Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.28 csütörtök, 02:16:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 967 968 969 970 971 972 973 [974] 975 976 977 978 979 980 981 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21956273 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #48650 Dátum: 2013.09.24 kedd, 10:23:37 »

Lehet a motorvezerlo kezd haldokolni ?

Az vagy meg vagy nem megy. Nem windows hogy csak épphogy megy.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48651 Dátum: 2013.09.24 kedd, 12:09:52 »

hali
Kommunikal ? igen ,legalabbis menet kozben is olvassa az adatokat
Es igazuk volt a kodokkal kapcsolatban , benne a p3900 de ismeretlennek irja , de lehetett torolni
Elottem is ujraprobaltak kodolni , lattam hogy az elso harmat elfogadja , es az utolsot elutasitotta . Ez vajon miert lehet ?
Lehet a motorvezerlo kezd haldokolni ?
Milyen sorrendbe kell programozni befecskendezesi sor vagy henger szerint??
Tudom sok hulye kerdes de sajnos ennyi van  rinya

Gyújtási sorrendben és a lendkerék felőli az 1-es henger.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #48652 Dátum: 2013.09.24 kedd, 18:53:01 »

Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy a kiegészítő fűtésbe milyen izzító gyertya kell gyárilag? 2006-os 130 lovas TDCI- motorról van szó.
nem  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #48653 Dátum: 2013.09.24 kedd, 18:55:05 »

bkriszt
szia
ha az összes topicba be irod kérdésed .........   falbav
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #48654 Dátum: 2013.09.24 kedd, 18:55:24 »

Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy a kiegészítő fűtésbe milyen izzító gyertya kell gyárilag? 2006-os 130 lovas TDCI- motorról van szó.
Korábban volt róla szó. Keress-kínálban van egy topic ami erről szól.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #48655 Dátum: 2013.09.24 kedd, 18:57:37 »

Ma néztem, hogy a szervo olajtartályom a minimum jelzésnél van. Milyen olaj kell ebbe srácok?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #48656 Dátum: 2013.09.24 kedd, 18:59:04 »

Ma néztem, hogy a szervo olajtartályom a minimum jelzésnél van. Milyen olaj kell ebbe srácok?
jól nézd meg lehetcsak ott koszolódott el a tartály.és annyi sincs benne
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #48657 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:00:26 »

jól nézd meg lehetcsak ott koszolódott el a tartály.és annyi sincs benne
Ahogy mozgattama tartályt  ugrált a szint, és az a minimumtól ugrált.... Ezért úgy vélem tényleg ott áll
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #48658 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:05:40 »

Ahogy mozgattama tartályt  ugrált a szint, és az a minimumtól ugrált.... Ezért úgy vélem tényleg ott áll
tekerd le a kupakot és nézz bele.
ne legyél lusta  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #48659 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:08:15 »

tekerd le a kupakot és nézz bele.
ne legyél lusta  integet2
az is megvolt. Amúgy azért néztem meg, mert pár napja erősen hallom a szervót dolgozni, ha alátekerem a kormányt.... A hideg miatt van ez, vagy köze van annak is hozzá, hogy minimumon van az olaj?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #48660 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:11:38 »

az is megvolt. Amúgy azért néztem meg, mert pár napja erősen hallom a szervót dolgozni, ha alátekerem a kormányt.... A hideg miatt van ez, vagy köze van annak is hozzá, hogy minimumon van az olaj?
gondolom csak akkor hallod amikor koppanásig tekered és ott tartod.
egyébként ne tekergesd álló helyzetben nem szereti egy autó sem.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #48661 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:16:31 »

gondolom csak akkor hallod amikor koppanásig tekered és ott tartod.
egyébként ne tekergesd álló helyzetben nem szereti egy autó sem.
Igen a végpontokon hallom a hangot. Álló helyben nem tekergetem soha
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #48662 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:21:23 »

Ma néztem, hogy a szervo olajtartályom a minimum jelzésnél van. Milyen olaj kell ebbe srácok?

Van direkt erre való. Kb. 7 rugó egy liter, alvázszám alapján kapsz. Nekem maradt a szervoolajszűrő beépítésekből, de nem tudom, hogyan juthatna el hozzád 1-2 deci belőle.

A másik lehetőség, hogy veszel egy litert, és átmosod a rendszert, lecseréled az olajat. Ez két feltöltésre biztos elég, azaz egy leeresztés, feltöltés, átmosás, leeresztés, újra feltöltés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #48663 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:22:20 »

Igen a végpontokon hallom a hangot. Álló helyben nem tekergetem soha

A végállásban kinyit a szelep, de azt nem szereti a szervoszivattyú, nagyon hamar fel tudod forrósítani vele az olajat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #48664 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:24:23 »

Van direkt erre való. Kb. 7 rugó egy liter, alvázszám alapján kapsz. Nekem maradt a szervoolajszűrő beépítésekből, de nem tudom, hogyan juthatna el hozzád 1-2 deci belőle.

A másik lehetőség, hogy veszel egy litert, és átmosod a rendszert, lecseréled az olajat. Ez két feltöltésre biztos elég, azaz egy leeresztés, feltöltés, átmosás, leeresztés, újra feltöltés.

AndyA
Örülnék annak az 1-2 decinek amit említettél. Most az egy litert majdhogy nem feleslegesnek érzem, meg sok "kedvem" sincs most megvenni. Te most tényleg Bécsben laksz?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48521



« Új hozzászólás #48665 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:29:13 »

hali
Kommunikal ? igen ,legalabbis menet kozben is olvassa az adatokat
Es igazuk volt a kodokkal kapcsolatban , benne a p3900 de ismeretlennek irja , de lehetett torolni
Elottem is ujraprobaltak kodolni , lattam hogy az elso harmat elfogadja , es az utolsot elutasitotta . Ez vajon miert lehet ?
Lehet a motorvezerlo kezd haldokolni ?
Milyen sorrendbe kell programozni befecskendezesi sor vagy henger szerint??
Tudom sok hulye kerdes de sajnos ennyi van  rinya
nekem is ér kérdezni?

Kicsoda az a csinos hölgy az avatarodon? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #48666 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:41:54 »

A hideg miatt van ez, vagy köze van annak is hozzá, hogy minimumon van az olaj?
A kevés szervóolaj miatt. Nézz utána hol szivárog, mert nem szokott csak úgy eltűnni.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #48667 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:43:26 »

Igen a végpontokon hallom a hangot. Álló helyben nem tekergetem soha
az mondhatni normális.ne tartsd ott folyamatosan .
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Petike01
Vendég
« Új hozzászólás #48668 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:54:56 »

Helló mindenki,most már a remegést a gázpedálon is érzem.Mmegint az lenne a kérdésem,hogy féltengely gond-e?Nagyon arra gyanakszom,menet közben is kis gáznál érezhető a rázás remegés,de felemelve nem látni semmit.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #48669 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:55:52 »

Igen a végpontokon hallom a hangot. Álló helyben nem tekergetem soha
Tisztelt Fórumtárs!
Nagy valószínűséggel a szervoolajod megérett a cserére, és a rendszer egy teljes tisztításra. A FAQ topikban találsz erre vonatkozóan egy teljes cikket. Ott megtalálod a szervoolaj pontos megnevezését és a feltöltési mennyiséget is.
Egy jó tanács.
A szervó rendszert csak a legrövidebb ideig szabad, a teljesen ütközésig kitekert állapotban tartani. Tudni illik ilyenkor lezár egy végállás szelep, és a rendszer csak töri az olajat. Az olaj nem kering, és így igen rövid idő alatt több száz fokra is képes felhevülni, ami károsíthatja a szivattyút és a többi tömítőelemet. A magas hő megégetheti az olajat, ami így veszít a kenő képességéből. Már egy pár mm-t visszaengedve a végpontból, ismét képes az olaj üzemszerűen keringeni a rendszerben. A komolyabb problémák megelőzése érdekében alaposan kitakarítanám a rendszert és feltölteném friss szervo olajjal. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #48670 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:06:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nagy valószínűséggel a szervoolajod megérett a cserére, és a rendszer egy teljes tisztításra. A FAQ topikban találsz erre vonatkozóan egy teljes cikket. Ott megtalálod a szervoolaj pontos megnevezését és a feltöltési mennyiséget is.
Egy jó tanács.
A szervó rendszert csak a legrövidebb ideig szabad, a teljesen ütközésig kitekert állapotban tartani. Tudni illik ilyenkor lezár egy végállás szelep, és a rendszer csak töri az olajat. Az olaj nem kering, és így igen rövid idő alatt több száz fokra is képes felhevülni, ami károsíthatja a szivattyút és a többi tömítőelemet. A magas hő megégetheti az olajat, ami így veszít a kenő képességéből. Már egy pár mm-t visszaengedve a végpontból, ismét képes az olaj üzemszerűen keringeni a rendszerben. A komolyabb problémák megelőzése érdekében alaposan kitakarítanám a rendszert és feltölteném friss szervo olajjal. wave
Tisztelettel László! worship
Nagyon köszönöm a részletes választ. Megint tanultam valami újat. Megfogadom amit írtál, és vigyázok a végponton való tartózkodást elkerülni. Még egyszer köszönöm!
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #48671 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:14:30 »

Nagyon köszönöm a részletes választ. Megint tanultam valami újat. Megfogadom amit írtál, és vigyázok a végponton való tartózkodást elkerülni. Még egyszer köszönöm!
Tisztelt Fórumtárs!
Örülök, hogy tudtam segíteni. Ne vedd tolakodásnak. Ha még egy két részlet érdekel a témával kapcsolatban, olvasd el a FAQ topikban a szervo olajszűrő beépítése cikket. Ott tárgyalok még egy két érdekes mérést és tapasztalatot a szervo rendszerrel kapcsolatban. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
poco
Vendég
« Új hozzászólás #48672 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:45:45 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. 2001-es mk3-as TDDI mondeóm van, a hosszbordás szíjat akarom cserélni, de nem tudom, hogy a szíjfeszítőt hogyan szedjem le. Csináltam az oldalon található leírás szerint egy szíjlazítót, A szíjat meg tudom lazítani, a generátorról, főtengely és klíma tárcsáról le tudom akasztani, viszont a rugós szíjfeszítő kifog rajtam. Az alsó, rugó végén, szilentben lévő csavar megy simán, de a felsőnél nem férek hozzá a kasznitól, a kezem épp, hogy befér a feszítő oldala és a torony közé. Hogyan tudom a feszítőt lebontani Huh? Milyen kulcs megy rá? Le kell szednem a generátort is?

Köszönöm.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #48673 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:50:28 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. 2001-es mk3-as TDDI mondeóm van, a hosszbordás szíjat akarom cserélni, de nem tudom, hogy a szíjfeszítőt hogyan szedjem le. Csináltam az oldalon található leírás szerint egy szíjlazítót, A szíjat meg tudom lazítani, a generátorról, főtengely és klíma tárcsáról le tudom akasztani, viszont a rugós szíjfeszítő kifog rajtam. Az alsó, rugó végén, szilentben lévő csavar megy simán, de a felsőnél nem férek hozzá a kasznitól, a kezem épp, hogy befér a feszítő oldala és a torony közé. Hogyan tudom a feszítőt lebontani Huh? Milyen kulcs megy rá? Le kell szednem a generátort is?

Köszönöm.

ha felemeled a kocsid és a kerékburkolatot a műanyagokat lebontod akkor hozzá férsz.Amúgy a főtengelyékszíjtárcsán a 3-ból 2 csavart kiveszel és elfordítod majd a feszítőt leveszed akkor a szíjat kikell fúzni és így vissza.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #48674 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:53:21 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. 2001-es mk3-as TDDI mondeóm van, a hosszbordás szíjat akarom cserélni, de nem tudom, hogy a szíjfeszítőt hogyan szedjem le. Csináltam az oldalon található leírás szerint egy szíjlazítót, A szíjat meg tudom lazítani, a generátorról, főtengely és klíma tárcsáról le tudom akasztani, viszont a rugós szíjfeszítő kifog rajtam. Az alsó, rugó végén, szilentben lévő csavar megy simán, de a felsőnél nem férek hozzá a kasznitól, a kezem épp, hogy befér a feszítő oldala és a torony közé. Hogyan tudom a feszítőt lebontani Huh? Milyen kulcs megy rá? Le kell szednem a generátort is?

Köszönöm.


Nem kell szíjlazító sem. A főtengely szíjtárcsa két csavarját kiveszed, a harmadikat meglazítod, és elfordítod a tárcsát, máris laza a szíj. Vissza ugyanígy, simán kézzel el tudod annyira fordítani, hogy a csavarokat vissza tudd tenni. A szíjtárcsát egyébként is célszerű ilyenkor levenni, hogy megnézd, jó-e még. Ha élére állítod és feldöntöd, nem szabad csörögnie-zörögnie. Ha mégis teszi, akkor odavan a kettős tömegű része -> csere...

Egy 8-as imbusz végét le kell vágni rövidre, azzal be tudsz nyúlni, hogy kicsavard azt a csavart. De azt csak akkor kell, ha a feszítőt is ki akarod cserélni, egyébként elég a szíjat leakasztani róla.

A bonyolultabb megoldás az, hogy alulról lebontod a generátort meg annak a konzolját a blokk oldaláról - arra a konzolra van csavarozva a feszítő elérhetetlen csavarja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #48675 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:54:20 »

ha felemeled a kocsid és a kerékburkolatot a műanyagokat lebontod akkor hozzá férsz.Amúgy a főtengelyékszíjtárcsán a 3-ból 2 csavart kiveszel és elfordítod majd a feszítőt leveszed akkor a szíjat kikell fúzni és így vissza.

A szíjat le tudta venni csak a feszítőt nem tudja... wave
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #48676 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:56:23 »

A szíjat le tudta venni csak a feszítőt nem tudja... wave

De azt minek, hacsak nem cserélni akarja? A szíj cseréjéhez nem kell levenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
poco
Vendég
« Új hozzászólás #48677 Dátum: 2013.09.24 kedd, 21:05:00 »

A szíjat le tudta venni csak a feszítőt nem tudja... wave

Wow, köszönöm a gyors segítséget. taps Lehet nem voltam egyértelmű. A szíjat nem tudtam még levenni, csak leakasztani a főtengely, generátor és klíma tárcsákról. Főtengely tárcsám sajnos tönkre ment (másodszor cseréltem 2 éven belül), iszonyat hangja volt a külső és belső rész gyakorlatilag önálló életet élt...

A szíjat is cserélni akarom, mert a főtengely tárcsa rákente egy részét a blokk oldalára, jó kis égett gumiszag mellett ahogy össze-vissza járt. Ahogy én néztem a szíjfeszítőn át van fűzve a szíj, nem tudtam belőle simán kiakasztani, gondoltam le veszem az egész feszítőt, de elakadtam. A 8-as imbuszos tippet köszönöm, van itthon egy pár elfekvőben. Egyébként a szíjfeszítő levétele nélkül is ki tudom belőle akasztani a szíjat?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #48678 Dátum: 2013.09.24 kedd, 22:11:23 »

Wow, köszönöm a gyors segítséget. taps Lehet nem voltam egyértelmű. A szíjat nem tudtam még levenni, csak leakasztani a főtengely, generátor és klíma tárcsákról. Főtengely tárcsám sajnos tönkre ment (másodszor cseréltem 2 éven belül), iszonyat hangja volt a külső és belső rész gyakorlatilag önálló életet élt...

A szíjat is cserélni akarom, mert a főtengely tárcsa rákente egy részét a blokk oldalára, jó kis égett gumiszag mellett ahogy össze-vissza járt. Ahogy én néztem a szíjfeszítőn át van fűzve a szíj, nem tudtam belőle simán kiakasztani, gondoltam le veszem az egész feszítőt, de elakadtam. A 8-as imbuszos tippet köszönöm, van itthon egy pár elfekvőben. Egyébként a szíjfeszítő levétele nélkül is ki tudom belőle akasztani a szíjat?

A szíjfeszítő egy nagyjából Y-forma szerkezet. Két végén csavar van, a harmadikon görgő. Ha az egyik csavart kiszedted (az alsót, a rezgéscsillapító patron alsó végén), akkor már le kell tudd róla akasztani, ha nem is könnyen, mert kevés a hely. De leszedni nem kell, az egészen biztos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #48679 Dátum: 2013.09.24 kedd, 22:15:49 »

Wow, köszönöm a gyors segítséget. taps Lehet nem voltam egyértelmű. A szíjat nem tudtam még levenni, csak leakasztani a főtengely, generátor és klíma tárcsákról. Főtengely tárcsám sajnos tönkre ment (másodszor cseréltem 2 éven belül), iszonyat hangja volt a külső és belső rész gyakorlatilag önálló életet élt...

A szíjat is cserélni akarom, mert a főtengely tárcsa rákente egy részét a blokk oldalára, jó kis égett gumiszag mellett ahogy össze-vissza járt. Ahogy én néztem a szíjfeszítőn át van fűzve a szíj, nem tudtam belőle simán kiakasztani, gondoltam le veszem az egész feszítőt, de elakadtam. A 8-as imbuszos tippet köszönöm, van itthon egy pár elfekvőben. Egyébként a szíjfeszítő levétele nélkül is ki tudom belőle akasztani a szíjat?

Megnéztem az eTIS-ben is, ott is csak annyi van, hogy a generátor tartókonzollal együtt el kell fordítani a szíjfeszítőt, de levenni nem kell. Itt most nem tudod elfordítani, tehát kevesebb a hely, de azért megoldható a dolog. Feltenni legalábbis nekem már sikerült... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #48680 Dátum: 2013.09.25 szerda, 09:43:04 »

Sziasztok!
Tegnap óta én is egy mondeo tulajdonosa vagyok Smiley
A kérdésem az lenne,hogy a kormányon a 4db szürke műanyag megkopott és látszik a fehér műanyag.
Ţudtok erre valami megoldást?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #48681 Dátum: 2013.09.25 szerda, 10:14:35 »

Sziasztok!
Tegnap óta én is egy mondeo tulajdonosa vagyok Smiley
A kérdésem az lenne,hogy a kormányon a 4db szürke műanyag megkopott és látszik a fehér műanyag.
Ţudtok erre valami megoldást?
Válaszotokat előre is köszönöm!

Azt le lehet venni, majd vidd el egy fényezőhöz, aki lefújja neked. A másik megoldás a vinil fólia lehet.
Tedd be az autód főbb paramétereit az aláírásodba úgy, ahogy sokunknál látod, ha esetleg valami gondod lenne, akkor könnyebben kapsz segítséget és nem kell minden egyes alkalommal begépelned.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #48682 Dátum: 2013.09.25 szerda, 10:34:23 »

Sziasztok!
Tegnap óta én is egy mondeo tulajdonosa vagyok Smiley
A kérdésem az lenne,hogy a kormányon a 4db szürke műanyag megkopott és látszik a fehér műanyag.
Ţudtok erre valami megoldást?
Válaszotokat előre is köszönöm!

FordWikiben van képekkel illusztrált leírás, hogyan tudod vinil fóliával bevonni. Onnantól kezdve meg örök élet, és egy nap.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #48683 Dátum: 2013.09.25 szerda, 11:26:07 »

Sziasztok!
Tegnap óta én is egy mondeo tulajdonosa vagyok Smiley
A kérdésem az lenne,hogy a kormányon a 4db szürke műanyag megkopott és látszik a fehér műanyag.
Ţudtok erre valami megoldást?
Válaszotokat előre is köszönöm!
ha felülről nézed látod hogy szét lehet pattintani! Leveszed megcsiszolod vagy mittudomén aztán veszel olyan színű festéket ami tetszik lefújod aztán visszarakod!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #48684 Dátum: 2013.09.25 szerda, 12:51:09 »

Köszönöm mindenkinek!
Lenne még egy kérdésem,valamiért nem tudom vezérelni a magnót a kormánytól,pedig gyári a lejátszó.

Azthiszem a közeljövőbe még foglak titeket fárasztani :-)
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48685 Dátum: 2013.09.25 szerda, 12:53:03 »

Köszönöm mindenkinek!
Lenne még egy kérdésem,valamiért nem tudom vezérelni a magnót a kormánytól,pedig gyári a lejátszó.

Azthiszem a közeljövőbe még foglak titeket fárasztani :-)

Írd be az aláírásodba az autód adatait, könnyebb úgy segíteni.
Milyen fejegység van benne?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #48686 Dátum: 2013.09.25 szerda, 12:57:33 »

Írd be az aláírásodba az autód adatait, könnyebb úgy segíteni.
Milyen fejegység van benne?

Te milyen terleten foglalkozol az autókkal? Elektronyos?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #48687 Dátum: 2013.09.25 szerda, 12:58:08 »

Köszönöm mindenkinek!
Lenne még egy kérdésem,valamiért nem tudom vezérelni a magnót a kormánytól,pedig gyári a lejátszó.

Azthiszem a közeljövőbe még foglak titeket fárasztani :-)

A kormánynál a vezérlőt könnyedén le tudod venni, hátulról kell benyomni egy kisebb csavarhúzó hegyével a rögzítést, és balra kihúzni. Nézd meg, hogy a csatlakozó rendben a helyén van-e, igazítsd meg, hátha.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48688 Dátum: 2013.09.25 szerda, 14:16:13 »

Te milyen terleten foglalkozol az autókkal? Elektronyos?

Hogy hozzád igazítsam a választ, magánterületen.  hehe






(A-Z, teljes körűen. Cool )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #48689 Dátum: 2013.09.25 szerda, 19:46:12 »

Sziasztok!
Nincs valakinek eladó rendszámtartó világításfoglalatja.Teljesen szét van rohadva és egyik se világít már? worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48690 Dátum: 2013.09.25 szerda, 19:49:00 »

Sziasztok!
Nincs valakinek eladó rendszámtartó világításfoglalatja.Teljesen szét van rohadva és egyik se világít már? worship

Keres-kínálban több sikered lesz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #48691 Dátum: 2013.09.25 szerda, 19:52:37 »

Keres-kínálban több sikered lesz.
Kösz,tudom de minden hol próbálkozom mert nagyon fontos lenne!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #48692 Dátum: 2013.09.25 szerda, 19:55:18 »

Kösz,tudom de minden hol próbálkozom mert nagyon fontos lenne!

Egy helyen egyszerre. Lesz válasz akkor is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48693 Dátum: 2013.09.25 szerda, 19:57:32 »

Kösz,tudom de minden hol próbálkozom mert nagyon fontos lenne!

Ha nincs senkinek és olyan nagyon fontos.....

https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20220000-vilagitas-lampa/20220061-rendszamtabla-vilagitas/2289-rendszamtbabla-vilagitas-ford-mondeo-2000-2007
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #48694 Dátum: 2013.09.25 szerda, 20:05:55 »

Kösz,tudom de minden hol próbálkozom mert nagyon fontos lenne!

Ha nem műszakira megy, nem olyan fontos az  eplus2
Ha meg igen, és nem kapsz, vagy a cromaxos drágállod, forrassz bele egy ledes izzót (vagy akár a hagyományosat)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #48695 Dátum: 2013.09.25 szerda, 20:18:58 »

Kösz,tudom de minden hol próbálkozom mert nagyon fontos lenne!
Ugyan így jártam  mint te és vettem 2db-ot a Cromax-ban és azóta tuti.Ennek 3 éve
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #48696 Dátum: 2013.09.25 szerda, 21:26:25 »

Ha nem műszakira megy, nem olyan fontos az  eplus2
Ha meg igen, és nem kapsz, vagy a cromaxos drágállod, forrassz bele egy ledes izzót (vagy akár a hagyományosat)
Hát ha egyik se világít, akkor viszont van olyan fontos mintha műszakira menne.  vigyor3
police éknek magas labda.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48697 Dátum: 2013.09.25 szerda, 22:24:33 »

Hát ha egyik se világít, akkor viszont van olyan fontos mintha műszakira menne.  vigyor3
police éknek magas labda.


.....amikor elindultál, ellenőrizted és működtek. Ennyi. Erre nem büntethet! 
(izzókészlet meg ugye nem kötelező, meg nem érthetsz a cseréhez)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #48698 Dátum: 2013.09.25 szerda, 22:27:43 »

Ugyan így jártam  mint te és vettem 2db-ot a Cromax-ban és azóta tuti.Ennek 3 éve
én 5 éve vettem 2-t fordéknál, gyárit, majd jól elkevertem, és csak 1 hete találtam meg  falbav azóta lett volna 3 fordom is amibe be kellett volna szerelnem, de kibírták, szóval egyenlőre maradnak talizmánnak  eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #48699 Dátum: 2013.09.25 szerda, 22:27:52 »


.....amikor elindultál, ellenőrizted és működtek. Ennyi. Erre nem büntethet! 
(izzókészlet meg ugye nem kötelező, meg nem érthetsz a cseréhez)

És olyan hoszú úton volt, hogy közben szétrohadt. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 967 968 969 970 971 972 973 [974] 975 976 977 978 979 980 981 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.