Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 12:28:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21468717 alkalommal)
0 Felhasználó és 240 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4200 Dátum: 2005.12.21 szerda, 16:14:00 »

És ha kiderül, hogy még is TDCi akkor van hozzá gyári emblémám !
Még mindig? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4201 Dátum: 2005.12.21 szerda, 16:22:00 »

Ja, engem sem riogattak százezres tételekkel (10-20 körül saccolják a gyárit), csak kíváncsi voltam. Mitől mehet ez gallyra? Hideg+kiváló utak hatására elgyengül a kötésnél?
Visszatérve izzítógyertyára: ha elromlik, be sem indul a jóóóautóó?
Nem, nem erről van szó. Ugye nem mind megy tönkre, hanem 1 vagy 2. Emiatt nehezebben indul. De nem csak induláskor megy az izzítógyertya a tdci-nél, hanem pl alapjáraton, ha hideg a motor és a levegő. Nem tudom pontosan, de többször is bekapcsolja. Na ha ilyenkor hiányzik 1-2 gyertya, akkor nem lesz egyenletes a járás, vagy több a károsanyag-kibocsátás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4202 Dátum: 2005.12.21 szerda, 21:07:00 »

Meg tudná valaki mondani,hogy 2002-es TDCI Mondeoba belefér a l9o mm magas akkumulátor is, vagy csak a 175 mm magas
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4203 Dátum: 2005.12.21 szerda, 22:35:00 »

Helló!
Érdekes! Én is olvastam a motorkód felsorolást de az enyém HJBB és mégis 115 lovas TDDI. (2001-es évjárat)Legalábbis ez van az összes papíron meg a forgalmiban. (a motoron még nem néztem meg)
Tényleg érdekelne engem is, hogy HJBB motorkóddal, hogy lehet TDDi motoros a kocsi.
Ez csak úgy derül ki, hogy elküldöd nekem az alvázszámot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4204 Dátum: 2005.12.21 szerda, 22:38:00 »

Nem,a motorkód,ha jól emlékszem D6BA. Kintről behozott a kocsi,de itthon lett beméretve és itt jött ki ez a  108.
Ha tudsz, gyere el a tavasszal megrendezendő találkozóra - nagyon jó szokot lenni -, és ott kiderül, hogy mit tud a géped a valóságban is. Ha tényeleg 108 kW (ezzel nem vonom kétségbe, hogy tényleg ennyit mértetek), akkor a 2.0 TDCi-ket is le fogod gyorsulni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4205 Dátum: 2005.12.21 szerda, 22:42:00 »

Szega!
A kis Excel táblázat 60e km-enként mondja az izzítógyertya-cserét, mi van, ha nem teszem ezt meg, mert semmi baj nincs? Egyáltalán, milyen gond lehet?
Más. Kilikadt egy cső a turbóm körül, nem megy a kocsi, ahogy kellene neki, meg ilyen szódásszifon hangja is van, melléfújja a levegőt. A szervíz már lokalizálta a problémát (egyébként büszke vagyok magamra, mert én is erre gyanakodtam hang+feeling alapján), kb. mibe kerülhet?
Még 1: egyik indítás után villogott az izzítás visszajelző lámpája, el sem aludt, csak leállítás és némi szünet után. Azóta OK. Ötlet?
 
Csá!
Előfordul a korábbi motoroknál a turbócső kidurranása (nem teljesen jó anyagból készült), Titta kollegának és nekem is volt hasonló gondunk (mindkettőnk kocsija 2001/12 havi), de állítólag az új cső már jobb anyagból van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4206 Dátum: 2005.12.21 szerda, 22:45:00 »

Tényleg érdekelne engem is, hogy HJBB motorkóddal, hogy lehet TDDi motoros a kocsi.
Ez csak úgy derül ki, hogy elküldöd nekem az alvázszámot.
Hali!
Az alvázszám:WFOWXXGBBW1G67204
Ezt kezdem nem érteni...kíváncsi vagyok a véleméynetekre
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4207 Dátum: 2005.12.21 szerda, 22:48:00 »

Szega!
A kis Excel táblázat 60e km-enként mondja az izzítógyertya-cserét, mi van, ha nem teszem ezt meg, mert semmi baj nincs? Egyáltalán, milyen gond lehet?
Más. Kilikadt egy cső a turbóm körül, nem megy a kocsi, ahogy kellene neki, meg ilyen szódásszifon hangja is van, melléfújja a levegőt. A szervíz már lokalizálta a problémát (egyébként büszke vagyok magamra, mert én is erre gyanakodtam hang+feeling alapján), kb. mibe kerülhet?
Még 1: egyik indítás után villogott az izzítás visszajelző lámpája, el sem aludt, csak leállítás és némi szünet után. Azóta OK. Ötlet?
 
Csá!
Érdekes...az enyámnál is ilyet tapasztalok hirtelen gázadásnál (2001 es)..lehet hogy ez is likas? ha enyhébben nyomon neki egyenletesen akko húz rendesen és nincs az a fura hang, csak ha hiretelen rálépek. Sürgősen el kell vinnem megnézetni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4208 Dátum: 2005.12.21 szerda, 22:58:00 »

Hali!
Az alvázszám:WFOWXXGBBW1G67204
Ezt kezdem nem érteni...kíváncsi vagyok a véleméynetekre
üdv,
Szendre,
 
A főoldalon a szerviz menüben van egy alvázszám dekóder lap, ott a teljes alvázszámot meg tudod nézni. Elég sok infirmációt tartalmaz az autódról, úgyhogy érdemes rápillantani. Még azt is megmondja, hogy mikor gyártották (év, hónap).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4209 Dátum: 2005.12.21 szerda, 23:09:00 »

Hali!
Az alvázszám:WFOWXXGBBW1G67204
Ezt kezdem nem érteni...kíváncsi vagyok a véleméynetekre
üdv,
Tehát: 2001. 08. 14-én gyártották és holland importra készült, manuális klíma van benne, valószínűleg Trend felszereltség, fekete színű kombi, alufelnivel, 6000 CD rádióval, CD váltóval, tempomat-tal.
És a lényeg: ez egy 115 Le-s TDDi.  
Így a motor kódnak D6BA-nak kellene lenni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4210 Dátum: 2005.12.21 szerda, 23:13:00 »

Tehát: 2001. 08. 14-én gyártották és holland importra készült, manuális klíma van benne, valószínűleg Trend felszereltség, fekete színű kombi, alufelnivel, 6000 CD rádióval, CD váltóval, tempomat-tal.
És a lényeg: ez egy 115 Le-s TDDi.  
Így a motor kódnak D6BA-nak kellene lenni.
Ezt én nem értem. Minden igaz amit írsz kivéve a CD váltót (de azt lehet h kiszedték) de az összes papíron HJBB-t látok. A motoron még nem néztem meg. Kerestem de nem találtam. Mellesleg a képekkel illusztrált leírás szerint is ennek a változó geometriás TDDI nek kéne lennie, mert ott van az a kis vákum dob a turbó tetején....nem érthetem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4211 Dátum: 2005.12.22 csütörtök, 09:29:00 »

Ezt én nem értem. Minden igaz amit írsz kivéve a CD váltót (de azt lehet h kiszedték) de az összes papíron HJBB-t látok. A motoron még nem néztem meg. Kerestem de nem találtam. Mellesleg a képekkel illusztrált leírás szerint is ennek a változó geometriás TDDI nek kéne lennie, mert ott van az a kis vákum dob a turbó tetején....nem érthetem.
Hát a forgalmiba a nagytudású kereskedő nekem is TDCi-t írt be, mert nem értette szerintem ezt az egész dízelesdit.
Innentől meg mindehová, ahol a típust hivatalosan bejegyzik a forgalmiról, mindenhová TDCi kerül. A forgalminak a módosítása meg nem kevés pénz.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4212 Dátum: 2005.12.22 csütörtök, 10:24:00 »

Az én TDDI-m is a forgalmiban TDCI.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4213 Dátum: 2005.12.22 csütörtök, 10:30:00 »

Hát a forgalmiba a nagytudású kereskedő nekem is TDCi-t írt be, mert nem értette szerintem ezt az egész dízelesdit.
Innentől meg mindehová, ahol a típust hivatalosan bejegyzik a forgalmiról, mindenhová TDCi kerül. A forgalminak a módosítása meg nem kevés pénz.

Persze, a kereskedő nem tudja. Azt is teljesen ki lehet zárni, hogy nem készakarva történt a csalás, hanem fatális véletlenek összjátéka. Csak az érdekelne, ez miért nem derült ki az eredetvizsgálatnál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4214 Dátum: 2005.12.22 csütörtök, 11:05:00 »

Persze, a kereskedő nem tudja. Azt is teljesen ki lehet zárni, hogy nem készakarva történt a csalás, hanem fatális véletlenek összjátéka. Csak az érdekelne, ez miért nem derült ki az eredetvizsgálatnál.
Az eredetvizsgán azért nem derült ki, mert ott a kocsiról létező papirokat, illetve azok adatait hasonlizják össze az autóval. Egyébként az új forgalmiba már nem is irják bele, hogy "TDCI" csak annyit: TD. Az autóm 2002-es magyarországi és már akkor sem volt - az első tulajnál- beirva, hogy TDCI
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4215 Dátum: 2005.12.22 csütörtök, 11:25:00 »

Persze, a kereskedő nem tudja. Azt is teljesen ki lehet zárni, hogy nem készakarva történt a csalás, hanem fatális véletlenek összjátéka. Csak az érdekelne, ez miért nem derült ki az eredetvizsgálatnál.
Magyarán szólva ez úgy történik a gyakorlatban, hogy a "korrekt" használtautó-kereskedő a kint vásárolt autó kisérő okmányait kicsikét kozmetikázza, mivel nem mindegy neki -haszonban-, hogy TDDI, vagy TDCI-ként adja el. Ez ugyanolyan, mint amikor egy telephelyen a kedves magyar használtautó-kereskedő összes Mondeóját Németországban ugyanott szervizelték!?!? Innen már csak egy lépés az, hogy hamisitott regisztrációs adó befizetéssel helyezik forgalomba a jármüvet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4216 Dátum: 2005.12.22 csütörtök, 20:23:00 »

Sziasztok!
Ma egy kis meglepit okozott a mondikám!A vízhőmérő óra nem ment fel üzemmeleg állapotba!Ezért az alapjárati fordulat is magas volt!Ujboli inditás után már feljebb kúszott a mutató!Majd harmadszori inditás után már egész jól beállt!Mi lehet a hiba?
Előre is köszönöm a Válaszotokat!
 
oszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4217 Dátum: 2005.12.22 csütörtök, 21:16:00 »

Sziasztok!
Ma egy kis meglepit okozott a mondikám!A vízhőmérő óra nem ment fel üzemmeleg állapotba!Ezért az alapjárati fordulat is magas volt!Ujboli inditás után már feljebb kúszott a mutató!Majd harmadszori inditás után már egész jól beállt!Mi lehet a hiba?
Előre is köszönöm a Válaszotokat!
 
oszi
ctrl+alt+del-t neki!!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4218 Dátum: 2005.12.23 péntek, 14:45:00 »

ctrl+alt+del-t neki!!!!
Szia Angel!
Köszi a választ!Ma mentem vele egy kicsit,már nem megy fel a mutató!Szerintem termosztát baja lehet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4219 Dátum: 2005.12.23 péntek, 15:21:00 »

Szia Angel!
Köszi a választ!Ma mentem vele egy kicsit,már nem megy fel a mutató!Szerintem termosztát baja lehet!
Oszi,
 
Mielőtt kicseréled a termosztátot, létezik egy Hőmérő topik, abban ha visszaolvasol, egy csomó okosságot ítnak a kollégák. Nem biztos, hogy a termosztátcsere a megoldás, lehet, hogy vízhő-érzékelő, vízpumpa, ilyesmi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4220 Dátum: 2005.12.23 péntek, 15:54:00 »

Oszi,
 
Mielőtt kicseréled a termosztátot, létezik egy Hőmérő topik, abban ha visszaolvasol, egy csomó okosságot ítnak a kollégák. Nem biztos, hogy a termosztátcsere a megoldás, lehet, hogy vízhő-érzékelő, vízpumpa, ilyesmi.
Szia Tomi!
Köszi a választ!Szaladok olvasni!:-))
 
Kellemes Ünnepeket Kivánok!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4221 Dátum: 2005.12.23 péntek, 16:19:00 »

Szia Angel!
Köszi a választ!Ma mentem vele egy kicsit,már nem megy fel a mutató!Szerintem termosztát baja lehet!
Szerintem hőfok jeladó. A motor elég meleg? Visszaáll a normális alapjáratra?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4222 Dátum: 2005.12.23 péntek, 16:26:00 »

Sajna a motor alapjáraton még mindig magas!1000-1100 között pörög!Ezért gondolom,hogy termosztát lesz a hibás!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4223 Dátum: 2005.12.23 péntek, 16:59:00 »

Tudtok egy jó autóvillamossági szerelőt?
 
Kb. 1 hónapja indultam valahová, a szokásos módon, elforditottam a kulcsot és semmi nem történt, az autó még csak nem is köszörült. Megkértem valakit betoltuk az autót és rögtön be is indult a motor. Ez után kb. 2 hétig minden gond nélkül ment az autó, aztan egyszercsak megint ugyanezt a hibát produkálta. Ekkor azonban nem volt lehetőségem betolni az autót,ezért huzamosabb ideig probáltkoztam sikertelenül. Szerencsére pont olyan helyen történt hogy ott tudtam hagyni az autót, és gondoltam majd a szerelővel visszajövök másnap és megnézi. Másnap reggel, beültem az autóba és első próbálkozásra azonnal be is indult. Elvittem a szervízbe az autót, 2 héten át probálgatták hidegen-melegen, szétszedték az egésszet kipucolták de semmilyen hibát nem észleltek.
 
Azóta még 2x csinált velem ilyet, 3 különböző helyen voltam vele de mindenki csak a karját tárogatja.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4224 Dátum: 2005.12.23 péntek, 17:59:00 »

Sajna a motor alapjáraton még mindig magas!1000-1100 között pörög!Ezért gondolom,hogy termosztát lesz a hibás!
Akkor valószínűsíthető. Mi is most cseréltünk a fiestában. A N betűnél cövekelt le. A szerelő szerint ez így jó... nem hallgattam rá, kicseréltük (2k volt a gyári). Azóta a a R bötű körül van. És ha bemelegedett, leesik az alapjárat 850-re, ahogy ezt illik. Egy picit a fogyi is csökkent.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4225 Dátum: 2005.12.23 péntek, 18:14:00 »

Tudtok egy jó autóvillamossági szerelőt?
 
Kb. 1 hónapja indultam valahová, a szokásos módon, elforditottam a kulcsot és semmi nem történt, az autó még csak nem is köszörült. Megkértem valakit betoltuk az autót és rögtön be is indult a motor. Ez után kb. 2 hétig minden gond nélkül ment az autó, aztan egyszercsak megint ugyanezt a hibát produkálta. Ekkor azonban nem volt lehetőségem betolni az autót,ezért huzamosabb ideig probáltkoztam sikertelenül. Szerencsére pont olyan helyen történt hogy ott tudtam hagyni az autót, és gondoltam majd a szerelővel visszajövök másnap és megnézi. Másnap reggel, beültem az autóba és első próbálkozásra azonnal be is indult. Elvittem a szervízbe az autót, 2 héten át probálgatták hidegen-melegen, szétszedték az egésszet kipucolták de semmilyen hibát nem észleltek.
 
Azóta még 2x csinált velem ilyet, 3 különböző helyen voltam vele de mindenki csak a karját tárogatja.
Laya!
 
Nekem egy Opel Omega csinálta ezt. A hiba oka a benzinszivattyú reléje volt. Ha a kinti hőmérséklet 31 fok fölé ment, akkor leállt és amíg nem hült le addig betolni sem lehetett. Igaz 1 hónap ment rá mire megtalálták
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4226 Dátum: 2005.12.23 péntek, 18:27:00 »

Laya!
 
Nekem egy Opel Omega csinálta ezt. A hiba oka a benzinszivattyú reléje volt. Ha a kinti hőmérséklet 31 fok fölé ment, akkor leállt és amíg nem hült le addig betolni sem lehetett. Igaz 1 hónap ment rá mire megtalálták
A Layáé dízel! Abban nincs is benzinszivattyú...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4227 Dátum: 2005.12.23 péntek, 18:36:00 »

Akkor valószínűsíthető. Mi is most cseréltünk a fiestában. A N betűnél cövekelt le. A szerelő szerint ez így jó... nem hallgattam rá, kicseréltük (2k volt a gyári). Azóta a a R bötű körül van. És ha bemelegedett, leesik az alapjárat 850-re, ahogy ezt illik. Egy picit a fogyi is csökkent.
Már érdeklődtem a szervízben,108000 forintot mondtak csak a termosztátra!Nem velük fogom megcsináltatni!van egy jó szerelőm!
A klub kedvezményt hogy lehet igénybe venni?Még sosem volt,ilyen alakalom!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4228 Dátum: 2005.12.23 péntek, 18:37:00 »

Na ezt elirtam!10800 píz!:-))Már vak is vagyok!:-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4229 Dátum: 2005.12.23 péntek, 19:04:00 »

Gabo
 
Az enyém diesel. De ezt be is lehet tólni, tutti hogy ez valami elektromos baj...
 
Ami neked volt azt az escorton már végigcsináltam Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4230 Dátum: 2005.12.23 péntek, 19:22:00 »

A Layáé dízel! Abban nincs is benzinszivattyú...
Bocs, azt nem figyeltem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4231 Dátum: 2005.12.23 péntek, 19:47:00 »

Már érdeklődtem a szervízben,108000 forintot mondtak csak a termosztátra!Nem velük fogom megcsináltatni!van egy jó szerelőm!
A klub kedvezményt hogy lehet igénybe venni?Még sosem volt,ilyen alakalom!
Oszi,
 
www.nagyauto.hu, www.bardiauto.hu, mindkettőnél van klubos kedvezmény. A Nagyautó gyári Motorcraft alkatrészeket árul klubos kedvezménnyel, így tényleg megéri! Én nemrégen cseréltem termosztátot, ott vettem náluk, már nem emlékszem mennyi volt, de lényegesen olcsóbb, mint ugyanaz a márkaszervizben (azt hiszem, olyan 6000 körüli). Az itteni általános vélemény, hogy érdemesebb gyári alkatrészeket beépíteni, mint olcsó utángyártottat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4232 Dátum: 2005.12.23 péntek, 20:09:00 »

Oszi,
 
www.nagyauto.hu, www.bardiauto.hu, mindkettőnél van klubos kedvezmény. A Nagyautó gyári Motorcraft alkatrészeket árul klubos kedvezménnyel, így tényleg megéri! Én nemrégen cseréltem termosztátot, ott vettem náluk, már nem emlékszem mennyi volt, de lényegesen olcsóbb, mint ugyanaz a márkaszervizben (azt hiszem, olyan 6000 körüli). Az itteni általános vélemény, hogy érdemesebb gyári alkatrészeket beépíteni, mint olcsó utángyártottat.
Szia Tomi!
Köszi a választ!Elég,ha bemondom,hogy klubtag vagyok?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4233 Dátum: 2005.12.23 péntek, 20:13:00 »

Szia Tomi!
Köszi a választ!Elég,ha bemondom,hogy klubtag vagyok?
A Nagyautónál nekem elég volt csak bemondani, még a forgalmi is a feleségenél volt. Nem tudom pontosan mennyi kedvezmény van itt: 10-20%. A Bárdihoz vevőkód kell, ezt Scratch mester küld neked kérésre, és be kell mutatni a Mondeo-s forgalmit is, itt 25 % kedvezmény van. Tényleg kérik, én a héten vásároltam náluk izzókat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4234 Dátum: 2005.12.23 péntek, 20:16:00 »

Akkor marad a Nagyautó!Köszi a segítséget!Muszáj lesz cserélni!Így megeszi a újévi ajándékokat is a mondikám!:-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4235 Dátum: 2005.12.23 péntek, 21:33:00 »

Sziasztok.  
Friss Mondeo tulajdonos és tag vagyok. Napról napra boldogabb.
A lelke megérintett.
A kérdésem a következő: a tetőablakot miként lehet a teljes zárási pontban megállítani? Egy kicsit tovább már kinyít utánna zár. Mi a jó megoldás? Kellemes mondis hangulatot!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4236 Dátum: 2005.12.23 péntek, 23:17:00 »

Akkor marad a Nagyautó!Köszi a segítséget!Muszáj lesz cserélni!Így megeszi a újévi ajándékokat is a mondikám!:-))
oszi,
 
adok én kódot bárdihoz, ha dobsz egy mailt -t! Smiley Bárdi 25%, Nagyautó 5-25% között.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4237 Dátum: 2005.12.24 szombat, 11:31:00 »

oszi,
 
adok én kódot bárdihoz, ha dobsz egy mailt -t! Smiley Bárdi 25%, Nagyautó 5-25% között.
Szia Scratch!
Előre is köszi a segítséget!Hála égnek nem sok baja volt ez idáig Mondikámnak!Ezért nem is igényeltem a vásárláshoz szükséges kódot!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4238 Dátum: 2005.12.24 szombat, 11:32:00 »

Karácsonykor az Angyalok a földre szállnak,
Térjenek az Otthonodba,
S maradjanak Nálad!
Szívből kívánok szeretetteli,
békés,boldog Karácsonyt
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4239 Dátum: 2005.12.24 szombat, 12:18:00 »

Sziasztok.  
Friss Mondeo tulajdonos és tag vagyok. Napról napra boldogabb.
A lelke megérintett.
A kérdésem a következő: a tetőablakot miként lehet a teljes zárási pontban megállítani? Egy kicsit tovább már kinyít utánna zár. Mi a jó megoldás? Kellemes mondis hangulatot!
Szerintem az is fel kell programozni, mint az ablakokat. Rtfm.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4240 Dátum: 2005.12.24 szombat, 12:49:00 »

Tisztelt tagok!
 
Kellemes és nyugodalmas ünnepeket mindenkinek!
 
Az lenne a kérdésem,hogy miért fogyaszthat az autóm(mondeo III.2.0 tddi ghia kombi) városban 1ö.3 litert,autópályán me legalább 8 litert?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4241 Dátum: 2005.12.24 szombat, 14:48:00 »

Sziasztok!
Az  O.K. hogy a termosztát csere 15 perc max. de ha az összes fagyállót le akarom engedni, azt hol és hogyan tudom megtenni? A hűtőn lévő alsó vastag gumicső bilincséhez az én kezem nem bizonyult elég flexibilisnek! 2.0tddi az autó.            KELLEMES KARÁCSONYT MINDENKINEK!!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4242 Dátum: 2005.12.24 szombat, 19:04:00 »

Tisztelt tagok!
 
Kellemes és nyugodalmas ünnepeket mindenkinek!
 
Az lenne a kérdésem,hogy miért fogyaszthat az autóm(mondeo III.2.0 tddi ghia kombi) városban 1ö.3 litert,autópályán me legalább 8 litert?
Zeller Tamas,
 
nem kormol? Turbo -nál az a cső rendbe van?
Hibakód van? Olvasd el az oldalon a szervíz, tesztüzemmódoknál a műszertesztet, és a dtc rész lesz a hibakód.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4243 Dátum: 2005.12.24 szombat, 21:12:00 »

Melyen tisztelt klubbragok,
 
Kellemes Karacsonyi unnepeket kivanok nektek es kedves csaladtagoknak !
 
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4244 Dátum: 2005.12.26 hétfő, 13:27:00 »

Gabo
 
Az enyém diesel. De ezt be is lehet tólni, tutti hogy ez valami elektromos baj...
 
Ami neked volt azt az escorton már végigcsináltam Sad
Laya!
 
Akksi, testkábelek rendben?
Ha meginn nem indul, akkor próbáld meg esetleg:
1. bika kábellel az akksi negatívot és a blokkot valahol összekapcsolni
2. valaki álljon melléd és arról bikázva indítani.
 
Persze ha van műszered, akkor méregethetsz is előtte, de álltalában olyankor csinálja a kocsi, ha siet az ember Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4245 Dátum: 2005.12.26 hétfő, 13:56:00 »

nem tudjatok esetleg, hoyg mondeo3-asba, facelift elottibe lehetseges e utolag tempomatot beletenni? ha igen kb milyen arban mozoghat?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4246 Dátum: 2005.12.26 hétfő, 19:09:00 »

Carel,
 
Gyertya kabel is cserelve lett ?
Milyen utca az, amibe ha befordulsz, Lkezd kohogni a moci ? Cool Asszem en majd Lkerulom azt az utcat Vagy esetleg Lfelejtetted megemliteni, hogy szembe jott egy masik auto, es osszecsokoloztak ? Mert ez akkor magyarazat lenne a kohogos mocira
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4247 Dátum: 2005.12.26 hétfő, 19:18:00 »

MKIII 2.0 benyas mondinal van mod szelephezag allitasra ? Szerviz utmutatasban (ez egy kis konyv ilyen altalanos informaciokkal) azt olvastam, hogy Szelep hezag ellenorzes/allitas 160e km-enkent. Az ok, hogy automatice allitja a szelepeket, de lehetseges manualisan is allitani ? Ez csak azert erdekel, mert most voltam 160e-res szervizen, es ilyet nem ellenoriztek...
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4248 Dátum: 2005.12.26 hétfő, 20:56:00 »

Sziasztok a bal első lámpám igen párás ami nem is lenne baj, ha nem belülről párásodna ja és xenon. Lehet, hogy a gumitömités nem jó
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4249 Dátum: 2005.12.26 hétfő, 21:17:00 »

Nekem is lámpa dolog, de nem csak az elsők, hanem mind. Alapjáraton, és még menet közbe is alacsony fordulaton elvalványodik minden fény az autóba, majd újra visszatér. Viszont ha ilyenkor kicsit túráztatom, akkor egyből visszatér a normális fény.
Mitől lehet ez? Akkum kezd meghalni? Vagy generátor?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.194 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.