, illetve egy 2 órás kőkemény bécsi dugó után 7,1 literre jött ki. Ez az eddig mért legnagyobb fogyasztásom, ami szerintem nagyrészt a téliguminak tudható be. Körülbelül 0,5-1 literrel dobja meg a fogyasztást a téligummám, legalább is nagysebességű autópályás használat mellett.  
 
A Good Year UG7 amúgy kiválóan teljesített, 200 felett is rendkívül stabil volt az autó, nem rázott és az egyenesfutása is tökéletes volt. Nem bánom, hogy néhány ezret ráfizettem még, hogy H-s indexű legyen, nem árt az a kis biztonsági tartalék
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3942 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 09:36:00 »

Tegnap Ausztriában jártunk, kicsit tesztelgettem az autót a pályán. Az átlagfogyasztásom 160-180-as autópálya tempó, illetve egy 2 órás kőkemény bécsi dugó után 7,1 literre jött ki. Ez az eddig mért legnagyobb fogyasztásom, ami szerintem nagyrészt a téliguminak tudható be. Körülbelül 0,5-1 literrel dobja meg a fogyasztást a téligummám, legalább is nagysebességű autópályás használat mellett.  
 
A Good Year UG7 amúgy kiválóan teljesített, 200 felett is rendkívül stabil volt az autó, nem rázott és az egyenesfutása is tökéletes volt. Nem bánom, hogy néhány ezret ráfizettem még, hogy H-s indexű legyen, nem árt az a kis biztonsági tartalék
Srác!
Bécsből hozod a dísztárcsáinkat?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3943 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 09:44:00 »

Srác!
Bécsből hozod a dísztárcsáinkat?
Jujj, most lebuktam Viszont jó hogy szólsz, mindjárt fel is hívom majd az ürgét a holnappal kapcsolatban.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3944 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 10:29:00 »

Egy nagyobb gyorsításkor, furcsa égett gumiszag jön be az utastérbe. Viszont csak nagyobb fordulatszámon érződik intenzívebben. Hol, és milyen gumi dolog van a szellőztető rendszerben, ami éghet, melegedhet?
Jó szakember módjára kinyitottam a motorháztetőt, és szagolgattam, mint egy vadászkuyta. Smiley Ott is érződik, talán a motor bal felső sarka fele erősebben.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3945 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 10:36:00 »

Scratch,
 
Nem lehet, hogy az ekszij ? Vagy kuplung ? Nem kuplung szag veletlenul ? Esetleg a sebessegtol felizzot a kasztni, mint a Columbia ursiklo ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3946 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 10:41:00 »

En meg par napja eszre vettem, hogy alajaraton neha valami csorges hallatszik a motorterbol. Mintha kopogas vagy mi lenne, de nem ilyen hidrotoke kopogas, hanem annal elesebb, mintha 2 fem koppanna egymashoz vagymi. Nem mindig csinalja, de pl. alapjaratnal adok kicsi gazt, es ha leveszem a labam a pedalrol, es mikor lecsokkent az alapjarati fordulatra, akkor csorrent 1-et 2-ot. Mi lehet ez ?  
Mar a szerviz elott is tapasztaltam ezta jelenseget, de akkor nem tudtam demonstralni...
Eddig a kormany feloli oldalrol sasoltam es ott jol es tisztan hallhato volt a csorges. Esetleg kuplung ? De mi csoroghet benne ? halott nemet katona vagymi ? Menetteljesitmenyben nem erzek valtozast, szepen megy a verda, csak picit zavar a jelenseg.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3947 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 10:42:00 »

jah es alapjaratnal magasabb fordulaton nincs ilyen hangja, csak mikor szepen ketyeg a moci alapjaraton.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3948 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 12:55:00 »

Zacci,  
dobj egy tel számot.
 
Üdv
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3949 Dátum: 2005.12.08 csütörtök, 13:37:00 »

Zurich,
 
dobtam...
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.257 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.