Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 00:47:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 974 975 976 977 978 979 980 [981] 982 983 984 985 986 987 988 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21482371 alkalommal)
0 Felhasználó és 409 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #49000 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 16:41:57 »

Meg lehet csinálni, csak nem érdemes, mert azokat az erőket, amiket eddig a lendkerék nyelt el, most a váltó fogja, ami nem fogja bírni a kiképzést. A kettőstömegű egy korábban belimkelt cikk szerint jobbra-balra 60°-ot fordul, a módosított kuplungtárcsa jó, ha 10-et. A többit a váltó fogja megkapni. Mindenki azt csiná, amit akar. Azért egy dízelnél lényegesen nagyobb erők dolgoznak nyomatékilag, mint egy benzinesnél.


Szerencsétlen ekkora ökörségeket hall, nyilván elmegy az életkedve is.... eplus2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #49001 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 17:08:07 »

Szerencsétlen ekkora ökörségeket hall, nyilván elmegy az életkedve is.... eplus2


Mert? Nem én találtam ki, itt és itt olvastam. De mindenki maga döntse el, hogy mit csinál. Ha ő fix lendkereket akar berakatni, akkor tegye. Én nem fogok. Lehet, hogy picit olcsóbb (bár láttam drágábbat is) , de ha tényleg igaz az, amit leírtak, akkor inkább nem akarnék idő előtt váltót cserélni az autóban.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #49002 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 17:22:03 »

Mert? Nem én találtam ki, itt és itt olvastam. De mindenki maga döntse el, hogy mit csinál. Ha ő fix lendkereket akar berakatni, akkor tegye. Én nem fogok. Lehet, hogy picit olcsóbb (bár láttam drágábbat is) , de ha tényleg igaz az, amit leírtak, akkor inkább nem akarnék idő előtt váltót cserélni az autóban.

Na erről beszélek...Mindent elhiszünk amit irnak a neten, meg mondanak a tévében... szomoru1
Gyakorlati tapasztalat meg NULLA!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #49003 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 17:31:00 »

Mert? Nem én találtam ki, itt és itt olvastam. De mindenki maga döntse el, hogy mit csinál. Ha ő fix lendkereket akar berakatni, akkor tegye. Én nem fogok. Lehet, hogy picit olcsóbb (bár láttam drágábbat is) , de ha tényleg igaz az, amit leírtak, akkor inkább nem akarnék idő előtt váltót cserélni az autóban.

Azt is írják, hogy a kettőstömegűvel mennyivel finomabban lehet elindulni és ez mennyire jó szegény autósnak. Valószínűleg az én fix lendkerekem nem olvasta ezeket a cikkeket, mert kb pont ugyanolyan finoman lehet elindulni vele  vigyor3
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #49004 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 17:49:10 »

Mert? Nem én találtam ki, itt és itt olvastam. De mindenki maga döntse el, hogy mit csinál. Ha ő fix lendkereket akar berakatni, akkor tegye. Én nem fogok. Lehet, hogy picit olcsóbb (bár láttam drágábbat is) , de ha tényleg igaz az, amit leírtak, akkor inkább nem akarnék idő előtt váltót cserélni az autóban.


Mostanában olcsóbb a bontott váltó mint a DMF a dieselekbe. eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #49005 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 18:35:59 »

Sziasztok!

Ma megnéztem, hogy mi az oka a kézifékemnek, hogy nem megy vissza a kis kallantyú a féknyergen.
Egy nagy csavarhúzó segítségével visszahúztam az alap helyzetbe ahol annak lennie kell (ütközésig)
Aztán behúztam a kéziféket és megint ott maradt, a gond, nem a bovdennel lesz, hanem a féknyereggel.
Ha kiakasztom a bovdent a kar ahova mozdítom az ott megáll és nem megy vissza a helyére , eléggé szorul.
Kb két éve újítottam fel a féknyergeket, ilyen hamar tönkremehetett?
Mi baja lehet, hogy ilyen hamar tönkremegy?
Olcsóbb a felújítás, mint egy új!!!!
Van valami megoldás rá, hogy nem menjen ilyen hamar tönkre?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #49006 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 18:46:29 »

Szewasztok.!

A külső visszapillantó tükrökről a ,búráját' vagy nemtom miaz le lehet vhogy operálni törésmentesen?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #49007 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 19:04:38 »

Szewasztok.!

A külső visszapillantó tükrökről a ,búráját' vagy nemtom miaz le lehet vhogy operálni törésmentesen?

Ha kiveszed a tükörlapot, fogsz találni egy csomó kipattintható fület. Sajna az egyikhez, az ablak felőli alsó talán, igen vacakul lehet hozzáférni, de amúgy simán lepattintható a színre fújt hátlap.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #49008 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 19:09:17 »

Sziasztok!

Ma megnéztem, hogy mi az oka a kézifékemnek, hogy nem megy vissza a kis kallantyú a féknyergen.
Egy nagy csavarhúzó segítségével visszahúztam az alap helyzetbe ahol annak lennie kell (ütközésig)
Aztán behúztam a kéziféket és megint ott maradt, a gond, nem a bovdennel lesz, hanem a féknyereggel.
Ha kiakasztom a bovdent a kar ahova mozdítom az ott megáll és nem megy vissza a helyére , eléggé szorul.
Kb két éve újítottam fel a féknyergeket, ilyen hamar tönkremehetett?
Mi baja lehet, hogy ilyen hamar tönkremegy?
Olcsóbb a felújítás, mint egy új!!!!
Van valami megoldás rá, hogy nem menjen ilyen hamar tönkre?

a facelift előtti hátsó féknyergeknek ez a baja 2004/10 hó után gyártottat vegyél az nem fog berohadni! keres kínálban biztos találsz vkit akinek van!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
eupeti
Vendég
« Új hozzászólás #49009 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 19:18:08 »

Sziasztok!Tud valaki nekem abba segíteni hogy fed komputer kapcsolót raktam az autóba de nem műkszik!Azt még programoztatnom kell?Még egy kérdés!Ha tempomathoz kell még valamit beépíteni a kapcsolós légzsákin kívül?
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #49010 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 19:34:32 »

a facelift előtti hátsó féknyergeknek ez a baja 2004/10 hó után gyártottat vegyél az nem fog berohadni! keres kínálban biztos találsz vkit akinek van!

Köszi szépen!

Akkor ha veszek ilyen típust, használt is jó lehet?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49011 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 19:37:21 »

Köszi szépen!

Akkor ha veszek ilyen típust, használt is jó lehet?

Az újakat tuti nem vennéd meg.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #49012 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 19:47:50 »

Az újakat tuti nem vennéd meg.  vigyor3

Miért is???
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #49013 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 19:49:05 »

Miért is???
mert k**** drága így meg 10-16e 1 pár a bontósoktól!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #49014 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 19:49:31 »

Miért is???
mert kb 60e ft az új ára ......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #49015 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 19:51:47 »

Miért is???

Ezért

Bár alf megelőzött.
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #49016 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 20:20:22 »

mert kb 60e ft az új ára ......

A 25 ezer Ft az nem jó?
Az unixnál van ilyen eredeti alkatrész, mert én nem nagyon találom, mert ott lenne kedvezményem, kb a fele lenne akkor.
Után gyártott nem jó?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #49017 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 20:29:46 »

Ha kiveszed a tükörlapot, fogsz találni egy csomó kipattintható fület. Sajna az egyikhez, az ablak felőli alsó talán, igen vacakul lehet hozzáférni, de amúgy simán lepattintható a színre fújt hátlap.

AndyA

Tényleg hátlap a neve. Esetleg vmi leírás a tükör rész kiszedésére vagy vmi ötlet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #49018 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 20:35:44 »

Tényleg hátlap a neve. Esetleg vmi leírás a tükör rész kiszedésére vagy vmi ötlet?
a tükörlapot bekell fordítani teljesen.majd alá kell nyúlni a lap alá és húzni kifelé.egy koronás körmös bepattanó műanyag alkatrész fogja.érdemes nyáron csinálni,vagy ha most akarod,akkor melengesd a tükörlap mögött hajszárítóval kicsi,mert elpattan a lap,vagy a műanyag alkesz.
Ha kipattant akkor a hátlap füleit egy vékony hosszú csavihuzivak kitudod pattintgatni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #49019 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 20:40:23 »

Sziasztok!Tud valaki nekem abba segíteni hogy fed komputer kapcsolót raktam az autóba de nem műkszik!Azt még programoztatnom kell?Még egy kérdés!Ha tempomathoz kell még valamit beépíteni a kapcsolós légzsákin kívül?
Elsüllyedt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #49020 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 20:41:48 »

A 25 ezer Ft az nem jó?
Az unixnál van ilyen eredeti alkatrész, mert én nem nagyon találom, mert ott lenne kedvezményem, kb a fele lenne akkor.
Után gyártott nem jó?

Nézted azt a 25.000-t? Vmi SBS márkájú utángyártott cucc, ami első fékhez van és 29.000.
Ami felújított hátsó, az mind 50-60 környékéről indul,felfelé / db...
szemben a bontott párral, amit megkapsz 18-25000, kicseréled és sosem lesz vele gondod többé.
A lényeg, mint ahogy leírták, 2004.10 utáni nyergeket vegyél.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #49021 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 20:50:18 »

Sziasztok!

Ma megnéztem, hogy mi az oka a kézifékemnek, hogy nem megy vissza a kis kallantyú a féknyergen.
Egy nagy csavarhúzó segítségével visszahúztam az alap helyzetbe ahol annak lennie kell (ütközésig)
Aztán behúztam a kéziféket és megint ott maradt, a gond, nem a bovdennel lesz, hanem a féknyereggel.
Ha kiakasztom a bovdent a kar ahova mozdítom az ott megáll és nem megy vissza a helyére , eléggé szorul.
Kb két éve újítottam fel a féknyergeket, ilyen hamar tönkremehetett?
Mi baja lehet, hogy ilyen hamar tönkremegy?
Olcsóbb a felújítás, mint egy új!!!!
Van valami megoldás rá, hogy nem menjen ilyen hamar tönkre?

Én mondtam,hogy ez lesz a gond! wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49022 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 20:55:50 »

Sziasztok!Tud valaki nekem abba segíteni hogy fed komputer kapcsolót raktam az autóba de nem műkszik!Azt még programoztatnom kell?Még egy kérdés!Ha tempomathoz kell még valamit beépíteni a kapcsolós légzsákin kívül?

Fedcomp:
Ha pittyeg a gomb nyomogatásakor, akkor már csak egy fedcomp-os műszercsoport kell. Ha nem is pittyeg, akkor vezetékezés a kapcsolótól a GEM-ig és egy fedcomp-os műszercsoport.
Sajnos nem úgy működik ez, hogy bele a kapcsoló és máris van minden.

Tempomat:
A kapcsolós légzsák -de a nem kapcsolósból is lehet csinálni kapcsolósat, ha van kapcsoló- egy alap dolog. Kell lennie az átvezetőgyűrűben is vezetékezés és kell lennie a pedálokhoz is. Összesen 3 pedálkapcsoló kell, 2 a fékpedálnál és egy a kuplungnál. A tempomatot a végén aktiválni is kell a motorvezérlőben.

Mivel nem tudjuk, hogy benzin vagy dízel autód van........ a dízelnél ennyi a teendő. A benzinesnél bonyolultabb, mert kell egy tempomat motor a motortérben, annak vezetékezése és bowdenek is.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #49023 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 21:03:15 »

Sziasztok!A kulcsnak az Immoja az csatlakozik valami áramhoz(elem) vagy csak magába van az a chip?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49024 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 21:06:39 »

Sziasztok!A kulcsnak az Immoja az csatlakozik valami áramhoz(elem) vagy csak magába van az a chip?

Nincs áramforrása az immo chipnek, nem kell neki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #49025 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 21:07:53 »

Nincs áramforrása az immo chipnek, nem kell neki.
Köszönöm a gyors választ,megnyugodtam!
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #49026 Dátum: 2013.10.07 hétfő, 22:02:36 »

a facelift előtti hátsó féknyergeknek ez a baja 2004/10 hó után gyártottat vegyél az nem fog berohadni! keres kínálban biztos találsz vkit akinek van!
Várjatok csak, az nem úgy van, hogy kell hozzá fékbetét is meg féknyereg tartó konzol is, hogy fel lehessen rakni az új nyerget? fejvakaras
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49027 Dátum: 2013.10.08 kedd, 07:27:19 »

Értelemszerűen másik fékbetét kell, más nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #49028 Dátum: 2013.10.08 kedd, 07:42:29 »

Várjatok csak, az nem úgy van, hogy kell hozzá fékbetét is meg féknyereg tartó konzol is, hogy fel lehessen rakni az új nyerget? fejvakaras

De, kell másik betét + konzol. De azt általában a nyergekkel együtt adják.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49029 Dátum: 2013.10.08 kedd, 07:58:24 »

De, kell másik betét + konzol. De azt általában a nyergekkel együtt adják.

Így van. A munkahenger (nyereg) a konzollal (féktuskó) együtt jár. Normál esetben beszélni sem kell róla, mert értelemszerűen egybe tartozik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #49030 Dátum: 2013.10.08 kedd, 08:44:51 »

Így van. A munkahenger (nyereg) a konzollal (féktuskó) együtt jár. Normál esetben beszélni sem kell róla, mert értelemszerűen egybe tartozik.
Pár hónapja írta valaki, hogy nem kapott hozzá konzolt, és ezért nem is tudta feltenni a féknyerget. vásárlás előtt azért érdemes ezt is letisztázni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #49031 Dátum: 2013.10.08 kedd, 09:04:06 »

Pár hónapja írta valaki, hogy nem kapott hozzá konzolt, és ezért nem is tudta feltenni a féknyerget. vásárlás előtt azért érdemes ezt is letisztázni.
normális bontástól kell venni és kész
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49032 Dátum: 2013.10.08 kedd, 09:25:54 »

Pár hónapja írta valaki, hogy nem kapott hozzá konzolt, és ezért nem is tudta feltenni a féknyerget. vásárlás előtt azért érdemes ezt is letisztázni.

Emlékszem, hát ott ő is és az eladó is ......hááát......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfiatti
Vendég
« Új hozzászólás #49033 Dátum: 2013.10.08 kedd, 10:56:37 »

Sziasztok!

Segítsetek Nekem!
Tempomat felprogramozása miatt felkerestem egy embert aki megoldaná (csinált már ilyet). Gyári szoftvere hardvere van. Rácsatlakozott a kocsira, de a kütyünek a védelme mindig leoldott. Kommunikáció leakadt. Rámért az OBD csatira feszmérővel és csak 2.5V-ot talált a 6V helyett. Kérdésem. Mekkora fesz. kell (rá tudna-e nekem mérni valaki), hogy legyen rajta ill. mi okozhatja a feltételezett zárlatot? Úúú ez így biztos sok, de kicsit kiakadtam, hogy miért nem mehet minden egyszerűen. Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49034 Dátum: 2013.10.08 kedd, 11:02:27 »

Sziasztok!

Segítsetek Nekem!
Tempomat felprogramozása miatt felkerestem egy embert aki megoldaná (csinált már ilyet). Gyári szoftvere hardvere van. Rácsatlakozott a kocsira, de a kütyünek a védelme mindig leoldott. Kommunikáció leakadt. Rámért az OBD csatira feszmérővel és csak 2.5V-ot talált a 6V helyett. Kérdésem. Mekkora fesz. kell (rá tudna-e nekem mérni valaki), hogy legyen rajta ill. mi okozhatja a feltételezett zárlatot? Úúú ez így biztos sok, de kicsit kiakadtam, hogy miért nem mehet minden egyszerűen. Köszönöm a segítséget!

Huh?

Milyen 6 volt?
Milyen 2.5 volt?
Hol mérve?
Milyen lábakon?

Kell lennie +12 voltnak a 16-os lábon.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfiatti
Vendég
« Új hozzászólás #49035 Dátum: 2013.10.08 kedd, 11:53:42 »

Huh?

Milyen 6 volt?
Milyen 2.5 volt?
Hol mérve?
Milyen lábakon?

Kell lennie +12 voltnak a 16-os lábon.


Az OBD csatiban mérte, mértem a 2.5V-ot a 3,6,7,11,14-es pinen. Ami szerinte nem lehet 2.5V. Annak 6V-nak kéne lennie. A 16-os pinen megvan a 12V. A 10 pinen 5V mutatkozik.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49036 Dátum: 2013.10.08 kedd, 12:13:27 »

Az OBD csatiban mérte, mértem a 2.5V-ot a 3,6,7,11,14-es pinen. Ami szerinte nem lehet 2.5V. Annak 6V-nak kéne lennie. A 16-os pinen megvan a 12V. A 10 pinen 5V mutatkozik.


Szerintem ne méricskélj össze-vissza, ha nem tudod melyik lábakon mit mérsz és mennyinek kell lennie.
Ha belemérsz a bus vezetékbe (de csak ha tudod mit csinálsz), akkor alaphelyzetben 2.5 Volt mérhető........de érdekes a figura....6 V.....ez tetszik!
 wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfiatti
Vendég
« Új hozzászólás #49037 Dátum: 2013.10.08 kedd, 12:19:12 »

Szerintem ne méricskélj össze-vissza, ha nem tudod melyik lábakon mit mérsz és mennyinek kell lennie.
Ha belemérsz a bus vezetékbe (de csak ha tudod mit csinálsz), akkor alaphelyzetben 2.5 Volt mérhető........de érdekes a figura....6 V.....ez tetszik!
 wave



Hát ez az. Érdekes.. Akkor szerinted nincs is semmi zárlatom? Vigyem egy másik emberkéhez is és csatlakozzon rá ő is?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49038 Dátum: 2013.10.08 kedd, 12:22:46 »

Hát ez az. Érdekes.. Akkor szerinted nincs is semmi zárlatom? Vigyem egy másik emberkéhez is és csatlakozzon rá ő is?

Ezt a "6 voltos" embert én hanyagolnám......

Remélem nem tettél semmi tönkre a csatlakozóban össze-vissza méregetéssel.

Zárlat?  Ehh....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfiatti
Vendég
« Új hozzászólás #49039 Dátum: 2013.10.08 kedd, 12:29:12 »

Ezt a "6 voltos" embert én hanyagolnám......

Remélem nem tettél semmi tönkre a csatlakozóban össze-vissza méregetéssel.

Zárlat?  Ehh....

Köszi az infót!! Nagy segítség volt. Megnézetem egy másik diagnosztikával is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49040 Dátum: 2013.10.08 kedd, 12:31:30 »

Köszi az infót!! Nagy segítség volt. Megnézetem egy másik diagnosztikával is.

"Gyári szoftvere hardvere van" 
Ebben biztos vagy?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #49041 Dátum: 2013.10.08 kedd, 12:52:15 »

"Gyári szoftvere hardvere van" 
Ebben biztos vagy?

Mé'? Az ELM is gyári, csak nem Ford által használt...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49042 Dátum: 2013.10.08 kedd, 12:55:32 »

Mé'? Az ELM is gyári, csak nem Ford által használt...  vigyor3

Azt te gyárnak nevezed, ahol ezt a kis kínai összepattintja?
Lehet, hogy a konyhaasztalon a rizses tál mellett kendácsolja össze.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #49043 Dátum: 2013.10.08 kedd, 12:56:39 »

Azt te gyárnak nevezed, ahol ezt a kis kínai összepattintja?
Lehet, hogy a konyhaasztalon a rizses tál mellett kendácsolja össze.  hehe
lehet,de azt jól cinalja.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49044 Dátum: 2013.10.08 kedd, 12:59:13 »

lehet,de azt jól cinalja.... nyes

 eljen Így van.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #49045 Dátum: 2013.10.08 kedd, 14:20:27 »

Sziasztok,

fészlift előtti ülésfűtést hogyan kell bevezetékelni? Van valakinek bekötési rajza vagy egyéb anyaga erről? Vagy csak simán 2szál dróttal előreviszem a kapcsolókhoz és kész? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #49046 Dátum: 2013.10.08 kedd, 14:34:14 »

eljen Így van.  Wink

ilyent használtál már?

olcsó, kulcsot meg egyéb dolgokat programozni lehet már ezzel?

http://www.aliexpress.com/item/Mini-USB-Automatic-ECU-Scan-for-Ford-VCM-OBD-IDS-Vehicles-Diagnostic-Programmer/791718430.html
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49047 Dátum: 2013.10.08 kedd, 14:35:46 »

Sziasztok,

fészlift előtti ülésfűtést hogyan kell bevezetékelni? Van valakinek bekötési rajza vagy egyéb anyaga erről? Vagy csak simán 2szál dróttal előreviszem a kapcsolókhoz és kész? vigyor3

Igen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #49048 Dátum: 2013.10.08 kedd, 14:36:50 »

Igen.

És akkor mi vezérli a ki-be kapcsolásos hőfokszabályozást?? Nem kell bekötni semmibe?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49049 Dátum: 2013.10.08 kedd, 14:39:07 »

ilyent használtál már?

olcsó, kulcsot meg egyéb dolgokat programozni lehet már ezzel?

http://www.aliexpress.com/item/Mini-USB-Automatic-ECU-Scan-for-Ford-VCM-OBD-IDS-Vehicles-Diagnostic-Programmer/791718430.html

Nem használtam még ilyet.
Én komolyabb diaggal dolgozom.....
Attól függetlenül még működhet, de azért bennem mindig kételyeket ébreszt az ilyen termék.......hogy nem vág-e haza valamit, mert a "some key programming) nem túl meggyőző leírás.
Biztos nem kezdenék ilyennel programozni, ha egyáltalán lehet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 974 975 976 977 978 979 980 [981] 982 983 984 985 986 987 988 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.47 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.