Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:54:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 989 990 991 992 993 994 995 [996] 997 998 999 1000 1001 1002 1003 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21879751 alkalommal)
0 Felhasználó és 257 vendég van a témában
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #49750 Dátum: 2013.11.02 szombat, 09:30:46 »

Sziasztok!

Jelentkezett egy olyan dolog, hogy reggel, hideg indítást követően picit egyenetlenül jár a motor (alapjárat). Nem vészesen, de észrevehetően "kalimpál" kissé. Meleg motornál ezt már nem tapasztalom. Mit kellene megnézni? Esetleg ez lehet a kettős-tömegű lendkerék  kezdődő problémára utaló jel? csattogást egyéb más erre utaló jelet még nem tapasztaltam.
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #49751 Dátum: 2013.11.02 szombat, 09:41:25 »

A 2001-es 4 ajtósomon, amikor Vik beállította az IPS-szel GEM-ben, mindig zárt, akárhányszor egymás után. Az FL2-es autóimon nem sikerült neki ugyanezt beállítania, pedig próbálta egy darabig...

AndyA

Nekem van, hogy bezárt állapotnál kisszállnak az anyós oldalról, majd mikor elindulok, visszazárja azt az ajtót is, de van mikor nem teszi. Ez mitől függ?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #49752 Dátum: 2013.11.02 szombat, 09:44:32 »

Annak azért nincs túl sok esze, aki járó motorú autóból kiszáll.
Egyrészt gondol egyet, majd bezár, másrészt valaki beugrik az autódba, és elrobog.
Szóval nem a zárral, hanem veled van baj.
azért ez erős túlzás.annak se sok értelme van,hog. beindit megy 5 metert leallit majd újra indít főleg télen szereti a hideg indítgatast.
Egyébként járó motornal nem zár be mert nyitva hagyod azajtot.
És nyitva mered hagyni mert nem mindenki a nyolc kerben lakik.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49753 Dátum: 2013.11.02 szombat, 09:53:22 »

Annak azért nincs túl sok esze, aki járó motorú autóból kiszáll.
Egyrészt gondol egyet, majd bezár, másrészt valaki beugrik az autódba, és elrobog.
Szóval nem a zárral, hanem veled van baj.
aki meg ilyet mond az paranoiás meg üldözési mániás.   miért ne lehetne kiszállni?! ekkora hülyeséget..
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49754 Dátum: 2013.11.02 szombat, 09:56:37 »

aham, akkor vezérlést mi végzi? gondolom nem csak bedobjuk "oszt jóvan"?
Van nálam egy SuperB -be való és ahogy nézem beépithető lenne................de a komplett felépitését kéne tudni!

Mondjuk,nincs sok időm babrálni manapság.....
hagyd a fenébe, semmi értelme. nem fog lemosni semmit.  inkább csinálj belülre kilincscsvilágítást.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #49755 Dátum: 2013.11.02 szombat, 10:02:32 »

Heló
Vki nem tudja h a szemüveg tartót h kéne visszatenni a helyere.a rugójanak h kell lennie mar a faxom ki van vele, mert akármilyen helyzetben rakom sose nyit úgy ahogy szokott
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49756 Dátum: 2013.11.02 szombat, 10:02:46 »

hagyd a fenébe, semmi értelme. nem fog lemosni semmit.  inkább csinálj belülre kilincscsvilágítást.

Mert annak sok értelme van.....  vigyor3
Olyan sötét soha nincs, hogy nem látni a kilincset. Meg amikor kiveszem a kulcsot úgyis felkapcsol a belső.
 Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #49757 Dátum: 2013.11.02 szombat, 10:06:36 »

Mert annak sok értelme van.....  vigyor3
Olyan sötét soha nincs, hogy nem látni a kilincset. Meg amikor kiveszem a kulcsot úgyis felkapcsol a belső.
 Wink
Jó neked! nekem már akkor bekapcsol,amikor leveszem a gyújtást,de ezt már írtam is falbav
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #49758 Dátum: 2013.11.02 szombat, 10:10:35 »

Mert annak sok értelme van.....  vigyor3
Olyan sötét soha nincs, hogy nem látni a kilincset. Meg amikor kiveszem a kulcsot úgyis felkapcsol a belső.
 Wink
Klassz az. MKII-ben volt, a 3asból meg kispórolták.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49759 Dátum: 2013.11.02 szombat, 10:15:43 »

Jó neked! nekem már akkor bekapcsol,amikor leveszem a gyújtást,de ezt már írtam is falbav

Nekem is akkor kapcsol fel, de én ha leveszem a gyújtást azzal a mozdulattal ki is veszem a kulcsot.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49760 Dátum: 2013.11.02 szombat, 10:17:09 »

Klassz az. MKII-ben volt, a 3asból meg kispórolták.
MKI-ben is van, de szerintem felesleges.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #49761 Dátum: 2013.11.02 szombat, 10:21:56 »

aki meg ilyet mond az paranoiás meg üldözési mániás.   miért ne lehetne kiszállni?! ekkora hülyeséget..

Legkellemesebb autólopás: kifigyelik, hogy reggelente hogyan szállsz ki, zárod a kaput stb. Ütemre jönnek, és mire feleszmélsz, már ott sincsenek. És mivel saját kulcsával lopták el a "nyitva hagyott" autót a gondatlanságodnak köszönhetően, a biztosító sem fizet...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49762 Dátum: 2013.11.02 szombat, 10:48:30 »

Legkellemesebb autólopás: kifigyelik, hogy reggelente hogyan szállsz ki, zárod a kaput stb. Ütemre jönnek, és mire feleszmélsz, már ott sincsenek. És mivel saját kulcsával lopták el a "nyitva hagyott" autót a gondatlanságodnak köszönhetően, a biztosító sem fizet...

AndyA

Így van. Ráadásul ha ilyenkor rendőrségre kerül az ügy -mert oda kerül-, akkor még bünti is lesz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #49763 Dátum: 2013.11.02 szombat, 11:12:23 »

Legkellemesebb autólopás: kifigyelik, hogy reggelente hogyan szállsz ki, zárod a kaput stb. Ütemre jönnek, és mire feleszmélsz, már ott sincsenek. És mivel saját kulcsával lopták el a "nyitva hagyott" autót a gondatlanságodnak köszönhetően, a biztosító sem fizet...

AndyA
te,hogyan oldanál meg egy ilyen kifigyelös autólopást?ha leirnád megköszönném.
az ember ismeri azt a környezetet ahol lakik,és gondolom nem 20-30 méterre áll meg a kaputól.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #49764 Dátum: 2013.11.02 szombat, 11:29:04 »

te,hogyan oldanál meg egy ilyen kifigyelös autólopást?ha leirnád megköszönném.

Én a távvezérlős kertkapura szavaztam Smiley
Ez lehet elektromos és bionikus is, de a bionikus kissé problémás. Én az elektromosat használom a bionikus kudarca miatt  eplus2
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #49765 Dátum: 2013.11.02 szombat, 11:31:04 »

Sziasztok!

Jelentkezett egy olyan dolog, hogy reggel, hideg indítást követően picit egyenetlenül jár a motor (alapjárat). Nem vészesen, de észrevehetően "kalimpál" kissé. Meleg motornál ezt már nem tapasztalom. Mit kellene megnézni? Esetleg ez lehet a kettős-tömegű lendkerék  kezdődő problémára utaló jel? csattogást egyéb más erre utaló jelet még nem tapasztaltam.

Okozhatja a generátor is.
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49766 Dátum: 2013.11.02 szombat, 12:06:03 »

azért ez erős túlzás.annak se sok értelme van,hog. beindit megy 5 metert leallit majd újra indít főleg télen szereti a hideg indítgatast.

Nem szereti, sőt. De azt sem, ha valaki elrobog a verdáddal.

Válasz
Egyébként járó motornal nem zár be mert nyitva hagyod azajtot.

Az enyém nem... de volt már olyan klubtárs, aki egy szál ingben feszített a járó motorú, bezárt autó mellett, arra várva, hogy hozzák már a pótkulcsot.

Válasz
És nyitva mered hagyni mert nem mindenki a nyolc kerben lakik.

Nem csak a nyóckerben vannak huncut fiúk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49767 Dátum: 2013.11.02 szombat, 12:06:36 »

Mert annak sok értelme van.....  vigyor3
Olyan sötét soha nincs, hogy nem látni a kilincset. Meg amikor kiveszem a kulcsot úgyis felkapcsol a belső.
 Wink
nembaj ha szerinted minden "extra" felesleges, de az nem azt jelenti h más is így van ezzel.     gondolom  te sosem viszel  senkit aki úgy száll ki, h nem kellett leállítani a motrot, és felétek minden kisutca ki van rendesen világítva.    és biztos sosem kereste senki a kilincset  
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.02 szombat, 12:09:46 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49768 Dátum: 2013.11.02 szombat, 12:11:34 »

aki meg ilyet mond az paranoiás meg üldözési mániás.   miért ne lehetne kiszállni?! ekkora hülyeséget..

Üldözési mánia? Lehet. Azt nem állítom, hogy napi 3 ilyen fordul elő pesten, de időnként megtörténik.
Ez is egy bevett módszer, mint ahogy az, hogy iccaka a család az emeleten alszik, betörnek, elviszik a kulcsot, azzal meg az összes autót.
Az ismerőséknél kívül parkolt a másik autó, belül a bömös. A másikkal félreálltak, ki a bömössel, majd a másikkal vissza.
Azt nem vitték el, a bömöst igen.
Pár éve úgy raboltak el egy autót, hogy hátul ült a 2 gyerek... végül az autót otthagyták, de azért elég meredek.
Nem csak ilyen van, hanem a kuka az út közepén. Kiszállsz, arrébb húzod... asszem innentől már ismerős a történet.
Még a pesti lakásunkba úgy törtek be, hogy felmásztak a rácson, kihalászták a kulcsunkat, és azzal nyitották ki az ajtót.
Mi meg békésen aludtunk. Paranoia? Nem hát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49769 Dátum: 2013.11.02 szombat, 12:12:57 »

Sziasztok!

Jelentkezett egy olyan dolog, hogy reggel, hideg indítást követően picit egyenetlenül jár a motor (alapjárat). Nem vészesen, de észrevehetően "kalimpál" kissé. Meleg motornál ezt már nem tapasztalom. Mit kellene megnézni? Esetleg ez lehet a kettős-tömegű lendkerék  kezdődő problémára utaló jel? csattogást egyéb más erre utaló jelet még nem tapasztaltam.

Ha nagyon le van merülve az aksi, vagy kezd tönkremenni, akkor is szokta változtatni az alapjáratot.
Nézd meg, hány volt van indítózás alatt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49770 Dátum: 2013.11.02 szombat, 12:13:37 »

nembaj ha szerinted minden "extra" felesleges, de az nem azt jelenti h másnak is így van ezzel.     gondolom  te sosem viszel  senkit aki úgy száll ki, h nem kellett leállítani a motrot, és felétek minden kisutca ki van rendesen világítva.    és biztos sosem kereste senki a kilincset 

Nekem az extra szó azt jelenti, hogy szükséges. Ez nem az. Ez felesleges giccs...
Azzal kezdtem, hogy kizárt dolog, hogy annyira sötét legyen bárhol is, hogy a a kocsiban nem lehetne megtalálni egyből a kilincset. Főleg, hogy króm színű így fényes is.
De, sokszor viszek másokat is. Időseket is és még nekik sem volt gond a kilincset megtalálni...este sem. Pedig szálltak ki úgyis, hogy nem állítottam le a motort.
Na bumm...... biztos valamit rosszul csinálunk!  nyes

Ezek szerint neked a pedálvilágítás is működik menet közben is, hogy le tudj nézni és megtaláld a pedálokat?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49771 Dátum: 2013.11.02 szombat, 12:20:22 »

Nekem az extra szó azt jelenti, hogy szükséges. Ez nem az. Ez felesleges giccs...
Azzal kezdtem, hogy kizárt dolog, hogy annyira sötét legyen bárhol is, hogy a a kocsiban nem lehetne megtalálni egyből a kilincset. Főleg, hogy króm színű így fényes is.
De, sokszor viszek másokat is. Időseket is és még nekik sem volt gond a kilincset megtalálni...este sem. Pedig szálltak ki úgyis, hogy nem állítottam le a motort.
Na bumm...... biztos valamit rosszul csinálunk!  nyes

Ezek szerint neked a pedálvilágítás is működik menet közben is, hogy le tudj nézni és megtaláld a pedálokat?  hehe

Hát... nekem volt MKI-esem, abban volt, és jó volt. Én is vittem már sokféle embert, és a 3-asban sokszor keresik a kilincset.
Jó az az extra.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49772 Dátum: 2013.11.02 szombat, 12:27:46 »

Hát... nekem volt MKI-esem, abban volt, és jó volt. Én is vittem már sokféle embert, és a 3-asban sokszor keresik a kilincset.
Jó az az extra.

Biztos vakokat viszel vagy este is napszemüvegben vannak.  nyes

Koromsötét kell ahhoz, hogy az ablaktól kb. 10 cm-re lévő kilincs valakinek nehéz legyen megtalálni.  wave

Ez már bőven az a kategória, amire azt hisszük, hogy komolyan szükségünk van és nem élet az élet nélküle!  Pedig nem.  Cool
Megannyi kütyű van még, ami valóban haszontalan, de mégis elhitették velünk, hogy kell!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.02 szombat, 12:41:32 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49773 Dátum: 2013.11.02 szombat, 12:53:00 »

Ez már bőven az a kategória, amire azt hisszük, hogy komolyan szükségünk van és nem élet az élet nélküle!  Pedig nem.  Cool
Megannyi kütyű van még, ami valóban haszontalan, de mégis elhitették velünk, hogy kell!  Wink

Én nem hiszem, hogy szükség van rá, mert ebbe nem szereltem bele. Ha valóban szükség lenne rá, már benn figyelne.
De ha van, jó. Xenon mellett ködlámpára sincs szükség (kivéve hátul). Benne van, engem nem zavar.
Kb soha nem kapcsolom be... a téli szélvédő párátlanítót sem, mert fűtött a szélvédőm.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #49774 Dátum: 2013.11.02 szombat, 13:03:51 »

Nekem az extra szó azt jelenti, hogy szükséges. Ez nem az. Ez felesleges giccs...
Azzal kezdtem, hogy kizárt dolog, hogy annyira sötét legyen bárhol is, hogy a a kocsiban nem lehetne megtalálni egyből a kilincset. Főleg, hogy króm színű így fényes is.
De, sokszor viszek másokat is. Időseket is és még nekik sem volt gond a kilincset megtalálni...este sem. Pedig szálltak ki úgyis, hogy nem állítottam le a motort.
Na bumm...... biztos valamit rosszul csinálunk!  nyes

Ezek szerint neked a pedálvilágítás is működik menet közben is, hogy le tudj nézni és megtaláld a pedálokat?  hehe
Hiába lovagolsz rajta, Neked nem kell / nem tetszik / haszontalan, és kész. Remélem sötétben azért a városban is kapcsolsz lámpát, annak ellenére, hogy van közúti világítás. Remélem az nem extra.  Wink
El lehet nélküle is lenni, senki nem mondta az ellenkezőjét. Nekem az MKII-ben nagyon tetszett, és praktikus is volt azoknak az utasaimnak, akik nem ismerték az autót. Sőt még nekik is tetszett! Idegen autóban, sötétben én is keresgélem a kilincset. Szóval, szerintem is hasznos!
Úgyhogy:  duhos2 Cheesy Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49775 Dátum: 2013.11.02 szombat, 13:14:29 »

Hiába lovagolsz rajta, Neked nem kell / nem tetszik / haszontalan, és kész. Remélem sötétben azért a városban is kapcsolsz lámpát, annak ellenére, hogy van közúti világítás. Remélem az nem extra.  Wink
El lehet nélküle is lenni, senki nem mondta az ellenkezőjét. Nekem az MKII-ben nagyon tetszett, és praktikus is volt azoknak az utasaimnak, akik nem ismerték az autót. Sőt még nekik is tetszett! Idegen autóban, sötétben én is keresgélem a kilincset. Szóval, szerintem is hasznos!
Úgyhogy:  duhos2 Cheesy Wink


Én mindig és mindenhol felkapcsolom a fényszórókat. Elindítom az autót és az a következő mozdulatom.  (Ez hogyan jön ide?  fejvakaras )
Nem igényel autóismeretet az ablaktól (fény) kb. 10 cm-re megtalálható kilincs felismerése. Full koromsötétnek kell lennie, hogy ne látszódjon.  wave


Az igazán hasznos az, hogy pl. az ablakemelő kapcsolója világít.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #49776 Dátum: 2013.11.02 szombat, 13:57:53 »

Nem szereti, sőt. De azt sem, ha valaki elrobog a verdáddal.

Az enyém nem... de volt már olyan klubtárs, aki egy szál ingben feszített a járó motorú, bezárt autó mellett, arra várva, hogy hozzák már a pótkulcsot.

Nem csak a nyóckerben vannak huncut fiúk.
én falsusi gyerek vagyok itt azért fel ismeren a környezetem szomszédaim.és ha valaki azt figyeli,hogy én pl.minden reggel hogyan zárom a kaput annak is ott kell legyen valahol ami ugye nem illik a környezetembe.nem beszélve arrol ha valaki be akar ugrani az autóba annak oda kell,hogy jöjjön az azért kivált az emberben egy másik reakciót.nem forditok hátat egy vadidegen embernek,mert minek sétálna oda hozzám,föleg ha szalad. vagy megáll egy autó elötted te oda sem nézel ha kiszáll belöle valaki.és ha távolról figyel akkor nem megállaptható,hogy rendszeresen járó motornál csukom a kaput.

nem olyan egyszerü ez azért.
a betöréses lopás megint egy másik kategória.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49777 Dátum: 2013.11.02 szombat, 14:12:33 »

én falsusi gyerek vagyok itt azért fel ismeren a környezetem szomszédaim.és ha valaki azt figyeli,hogy én pl.minden reggel hogyan zárom a kaput annak is ott kell legyen valahol ami ugye nem illik a környezetembe.nem beszélve arrol ha valaki be akar ugrani az autóba annak oda kell,hogy jöjjön az azért kivált az emberben egy másik reakciót.nem forditok hátat egy vadidegen embernek,mert minek sétálna oda hozzám,föleg ha szalad. vagy megáll egy autó elötted te oda sem nézel ha kiszáll belöle valaki.és ha távolról figyel akkor nem megállaptható,hogy rendszeresen járó motornál csukom a kaput.

nem olyan egyszerü ez azért.
a betöréses lopás megint egy másik kategória.

Nem egyszerű... de pont ez a lényeg... mégis megtörténik. Beáll egy bokor mögé, a másik autó mellé, és 2 másodperc alatt odaér.
Fenntartom a véleményem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #49778 Dátum: 2013.11.02 szombat, 14:21:56 »

Nem egyszerű... de pont ez a lényeg... mégis megtörténik. Beáll egy bokor mögé, a másik autó mellé, és 2 másodperc alatt odaér.
Fenntartom a véleményem.
a lényeg az,hogy nem jó ez az ajtó bezáró automata  ha   kiszáll az ember rögtön indulás után  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49779 Dátum: 2013.11.02 szombat, 14:25:39 »

a lényeg az,hogy nem jó ez az ajtó bezáró automata  ha   kiszáll az ember rögtön indulás után  integet2

Nem... a lényeg az, hogy te rosszul használod... lehet, hogy falun, vagy a te településeden elmegy, de általában nem.
Még az sem kizárt, hogy a kresz tiltja a jármű elhagyását járó motornál. Tudod, ez a veszélyes üzem dolog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #49780 Dátum: 2013.11.02 szombat, 14:35:38 »

Kicseréltem az alakmosó szivattyút (német utángyártott a cromaxtól), a fehér csövet a fehér kivezetésre, a fekete a feketére, ahogy volt eredetileg is. Viszont ebben az esetben fordítva működtek a gombok, ha magam felé húztam a kart, akkor spriccelt előre, és a nyomógombbal hátra. Megcseréltem a 2 vezetéket, ami megoldotta a problémát, viszont hátra nagyon gyengén viszi a vizet. Mi lehet az oka, és mit lehet csinálni vele?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49781 Dátum: 2013.11.02 szombat, 15:16:08 »

Kicseréltem az alakmosó szivattyút (német utángyártott a cromaxtól), a fehér csövet a fehér kivezetésre, a fekete a feketére, ahogy volt eredetileg is. Viszont ebben az esetben fordítva működtek a gombok, ha magam felé húztam a kart, akkor spriccelt előre, és a nyomógombbal hátra. Megcseréltem a 2 vezetéket, ami megoldotta a problémát, viszont hátra nagyon gyengén viszi a vizet. Mi lehet az oka, és mit lehet csinálni vele?

Vezetéket cseréltél és nem a csöveket?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #49782 Dátum: 2013.11.02 szombat, 16:33:27 »

Én nem hiszem, hogy szükség van rá, mert ebbe nem szereltem bele. Ha valóban szükség lenne rá, már benn figyelne.
De ha van, jó. Xenon mellett ködlámpára sincs szükség (kivéve hátul). Benne van, engem nem zavar.
Kb soha nem kapcsolom be... a téli szélvédő párátlanítót sem, mert fűtött a szélvédőm.

Neked van külön téli szélvédőd is? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Janika111
Vendég
« Új hozzászólás #49783 Dátum: 2013.11.02 szombat, 16:35:33 »

Sziasztok!

Jelentkezett egy olyan dolog, hogy reggel, hideg indítást követően picit egyenetlenül jár a motor (alapjárat). Nem vészesen, de észrevehetően "kalimpál" kissé. Meleg motornál ezt már nem tapasztalom. Mit kellene megnézni? Esetleg ez lehet a kettős-tömegű lendkerék  kezdődő problémára utaló jel? csattogást egyéb más erre utaló jelet még nem tapasztaltam.

Akksi probléma, vagy nálam a főtengely jeladó(felső holtponti jeladó) cseréjével oldódott meg ez a probléma. Nem egy óriási összeg az alkatrész, megéri....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #49784 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:00:32 »

Neked van külön téli szélvédőd is? eplus2

Az...  duhos2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hori104
Vendég
« Új hozzászólás #49785 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:04:19 »

Sziasztok!

Van egy 2004 es TDCI kombim aminek a legújabb szokása, hogy indítás után rángat az autó, de ez később megszűnik. Friss kettős tömegű lendkerék van az autón, mi okozhat ilyet? Porlasztócsúcsok? Motortartó bak? valakinek volt-e már hasonló?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49786 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:04:32 »

Neked van külön téli szélvédőd is? eplus2

Neked nincs?  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #49787 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:11:01 »

Sziasztok!

Van egy 2004 es TDCI kombim aminek a legújabb szokása, hogy indítás után rángat az autó, de ez később megszűnik. Friss kettős tömegű lendkerék van az autón, mi okozhat ilyet? Porlasztócsúcsok? Motortartó bak? valakinek volt-e már hasonló?
Csak hidegen,vagy melegen is?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Hori104
Vendég
« Új hozzászólás #49788 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:15:41 »

Csak hidegen,vagy melegen is?
hát miután bemelegedett, nem annyira érezhető de akkor is
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #49789 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:20:03 »

Sziasztoook!
A fórum ezen topikjába első alkalommal írok, ugyanis egy MKII használó vagyok, de MKIII vásárlásra adtam a fejem. Néhány kérdés fogalmazódott meg bennem, ha egy kis eligazítást tudnátok adni, hálás lennék!

Most értünk haza egy Mondeo MKIII 2.0 GHIA benzines vas megtekintéséről. Xenon+gáz az extra amit felsorolnék, az alapokon kívül. ESP nincs. 800e-ft körül van az ára és 2001 év végi gyártás.

Külső: Elejét egyszer a srác megtörte, motorháztető lökös, lámpa, hűtő cserélve lett, jégen belecsúszott egy autóba. Bal hátsó ajtón enyhe horpadás, első szélvédő repedt, illetve a szélvédő tetején kezdődő rozsda (tetőn), amit lefestett. Hátul a bal és jobb oldalsó lámpa között kis hézag eltérést láttam. Amúgy más komoly nincs, de nem lennék meglepődve ha vastagságmérővel körbemennénk és mindenhol magasabb értéket mutatna, ennek ellenére nem látható komolyabb sérülés nyoma.

Belső: Átlagos, nincs kiszakadva az ülés sehol, nincs kiülve. Váltószoknya viszont már csereérett, az kopott.

Motor: Ez egy kérdés számomra. Első indítás után felpörög majd leejti a fordulatot kb 500-ig, kicsit gondolkodik majd beáll normálisan. Menetteljesítmény: az 1.8-as mondihoz képest lomhának éreztem, de lehet csak beképzelem, vagy tényleg lomha lenne ez az autó? Bemelegedett motornál 2000-es fordulaton elveszem a gázt, majd nagyon finoman visszaadom, akkor rángat egy ideig majd beáll és normális lesz. Alapjáraton olyan mintha a motortérben egy kupak rázkódna, az eladó szerint a kuplung hangja ez, ami igaz is, mert ha benyomom akkor elhallgat. Kérdés, hogy ez normális-e.

Elektronika: bal hátsó ajtó kp.-i zár nem megy valamiért, jobb első xenon néha gyújt néha nem. Nem tudom mi miatt lehet, xenon-hoz nem értek még.
Futómű: Na ebben nem találtam semmi kifogásolhatót, illetve de, ha a féket idesorolom. Iszonyúan kell nyomni, hogy fogjon. Talán a fékmunkahenger rossz?

Szóval nagyjából ez a tapasztalat. Engem csak a gyorsulása és a rángatása aggaszt. A többivel együtt lehet élni. A rángatás mind benzinnel mind gázzal megvan neki.

Mit gondoltok?  Huh? Mindemellett érdemes megvenni, vagy ennyiért van jobb? (Igaz a gáz nekem fontos, mert sokat megyek)

u.i.: 200e km van benne óra szerint, az óra digitális részén olyan mintha folyadék lenne a plexi és a kijelző között, ezt kifelejtettem! Ki lehet deríteni, hogy ez valós-e?
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.02 szombat, 17:35:36 írta Tomszy » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49790 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:24:20 »

Sziasztoook!
A fórum ezen topikjába első alkalommal írok, ugyanis egy MKII használó vagyok, de MKIII vásárlásra adtam a fejem. Néhány kérdés fogalmazódott meg bennem, ha egy kis eligazítást tudnátok adni, hálás lennék!

Most értünk haza egy Mondeo MKIII 2.0 GHIA benzines vas megtekintéséről. Xenon+gáz az extra amit felsorolnék, az alapokon kívül. ESP nincs. 800e-ft körül van az ára és 2001 év végi gyártás.

Külső: Elejét egyszer a srác megtörte, motorháztető lökös, lámpa, hűtő cserélve lett, jégen belecsúszott egy autóba. Bal hátsó ajtón enyhe horpadás, első szélvédő repedt, illetve a szélvédő tetején kezdődő rozsda (tetőn), amit lefestett. Hátul a bal és jobb oldalsó lámpa között kis hézag eltérést láttam. Amúgy más komoly nincs, de nem lennék meglepődve ha vastagságmérővel körbemennénk és mindenhol magasabb értéket mutatna, ennek ellenére nem látható komolyabb sérülés nyoma.

Belső: Átlagos, nincs kiszakadva az ülés sehol, nincs kiülve. Váltószoknya viszont már csereérett, az kopott.

Motor: Ez egy kérdés számomra. Első indítás után felpörög majd leejti a fordulatot kb 500-ig, kicsit gondolkodik majd beáll normálisan. Menetteljesítmény: az 1.8-as mondihoz képest lomhának éreztem, de lehet csak beképzelem, vagy tényleg lomha lenne ez az autó? Bemelegedett motornál 2000-es fordulaton elveszem a gázt, majd nagyon finoman visszaadom, akkor rángat egy ideig majd beáll és normális lesz. Alapjáraton olyan mintha a motortérben egy kupak rázkódna, az eladó szerint a kuplung hangja ez, ami igaz is, mert ha benyomom akkor elhallgat. Kérdés, hogy ez normális-e.

Elektronika: bal hátsó ajtó kp.-i zár nem megy valamiért, jobb első xenon néha gyújt néha nem. Nem tudom mi miatt lehet, xenon-hoz nem értek még.
Futómű: Na ebben nem találtam semmi kifogásolhatót, illetve de, ha a féket idesorolom. Iszonyúan kell nyomni, hogy fogjon. Talán a fékmunkahenger rossz?

Szóval nagyjából ez a tapasztalat. Engem csak a gyorsulása és a rángatása aggaszt. A többivel együtt lehet élni. A rángatás mind benzinnel mind gázzal megvan neki.

Mit gondoltok?  Huh? Mindemellett érdemes megvenni, vagy ennyiért van jobb? (Igaz a gáz nekem fontos, mert sokat megyek)


Keress másikat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hori104
Vendég
« Új hozzászólás #49791 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:26:45 »

Sziasztoook!
A fórum ezen topikjába első alkalommal írok, ugyanis egy MKII használó vagyok, de MKIII vásárlásra adtam a fejem. Néhány kérdés fogalmazódott meg bennem, ha egy kis eligazítást tudnátok adni, hálás lennék!

Most értünk haza egy Mondeo MKIII 2.0 GHIA benzines vas megtekintéséről. Xenon+gáz az extra amit felsorolnék, az alapokon kívül. ESP nincs. 800e-ft körül van az ára és 2001 év végi gyártás.

Külső: Elejét egyszer a srác megtörte, motorháztető lökös, lámpa, hűtő cserélve lett, jégen belecsúszott egy autóba. Bal hátsó ajtón enyhe horpadás, első szélvédő repedt, illetve a szélvédő tetején kezdődő rozsda (tetőn), amit lefestett. Hátul a bal és jobb oldalsó lámpa között kis hézag eltérést láttam. Amúgy más komoly nincs, de nem lennék meglepődve ha vastagságmérővel körbemennénk és mindenhol magasabb értéket mutatna, ennek ellenére nem látható komolyabb sérülés nyoma.

Belső: Átlagos, nincs kiszakadva az ülés sehol, nincs kiülve. Váltószoknya viszont már csereérett, az kopott.

Motor: Ez egy kérdés számomra. Első indítás után felpörög majd leejti a fordulatot kb 500-ig, kicsit gondolkodik majd beáll normálisan. Menetteljesítmény: az 1.8-as mondihoz képest lomhának éreztem, de lehet csak beképzelem, vagy tényleg lomha lenne ez az autó? Bemelegedett motornál 2000-es fordulaton elveszem a gázt, majd nagyon finoman visszaadom, akkor rángat egy ideig majd beáll és normális lesz. Alapjáraton olyan mintha a motortérben egy kupak rázkódna, az eladó szerint a kuplung hangja ez, ami igaz is, mert ha benyomom akkor elhallgat. Kérdés, hogy ez normális-e.

Elektronika: bal hátsó ajtó kp.-i zár nem megy valamiért, jobb első xenon néha gyújt néha nem. Nem tudom mi miatt lehet, xenon-hoz nem értek még.
Futómű: Na ebben nem találtam semmi kifogásolhatót, illetve de, ha a féket idesorolom. Iszonyúan kell nyomni, hogy fogjon. Talán a fékmunkahenger rossz?

Szóval nagyjából ez a tapasztalat. Engem csak a gyorsulása és a rángatása aggaszt. A többivel együtt lehet élni. A rángatás mind benzinnel mind gázzal megvan neki.

Mit gondoltok?  Huh? Mindemellett érdemes megvenni, vagy ennyiért van jobb? (Igaz a gáz nekem fontos, mert sokat megyek)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-7369705  duhos2 duhos2 vedd meg az enyém
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49792 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:28:59 »


Benzinest keres. (van esze  eplus2 )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #49793 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:30:40 »

Benzinest keres. (van esze  eplus2 )
Majd rájön,hogy hibázott. falbav
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #49794 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:32:23 »

hát miután bemelegedett, nem annyira érezhető de akkor is
Ez sok dolog lehet.EGR-valamelyik szürő,légtömegmérőd ha van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #49795 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:34:51 »

te,hogyan oldanál meg egy ilyen kifigyelös autólopást?ha leirnád megköszönném.
az ember ismeri azt a környezetet ahol lakik,és gondolom nem 20-30 méterre áll meg a kaputól.


Ott áll az utca másik oldalán egy látszólag üres, parkoló autó. Amikor hátat fordítasz neki, kiugrik belőle a pali, te meg kapsz egyet a fejedre, vagy jobb esetben amikor a zajra hátrafordulsz, szembejön egy felhő könnygáz, és ezzel vége is a történetnek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #49796 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:36:12 »

Sziasztoook!


Szia!
Az első indításos dolog nagyon elterjedt ennél a motornál.
A rángatás miatt a gyújtásrendszerbe egy rakás pénzt be lehet önteni.
Xenon trafója használtan is egy éttermes kajálás (lehet csak izzó rossz, de az is egy tizes).
Alapjárati kopogás nem biztos, hogy kuplung, lehet igen nagy gáz a motorban is.
Kétliteres benzines ha jó, akkor elég könnyed módon mozgatja a kocsit alacsony fordulaton is.
Féknél lehet rásegítés nem megy, vákuumot elereszti valahol.
Zárszerkezetek hibája a facelift előtti kocsiknál elő szokott jönni.

Ha meg akarod venni, és biztosra akarsz menni, szerintem még egy 800-asod legyen, hogy biztosan ne legyen meglepődés.
De leginkább az, amit GSR írt.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.02 szombat, 17:38:15 írta tpmportal » Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #49797 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:42:39 »

Szia!
Az első indításos dolog nagyon elterjedt ennél a motornál.
A rángatás miatt a gyújtásrendszerbe egy rakás pénzt be lehet önteni.
Xenon trafója használtan is egy éttermes kajálás (lehet csak izzó rossz, de az is egy tizes).
Alapjárati kopogás nem biztos, hogy kuplung, lehet igen nagy gáz a motorban is.
Kétliteres benzines ha jó, akkor elég könnyed módon mozgatja a kocsit alacsony fordulaton is.
Féknél lehet rásegítés nem megy, vákuumot elereszti valahol.
Zárszerkezetek hibája a facelift előtti kocsiknál elő szokott jönni.

Ha meg akarod venni, és biztosra akarsz menni, szerintem még egy 800-asod legyen, hogy biztosan ne legyen meglepődés.
De leginkább az, amit GSR írt.

Köszi mindenkinek, elég gyorsan jönnek a válaszok. Sajnos ezek nem jó hírek, de inkább most derüljön ki, mint később... A hang kuplungbenyomás után megszűnt... Dízelről sok rémhírt hallottam emiatt azt nem is nézegettem eddig.., a linkelt kocsi szép állapotú csak nekem kicsit sok Smiley
Légtömegmérőt nem találtam, én is arra gyanakodtam. Lehet hogy ezen nincs???
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49798 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:45:58 »

Köszi mindenkinek, elég gyorsan jönnek a válaszok. Sajnos ezek nem jó hírek, de inkább most derüljön ki, mint később... A hang kuplungbenyomás után megszűnt... Dízelről sok rémhírt hallottam emiatt azt nem is nézegettem eddig.., a linkelt kocsi szép állapotú csak nekem kicsit sok Smiley
Légtömegmérőt nem találtam, én is arra gyanakodtam. Lehet hogy ezen nincs???

Nincs.
Benzinesen MAP van. Légnyomásmérő....
Nem látható, csak ha tudod hol keresd.....nem szokott baj lenni velük.

Keress másik autót.
Amiket felsoroltál......azokkal együtt olyan ez az autó, mint az űrkutatás.  (A rendbetétele.....nem tudod meddig tart és mennyibe kerül)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #49799 Dátum: 2013.11.02 szombat, 17:58:52 »

Nincs.
Benzinesen MAP van. Légnyomásmérő....
Nem látható, csak ha tudod hol keresd.....nem szokott baj lenni velük.

Keress másik autót.
Amiket felsoroltál......azokkal együtt olyan ez az autó, mint az űrkutatás.  (A rendbetétele.....nem tudod meddig tart és mennyibe kerül)

hm.. értem, itt nem tudtok ilyen áron valamit? Lehet ilyen felszereltségben ilyen árban kifogni hasonló autót? Többet most nem szánnék rá, mert lakásvásárlás lesz a közeljövőben, a többi lé oda megy..
Naplózva
Oldalak: 1 ... 989 990 991 992 993 994 995 [996] 997 998 999 1000 1001 1002 1003 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.