Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 04:47:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21916833 alkalommal)
0 Felhasználó és 159 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4550 Dátum: 2006.01.13 péntek, 13:19:00 »

srac,
 
Ezaz EGR ilyen kipuf gaz visszavezeto kezikeszulek, aminek a CO kibocsajtas csokentese a celja. Viszont van egy hatulutoje, megpedig az, hogy a trutyi egy reszet visszavezetik a mociba, ami koromlerakodashoz vezet.
Tul keppen a lenyeg, hogy az esetleges Lnem egetett gazokat ily modon egettetik el a mocival, ezzel is csokentve a karosanyag kibocsajtast.
Most csunyan fogok beszelni, ergo aki nem birja, az a kov. sorokat ne olvassa el:
Tehat ez olyan, mint mikor megeszed a szendvicset, aztan a karos szuksegtelen anyag hatul tavozik, majd azt ujra elragod biztos ami biztos alapon. Pfaaaj
kb. ua. ezt csinalja az EGR szegeny mondinkkal.
Mar csak azt nemtom, hogy az EGR folyamatosan muxik, vagy csak bizonyos korulmenyek kozt.
Nemreg tisztogattam pimpampo szelepet, es haaat eleg dzsuvas volt a szivo torok, gondolom tobbek kozt e-miatt.
A dugozas hatasara, lehet picit jobban fog fustolni a verda, meg a CO ertek is talan picit magasabb lesz, cserebe viszont tisztabb marad a moci (ami szerintem fontosabb), es allitolag nemi + erot kap a gepsarkany. ELobbi tuti, utobbi nem biztos.
Naplózva

blah blah blah
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4551 Dátum: 2006.01.13 péntek, 13:26:00 »

Az EGR nálam is zárt... amikor Hovonó és Pepi lekapta a szívósort, elszörnyedve láttam, milyen mennyiségű kormos mocsok van benne.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #4552 Dátum: 2006.01.13 péntek, 13:32:00 »

Gyújtás rá, és felhúzod teljesen, majd kb 20mp-ig nyomva tartod. És ezt elvileg mindegyiknél...
kösz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4553 Dátum: 2006.01.13 péntek, 13:48:00 »

srac,
 
Ezaz EGR ilyen kipuf gaz visszavezeto kezikeszulek, aminek a CO kibocsajtas csokentese a celja. Viszont van egy hatulutoje, megpedig az, hogy a trutyi egy reszet visszavezetik a mociba, ami koromlerakodashoz vezet.
Tul keppen a lenyeg, hogy az esetleges Lnem egetett gazokat ily modon egettetik el a mocival, ezzel is csokentve a karosanyag kibocsajtast.
Most csunyan fogok beszelni, ergo aki nem birja, az a kov. sorokat ne olvassa el:
Tehat ez olyan, mint mikor megeszed a szendvicset, aztan a karos szuksegtelen anyag hatul tavozik, majd azt ujra elragod biztos ami biztos alapon. Pfaaaj
kb. ua. ezt csinalja az EGR szegeny mondinkkal.
Mar csak azt nemtom, hogy az EGR folyamatosan muxik, vagy csak bizonyos korulmenyek kozt.
Nemreg tisztogattam pimpampo szelepet, es haaat eleg dzsuvas volt a szivo torok, gondolom tobbek kozt e-miatt.
A dugozas hatasara, lehet picit jobban fog fustolni a verda, meg a CO ertek is talan picit magasabb lesz, cserebe viszont tisztabb marad a moci (ami szerintem fontosabb), es allitolag nemi + erot kap a gepsarkany. ELobbi tuti, utobbi nem biztos.
Én beszéltem a Zozi által porlasztótisztítással kapcsolatban igénybevett várpalotai szerelővel (igaz csak telefonon). És a helyzet szerinte nem ennyire egyszerű.
Mert. Ugyan a ledugózás nem igényel nagy hozzáértést, és 2 féle úton is meg lehet csinálni. Vagy a vákuumcsövet húzom le, és ledugózom a Lyukat, vagy a kipuf. gáz útjába a csatlakozásnál bevágok egy kb. 1mm-es alulemezt, ahogy én azt tettem is.
De a szerelő szerint 1 dolog hogy csökkentem ezzel a szívótorokba, motorba jutó kormot, e mást is okozok.
Ugyanis állítólag e kipuf csőből jövő csőben méri a visszavezett gáz áramlását, és mivel nem érzékel, a motorvezérlést, zavarja. Aztán még ez a viszavezetés kell még ahhoz is, hogy visz. éghetetlen anyaggal néha töltse a motort, amivel tudja a motor teljesítményét szabályozni, mert a befecskendezet tüanyagnak van egy minimum korlátja, így ezzel tud segíteni a visszaszabályozásban. Aztán, ezzel szabályozza az elektronika még a hengerbe lógó alktarészek (porlasztócsúcs, szelep) hőmérsékletét.
Tehát van 1 nagy érv a ledugózás mellett, ez a korom, és van sok apró érv a ledugózás ellen. Mindenki döntse el melyiket válsztja.
Petya szerint ez utóbbak nem valós érvek.
Ki tudja akkor jól?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4554 Dátum: 2006.01.13 péntek, 13:59:00 »

Én beszéltem a Zozi által porlasztótisztítással kapcsolatban igénybevett várpalotai szerelővel (igaz csak telefonon). És a helyzet szerinte nem ennyire egyszerű.
Mert. Ugyan a ledugózás nem igényel nagy hozzáértést, és 2 féle úton is meg lehet csinálni. Vagy a vákuumcsövet húzom le, és ledugózom a Lyukat, vagy a kipuf. gáz útjába a csatlakozásnál bevágok egy kb. 1mm-es alulemezt, ahogy én azt tettem is.
De a szerelő szerint 1 dolog hogy csökkentem ezzel a szívótorokba, motorba jutó kormot, e mást is okozok.
Ugyanis állítólag e kipuf csőből jövő csőben méri a visszavezett gáz áramlását, és mivel nem érzékel, a motorvezérlést, zavarja. Aztán még ez a viszavezetés kell még ahhoz is, hogy visz. éghetetlen anyaggal néha töltse a motort, amivel tudja a motor teljesítményét szabályozni, mert a befecskendezet tüanyagnak van egy minimum korlátja, így ezzel tud segíteni a visszaszabályozásban. Aztán, ezzel szabályozza az elektronika még a hengerbe lógó alktarészek (porlasztócsúcs, szelep) hőmérsékletét.
Tehát van 1 nagy érv a ledugózás mellett, ez a korom, és van sok apró érv a ledugózás ellen. Mindenki döntse el melyiket válsztja.
Petya szerint ez utóbbak nem valós érvek.
Ki tudja akkor jól?
te mér nem jössz a talira? mindig egyedül vagyok durashift...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4555 Dátum: 2006.01.13 péntek, 14:15:00 »

te mér nem jössz a talira? mindig egyedül vagyok durashift...
Kicsit messze lakok. Nyíregyháza.
De a tavaszi-nyári kunmadarasin ott leszek.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4556 Dátum: 2006.01.13 péntek, 14:53:00 »

Én beszéltem a Zozi által porlasztótisztítással kapcsolatban igénybevett várpalotai szerelővel (igaz csak telefonon). És a helyzet szerinte nem ennyire egyszerű.
Mert. Ugyan a ledugózás nem igényel nagy hozzáértést, és 2 féle úton is meg lehet csinálni. Vagy a vákuumcsövet húzom le, és ledugózom a Lyukat, vagy a kipuf. gáz útjába a csatlakozásnál bevágok egy kb. 1mm-es alulemezt, ahogy én azt tettem is.
De a szerelő szerint 1 dolog hogy csökkentem ezzel a szívótorokba, motorba jutó kormot, e mást is okozok.
Ugyanis állítólag e kipuf csőből jövő csőben méri a visszavezett gáz áramlását, és mivel nem érzékel, a motorvezérlést, zavarja. Aztán még ez a viszavezetés kell még ahhoz is, hogy visz. éghetetlen anyaggal néha töltse a motort, amivel tudja a motor teljesítményét szabályozni, mert a befecskendezet tüanyagnak van egy minimum korlátja, így ezzel tud segíteni a visszaszabályozásban. Aztán, ezzel szabályozza az elektronika még a hengerbe lógó alktarészek (porlasztócsúcs, szelep) hőmérsékletét.
Tehát van 1 nagy érv a ledugózás mellett, ez a korom, és van sok apró érv a ledugózás ellen. Mindenki döntse el melyiket válsztja.
Petya szerint ez utóbbak nem valós érvek.
Ki tudja akkor jól?
Ezek sztem valós érvek, és Petya sem hinném, hogy máshogy gondolja. Ezért kell a rendszert az EGR szelep után ledugózni, és nem szabad a csövet sem lekötni a kipufogó után, illetve a vákuumcsöveket birizgálni. A szelepnek továbbra is működnie kell, különben jön a hibaüzenet! Igy továbbra is tudja mérni az áramlást, a hőmérsékletet, és a többit...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4557 Dátum: 2006.01.13 péntek, 15:02:00 »

haj,
 
vanm egy kis gond.... Vagyis hat meg mindig fennall a problema
Tortenetesen a verda megy, nem fullad le, de 2-esben 60 a max ! Es 4100-nal tobbet nem biir porogni a moci. Ez ugy derult ki, hogy haza fele jovet elkzdtem elozni egy utanfutos verdat, 50-nel 5-osbol 3-asba vissza loktem es nyomtam egy padlot...Namost a verda az elejen meg csak-csak gyorsult, de erezhetoen hamar elfogyott a szufla, aztan jott a dadogas, es max kb.100-ra tudtam gyorsulni 3-asban !
Ez azert is volt kinos, mert velem szembe jott egy nagyobbacska Borg kocka (puttyonyos verda), es hat azert nem sok kellett, hogy bekopogjak a szelvedojen...
Aztan az utcankban 2-esben szinten nyomtam egy koveret, es 4100-nal ismet Lkezdett dadogni, es az istenert nem akart felgyorsulni 50-60-nal gyorsabbra, es szinten erezheto volt a gyors erovesztes.
Namost mit csinaljak ?
Nah, majd talira menet ujbol kiproszalom...hatha reprodukalhato a jelenseg...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4558 Dátum: 2006.01.13 péntek, 15:03:00 »

jah, es uresben siman felporog 5e fole, ah kell, csak menet kozben nem biirja...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4559 Dátum: 2006.01.13 péntek, 15:03:00 »

Kicsit messze lakok. Nyíregyháza.
De a tavaszi-nyári kunmadarasin ott leszek.
o.k. várunk
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4560 Dátum: 2006.01.13 péntek, 15:10:00 »

haj,
 
vanm egy kis gond.... Vagyis hat meg mindig fennall a problema
Tortenetesen a verda megy, nem fullad le, de 2-esben 60 a max ! Es 4100-nal tobbet nem biir porogni a moci. Ez ugy derult ki, hogy haza fele jovet elkzdtem elozni egy utanfutos verdat, 50-nel 5-osbol 3-asba vissza loktem es nyomtam egy padlot...Namost a verda az elejen meg csak-csak gyorsult, de erezhetoen hamar elfogyott a szufla, aztan jott a dadogas, es max kb.100-ra tudtam gyorsulni 3-asban !
Ez azert is volt kinos, mert velem szembe jott egy nagyobbacska Borg kocka (puttyonyos verda), es hat azert nem sok kellett, hogy bekopogjak a szelvedojen...
Aztan az utcankban 2-esben szinten nyomtam egy koveret, es 4100-nal ismet Lkezdett dadogni, es az istenert nem akart felgyorsulni 50-60-nal gyorsabbra, es szinten erezheto volt a gyors erovesztes.
Namost mit csinaljak ?
Nah, majd talira menet ujbol kiproszalom...hatha reprodukalhato a jelenseg...
És minden hengered megy közben?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4561 Dátum: 2006.01.13 péntek, 15:24:00 »

Zacci
 
Nekem escorton volt hasonló bajom. kb. 2000-es fordulatig simán felpörgött és utanna hiaba nyomtam semmi nem történt, rángatott ki-ki hagyott aztan hirtelen történt valami és meglódult.  
 
Elég drága mulatság volt, gyujtás vezérlést ls lambda szondát cseréltek rajta Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4562 Dátum: 2006.01.13 péntek, 15:49:00 »

haj,
 
vanm egy kis gond.... Vagyis hat meg mindig fennall a problema
Tortenetesen a verda megy, nem fullad le, de 2-esben 60 a max ! Es 4100-nal tobbet nem biir porogni a moci. Ez ugy derult ki, hogy haza fele jovet elkzdtem elozni egy utanfutos verdat, 50-nel 5-osbol 3-asba vissza loktem es nyomtam egy padlot...Namost a verda az elejen meg csak-csak gyorsult, de erezhetoen hamar elfogyott a szufla, aztan jott a dadogas, es max kb.100-ra tudtam gyorsulni 3-asban !
Ez azert is volt kinos, mert velem szembe jott egy nagyobbacska Borg kocka (puttyonyos verda), es hat azert nem sok kellett, hogy bekopogjak a szelvedojen...
Aztan az utcankban 2-esben szinten nyomtam egy koveret, es 4100-nal ismet Lkezdett dadogni, es az istenert nem akart felgyorsulni 50-60-nal gyorsabbra, es szinten erezheto volt a gyors erovesztes.
Namost mit csinaljak ?
Nah, majd talira menet ujbol kiproszalom...hatha reprodukalhato a jelenseg...
Zacci mióta ezt csinálja az autó,tankoltál bele vmennyit?Ha nem,tankolj rá egy kis "friss" benzint és próbáld ki úgy..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4563 Dátum: 2006.01.13 péntek, 15:52:00 »

Tévedsz. A 2,0 benzines (145) is, és a 130 lovas tdci is 9,8 s alatt van 100-on. A másik: a tdci pont az indulásban jó. Az utolsó előtti talin az első 100 méteren lenyomtam az ST-t is, sőt, 200 méteren 2x én voltam az első a v6 kupában. Így gyakorlatilag megnyertem a v6-ost is... Lenyomtam az összes 2.0 benzinest, a legjobbat majd egy autóval. Egyébként rugalmasságban a 2.0 tdci veri még az ST 226-ot is. Vissza a benzin 2.0i-hez. A faroval próbáltuk, és végig egy fél autóval mögöttem volt, és kb 100 után kezdtem szép lassan elhagyni. A 2.5-ösökkel már más a helyzet: csak nagy szerencsével tudom (néha) 200-on tartani az iramot: pont ott hagynak el. Viszont ott egyre jobban elhúznak, 400 méteren szerintem vagy 4 autó a difi. Győz a 170 ló...
Neh ezaz..és akkor még ott van a 2.2TDCI..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4564 Dátum: 2006.01.13 péntek, 16:20:00 »

joe,
 
Nah, ezaz ami kizart dolog, mert nemtudom Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4565 Dátum: 2006.01.13 péntek, 16:21:00 »

Laya,
 
najo, de nekem uresben siman felporog akar leszabalyozasig is, ha kell, csak menet kozben nem 8( Persze nem celom leszabalyozasig forgatni, es nem is szoktam, de ez nem normalis jelenseg az tuti 8(
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4566 Dátum: 2006.01.13 péntek, 16:22:00 »

razsa,
 
Meg nem taknyoltam azota, de mar gondoltam ra. Igazabol arra utazom, hogy kifogyasztjam a benyat, es egy masik OMV-nel tankoljak tisztan...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4567 Dátum: 2006.01.13 péntek, 19:18:00 »

Zacci
 
Üresben nekem is jó volt... Sad
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4568 Dátum: 2006.01.13 péntek, 22:02:00 »

helyzetjelentes...
 
a verda haza vitt. Ut kozben probalgattam es neha jol ment, neha pedig nem. Asszem az elso lepes a gyertyakabel+gyertya csere lesz, oszt utana meglassuk...
 
Petya,
 
van valami tipped, mitol lett ilyen nyers a moci hangja ? Lehet ez a gyertya kabel miatt ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4569 Dátum: 2006.01.13 péntek, 22:06:00 »

Laya,
 
najo, de nekem uresben siman felporog akar leszabalyozasig is, ha kell, csak menet kozben nem 8( Persze nem celom leszabalyozasig forgatni, es nem is szoktam, de ez nem normalis jelenseg az tuti 8(
Ergo ha egyesbe teszed és elindulsz,erőtlenebb és  nem veszi fel a fordulatot..ugye?Nem kell megvárnod míg teljesen kifogy,elég ha rátankolsz..Ha mindenigaz,ez gyógyulást okoz..volt már rá példa,akkor ugyanezt csinálta egy MKII-es.Ha ez után sincs változás,akkor nagyobb gáz van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4570 Dátum: 2006.01.13 péntek, 22:10:00 »

helyzetjelentes...
 
a verda haza vitt. Ut kozben probalgattam es neha jol ment, neha pedig nem. Asszem az elso lepes a gyertyakabel+gyertya csere lesz, oszt utana meglassuk...
 
Petya,
 
van valami tipped, mitol lett ilyen nyers a moci hangja ? Lehet ez a gyertya kabel miatt ?
szia zacci! sajnos a talin elkerultuk egymast pedig volt neked mondani valom! msn en rajta vagyok az itteni emil cimemmel! keress!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4571 Dátum: 2006.01.13 péntek, 22:58:00 »

Joe!
Már valszeg 1000-szer leírtad hogy hogy kelle MK3ban az elfelejtett 1 gombnyomásra felhúzza az ablakot beállítani. Tehát ne kelljen végig nyomni míg ütközésig fel nem megy.
Ezt is feltehetné a "főnök" a programozás cím alá.
Kösz
agostonb,
 
ez benne van a kezelésibe is, de feltehetjük.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4572 Dátum: 2006.01.13 péntek, 23:54:00 »

helyzetjelentes...
 
a verda haza vitt. Ut kozben probalgattam es neha jol ment, neha pedig nem. Asszem az elso lepes a gyertyakabel+gyertya csere lesz, oszt utana meglassuk...
 
Petya,
 
van valami tipped, mitol lett ilyen nyers a moci hangja ? Lehet ez a gyertya kabel miatt ?
Ebben a sorrendben kellene kezdeni a keresgélést:
0. Rátankolás
1. Gyertya+kábel
2. WDS (ezen belül üa. nyomás + gyújtás)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4573 Dátum: 2006.01.14 szombat, 00:01:00 »

Én beszéltem a Zozi által porlasztótisztítással kapcsolatban igénybevett várpalotai szerelővel (igaz csak telefonon). És a helyzet szerinte nem ennyire egyszerű.
Mert. Ugyan a ledugózás nem igényel nagy hozzáértést, és 2 féle úton is meg lehet csinálni. Vagy a vákuumcsövet húzom le, és ledugózom a Lyukat, vagy a kipuf. gáz útjába a csatlakozásnál bevágok egy kb. 1mm-es alulemezt, ahogy én azt tettem is.
De a szerelő szerint 1 dolog hogy csökkentem ezzel a szívótorokba, motorba jutó kormot, e mást is okozok.
Ugyanis állítólag e kipuf csőből jövő csőben méri a visszavezett gáz áramlását, és mivel nem érzékel, a motorvezérlést, zavarja. Aztán még ez a viszavezetés kell még ahhoz is, hogy visz. éghetetlen anyaggal néha töltse a motort, amivel tudja a motor teljesítményét szabályozni, mert a befecskendezet tüanyagnak van egy minimum korlátja, így ezzel tud segíteni a visszaszabályozásban. Aztán, ezzel szabályozza az elektronika még a hengerbe lógó alktarészek (porlasztócsúcs, szelep) hőmérsékletét.
Tehát van 1 nagy érv a ledugózás mellett, ez a korom, és van sok apró érv a ledugózás ellen. Mindenki döntse el melyiket válsztja.
Petya szerint ez utóbbak nem valós érvek.
Ki tudja akkor jól?
Mint írtam is: ezzel a hőmérséklet csökkentés dologgal csak az a bajom, hogy hogy lehet 600-800 fokos kipufogó gázzal csökkenteni az égéstér hőfokát - szemben a 30-60 fokos levegővel -, az addig rendben van, hogy a nem tiszta levegő miatt nem tökéletes az égés, és így kisebb az égéshő, de az EGR szelep padlógáznál LEZÁR, tehát pont akkor nem hűti az égésteret, amikor a legnagyobb igénybe vétel van.
Benzines motornál meg kipuf. gáz hőfoka 1000 fok fölé is mehet...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4574 Dátum: 2006.01.14 szombat, 00:04:00 »

Bár az én prospektusomban, már nem szerepel 5 gangos 130LE TDCi csak 6, és azt veri az 5gangos 115LE TDCi legnagyobb fokozatban.
DE A NYEREMÉNY A TIÉD!!!
Ha odaérek a mai talira, átadom. Persze közjegyző jelenltében.
Azért veri, mert mindkettőt az utolsó előtti fokozatban mérték (5. seb. vs. 4. seb.).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4575 Dátum: 2006.01.14 szombat, 10:21:00 »

helyzetjelentes...
 
a verda haza vitt. Ut kozben probalgattam es neha jol ment, neha pedig nem. Asszem az elso lepes a gyertyakabel+gyertya csere lesz, oszt utana meglassuk...
 
Petya,
 
van valami tipped, mitol lett ilyen nyers a moci hangja ? Lehet ez a gyertya kabel miatt ?
Szia!
Méltem 1-t!
Üdv.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4576 Dátum: 2006.01.14 szombat, 11:44:00 »

Zacci
 
Üresben nekem is jó volt... Sad
Csak egy tipp. Nekem hasonló volt már. A katalizátorban széttört a porcelán és keresztbefordult. Emiatt a kipufogógáz nem tudott ki áramlani rendesen, és visszaesett a teljesítmény. A hangja is nyers lesz ilyenkor, de mondjuk az a kipufogójé.
Mondjuk nekem hallható volt némi csörgés, amit a porcelándarabok okoztak.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4577 Dátum: 2006.01.14 szombat, 14:52:00 »

#458
Olvastam a korabbi hozzaszolat, de kicsit draga megoldasnak tarom. Ma reggel kinyitottam az ajtot, beultem s a kis kallantyuval visszazartam. Ezutan tokeletesen mukodott a taviranyitoval, jaratas nelkul is. Ugy hiszem ez valamilyen kontakt hiba lehet. Ennek javitasara az a 30 rugo kicsit sok
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4578 Dátum: 2006.01.14 szombat, 14:54:00 »

razsa,
 
"Ergo ha egyesbe teszed és elindulsz,erőtlenebb és nem veszi fel a fordulatot..ugye?Nem kell megvárnod míg teljesen kifogy,elég ha rátankolsz.."
 
Hat nemtom...1-esben indulasnal ugy tunik nincs baj, de ha Lkezdem porgetni, akkor elkezd fogyni azenergija. 4e fole mar nagyon nehezen megy, es ennek megfeleloen a nyomatek csucs is Ltunt. Ami fura, hogy ma eppen a Lurdy hazba mentunk parommal ugyet intezni, es oda fele ismet probalgattam. Namost akkormar meleg volt a moci, de szepen ment 4e fole is. Aztan kicsit kesobb mar nem birta szegeny, es olyankor a fordulatszam emelkedes is lasabb mint kene.
Lurdy hazbol jovet szinten meleg motornal megintcsak sikerult 5e fole porgetni, aztan mar az M5oson 80nal vissza 3ba es kb. 4e-ig ment es ott mar dadogott szegeny 8( Lehet, hogy tul nagy vakuum keletkezik a tankban ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4579 Dátum: 2006.01.14 szombat, 14:55:00 »

Kicsit messze lakok. Nyíregyháza.
De a tavaszi-nyári kunmadarasin ott leszek.
Szintén zenész?
Én is nyíregyházi vagyok. Valamikor esetleg összefuthatnánk.
Üdv
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4580 Dátum: 2006.01.14 szombat, 14:58:00 »

petya,
 
ok, asszem a gyertya kabel+gyertya cserevel kezdem. Ha esetleg xar a benya akkor azt mar nem akarom egy jobb benyaval keverni. Ha kifogy tolok bele 100-ast, oszt meglassuk...
Soha nem akartam meg ennyire, hogy Lfogyjon a benyam
 
jah, mikor haza ertem kitekertem a tank sapkat es hat sziszegett rendesen. De sajna nemtom, hogy mi a normalis sziszeges
Az tuti, hogy sziszegni sziszegett eleg intenziven. Fura, mert mint irtam, ha kis ido utan elindulok, akkor meg fel bir porogni 5e fole is, aztan ahogy megyegetek, egyre gyengebb, es a vegen mar 4e fole nem megy a porges.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4581 Dátum: 2006.01.14 szombat, 18:33:00 »

petya,
 
ok, asszem a gyertya kabel+gyertya cserevel kezdem. Ha esetleg xar a benya akkor azt mar nem akarom egy jobb benyaval keverni. Ha kifogy tolok bele 100-ast, oszt meglassuk...
Soha nem akartam meg ennyire, hogy Lfogyjon a benyam
 
jah, mikor haza ertem kitekertem a tank sapkat es hat sziszegett rendesen. De sajna nemtom, hogy mi a normalis sziszeges
Az tuti, hogy sziszegni sziszegett eleg intenziven. Fura, mert mint irtam, ha kis ido utan elindulok, akkor meg fel bir porogni 5e fole is, aztan ahogy megyegetek, egyre gyengebb, es a vegen mar 4e fole nem megy a porges.
Ha minden rendben van, nincs sziszegés! Szerintem a te tankod vákuumos! És ha levetted a kupakot, kapott levegőt, akkor jól megy?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4582 Dátum: 2006.01.14 szombat, 19:05:00 »

Angel,
 
Haaat akkor a semmihez kepest kiba nagyon sziszegett!
Utana mar nem probaltam, szal kizart dolog, mert nem tudom. Es mi van akkor, ha nem tekerem ra teljesen a kupakot ? En egyebkent ugy tom, hogy valamennyi vakuumnak lennie kell a tankban...
 
Szerintetek ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4583 Dátum: 2006.01.14 szombat, 19:36:00 »

Gondolom az elhasznált üzemanyag helyere nem kerül semmi. Így persze, hogy sziszeg. Ha nem tenne így, akkor lenne gond. Szerintem...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4584 Dátum: 2006.01.14 szombat, 20:51:00 »

nah, akkor most sziszegni vagy nem sziszegni ? ez itt a kerdes
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4585 Dátum: 2006.01.14 szombat, 22:00:00 »

nah, akkor most sziszegni vagy nem sziszegni ? ez itt a kerdes
mail ment! es nemcsak a vakum miatt sziszeghet hanem a benzingoztol is! de erre van a tankban szellozteto cso, mintahogy a tanksapkan is van lyuk a vakum ellen! de egy kis sziszeges nem art! szeritem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4586 Dátum: 2006.01.14 szombat, 22:51:00 »

nah, akkor most sziszegni vagy nem sziszegni ? ez itt a kerdes
Tehát: nem sziszegni!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4587 Dátum: 2006.01.14 szombat, 22:51:00 »

Angel,
 
Haaat akkor a semmihez kepest kiba nagyon sziszegett!
Utana mar nem probaltam, szal kizart dolog, mert nem tudom. Es mi van akkor, ha nem tekerem ra teljesen a kupakot ? En egyebkent ugy tom, hogy valamennyi vakuumnak lennie kell a tankban...
 
Szerintetek ?
Van levegőztető cső, ami enged levegőt a benzin helyére: nem szabad sziszegnie! Ha nekem van igazam: indulás előtt nyisd ki, pörgesd meg egy kicsit, hogy most mi a helyzet. Ha ez a baj, akkor a levegőztető rendszered rossz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4588 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 00:55:00 »

nah, akkor most sziszegni vagy nem sziszegni ? ez itt a kerdes
Hi!
 
Nem tudom, hogy a benzines Mondeokban mi a helyzet, de pl a Mitsubishi Lancernek meg ra is van irva a tanksapkajara, hogy lassan tekerd le, mert serulest okozhat a nyomas kulonbseg miatt, ha a szemedbe "sziszeg". (sziszeg is mindig, akar egy jol nevelt kigyo)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4589 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 09:23:00 »

Angel,
 
A gond az, hogy uresben siman fel lehet porgetni 5e fole is. Szal ezt a tanksapkas sziszegos temat csak ugy tom kiprobalni, ha felig letekerem a sapkat es ugy megyek vele. Ez esetleg okozhat barmifele problemat ? Vagy inkabb ne probalkozzak ezzel ? Fel letekert sapkanal bovenjutna levego a tankba... mar ha tenyleg eza problema.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4590 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 11:14:00 »

Angel,
 
A gond az, hogy uresben siman fel lehet porgetni 5e fole is. Szal ezt a tanksapkas sziszegos temat csak ugy tom kiprobalni, ha felig letekerem a sapkat es ugy megyek vele. Ez esetleg okozhat barmifele problemat ? Vagy inkabb ne probalkozzak ezzel ? Fel letekert sapkanal bovenjutna levego a tankba... mar ha tenyleg eza problema.
Szia!
Úgy gondolom, és ezt tapasztaltam előző autómnál is, hogy ha fogy a cucc a tankban, szissz van! Nem vagyok nagy szakember, de szerintem ahova levegő kerül az = párakicsapódással, és ez, a tudomány mai állása szerint nem alkalmas belsőégésű mocik működtetéséhez! Én arra szavazok, a sziszegés normális dolog, a tanknak meg tömörnek kell legyen!  
Egy benzinkutas szerint erre jó időnként 100-as benzint tankolni, mert ha keveredik is, kissebb hatásfokkal, de tisztul az üzemanyagrendszer. ( Ebbe értendő a tankban lévő cucc is, ami nem mindig üzemanyag-jelleggel bír )
Nekem ez bejött egy ŐMW-s cucctól való rángatás után...Igaz, én előtte cseréltettem a gyertyákat, tehát ezt kizártam. Az idő engem igazolt.  
Továbbra is várom a híreket,Tőled!
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4591 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 11:21:00 »

esu2 64,
 
ahum...Most hivtak egy szerelo ismerosomet, es o azt mondja, hogy nem kene szisszennie, vagy legalabbis minimalisat. Azt ajanlotta, hogy tekerjem le a tanksapkat es menjek ugy es ha nem jelentkezika problema, akkor a tank szellozo csove van eldugulva es akeletkezett nagy vakuum miatt nem biir szivni a szivattyu. Hat vegulsi lehet benne valami... De sziszegnie inakbb nyaron kellenem, mikor a meleg hatasara nem vakuum, hanem nyomas alakul ki a tankban, nem ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4592 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 11:36:00 »

esu2 64,
 
ahum...Most hivtak egy szerelo ismerosomet, es o azt mondja, hogy nem kene szisszennie, vagy legalabbis minimalisat. Azt ajanlotta, hogy tekerjem le a tanksapkat es menjek ugy es ha nem jelentkezika problema, akkor a tank szellozo csove van eldugulva es akeletkezett nagy vakuum miatt nem biir szivni a szivattyu. Hat vegulsi lehet benne valami... De sziszegnie inakbb nyaron kellenem, mikor a meleg hatasara nem vakuum, hanem nyomas alakul ki a tankban, nem ?
Szia!
Hát én már erre nem is merek állástfoglalni!

(Nekem mindig is sziszegett, és ment a verda, tudta, amit tudnia kellett!)
Angel is utalt erre korábban...Hm. Elgondolkodtató mindenesetre, 50-50% adok erre.  
De ha a vákuum dolog esete a benzinszivattyúval igaz is lenne, akkor elveg, csak akkor kellene problémának jelentkeznie, amikor már jócskán fogytán a tankban a cucc, tehát akkor van rajta nagy vákuum terhelés, ugyebár.
És , ha jól olvastam, nálad nemrég volt szivattyú, és szűrő csere...Tehát nem mondhatni erre, hogy a szivattyú a végét járja...
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4593 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 13:56:00 »

Ha minden rendben van, nincs sziszegés! Szerintem a te tankod vákuumos! És ha levetted a kupakot, kapott levegőt, akkor jól megy?
Kicsit szisszen szerintem az összes autó, amikor leveszed a tanksapkát, mert fogy a benya, és keletkezik egy kis vákuum. Persze csak éppen észrevehetően, nem hosszan
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4594 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 14:13:00 »

Kicsit szisszen szerintem az összes autó, amikor leveszed a tanksapkát, mert fogy a benya, és keletkezik egy kis vákuum. Persze csak éppen észrevehetően, nem hosszan
Persze azt hozzátenném, hogy mindig csontig teletankolom és elég hamar (az intervallum eddig 3 órától 4 napig terjedt) ki is fogyasztom. Minél hamarabb fogy ki, annál észrevehetőbb a szisszenés. De tényleg van olyan is, hogy egyáltalán nem hallom, csak a tanksapka lecsavarásakor van egy kis ellenállás. A szellőzőcső dugulása lehetséges, de nem biztos, hogy elégséges magyarázat
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4595 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 15:02:00 »

ESU2 64,
 
naja, eppen azon vagyok, hogy kiuritsem a tankot. Van meg benne kb. 200km-re eleg benya. A szivattyu meg nem a veget, hanem inkabb az elejet jarja, mivel vacsi uj Cool
Mindenesetre enis ugy Mlekeztem, hogy nemi sziszeges van, de most mar nemtom, hogy mennyi az annyi, es hogy amit most tapasztaltam sziszegest, az normalis, vagy tul sok
Az viszont tulzas, hogy kicsit szisszent. Inkabb nagyot...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4596 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 17:54:00 »

ESU2 64,
 
naja, eppen azon vagyok, hogy kiuritsem a tankot. Van meg benne kb. 200km-re eleg benya. A szivattyu meg nem a veget, hanem inkabb az elejet jarja, mivel vacsi uj Cool
Mindenesetre enis ugy Mlekeztem, hogy nemi sziszeges van, de most mar nemtom, hogy mennyi az annyi, es hogy amit most tapasztaltam sziszegest, az normalis, vagy tul sok
Az viszont tulzas, hogy kicsit szisszent. Inkabb nagyot...
Szia!
Hát, ha tényleg a nem megfelelő szellőztetés a gond, ez el kell tűnjön, ha tankolsz ( tele? )mert akkor ugye megszűnik vákuumni!
És kíváncsi leszek, egy totális-oktánszám mit művel érezhetően Nálad!
Nyilván, ha abból elkezdene fogyni a cucc, és jelentkezne a fulladásos-tünet, talán lehetne (?) asszociálni valami levegőztetés ( én még most is kételkedem ebben ) problémára. Erre megoldás lehetne, ahogy írtad, a nyitott/lazított tanksapka.
Még egy kérdés...
Lehet írtad, nem emlékszem, levegőszűrő?  
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4597 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 18:35:00 »

ESU2 64,
 
Levego szurot meg nyaron csereltem. De most a gyertya kabel+gyertya cserevel egyutt uj szurot is teszek bele... Nemreg a pillango szelep tisztitasakor neztem meg a szurot, es nemvolt olyan veszes.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4598 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 19:41:00 »

ESU2 64,
 
Levego szurot meg nyaron csereltem. De most a gyertya kabel+gyertya cserevel egyutt uj szurot is teszek bele... Nemreg a pillango szelep tisztitasakor neztem meg a szurot, es nemvolt olyan veszes.
Szia Zacci!
Ezek után, ha jól sejtem, mindketten nagyon várjuk a jövő hetet...
Figyelemmel követem a fejleményeket, írj, ha valami kiderül/változik!
Üdv, és szép estét!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4599 Dátum: 2006.01.15 vasárnap, 21:47:00 »

ESU2 64,
 
Levego szurot meg nyaron csereltem. De most a gyertya kabel+gyertya cserevel egyutt uj szurot is teszek bele... Nemreg a pillango szelep tisztitasakor neztem meg a szurot, es nemvolt olyan veszes.
Próbáld már ki, kár ezen elmélázni... Szóval csavard le a tanksapkát, majd csavard vissza, és futás egy kört. Leszedett tanksapkával nem szabad mászkálni, az robbansásveszélyes.
 
Ha nem ez a probléma, akkor első körben én azért megnézném az üzemanyagnyomást, biztos ami bistos alapon. Ha az OK, és szállít eleget, valamint a légszűrő is OK, én a következőt tenném: meglátogatnék egy zöldkártyást, aki esetleg ügyes. Megméretném a kipuff értékeit, ebből nagyszerűen látszik minden. Ha rosszak az értékek, akkor valószínűsíthető a gyertya+kábel csere. Ha nem, akkor kevés benzint kap. De az a muki jó eséllyel tud sokkal okosabbat mondani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.