Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 22:07:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 959 960 961 962 963 964 965 [966] 967 968 969 970 971 972 973 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21478332 alkalommal)
0 Felhasználó és 344 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48250 Dátum: 2013.08.30 péntek, 07:55:38 »

Igen összezárták,a nyomáskapcsolónál is meg lent a kompresszornál is,és ez biztos hogy rossz volt,amúgy mikor lent rövidre zárták akkor elindult de nagyon lassan forgott.

Jó vezetékeket zártak össze a kapcsolónál? Mert egybe van a nagynyomásúval.... az meg pont tiltja lefele....
A kompresszornál mit zártak össze? Ha ott összezárják a két vezetéket...akkor zárlat lesz.
A motor forgatja...... lassan?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48251 Dátum: 2013.08.30 péntek, 07:56:12 »

Sajnos itt nem a 4/5 ajtós a gond, hanem a ghia felszereltség. Én sem értem, hogy miért. Ma várom a visszahívást Petrányiéktól. Hátha közelebb jutok a megoldáshoz. Most már nagyon kiváncsi vagyok, hogy a ghia felszereltség miben különbözik a többitől.

Ghia és Ghia között is van különbség.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #48252 Dátum: 2013.08.30 péntek, 08:11:41 »

Valaki írja le legyen szíves, hogy kell levenni a hátsó lökhárítót.
Köszönöm.
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #48253 Dátum: 2013.08.30 péntek, 09:02:18 »

Na, ma visszamentem a klímáshoz, klímakompresszor csere, orránszáján ereszt. A Ford szervíz meg elmehet a 'csába, mert még én is láttam rajta, hogy ereszt, ők meg azt mondták, hogy nem találják a hibát. A klímás mondta, hogy vannak olyan típusok, amiknél ennyit bír a felújítókészlet (februárban újította fel). Persze ingyen cseréli és feltölti majd az újat, nem kér érte pénzt, itt legalább működik a garancia.

Ebből adódik a kérdésem: milyen klímakompresszort vegyek? Létezik felújított, gyári felújított, utángyártott és gyári. Árban 85-130k között. Ha tudtok ajánlani valami konkrétumot (típus, beszerzési forrás), akkor várom.

Hát ezzel -is- kezdtem. Az meg ugye érdekes, hogy ki sem jön, de benne sincs.
Ha kijön valahol, annak nyoma van.... ha meg van festve. Ha most megfestették, akkor érdemes ránézni hamarosan. (Hogyan vizsgálták, hogy nem találtak szivárgás nyomot? Töltés és festés előtt vagy után? Előtte hogyan is találhattak volna..... Nyomáspróba volt? eredmény?)

Gyakorlatilag a nullához igen közel áll annak az esélyes és valószínűsége, hogy a rossz dolgok megjavulnak. Nem akarlak elszomorítani.

Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #48254 Dátum: 2013.08.30 péntek, 11:26:21 »

Na, ma visszamentem a klímáshoz, klímakompresszor csere, orránszáján ereszt. A Ford szervíz meg elmehet a 'csába, mert még én is láttam rajta, hogy ereszt, ők meg azt mondták, hogy nem találják a hibát. A klímás mondta, hogy vannak olyan típusok, amiknél ennyit bír a felújítókészlet (februárban újította fel). Persze ingyen cseréli és feltölti majd az újat, nem kér érte pénzt, itt legalább működik a garancia.

Ebből adódik a kérdésem: milyen klímakompresszort vegyek? Létezik felújított, gyári felújított, utángyártott és gyári. Árban 85-130k között. Ha tudtok ajánlani valami konkrétumot (típus, beszerzési forrás), akkor várom.


Keresd telefonon Mk2 kollégát.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #48255 Dátum: 2013.08.30 péntek, 11:35:38 »

Valaki írja le legyen szíves, hogy kell levenni a hátsó lökhárítót.
Köszönöm.

Ha sikerül horgot venni, akkor ne vágd szét a mostani lököst, hanem vedd meg mk2-től, amit árul (az horgos autón volt) ezt meg add el. Ezt árulja
Naplózva
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #48256 Dátum: 2013.08.30 péntek, 11:38:19 »

Küldök majd FINIS-t, hogy mit kell kérni a kereskedésben, de a méret kb. jó.

AndyA

Köszi. Várom.
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #48257 Dátum: 2013.08.30 péntek, 12:27:25 »

Jó vezetékeket zártak össze a kapcsolónál? Mert egybe van a nagynyomásúval.... az meg pont tiltja lefele....
A kompresszornál mit zártak össze? Ha ott összezárják a két vezetéket...akkor zárlat lesz.
A motor forgatja...... lassan?  fejvakaras

1 van a hűtőtartálynál ugye 1 pedig igen ahogy mondod a nagynyomásunál.Amikor az utóbbival szórakoztak akkor lehetett látni hogy lassan forog a kompresszoron az a sz...,bocs,hogy nem tudom a pontos nevét.Vagy hülyeséget beszéltek illetve mutattak?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #48258 Dátum: 2013.08.30 péntek, 12:28:57 »

Köszi. Várom.

Na, elfelejtettem, este írj egy PÜ-t, mert itt benn nem működik a céges gépemen, csak otthon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #48259 Dátum: 2013.08.30 péntek, 19:43:30 »

Köszi. Várom.

6150260 a kódja annak a műanyag patentnek, amit az alvázba nyomsz bele, és amibe a csavart kell utána belecsavarni.

A 1388632 pedig az az 5x15 mm-es, alátéttel szerelt lemezcsavar, ami kell hozzá.

És ha már arra jársz, érdemes venni egy 1441468-ast is. Ez az a műanyag takaró a bal kerékjárat belsejébe, ami a jobb oldalon benne van az autókban, de bal oldalról kispórolták. Azt a rést takarja, ahol a váltó vége kilátszik a bal oldali kerékjáratban, a féltengely és a kormányösszekötő fölött-között van keresztben. 5800 Ft, vagy valami hasonlóan rémes összeg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #48260 Dátum: 2013.08.30 péntek, 20:36:22 »

6150260 a kódja annak a műanyag patentnek, amit az alvázba nyomsz bele, és amibe a csavart kell utána belecsavarni.

A 1388632 pedig az az 5x15 mm-es, alátéttel szerelt lemezcsavar, ami kell hozzá.

És ha már arra jársz, érdemes venni egy 1441468-ast is. Ez az a műanyag takaró a bal kerékjárat belsejébe, ami a jobb oldalon benne van az autókban, de bal oldalról kispórolták. Azt a rést takarja, ahol a váltó vége kilátszik a bal oldali kerékjáratban, a féltengely és a kormányösszekötő fölött-között van keresztben. 5800 Ft, vagy valami hasonlóan rémes összeg.

AndyA

Szóval ha felhívom a fordot és bemondom ezeket a kódokat, hogy ilyenek kellenek nekem, akkor ők fogják tudni, hogy mit is akarok.
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
Petike01
Vendég
« Új hozzászólás #48261 Dátum: 2013.08.30 péntek, 21:23:53 »

Helló mindenkinek!Tudtok segíteni abba,hogy tudom kivenni az ajtó zárbetétet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48262 Dátum: 2013.08.30 péntek, 22:08:53 »

Helló mindenkinek!Tudtok segíteni abba,hogy tudom kivenni az ajtó zárbetétet?

Ajtófalcban kupak ki, csavar kicsavar amíg ki nem lehet húzni a betétet a keretműanyaggal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #48263 Dátum: 2013.08.30 péntek, 22:38:12 »

Helló mindenkinek!Tudtok segíteni abba,hogy tudom kivenni az ajtó zárbetétet?
...a tiedbol? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike01
Vendég
« Új hozzászólás #48264 Dátum: 2013.08.31 szombat, 08:22:06 »

...a tiedbol? vigyor3
Igen,köszönöm! wave
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #48265 Dátum: 2013.08.31 szombat, 09:16:07 »

Ajtófalcban kupak ki, csavar kicsavar amíg ki nem lehet húzni a betétet a keretműanyaggal.

A kupak kivételéhez milyen eszköz kell? Mi vált be?
Naplózva
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #48266 Dátum: 2013.08.31 szombat, 11:11:59 »

Sziasztok!
Egy kis segitség kellene nékem.
Minden váltásnál, főleg 1-2 mikor engedem fel a kuplungot ránt egy az autó de csak balra tekert kormánynál. Jobbra nem csinálja.
Mi lehet a hiba?
Ha kuplung akkor Jobbra is csinálná, ha féltengely akkor sebességben is rángatna.
Válaszotokat elöre is köszönve.
Üdv: Zsoze
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #48267 Dátum: 2013.08.31 szombat, 11:52:19 »

A kupak kivételéhez milyen eszköz kell? Mi vált be?

Én egy ilyet használok minden ilyen fényezett részek körüli feszegetésre: http://www.newark.com/productimages/nio/standard/5057557.jpg
Eredetileg Wago rugós sorkapcsokhoz való, de erre is tökéletes. Szerintem keress valami hasonló műanyag cuccot.
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #48268 Dátum: 2013.08.31 szombat, 13:32:58 »

...a tiedbol? vigyor3
  nyes  hehe  nevetes2 2funny 2funny lol002
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #48269 Dátum: 2013.08.31 szombat, 20:08:02 »

Én egy ilyet használok minden ilyen fényezett részek körüli feszegetésre: http://www.newark.com/productimages/nio/standard/5057557.jpg
Eredetileg Wago rugós sorkapcsokhoz való, de erre is tökéletes. Szerintem keress valami hasonló műanyag cuccot.

Okay. Leszedtem a kárpitot, hozzáférek a zárhoz. A kilincs meg az zármechanika össze van kötve egy függőleges rúddal, aminek az alsó végén egy rugó és egy műanyag téglatest van. Hogyan kell ezt a rudat és a zárat egymástól szétkapcsolni?
Naplózva
Petike01
Vendég
« Új hozzászólás #48270 Dátum: 2013.08.31 szombat, 20:53:27 »

Ajtófalcban kupak ki, csavar kicsavar amíg ki nem lehet húzni a betétet a keretműanyaggal.
És ha kivettem a zárbetétet akkor még a távirányítóval tudom nyitni-zárni az autót?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48271 Dátum: 2013.08.31 szombat, 20:55:52 »

És ha kivettem a zárbetétet akkor még a távirányítóval tudom nyitni-zárni az autót?
Persze.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #48272 Dátum: 2013.08.31 szombat, 21:04:26 »

Okay. Leszedtem a kárpitot, hozzáférek a zárhoz. A kilincs meg az zármechanika össze van kötve egy függőleges rúddal, aminek az alsó végén egy rugó és egy műanyag téglatest van. Hogyan kell ezt a rudat és a zárat egymástól szétkapcsolni?

Ki kell szedni,  az ajtóból,  és utána tudod majd. Lacika71-et kérdezd ki,  Ő részletesen leírta egyszer.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #48273 Dátum: 2013.08.31 szombat, 21:13:13 »

Sziasztok!

2.0-s Benzines Mondeom (mk3) van és úgy néz ki bekrepált a klímakompresszorom. Autószerelő mondta, hogy tömszelencét vagy mi a málnát kéne benne cserélni, de eddig nem járt sikerrel pótalkatrészek felkutatása terén.
Azt szeretném megkérdezni, hogy Ti tudtok e felújító készlet létezéséről, ha igen hol lehet beszerezni és érdemes vele próbálkozni?

Előre is köszi!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #48274 Dátum: 2013.08.31 szombat, 21:30:37 »

Sziasztok!

2.0-s Benzines Mondeom (mk3) van és úgy néz ki bekrepált a klímakompresszorom. Autószerelő mondta, hogy tömszelencét vagy mi a málnát kéne benne cserélni, de eddig nem járt sikerrel pótalkatrészek felkutatása terén.
Azt szeretném megkérdezni, hogy Ti tudtok e felújító készlet létezéséről, ha igen hol lehet beszerezni és érdemes vele próbálkozni?

Előre is köszi!
Én azt hallottam, hogy a tömszelence cserélhető, de nem 100% a siker. Viszont olcsóbb megpróbálni, mint rögtön kompresszort cserélni. Nem tudom, hol lehet kapni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #48275 Dátum: 2013.08.31 szombat, 22:41:16 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha kicserélem a hátsó lámpám krómcsíkosra, akkor elég öntapadós prizmát vennem vagy inkább komplett lökős kell, hogy ne legyen baj műszakin?  vigyor3 Valamint van valami szabály, hogy pontosan hova kell elhelyezni? Smiley (távolság a kocsi szélétől, földtől)

Leflee  worship


Köszönöm szépen mindenkinek a segítségét ezzel kapcsolatban Smiley
Akkor elegendő az öntapadós megoldás is? ..ha jól értelmeztem Cheesy ...És nincs szabály, hogy milyen távolságra legyenek egymástól...stb? mint mondjuk a drl-nél? Smiley


Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #48276 Dátum: 2013.08.31 szombat, 22:55:59 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha kicserélem a hátsó lámpám krómcsíkosra, akkor elég öntapadós prizmát vennem vagy inkább komplett lökős kell, hogy ne legyen baj műszakin?  vigyor3 Valamint van valami szabály, hogy pontosan hova kell elhelyezni? Smiley (távolság a kocsi szélétől, földtől)

Leflee  worship


Köszönöm szépen mindenkinek a segítségét ezzel kapcsolatban Smiley
Akkor elegendő az öntapadós megoldás is? ..ha jól értelmeztem Cheesy ...És nincs szabály, hogy milyen távolságra legyenek egymástól...stb? mint mondjuk a drl-nél? Smiley




Már egyszer leírtuk, hogy elégnek kell lennie. Csak a fényvisszaverő van előírva tudtommal meg az, hogy pirosnak kell lennie. Azt is írtam, hogy tök fölösleges kicserélni a "szoknyát", mert ugyanaz, mint a fl2-é, csak ki kell vágni a prizmák helyét és kész. A prizma+tartó kb 10e/oldal. Akkor inkább a csík. Szerintem nincs rá szabály, de ha jössz a minire, akkor vehetsz méreteket az enyémen levőről.
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #48277 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 11:41:38 »

A távirányítós kulcsom elkopott annyira, hogy már nehezen lehet csak elfordítani. Van még a szervizkulcsom, amivel tökéletesen működik. Mi a legolcsóbb módja, hogy másoltassak egy távirányítós kulcsot? Esetleg a távirányítós belsejét át tudom tenni az új kulcsba? És lehet e Olyan távos kulcsot venni, amiben nincs benne a elseje, hogy minél olcsóbban megússzam a dolgot. Konkrét kulcsmásolót is javasolhattok Budapesten.
Köszi
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #48278 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 13:27:07 »

Én azt hallottam, hogy a tömszelence cserélhető, de nem 100% a siker. Viszont olcsóbb megpróbálni, mint rögtön kompresszort cserélni. Nem tudom, hol lehet kapni.

Az igen jó lenne, csak eddig még utalást sem találtunk rá sehol, hogy lehetne ilyet kapni vagy ki tudná megcsinálni, szóval mindennemű ötletet, tanácsot örömmel fogadnék!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #48279 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 13:49:16 »

üdv.
segítene nekem valaki beazonosítani a cikkszámát vagy finis kódját az alábbi rögzítőnek? nem tudtam megtalálni a picicicában


az ajtók alsó éle és a küszöb közötti gumi "lécet" rögzíti a küszöbhöz
köszi
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #48280 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 13:57:02 »

Sziasztok!
Ma végre rászántam magam az EGR dugózásnak és pucolásnak. Eléggé füstölt az utóbbi időben a sárkány, gondoltam hátha...
Fórumon leírtak alapján végeztem a műveletet és mikor a kezembe akadt a teljes EGR szelep, majdnem leültem!!
Nem vagyok autószerelő, nem értek nagyon az autókhoz, de gondoltam próba cseresznye...
Az EGR-re csatlakozó fémcsőnél tiszta olajsár volt minden. Egr le volt dugózva , de úgy hogy a régi tömítést bent hagyták és simán egy akkora kockát vágtak 1-es lemezből ami eltakarta a lyukat.
Az hagyván, hogy tömítés szerintem ló...r sem volt de tiszta takony volt minden. Mikor belenéztem a szelepbe nem hittem a szememnek. Wiki-ben leírtaknál  "nem feltétlenül kell ennyi szutyit találni" , na nálam 2* annyi volt.
Nem tudom előttem ezt ki csinálta de nagy kókler volt...
Egr kipucol, új dugó berak, bilincsek csavarok vissza!!! Próba kör!
Tapasztalat; 1/4-e füstölés és mint ha vissza jött volna 15-20 mén az autóba , illetve 1500-nál is érzem a nyomatékot , ami idáig 2000 rpm alatt nem nagyon volt!
Gondoltam, megosztom ezt a kis tapasztalatot, főleg az olyan kezdő vagy új kollégáknak mint én, hogy a Ti segítségetekkel apró dolgokat meg lehet csinálni saját kezűleg, ami jót tesz az autónak és nem utolsó sorban pénztár barát!!!
THX!!!   worship



Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #48281 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 14:46:28 »

Hi 1042065 a cikkszáma.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #48282 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 15:09:21 »

Hi 1042065 a cikkszáma.

köszönöm szépen
szabad kérdeznem, h hol találtad meg? melyik csoport vagy miacsodában?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #48283 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 15:19:08 »

Az igen jó lenne, csak eddig még utalást sem találtunk rá sehol, hogy lehetne ilyet kapni vagy ki tudná megcsinálni, szóval mindennemű ötletet, tanácsot örömmel fogadnék!
Érdeklődjél nála: mondeo.hu/index.php?page=26
Referálj majd, ha megcsinálták!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #48284 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 15:22:20 »

A távirányítós kulcsom elkopott annyira, hogy már nehezen lehet csak elfordítani. Van még a szervizkulcsom, amivel tökéletesen működik. Mi a legolcsóbb módja, hogy másoltassak egy távirányítós kulcsot? Esetleg a távirányítós belsejét át tudom tenni az új kulcsba? És lehet e Olyan távos kulcsot venni, amiben nincs benne a elseje, hogy minél olcsóbban megússzam a dolgot. Konkrét kulcsmásolót is javasolhattok Budapesten.
Köszi

Lehet kapni külön kulcsszárat is, amit le kell másoltatni, rápattintani a távirányítóra és kész. Tanítani sem kell. Ilyen kell neked.
Naplózva
Balage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



E-mail
« Új hozzászólás #48285 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 15:47:58 »

köszönöm szépen
szabad kérdeznem, h hol találtad meg? melyik csoport vagy miacsodában?
Igazán nincs mit. Sikerült "lerúgnom", úgyhogy elmentem fordékhoz és beazonosítottuk. A számlán volt a cikkszám.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Ghia 2005.09
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #48286 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 15:49:43 »

Lehet kapni külön kulcsszárat is, amit le kell másoltatni, rápattintani a távirányítóra és kész. Tanítani sem kell. Ilyen kell neked.
Frankó!!! Köszi!
És hol tudom rámaratni a mintázatot?
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #48287 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 15:51:47 »

Frankó!!! Köszi!
És hol tudom rámaratni a mintázatot?

Sok kulcsos csinál már ilyet. Most, hogy kokrétan hol, azt nem tudom megmondani. Bp-n tudok kettő helyet. Az egyik a Flórián-ban van az emeleten, a másik a Victor Hugo utcában az Aranykulcs bt.  Akkor már javasolnám kicserélni bicskakulcsra. Ebay-ról cakk-pakk megvan 1500 ft-ból. Kb két hét alatt megérkezik, ugyanúgy le kell másolni, a távirányítóból átpakolni a belét és kész.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.01 vasárnap, 15:53:24 írta Lacika71 » Naplózva
Petike01
Vendég
« Új hozzászólás #48288 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 16:56:55 »

Gázolajszűröböl jó a Bosch is vagy szigorúan a gyári ford? wave
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #48289 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 17:28:32 »

Gázolajszűröböl jó a Bosch is vagy szigorúan a gyári ford? wave

A gyári is Bosch.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #48290 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 18:00:51 »

Sziasztok!
Ma végre rászántam magam az EGR dugózásnak és pucolásnak...

eljen
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #48291 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 18:54:30 »

Sziasztok!
Ma végre rászántam magam az EGR dugózásnak és pucolásnak. Eléggé füstölt az utóbbi időben a sárkány, gondoltam hátha...
Fórumon leírtak alapján végeztem a műveletet és mikor a kezembe akadt a teljes EGR szelep, majdnem leültem!!
Nem vagyok autószerelő, nem értek nagyon az autókhoz, de gondoltam próba cseresznye...
Az EGR-re csatlakozó fémcsőnél tiszta olajsár volt minden. Egr le volt dugózva , de úgy hogy a régi tömítést bent hagyták és simán egy akkora kockát vágtak 1-es lemezből ami eltakarta a lyukat.
Az hagyván, hogy tömítés szerintem ló...r sem volt de tiszta takony volt minden. Mikor belenéztem a szelepbe nem hittem a szememnek. Wiki-ben leírtaknál  "nem feltétlenül kell ennyi szutyit találni" , na nálam 2* annyi volt.
Nem tudom előttem ezt ki csinálta de nagy kókler volt...
Egr kipucol, új dugó berak, bilincsek csavarok vissza!!! Próba kör!
Tapasztalat; 1/4-e füstölés és mint ha vissza jött volna 15-20 mén az autóba , illetve 1500-nál is érzem a nyomatékot , ami idáig 2000 rpm alatt nem nagyon volt!
Gondoltam, megosztom ezt a kis tapasztalatot, főleg az olyan kezdő vagy új kollégáknak mint én, hogy a Ti segítségetekkel apró dolgokat meg lehet csinálni saját kezűleg, ami jót tesz az autónak és nem utolsó sorban pénztár barát!!!
THX!!!   worship





Grat! taps
Még mielőtt bejönne a rossz idő, nekem is rá kell szánnom magam.
Kicsit félek tőle, nekem hátsó EGR szelepes a motor. Majdnem a turbó alatt van, alig van hely. Szét kell bontani hozzá pár csövet...
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #48292 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:00:25 »

Sziasztok!
Ma végre rászántam magam az EGR dugózásnak és pucolásnak. Eléggé füstölt az utóbbi időben a sárkány, gondoltam hátha...
Fórumon leírtak alapján végeztem a műveletet és mikor a kezembe akadt a teljes EGR szelep, majdnem leültem!!
Nem vagyok autószerelő, nem értek nagyon az autókhoz, de gondoltam próba cseresznye...
Az EGR-re csatlakozó fémcsőnél tiszta olajsár volt minden. Egr le volt dugózva , de úgy hogy a régi tömítést bent hagyták és simán egy akkora kockát vágtak 1-es lemezből ami eltakarta a lyukat.
Az hagyván, hogy tömítés szerintem ló...r sem volt de tiszta takony volt minden. Mikor belenéztem a szelepbe nem hittem a szememnek. Wiki-ben leírtaknál  "nem feltétlenül kell ennyi szutyit találni" , na nálam 2* annyi volt.
Nem tudom előttem ezt ki csinálta de nagy kókler volt...
Egr kipucol, új dugó berak, bilincsek csavarok vissza!!! Próba kör!
Tapasztalat; 1/4-e füstölés és mint ha vissza jött volna 15-20 mén az autóba , illetve 1500-nál is érzem a nyomatékot , ami idáig 2000 rpm alatt nem nagyon volt!
Gondoltam, megosztom ezt a kis tapasztalatot, főleg az olyan kezdő vagy új kollégáknak mint én, hogy a Ti segítségetekkel apró dolgokat meg lehet csinálni saját kezűleg, ami jót tesz az autónak és nem utolsó sorban pénztár barát!!!
THX!!!   worship

Azt a tömítést azért hagyd benne a dugózás kipufogó felőli oldalán, hogy ott valóban ne tudjon kiszökni a kipufogógáz.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.01 vasárnap, 19:04:37 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #48293 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:01:24 »

Gázolajszűröböl jó a Bosch is vagy szigorúan a gyári ford? wave

A Mann is jó, de csak ezek, semmi más! A Mann drága egyébként, úgyhogy Bosch/gyári.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #48294 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 20:03:31 »

Grat! taps
Még mielőtt bejönne a rossz idő, nekem is rá kell szánnom magam.
Kicsit félek tőle, nekem hátsó EGR szelepes a motor. Majdnem a turbó alatt van, alig van hely. Szét kell bontani hozzá pár csövet...
Mivel neked még nincs meg akkor a szívósort is pucold ki azt se felejtsd el.Amúgy a végeredmény jó és ez lebegjen a szemed előtt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zsoze
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


droid


E-mail
« Új hozzászólás #48295 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 21:15:26 »

Sziasztok!
Egy kis segitség kellene nékem.
Minden váltásnál, főleg 1-2 mikor engedem fel a kuplungot ránt egy az autó de csak balra tekert kormánynál. Jobbra nem csinálja.
Mi lehet a hiba?
Ha kuplung akkor Jobbra is csinálná, ha féltengely akkor sebességben is rángatna.
Válaszotokat elöre is köszönve.
Üdv: Zsoze
Naplózva

2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #48296 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 22:05:31 »


futómű,szilent,kormány összekötő,stb
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
luki
Vendég
« Új hozzászólás #48297 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 22:17:37 »

Sziasztok!

Egy szerelő meghallgatta az autómat és rögtön mondta, hogy ez bizony lendkerék csere!
A kérdésem: több helyen látok üzletekben akciós LUK kuplungszettet és kéttömegű lendkereket 130-140 eFt-os áron, de ezeket 5 sebességeshez írják.
Ezek nem jók a 6 sebességeshez esetleg...?
Bocs ha nagy hülyeséget kérdeztem...

üdv
Luki
Naplózva
luki
Vendég
« Új hozzászólás #48298 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 22:21:11 »

Sziasztok!

Egy szerelő meghallgatta az autómat és rögtön mondta, hogy ez bizony lendkerék csere!
A kérdésem: több helyen látok üzletekben akciós LUK kuplungszettet és kéttömegű lendkereket 130-140 eFt-os áron, de ezeket 5 sebességeshez írják.
Ezek nem jók a 6 sebességeshez esetleg...?
Bocs ha nagy hülyeséget kérdeztem...

üdv
Luki

Bocs, közben már találtam az OLX-en 6-os váltóhoz valót is 144 eFt-ért!
Naplózva
Exhodus
Vendég
« Új hozzászólás #48299 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 22:59:55 »

Érdeklődjél nála: mondeo.hu/index.php?page=26
Referálj majd, ha megcsinálták!

Köszi! Megkérdezem tőle, aztán beszámolok ha sikerül megcsináltatni!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 959 960 961 962 963 964 965 [966] 967 968 969 970 971 972 973 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.232 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.