Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 12:24:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21468471 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4400 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 16:08:00 »

Zoldkutya,
 
Meg johogy a szerviz azt mondja, hogy csere. Szerviz mindig mindent cserelni akar draga piizert. Ha csak ugy lehuznam a klimarol a vezeteket es betolnam a verdat egy markaszervizbe, mondvan nem megy a klimatika gyanitom, hogy 10-bol 9 azt mondana, hogy panel csere. Nyilvan tobbet kaszalnak egy 50-60k-s tetelen, mint mondjuk egy wd40 fujason Cool Mar ha persze ezt nem kotik az orrodra Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4401 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 16:09:00 »

Lécc Válaszoljatok mert fontos lenne!!!!!!!!!
köszi
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4402 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 16:09:00 »

norbert,
 
nekem most negyed evre 16k a kotelezom. Sulyadot meg nemtom, mivel aztat az elozo tulaj fizette, ahogy ez szokas...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4403 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 16:12:00 »

Nincs bontott?
Annyira még nem jártam utána - titkon bíztam benne, hátha abbahagyja. Ami végülis egy ideig bejött, mert csak néha csinálta.
De most vasárnap este k...hideg volt, szóval azt hiszem, ez volt az a bizonyos utolsó csepp a pohárban
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4404 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 16:14:00 »

Lécc Válaszoljatok mert fontos lenne!!!!!!!!!
köszi
Tulaj vagy üzembentartó? Bp, vidék? Életkor? Stb ... stb ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4405 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 16:26:00 »

Lécc Válaszoljatok mert fontos lenne!!!!!!!!!
köszi
Ittmeg tudod nézni a kötelezőt és 11400 fél évi súly 2,5 V6-ra
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4406 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 18:49:00 »

Annyira még nem jártam utána - titkon bíztam benne, hátha abbahagyja. Ami végülis egy ideig bejött, mert csak néha csinálta.
De most vasárnap este k...hideg volt, szóval azt hiszem, ez volt az a bizonyos utolsó csepp a pohárban
És biztos, hogy nem a csappal van a baj? Azért én megnézném azt is, mielőtt belevágnék a cserébe...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4407 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 20:13:00 »

Arra van tippetek, hogy az én aut klímám meg csak meleg levegőt hajlandó fújni. Még automata üzemmódban is. Nálam 300 fok van, ha nem minimumra van a ventillátor ereje állítva. A hőfok meg mindegy. A LO állásban is 300 fok van. Lassan leengedett ablakkal fogok járni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4408 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 21:02:00 »

Arra van tippetek, hogy az én aut klímám meg csak meleg levegőt hajlandó fújni. Még automata üzemmódban is. Nálam 300 fok van, ha nem minimumra van a ventillátor ereje állítva. A hőfok meg mindegy. A LO állásban is 300 fok van. Lassan leengedett ablakkal fogok járni.
Lehet, hogy ua, mint a fiestánkban? Először csak meleg jött. Ezt még kibírtuk, mert a ventillátorral többé kevésbé szabályozni lehetett a hőfokot. Bár hosszú utaknál... Aztán jött a zima. Csak hideg jött. Persze tudtam, hogy a melegvíz-csappal van a baj. Kicseréltem, azóta jó. Vagyis eleinte mindig nyitva állt, majd teljesen zárt, ami hideg radiátort, majd megfázást (nekem) okozott. Most már nincs ilyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4409 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 21:12:00 »

Lehet, hogy ua, mint a fiestánkban? Először csak meleg jött. Ezt még kibírtuk, mert a ventillátorral többé kevésbé szabályozni lehetett a hőfokot. Bár hosszú utaknál... Aztán jött a zima. Csak hideg jött. Persze tudtam, hogy a melegvíz-csappal van a baj. Kicseréltem, azóta jó. Vagyis eleinte mindig nyitva állt, majd teljesen zárt, ami hideg radiátort, majd megfázást (nekem) okozott. Most már nincs ilyen.
Angel, segíts, hogy értsem is! A melegvíz csap az a termosztát? Vagy valami másik kütyü? Én a 60 db hőmérséklet jeladó egyikére gondoltam, ami az autóban beléje van applikálva.
Bár ha csak simán nyomom a ventillátort, akkor szerintem nem kell érzékelnie semmit, legfeljebb a melegvíz átfolyást szabályozhatja a radiátoron át a hőfokállítás szerint. Vagy ez totál hülyeség?
Muszáj lesz elvinnem szerelőhöz, mert most még télen kibírom, de nyáron végig kajakra fűteni..  Hát azt nem vállalom.
A szerelő meg elkezd majd próbálkozni, és mindeféle sületlenséget megpróbál megetetni velem. Úgyhogy jó lenne, ha az itteni szakértelem segítene!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4410 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 21:25:00 »

Angel, segíts, hogy értsem is! A melegvíz csap az a termosztát? Vagy valami másik kütyü? Én a 60 db hőmérséklet jeladó egyikére gondoltam, ami az autóban beléje van applikálva.
Bár ha csak simán nyomom a ventillátort, akkor szerintem nem kell érzékelnie semmit, legfeljebb a melegvíz átfolyást szabályozhatja a radiátoron át a hőfokállítás szerint. Vagy ez totál hülyeség?
Muszáj lesz elvinnem szerelőhöz, mert most még télen kibírom, de nyáron végig kajakra fűteni..  Hát azt nem vállalom.
A szerelő meg elkezd majd próbálkozni, és mindeféle sületlenséget megpróbál megetetni velem. Úgyhogy jó lenne, ha az itteni szakértelem segítene!
A csap (valószínűleg vam rendes neve is) szabályozza, mennyi víz jusson a radiátorba. Szerintem ez maradt nyitva. A tűzfalon van, csak egész lenn. Ki lehet sakkozni, hogy a vezérlése rossz (elektronika), vagy maga a csap. Ha ugyanúgy van, mint a fiestánál, lehúzott csatinál nem fűt, azaz 12v-ra max tűzerő.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4411 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 22:10:00 »

A csap (valószínűleg vam rendes neve is) szabályozza, mennyi víz jusson a radiátorba. Szerintem ez maradt nyitva. A tűzfalon van, csak egész lenn. Ki lehet sakkozni, hogy a vezérlése rossz (elektronika), vagy maga a csap. Ha ugyanúgy van, mint a fiestánál, lehúzott csatinál nem fűt, azaz 12v-ra max tűzerő.
A tűzfal hol van? Még sose hallottam erről.
Hacsaknem az autó fűtése mellett az internetre csatlakozás védelmét is szolgálja...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4412 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 22:48:00 »

A csap (valószínűleg vam rendes neve is) szabályozza, mennyi víz jusson a radiátorba. Szerintem ez maradt nyitva. A tűzfalon van, csak egész lenn. Ki lehet sakkozni, hogy a vezérlése rossz (elektronika), vagy maga a csap. Ha ugyanúgy van, mint a fiestánál, lehúzott csatinál nem fűt, azaz 12v-ra max tűzerő.
A Mondeo-ban NINCS fűtés csap - sőt már a '83-as Escortomban sem volt -, csak a bejövő levegő útját lehet szabályozni: mennyi menjen belőlle keresztül a fűtő radiátoron.
 
Sajna ZK gondja valószínűleg tényeleg a klíma vezérlő panel lehet. Ez a panel elvileg nem javítható.  
DE!  
Ha van egy ügyes műszerész, akkor lehet, hogy tud vele valamit kezdeni: nem kifejezetten bonyolult az elektronika.
 
tomi3118-nál meg a léptető motor - ami levegőterelő lapot mozgatja - körül lehet gond.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4413 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 23:17:00 »

A Mondeo-ban NINCS fűtés csap - sőt már a '83-as Escortomban sem volt -, csak a bejövő levegő útját lehet szabályozni: mennyi menjen belőlle keresztül a fűtő radiátoron.
 
Sajna ZK gondja valószínűleg tényeleg a klíma vezérlő panel lehet. Ez a panel elvileg nem javítható.  
DE!  
Ha van egy ügyes műszerész, akkor lehet, hogy tud vele valamit kezdeni: nem kifejezetten bonyolult az elektronika.
 
tomi3118-nál meg a léptető motor - ami levegőterelő lapot mozgatja - körül lehet gond.
Ez biztos? Mert a 99-es fiestában van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4414 Dátum: 2006.01.10 kedd, 00:23:00 »

Kipörgésgátló ügybe, a Volvo -ba, pl. csak 40km/h felett aktív, de a visszajelzője 40 alatt is villog, ha kipörgést érzékel. Lehet a Mondeo -nál is van egy sebesség határ, ahonnan aktív a rendszer valóban.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4415 Dátum: 2006.01.10 kedd, 09:15:00 »

Kipörgésgátló ügybe, a Volvo -ba, pl. csak 40km/h felett aktív, de a visszajelzője 40 alatt is villog, ha kipörgést érzékel. Lehet a Mondeo -nál is van egy sebesség határ, ahonnan aktív a rendszer valóban.
Ez elég vicces...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4416 Dátum: 2006.01.10 kedd, 09:26:00 »

ZK!
 
Itt nálunk a skacok épp ilyen ultrahangos tisztítóval "javítanak". Rossz távkapcsolót, mobilt. Alkoholba merítve "megrezegtetik" a hibás dolgokat és miután kiszárad csoda történik vele! (Pl távirányítónak rossz volt néhány gombja -> megjavult; mobil telcsi központot nem talál, bontja kapcsolatot -> megjavult)
 
Szal... ügyes műszerész lehet, télleg megjavítaná! Najó, csak úgy mondtam... Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4417 Dátum: 2006.01.10 kedd, 09:37:00 »

Kipörgésgátló ügybe, a Volvo -ba, pl. csak 40km/h felett aktív, de a visszajelzője 40 alatt is villog, ha kipörgést érzékel. Lehet a Mondeo -nál is van egy sebesség határ, ahonnan aktív a rendszer valóban.
Szia!
Ha jól értelmezem a Mondeo-leírást, a kipörgésgátló ( TCS ) 50km/h felett aktív.
Off tempomat über 40Km/h.
Üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4418 Dátum: 2006.01.10 kedd, 10:17:00 »

Szia!
Ha jól értelmezem a Mondeo-leírást, a kipörgésgátló ( TCS ) 50km/h felett aktív.
Off tempomat über 40Km/h.
Üdv.
A TCS nem a kipörgésgátló, hanem Torque Control System, azaz a nyomatékszabályzó rendszer. A kipörgésgátló 0-tól műxik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4419 Dátum: 2006.01.10 kedd, 10:21:00 »

Ilyen TCS bigyo benyas mondikban is van ? Es hol lehet errol olvasni ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4420 Dátum: 2006.01.10 kedd, 10:24:00 »

Tomi3118 - én azért cserélnék veled (mondjuk márc 31-ig) :-)
 
Nos, azt a következtetést vontam le a hozzászólásokból (mindenkinek köszönöm szépen), hogy itt az ideje, hogy az aput a kocsi közvetlen közelébe eresszem :-)
(Vagy irány Dújváros? :-) ...)
 
Hátha panelcsere-mentesen meg tudjuk oldani, bár neki ultrahangos izéje asszem nincs
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4421 Dátum: 2006.01.10 kedd, 10:31:00 »

Ilyen TCS bigyo benyas mondikban is van ? Es hol lehet errol olvasni ?
Én a katalógusban olvastam. A TCS az ESP-vel jár, ami 2.5-nél már széria, de ha van ESP-d, akkor van tcs is. Most megnéztem, mégis tcs-nek hívják a kipörgésgátlót.
 
Az előbb arra gondoltam, hogy első fázisban csak elveszi a gázt, ha nem elég, még be is fékezi a kerekeket. Csak most már nem vagyok benne biztos, hogy a mondeo is így csinálja, ugyanis én még soha nem hallottam kattogni. A kipörgésgátló biztosan működik 0-tól, kipróbáltam. Az lehet, hogy az ESP nem működik kis sebességnél, de 20-30 nál még működik, ezt is próbáltam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4422 Dátum: 2006.01.10 kedd, 12:30:00 »

Én a katalógusban olvastam. A TCS az ESP-vel jár, ami 2.5-nél már széria, de ha van ESP-d, akkor van tcs is. Most megnéztem, mégis tcs-nek hívják a kipörgésgátlót.
 
Az előbb arra gondoltam, hogy első fázisban csak elveszi a gázt, ha nem elég, még be is fékezi a kerekeket. Csak most már nem vagyok benne biztos, hogy a mondeo is így csinálja, ugyanis én még soha nem hallottam kattogni. A kipörgésgátló biztosan működik 0-tól, kipróbáltam. Az lehet, hogy az ESP nem működik kis sebességnél, de 20-30 nál még működik, ezt is próbáltam.
Szia ANGEL!
Köszi a pontos infót!
Most már helyükre kerültek a dolgok...!
Péntek?  
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4423 Dátum: 2006.01.10 kedd, 12:41:00 »

Ilyen TCS bigyo benyas mondikban is van ? Es hol lehet errol olvasni ?
Szia Zacci!
Van ilyen bigyó, úgy hívják, "IVD" csomag, az újonnan rendelt verdákhoz. Ebben értendő a kipörgésgátló+ESP. A teljesség kedvéért: ABS+EBD+IVD+TCS+EBA. Persze, mind a vészfék-asszisztens, és az ABS széria. 155K, én már eldöntöttem lesz ilyen, majd megalkuszunk a jövő héten a kereskedő-spannal. ( Először is Mondeo-tali a Lurdy-ban, Pénteken,  ezért toltam a jövő hétre a márkakereskedőt )
Egyebként a Mondeo-katalógus mellékletében van, /rendelhető extrák/biztonság, védelem/ opciók alatt!
Üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4424 Dátum: 2006.01.10 kedd, 13:38:00 »

Szia Zacci!
Van ilyen bigyó, úgy hívják, "IVD" csomag, az újonnan rendelt verdákhoz. Ebben értendő a kipörgésgátló+ESP. A teljesség kedvéért: ABS+EBD+IVD+TCS+EBA. Persze, mind a vészfék-asszisztens, és az ABS széria. 155K, én már eldöntöttem lesz ilyen, majd megalkuszunk a jövő héten a kereskedő-spannal. ( Először is Mondeo-tali a Lurdy-ban, Pénteken,  ezért toltam a jövő hétre a márkakereskedőt )
Egyebként a Mondeo-katalógus mellékletében van, /rendelhető extrák/biztonság, védelem/ opciók alatt!
Üdv.
Listaár 312k.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4425 Dátum: 2006.01.10 kedd, 13:40:00 »

Sziasztok
 
Kombi kivitelhez hátsó fékbetéteket, milyen gyártmányt javasoltok?  
Ebben is az eredeti Ford a jó vagy vannak más tipusok is amik jók lehetnek.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4426 Dátum: 2006.01.10 kedd, 14:02:00 »

Én a gyárit javasolnám. De nézd meg a tárcsát is, mert ha kopott (vállas) akkor megeszi a betétedet.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4427 Dátum: 2006.01.10 kedd, 14:10:00 »

Sziasztok
 
Kombi kivitelhez hátsó fékbetéteket, milyen gyártmányt javasoltok?  
Ebben is az eredeti Ford a jó vagy vannak más tipusok is amik jók lehetnek.
Fék esetén nekem meg sem fordulna a fejemben csak a gyári.  
Itt nézz körül. Klubos kedvezmény van rá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4428 Dátum: 2006.01.10 kedd, 14:29:00 »

Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4429 Dátum: 2006.01.10 kedd, 15:40:00 »

Halihóóó!
 
1. A fűtésnél én is észrevettem, hogy 27 fokra állítva fuj olyannormális hőmérségletet. Én azt hittem hogy ennyit csal a szerkezet, eddig nem törödtem vele de akor lehet nálam is van valami kezdődő probléma? Jahh én már nyáron is ezt észleltem, hogy nem is volt túl hideg amit fújt.
 
 
2. Nem akarok szőke nőnek tűnni, de most 1 év után vettem észre, hogy a lámpa kapcsolót balra is lehet kapcsolni. Ilyenkor mi történik???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4430 Dátum: 2006.01.10 kedd, 15:45:00 »

Találkozott már valaki ilyennel?
 
A jobb oldali ajtón, a gumikéder alatt úgy tűnik nekem valamitől puposodik fel a festék, nagyon érdekes mert az egész autón sehol máshol ilyet nem látok.
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4431 Dátum: 2006.01.10 kedd, 16:11:00 »

Halihóóó!
 
1. A fűtésnél én is észrevettem, hogy 27 fokra állítva fuj olyannormális hőmérségletet. Én azt hittem hogy ennyit csal a szerkezet, eddig nem törödtem vele de akor lehet nálam is van valami kezdődő probléma? Jahh én már nyáron is ezt észleltem, hogy nem is volt túl hideg amit fújt.
 
 
2. Nem akarok szőke nőnek tűnni, de most 1 év után vettem észre, hogy a lámpa kapcsolót balra is lehet kapcsolni. Ilyenkor mi történik???
Laya!
Ha balra fordítod a kapcsolót, majd kiveszed a kulcsot akkor a megfelelő oldali helyzetjelzőket kapcsolja fel.
Azt hiszem egy fordítás: bal oldali, 2 fordítás: jobb oldali helyzetjelző... (vagy fordítva:))
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4432 Dátum: 2006.01.10 kedd, 16:16:00 »

Halihóóó!
 
1. A fűtésnél én is észrevettem, hogy 27 fokra állítva fuj olyannormális hőmérségletet. Én azt hittem hogy ennyit csal a szerkezet, eddig nem törödtem vele de akor lehet nálam is van valami kezdődő probléma? Jahh én már nyáron is ezt észleltem, hogy nem is volt túl hideg amit fújt.
 
 
2. Nem akarok szőke nőnek tűnni, de most 1 év után vettem észre, hogy a lámpa kapcsolót balra is lehet kapcsolni. Ilyenkor mi történik???
Laya,
 
benyomva, balra parkolófény.
Kihuzva ködlámpák. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4433 Dátum: 2006.01.10 kedd, 16:18:00 »

Laya!
Ha balra fordítod a kapcsolót, majd kiveszed a kulcsot akkor a megfelelő oldali helyzetjelzőket kapcsolja fel.
Azt hiszem egy fordítás: bal oldali, 2 fordítás: jobb oldali helyzetjelző... (vagy fordítva:))
MK3 -nál nincs ilyen, egyszerre világít a kettő.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4434 Dátum: 2006.01.10 kedd, 16:20:00 »

MK3 -nál nincs ilyen, egyszerre világít a kettő.
Igeeeen??? Na ez az eredménye, ha olyanba ütöm az orrom, amihez semmi közöm
De azért részsikerem volt
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4435 Dátum: 2006.01.10 kedd, 16:22:00 »

Igeeeen??? Na ez az eredménye, ha olyanba ütöm az orrom, amihez semmi közöm
De azért részsikerem volt
Így van, a szándék a fontos! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4436 Dátum: 2006.01.10 kedd, 16:44:00 »

Képzeljétek most derült ki hogy a decemberben 74 ezer km-mel vett mondimban már tavaly januárban volt 99 ezer km. Németországi behozatal. Van valakinek hasónló tapasztalata
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4437 Dátum: 2006.01.10 kedd, 17:10:00 »

TDDi vs. TDCi
 
A két motornál a blokk ugyan az, csakúgy mint a főtengely, a hajtókar és a  
dugattyú. A fő eltérés a befecskendező  
rendszerben van (és ehhez kapcsolódóan az elektronikában):
 
TDDi: elektronikus adagoló, de már kb. 1000 bar-os nyomással, (egy előbefecskendezéssel ütemenként) szemben a hagyományos adagolókkal (VW TDI, PEUGEOT TD, stb.), ahol csak kb. 300 bar. Emiatt az 1000 bar-os nyomás miatt  
van durva hangja a motornak, de pont ezért nagyon erős. A porlasztók  
mechanikus nyitásúak (ugyan úgy mint a TD-nél), ami akkor nyit, ha a gázolaj  
nyomása elér egy bizonyos szintet. Ez a porlasztó egyszerű (és olcsó),  
viszont lassú.
 
TDCi: egy - elvét tekintve -  egyszerű rendszer, viszont iszonyatosan pontos  
gyártást igényel (ezért drága). Az elv hasonló, mint a befecskendezős  
benzinmotoroknál (csak nagyságrendekkel nagyobb az üa. nyomása): van egy  
nagynyomású szivattyú és van négy elektromágneses nyitású befecskendező  
fúvóka, amit a motorvezérlő elektronika nyit a mindenkor üzemállapotnak  
megfelelően (elvileg egy ütemben 5 befecskendezés lehetséges, de csak hármat  
használnak: elő-, fő- és utó befecskendezés, emiatt csendes és nyomatékos a motor). Esetünkben a rendszer nyomása 600-1600 bar lehet, amit szintén az elektronika szabályoz. A rendőrségnek és a mentőknek is TDCi motoros Mondeo ill. Transit-juk van, ami azért jelent valamit.
 
A két motor menettulajdonság, fogyasztása és zaj szintje között elég jelentős különbség van:
- 400 m-en kb. 3 autót ad a TDCi kombi az ötajtós TDDi-nek
- ugyan azon az útvonalon néztük a fogyasztást R911 kollegával hazafele  
Szombathelyről, váltva egymás mögött:
    - TDCi 6,4 l/100 km (ebben benne van, hogy én 4-5 alakalommal 200  
km/h-ig nyomtam),
    - TDDi 7,0 l/100 km
- zajszint: meg kell hallgatni (igaz, az utastérben nincs jelentős  
különbség)
 
Az ügyfélszolgálat azért mondhatta, hogy nincs TDDi, mert a Mondeo-kba már tényleg nem szerelik be ezt a motort (csak a Transit-okba).
 
Én gondolkodás nélkül a TDCi-t venném meg, csak oda kell figyelni, hogy nehogy a 115 Le-s verziót adják el Neked 130 Le-snek.
Üdv!
Ez mit is jelent ez a 115LE és 130LE változat TDCi-n belül?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4438 Dátum: 2006.01.10 kedd, 17:46:00 »

A 130le-nek változó geometriás a turbója. Durván ennyi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4439 Dátum: 2006.01.10 kedd, 17:47:00 »

Képzeljétek most derült ki hogy a decemberben 74 ezer km-mel vett mondimban már tavaly januárban volt 99 ezer km. Németországi behozatal. Van valakinek hasónló tapasztalata
Az enyém eddig még nem bukott le :-)
Szintén németországi, 123e km (mostmár 126e :-) ...)
 
Hogyan derült ki?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4440 Dátum: 2006.01.10 kedd, 17:49:00 »

 redőnygurtni
De az hogy? Motorszámból, vagy miből tudom?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4441 Dátum: 2006.01.10 kedd, 18:22:00 »

Találkozott már valaki ilyennel?
 
A jobb oldali ajtón, a gumikéder alatt úgy tűnik nekem valamitől puposodik fel a festék, nagyon érdekes mert az egész autón sehol máshol ilyet nem látok.
 

Laya!! Hasonló púp nálam is, de nem hiszem, hogy a fényezés lenne. Remélem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4442 Dátum: 2006.01.10 kedd, 18:22:00 »

redőnygurtni
De az hogy? Motorszámból, vagy miből tudom?
Világos kérdésre világos választ kapnál! Ird ide le a motorszámod előtti betüket és kérdezd meg pontosan, hogy mit akarsz tudni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4443 Dátum: 2006.01.10 kedd, 18:37:00 »

© Paja
Beszélj velem úgy, mint egy csecsemővel! Smiley Most akarok venni Mondeot, nincs még motorszámom... Smiley De közben olvasgattam a neten, úgyhogy nem kell a válasz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4444 Dátum: 2006.01.10 kedd, 18:51:00 »

Képzeljétek most derült ki hogy a decemberben 74 ezer km-mel vett mondimban már tavaly januárban volt 99 ezer km. Németországi behozatal. Van valakinek hasónló tapasztalata
Helló! Én is német országi autót vettem egy gödöllői kereskedőtől. Te honnan jöttél rá, hogy mennyi volt benne januárban?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4445 Dátum: 2006.01.10 kedd, 19:07:00 »

ms02
 
Akkor mi a külömbség a balra 1 katt és a jobbra 1 katt között? Mert ha kihuzom akulcsot akkor is van helyzetjelző Smiley
 
Majd holnap kipróbálom Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4446 Dátum: 2006.01.10 kedd, 19:10:00 »

Az engem is érdekelne ,hogy honnan lehet tudni a km -t.
 
Nekem is németországi elvileg 84 ekm  -el.De ez nekem az idő múltával eggyre gyanusabb...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4447 Dátum: 2006.01.10 kedd, 19:12:00 »

Helló! Én is német országi autót vettem egy gödöllői kereskedőtől. Te honnan jöttél rá, hogy mennyi volt benne januárban?
Nem mindig szokták leszedni az olajcseréket dokumentáló kis matricákat a motortérből, vagy a vezetőoldali ajtótól.
Nekem a hátsó ülés előtt hagyták az eredeti német autópiaci cetlit (ár, km, felszereltség...).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4448 Dátum: 2006.01.10 kedd, 19:15:00 »

Sratch
 
A ködlámpát azt azé tudtam Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4449 Dátum: 2006.01.10 kedd, 19:18:00 »

Hali!
 
Elméletileg a komputer tárolja a futott km-t,de a legjobb ha elkéred a kintiszervizkönyvet vagy kint a következő szervizt,egy matricával felszokták ragasztani a B-oszlopra!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.331 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.