Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:16:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 923 924 925 926 927 928 929 [930] 931 932 933 934 935 936 937 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21905306 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46450 Dátum: 2013.06.01 szombat, 13:02:41 »

ha csinálok van,de gyári kivül belül igy nem fogsz látni semmi különösset.
de már szét rugják a hátsónkat az OFF miatt.
Offba mehet.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46451 Dátum: 2013.06.01 szombat, 13:10:21 »

Offba mehet.  Wink
akkor csinálok és rakok fel az off-a képeket.ha ennyire kiváncsi vagy rá bár nem tudom mitöl olyan érdekes az autó.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46452 Dátum: 2013.06.01 szombat, 13:50:40 »

akkor csinálok és rakok fel az off-a képeket.ha ennyire kiváncsi vagy rá bár nem tudom mitöl olyan érdekes az autó.
Az érdekel,  hogy hány éves, és ahhoz képest milyen az állapota.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46453 Dátum: 2013.06.01 szombat, 19:25:57 »

A szervóolaj szűrő projekthez pár szó, aki érintett.....  Cool

A tartó igényel némi utómunkát, hogy a nem kicsi sorják nehogy leváljanak és útra keljenek a rendszerben.  wow1




Naplózva

Imádom a dízeleket!    
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #46454 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 00:50:14 »

sziasztok!
mk3 facelift(2004) vezető és utasoldali ajtó csak nagyon hiretelen kilincsmeghuzásra hajlandó kinyilni.  haveromnak is ilyen az utasoldali ajtaja pedig km is alig van benne. gondolom tipushibárol van szó. hol a probléma és hogy tudom orvosolni?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
vision
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #46455 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 00:51:37 »

Húzd be a kéziféket, aztán engedd ki és menj hátra, ha letérdelsz/fekszel szépen belátsz a féknyergekre és látod, h az azokon lévő "kézifékkarok" (arra a részre csatlakozik a bovden) teljesen kioldottak-e, ha tudsz még rajtuk oldani, az nem jó, akkor az még nincs rendben.  wave

Kézifék kötéllel volt gond, Hétfőre elvileg kész is lesz és átvehetem a gépet! Smiley
Remélem jó választás volt, és legalább olyan jó lesz mint az elöző autóm (focus Smiley )
Már csak 2 kérdésem maradt, milyen olaj kell hozzá? (2.0tdci)
Olajszűrő cserével mennyi olaj kell bele?
Naplózva

Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #46456 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 07:10:08 »

A szervóolaj szűrő projekthez pár szó, aki érintett.....  Cool

A tartó igényel némi utómunkát, hogy a nem kicsi sorják nehogy leváljanak és útra keljenek a rendszerben.  wow1





Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a figyelem felkeltést, a mélyen tisztelt publikum nevében. eljen
Annyit tennék hozzá, hogy beépítés előtt ajánlatos az egész szűrőtartót jól kimosni, féktisztitó spray-vel zsirtalanitani, és kompresszorral alaposan kifúvatni. Megjegyzem ez nem a mi feladatunk lenne, hanem a gyártó cégé. Sajnos itt tartunk. falbav
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #46457 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 09:37:53 »

Kézifék kötéllel volt gond, Hétfőre elvileg kész is lesz és átvehetem a gépet! Smiley
Remélem jó választás volt, és legalább olyan jó lesz mint az elöző autóm (focus Smiley )
Már csak 2 kérdésem maradt, milyen olaj kell hozzá? (2.0tdci)
Olajszűrő cserével mennyi olaj kell bele?
Szia 6 liter kell vagy ford olaj vagy  http://www.olajshop.hu/castrol-magnatec-a1-5w-30-4-l.html    integet2   
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #46458 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 10:22:24 »

Sziasztok,

nemrég volt gondom az ütközés érzékelő szenzorral. Akkor szétszedtem, megtakarítottam (kicsit oxidos volt a csatlakozó, és a szenzor is) és nemsokkal rá megszűnt a hiba. Kb. 6ezret mehettem vele, és most megint elkezdett villogni a légzsákvisszajelző. Szerezzek egy másikat és próbáljam ki a cserét? Vagy vezetékhiba lehet...?

A másik. Ugye a kuplungom is haldoklik (elvileg), mert az egyik utam alkalmával párszor csúszott. Azóta mentem vele 10ezer km-t, és egyszer sem csúszott meg. Érzetre sem vészes szerintem, soha nem "remeg be" kuplungoláskor. Most akkor rossz, vagy sem? Hogy tudnám biztosan ellenőrizni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46459 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 10:40:09 »

Sziasztok,

nemrég volt gondom az ütközés érzékelő szenzorral. Akkor szétszedtem, megtakarítottam (kicsit oxidos volt a csatlakozó, és a szenzor is) és nemsokkal rá megszűnt a hiba. Kb. 6ezret mehettem vele, és most megint elkezdett villogni a légzsákvisszajelző. Szerezzek egy másikat és próbáljam ki a cserét? Vagy vezetékhiba lehet...?

A másik. Ugye a kuplungom is haldoklik (elvileg), mert az egyik utam alkalmával párszor csúszott. Azóta mentem vele 10ezer km-t, és egyszer sem csúszott meg. Érzetre sem vészes szerintem, soha nem "remeg be" kuplungoláskor. Most akkor rossz, vagy sem? Hogy tudnám biztosan ellenőrizni?

Ha szétszeded.

De szerintem észre fogod venni úgyis, ha baja van. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46460 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 14:03:32 »

sziasztok!
mk3 facelift(2004) vezető és utasoldali ajtó csak nagyon hiretelen kilincsmeghuzásra hajlandó kinyilni.  haveromnak is ilyen az utasoldali ajtaja pedig km is alig van benne. gondolom tipushibárol van szó. hol a probléma és hogy tudom orvosolni?

Be kell állítani. Leveszed az ajtókárpitot és az alatta levő polifoamot (óvatosan azt a fekete trutyit el tudod vágni sniccerrel) majd kiveszed a zárat. Azon van egy rudazat, ami menetesen megy bele a kilincses nyitószerkezetbe. Azon kell tekerni asszem befele pár menetet. Jó lesz. Kicsit pepecs meló, de megcsinálható házilag. Én is kivettem a zárat vagy háromszor, mire jó lett, mert csak úgy tudod kipróbálni, hogy jó-e, ha visszarakod. Amúgy, amikor bent van és megnézed, hogy merre mozdul, amikor húzod a kilincset, akkor tudod, hogy merre kell tekerni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46461 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 16:51:34 »

egy kis ötletelésre lenne szükségem...

motor csere volt, mert a régiben már sok volt a km... a porlasztó csúcsokon kívül már minden ki lett cserélve.
az új motor a donorban hibátlanul ment, nálunk viszont van valami érdekes csörgő hang, amit ha fordítok a kormányon, és úgy "feszítve" tartom, akkor megszűnik. mi lehet ez?? szervo szivattyú is lett cseréve, olajjal együtt, de semmit sem változott
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46462 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 16:52:37 »

egy kis ötletelésre lenne szükségem...

motor csere volt, mert a régiben már sok volt a km... a porlasztó csúcsokon kívül már minden ki lett cserélve.
az új motor a donorban hibátlanul ment, nálunk viszont van valami érdekes csörgő hang, amit ha fordítok a kormányon, és úgy "feszítve" tartom, akkor megszűnik. mi lehet ez?? szervo szivattyú is lett cseréve, olajjal együtt, de semmit sem változott
a szíjfeszítő görgőlye....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46463 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 16:53:22 »

egy kis ötletelésre lenne szükségem...

motor csere volt, mert a régiben már sok volt a km... a porlasztó csúcsokon kívül már minden ki lett cserélve.
az új motor a donorban hibátlanul ment, nálunk viszont van valami érdekes csörgő hang, amit ha fordítok a kormányon, és úgy "feszítve" tartom, akkor megszűnik. mi lehet ez?? szervo szivattyú is lett cseréve, olajjal együtt, de semmit sem változott

Le tudod videózni valami jobb fajta módon?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46464 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 16:55:56 »

Le tudod videózni valami jobb fajta módon?
majd megpróbálom, de nem tom mikor jutok a kocsi közelébe...

jah, szervo olaj csere óta annyit sikerült még elérni, hogy tekerés közben van olyan, mintha levegősen menne, és van, hogy nem Shocked
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #46465 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 17:00:50 »

görgőlye....
Mindjárt jön AndyA, és virtuálisan felnégyel ezért a helyesírási hibáért. nyes
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46466 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 17:04:08 »

majd megpróbálom, de nem tom mikor jutok a kocsi közelébe...

jah, szervo olaj csere óta annyit sikerült még elérni, hogy tekerés közben van olyan, mintha levegősen menne, és van, hogy nem Shocked

Bontott szivattyú került fel? Azt tuti jó?
Nem szívhat levegőt a csatlakozásnál?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46467 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 17:04:32 »

Mindjárt jön AndyA, és virtuálisan felnégyel ezért a helyesírási hibáért. nyes
nem volt véletlen...csak beelőzted. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46468 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 17:17:25 »

a szíjfeszítő görgőlye....
cserélve
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46469 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 17:18:04 »

Bontott szivattyú került fel? Azt tuti jó?
Nem szívhat levegőt a csatlakozásnál?
bontott, de tuti jó. passz, ereszteni nem ereszt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46470 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 17:20:26 »

majd megpróbálom, de nem tom mikor jutok a kocsi közelébe...

jah, szervo olaj csere óta annyit sikerült még elérni, hogy tekerés közben van olyan, mintha levegősen menne, és van, hogy nem Shocked

Amikor be lett építve a szervoszűrő, az én gépemnek is elég csúnya hangja volt egy darabig. Aztán megszűnt. Nincs hab a szervotartályban? Lehet, hogy nem légtelenedett még le rendesen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46471 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 17:44:21 »

Amikor be lett építve a szervoszűrő, az én gépemnek is elég csúnya hangja volt egy darabig. Aztán megszűnt. Nincs hab a szervotartályban? Lehet, hogy nem légtelenedett még le rendesen.
volt valamennyi, aztán lett az olaj is újra teljesen lecserélve. 2 hét alatt és úgy 1500km alatt csak lelégtelenedett volna nem?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46472 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 18:25:27 »

volt valamennyi, aztán lett az olaj is újra teljesen lecserélve. 2 hét alatt és úgy 1500km alatt csak lelégtelenedett volna nem?? vigyor3

Annyi alatt biztos. Nincs több tippem.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #46473 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 18:38:18 »

nem volt véletlen...csak beelőzted. vigyor3
Van egy kollégám, amikor ő ékszíjat rendelt a következőt írja a papírra: szilly.

Kíváncsi lennék a beszélgetésre AndyA és a kollégám között. nyes
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #46474 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:16:07 »

Be kell állítani. Leveszed az ajtókárpitot és az alatta levő polifoamot (óvatosan azt a fekete trutyit el tudod vágni sniccerrel) majd kiveszed a zárat. Azon van egy rudazat, ami menetesen megy bele a kilincses nyitószerkezetbe. Azon kell tekerni asszem befele pár menetet. Jó lesz. Kicsit pepecs meló, de megcsinálható házilag. Én is kivettem a zárat vagy háromszor, mire jó lett, mert csak úgy tudod kipróbálni, hogy jó-e, ha visszarakod. Amúgy, amikor bent van és megnézed, hogy merre mozdul, amikor húzod a kilincset, akkor tudod, hogy merre kell tekerni.


köszi a segitséget!
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46475 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:35:13 »

a szíjfeszítő görgőlye....

Lyally! falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46476 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:35:34 »

Mindjárt jön AndyA, és virtuálisan felnégyel ezért a helyesírási hibáért. nyes

 worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #46477 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:44:45 »

A kormányom egyik irányba tekerve nyikorgó hangot ad. Olyan hang, mint amikor kicsit csúszik a cipőtalp a kuplungon pl., és a kormányból jön, nem a motorházból. Tapasztalt valaki hasonlót?
Egyébként, ha tekergetem a kormányt, abbahagyja egy időre.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46478 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:53:59 »

volt valamennyi, aztán lett az olaj is újra teljesen lecserélve. 2 hét alatt és úgy 1500km alatt csak lelégtelenedett volna nem?? vigyor3
szóval valakinek valami ötlet??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46479 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:15:08 »

szóval valakinek valami ötlet??

sógorom erre csak ezt válaszolná (hozzáteszem mustangja és F150-e van)
F ix
O r
R epair
D aily
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #46480 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:51:59 »

A kormányom egyik irányba tekerve nyikorgó hangot ad. Olyan hang, mint amikor kicsit csúszik a cipőtalp a kuplungon pl., és a kormányból jön, nem a motorházból. Tapasztalt valaki hasonlót?
Egyébként, ha tekergetem a kormányt, abbahagyja egy időre.
Lehet torony csapágy
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #46481 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 22:34:08 »

Ha szétszeded.
javascript:void(0);
De szerintem észre fogod venni úgyis, ha baja van. Smiley

AndyA

Jó, de mit kellene éreznem?  vigyor3

Milyen tünetei vannak ha haldoklik? (a csúszáson kívül)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #46482 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 22:40:35 »

Jó, de mit kellene éreznem?  vigyor3

Milyen tünetei vannak ha haldoklik? (a csúszáson kívül)
ha leállítod kuplung nélkül csattan a lendkerék,nehezen veszi be a hátramenetet és az 1-et.Amikor 2-be teszed és úgy tudod betenni 1-be kkor már nagyon rossz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
bivanbi
Vendég
« Új hozzászólás #46483 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 00:21:03 »

sziasztok,

küzdök mondeoval. kb 100-110 km/h között remeg, a kormány is, kb úgy mint amikor nincs kiegyensúlyozva a kerék, csak nem annyira durva. gumi, felni, kerékagy, bal féltengely vadonatúj. jobb féltengelyt csak úgy viccből nem akarnék cserélni. kezdem feladni. van tippetek? a szerelőnek fixa ideája a felni-gumi, amit meg is értek, csak már kapott két vadonatúj garnitúra gumit (téli-nyári) meg egy garnitúra vadonat felnit, ami nem zárja ki hogy ezek is sz*rok, csak már nem tudom mihez kéne kezdeni. emelőn meghajtva állítólag nem ráz (nem tudtam ott lenni hogy meggyőződjek róla, kénytelen vagyok elhinni) az autót már így vettem szóval nem tudom eseményhez kötni a dolgot.

bármilyen tippet tanácsot megköszönök előre is!
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #46484 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 06:41:02 »

sziasztok,

küzdök mondeoval. kb 100-110 km/h között remeg, a kormány is, kb úgy mint amikor nincs kiegyensúlyozva a kerék, csak nem annyira durva. gumi, felni, kerékagy, bal féltengely vadonatúj. jobb féltengelyt csak úgy viccből nem akarnék cserélni. kezdem feladni. van tippetek? a szerelőnek fixa ideája a felni-gumi, amit meg is értek, csak már kapott két vadonatúj garnitúra gumit (téli-nyári) meg egy garnitúra vadonat felnit, ami nem zárja ki hogy ezek is sz*rok, csak már nem tudom mihez kéne kezdeni. emelőn meghajtva állítólag nem ráz (nem tudtam ott lenni hogy meggyőződjek róla, kénytelen vagyok elhinni) az autót már így vettem szóval nem tudom eseményhez kötni a dolgot.

bármilyen tippet tanácsot megköszönök előre is!

hali.

ugyanezzel a problémával küzdök. én is.
zsírúj gumival alufelnivel, zsír újtélivel acélfelnivel ugyanígy csinálja.
pont ugyanott. 95től 110-ig kb.
futőműbeállításon frissen volt. jobb első kerékcsapágy cserélve, 2 első stabilizátor rúd cserélve. és még mindig csinálja.

ha megtudtál valamit kérlek tájékoztass engem is.  smile worship
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
bivanbi
Vendég
« Új hozzászólás #46485 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 07:48:22 »

hali.

ugyanezzel a problémával küzdök. én is.
zsírúj gumival alufelnivel, zsír újtélivel acélfelnivel ugyanígy csinálja.
pont ugyanott. 95től 110-ig kb.
futőműbeállításon frissen volt. jobb első kerékcsapágy cserélve, 2 első stabilizátor rúd cserélve. és még mindig csinálja.

ha megtudtál valamit kérlek tájékoztass engem is.  smile worship
 integet2 integet2

természetesen jelentkezem ha megvan a megoldás!

jut még eszembe, féktárcsa is vadonat új, habár a tárcsa és agy csere nem esett egybe időben, ez lehet hogy hiba a tézisemben.

 help
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46486 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 09:25:23 »

sziasztok,

küzdök mondeoval. kb 100-110 km/h között remeg, a kormány is, kb úgy mint amikor nincs kiegyensúlyozva a kerék, csak nem annyira durva. gumi, felni, kerékagy, bal féltengely vadonatúj. jobb féltengelyt csak úgy viccből nem akarnék cserélni. kezdem feladni. van tippetek? a szerelőnek fixa ideája a felni-gumi, amit meg is értek, csak már kapott két vadonatúj garnitúra gumit (téli-nyári) meg egy garnitúra vadonat felnit, ami nem zárja ki hogy ezek is sz*rok, csak már nem tudom mihez kéne kezdeni. emelőn meghajtva állítólag nem ráz (nem tudtam ott lenni hogy meggyőződjek róla, kénytelen vagyok elhinni) az autót már így vettem szóval nem tudom eseményhez kötni a dolgot.

bármilyen tippet tanácsot megköszönök előre is!

én szombaton ez miatt elvittem kicentioztatni mind a négy kereket.háta jobb lesz de nem mondanám,hogy megérte az árát.szemmi nem lóg minden jó és mégis s z a r. ennyi.
lehet akinek ilyen gondja van az egy totálkáros kikalapált autót vett.   eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.03 hétfő, 09:27:02 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #46487 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 09:39:59 »

én szombaton ez miatt elvittem kicentioztatni mind a négy kereket.háta jobb lesz de nem mondanám,hogy megérte az árát.szemmi nem lóg minden jó és mégis s z a r. ennyi.
lehet akinek ilyen gondja van az egy totálkáros kikalapált autót vett.   eplus2

Ez vagy ilyesmi hiba volt nekem is, féktárcsát cseréltem, azóta nincs....
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46488 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 09:41:28 »

én szombaton ez miatt elvittem kicentioztatni mind a négy kereket.háta jobb lesz de nem mondanám,hogy megérte az árát.szemmi nem lóg minden jó és mégis s z a r. ennyi.
lehet akinek ilyen gondja van az egy totálkáros kikalapált autót vett.   eplus2
mégsem jó,és cserélj tárcsát! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #46489 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 09:51:49 »

mégsem jó,és cserélj tárcsát! Wink

Alf mester, az enyémnek mi lehet a baja?
Hidegen indítás után nyikorog az ékszíj, ingadozik az alapjárat pont a nyikogás időpontjában, beleremeg a kocsi is.
80e nél lett teljes felújítás. Szíj, tárcsák, szabadonfutó, görgők.
Most 125e van a járgányban...
Lehet megint kuka az egész szíjoldal?
Nem tudtam még megnézni, meg azt se tudom mit nézzek...  rinya
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46490 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 10:21:52 »

Alf mester, az enyémnek mi lehet a baja?
Hidegen indítás után nyikorog az ékszíj, ingadozik az alapjárat pont a nyikogás időpontjában, beleremeg a kocsi is.
80e nél lett teljes felújítás. Szíj, tárcsák, szabadonfutó, görgők.
Most 125e van a járgányban...
Lehet megint kuka az egész szíjoldal?
Nem tudtam még megnézni, meg azt se tudom mit nézzek...  rinya

Tiszta PZS-vel törölgesd meg a szíjat, nézd meg, nincs-e olaj rajta. Nekem durrant már el a szíjfeszítő lengéscsillapító patronja, és úszott az olajban az egész.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #46491 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 10:37:12 »

Tiszta PZS-vel törölgesd meg a szíjat, nézd meg, nincs-e olaj rajta. Nekem durrant már el a szíjfeszítő lengéscsillapító patronja, és úszott az olajban az egész.

AndyA

Meglesem!
Köszi a tippet!
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
bivanbi
Vendég
« Új hozzászólás #46492 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 10:52:14 »

Ez vagy ilyesmi hiba volt nekem is, féktárcsát cseréltem, azóta nincs....

van valakinek tapasztalata, hogy mennyit ,,szabad'' ütnie a kerékagynak/féktárcsának a tárcsán mérve? bal oldalt 0,02 mm-ert mértünk, jobb oldalt 0,07-et az agycsere előtt, amit a féktárcsa elforgatása után sikerült 0,03-ra redukálni (tehát vagy ütött a kerékagy, vagy a tárcsa nem feküdt fel teljesen jól).

gépműhelyes ember azt mondta, hogy szerinte 0,1 körül kezd érezhetővé válni a tárcsa ütése. az én tüneteim az ,,érezhetőn'' jelentősen túl vannak, konkrétan sajnálom az autót hogy remeg mindene, meg persze hulla kellemetlen két órát ülni egy rázópadon amíg pályázik az ember.

egyébként 110 felett sem szűnik meg a remegés, csak gondolom eltolódik olyan frekvenciára ahol már nem erősíti fel a futómű a saját frekvenciája okán, és elviselhető mértékű marad.
Naplózva
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #46493 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 13:04:57 »

van valakinek tapasztalata, hogy mennyit ,,szabad'' ütnie a kerékagynak/féktárcsának a tárcsán mérve? bal oldalt 0,02 mm-ert mértünk, jobb oldalt 0,07-et az agycsere előtt, amit a féktárcsa elforgatása után sikerült 0,03-ra redukálni (tehát vagy ütött a kerékagy, vagy a tárcsa nem feküdt fel teljesen jól).


gépműhelyes ember azt mondta, hogy szerinte 0,1 körül kezd érezhetővé válni a tárcsa ütése. az én tüneteim az ,,érezhetőn'' jelentősen túl vannak, konkrétan sajnálom az autót hogy remeg mindene, meg persze hulla kellemetlen két órát ülni egy rázópadon amíg pályázik az ember.

egyébként 110 felett sem szűnik meg a remegés, csak gondolom eltolódik olyan frekvenciára ahol már nem erősíti fel a futómű a saját frekvenciája okán, és elviselhető mértékű marad.
Nekem is volt ilyen rázás téma. Elvittem kicentírozta a gumis, és jó lett. eljen Apámnak is volt ilyen. Ő másik gumishoz vitte, centírozni. Ugyan úgy rázott neki. levele Elvitte ahhoz akihez én járok, és láss csodát jó lett centírozás utá.  falbavTapasztalt szakihoz kell vinni a kerekeket centírozni!!!  tickedoff
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.03 hétfő, 13:08:13 írta Mondeoápoló » Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #46494 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 13:10:49 »

Sziasztok,

nemrég volt gondom az ütközés érzékelő szenzorral. Akkor szétszedtem, megtakarítottam (kicsit oxidos volt a csatlakozó, és a szenzor is) és nemsokkal rá megszűnt a hiba. Kb. 6ezret mehettem vele, és most megint elkezdett villogni a légzsákvisszajelző. Szerezzek egy másikat és próbáljam ki a cserét? Vagy vezetékhiba lehet...?

Most is az a hibás? mennyit villog? nekem is volt gondom a crash sensorral, de nekem már teljesen el voltak oxidálódva a csatlakozói. 3K HUF volt egy bontott, és 2,5 éve tünetmentes.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46495 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 13:24:33 »

Alf mester, az enyémnek mi lehet a baja?
Hidegen indítás után nyikorog az ékszíj, ingadozik az alapjárat pont a nyikogás időpontjában, beleremeg a kocsi is.
80e nél lett teljes felújítás. Szíj, tárcsák, szabadonfutó, görgők.
Most 125e van a járgányban...
Lehet megint kuka az egész szíjoldal?
Nem tudtam még megnézni, meg azt se tudom mit nézzek...  rinya
persze.miért ne lenne lehetséges?
Mennyi idő volt az a 45e km?2-3év?Szerintem simán szétveri a szíj addig az összes alkatrészt.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bivanbi
Vendég
« Új hozzászólás #46496 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 14:15:52 »

Nekem is volt ilyen rázás téma. Elvittem kicentírozta a gumis, és jó lett. eljen Apámnak is volt ilyen. Ő másik gumishoz vitte, centírozni. Ugyan úgy rázott neki. levele Elvitte ahhoz akihez én járok, és láss csodát jó lett centírozás utá.  falbavTapasztalt szakihoz kell vinni a kerekeket centírozni!!!  tickedoff

akkor elég sok kutyaütő gumis lehet mert jártam én már toyota szervíztől kezdve mindenhol ahol gumival foglalkoznak!

(a témában a legdurvább az a gumis volt, aki simán elfelejtette centrírozni az első kerekeimet... na az tényleg durva volt, 90 felett nem lehetett megmaradni a járműben...)
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46497 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 14:38:46 »

akkor elég sok kutyaütő gumis lehet mert jártam én már toyota szervíztől kezdve mindenhol ahol gumival foglalkoznak!

(a témában a legdurvább az a gumis volt, aki simán elfelejtette centrírozni az első kerekeimet... na az tényleg durva volt, 90 felett nem lehetett megmaradni a járműben...)

azért akkor azok sem lehettek a legjobb felnik és gumik... Nekem a frissen görgőzött és fényezett felniken az új gumik 10-15 grammokat kértek, aminek a hiánya max enyhe vibráció 120 környékén
Naplózva
bivanbi
Vendég
« Új hozzászólás #46498 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 14:43:49 »

azért akkor azok sem lehettek a legjobb felnik és gumik... Nekem a frissen görgőzött és fényezett felniken az új gumik 10-15 grammokat kértek, aminek a hiánya max enyhe vibráció 120 környékén

azok volt a hat éves téligumik amiket ledobtam az autóról és kapott újat. a felnik pedig gyári fold acélfelnik, én vettem őket vadonás újak (persze egyiket visszavittem mert nem futott szépen)
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #46499 Dátum: 2013.06.03 hétfő, 15:51:03 »

persze.miért ne lenne lehetséges?
Mennyi idő volt az a 45e km?2-3év?Szerintem simán szétveri a szíj addig az összes alkatrészt.....

2 éve van meg a kocsi, kicsit kevesebb mint 2 éve cseréltem mindent...
Remélem azért nem az egész szhar, mert akkor ááááááááááááááááááááá.
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Oldalak: 1 ... 923 924 925 926 927 928 929 [930] 931 932 933 934 935 936 937 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.