Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 14:21:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21470684 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4650 Dátum: 2006.01.18 szerda, 08:22:00 »

Sztem meg nem abból számol, de az igaz, hogy amíg el nem éri az üzemi hőfokot adig nem szabályozott az égés, hanem egy előre beállított program alapján vezérel. Tehát akár lehetne is. Ezt a legegyszerűbb, ha bemész egy zk állomásra és méretsz egyet, ahogy ezt már asszem valaki javasolta is. Ha lambda hiba van azt a gép kimutatja.
Üd
Shadow,
 
Kerdes az, hogy mellik uzemi hofokot ? a motor uzemi hofokat, vagy a lambda szonda uzemi hofokat ? En ugy tom, hogyha a lambda futoszal par sec alatt nem fut fel, akkor mar nem is szamol vele a computer. Legalabbis anno MKI valami ilyesmit hallottam. Most megfigyeltem, hogy akkor jon elo tartosan a dolog, mikor mar az alapjarat is lecsokkent a gyari 750koruli ertekre. De ilyenkor a lambdanak mar javaban mukodnie kell, szerintem. MKI-nel a hibas lambda szonda ugyan hasonlo dolgot muvelt, de ott enm volt rangatas, es siman lehetett porgetni a mocit. Amiben +egyezik a 2 jelenseg, azaz erovesztes. Bar MKI-nel meg alacsony fordulatszamon is erezheto volt. Jah, es MKIben volt MAF, itt meg most nincs. Viszont MKI-nel a hibas MAF allitolag okozhatott rangatast. Es anno mintha azt olvastam volna, hogy MAF nelkuli verdaban a lambda szenzor ertekebol szamitjak aztaz erteket, amit a MAF adna. Jo, lehet mar picit tullogikazom a dolgot, de ha tenyleg igy van, akkor lehet a hibas lambda hozza azt a jelenseget, mikor egy verdaban a lambda es a MAF is xar. Ergo erotlen es rangat. Nem ertek hozza, szal lehet az elmeletemek koze nincs a valosaghoz. De hamarosan kiderul...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4651 Dátum: 2006.01.18 szerda, 08:23:00 »

Ezt a csomi zaras trukkot enis kiprobalom...Vegulis logikus, hisz aza tavtarto gumibak kopik, farad, igy elobb-utobb kotyoghat a cucc, es mivel a gumibakon nem lehet allitani, igy marad a zar...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4652 Dátum: 2006.01.18 szerda, 08:27:00 »

ESU2 64,
 
jaja, lesz meres meg minden, csak elobb kipufogom a meglevo benyat. Meg van kb. 140km-re eleg benya. Szal ha minden jol megy jovo het elejen neki allhatok a hiba kiszuresehez...
Elso korben 100-as benya, meg ha mar megvettem ezeket a csoda lotyiket, akkor aztis beleborogatom... Aztan zk...Es ha nem javul, megy Solymarra es addig utom a szereloket, mig meg nem javitjak a dragasagom Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4653 Dátum: 2006.01.18 szerda, 08:28:00 »

jah, elotte Lviszem egy szakihoz. Allitolag o ert az ilyen jellegu hibakhoz, es ha jol tom meg a hiabakat is ki tudja olvasni a computerbol.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4654 Dátum: 2006.01.18 szerda, 08:42:00 »

somi,
 
kb. 1 honapja lett cserelve benya szuro.
A fura az, hogy beinditas utan egy darabig jo, aztan mikor mar mentem vele jo par km-t es akkor kezdem nyomni neki, akkor olyan, mintha king-kong hatulrol belekapaszkodna a verdaba es probalna visszatartani 8( 3-asban nyomom a padlo gazt, a motor porog max. 4-4.2e-ret es nem gyorsul. Ilyenkor mar olyan 3e-tol kezd megszunni a gyorsulas egeszen 4k-ig. Ott csak rangat es rangat es rangat... Ha feljebb valtok, akkor valamelyest javul a helyzet, de mihelys kezdem elerni a 4e fordulatot ismet elkezd gyengulni, majd a vegen jon a rangatas. Az STP dobozara az vagyon irva, hogy ez nemcsak az orrodat, de az egesz ua. rendszert tiszticcsa.
Ez lehet hogy neked nem segit de nekem is volt ilyen jelenség 3500 felett nem akart menni.Szerviz motor diagnosztika eredmény: A motor takaró műanyag alatt van a második pillangószelep vezérlő "elektronika" ami borzasztóan primitiven van megcsinálva (egy kis elektromos rész,jópár fogaskerék és egy bowden ami a pillangószelephez megy.A cserére 56000 Ft mondtak de én kipróbáltam a WD-40-et és most működik.Ez egy V6-os csak azért irtam le mert a gond hasonló de ebben az esetben elektromos jellegű volt
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4655 Dátum: 2006.01.18 szerda, 08:58:00 »

laczik,
 
koszi a tippet, bar en meg ilyen kutyurol nemis hallottam Cool Lehet nekem ilyenem nincs is ? Cool
Mindenesetre mar van egy csomo tipp, hogy mi okozza a problemat. Aztan majd a szerviz kiderti, hogy kiegett az egyik index egom es ezert nem ment Cool vagy valami hasonlo, az eddigi elkepzeleseinkhez kozel sem allo hiba okozta a jelenseget 8
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4656 Dátum: 2006.01.18 szerda, 09:57:00 »

ZK!
Küldtem mélt!
Szia Janika! válaszoltam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4657 Dátum: 2006.01.18 szerda, 10:07:00 »

Bütykölhető! A zár beállításán kell modifikálni egy picit, mert lazán tartja a csomifedél tetejét.Én akkor jöttem rá hogy honnan jön a hang amikor becsukott állapotban probáltam felnyitni, nem jött (miért jött volna:))) de jól megrángattam ! És előjött a hang amit már vagy 3-rom hete üldöztünk. 1picit lefele állítottam a zárat, hogy jobban "behúzza" az ajtót és megszünt a hang!!!!
Jut eszembe: ugye nyitott csomagtartóval nem zöröghet menet közben? Mármint ha ez a baja.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4658 Dátum: 2006.01.18 szerda, 10:23:00 »

yes!
Ok, és van kedved valamikor megnézni?
(Csak mert többen is érdeklődtek, de Neked Mondeo -s elsőbbség jár! Smiley )
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4659 Dátum: 2006.01.18 szerda, 11:03:00 »

laczik,
 
koszi a tippet, bar en meg ilyen kutyurol nemis hallottam Cool Lehet nekem ilyenem nincs is ? Cool
Mindenesetre mar van egy csomo tipp, hogy mi okozza a problemat. Aztan majd a szerviz kiderti, hogy kiegett az egyik index egom es ezert nem ment Cool vagy valami hasonlo, az eddigi elkepzeleseinkhez kozel sem allo hiba okozta a jelenseget 8
Asszem minden V6-ban van második pillangószelepnyitó motor, és ha nem jó akkor az autó sem megy annyira, csökken a végsebesség, igaz a fogyasztás is elég jelentősen, ugye nem nyit a 2. pillangó.
 
Gyakran mechanikai eredetű a hibája, legnagyobb tiszteletű de ritkán jelentkező Koris cimbora a sajátját meg is javította, én meg a kettővel ezelőtti autómba vettem újat, igaz akkor még 63 pénz volt .((
 
Nem hiába az áfacsökkentésnek is vannak előnyei Smiley)))))))
 
A WD 40 jó ötlet, de előtte a mechanikát érdemes leszedni:))
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4660 Dátum: 2006.01.18 szerda, 11:40:00 »

bontott cuccok otlet senkitol?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4661 Dátum: 2006.01.18 szerda, 11:42:00 »

bontott cuccok otlet senkitol?
Még friss a modell ahhoz, hogy dögivel legyen. Próbáltad a főoldal bontósait? Vagy keress töröttet hirdetésben ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4662 Dátum: 2006.01.18 szerda, 11:47:00 »

hivtam egy csomot, hallatszott a hangjukbol hogy hulyenek neznek:D eg yhelyen volt ajto, karpit nelkul, mashol meg az se Cheesy
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4663 Dátum: 2006.01.18 szerda, 11:50:00 »

hivtam egy csomot, hallatszott a hangjukbol hogy hulyenek neznek:D eg yhelyen volt ajto, karpit nelkul, mashol meg az se Cheesy
Ne is törődj vele. Nekem is lálltak vitatkozni a világítós napellenzőre. Szerintük olyan nincs, hogy a bal oldali is világíthat. Ez van. Akkor az enyém a Ghiának is egy fullosabb változata lehet???
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4664 Dátum: 2006.01.18 szerda, 11:57:00 »

hivtam egy csomot, hallatszott a hangjukbol hogy hulyenek neznek:D eg yhelyen volt ajto, karpit nelkul, mashol meg az se Cheesy
Vegyél mkI-et, ahhoz van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4665 Dátum: 2006.01.18 szerda, 11:58:00 »

Vegyél mkI-et, ahhoz van
Ja, és nem jelent nagy visszalépést
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4666 Dátum: 2006.01.18 szerda, 12:04:00 »

Ez lehet, hogy szép?!
De nekem nagyon nem tetszik.Az első és a hátsó kerék között szerintem elfogadható
dr ittpróbálj keresgélni hátha...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #4667 Dátum: 2006.01.18 szerda, 22:17:00 »

Sziasztok!
 
Valaki cserélt már kombi hátsó futóműben lengőkart vagy szilenteket? Mibe fáj/t?
(nem is tudtam, hogy 6 szilent van egy oldalon)
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #4668 Dátum: 2006.01.18 szerda, 22:49:00 »

dr ittpróbálj keresgélni hátha...
koszi, ez egy jo otlet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4669 Dátum: 2006.01.18 szerda, 23:10:00 »

Sziasztok!
 
Valaki cserélt már kombi hátsó futóműben lengőkart vagy szilenteket? Mibe fáj/t?
(nem is tudtam, hogy 6 szilent van egy oldalon)
Szia Janika!
 
Én már cseréltem egy lengőkart hátul. Ez egy lemez-lengőkar a két silenttel, a nagy hosszlengőkart tartja. Sajna csak komplett volt ebből és úgy emlekszem, hogy 15k volt.Ez volt az első csere úgy 130000 km-nél. Szerintem nem rossz.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4670 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 07:55:00 »

Sziaszok. Negyed és fél között van a vízhőmérséklet, de ha ráadom a max fűtést, akkor visszaesik kicsivel negyed alá. Normális ez?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4671 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 08:32:00 »

wyctor,
 
Nem. Termosztat ?!
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4672 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 09:14:00 »

Sziaszok. Negyed és fél között van a vízhőmérséklet, de ha ráadom a max fűtést, akkor visszaesik kicsivel negyed alá. Normális ez?
Wyctor: nekem is visszaesik a vízhő, ha ráadom a fűtést, de az indulást követően néhány kilométer után visszaáll
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4673 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 10:24:00 »

haj,
 
erdekesseg... Tegnap beszeltem a solymari ford-al. Eloadtam a problemamat, es elso korben ok a gyertya+kabelre gyanakodnak. Ma veszek gyertyat+kabelt, oszt meglassuk... De ami erdekess... A gepsarkanyomhoz van ilyen szerviz fuzet szeruseg (nem szerviz konyv!), es abban aztat irjak, hogy 160e-nel erdemes szelephezagot merni, illetve szukseg eseten szelephezag allitast eszkozolni. Erre a kerdesemre igennel bologattam a solymariak. Tehat ezt elvileg nem hulyeseg ellenoriztetni. A kerdes csak az, hogy ez vajon milyen merteku bontassal ja
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4674 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 10:30:00 »

haj,
 
erdekesseg... Tegnap beszeltem a solymari ford-al. Eloadtam a problemamat, es elso korben ok a gyertya+kabelre gyanakodnak. Ma veszek gyertyat+kabelt, oszt meglassuk... De ami erdekess... A gepsarkanyomhoz van ilyen szerviz fuzet szeruseg (nem szerviz konyv!), es abban aztat irjak, hogy 160e-nel erdemes szelephezagot merni, illetve szukseg eseten szelephezag allitast eszkozolni. Erre a kerdesemre igennel bologattam a solymariak. Tehat ezt elvileg nem hulyeseg ellenoriztetni. A kerdes csak az, hogy ez vajon milyen merteku bontassal ja
Szia!
Múlt péntek óta bonyolódott a renccer...Pedig akkor milyen egyszerűnek tűnt(?) minden...
Figyelek...
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4675 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 10:36:00 »

Szia!
Múlt péntek óta bonyolódott a renccer...Pedig akkor milyen egyszerűnek tűnt(?) minden...
Figyelek...
Üdv:
szia ESU264!
 
a minitalin szóltál, hogy valami napár(?) vagy kártya(?) kellene neked, de nem tudod megvárni mert siettél. A nagy rohanásod közepette fel sem fogtam igazából, hog mit akarsz, de szerintem nem nekem akartad mondani...  
 
pablo
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4676 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 11:09:00 »

ESU2 64,
 
Ahh nem. Ennek a dolognak a mostani jelenseghez semmi koze, csak olvastam ezta szelephezag ellenorzest, es ennek a valosagalapja utan jartam. Szal elvileg 160e-nel szelephezagot kene meretni. Bar azt mondatk solymaron, hogy nem szukseges, de igy van, ahogy irjak. Gondolom meg soha senki nem kert szelephezag ellenorzest 160e-nel Cool Ha nagyon bonyi, akkor en sem kerek... Egyebkent ugy latom, hogy a szeelp fedelet kell levenni es akkor mar meg tudjak merni, szal maga a meres nem tunik tul bonyinak es idoigenyes feladatnak. Csak ha mondjuk kiderul, hogy allitani kell...nah, akkor mar kicsit jobban szet kene bontani a mocit Cool Mondjuk nincs bajom a szelepekkel. Hidegben sem kopog a moci, szepen jar, csak ugy erdkeelt eza szelep ellenorzosdi.
Jah, a nehany napja fenn allo jelenseg ma ugy tunik nem jelentkezett. Ezaz elso nap, amikoris eddig meg nem volt gond Cool Lehet szep lassan kezd "kitisztulni" ?  Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4677 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 12:07:00 »

szia ESU264!
 
a minitalin szóltál, hogy valami napár(?) vagy kártya(?) kellene neked, de nem tudod megvárni mert siettél. A nagy rohanásod közepette fel sem fogtam igazából, hog mit akarsz, de szerintem nem nekem akartad mondani...  
 
pablo
Szia Pablo!
Most már végre beugrott, "kinek" szóltam!
Arra gondoltam, HA később odaérne a naptár, mert nekem sajna mennem kellett . De ha lenne később, akkor még maradna a "kérés" feléd. Mivel most voltam előszőr, még új az élmény, ami a személyes találkozást illeti.  
Én nem tudom, mennyire leszek mobil később, ha erre sor kerülne...
Remélem, nem gond!
Köszönettel,
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4678 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 12:11:00 »

ESU2 64,
 
Ahh nem. Ennek a dolognak a mostani jelenseghez semmi koze, csak olvastam ezta szelephezag ellenorzest, es ennek a valosagalapja utan jartam. Szal elvileg 160e-nel szelephezagot kene meretni. Bar azt mondatk solymaron, hogy nem szukseges, de igy van, ahogy irjak. Gondolom meg soha senki nem kert szelephezag ellenorzest 160e-nel Cool Ha nagyon bonyi, akkor en sem kerek... Egyebkent ugy latom, hogy a szeelp fedelet kell levenni es akkor mar meg tudjak merni, szal maga a meres nem tunik tul bonyinak es idoigenyes feladatnak. Csak ha mondjuk kiderul, hogy allitani kell...nah, akkor mar kicsit jobban szet kene bontani a mocit Cool Mondjuk nincs bajom a szelepekkel. Hidegben sem kopog a moci, szepen jar, csak ugy erdkeelt eza szelep ellenorzosdi.
Jah, a nehany napja fenn allo jelenseg ma ugy tunik nem jelentkezett. Ezaz elso nap, amikoris eddig meg nem volt gond Cool Lehet szep lassan kezd "kitisztulni" ?  Cool
Szia!
Rengeteg információ, feldolgozás alatt, biztos én asszociáltam egyetlen jelenségre...
Annak örülök, hogy nem jelentkezett a fulladásos tünet,. Tankoltál, vagy még az előző cucc van a tankban?
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4679 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 12:25:00 »

ESU2 64,
 
Meg az elozo cucc van benne, de mar nem sokaig...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4680 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 14:29:00 »

kerdes:
 
Gyertya hezag gyari merete 1.3mm. Ez igy jo, vagy erdemesebb 1mm-re csokkenteni ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4681 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 14:47:00 »

kerdes:
 
Gyertya hezag gyari merete 1.3mm. Ez igy jo, vagy erdemesebb 1mm-re csokkenteni ?
A computernek ugy van a programja, h 1.3 mm-en, az adott teljesitmennyel fog torténni a robbanás. Így kalkulálja a befecskendezés idejét. Ha kisebb a hézag, előbb húz ívet, aztán jön a benzinpára. Meg a henger sem áll még a megfelelő helyen...
Szal, sztem nem érdemes elbuherálni eme precíz szerkezetek apró alkatrészeit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4682 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 15:03:00 »

kerdes:
 
Gyertya hezag gyari merete 1.3mm. Ez igy jo, vagy erdemesebb 1mm-re csokkenteni ?
Cit jól elmélkedik. A computer tudja, hogy mi a jó neki. Gyárilag kitalálták és úgy jó.
Észrevehető külömbség úgy sem lessz.
Próbáld csk ki.
Dedd az ujjad a gyujtókábelhez. Nagyon meg fog rázni !
Utána tedd az ujjad a gyujtókábeltől 0,3 mm-re.
Nagy külömbséget nem fogsz észrevenni !
Ugyanúg meg fog ....ni !
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4683 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 15:11:00 »

citromheja,
 
ok, akkor nem piszkalom. Vettem eredeti gyertyat+kabelt. Ma hazafele kiderul...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4684 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 15:12:00 »

zombie,
 
koszi a tippet, de asszem inkabb kihagynam
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4685 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 19:51:00 »

skacok, tuti hogy mondeo mk3-ba a gyari oval helyre atalakitoval befer egy 16os kozep?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4686 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 20:31:00 »

haj,
 
erdekesseg... Tegnap beszeltem a solymari ford-al. Eloadtam a problemamat, es elso korben ok a gyertya+kabelre gyanakodnak. Ma veszek gyertyat+kabelt, oszt meglassuk... De ami erdekess... A gepsarkanyomhoz van ilyen szerviz fuzet szeruseg (nem szerviz konyv!), es abban aztat irjak, hogy 160e-nel erdemes szelephezagot merni, illetve szukseg eseten szelephezag allitast eszkozolni. Erre a kerdesemre igennel bologattam a solymariak. Tehat ezt elvileg nem hulyeseg ellenoriztetni. A kerdes csak az, hogy ez vajon milyen merteku bontassal ja
szia! ha a magad feje utan mesz lehet hogz feleslegesen koltessz! a gyertyak meg a kabel az tobb mint 15k, kicsereled es lehet hogy nem az a baj. inkabb hivd arva mestert! szerintem jobban jarsz!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4687 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 21:38:00 »

gravitydave,
 
Tudom, de tegnap felhivtam a Solymari szervizt, es ok is azt mondtak, hogy elso korben gyertya+kabel problema lehet. Namost ha tenyleg xar a gyertya+kabel, akkor hogy deriti ki arva mester ? Elkezdi kicserelni, ami ugye piiz.  
Tehat ma megvettem az uj gyertyakat+kabeleket, igy legalabb eza hiba forras mar kizarhato.
Jah es haza fele jovet a verda huzott, mint barom! Persze most meg nem akarok elhamarkodottan velemenyt mondani, de majd 1-2 nap mulva kiderul az igazsag. Ma legalabbis ugy tunt, meg gyogyult a verdam Cool
Ami viszont fura, hogy a gyertyak menetes resze total dzsuvas volt ! Ez vajon normalis Huh??
 
Itt van par kep a "regi" gyertyakrol:
 
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06181.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06182.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06183.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06187.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06189.JPG
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06192.JPG
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4688 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 21:40:00 »

gravitydave,
 
Most kovetkezik a 100-as benya+injektor+szelep tisztito qra. Ha ez sem oldja meg a gondot, akkor viszem a mesterhez!
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4689 Dátum: 2006.01.19 csütörtök, 21:54:00 »

gravitydave,
 
Most kovetkezik a 100-as benya+injektor+szelep tisztito qra. Ha ez sem oldja meg a gondot, akkor viszem a mesterhez!
Vagy metanolt tankolsz
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4690 Dátum: 2006.01.20 péntek, 10:09:00 »

haj,
 
sajnos a gyerty+kabel csere nem hozta meg a vart eredmenyt
Ugyan a moci most mintha finomabban jarna, de ma meoba jovet az uccso par 100 meteren ujra jelentkezett a problema. A melo helynel van egy bazi nagy parkolo, ott beletaposta a gazba, de most 3e fole nem akart menni a fordulatszam
Aztan moci leallit, moci beindit, es lass csodat, megint ment a verda. Kezd most mar idegesiteni a dolog. Amint lehet, viszem szervizbe a verdat...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4691 Dátum: 2006.01.20 péntek, 10:59:00 »

haj,
 
sajnos a gyerty+kabel csere nem hozta meg a vart eredmenyt
Ugyan a moci most mintha finomabban jarna, de ma meoba jovet az uccso par 100 meteren ujra jelentkezett a problema. A melo helynel van egy bazi nagy parkolo, ott beletaposta a gazba, de most 3e fole nem akart menni a fordulatszam
Aztan moci leallit, moci beindit, es lass csodat, megint ment a verda. Kezd most mar idegesiteni a dolog. Amint lehet, viszem szervizbe a verdat...
Szia!
Olvasom a történteket, most már ebből akár cikk is lehet (ne), ha meggyógyul végleg.
Most már kíváncsi vagyok ( biztos vagyunk ezzel így egy páran ) mi lesz a befutó!
Indítás után jó, aztán meg...Dugulást,én kizárnám. Üzemanyag-ellátó mérése meg akkor mutatna valamit, ha épp nem jó a rendszer.
Lambda-szonda? Vidd el egy zk-mérésre, az tutira megmutatja.  
Várom a további híreket. Ha jól olvasom, tankolás volt? + tisztítóspray?
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4692 Dátum: 2006.01.20 péntek, 11:11:00 »

Szia!
Olvasom a történteket, most már ebből akár cikk is lehet (ne), ha meggyógyul végleg.
Most már kíváncsi vagyok ( biztos vagyunk ezzel így egy páran ) mi lesz a befutó!
Indítás után jó, aztán meg...Dugulást,én kizárnám. Üzemanyag-ellátó mérése meg akkor mutatna valamit, ha épp nem jó a rendszer.
Lambda-szonda? Vidd el egy zk-mérésre, az tutira megmutatja.  
Várom a további híreket. Ha jól olvasom, tankolás volt? + tisztítóspray?
Üdv.
"Vidd el egy zk-mérésre, az tutira megmutatja" -
Vajon ZK mit szólna hozzá?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4693 Dátum: 2006.01.20 péntek, 11:29:00 »

ESU2 64,
 
jah, tenyleg ZK meres lesz a kov.
Benyat ma fogok taknyolni.
A tapasztaltak alapjan egyre inkabb aza gyanum, hogy a keverek kepzesnel lehet a bibi. Ma kiprobaltam befele menet ugy, hogy 3asban 30nal eloszor elkezdem szepen nyomni, aztan ugyan ennel a sebessegnel hirtelen gaz adas. Elobbinel szepen egyenletesen gyorsult, mig a masodik esetben minnel jobban nyomtam, annal inkabb nem ment. Es mindez ugye kis fordulaton tortent. Ugye, ha szepen lassan nyomom neki, akkor keves benya kell neki, ergo a keverek ebben az esetben meg jo lehet. De ha elkezdem tiporni a gaz pedalt 30nal 3.-asban, akkor ugye elvileg omlik bele a benya, es akkor tortenthet valami gebasz a keverek kepzessel, illetve lehet, hogy ilyenkor tulzottan elmaszik a CO ertek es a computer kozbeszol. Nade, akkor ezt miert nem csinalja az elejen ? Miert csak boven a bemelegedes utan ? Persze ettol meg lehet akar uzemanyag ellatasi problema, de ha ma taknyolok es beletolom ezeket a tisztito warekat, akkor ennek a jelensegnek elvileg meg kene szunnie. Egyebkent fustolni nem fustol a verda.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4694 Dátum: 2006.01.20 péntek, 11:35:00 »

"Vidd el egy zk-mérésre, az tutira megmutatja" -
Vajon ZK mit szólna hozzá?
Szia!
zk, nem= ZK!
Köszönöm a figyelmeztetést...!
Mindig is szerettem az építő-jellegű kritikát!
Tehát, Zacci! Zöldkártya-mérés!
Üdv, és szép napot!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4695 Dátum: 2006.01.20 péntek, 11:45:00 »

ESU2 64,
 
jah, tenyleg ZK meres lesz a kov.
Benyat ma fogok taknyolni.
A tapasztaltak alapjan egyre inkabb aza gyanum, hogy a keverek kepzesnel lehet a bibi. Ma kiprobaltam befele menet ugy, hogy 3asban 30nal eloszor elkezdem szepen nyomni, aztan ugyan ennel a sebessegnel hirtelen gaz adas. Elobbinel szepen egyenletesen gyorsult, mig a masodik esetben minnel jobban nyomtam, annal inkabb nem ment. Es mindez ugye kis fordulaton tortent. Ugye, ha szepen lassan nyomom neki, akkor keves benya kell neki, ergo a keverek ebben az esetben meg jo lehet. De ha elkezdem tiporni a gaz pedalt 30nal 3.-asban, akkor ugye elvileg omlik bele a benya, es akkor tortenthet valami gebasz a keverek kepzessel, illetve lehet, hogy ilyenkor tulzottan elmaszik a CO ertek es a computer kozbeszol. Nade, akkor ezt miert nem csinalja az elejen ? Miert csak boven a bemelegedes utan ? Persze ettol meg lehet akar uzemanyag ellatasi problema, de ha ma taknyolok es beletolom ezeket a tisztito warekat, akkor ennek a jelensegnek elvileg meg kene szunnie. Egyebkent fustolni nem fustol a verda.
Szia Zacci!
Olvasom véleményed, nem tudok érdemben nyilatkozni, most tanulok Tőled!
Nekem egy Zetec 1,6i-m volt 93'-ból, azon a Lambda-szonda csak a mérésnél derült ki, az ürge kapkodta a levegőt, amint ránézett a cetlire! Más jelenség nem volt, nem rángatott, többlet-fogyi sem. De Mondeo III-nál hogy van, ha a szonda hello? Lövésem sincs...
Tehát, továbbra is figyelek, és tanulok!
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4696 Dátum: 2006.01.20 péntek, 11:54:00 »

ESU2 64,
 
"Tehát, továbbra is figyelek, és tanulok!"
Hat meg en... Cool
Elozo mondimnal (MKI 1.6) volt hasonlo jelenseg, mikor xar volt a lambda szonda, de akkor ott nem volt semmifele fordulatszam problema, csak ecceruen nem ment a verda, pontosan ugy, mint most. Minnel jobban nyomtam annal jobban nem ment Cool
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4697 Dátum: 2006.01.20 péntek, 16:07:00 »

ESU2 64,
 
"Tehát, továbbra is figyelek, és tanulok!"
Hat meg en... Cool
Elozo mondimnal (MKI 1.6) volt hasonlo jelenseg, mikor xar volt a lambda szonda, de akkor ott nem volt semmifele fordulatszam problema, csak ecceruen nem ment a verda, pontosan ugy, mint most. Minnel jobban nyomtam annal jobban nem ment Cool
Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4698 Dátum: 2006.01.20 péntek, 17:17:00 »

Scratch,
 
Most nem reg.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4699 Dátum: 2006.01.20 péntek, 18:47:00 »

laczik,
 
koszi a tippet, bar en meg ilyen kutyurol nemis hallottam Cool Lehet nekem ilyenem nincs is ? Cool
Mindenesetre mar van egy csomo tipp, hogy mi okozza a problemat. Aztan majd a szerviz kiderti, hogy kiegett az egyik index egom es ezert nem ment Cool vagy valami hasonlo, az eddigi elkepzeleseinkhez kozel sem allo hiba okozta a jelenseget 8
Csak V6-ban van, ne keresd:-)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.331 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.