Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 09:39:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 973 974 975 976 977 978 979 [980] 981 982 983 984 985 986 987 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21920708 alkalommal)
0 Felhasználó és 162 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #48950 Dátum: 2013.10.04 péntek, 17:29:43 »

köszönöm a tanácsot hogy ellenőrízem,ha a szűrő utáni nyomóágat leveszem s ráindítok elméletileg csumán kéne jönni a go nak ha viszont levegő akkor probléma megoldva-gondolomén

És izzítógyertyát mikor cseréltél? Ha kopottabb a motor, a reggeli reszeléseket a gyertyák hibás működése is okozhatja.
Naplózva
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #48951 Dátum: 2013.10.04 péntek, 18:55:12 »

Sziasztok,

Nagy karbantartásba kezdtem az autómon:
  • termosztátok cserélve
    szervószíj csere
    önindító kitakarítva
    szívotrok takarítása, tömítések cseréje
Azt gondoltam ha már így hozzáférhetőek az izzítógyergyák, akkor leteszteltem a "szikráztatós" módszerrel. Egyik sem szikrázott.  rinya Megbízható ez a módszer? Van valami más módja, hogy megállapítsam melyik rossz? Egyiket elkezdtem kitekerni, meglazult, de egy fordulat után megszorult újra (visszatekertem). Erőltethetem vagy könnyen elbúcsúzhatok a menettől?   Huh?

Válaszozokat előre is köszönöm   worship
Barny
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.04 péntek, 18:57:03 írta Barny007 » Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #48952 Dátum: 2013.10.05 szombat, 08:29:27 »

Sziasztok,

Nagy karbantartásba kezdtem az autómon:
  • termosztátok cserélve
    szervószíj csere
    önindító kitakarítva
    szívotrok takarítása, tömítések cseréje
Azt gondoltam ha már így hozzáférhetőek az izzítógyergyák, akkor leteszteltem a "szikráztatós" módszerrel. Egyik sem szikrázott.  rinya Megbízható ez a módszer? Van valami más módja, hogy megállapítsam melyik rossz? Egyiket elkezdtem kitekerni, meglazult, de egy fordulat után megszorult újra (visszatekertem). Erőltethetem vagy könnyen elbúcsúzhatok a menettől?   Huh?

Válaszozokat előre is köszönöm   worship
Barny

Üdv! Vedd le a kábelt a gyertyákról, ami sorban rá van kötve, egy multiméterrel (egyik fele a blokkon, másik fele a kábel csatlakozásra) ha nincs ellenállás szakadt. Csere.  eljen
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
wolfiatti
Vendég
« Új hozzászólás #48953 Dátum: 2013.10.05 szombat, 08:52:04 »

BP-n Vik (fórumtag) megcsinálja neked max negyed óra alatt (ebben a kézfogás-ismerkedés is benne van Cheesy)

Köszönöm az infókat!  vigyor3
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #48954 Dátum: 2013.10.05 szombat, 15:08:18 »

Sziasztok!

Szeretnék venni egy kézi hibakód olvasót amivel törölni is lehet a hibákat,
tud valaki ajánlani valamit?
Ilyen laptopos interfész nem jöhet szóba, mert laptopom nincs, a lényeg hogy ki tudjam törölni vele a ledugózott EGR miatti hibát a műszaki vizsga előtt.


Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #48955 Dátum: 2013.10.05 szombat, 15:16:07 »

Sziasztok!

Szeretnék venni egy kézi hibakód olvasót amivel törölni is lehet a hibákat,
tud valaki ajánlani valamit?
Ilyen laptopos interfész nem jöhet szóba, mert laptopom nincs, a lényeg hogy ki tudjam törölni vele a ledugózott EGR miatti hibát a műszaki vizsga előtt.



elm327 1.5v   bluetooth  + torque progi androidra
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #48956 Dátum: 2013.10.05 szombat, 15:39:33 »

elm327 1.5v   bluetooth  + torque progi androidra

 eljen

legjobb
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #48957 Dátum: 2013.10.05 szombat, 15:42:41 »

elm327 1.5v   bluetooth  + torque progi androidra

Szia!

Sajnos androidos telefonom sincs falbav
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #48958 Dátum: 2013.10.05 szombat, 16:36:04 »

Nyisd le a háttámlát és csapd vissza erősen. Meg fog javulni.
kipróbáltam az ötleted de nem jött be,esetleg más praktikus megoldás?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #48959 Dátum: 2013.10.05 szombat, 20:18:37 »

Üdv. Egy kérdés ez jó lenne a kocsimhoz ?http://www.ebay.nl/itm/Mini-V1-5-ELM327-OBD2-Bluetooth-Interface-Auto-Car-Scanner-Diagnostic-ForAndroid-/121188177774?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item1c3760d76e&_uhb=1
Köszi a segítséget! 
Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #48960 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 10:19:20 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem.
Egyáltalán nem fog a kézifékem, milyen hibái lehetnek?
Mit nézzék meg rajta elsősorban?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #48961 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 12:26:47 »

Ha be tudod húzni a kart és úgy nem fog, akkor az önbeálló nem teszi a dolgát.
Kísérletezz! Pár kattintásnyit behúzott karral a lábfék keményebb? Akkor önbeálló hiba.

Ha a kar nehezen húzható, akkor a fékkötél lehet összerohadva.

Ha az összerohadt fékkötéllel már be tudtad húzni és beragadva elkopott a fékbetét, akkor könnyü behúzni, viszont behúzva nem keményebb a lábfék.

Érdemes alápillantani, ha rozsdásnak látod, akkor érdemes szétkapni, vagy szétkapatni valakivel. Szerencsés esetben zsírzás, tisztogatása után mükszik, rossz esetben kötélcsere, betétcsere, önbeálló alkatrész csere.

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem.
Egyáltalán nem fog a kézifékem, milyen hibái lehetnek?
Mit nézzék meg rajta elsősorban?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #48962 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 16:13:13 »

Ha be tudod húzni a kart és úgy nem fog, akkor az önbeálló nem teszi a dolgát.
Kísérletezz! Pár kattintásnyit behúzott karral a lábfék keményebb? Akkor önbeálló hiba.

Ha a kar nehezen húzható, akkor a fékkötél lehet összerohadva.

Ha az összerohadt fékkötéllel már be tudtad húzni és beragadva elkopott a fékbetét, akkor könnyü behúzni, viszont behúzva nem keményebb a lábfék.

Érdemes alápillantani, ha rozsdásnak látod, akkor érdemes szétkapni, vagy szétkapatni valakivel. Szerencsés esetben zsírzás, tisztogatása után mükszik, rossz esetben kötélcsere, betétcsere, önbeálló alkatrész csere.


Mennyire egyszerű szétszedni a kézifék részt az utastérben?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #48963 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 17:21:27 »

Mennyire egyszerű szétszedni a kézifék részt az utastérben?
Nem hiszem,hogy ott van a gond ha be tudod huzni,és csak nem fog.Nekem is ez volt a gondom 1hónapja és nekem a hátsó féknyereg gond volt,a bal oldalit nem húzta a fékkötél.Valakinek szólj és nézze a bal-jobb féknyerget miközben te húzkodod a kéziféket és lehet látni,hogy húzza-e mind a két oldalon.
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #48964 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 17:37:19 »

Egy kicsit jobban megnéztem és szétszedtem az utastérben a kézifék résznél és úgy néz ki,
 hogy amikor felhúzom a kéziféket a bovden meg sem mozdul .
Amikor elkezdem felhúzni a kart nagyon könnyen megy olyan féli, mintha nem is húzná, aztán kezd meg feszülni .
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #48965 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 17:46:36 »

Egy kicsit jobban megnéztem és szétszedtem az utastérben a kézifék résznél és úgy néz ki,
 hogy amikor felhúzom a kéziféket a bovden meg sem mozdul .
Amikor elkezdem felhúzni a kart nagyon könnyen megy olyan féli, mintha nem is húzná, aztán kezd meg feszülni .

Kézifékkar csere lesz a megoldás.  szomoru1
Automata állítású a kézifékkar és már nem feszíti rendesen a kötelet....nagy a holtjátéka. 
Cseréld ki olyanra(faceliftesre) amit lehet állítani manuálisan.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #48966 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 17:51:06 »

Egy kicsit jobban megnéztem és szétszedtem az utastérben a kézifék résznél és úgy néz ki,
 hogy amikor felhúzom a kéziféket a bovden meg sem mozdul .
Amikor elkezdem felhúzni a kart nagyon könnyen megy olyan féli, mintha nem is húzná, aztán kezd meg feszülni .

Szia!

Nekem is 2001-es a mondim. Az én tapasztalatom: 2005-ben vettem és télen berohadt a kézifékkötél - gyárira cseréltem, ami tavaly télre megint berohadt, ismét gyári került bele. A bal hátsó féknyeregben a kézifék rögzítés is beállt, takarítás tömítésszett még egy évig használhatóvá tete, de idén hátsó féknyereg cserém is volt.
Szerintem nézz rá a hátsó nyergekre. Akaszd ki a kézifékkötelet, nézd meg, hogy a bowdenház a bowdent engedi-e mozogni (be van-e rohadva) és ellenőrizd a féknyergen a kézifék karjának mozgathatóságát is, ha nagyon nehezen mozdul el és a rugó nem tudja visszahúzni alapállásba, akkor ott is gond van.
Szerintem ezt nézd meg előbb, ez nem kerül semmibe és ha ez rendbenvan, akkor menj csak a kézifékkar hibája felé  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.06 vasárnap, 17:52:55 írta V.Tamás » Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #48967 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 17:58:43 »

kipróbáltam az ötleted de nem jött be,esetleg más praktikus megoldás?

Pedig az a megoldás hidd el. Én két évig nem tudtam használni a középső övet, már szét akartam kapni az üléstámlát, de Vik mester a szemem láttára úgy hátravágta a támlát, hogy majd kiesett és láss csodát működik. Meg is tudod nézni, hogy a helyére ment-e a támla. Az a gomb amivel oldod nálam tartalmaz egy pirosra színezett részt, amikor lenyomod a gombot láthatóvá válik. Ha a támla rendesen a helyére ment akkor a gomb olyan magasságig jön fel, hogy eltűnik a piros sáv, ha látsz még piros sávot, akkor biztosan nincs a helyén.
Csapd hátra azt a támlát, ahogy csak birod - működni fog  Wink
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #48968 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 18:01:13 »

Kézifékkar csere lesz a megoldás.  szomoru1
Automata állítású a kézifékkar és már nem feszíti rendesen a kötelet....nagy a holtjátéka. 
Cseréld ki olyanra(faceliftesre) amit lehet állítani manuálisan.

Az nagyon nem jó dolog akkor!

A kéziféknek van a kis kallantyú része, ami a féknyergen van és van rajta egy rúgó ami visszahúzza a bovdent.
Van egy csavar aminek ütközik visszahúzáskor a kis kar.
Gondolom alaphelyzetben mikor nincs behúzva a kézifék akkor ennek a csavarnak ütközik a kar.
Nekem ez úgy néz ki, mintha mindig félig be lenne húzva , szóval nem megy vissza ütközésig.
Úgy kell annak lenni?

Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #48969 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 18:11:02 »

Szia!

Nekem is 2001-es a mondim. Az én tapasztalatom: 2005-ben vettem és télen berohadt a kézifékkötél - gyárira cseréltem, ami tavaly télre megint berohadt, ismét gyári került bele. A bal hátsó féknyeregben a kézifék rögzítés is beállt, takarítás tömítésszett még egy évig használhatóvá tete, de idén hátsó féknyereg cserém is volt.
Szerintem nézz rá a hátsó nyergekre. Akaszd ki a kézifékkötelet, nézd meg, hogy a bowdenház a bowdent engedi-e mozogni (be van-e rohadva) és ellenőrizd a féknyergen a kézifék karjának mozgathatóságát is, ha nagyon nehezen mozdul el és a rugó nem tudja visszahúzni alapállásba, akkor ott is gond van.
Szerintem ezt nézd meg előbb, ez nem kerül semmibe és ha ez rendbenvan, akkor menj csak a kézifékkar hibája felé  integet2

Szia!

Olyan két éve újítottam fel a féknyergeket akkor nagyon jó működött.
Úgy is szét kel majd szednem a kerékcsapágy miatt és akkor kiakasztom a bovdent és kiderül mi a hiba.
Most olyan a kézifékkar, hogy majdnem félig felhúzva semmi erő nem kell hozza, de utána nem is lehet tovább húzni a kart egy millimétert sem.

Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #48970 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 18:14:23 »

Szia!

Olyan két éve újítottam fel a féknyergeket akkor nagyon jó működött.
Úgy is szét kel majd szednem a kerékcsapágy miatt és akkor kiakasztom a bovdent és kiderül mi a hiba.
Most olyan a kézifékkar, hogy majdnem félig felhúzva semmi erő nem kell hozza, de utána nem is lehet tovább húzni a kart egy millimétert sem.

Szerintem a kézifékkötél beállása is lehet egy ilyen jelenség. Totál be tud állni, úgy hogy meg sem mozdul, ha egy középállásban rohadt be, akkor mind lehet úgy, ahogy írtad - nézz rá és kiderül.
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #48971 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 18:26:24 »

Szerintem a kézifékkötél beállása is lehet egy ilyen jelenség. Totál be tud állni, úgy hogy meg sem mozdul, ha egy középállásban rohadt be, akkor mind lehet úgy, ahogy írtad - nézz rá és kiderül.

Akkor lehetséges, hogy közép állásban berohadt és ez miatt megy először könnyen a kézifékkar és aztán,
meg nem is bírom fejtebb húzni.  És lehetséges, hogy ez miatt fekete mindig az alufelni, mert kopik a fékbetétem?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #48972 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 18:33:42 »

Az nagyon nem jó dolog akkor!

A kéziféknek van a kis kallantyú része, ami a féknyergen van és van rajta egy rúgó ami visszahúzza a bovdent.
Van egy csavar aminek ütközik visszahúzáskor a kis kar.
Gondolom alaphelyzetben mikor nincs behúzva a kézifék akkor ennek a csavarnak ütközik a kar.
Nekem ez úgy néz ki, mintha mindig félig be lenne húzva , szóval nem megy vissza ütközésig.
Úgy kell annak lenni?


A kallantyút megnézem majd az enyémen, hogy áll, de elvileg ütközésig kéne mennie.
Próbáld meg kézzel mozgatni a kallanytút. A kereket(féktárcsát) tudod így forgatni?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #48973 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 18:44:11 »

A kallantyút megnézem majd az enyémen, hogy áll, de elvileg ütközésig kéne mennie.
Próbáld meg kézzel mozgatni a kallanytút. A kereket(féktárcsát) tudod így forgatni?

A kereket azt könnyen tudom forgatni az nem gond, nincs beszorulva.

Köszönöm, hogy megnézed!!!!  worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #48974 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 18:45:03 »

Akkor lehetséges, hogy közép állásban berohadt és ez miatt megy először könnyen a kézifékkar és aztán,
meg nem is bírom fejtebb húzni.  És lehetséges, hogy ez miatt fekete mindig az alufelni, mert kopik a fékbetétem?


A kötél berohadhat simán. Az enyém is elég rendesen összegyógyult.
A felni biztos azért fekete, mert kopik a fékbetét....ez normális jelenség. Akkor van baj, ha akkor is fog a fék mikor nem akarod.
Ilyenek ezek a fékek...most én is szívok vele rendesen.  szomoru1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #48975 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 18:49:09 »

A kereket azt könnyen tudom forgatni az nem gond, nincs beszorulva.

Köszönöm, hogy megnézed!!!!  worship

Megnéztem....nekem koppanásig visszamegy mind2 oldalon.

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #48976 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 18:54:21 »

Megnéztem....nekem koppanásig visszamegy mind2 oldalon.



De gyors voltál! Köszönöm!  worship
Nekem felénél van és onnan sehova nem megy  falbav
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #48977 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 18:57:21 »

Üdv urak, gyors kérdés: az alapjáratot szabályozó (EGR-ből a motorba menő) vákuumcsövekben mi szaladgál? Egy lyukat lehet ideiglenesen orvosolni szigszalaggal, amíg megérkezik a cserealkatrész? Vagy kigyullad/beszívja/stb?

A másik kérdés is ide kapcsolódik, ez a sérült alkatrész, egy 90 fokos könyök. Felirat annyi van rajta, hogy MPC és egy 25-ös szám. Hogy a túróba fogom én kideríteni a kódját?
https://www.dropbox.com/s/gg1snnfv2xix7v0/cso.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.06 vasárnap, 19:08:32 írta Khelben » Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #48978 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:01:41 »

A kötél berohadhat simán. Az enyém is elég rendesen összegyógyult.
A felni biztos azért fekete, mert kopik a fékbetét....ez normális jelenség. Akkor van baj, ha akkor is fog a fék mikor nem akarod.
Ilyenek ezek a fékek...most én is szívok vele rendesen.  szomoru1


Te cserélted ki a bovdent rajta, vagy szerelőhöz vitted?
Mennyire egyszerű?
A féknyereg résznél ott tudom, hogy egyszerű, de elől mi a helyzet, mennyire lehet hozzáférni és mit kel leszedni?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48979 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:05:19 »

Üdv urak, gyors kérdés: az alapjáratot szabályozó (EGR-ből a motorba menő) vákuumcsövekben mi szaladgál? Egy lyukat lehet ideiglenesen orvosolni szigszalaggal, amíg megérkezik a cserealkatrész? Vagy kigyullad/beszívja/stb?


Az alapjáratot nem vákuumcső szabályozza. Elektromos -léptetőmotoros- szelep.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #48980 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:07:59 »

Az alapjáratot nem vákuumcső szabályozza. Elektromos -léptetőmotoros- szelep.

Értem, azért hoztam szóba az alapjáratot, mert amíg lyukas volt a cső, addig felpörgetés után szinte leállt a motor, 500 köré esett vissza az alapjárat és ingadozott. Most meghekkeltem szigszalaggal és megjavult az alapjáratom.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #48981 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:10:57 »

Te cserélted ki a bovdent rajta, vagy szerelőhöz vitted?
Mennyire egyszerű?
A féknyereg résznél ott tudom, hogy egyszerű, de elől mi a helyzet, mennyire lehet hozzáférni és mit kel leszedni?


Én meg a szerelő... vigyor3
Elől: Kipufogó leenged, hővédő levesz és mindent látni fogsz. A kézifékkarhoz pedig bentről kell lebontani a középső box-ot.
Nem bonyolult, de akna vagy csápos emelő nem árt hozzá.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48982 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:11:23 »

Értem, azért hoztam szóba az alapjáratot, mert amíg lyukas volt a cső, addig felpörgetés után szinte leállt a motor, 500 köré esett vissza az alapjárat és ingadozott. Most meghekkeltem szigszalaggal és megjavult az alapjáratom.

Mivel a meghatározás nem volt helyes.....így nehéz kitalálni mit szigetelő szalagoztál be. Nem látjuk, ennyi.
Amúgy a szelepre levegő megy és abból adagol többet vagy kevesebbe a fojtószelep mögé.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #48983 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:24:46 »

Mivel a meghatározás nem volt helyes.....így nehéz kitalálni mit szigetelő szalagoztál be. Nem látjuk, ennyi.
Amúgy a szelepre levegő megy és abból adagol többet vagy kevesebbe a fojtószelep mögé.

Ez tuti, hogy az EGR-ből jön, és valahova a motor alsó részére csatlakozik be. Közben van benne egy T elágazás is.
Készítettem pár jobb képet, csak még töltődnek.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #48984 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:53:25 »

Na itt a kép, ahol minden látszik.
https://www.dropbox.com/s/b3jl71eua4df7rf/cso03.jpg
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48985 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 19:59:21 »

Na itt a kép, ahol minden látszik.
https://www.dropbox.com/s/b3jl71eua4df7rf/cso03.jpg

Ez egy betegsége a V6-nak.
Amúgy ez tuti nem megy az EGR-be!
Ez a kartergáz visszavezető cső. A motor hátulja felől pedig a hátsó hengersor szelepfedelének kivezető csövére megy rá.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #48986 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 20:23:13 »

Ez egy betegsége a V6-nak.
Amúgy ez tuti nem megy az EGR-be!
Ez a kartergáz visszavezető cső. A motor hátulja felől pedig a hátsó hengersor szelepfedelének kivezető csövére megy rá.

Hát ennyire már nem értek hozzá, a kérdés csak annyi, hogy biztonságos-e a szigszalagos tuning pár napra.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48987 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 20:25:25 »

Hát ennyire már nem értek hozzá, a kérdés csak annyi, hogy biztonságos-e a szigszalagos tuning pár napra.

Igen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #48988 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 21:45:40 »

Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne.(2.0 tdci)Meg lehet csinálni fix lendkerekesre?Ha igen mennyibe kerül egy ilyen átalakító és hol tudnám beszerezni?
Remélem jól fogalmaztam.
Köszönöm.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #48989 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 22:07:54 »

Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne.(2.0 tdci)Meg lehet csinálni fix lendkerekesre?Ha igen mennyibe kerül egy ilyen átalakító és hol tudnám beszerezni?
Remélem jól fogalmaztam.
Köszönöm.

Ebay, techniclutch. Küldj neki alvázszámot és mondja, hogy milyen kell neked.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #48990 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 22:11:16 »

Nem tudok e-bayezni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #48991 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 09:55:08 »

Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne.(2.0 tdci)Meg lehet csinálni fix lendkerekesre?Ha igen mennyibe kerül egy ilyen átalakító és hol tudnám beszerezni?
Remélem jól fogalmaztam.
Köszönöm.

Meg lehet csinálni, csak nem érdemes, mert azokat az erőket, amiket eddig a lendkerék nyelt el, most a váltó fogja, ami nem fogja bírni a kiképzést. A kettőstömegű egy korábban belimkelt cikk szerint jobbra-balra 60°-ot fordul, a módosított kuplungtárcsa jó, ha 10-et. A többit a váltó fogja megkapni. Mindenki azt csiná, amit akar. Azért egy dízelnél lényegesen nagyobb erők dolgoznak nyomatékilag, mint egy benzinesnél.

Néhány ár:

6 sebességeshez

5 sebességeshez


kettőstömegű szett 6 sebességeshez

kettőstömegű szett 5 sebességeshez

« Utoljára szerkesztve: 2013.10.07 hétfő, 14:17:13 írta Lacika71 » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #48992 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 09:57:25 »

Nem tudok e-bayezni.

Nem egy nagy dolog. Megnyitod pl a belinkelt oldalt, ráklikkelsz a "buy it now" gombra, kiválasztod a fizetési lehetőséget és kész. Ja előtte regisztrálnod kell magad. Most már van magyar nyelvű oldala is az ebay-nak. (ebay.hu)
Naplózva
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #48993 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 15:33:41 »

segítséget kérek,nem akar működni a hátsó középső biztonsági övem,mintha be lenne ragadva,mitévő legyek ?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #48994 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 15:47:53 »

Helló!

Melyik biztosíték felel a belső világításért a biztosíték táblán ?
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #48995 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 16:03:27 »

segítséget kérek,nem akar működni a hátsó középső biztonsági övem,mintha be lenne ragadva,mitévő legyek ?

Azért nem jön ki az öv mert valószínű, hogy nincs jól visszazárva a támla.
Előre kell dönteni az ülést és izomból visszacsapni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #48996 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 16:04:27 »

Helló!

Melyik biztosíték felel a belső világításért a biztosíték táblán ?

99 számu   7A-es az utastériben van
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #48997 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 16:08:49 »

Azért nem jön ki az öv mert valószínű, hogy nincs jól visszazárva a támla.
Előre kell dönteni az ülést és izomból visszacsapni.
már próbáltam de semmi változás
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #48998 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 16:11:20 »

már próbáltam de semmi változás

Akkor erősebben!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #48999 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 16:21:35 »

99 számu   7A-es az utastériben van

Köszi. Jobb alsó sarok 10 A megtaláltam  nyes
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Oldalak: 1 ... 973 974 975 976 977 978 979 [980] 981 982 983 984 985 986 987 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.