Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:38:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 909 910 911 912 913 914 915 [916] 917 918 919 920 921 922 923 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21905892 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #45750 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 11:05:24 »

http://mondeo.hu/index.php?page=26

Szombatot nem tudom, árak is már változhattak, de értenek hozzá!
koszi!
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #45751 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 16:15:50 »

Sziasztok!
Télen gondom volt a váltóval, semmi "komoly" csak hidegen nehezen lehetett 1-est és hátramenetet kapcsolni. Régebben ez csak hidegben volt de mostmár 30 fok van és ott tartok hogy ha 1 nap állás után beülök akkor szinte csak úgy tudok hátremenetet kapcsolni hogy előtte végigzongorázom a 3 és a 4-et.....  rinya
Találtam régebben egy jó leírást itt a fórumon ami arról szólt hogy valami megrozsdásodik a váltó rudazatban és attól van ez a probléma, de a wd40 már nem segít...
Kérdésem az hogy ha szeretném felújítani akkor mit kell cserélnem hogy tisztességesen tudjam használni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #45752 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 16:29:49 »

Sziasztok!
Télen gondom volt a váltóval, semmi "komoly" csak hidegen nehezen lehetett 1-est és hátramenetet kapcsolni. Régebben ez csak hidegben volt de mostmár 30 fok van és ott tartok hogy ha 1 nap állás után beülök akkor szinte csak úgy tudok hátremenetet kapcsolni hogy előtte végigzongorázom a 3 és a 4-et.....  rinya
Találtam régebben egy jó leírást itt a fórumon ami arról szólt hogy valami megrozsdásodik a váltó rudazatban és attól van ez a probléma, de a wd40 már nem segít...
Kérdésem az hogy ha szeretném felújítani akkor mit kell cserélnem hogy tisztességesen tudjam használni?
kulisszát váltobowdent. ha a dízel 5sebességesé jó, akkor van mind2 óccón nálam Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #45753 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 17:06:00 »

Sziasztok! Az autóm központi zára bezár,ha indítás után a fékre lépek.Ezt valamelyik nap kezdte csinálni.Kitudom ezt a funkciót iktatni valahogy?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #45754 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 17:37:27 »

Sziasztok! Az autóm központi zára bezár,ha indítás után a fékre lépek.Ezt valamelyik nap kezdte csinálni.Kitudom ezt a funkciót iktatni valahogy?

Akkor zár be, ha eléred a 7km/h sebességet. Ha ezt nem szeretnéd, a FAQ-ban találod, hogy kell kikapcsolni.

Ha valóban a fékre lépés miatt zár, akkor ott elég nagy anomália van, vidd el autovillamosságishoz!
Naplózva
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #45755 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 17:45:05 »

Akkor zár be, ha eléred a 7km/h sebességet. Ha ezt nem szeretnéd, a FAQ-ban találod, hogy kell kikapcsolni.

Ha valóban a fékre lépés miatt zár, akkor ott elég nagy anomália van, vidd el autovillamosságishoz!
Akkor meg kell nézetnem,mert álló helyzetben is bezár ha a fékre lépek.
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45756 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 17:50:44 »

Sziasztok! Az autóm központi zára bezár,ha indítás után a fékre lépek.Ezt valamelyik nap kezdte csinálni.Kitudom ezt a funkciót iktatni valahogy?

Van benne valami utólagos akármi?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #45757 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 19:33:34 »

Van benne valami utólagos akármi?
riasztó
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45758 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 19:38:11 »

riasztó


Első körben kösd ki.
Hacsak nem 100%-ra tudod, hogy hova és miként van bekötve.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #45759 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 19:40:51 »

Első körben kösd ki.
Hacsak nem 100%-ra tudod, hogy hova és miként van bekötve.

Nemigazán tudom,de kikötöm és megnézem hogy mit reagál rá.
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #45760 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 23:55:55 »

Sziasztok!
Télen gondom volt a váltóval, semmi "komoly" csak hidegen nehezen lehetett 1-est és hátramenetet kapcsolni. Régebben ez csak hidegben volt de mostmár 30 fok van és ott tartok hogy ha 1 nap állás után beülök akkor szinte csak úgy tudok hátremenetet kapcsolni hogy előtte végigzongorázom a 3 és a 4-et.....  rinya
Találtam régebben egy jó leírást itt a fórumon ami arról szólt hogy valami megrozsdásodik a váltó rudazatban és attól van ez a probléma, de a wd40 már nem segít...
Kérdésem az hogy ha szeretném felújítani akkor mit kell cserélnem hogy tisztességesen tudjam használni?
Vagy az egész kuplung szerkezetet+lendkerékkel együtt.Off-nál nem a WD-40 kellett ilyenkor hanem a csere.Sajnos
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #45761 Dátum: 2013.04.26 péntek, 00:04:30 »

Egy rossz dolog történt ma érdekességgel számomra.Sajnos nekem tolattak és a vonó horog behorpasztotta a lököst pont a rendszámtartó mellett.Adolog lényege,hogy az ütés hatására egyből beindult a vészvillogó.Ez meglepett nameg az ütés is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #45762 Dátum: 2013.04.26 péntek, 06:25:39 »

Vagy az egész kuplung szerkezetet+lendkerékkel együtt.Off-nál nem a WD-40 kellett ilyenkor hanem a csere.Sajnos

Remélem idáig nem fajul  Undecided
Volt egy nagyon jó leírás, hirtelen nem találom a wikiben, de az régebben segített, ezért gondolom hogy a váltó rudazatnál lehet valami el/össze rohadva amitől nehézkes a váltás
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45763 Dátum: 2013.04.26 péntek, 07:50:34 »

Egy rossz dolog történt ma érdekességgel számomra.Sajnos nekem tolattak és a vonó horog behorpasztotta a lököst pont a rendszámtartó mellett.Adolog lényege,hogy az ütés hatására egyből beindult a vészvillogó.Ez meglepett nameg az ütés is.

Nem lehet, hogy telibe találták a légzsák ütközésérzékelőjét, attól kezdett el vészvillogni? Nézd meg, az ott van valahol nagyon elöl. Ha igen és nym nyílt ki a zsák, az leginkább mázli, vagy van annyi esze az elektronikának, hogy ha áll az autó, akkor nem nyit légzsákot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45764 Dátum: 2013.04.26 péntek, 08:00:08 »

Nem lehet, hogy telibe találták a légzsák ütközésérzékelőjét, attól kezdett el vészvillogni? Nézd meg, az ott van valahol nagyon elöl. Ha igen és nym nyílt ki a zsák, az leginkább mázli, vagy van annyi esze az elektronikának, hogy ha áll az autó, akkor nem nyit légzsákot.

AndyA

Nem közvetlenül az ütközésérzékelő nyitja a lufit, nem volt itt mázli. Smiley
Az ütközésérzékelő jele és a RCM-ben lévő szenzor érzékelési ideje közötti különbség és érték eltérés alapján igen bonyolult és sok algoritmus számolja ki, hogy mi történjen.
Van esze, nyílik a légzsák álló és járó motornál....pl. szemből belerohannak egy piros lámpánál.
Ha nem szükséges, akkor nem működtet semmit az RCM  (Fordnál ez a neve) ha viszont elegendő, akkor csak az öveket húzza meg.....ha kell lufi-k...stb.

 Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #45765 Dátum: 2013.04.26 péntek, 09:42:58 »

Úgy néz ki rendbe jött a kormány szervo (koppp-koppp)! Kapott még Miskolcon egy olajcserét, 2 hétig még nem mindig indult el a pumpa, majd fokozatosabb jobb lett, végüli ment rendesen, 2 hét kellett, hogy rendesen kitisztuljon. Hétfőn átmostuk az egész szervo rendszert 3L-el szervo olajjal, majd Ford gyárival lett feltöltve, meg kapott Xado regenerálozó gélt, amin meglepődtem, azt gondoltam folyékony lesz, de kb. olyan volt mint a fogkrém állagra. Azóta megy rendesen!  eljen Bár az olaj most se szép piros, inkább vöröses barnás, de a korom feketétől jobb.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45766 Dátum: 2013.04.26 péntek, 09:54:11 »

Úgy néz ki rendbe jött a kormány szervo (koppp-koppp)! Kapott még Miskolcon egy olajcserét, 2 hétig még nem mindig indult el a pumpa, majd fokozatosabb jobb lett, végüli ment rendesen, 2 hét kellett, hogy rendesen kitisztuljon. Hétfőn átmostuk az egész szervo rendszert 3L-el szervo olajjal, majd Ford gyárival lett feltöltve, meg kapott Xado regenerálozó gélt, amin meglepődtem, azt gondoltam folyékony lesz, de kb. olyan volt mint a fogkrém állagra. Azóta megy rendesen!  eljen Bár az olaj most se szép piros, inkább vöröses barnás, de a korom feketétől jobb.

Ismered a megoldást, nemrég toltam a post róla. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #45767 Dátum: 2013.04.26 péntek, 10:01:56 »

Ismered a megoldást, nemrég toltam a post róla. Smiley

AndyA

Láttam, láttam! A talin egy ilyet kivitelzni, bonyolult?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45768 Dátum: 2013.04.26 péntek, 10:14:34 »

Láttam, láttam! A talin egy ilyet kivitelzni, bonyolult?

Nem nagy ügy.

Csövet előre le kell gyártatni, azt meg tudom oldani, kb. 3500 körül van. El kell vágni, ahhoz egy vasfűrész kell, mert a schnitzer nem viszi. Smiley Esetleg lehet máshol olcsóbb csövet nézni, ide biztos nem kell 180 baros, acélszálas merevítésű, csak éppen ott, abban a boltban nem volt másik féle. Esetleg azért érdemes ezt használni, mert akkor nyugodtan vissza lehet hajtani a végét, nem fog mégsem soha megroppanni a cső, az acélmerevítés megtartja a világ végéig. Így viszont egyszerűbb összerakni, mint László fórumtárs megoldását, ahol toldozgatta és bilincselte a csövet.

A szűrő kb. 600 Ft., a szűrőtartót meg kell előre rendelni postán, 3900 Ft + postaköltség, de ebből is lehet többet egyszerre. 2 napon belül megjön.

Kell aluprofil a konzolnak, azt is tudok előre gyártani, pár perc az egész, levágom, állványos fúróval ütök rá négy lyukat és annyi. Bele pár M6-os csavar, azt sem nagy ügy beszerezni.

Azután kb. negyedóra szerelés, kis lötyi utántöltés, és annyi. Kell kb. 3-4 deci, de tudni kell, mikori az autód, mert többféle lé jöhet szóba évjárattól függően. No, ez drága, mert literben adják, 4500-6000 Ft körül/flakon, és sajnos fél liter nem lehet kérni. Itt alighanem megint érdemes összeállni. (Ha viszonylag régi az olaj, érdemes akár az egészet lecserélni, olyankor kell az egész liter úgyis. Akkor kicsit tovább tart a szerelés, mert a bal keréknél lehet optimális módon az egész rendszerből leereszteni az olajat.)

Ha van érdeklődő, a nagytalira össze tudok készíteni pár szettet, beszerelni tényleg nem nagy ügy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #45769 Dátum: 2013.04.26 péntek, 10:45:05 »

Nem lehet, hogy telibe találták a légzsák ütközésérzékelőjét, attól kezdett el vészvillogni? Nézd meg, az ott van valahol nagyon elöl. Ha igen és nym nyílt ki a zsák, az leginkább mázli, vagy van annyi esze az elektronikának, hogy ha áll az autó, akkor nem nyit légzsákot.

AndyA
Még szerencse,hogy állt nem ment a motor.Amikor jött a haver és mondta mivan és oda mentem a kocsihoz rögtön azt néztem a lufik kint vannak-e.MErt nagy volt a csattanás.Kis horpadással megúsztam srác kifizezte most meg megyek viszem a fujóhoz.még a talira pont kész lesz.De legalább tudjuk hogy ilyen esetben nem nyilik ki a légzsák hála isten.Akkor kiakadtam volna meg a srác anyagilag tönkre is ment volna.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45770 Dátum: 2013.04.26 péntek, 10:55:51 »

Még szerencse,hogy állt nem ment a motor.Amikor jött a haver és mondta mivan és oda mentem a kocsihoz rögtön azt néztem a lufik kint vannak-e.MErt nagy volt a csattanás.Kis horpadással megúsztam srác kifizezte most meg megyek viszem a fujóhoz.még a talira pont kész lesz.De legalább tudjuk hogy ilyen esetben nem nyilik ki a légzsák hála isten.Akkor kiakadtam volna meg a srác anyagilag tönkre is ment volna.

Az ütközésérzékelőt is nézd/nézesd meg azért, hogy nem sérült, meg az elülső keresztmerevítőt. Ez szeret ilyenkor beljebb hajlani, mint a gyári behajlítása.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #45771 Dátum: 2013.04.26 péntek, 12:07:40 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy az én pacimban belül csak világítás magasság állítás van, ha vennék bele olyan kapcsoló olyan konzolt ami alatt ott van a fényerősség szabályozás, akkor használható vagy külön alakítást igényel a rendszer?

Üdv
 worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #45772 Dátum: 2013.04.26 péntek, 12:09:02 »

Nem nagy ügy.

Csövet előre le kell gyártatni, azt meg tudom oldani, kb. 3500 körül van. El kell vágni, ahhoz egy vasfűrész kell, mert a schnitzer nem viszi. Smiley Esetleg lehet máshol olcsóbb csövet nézni, ide biztos nem kell 180 baros, acélszálas merevítésű, csak éppen ott, abban a boltban nem volt másik féle. Esetleg azért érdemes ezt használni, mert akkor nyugodtan vissza lehet hajtani a végét, nem fog mégsem soha megroppanni a cső, az acélmerevítés megtartja a világ végéig. Így viszont egyszerűbb összerakni, mint László fórumtárs megoldását, ahol toldozgatta és bilincselte a csövet.

A szűrő kb. 600 Ft., a szűrőtartót meg kell előre rendelni postán, 3900 Ft + postaköltség, de ebből is lehet többet egyszerre. 2 napon belül megjön.

Kell aluprofil a konzolnak, azt is tudok előre gyártani, pár perc az egész, levágom, állványos fúróval ütök rá négy lyukat és annyi. Bele pár M6-os csavar, azt sem nagy ügy beszerezni.

Azután kb. negyedóra szerelés, kis lötyi utántöltés, és annyi. Kell kb. 3-4 deci, de tudni kell, mikori az autód, mert többféle lé jöhet szóba évjárattól függően. No, ez drága, mert literben adják, 4500-6000 Ft körül/flakon, és sajnos fél liter nem lehet kérni. Itt alighanem megint érdemes összeállni. (Ha viszonylag régi az olaj, érdemes akár az egészet lecserélni, olyankor kell az egész liter úgyis. Akkor kicsit tovább tart a szerelés, mert a bal keréknél lehet optimális módon az egész rendszerből leereszteni az olajat.)

Ha van érdeklődő, a nagytalira össze tudok készíteni pár szettet, beszerelni tényleg nem nagy ügy.

AndyA

Azon agyalok közben, hogy most tettem bele a szervo adalékot, 1000km vagy 50 óra üzemidő a beépülése a kerámiának, lehet addig nem kellene beszerelni, még ez kész nincs.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #45773 Dátum: 2013.04.26 péntek, 12:09:08 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy az én pacimban belül csak világítás magasság állítás van, ha vennék bele olyan kapcsoló olyan konzolt ami alatt ott van a fényerősség szabályozás, akkor használható vagy külön alakítást igényel a rendszer?

Üdv
 worship
csak be kell rakni az újat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #45774 Dátum: 2013.04.26 péntek, 12:09:44 »

csak be kell rakni az újat

THX worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45775 Dátum: 2013.04.26 péntek, 13:08:23 »

Azon agyalok közben, hogy most tettem bele a szervo adalékot, 1000km vagy 50 óra üzemidő a beépülése a kerámiának, lehet addig nem kellene beszerelni, még ez kész nincs.

Az biztos, mert annak meg az a lényege, hogy ott kering a körben. A szűrő kapásból ki fogja kapni neked.

De a készletet attól még beszerezheted, azután berakod, ha elmúlt a mondott üzemóra. Meg az különben is még majd' egy hónap.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45776 Dátum: 2013.04.26 péntek, 18:48:09 »

Nem nagy ügy.

Csövet előre le kell gyártatni, azt meg tudom oldani, kb. 3500 körül van. El kell vágni, ahhoz egy vasfűrész kell, mert a schnitzer nem viszi. Smiley Esetleg lehet máshol olcsóbb csövet nézni, ide biztos nem kell 180 baros, acélszálas merevítésű, csak éppen ott, abban a boltban nem volt másik féle. Esetleg azért érdemes ezt használni, mert akkor nyugodtan vissza lehet hajtani a végét, nem fog mégsem soha megroppanni a cső, az acélmerevítés megtartja a világ végéig. Így viszont egyszerűbb összerakni, mint László fórumtárs megoldását, ahol toldozgatta és bilincselte a csövet.

A szűrő kb. 600 Ft., a szűrőtartót meg kell előre rendelni postán, 3900 Ft + postaköltség, de ebből is lehet többet egyszerre. 2 napon belül megjön.

Kell aluprofil a konzolnak, azt is tudok előre gyártani, pár perc az egész, levágom, állványos fúróval ütök rá négy lyukat és annyi. Bele pár M6-os csavar, azt sem nagy ügy beszerezni.

Azután kb. negyedóra szerelés, kis lötyi utántöltés, és annyi. Kell kb. 3-4 deci, de tudni kell, mikori az autód, mert többféle lé jöhet szóba évjárattól függően. No, ez drága, mert literben adják, 4500-6000 Ft körül/flakon, és sajnos fél liter nem lehet kérni. Itt alighanem megint érdemes összeállni. (Ha viszonylag régi az olaj, érdemes akár az egészet lecserélni, olyankor kell az egész liter úgyis. Akkor kicsit tovább tart a szerelés, mert a bal keréknél lehet optimális módon az egész rendszerből leereszteni az olajat.)

Ha van érdeklődő, a nagytalira össze tudok készíteni pár szettet, beszerelni tényleg nem nagy ügy.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Gratulálok. eljen eljen eljen eljen Látom nagyon bele jöttél. Az önfeláldozó segitő készség a köz érdekében, különösen dicséretes. taps taps taps Ha kell én is segitek szivesen. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45777 Dátum: 2013.04.26 péntek, 20:43:16 »

Tisztelt Fórumtárs!
Gratulálok. eljen eljen eljen eljen Látom nagyon bele jöttél. Az önfeláldozó segitő készség a köz érdekében, különösen dicséretes. taps taps taps Ha kell én is segitek szivesen. wave
Tisztelettel László! worship

Instruálni a beszerelőket a nagytalin. Smiley

Illetve ha te meg tudod oldani a cső beszerzést olcsóbban, az jó lenne. Pontosan 1 m cső kell (de inkább 1-2 cm plusz, mint mínusz), amit mind a két végén fel kell szerelni a 3/8"-os csőcsatlakozással. Elvágni majd a helyszínen fogjuk pontos méretre. Utána tudnál nézni, hogy a te forrásodból mennyiből jönne ki egy ilyen cső? Nálam 3500 körül volt, de más nem lévén egy szükségtelenül erős fajtából. Hátha lehetne faragni az áron pár százast.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45778 Dátum: 2013.04.26 péntek, 20:55:31 »

Instruálni a beszerelőket a nagytalin. Smiley

Illetve ha te meg tudod oldani a cső beszerzést olcsóbban, az jó lenne. Pontosan 1 m cső kell (de inkább 1-2 cm plusz, mint mínusz), amit mind a két végén fel kell szerelni a 3/8"-os csőcsatlakozással. Elvágni majd a helyszínen fogjuk pontos méretre. Utána tudnál nézni, hogy a te forrásodból mennyiből jönne ki egy ilyen cső? Nálam 3500 körül volt, de más nem lévén egy szükségtelenül erős fajtából. Hátha lehetne faragni az áron pár százast.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Hétfőn mindenképp megérdeklődöm, mert kedvet kaptam, az egyszerűsitéshez. Az én csövem amit vettem az csak szövet betétes, és nem valami jól tűri a hajtogatást keresztmetszet változás nélkül,(40 bar 1400Ft/m) azért alkalmaztam a hajlitott alucső toldatot. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45779 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:15:06 »

Tisztelt Fórumtárs!
Hétfőn mindenképp megérdeklődöm, mert kedvet kaptam, az egyszerűsitéshez. Az én csövem amit vettem az csak szövet betétes, és nem valami jól tűri a hajtogatást keresztmetszet változás nélkül,(40 bar 1400Ft/m) azért alkalmaztam a hajlitott alucső toldatot. wave
Tisztelettel László! worship

Mint írtam, az enyém 180 baros, olyan acélszövet béléssel, hogy szikrát vetett rajta a vasfűrészlap... Smiley

Azt nem fog betörni a kanyarban, az kb. biztos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45780 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:27:55 »

Tisztelt Fórumtárs!
Hétfőn mindenképp megérdeklődöm, mert kedvet kaptam, az egyszerűsitéshez. Az én csövem amit vettem az csak szövet betétes, és nem valami jól tűri a hajtogatást keresztmetszet változás nélkül,(40 bar 1400Ft/m) azért alkalmaztam a hajlitott alucső toldatot. wave
Tisztelettel László! worship

A hajtogatásos probléma is egyszerűen megoldható. Könnyen hajlítható lágy rézcső métere 1200 Ft. Abból 4-5 csőre való kijön. Bele kell húzni a csücsökbe a hidraulikacsőbe, és kész. Sosem fog összeroppanni a kanyarban a gyengébb cső sem így "kibélelve".

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #45781 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:29:15 »

Hi srácok,

Az autó indítása  és leállítása pillanatában hallani egy apró "nyikorgó" hangot a motor felől. Ezt akkor is hallani amikor pl. 1 esben indulok nagyon alacsony fordulaton, szinte a lefulladás határán.

Vajon mi lehet ez, mire tekintsek rá először?

Köszönöm a tippeket!  worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45782 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:30:40 »

Hi srácok,

Az autó indítása  és leállítása pillanatában hallani egy apró "nyikorgó" hangot a motor felől. Ezt akkor is hallani amikor pl. 1 esben indulok nagyon alacsony fordulaton, szinte a lefulladás határán.

Vajon mi lehet ez, mire tekintsek rá először?

Köszönöm a tippeket!  worship

Kettős tömegű lendkerék...készülj
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45783 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:36:19 »

A hajtogatásos probléma is egyszerűen megoldható. Könnyen hajlítható lágy rézcső métere 1200 Ft. Abból 4-5 csőre való kijön. Bele kell húzni a csücsökbe a hidraulikacsőbe, és kész. Sosem fog összeroppanni a kanyarban a gyengébb cső sem így "kibélelve".

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Jó megoldásnak igérkezik. Ettől függetlenül, Hétfőn rékérdezek, létezik e a kettő közötti megoldás. Itt természetesen a tömlőre gondoltam.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45784 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:37:22 »

Hi srácok,

Az autó indítása  és leállítása pillanatában hallani egy apró "nyikorgó" hangot a motor felől. Ezt akkor is hallani amikor pl. 1 esben indulok nagyon alacsony fordulaton, szinte a lefulladás határán.

Vajon mi lehet ez, mire tekintsek rá először?

Köszönöm a tippeket!  worship
hosszbordás szíj feszítőjét nézd meg először.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #45785 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:38:25 »

Kettős tömegű lendkerék...készülj
az nem ad apró nyikorgó hangot
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #45786 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:40:22 »

Kettős tömegű lendkerék...készülj

GSR, a kettős tömegű kb 40E km -el ez előtt lett cserélve az összes cuccal együtt(kinyomó, kuplung) A hangot picit élesebbnek is hallom ill. ha pl. kuplung nélkül állítom le az autót, a lendkeréknek semmi hangja nincs.
Én valamelyik szíjra, feszítőre gyanakszom (szervó, generátor).

Ha esetleg valakinek van más tippje szívesen fogadom.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #45787 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:42:04 »

hosszbordás szíj feszítőjét nézd meg először.

Pontosan mit tekintsek meg rajta? Még sosem néztem rá  szomoru1

 worship worship -a választ!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45788 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:46:06 »

GSR, a kettős tömegű kb 40E km -el ez előtt lett cserélve az összes cuccal együtt(kinyomó, kuplung) A hangot picit élesebbnek is hallom ill. ha pl. kuplung nélkül állítom le az autót, a lendkeréknek semmi hangja nincs.
Én valamelyik szíjra, feszítőre gyanakszom (szervó, generátor).

Ha esetleg valakinek van más tippje szívesen fogadom.

Akkor bízzunk benne, hogy az kizárható. Mert az egyébként nem biztosíték semmire, hogy nemrég lett valami kicserélve....  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #45789 Dátum: 2013.04.26 péntek, 21:58:21 »

Akkor bízzunk benne, hogy az kizárható. Mert az egyébként nem biztosíték semmire, hogy nemrég lett valami kicserélve....  Undecided

Ez teljesen így van. A 2ős tömegűnek viszont más hangja van, ha már gázos. Csörög, csattog néha még a blokkot is berázza. Ez más.

Azért köszi a hozzászólást! Wink
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45790 Dátum: 2013.04.26 péntek, 22:05:03 »

Ez teljesen így van. A 2ős tömegűnek viszont más hangja van, ha már gázos. Csörög, csattog néha még a blokkot is berázza. Ez más.

Azért köszi a hozzászólást! Wink

Tudom milyen hangja van egy rossz kettős tömegűnek.  wave
Valamint azt is tudom, hogy volt már az rossz, mikor nem gondoltuk.  Cool

Egyébként ilyen hang effektusos kérdéssel kapcsolatban érdekes kérdést feltenni, mert ugye te hallottad, más nem. Számít, hogy hallja az ember.....

Vedd le a szíjat és indítsd, állítsd meg. Ha elmúlt, akkor a segédberendezés hajtószíj rendszerben van valami.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #45791 Dátum: 2013.04.26 péntek, 22:06:38 »

Tudom milyen hangja van egy rossz kettős tömegűnek.  wave
Valamint azt is tudom, hogy volt már az rossz, mikor nem gondoltuk.  Cool

Egyébként ilyen hang effektusos kérdéssel kapcsolatban érdekes kérdést feltenni, mert ugye te hallottad, más nem. Számít, hogy hallja az ember.....

Vedd le a szíjat és indítsd, állítsd meg. Ha elmúlt, akkor a segédberendezés hajtószíj rendszerben van valami.....

 worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45792 Dátum: 2013.04.26 péntek, 23:34:31 »

Engem érdekel.
Annyira keveset vagyok otthon, hogy úgy tűnik mostanában magamnak nem szerzem be az anyagot .

Nem nagy ügy.

Csövet előre le kell gyártatni, azt meg tudom oldani, kb. 3500 körül van. El kell vágni, ahhoz egy vasfűrész kell, mert a schnitzer nem viszi. Smiley Esetleg lehet máshol olcsóbb csövet nézni, ide biztos nem kell 180 baros, acélszálas merevítésű, csak éppen ott, abban a boltban nem volt másik féle. Esetleg azért érdemes ezt használni, mert akkor nyugodtan vissza lehet hajtani a végét, nem fog mégsem soha megroppanni a cső, az acélmerevítés megtartja a világ végéig. Így viszont egyszerűbb összerakni, mint László fórumtárs megoldását, ahol toldozgatta és bilincselte a csövet.

A szűrő kb. 600 Ft., a szűrőtartót meg kell előre rendelni postán, 3900 Ft + postaköltség, de ebből is lehet többet egyszerre. 2 napon belül megjön.

Kell aluprofil a konzolnak, azt is tudok előre gyártani, pár perc az egész, levágom, állványos fúróval ütök rá négy lyukat és annyi. Bele pár M6-os csavar, azt sem nagy ügy beszerezni.

Azután kb. negyedóra szerelés, kis lötyi utántöltés, és annyi. Kell kb. 3-4 deci, de tudni kell, mikori az autód, mert többféle lé jöhet szóba évjárattól függően. No, ez drága, mert literben adják, 4500-6000 Ft körül/flakon, és sajnos fél liter nem lehet kérni. Itt alighanem megint érdemes összeállni. (Ha viszonylag régi az olaj, érdemes akár az egészet lecserélni, olyankor kell az egész liter úgyis. Akkor kicsit tovább tart a szerelés, mert a bal keréknél lehet optimális módon az egész rendszerből leereszteni az olajat.)

Ha van érdeklődő, a nagytalira össze tudok készíteni pár szettet, beszerelni tényleg nem nagy ügy.

AndyA
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45793 Dátum: 2013.04.27 szombat, 08:49:49 »

Nem nagy ügy.

Csövet előre le kell gyártatni, azt meg tudom oldani, kb. 3500 körül van. El kell vágni, ahhoz egy vasfűrész kell, mert a schnitzer nem viszi. Smiley Esetleg lehet máshol olcsóbb csövet nézni, ide biztos nem kell 180 baros, acélszálas merevítésű, csak éppen ott, abban a boltban nem volt másik féle. Esetleg azért érdemes ezt használni, mert akkor nyugodtan vissza lehet hajtani a végét, nem fog mégsem soha megroppanni a cső, az acélmerevítés megtartja a világ végéig. Így viszont egyszerűbb összerakni, mint László fórumtárs megoldását, ahol toldozgatta és bilincselte a csövet.

A szűrő kb. 600 Ft., a szűrőtartót meg kell előre rendelni postán, 3900 Ft + postaköltség, de ebből is lehet többet egyszerre. 2 napon belül megjön.

Kell aluprofil a konzolnak, azt is tudok előre gyártani, pár perc az egész, levágom, állványos fúróval ütök rá négy lyukat és annyi. Bele pár M6-os csavar, azt sem nagy ügy beszerezni.

Azután kb. negyedóra szerelés, kis lötyi utántöltés, és annyi. Kell kb. 3-4 deci, de tudni kell, mikori az autód, mert többféle lé jöhet szóba évjárattól függően. No, ez drága, mert literben adják, 4500-6000 Ft körül/flakon, és sajnos fél liter nem lehet kérni. Itt alighanem megint érdemes összeállni. (Ha viszonylag régi az olaj, érdemes akár az egészet lecserélni, olyankor kell az egész liter úgyis. Akkor kicsit tovább tart a szerelés, mert a bal keréknél lehet optimális módon az egész rendszerből leereszteni az olajat.)

Ha van érdeklődő, a nagytalira össze tudok készíteni pár szettet, beszerelni tényleg nem nagy ügy.

AndyA

Szia!
Engem is érdekelne egy szett, de a nagytali szerintem nem fog menni.
Ha jól emlékszem óbudán te előfordulsz, ha ott valahogy valamikor át tudnám venni az megoldható lenne.

Köszönöm.
GSR
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #45794 Dátum: 2013.04.27 szombat, 09:40:15 »

 
    Sziasztok!

Egy kis s segítség kellene, gyertyát kellene cserélnek az autómban 1999 benzines, milyet érdemes venni,

 worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45795 Dátum: 2013.04.27 szombat, 09:45:51 »

 
    Sziasztok!

Egy kis s segítség kellene, gyertyát kellene cserélnek az autómban 1999 benzines, milyet érdemes venni,

 worship

Gyárit, megéri.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #45796 Dátum: 2013.04.27 szombat, 10:05:43 »

Gyárit, megéri.

Eredetit találtam 3908 Ft ért akkor annak jónak kell lennie.
Az egyik henger mintha alapjáraton nem menni mindig, milyen hiba lehet ?
Gyújtótekercs, gyújtókábelek?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45797 Dátum: 2013.04.27 szombat, 10:11:39 »

Eredetit találtam 3908 Ft ért akkor annak jónak kell lennie.
Az egyik henger mintha alapjáraton nem menni mindig, milyen hiba lehet ?
Gyújtótekercs, gyújtókábelek?

Sok dolog miatt lehet ez a jelenség. (ha valóban ez az)
Érdemes átnézni, kimérni a kábeleket is. Ha egy kicsi bizonytalanság van velük, cseréld ki.....a gyertyákkal együtt.
Ez a sorrend: Gyertya - kábelek - trafó....
Persze egy diagnosztikai vizsgálat nem árt, az kimutatja a valódi gyújtáskimaradást....is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #45798 Dátum: 2013.04.27 szombat, 10:18:51 »

Sok dolog miatt lehet ez a jelenség. (ha valóban ez az)
Érdemes átnézni, kimérni a kábeleket is. Ha egy kicsi bizonytalanság van velük, cseréld ki.....a gyertyákkal együtt.
Ez a sorrend: Gyertya - kábelek - trafó....
Persze egy diagnosztikai vizsgálat nem árt, az kimutatja a valódi gyújtáskimaradást....is.

A trafó is okozhat ilyet? Nincs olyan, hogy vagy megy vagy nem!
 Lehetséges, hogy nagyobb fordulaton még jó, de mikor kisebb a fordulat akkor nem adja át az áramot.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #45799 Dátum: 2013.04.27 szombat, 10:20:18 »

A trafó is okozhat ilyet? Nincs olyan, hogy vagy megy vagy nem!
 Lehetséges, hogy nagyobb fordulaton még jó, de mikor kisebb a fordulat akkor nem adja át az áramot.

Egy gyújtókábel  készlet 20 ezer Ft?  wow1
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Oldalak: 1 ... 909 910 911 912 913 914 915 [916] 917 918 919 920 921 922 923 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.