Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 01:03:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 908 909 910 911 912 913 914 [915] 916 917 918 919 920 921 922 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21913870 alkalommal)
0 Felhasználó és 202 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45700 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 20:29:54 »

Szép jó estét kivánok.
Szeretném a segitségeteket kérni a mai napon el kezdett világitani a (szerintem a motor hiba vissza jelzö lámpa)sárga szinü motor forma a benzin jelzönél.És halvány fogalmam sincs hogy ez most mit takar mehetek vele vagy sem nagy a hiba vagy nem kell mindjárt megijedni?2001 évjáratu ford mondeo ghia x 2 ezres benzines automata. Mondjuk egy ideje nagyon sokat eszik 13 litert és indulásnál ha oda lépek elöször dadog egy picit aztán gyorsit voltam már vele szerelönél aki  müszert kötött rá de nem talált hibát a tul fogyasztásra.
Ma viszont rendesen megijedtem ettöl a világitó lámpától.
Várom mielöbbi ötleteiteket.
Üdv Robert
az a csekk endzsin lámpa.Sok-sok oka lehet,ezért felesleges is találgatni(gyújtás,lambda szonda,egr szelep hiba,stb,stb).

Menj el egy gyári hibakódolvasásra márka szervízbe! kb 6e ft,de pontosan megmondják,hogy mi gyújtotta.Biztos meglesz az is,hogy mitől zabál  verda.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gringo68
Vendég
« Új hozzászólás #45701 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 20:32:18 »

Gyári diagra vidd el a Ford-hoz.ha világit akkor valami gond van.Én ennyit tennék hozzá a benzinesek majd többet mondanak
Csütörtökön megyünk müszeres vizsgálatra csak gondoltam addig is érdeklödök hogy mire számitsak.
Köszönöm a segitséget.
Naplózva
Gringo68
Vendég
« Új hozzászólás #45702 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 20:33:42 »

az a csekk endzsin lámpa.Sok-sok oka lehet,ezért felesleges is találgatni(gyújtás,lambda szonda,egr szelep hiba,stb,stb).

Menj el egy gyári hibakódolvasásra márka szervízbe! kb 6e ft,de pontosan megmondják,hogy mi gyújtotta.Biztos meglesz az is,hogy mitől zabál  verda.
Csütörtökön megyünk müszeres vizsgálatra csak gondoltam addig is érdeklödök hogy mire számitsak.
Köszönöm a segitséget.
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #45703 Dátum: 2013.04.22 hétfő, 20:57:31 »

HZsoltnak és nekem is faceliftesítve lett a középkonzolunk. és nálunk is jelentkezett, hogy leegyszerűsítve, 0 és 1 állású volt a fűtés. Vagy meleg vagy nem.
Ha lefuttatsz egy klíma tesztet, akkor te is tapasztalhatod, hogy alsó és felső hőmérséklet érzékelőket vagy miket hiányol.

Egy faceliftes autóból kell beszerezned ezt a két szenzort, amit csatlakoztatva tudod megszüntetni az átmenet nélküli fűtést.

Ez csak így nagyvonalakban. A felső csatlakozót a szellőzőcsatornába kell beleoktojálni, az alsót pedig alulra. A pontos elhelyezkedésről HZsoltot kérdezd.

 integet2 integet2

 worship
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #45704 Dátum: 2013.04.23 kedd, 01:09:20 »

Tényleg megszűnt a nyikorgás.  worship
Életbe nem gondoltam volna rá, hogy az nyikorog.
Neked, hogy sikerült rájönnöd?
Nem az én érdemem, de nálam is bevált  vigyor3
Naplózva
dadan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



E-mail
« Új hozzászólás #45705 Dátum: 2013.04.23 kedd, 06:52:29 »

Csütörtökön megyünk müszeres vizsgálatra csak gondoltam addig is érdeklödök hogy mire számitsak.
Köszönöm a segitséget.

Valószínűleg a lambda szonda lesz.  Embarrassed
Naplózva

2006 2.2TDCI Turnier Titanium-x.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #45706 Dátum: 2013.04.23 kedd, 13:30:24 »

Ezt sehová...

Vagy hegesztesz a tetejére egy alkalmas közdarabot.

AndyA
Na de ez már jó lesz, gondolom. Olyan, mint a gyári.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45707 Dátum: 2013.04.23 kedd, 14:11:13 »

Na de ez már jó lesz, gondolom. Olyan, mint a gyári.

Ez szimpatikusabb, bár nem látszik a képen, hogy milyen mély az a bevágás rajta illetve, hogy az fix vagy billegős. Te tudod. Mint említettem, szerezz egy MKII-ét, az legalább (valami csoda folytán) bírja. Biztos van a fórumon olyan, aki MKII-est bont és megválik tőle. Nekem a gyári MKIII-as 4 emelést bírt ki (amíg átcseréltem a téli kerekeket nyárira) az MKII-é pedig 4 évet, amíg nálam volt (azóta az új tulajnál teszi a dolgát). Nem gumisnál cserélem a kerekeket, hanem én otthon.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #45708 Dátum: 2013.04.23 kedd, 14:20:42 »

Ez szimpatikusabb, bár nem látszik a képen, hogy milyen mély az a bevágás rajta illetve, hogy az fix vagy billegős. Te tudod. Mint említettem, szerezz egy MKII-ét, az legalább (valami csoda folytán) bírja. Biztos van a fórumon olyan, aki MKII-est bont és megválik tőle. Nekem a gyári MKIII-as 4 emelést bírt ki (amíg átcseréltem a téli kerekeket nyárira) az MKII-é pedig 4 évet, amíg nálam volt (azóta az új tulajnál teszi a dolgát). Nem gumisnál cserélem a kerekeket, hanem én otthon.

Igazad van, de ez Budapesten van, ezért gondoltam, nem kell a szállítással bajlódni.
A kerékcseréhez majd veszek egy krokodilt.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45709 Dátum: 2013.04.23 kedd, 14:25:30 »

Igazad van, de ez Budapesten van, ezért gondoltam, nem kell a szállítással bajlódni.
A kerékcseréhez majd veszek egy krokodilt.

Mármint az emelő? Akkor kérdezd meg mk2-t hátha van neki elfekvőben valahol.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #45710 Dátum: 2013.04.23 kedd, 14:32:22 »

Mármint az emelő? Akkor kérdezd meg mk2-t hátha van neki elfekvőben valahol.

Igen, amit kinéztem.
Mk2 Budapesten bont?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45711 Dátum: 2013.04.23 kedd, 14:34:35 »

Igen, amit kinéztem.
Mk2 Budapesten bont?

Bp XIII ker. De hívd fel és megmondja, hogy van-e. Ott a száma a profiljában. A másik lehetőség, a X.ker Méta utcában van egy k. nagy ford bontó.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #45712 Dátum: 2013.04.23 kedd, 14:47:44 »

Bp XIII ker. De hívd fel és megmondja, hogy van-e. Ott a száma a profiljában. A másik lehetőség, a X.ker Méta utcában van egy k. nagy ford bontó.

Én is a 13. kerületben lakom.
Írtam neki privátot.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #45713 Dátum: 2013.04.23 kedd, 15:21:36 »

Ez szimpatikusabb, bár nem látszik a képen, hogy milyen mély az a bevágás rajta illetve, hogy az fix vagy billegős. Te tudod. Mint említettem, szerezz egy MKII-ét, az legalább (valami csoda folytán) bírja. Biztos van a fórumon olyan, aki MKII-est bont és megválik tőle. Nekem a gyári MKIII-as 4 emelést bírt ki (amíg átcseréltem a téli kerekeket nyárira) az MKII-é pedig 4 évet, amíg nálam volt (azóta az új tulajnál teszi a dolgát). Nem gumisnál cserélem a kerekeket, hanem én otthon.
És az MKII-é is berakható a pótkerék alá az eredeti emelő helyére?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #45714 Dátum: 2013.04.23 kedd, 15:22:12 »

.... A másik lehetőség, a X.ker Méta utcában van egy k. nagy ford bontó.
Ez pontosan hol is? wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45715 Dátum: 2013.04.23 kedd, 15:26:19 »

Ez pontosan hol is? wow1

Név:    CsicsiCar
Város:    1194 Budapest (Pest megye)
Cím:    Méta u. 5.
Telefon:    (+361) 280-8993
Fax:    -
Mobil:    (+3630) 932-0411
Skype:    -
FBook:    -
Nyitva:    H-P: 9-17
Térkép:    maps.google.com/maps?f=q&hl=hu&ge...
E-mail:    csicsicar@gmail.com
Web:    -

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #45716 Dátum: 2013.04.23 kedd, 15:29:23 »

És az MKII-é is berakható a pótkerék alá az eredeti emelő helyére?

Ez tényleg jó kérdés, mert az mk3 emelője helyett kell és a pótkerék alá raknám, ahol a gyári is volt.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #45717 Dátum: 2013.04.23 kedd, 15:34:13 »

Név:    CsicsiCar
Város:    1194 Budapest (Pest megye)
Cím:    Méta u. 5.
Telefon:    (+361) 280-8993
Fax:    -
Mobil:    (+3630) 932-0411
Skype:    -
FBook:    -
Nyitva:    H-P: 9-17
Térkép:    maps.google.com/maps?f=q&hl=hu&ge...
E-mail:    csicsicar@gmail.com
Web:    -

AndyA
Szerintem Ő elírt valamit, mert X. kerületet írt. Ott pedig nincsen Méta utca.
Amelyiket te mondod/írod azt ismerem, a XIX, és a XVIII.ker határán van (XIX-hez tartozik), és nem k.nagy bontó, inkább kicsi.
Amire Ő gondolhat, mint k.nagy bontó az a Besence utcai bontó (Métából nyílik, XVIII. ker.), ami a legdrágább azok közül amiket ismerek. Ha valami kell ott keresem utoljára.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #45718 Dátum: 2013.04.23 kedd, 16:02:19 »

Mitől lehet hogy állandóan megy a klíma?

 Kikapcsolom a kapcsolóval, el is alszik a lámpa, de a klímakompresszor ugyanúgy működik, és hideget is fúj be.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45719 Dátum: 2013.04.23 kedd, 17:09:15 »

Szerintem Ő elírt valamit, mert X. kerületet írt. Ott pedig nincsen Méta utca.
Amelyiket te mondod/írod azt ismerem, a XIX, és a XVIII.ker határán van (XIX-hez tartozik), és nem k.nagy bontó, inkább kicsi.
Amire Ő gondolhat, mint k.nagy bontó az a Besence utcai bontó (Métából nyílik, XVIII. ker.), ami a legdrágább azok közül amiket ismerek. Ha valami kell ott keresem utoljára.

Nem voltam biztos benne, hogy X. kerület-e, de egyre gondoltunk. Ha jól tudom (legalábbis úgy rémlik, mintha láttam volna kitáblázva), van ott még egy másik bontó is a környéken.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45720 Dátum: 2013.04.23 kedd, 17:11:33 »

És az MKII-é is berakható a pótkerék alá az eredeti emelő helyére?

Azt nem tudom, mert a másik autómban nem volt meg az a műanyag izé, amibe bele van rakva, csak betekertem egy rongyba és simán be volt biggyesztve a pótkerék alá, oszt jónapot.
Naplózva
gyalogkakukk75
Vendég
« Új hozzászólás #45721 Dátum: 2013.04.23 kedd, 20:06:34 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! A kombi 2005.-ös 2.0TDCI autómata 80-110km/h-ig nagy (erős) gázadásra rázza a kasztnit. Olvastam itt, hogy lehet az autómata kuplungja, de a rázás nem változik a közben lévő váltás, fordulatszám változásnál... Más autós ismerős azt mondta féltengely! Ha valaki tud ebben tapasztalattal írni, kérem tegye meg! Előre is köszönöm! A másik kérdésem, van-e különbség 5, 6 sebességes mechanikus, ás 5-ös (tiptronic) autómata váltós féltengelyek közt??? (egyébként vennék féltengelyeket) Smiley KÖSZÖNET!!!
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #45722 Dátum: 2013.04.23 kedd, 20:47:00 »

sziasztok,
gyari olajat tud valaki intezni?
vagy cromax a legjobb ar?
koszi,
tibi
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.23 kedd, 21:33:24 írta mendoza » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45723 Dátum: 2013.04.23 kedd, 21:29:03 »

sziasztok,
gyari olajat tud valaki intezni?
vagy morcraft a legjobb ar?
koszi,
tibi

Itt egy árban van a kettő.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #45724 Dátum: 2013.04.23 kedd, 21:34:16 »

Itt egy árban van a kettő.

szia, igen, a morcraft a cromax akart lenni...  nyes
koszi!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45725 Dátum: 2013.04.23 kedd, 21:39:15 »

szia, igen, a morcraft a cromax akart lenni...  nyes
koszi!

Én onnan szoktam venni, mert ugyanaz a ford olaj, mint a Castrol, csak kb fele annyiba kerül. Legutoljára Motorcraftot öntöttem bele, mert azt mondta az eladó, hogy jobbak a specifikációi, mint a ford-nak. Mondjuk az még a benzinesbe került bele.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #45726 Dátum: 2013.04.23 kedd, 21:42:30 »

Én onnan szoktam venni, mert ugyanaz a ford olaj, mint a Castrol, csak kb fele annyiba kerül. Legutoljára Motorcraftot öntöttem bele, mert azt mondta az eladó, hogy jobbak a specifikációi, mint a ford-nak. Mondjuk az még a benzinesbe került bele.
Ezt rendeltem meg most toluk:
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45727 Dátum: 2013.04.23 kedd, 21:44:24 »


Ez szerintem jó lesz neked, de ha cserélni vetted, akkor kevés lesz. Kb 6,5 liter kell bele. Olajszűrőt viszont gyárit vegyél.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45728 Dátum: 2013.04.23 kedd, 22:38:39 »

1 litert még kérjél, ha csak az ötöst rendelted. 6 liter kell bele  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #45729 Dátum: 2013.04.23 kedd, 23:13:03 »


Ma én is ilyet ettem a gépbe. Ez most valami "új" mert asszem API A5/B5 speckónak felel meg és mostantól ezt adja a ford mindenbe. Megnéztem a címkét és ugyan úgy a Castrol van feltüntetve rajta mint gyártó.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #45730 Dátum: 2013.04.24 szerda, 07:19:36 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! A kombi 2005.-ös 2.0TDCI autómata 80-110km/h-ig nagy (erős) gázadásra rázza a kasztnit. Olvastam itt, hogy lehet az autómata kuplungja, de a rázás nem változik a közben lévő váltás, fordulatszám változásnál... Más autós ismerős azt mondta féltengely! Ha valaki tud ebben tapasztalattal írni, kérem tegye meg! Előre is köszönöm! A másik kérdésem, van-e különbség 5, 6 sebességes mechanikus, ás 5-ös (tiptronic) autómata váltós féltengelyek közt??? (egyébként vennék féltengelyeket) Smiley KÖSZÖNET!!!

Szia!

Nekem ugyan ebben a sebességtartományban rázott, féktárcsa+betét csere után megszűnt. Mondjuk fékezéskor is rázott. Az automata féltengelye nagyobb átmérőjű, mint a manuális váltósé, legalábbis a váltóba menő libafogas rész. wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #45731 Dátum: 2013.04.24 szerda, 07:50:26 »

Jo reggelt Mindenkinek!
Nekem lenne egy olyan kerdesem h 8x18" Et45 felnimeret akadalymentesen elfer e a mondeo alatt, vagy mi lenne az egeszseges maximalis meret? Mekkora a normalis ET meret?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #45732 Dátum: 2013.04.24 szerda, 08:30:33 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! A kombi 2005.-ös 2.0TDCI autómata 80-110km/h-ig nagy (erős) gázadásra rázza a kasztnit. Olvastam itt, hogy lehet az autómata kuplungja, de a rázás nem változik a közben lévő váltás, fordulatszám változásnál... Más autós ismerős azt mondta féltengely! Ha valaki tud ebben tapasztalattal írni, kérem tegye meg! Előre is köszönöm! A másik kérdésem, van-e különbség 5, 6 sebességes mechanikus, ás 5-ös (tiptronic) autómata váltós féltengelyek közt??? (egyébként vennék féltengelyeket) Smiley KÖSZÖNET!!!

Még egy tipp a féltengelyre. A belső csuklót is nézzétek meg, ne csak a külsőt. Nekem off-nál volt ilyen.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45733 Dátum: 2013.04.24 szerda, 08:39:16 »

Jo reggelt Mindenkinek!
Nekem lenne egy olyan kerdesem h 8x18" Et45 felnimeret akadalymentesen elfer e a mondeo alatt, vagy mi lenne az egeszseges maximalis meret? Mekkora a normalis ET meret?

www.willtheyfit.com

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #45734 Dátum: 2013.04.24 szerda, 09:28:52 »

A hagyományos 3 gombos "tojás" MK3 kulcsba pontosan milyen elem kell? A google a CR2016 gombelemet dobta ki. Ez az?

Tegnap bezártam a kulcsot a csomagtartóba, és a pótkulccsal kellett kinyitnom a kocsit. Abba meg lemerült az elem, és ott ugráltam a kocsi körül, nyomkodtam a gombot minden irányból, mire nagy nehezen végre bevette. Úgyhogy abban mindenképpen cserélnem kell, de akkor már kicserélem a fő kulcsban is, nehogy valahol otthagyjon.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #45735 Dátum: 2013.04.24 szerda, 09:38:05 »

A hagyományos 3 gombos "tojás" MK3 kulcsba pontosan milyen elem kell? A google a CR2016 gombelemet dobta ki. Ez az?

Tegnap bezártam a kulcsot a csomagtartóba, és a pótkulccsal kellett kinyitnom a kocsit. Abba meg lemerült az elem, és ott ugráltam a kocsi körül, nyomkodtam a gombot minden irányból, mire nagy nehezen végre bevette. Úgyhogy abban mindenképpen cserélnem kell, de akkor már kicserélem a fő kulcsban is, nehogy valahol otthagyjon.

Nekem CR2032 jött ki az egyikből anno.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45736 Dátum: 2013.04.24 szerda, 09:38:55 »

A hagyományos 3 gombos "tojás" MK3 kulcsba pontosan milyen elem kell? A google a CR2016 gombelemet dobta ki. Ez az?

Tegnap bezártam a kulcsot a csomagtartóba, és a pótkulccsal kellett kinyitnom a kocsit. Abba meg lemerült az elem, és ott ugráltam a kocsi körül, nyomkodtam a gombot minden irányból, mire nagy nehezen végre bevette. Úgyhogy abban mindenképpen cserélnem kell, de akkor már kicserélem a fő kulcsban is, nehogy valahol otthagyjon.

Nekünk most CR2032 van benne, itt van hogy mi a különbség a kettő között: http://www.ehow.com/facts_7612253_difference-between-cr2016-cr2032.html
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45737 Dátum: 2013.04.24 szerda, 09:52:09 »

Nekünk most CR2032 van benne, itt van hogy mi a különbség a kettő között: http://www.ehow.com/facts_7612253_difference-between-cr2016-cr2032.html

Az első két számjegy az átmérője mm-ben, a másik két szám a vastagsága 0,1 mm-ben.

Azaz a CR2032 2 cm átmérőjű és 3,2 mm vastag. A CR2016 vékonyabb, azaz hamarabb meghal. A vastagsággal nyilvánvalóan arányos a kapacitás, ráadásul, mivel az elem burkolatának is kell "vastagság", a 2032 több, mint kétszer izmosabb a 2016-nál, mivel a burkolata nem lesz kétszer vastagabb a dupla mérettől.

Ez általában bármilyen ilyen elemre igaz, hogy picivel vastagabbat elvisel az eszköz, mert az csak a leszorító rugó kérdése a legtöbb esetben. De ki kell próbálni, ha belemegy, nyugodtan használható, legalább ritkábban kell cserélni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #45738 Dátum: 2013.04.24 szerda, 10:05:57 »

1 litert még kérjél, ha csak az ötöst rendelted. 6 liter kell bele  wave
Persze, osszesen 6 litert vettem, bar meg van a regibol is egy jo fel liter.
a 9000 km alatt nem kellett ratolteni belole.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #45739 Dátum: 2013.04.24 szerda, 10:07:26 »

Ez szerintem jó lesz neked, de ha cserélni vetted, akkor kevés lesz. Kb 6,5 liter kell bele. Olajszűrőt viszont gyárit vegyél.
Bosch olajszurot vettem. remelem jo az...  wave
Olajbol meg 6 litert.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #45740 Dátum: 2013.04.24 szerda, 10:30:57 »

Az első két számjegy az átmérője mm-ben, a másik két szám a vastagsága 0,1 mm-ben.

Azaz a CR2032 2 cm átmérőjű és 3,2 mm vastag. A CR2016 vékonyabb, azaz hamarabb meghal. A vastagsággal nyilvánvalóan arányos a kapacitás, ráadásul, mivel az elem burkolatának is kell "vastagság", a 2032 több, mint kétszer izmosabb a 2016-nál, mivel a burkolata nem lesz kétszer vastagabb a dupla mérettől.

Ez általában bármilyen ilyen elemre igaz, hogy picivel vastagabbat elvisel az eszköz, mert az csak a leszorító rugó kérdése a legtöbb esetben. De ki kell próbálni, ha belemegy, nyugodtan használható, legalább ritkábban kell cserélni.

AndyA
Köszi, meg a többieknek is.

CR2032 van is otthon. Anno eBay-ről rendeltem vagy 20db-ot kb. 1$-ért Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45741 Dátum: 2013.04.24 szerda, 10:34:25 »

Köszi, meg a többieknek is.

CR2032 van is otthon. Anno eBay-ről rendeltem vagy 20db-ot kb. 1$-ért Smiley

Hűtőben tartsd, akkor tovább élnek, míg fel nem használod őket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #45742 Dátum: 2013.04.24 szerda, 11:21:09 »

Hűtőben tartsd, akkor tovább élnek, míg fel nem használod őket.

AndyA

annak viszont a felső polcán, ne legyen túl hidegben sem  wave
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #45743 Dátum: 2013.04.24 szerda, 13:49:24 »

Köszi, meg a többieknek is.

CR2032 van is otthon. Anno eBay-ről rendeltem vagy 20db-ot kb. 1$-ért Smiley

Ha jól emlékszem a távirányítóba belülre bele is van írva, hogy milyen kell bele. Jó apró betűvel.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45744 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:16:05 »

Sziasztok Fórum társak.

Bocs ha nem jó helyre írok, de hátha mégis.
2007-es 2,0 TDCI Mk3-hoz keresek BONTOTT "működő" részecskeszűrőt.

Majdnem minden megoldás érdekel.

Köszi!

Ki kell venni belőle és utána kiprogramozni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vargas
Vendég
« Új hozzászólás #45745 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:40:59 »

Sziasztok!

Apró segítségre lenne szükségem!a hétvégén a generátorba cseréltem szénkefét, levettem a sarut és azóta nem tudom a jobb első(anyós ülés)ajtót a távirányítású kulccsal zárni. Mi lehet a probléma?ha be is zárom, nem működik a 2-zárás!


Valaki valami infó esetleg?

MKIII, 2003.05, tdci
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45746 Dátum: 2013.04.24 szerda, 20:16:38 »

Szia GSR!

Én ugyan az vagyok akinek kb. két hónapja segítettél DPF ügyben.
Azóta az történt, hogy nem lett kiütve az agyából, mert a távolság miatt nem vágtam bele.
De közben meg el kell adjam a gépet, és korrektebbnek látom, ha eredeti állapotába kapja meg a vevő a kocsimat.
Ezért kellene bele egy bontott de nem összetört belsejű DPF, ami rendesen működik.
Az új tulaj majd eldönti mit csinál, bennhagyja, vagy kiveszi.


Értem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45747 Dátum: 2013.04.24 szerda, 20:44:57 »

Sziasztok!

Apró segítségre lenne szükségem!a hétvégén a generátorba cseréltem szénkefét, levettem a sarut és azóta nem tudom a jobb első(anyós ülés)ajtót a távirányítású kulccsal zárni. Mi lehet a probléma?ha be is zárom, nem működik a 2-zárás!


Valaki valami infó esetleg?

MKIII, 2003.05, tdci

Szia!
Nézd meg, hogy a jobb első ajtó elejében a csatlakozó rendesen a helyén van-e. Mivel facelift előtti a kocsi, amiknek a zárai szeretnek besz@rni, lehet, hogy egyszerűen a jobb első zárszerkezet megadta magát. A kettős zárás azért nem megy, mert azt hiszi, hogy nincs rendesen becsukva egy ajtó (valószínűleg j.1)
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #45748 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 10:25:46 »

hello.
Megbizhato klimast tud valaki ajanlani?
Lehetoleg olyat, aki szombaton is nyitva van. Budapest es kornyeke elonyben Smiley
koszi,
tibi
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #45749 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 10:51:07 »

hello.
Megbizhato klimast tud valaki ajanlani?
Lehetoleg olyat, aki szombaton is nyitva van. Budapest es kornyeke elonyben Smiley
koszi,
tibi

http://mondeo.hu/index.php?page=26

Szombatot nem tudom, árak is már változhattak, de értenek hozzá!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 908 909 910 911 912 913 914 [915] 916 917 918 919 920 921 922 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.