Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 16:23:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21472500 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4850 Dátum: 2006.01.27 péntek, 22:18:00 »

Zacci,
 
Remek, hogy jó a géped, nagyon jó hír!
 
A tanulsága az, hogy időnként a tankot ki kell tisztíttatni? Nem lehet kivédeni a szutykos üzemanyagot, az biztos.
Hát én tisztíttatnit írtam, én biztos nem állnék neki műhely híján.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4851 Dátum: 2006.01.27 péntek, 22:23:00 »

haj,
 
Ma veget ert a brazil drama. Kiderult, hogy a mondim apja valojaban az anyja, es a szobalany a nagymamaja, es van 2 mostoha testvere, akik valojaban nem is a tesvere. jah es persze dus gazdag, csak eddig nem tudott rola Cool
 
nuh, komolyra forditva a szot, ma vegre valahara meggyogyult a kicsike!
A szerelo srac levette a tankot es belenezett, aztan dobott egy hatast. Lmondasa szerint a szervizben dolgozok a tank kore gyultek es egy palcikaval mindenfele jokat rajzoltak a "homokba". Merthogy a tank alja szo szerint tele volt dzsuvaval oly annyira, hogy rajzolni lehetett bele, mint a tengerparton ! Ez azert kemeny, nem ?
 
A pumpa szinten tele volt dzsuvaval. Eloszor arra gondolt meg a tank levetele elott, hogy a pumpaval kiszivatja a benyat, de az mar nem nyomott semmit ! Aztan ugye kiderult miert is.
Tehat leszivta a benyat, kimosta a tank belsejet, kitorolgette stb. aztan valamennyi benyat visszatolt, de csak ovatosan, hogy dzsuva mar ne keruljon bele. Aztan kicsi pumpalas, es roff, pocre indult a verda Mondjuk azzal eddig sem volt gond  

Jah es kozben logot a verdan az EKG.
Az ua. nyomas pillanatok alatt felment a gyari ertekre es ott is maradt:
http://amigos.amiga.hu/zacci/Image63.jpg
 
Aztan irany a probakor. Srac az anyos ulesen figyelte az EKG-t, en meg szepen kivittem ot a szerviz mogotti mellek utra. Szolt, hogy maradjak 1-esben es nyomjak egy kover gazt. Hat nyomtam...
Az elos szo ami kijott a szamon egy joizu BAAAZMEEEG ! vot
Iszonyatosan ment a verda! Pillanatok alatt felkuszott a fordulatszam egeszen 7e-ig, ahol is az automatika leszabalyzott. Srac kozben merte az uzem anyag nyomast, ami ilyenkor a normalis 2.7bar kornyekere csokkent. Azt mondta ez nagyon jo ertek.
Konkluzio:
A verda nem rossz ! Soha nem is volt ! Csak aza kibebaxott OMV-s kut lexopatott ahol taknyolni szoktam
Gondoltam ezt a jo hirt ma meg kell unnepelni, igy beirattam a kicsiket egy jo kis furdore Cool
Most csilli-villi es megy mint a raketta
Remelem igy is marad... Es soha tobebt nem tankolok annal a kutnal. Lehet beprobalom a Shell-t, hatha ott nem adnak ilyen trutyit...
Örülök, hogy megoldódott. Járt itt tavaly egy ürge, aki tddi-vel járt ugyanígy. Pont ugyanez lett a vége. Csak ő nem mondta a b..meg-et. De szintén dzsuva a tankban, szintén megoldódott.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4852 Dátum: 2006.01.27 péntek, 22:24:00 »

Hát én tisztíttatnit írtam, én biztos nem állnék neki műhely híján.
Értem én, hogy gőzgép, csak hogy működik?Smiley)
Nem is én szeretném suvickolni, hanem gondoltam ismersz valami eljárást, amivel kimosható. Mert ugye persillel mégsem lehet
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4853 Dátum: 2006.01.27 péntek, 22:27:00 »

Értem én, hogy gőzgép, csak hogy működik?Smiley)
Nem is én szeretném suvickolni, hanem gondoltam ismersz valami eljárást, amivel kimosható. Mert ugye persillel mégsem lehet
Kikapni, kimosni. Más megoldás nincs.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4854 Dátum: 2006.01.27 péntek, 22:31:00 »

Kikapni, kimosni. Más megoldás nincs.
Igen, én is erre gondoltam, elmenni szerelőhöz, csinálja meg, van aknája, szerszáma, tudja, hogy kell leszedni és vissza is tudja rakni. A szerelőguru tagok meg biztos meg tudják maguknak csinálni.
Hát én nem vagyok az.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4855 Dátum: 2006.01.28 szombat, 09:26:00 »

haj,
 
majd megkerdezem a szerelo sracot, hogy o mivel takaritotta ki a tankot...
Egyebkent en arra gondoltam, hogy kene valami szurot aplikalni a tank betoltonyilasaba, es akkor talan nem kerulne trutyi a tankba. Bar ahhoz, hogy hatekonyan szurjon, eleg suru szovesu szuro kene, az meg ugye lelassitana a tankolasi folyamatot, es mivel a pisztolybol eleg intenziven jon a benya meg gond is lehetne belole. Vissza csap a benya, mert nem bir olyan gyorsan belefolyni a tankba. Vagy marad a masik verzio, hogy neha kitisztittatja a user a tankot. Mondjuk ez meg nayagilag nem tul jo, mert igaz meg nemtom mennyibe kerult eza mutatvany (majd hetfon kiderul es akkor megirom), de valceg nem keves+ buktad a tankban levo benyat is.
Mindenesetre ha a benya pumpa beszerelesnel megsem tisztitottak ki a tankot, akkor eza dzsuva az idok folyaman szepen osszegyult. Azert 160e km kb. 260 tankolast jelent, ami alatt ugye szepen megtelitodik a tank dzsuvaval. eleg ha minden 1es tankolasnal csak egy keves jut be a tankba.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4856 Dátum: 2006.01.28 szombat, 15:00:00 »

Hali!Péntekeken levették a hengerfejemet a két gyertya miatt és elvittem a gépműhelybe a gyertyák miatt!A kétgyertya kiforgácsolása 24.000 plusz az egyébb munkák amit már ilyenkor megcsinálnak ha már lent ugy 60.000 ft lessz csak a gépműhely munka díja!És talán péntekre kész!De  
elmesélte hogy multkor egy citroen hdi-ből lekellet flexelni a csucsokat hogy letudják venni a szelepfedelet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4857 Dátum: 2006.01.28 szombat, 15:26:00 »

huuhaaa, tehat en pestimren lakom, es az Auchan-Tecso ovezetben a mcdonalds mellett(nagykorosi ut) van egy OMV kut. Nah, oda soha tobbet!
Bar szerintem total mind1, hova megyek taknyolni... Soha nem lehet tudni eppen mi folyik a csapbol
Szevasz Zacci!
Azt hallottam, de tuti helyről, mindegy hol tankolsz, mindenhol a Százhalombattán finomított terméket kapjuk. Volt is ebből egy jó kis balhé, mert már kivan adva, hogy csak felségjellel ellátott tankautó mehet oda a kúthoz. KÉSZ ÁTVERÉS! Talán ami számít, hogy minden kút más-más adalékot tesz a termékbe, de ez sem biztos. Magyarul azt kapod mindenhol amit kapsz.
üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4858 Dátum: 2006.01.28 szombat, 22:15:00 »

Sziasztok! Az F asztrámat tegnap leváltottam egy hármasra . "Csak" ambiente a lelkem, de imádom.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4859 Dátum: 2006.01.28 szombat, 23:08:00 »

Sziasztok! Az F asztrámat tegnap leváltottam egy hármasra . "Csak" ambiente a lelkem, de imádom.
szivar,
 
grat. a géphez, legyen sok örömöd benne!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4860 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 10:44:00 »

Én annyit tudok a benzinről,hogy shell-nél a V-pover egy olyan adalék amit a kuton tesznek bele az üzemanyagba!Ezt gyakran 6000ft körüli áron autoversenyzőknek adták tovább a kutasok!Meg azt is tudom hogy a kutasok több fozetést kapnak ha a drágább üzemanyagot tudják ránk sózni!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4861 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 11:21:00 »

Én annyit tudok a benzinről,hogy shell-nél a V-pover egy olyan adalék amit a kuton tesznek bele az üzemanyagba!Ezt gyakran 6000ft körüli áron autoversenyzőknek adták tovább a kutasok!Meg azt is tudom hogy a kutasok több fozetést kapnak ha a drágább üzemanyagot tudják ránk sózni!
mondeo280,
 
a V-Power németektől jön készen, nem itt kevereik (én így tudom).
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4862 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 11:40:00 »

Én annyit tudok a benzinről,hogy shell-nél a V-pover egy olyan adalék amit a kuton tesznek bele az üzemanyagba!Ezt gyakran 6000ft körüli áron autoversenyzőknek adták tovább a kutasok!Meg azt is tudom hogy a kutasok több fozetést kapnak ha a drágább üzemanyagot tudják ránk sózni!
Szia!
A kutaknál ( üzemanyagok topikban már lerágott csont ) AZT kapod, amit az üzemeltető vállalkozó occsón beszerez...Amitől olyan a kút logója, amilyen, azok a prémium, minőséginek mondott üzemanyagok miatt van, amit AZ a konkrét társaság forgalmaz...
Pl. a Shellnél a "V" -Power-ek, a 100-ast nem is bízzák ránk kevergetni, a Lajtán túlról hozzák, tartálykocsikban, amibe CSAK azt a fajta üzemanyagot teszik. Ettől drágább is persze...Nekem anno bevált...Jobban ment az autó, csendesebb is volt, és a fogyi is picivel kissebb, bár ennek mérése nem lehet soha egyértelmű.
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4863 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 11:54:00 »

haj,
 
majd megkerdezem a szerelo sracot, hogy o mivel takaritotta ki a tankot...
Egyebkent en arra gondoltam, hogy kene valami szurot aplikalni a tank betoltonyilasaba, es akkor talan nem kerulne trutyi a tankba. Bar ahhoz, hogy hatekonyan szurjon, eleg suru szovesu szuro kene, az meg ugye lelassitana a tankolasi folyamatot, es mivel a pisztolybol eleg intenziven jon a benya meg gond is lehetne belole. Vissza csap a benya, mert nem bir olyan gyorsan belefolyni a tankba. Vagy marad a masik verzio, hogy neha kitisztittatja a user a tankot. Mondjuk ez meg nayagilag nem tul jo, mert igaz meg nemtom mennyibe kerult eza mutatvany (majd hetfon kiderul es akkor megirom), de valceg nem keves+ buktad a tankban levo benyat is.
Mindenesetre ha a benya pumpa beszerelesnel megsem tisztitottak ki a tankot, akkor eza dzsuva az idok folyaman szepen osszegyult. Azert 160e km kb. 260 tankolast jelent, ami alatt ugye szepen megtelitodik a tank dzsuvaval. eleg ha minden 1es tankolasnal csak egy keves jut be a tankba.
Szia ZACCI!
Örömmel olvastam, a dráma véget ért...! Egyetértünk, MONDEO : . Mo.-i üzemanyagok többsége .  
Tegnap kipróbáltam a Mondeo-t ( lsd: élmények topik ), nem is volt kétséges, benzinest választom.Nem akartak "rádumálni" a dízelre, bár elmondták, én is egyetértek, ezek a mostani dízelmocikhoz nálunk nincs mindenhol megfelelő minőségű üzemanyag.Maga a motor hibátlan! Hiába új a verda, ha gond van, annyit gariban megcsinálnak gratis, hogy ráteszik WDS, SWF-re, de ha nem javul meg, szólnak, lehet a pénztárhoz fáradni...És nem tudod bizonyítani sehol, sehogy, hogy az adott társaság üzemanyaga egy szemét! Volt ilyen próbaper, nem az autós nyerte, sőt örülhetett, hogy az üzemanyag-forgalmazója, "nagyvonalúan" eltekintett a hitelrontás-visszontpertől...No comment! ( Tegnap hallottam a Fordos szervízveztőjétől )
Vagy, ha nyugodtan akarsz aludni, mindig csak prémium cucc!
Azt mondják a szerelők, a város-szélén nem ellenőrzik őket annyira,- benzinkút - cincognak az egerek!
Kellemes hétvégét, és boldog autós élményeket!
Üdv
U.I. :- Neked, ha jól láttam 5 ajtós-od van? Ha igen, mi a tapasztalat...Nem a pakolhatóság, hanem menetközbeni nyekergés zajok...
Lehet, butaság, de hallottam, az a bizonyos "C" oszlop kereszt-tartó azért hiányzik...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4864 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 12:32:00 »

Nemtom, valóban nem kiváló minőségű az üzemanyag M.o-on m,indenesetre az újonnan eladott Mondik már lassan fele dízel, és többi OFF márkánál is hasonló a helyzet,amik gond nélkül futnak M.o-i gázolajjal...nem így jó ez az általánosítás,h ne vegyél dízelt,mer *** a benya..ez hülyeség.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4865 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 12:43:00 »

Nemtom, valóban nem kiváló minőségű az üzemanyag M.o-on m,indenesetre az újonnan eladott Mondik már lassan fele dízel, és többi OFF márkánál is hasonló a helyzet,amik gond nélkül futnak M.o-i gázolajjal...nem így jó ez az általánosítás,h ne vegyél dízelt,mer *** a benya..ez hülyeség.
Szia!
Nem azért nem veszek dízelt, mert nem jó az üzemanyag...Nálam más szempontok dominálnak, akikkel priviben levelezek, ezt kifejtettem.
Csupán a dízelekről volt szó, általában. Ezek érzékenyebbek, a TDCI.
A középút - én is tudom - az, hogy sokan boldogan használják KINCS-üket! Gond nélkül, nekem nem is maradt más tisztségem, mint hogy EZT kívánjam minden kedves Mondeo-dízel tulajdonosának!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4866 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 12:47:00 »

Szia!
Nem azért nem veszek dízelt, mert nem jó az üzemanyag...Nálam más szempontok dominálnak, akikkel priviben levelezek, ezt kifejtettem.
Csupán a dízelekről volt szó, általában. Ezek érzékenyebbek, a TDCI.
A középút - én is tudom - az, hogy sokan boldogan használják KINCS-üket! Gond nélkül, nekem nem is maradt más tisztségem, mint hogy EZT kívánjam minden kedves Mondeo-dízel tulajdonosának!
Üdv.
Oksa, nem is azért mondtam amit mondtam,mert nem dízelt veszel ,dehogy! NEkem is jobban bejön amúgy 2.0 benya nyugi:)) CSak az általánosításról írtam le a véleményem..Sok örömet hozzá!(én azzal 145lóval anno mentem 225ötJól fog menni az tuti!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4867 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 13:00:00 »

Oksa, nem is azért mondtam amit mondtam,mert nem dízelt veszel ,dehogy! NEkem is jobban bejön amúgy 2.0 benya nyugi:)) CSak az általánosításról írtam le a véleményem..Sok örömet hozzá!(én azzal 145lóval anno mentem 225ötJól fog menni az tuti!
Szia!
Benzines, 2L-es...Be volt ígérve az is tegnapra, csak "áldozatul" esett a bemutatónak, a szervízben, föl volt emelve. Így AZT pont nem próbálhattam ki, sajna. Volt több vélemény - innen- hogy azért ragaszkodom a benzineshez, mert még nem próbáltam ki a dízelt....tegnap megtörtént.  
Továbbra is benzines a favorit. ( Noha lenyűgözött a dízeles nyomaték )
Nincs harag,most már az 5 ajtósokról keresek információkat, Zacci-nak is írtam ui-ban...
Üdv.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4868 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 13:40:00 »

ESU2 64,
 
Gratula a valasztashoz !
 
Az 5 ajtos szeria jo valasztas. A 4 ajtosnak is bazi nagy a csomija, de hozza kepest relative kicsi a pakolo nyilas.
A zorgesrol par szot. Igen, nalam is zorog valamelyest a hatso traktus. Most telen picit jobban, de nyaron alig... Majd nayron lebontom a hatuljat, es megnezem, pontosan mi zorog. Valszeg a zorges nagy reszet ki tudom szurni. Ami a zorgest adja, valszeg a hatso nagy kalaptarto. Illetve nalam meg a hatso fek lampa burkolata van megereszkedve picit es az okoz nemi zorgest. Ez sajan mind1ik 5ajtosnal elobb-utobb elojon. Hogy mikent lehet ezt orvosolni meg nemtom. De ne feledd, nekem 2001-es verdam van 160e km-rel! Es ha a magyar utakat is hozzavesszuk, akkor asszem ertheto, hogy nemileg zorog. Egyebkent nem veszes a dolog. Igy telen picit hangosabb, de nem veszes.
Elolrol semmifele zorges nem tapasztalhato.
Valceg nalad hatul sem lesz zorges, csak max. par ev mulva esetleg... Egyebkent a hatso kapaltarton van ilyen gumi bigyo, ami ha le van csukva a hatso ajto, akkor a kalaptartot rogziti, hogy ne lifegjen. Szerintem nalam az van picit elkopva. Osszesegeben az auto remek! Csak a magyar utak... Legszivesebben T72-essel jarnek be melozni, bar lehet annak sem tenne jot a magyar katyuk Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4869 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 13:48:00 »

Szia!
Benzines, 2L-es...Be volt ígérve az is tegnapra, csak "áldozatul" esett a bemutatónak, a szervízben, föl volt emelve. Így AZT pont nem próbálhattam ki, sajna. Volt több vélemény - innen- hogy azért ragaszkodom a benzineshez, mert még nem próbáltam ki a dízelt....tegnap megtörtént.  
Továbbra is benzines a favorit. ( Noha lenyűgözött a dízeles nyomaték )
Nincs harag,most már az 5 ajtósokról keresek információkat, Zacci-nak is írtam ui-ban...
Üdv.
Az 5ajtós sztem sportosabban néz ki, nem beszélve arról,h praktikusabb, ülések lehajt, kalaptartó ki(!) és befér egy zongora is:)JA amúgy faceliftel mindenféle zörgés megszűnt.A 145lovas moci nagyon jó,főleg a hangja tetszik, és sportos vezetési stílusban is partner,talán jobban mint a dízel..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4870 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 14:31:00 »

razsa,
 
Arrol lehet tudni, hogy mikent oldottak meg a zorges problemajat ? Talan van arra mod, hogy a faceliftes "mindenféle zörgés megszűnt" dolgot at lehessen ultetni egy nem faceliftes MKIII-ra !? Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4871 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 15:10:00 »

razsa,
 
Arrol lehet tudni, hogy mikent oldottak meg a zorges problemajat ? Talan van arra mod, hogy a faceliftes "mindenféle zörgés megszűnt" dolgot at lehessen ultetni egy nem faceliftes MKIII-ra !? Cool
Hu a hátsó traktus zörgései, ahogy Te is mondtad a kalaptartó, ill a hátsó üléssor rögzítő szerkezettől jöhetnek..sajna nem tom,h a "faceliftes megoldás" zörgések terén pontosan mit takar,annyit tudok,h a hátsó üléssor rögzítőszerkezeténél az a rész ami a hátsó sárvédőből jön ki,az a patkóalakú cucc..Na az faceliftben más anyagból van,ill valami műanyagszerű anyaggal van bevonva,gondolom ez arra szolgál,h a régebben tapsztalt nyikorgó hang ne jöjjön elő..többet sajna nem tudok..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4872 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 15:33:00 »

Sziasztok, Zacci, Razsa!
Nagyon köszi az 5 ajtós tapasztalatokat, igen, ilyenekre gondoltam!
A pakolhatóság tutibb, nekem, ha "szoláriumozok" szükségem lesz erre a jó tulajdonságra, a szolicsöveket mégsem hordhatom a zsebemben!
Nagyon THNX még 1x Nektek!
Üdv:
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4873 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 16:53:00 »

razsa,
 
Arrol lehet tudni, hogy mikent oldottak meg a zorges problemajat ? Talan van arra mod, hogy a faceliftes "mindenféle zörgés megszűnt" dolgot at lehessen ultetni egy nem faceliftes MKIII-ra !? Cool
Vedd ki a kalaptartót, és próbáld ki úgy.
Most az enyém is zörög, de már asszem nyomon vagyok (4 ajtós). Ha bejött, elmesélem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4874 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 17:38:00 »

Sziasztok, Zacci, Razsa!
Nagyon köszi az 5 ajtós tapasztalatokat, igen, ilyenekre gondoltam!
A pakolhatóság tutibb, nekem, ha "szoláriumozok" szükségem lesz erre a jó tulajdonságra, a szolicsöveket mégsem hordhatom a zsebemben!
Nagyon THNX még 1x Nektek!
Üdv:
a szolicsoveknek lehet jo lessz az 5 ajtos! de gyerek mellett szanko, bicaj, jaroka, stb erre a kombi a favorit!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4875 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 18:15:00 »

Látom nem cak engem zavar már a hátsó zörgés. Ha valaki megtalálná a megoldást, az ne habozzon leírni! Nekem tuti, hogy nem a kalaptartó, mert azt már leszedtem, a csomitartó zárát is meghúzattam,de az se segített. A pótféklámpa burkolata nálam is megereszkedett, de az nem zöröghet ennyire! Gyanakodtam a hátsó lámpák belső borítására, mert az se a legfinomabb műanyag, de levétel után is maradt a hangzavar.... Tanácstalan lettem, de nagyon zavar a jelenség, a pesti utakon iszonyat hogy mennyire tud zörögni.... Gyálon foglalkozik ilyennel a mester? Vagy valaki más
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4876 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 18:44:00 »

a szolicsoveknek lehet jo lessz az 5 ajtos! de gyerek mellett szanko, bicaj, jaroka, stb erre a kombi a favorit!
Szia!
Köszi a tippet!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4877 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 19:51:00 »

Látom nem cak engem zavar már a hátsó zörgés. Ha valaki megtalálná a megoldást, az ne habozzon leírni! Nekem tuti, hogy nem a kalaptartó, mert azt már leszedtem, a csomitartó zárát is meghúzattam,de az se segített. A pótféklámpa burkolata nálam is megereszkedett, de az nem zöröghet ennyire! Gyanakodtam a hátsó lámpák belső borítására, mert az se a legfinomabb műanyag, de levétel után is maradt a hangzavar.... Tanácstalan lettem, de nagyon zavar a jelenség, a pesti utakon iszonyat hogy mennyire tud zörögni.... Gyálon foglalkozik ilyennel a mester? Vagy valaki más
Sziasztok,
 
Már volt ilyen probléma,asszem itt is, a megoldás 1xű, némi szigszalag az ülések rögzítőire (ülés előrehajt, és ami tartja)! Soksikert!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4878 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 21:52:00 »

Látom nem cak engem zavar már a hátsó zörgés. Ha valaki megtalálná a megoldást, az ne habozzon leírni! Nekem tuti, hogy nem a kalaptartó, mert azt már leszedtem, a csomitartó zárát is meghúzattam,de az se segített. A pótféklámpa burkolata nálam is megereszkedett, de az nem zöröghet ennyire! Gyanakodtam a hátsó lámpák belső borítására, mert az se a legfinomabb műanyag, de levétel után is maradt a hangzavar.... Tanácstalan lettem, de nagyon zavar a jelenség, a pesti utakon iszonyat hogy mennyire tud zörögni.... Gyálon foglalkozik ilyennel a mester? Vagy valaki más
Még 1 dolog talán.azt próbáld ki,h mi van akkor ha lehajtod mindkét hatsó ülést.Mert én nézegettem anno a hátsó a dologokat ottan, és az lehet még 1 lehetőség,h a hátsó ülés hátfalát( a posztó alatt vmi lemez van) finoman, ahogy zötykölődik az autó, azt ott nyomgatja vmi ki-be ..talán a sárvédő benyúlik oda, vagy nemtom..ez csak 1 tipp.
ESU nincs mit!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4879 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 22:08:00 »

Látom nem cak engem zavar már a hátsó zörgés. Ha valaki megtalálná a megoldást, az ne habozzon leírni! Nekem tuti, hogy nem a kalaptartó, mert azt már leszedtem, a csomitartó zárát is meghúzattam,de az se segített. A pótféklámpa burkolata nálam is megereszkedett, de az nem zöröghet ennyire! Gyanakodtam a hátsó lámpák belső borítására, mert az se a legfinomabb műanyag, de levétel után is maradt a hangzavar.... Tanácstalan lettem, de nagyon zavar a jelenség, a pesti utakon iszonyat hogy mennyire tud zörögni.... Gyálon foglalkozik ilyennel a mester? Vagy valaki más
Menj lépésről lépésre. Szerintem kezdd az ajtónál. Fog egy (több) szivacsot, és mielőtt lecsukod az ajtót, tömködd be, úhu, hogy töltse ki a rést. Így ha az ajtód zörög, aakor a kitömésnek közönhetően meg fog szűnni. A következő: hajtsd előre az üléseket, majd menj egy kört. És így tovább. Egyébként van rázópad, azon kell kipróbálni, 5 perc alatt meglesz a bibi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4880 Dátum: 2006.01.29 vasárnap, 23:16:00 »

szivar,
 
grat. a géphez, legyen sok örömöd benne!
Köszi! Majd kérdezek, ha van valami. Eddig minden rendben vele (2001-es, de nem kintről behozott, első tulajtól, aki nagyon vigyázott rá, és új mondeora cserélte), egyedül a ventillátora hangos egy kicsit, alapjáraton hangosabb, mint a motor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4881 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 08:50:00 »

Sziasztok kedves 2.0 TDCi tulajdonosok!
Gondoltátok volna, hogy ezek az autók ilyen gyengék porlasztócsúcsilag???
Mint régebben írtam, voltam porlasztócsúcs - tisztításon. Ez tegnapig segített a kicsi kocsi baján. Megyek időre Veszprémbe, sietek, erre megint bevillogott ez a sz@r! Teljesítmény le, mint egy 40t-s kamion, ugy gyorsult!!!
Telefon a veszprémi szervíznek, nem vállalják, mert nincs rá idő!
Telefon a székesfehérvári szervíznek, nincs rá idő! Telefon siófoki szervízbe, nem veszik fel. Telefon a másik siófoki szervízbe. Felveszik. Elvállalják. Söprés Siófokra. Ott, ha minden igaz, a Reviczky Gyula utcában levő szervízbe beestem 16.50-kor. Nagyon készségesek voltak, segítettek, megjavították a tütümet. Ez ugye persze csak átmeneti javítás. Kaptam egy olyan infót, ami elgondolkodtatott. A comp. nem ismeri fel a porlasztócsúcsot, ha a megengedett tűrésnél kevesebb vagy több gázolaj kerül a csúcsra!!!
Azt, hogy több, vagy kevesebb gázolajat kap a csúcs a hiba keletkezésekor, nem tudni! DE! Miért csak 1-1.5 hónap után jelentkezik ez a probléma??? Lehet, hogy porszem került a gépezetbe??? Azért ugye a szűrőn is átjuthatnak parányi porszemcsék! Amikor kigyulladt a lámpa, épp alapjáraton ment a gép, lehet, hogy ekkor került oda vmi szutyok és ettől kevesebb gázolaj került a csúcshoz? Aztán ez a buta comp. meg azonnal letilt???
Ekkor pedig újra be kell pötyögni a porlasztócsúcs számát. Cserénél - ezt Szfváron mondták - nem kapom meg a régi porlasztócsúcsot, amit már egyszer kifizetem az autó megvásárlásával...
Ha meg akarom kapni, fizessek 30 ezerrel többet darabjáért. Ezt a szemétséget!
A Fordnak, ha már egyszer ilyen gyenge minőségő Tescos *** csúcsokat gyárt, presztízskérdés, hogy miként elégíti ki a csalódott autós követeléseit! Szerintem nem normális, hogy már a 70.000 km futásteljesítményű autókon is porlasztócsúcsot kell cserélni!!! Ez baromi égés a nagy Ford- nak!!! Japán dízelekkel miért nincs baj???
Gusztustalan ez az egész, és bármilyen furán hangzik, az ember ezért megutálja a márkát is! Én megint azon gondolkodom, hogyha csúcsot kell cserélnem, akkor repül az autó! Pedig higgyétek el, nagyon szeretem, de nem költök rá 400.000.- pénzt! Nem csak erre, egyikre sem.
Idegesít a dolog, mert mindig megveszem mindenből a legjobbat, erre ez a köszönet! Mindig minden szűrőt cseréltetek (ráadásul idő előtt!), csúcsminőségű motorolajat használok, V-Power Diesel-t tankolok. Ki az, akinek cseréltek már porlasztócsúcsokat? Mit vett észre utána? Arra lennék kíváncsi, hogy volt-e érezhető javulás, vagy "csak" annyi, hogy az izzításjelző nem villogott be meg nem csökkent le a teljesítmény!!!
Kérlek írjatok tapasztalatokat, véleményeket! Köszi!
Maradéktalanul osztom Zozi véleményét.
Ne legyünk elfogultak a járgányunkkal, vagy a márkával!
Aki nemszeret OFF-ot olvasni csukja be a szemét!!!
Sztem is enyhén szólva gyenge teljesítmény a TDCi-ktől hogy 1600 bar ide, üzemanyag minőség oda, 100-150 ezret bír ki egy porlasztó. Ez kínai szint. Fordéknál nem is írják oda az 5 év 300 ezer km-t garanciának mint pl. egy Nissan-nál. Az amúgy is igencsak gyengélkedő Ford céget egy ilyen húzás nyomban csődbe nyomná.
Ekkora összegeket nem szabad lenne kelleni költeni 100ezer km után egy jó autóra. Ha csak a porlasztókat nézem, (és ne nézzük a kiskapus cserelehetőségeket), akkor belekerül 250-300ezerbe 100ezer km-enként. Ez minden km-re csak porlasztóból +3 Ft. És még hol van a nagy nyomású szivattyú, vagy az ajánlottan 10ezrenként cserélendő elég drága üa. szűrő. E kettőt nézve már a 2.0-s benzines km díjánál járunk. Ez egyszerű számtan.
Ehhez még hozzájön az hogy már az Isten se tudja hogy Zöld, Piros, Sárga, vagy Kék kútnál tankoljak, belekalkulálva hogy Kelet, vagy Nyugat Mo-on vagyok, vagy külföldön. Észbontó.
Már az elején a benzines-dízel árkülönbözetben is látszik, hogy nem egy hi-tech a TDCi. Ugyanis bárki megnéz egy árlistát, láthatja hogy 100-200ezer Ft CSAK a különbség egy 2.0-s benzines, és egy 2.0-s TDCi-s Mondeo között. Más márkáknál egy nagynyomású dízel 1-2 millióval! is drágább mint a benzines testvére.
Aztán össze lehet vetni a hangjait is a „nagynyomásuaknak” különböző márkáknál. Hááát. Mondhatom, ilyen hangos mint a Ford, egy sincs. PDTDi, dCi, JTD, Toyota vagy a Micu dízele… Blamázs egy Micu 2.5-ös kisteherautó mellett állni járó TDCi motorral. Pedig ő is Common-Rail.
Egyetlen előnye a Mondeóknak a használtan eléggé nyomott ár, ami valszeg a minőséget is tükrözi. Nem a vételkor, hanem csepegtetve kell kifizetni a jobbfajta Common-Rail-ek árát.
Nekem előtte F Astrám volt kb. 150ekm-el adtam el, de az 1-2 ezer Forintos szűrőkön, s 5-6 ezer Forintos fékbetéten kívül nem kellett rá költeni. Pedig míg nálam volt csak 2/3 árú nem magyar benzint ivott.
Japán márkáknál meg a tulajok pár százezer km-ig azt sem tudják hol kell izzót cserélni benne. De olyat, amit már többőnknek produkált a TDCi hogy felére csökkent a teljesítmény nem igen produkálnak japánok 100 ezer után. Valszeg valamit tudnak ahol a Ford még csak tapogatózik.
Használtautókat nézve NET-en, érdekes hogy egy 3 éves TDCi Mondeo olcsóbb mint egy 3 éves 1.6-os benzines Focus. És indul min. 1.5x-es árról.
Valszeg a benzines Ford-okról is el lehet mondani sok bosszantó sajnos előre várható kiadást, gyertyakábel és társai. De ez gondolom senkit nem vígasztal, max. elszomorít a 21. században.
OFF vége.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4882 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 09:17:00 »

Maradéktalanul osztom Zozi véleményét.
Ne legyünk elfogultak a járgányunkkal, vagy a márkával!
Aki nemszeret OFF-ot olvasni csukja be a szemét!!!
Sztem is enyhén szólva gyenge teljesítmény a TDCi-ktől hogy 1600 bar ide, üzemanyag minőség oda, 100-150 ezret bír ki egy porlasztó. Ez kínai szint. Fordéknál nem is írják oda az 5 év 300 ezer km-t garanciának mint pl. egy Nissan-nál. Az amúgy is igencsak gyengélkedő Ford céget egy ilyen húzás nyomban csődbe nyomná.
Ekkora összegeket nem szabad lenne kelleni költeni 100ezer km után egy jó autóra. Ha csak a porlasztókat nézem, (és ne nézzük a kiskapus cserelehetőségeket), akkor belekerül 250-300ezerbe 100ezer km-enként. Ez minden km-re csak porlasztóból +3 Ft. És még hol van a nagy nyomású szivattyú, vagy az ajánlottan 10ezrenként cserélendő elég drága üa. szűrő. E kettőt nézve már a 2.0-s benzines km díjánál járunk. Ez egyszerű számtan.
Ehhez még hozzájön az hogy már az Isten se tudja hogy Zöld, Piros, Sárga, vagy Kék kútnál tankoljak, belekalkulálva hogy Kelet, vagy Nyugat Mo-on vagyok, vagy külföldön. Észbontó.
Már az elején a benzines-dízel árkülönbözetben is látszik, hogy nem egy hi-tech a TDCi. Ugyanis bárki megnéz egy árlistát, láthatja hogy 100-200ezer Ft CSAK a különbség egy 2.0-s benzines, és egy 2.0-s TDCi-s Mondeo között. Más márkáknál egy nagynyomású dízel 1-2 millióval! is drágább mint a benzines testvére.
Aztán össze lehet vetni a hangjait is a „nagynyomásuaknak” különböző márkáknál. Hááát. Mondhatom, ilyen hangos mint a Ford, egy sincs. PDTDi, dCi, JTD, Toyota vagy a Micu dízele… Blamázs egy Micu 2.5-ös kisteherautó mellett állni járó TDCi motorral. Pedig ő is Common-Rail.
Egyetlen előnye a Mondeóknak a használtan eléggé nyomott ár, ami valszeg a minőséget is tükrözi. Nem a vételkor, hanem csepegtetve kell kifizetni a jobbfajta Common-Rail-ek árát.
Nekem előtte F Astrám volt kb. 150ekm-el adtam el, de az 1-2 ezer Forintos szűrőkön, s 5-6 ezer Forintos fékbetéten kívül nem kellett rá költeni. Pedig míg nálam volt csak 2/3 árú nem magyar benzint ivott.
Japán márkáknál meg a tulajok pár százezer km-ig azt sem tudják hol kell izzót cserélni benne. De olyat, amit már többőnknek produkált a TDCi hogy felére csökkent a teljesítmény nem igen produkálnak japánok 100 ezer után. Valszeg valamit tudnak ahol a Ford még csak tapogatózik.
Használtautókat nézve NET-en, érdekes hogy egy 3 éves TDCi Mondeo olcsóbb mint egy 3 éves 1.6-os benzines Focus. És indul min. 1.5x-es árról.
Valszeg a benzines Ford-okról is el lehet mondani sok bosszantó sajnos előre várható kiadást, gyertyakábel és társai. De ez gondolom senkit nem vígasztal, max. elszomorít a 21. században.
OFF vége.
Szia!
Kiadtad a gőzt, indulhat a hét, jókedvűen, vidáman...Ha jól értem a mondanivalód!
Tiszteletben tartom, amiket leírsz, talán személyes-közvetlen tapasztalatod is benne van.
Amiket leírsz az éppúgy igaz bármelyik offra, mint a Mondira! És fordítva. A mai autók tele elektronikával- ebben, fejlettségben a japcsik lehet előrébb vannak- sok márka még keresi a helyes megoldást, a visszajelzés a bosszankodó autós.
Sok Mondeos nem panaszkodik, örül autójának, és annak a sokszor egyedi jó tulajdonságának, amivel rendelkezik.  
Költségek...Valahol utolérik az autóst, ha nem innen, akkor amonnan!
Én Mondeo vásárlás előtt, tudom, hogy mit szeretnék, és azt is miért!
hagytam magamnak elég időd, végigjártam mindent, ami egy autósnak kell, kezdve hogy kinek milyen autó tetszik, miben hisz/érzi jól magát, a biztosítások, szervizek...
Lehet egy off japcsi autót ritkán szervizelnek, de aztán! Jó, ha szerez magának az ember/autós egy banki ismerős kedvező kamatozású THM-el!
U.e érvényes az általad említett PDTI-re. Az egyik barátomnak olyanja van, 3 éves, és már egy negyed autó árát kifizette szervízre!
És ha tuti a szervíz , a biztosítótársaságok ütnek agyon! Már ha vállalsz casco-t is, hogy befektetésed nyugodtan tudd!
Én végigjártam a "létrát" a Mondeo-nál...Jó választás lesz, látom a költségeből, amiknek utánajártam! Hasonló kategóriákban kerestettem, mint a Mondi, ez így korrekt.
De én megbocsátok Neked, nem haragszom, csak kicsit szubjektívnak éreztem...

Üdv, és kellemes hetet a Váci úton!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4883 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 09:51:00 »

Szia!
Kiadtad a gőzt, indulhat a hét, jókedvűen, vidáman...Ha jól értem a mondanivalód!
Tiszteletben tartom, amiket leírsz, talán személyes-közvetlen tapasztalatod is benne van.
Amiket leírsz az éppúgy igaz bármelyik offra, mint a Mondira! És fordítva. A mai autók tele elektronikával- ebben, fejlettségben a japcsik lehet előrébb vannak- sok márka még keresi a helyes megoldást, a visszajelzés a bosszankodó autós.
Sok Mondeos nem panaszkodik, örül autójának, és annak a sokszor egyedi jó tulajdonságának, amivel rendelkezik.  
Költségek...Valahol utolérik az autóst, ha nem innen, akkor amonnan!
Én Mondeo vásárlás előtt, tudom, hogy mit szeretnék, és azt is miért!
hagytam magamnak elég időd, végigjártam mindent, ami egy autósnak kell, kezdve hogy kinek milyen autó tetszik, miben hisz/érzi jól magát, a biztosítások, szervizek...
Lehet egy off japcsi autót ritkán szervizelnek, de aztán! Jó, ha szerez magának az ember/autós egy banki ismerős kedvező kamatozású THM-el!
U.e érvényes az általad említett PDTI-re. Az egyik barátomnak olyanja van, 3 éves, és már egy negyed autó árát kifizette szervízre!
És ha tuti a szervíz , a biztosítótársaságok ütnek agyon! Már ha vállalsz casco-t is, hogy befektetésed nyugodtan tudd!
Én végigjártam a "létrát" a Mondeo-nál...Jó választás lesz, látom a költségeből, amiknek utánajártam! Hasonló kategóriákban kerestettem, mint a Mondi, ez így korrekt.
De én megbocsátok Neked, nem haragszom, csak kicsit szubjektívnak éreztem...

Üdv, és kellemes hetet a Váci úton!
Egyik haverom honda civic-jének 200.000 km-nél csak szélvédőt kellett cserélni! Egyéb kopó alkatrészek leszámítva! Olcsóbb az alkatrész, mint a fordnál!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4884 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 09:51:00 »

Szia!
Kiadtad a gőzt, indulhat a hét, jókedvűen, vidáman...Ha jól értem a mondanivalód!
Tiszteletben tartom, amiket leírsz, talán személyes-közvetlen tapasztalatod is benne van.
Amiket leírsz az éppúgy igaz bármelyik offra, mint a Mondira! És fordítva. A mai autók tele elektronikával- ebben, fejlettségben a japcsik lehet előrébb vannak- sok márka még keresi a helyes megoldást, a visszajelzés a bosszankodó autós.
Sok Mondeos nem panaszkodik, örül autójának, és annak a sokszor egyedi jó tulajdonságának, amivel rendelkezik.  
Költségek...Valahol utolérik az autóst, ha nem innen, akkor amonnan!
Én Mondeo vásárlás előtt, tudom, hogy mit szeretnék, és azt is miért!
hagytam magamnak elég időd, végigjártam mindent, ami egy autósnak kell, kezdve hogy kinek milyen autó tetszik, miben hisz/érzi jól magát, a biztosítások, szervizek...
Lehet egy off japcsi autót ritkán szervizelnek, de aztán! Jó, ha szerez magának az ember/autós egy banki ismerős kedvező kamatozású THM-el!
U.e érvényes az általad említett PDTI-re. Az egyik barátomnak olyanja van, 3 éves, és már egy negyed autó árát kifizette szervízre!
És ha tuti a szervíz , a biztosítótársaságok ütnek agyon! Már ha vállalsz casco-t is, hogy befektetésed nyugodtan tudd!
Én végigjártam a "létrát" a Mondeo-nál...Jó választás lesz, látom a költségeből, amiknek utánajártam! Hasonló kategóriákban kerestettem, mint a Mondi, ez így korrekt.
De én megbocsátok Neked, nem haragszom, csak kicsit szubjektívnak éreztem...

Üdv, és kellemes hetet a Váci úton!
Kösz a jó kívánságokat.
Én is azért vettem Mondeót, mert tetszik, s mert visz. olcsó az autó és a kopó alkatrész ára. Csak ne hibásodna meg. (Izzításjelző sárga lp.)
Így viszont számíthat az ember arra hogy az autójára keres.
Én kicsit távol vagyok a Váci úttól, de jó helyen kapisgálsz.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4885 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 10:39:00 »

Maradéktalanul osztom Zozi véleményét.
Ne legyünk elfogultak a járgányunkkal, vagy a márkával!
Aki nemszeret OFF-ot olvasni csukja be a szemét!!!
Sztem is enyhén szólva gyenge teljesítmény a TDCi-ktől hogy 1600 bar ide, üzemanyag minőség oda, 100-150 ezret bír ki egy porlasztó. Ez kínai szint. Fordéknál nem is írják oda az 5 év 300 ezer km-t garanciának mint pl. egy Nissan-nál. Az amúgy is igencsak gyengélkedő Ford céget egy ilyen húzás nyomban csődbe nyomná.
Ekkora összegeket nem szabad lenne kelleni költeni 100ezer km után egy jó autóra. Ha csak a porlasztókat nézem, (és ne nézzük a kiskapus cserelehetőségeket), akkor belekerül 250-300ezerbe 100ezer km-enként. Ez minden km-re csak porlasztóból +3 Ft. És még hol van a nagy nyomású szivattyú, vagy az ajánlottan 10ezrenként cserélendő elég drága üa. szűrő. E kettőt nézve már a 2.0-s benzines km díjánál járunk. Ez egyszerű számtan.
Ehhez még hozzájön az hogy már az Isten se tudja hogy Zöld, Piros, Sárga, vagy Kék kútnál tankoljak, belekalkulálva hogy Kelet, vagy Nyugat Mo-on vagyok, vagy külföldön. Észbontó.
Már az elején a benzines-dízel árkülönbözetben is látszik, hogy nem egy hi-tech a TDCi. Ugyanis bárki megnéz egy árlistát, láthatja hogy 100-200ezer Ft CSAK a különbség egy 2.0-s benzines, és egy 2.0-s TDCi-s Mondeo között. Más márkáknál egy nagynyomású dízel 1-2 millióval! is drágább mint a benzines testvére.
Aztán össze lehet vetni a hangjait is a „nagynyomásuaknak” különböző márkáknál. Hááát. Mondhatom, ilyen hangos mint a Ford, egy sincs. PDTDi, dCi, JTD, Toyota vagy a Micu dízele… Blamázs egy Micu 2.5-ös kisteherautó mellett állni járó TDCi motorral. Pedig ő is Common-Rail.
Egyetlen előnye a Mondeóknak a használtan eléggé nyomott ár, ami valszeg a minőséget is tükrözi. Nem a vételkor, hanem csepegtetve kell kifizetni a jobbfajta Common-Rail-ek árát.
Nekem előtte F Astrám volt kb. 150ekm-el adtam el, de az 1-2 ezer Forintos szűrőkön, s 5-6 ezer Forintos fékbetéten kívül nem kellett rá költeni. Pedig míg nálam volt csak 2/3 árú nem magyar benzint ivott.
Japán márkáknál meg a tulajok pár százezer km-ig azt sem tudják hol kell izzót cserélni benne. De olyat, amit már többőnknek produkált a TDCi hogy felére csökkent a teljesítmény nem igen produkálnak japánok 100 ezer után. Valszeg valamit tudnak ahol a Ford még csak tapogatózik.
Használtautókat nézve NET-en, érdekes hogy egy 3 éves TDCi Mondeo olcsóbb mint egy 3 éves 1.6-os benzines Focus. És indul min. 1.5x-es árról.
Valszeg a benzines Ford-okról is el lehet mondani sok bosszantó sajnos előre várható kiadást, gyertyakábel és társai. De ez gondolom senkit nem vígasztal, max. elszomorít a 21. században.
OFF vége.
agostonb,
 
és itt van a sok TDCi tulajdonos, akinek semmi baja nincs az autóval, csak ők nem írják be naponta, hogy még mindig tökéletes. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4886 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 10:40:00 »

Kösz a jó kívánságokat.
Én is azért vettem Mondeót, mert tetszik, s mert visz. olcsó az autó és a kopó alkatrész ára. Csak ne hibásodna meg. (Izzításjelző sárga lp.)
Így viszont számíthat az ember arra hogy az autójára keres.
Én kicsit távol vagyok a Váci úttól, de jó helyen kapisgálsz.
Hi. Azért tegyünk hozzá pár dolgot. Japánok. A részükről az első komoly próbálkozás a honda 2.2, ami valamikor 2004 folyamán érkezett. Azaz még nincs 2 éves. A másik a toyota, ami még 1 éves sincs. Ezekről még sokat nem tudunk, hogy hogyan viseli meg a magyar gázolaj. A nissanban rönó dízel van. Nézzük meg tényszerűen, mi igaz a japánautóhúdeolcsó legendából. Forrás: www.reliabilityindex.co.uk A fordra 240 fontot kell költeni egy év alatt, toyota 387, honda 304, wauxhall (opel) 311. Audi 399. Konkrétan a mondeóra is rá lehet keresni, összevetettem pár konkurens autóval, és egész jó helyen van. A japáno sokszor a lista végén. Kivétel a mazda, ami ugyi a fordhoz tartozik. Nem tudom, tudtad-e, hogy pl a focus a mindenféle sztatisztikákban leginkább első helyen szokott végezni, de abszolút értékben. 2 évben egymás után a világon belőle adták el a legtöbbet. Pl a mi 99-es fiestán 99-ben a legmegbízhatóbb kiasutó volt.  
 
Azt is tudni kell, hogy miért vannak nyomott áron az autók: mert 150-300 ezer kilométer futottak, persze az óra visszatekerve 50-80 ezerre.Tehát amikor az illető azt állítja, hogy 100e km, oszt befecskendező csere, lehet, akkor lépte át a 300 ezret. Most nem azért, de a talin beszélgettem pár emberrel. Nézem az órát, 120. Mondok ebben csak ennyi van (MKI). Persze, ez megkímélt volt. Na az én MKI-emben olyan 180 ezer volt, de az nagyságrendekkel jobb állapotban volt, mint az. Ebből (meg még egy csomó dologból) lehet borítékolni, az a 120 helyett inkább a 300-at nyaldossa. De egy autó, ami a németeknél 8 évet futott, abban csak 120 lenne? A németek nem 15 ezret mennek 1 év alatt, hanem 30-50-et. Azt is említsük meg, hogy a középkategóriás autókból a mondeóból adtak el az utolsó pár évben a legtöbbet, lenyomván a passatot, ami negy szó. Rengeteget hoznak be külföldről, használtan, ami sok autó=biztosan találsz olyat, amivel be lehet fürödni.
 
Benzines vs dízel. Ha a benzinesben 50 e km után cseréled a gyertyát-kábelt, akkor 100e alatt kétszer, és ha ki is kell cserélni í szelepet a dízelnél, a dízel még mindig olcsóbb.
 
A másik az az, hogy a 2003 9. hónap után gyártott tdci-k befecskendezője már más, jóval kevésbé érzékeny a problémákra, és szoftveresen nagyobb a tűrés (szervizestől hallottam, hogy ezeket nagyon kell cserélgetni). És tegyük hozzá azt is, hogy a pdtdi méginkább veszélyesebb, mert abban sokkal több a mechanikus alkatrész, ami jobban is romlik. Meg ugyi a hengerfejes pdtdi meg a gátszakadás, turbócsere az, amivel kapcsolatba lehet hozni a pdtdi-t. A befecsendező szelep ára 80e ft, a cromaxban, áfás számlával. Ha ezt elosztod 100e kilométerre, az 0,4 ft, nem pedig 3.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4887 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 10:45:00 »

haj,
 
Abban leeht, hogy igaza van Zozi-nak, hogy a szokasosnal picit tobb problema adodik a csucsokkal, de enis picit szubjektivnek itelem a velemenyed.
A japcsi autok elvileg megbizhatobbak. Ezt csak azert mondom, hogy elvileg, mert a mai japcsi autok sem a regiek. Nagyon nagy reszuket mar nem is japanban rakjak ossze, ergo ennek megvannak a kovetkezmenyei. Erdemes beleolvasgatni a Totalcar nepitelet forumaba... Az teny, hogy a japcsi autok megbizhatobbak, de kerdes mennyivel ? pl. bratomy off swiftjevel mar nem 1 problema adodott, es alaig par honapos a verda. Kezdodott a kuplunggal, aztan 1ik nap nem birta bezarni az ajtokat. A szerelok nem igen tudtak mi volt a baj, de ugy tunik meghulyult az elektronika. Igen, az atom megbizhatonak mondott elektronika. Tovabba van nemi illesztesi problemaj a verdanak, belul zorog stb, de ez nyilvan az osszeszereles minoseget "dicseri". De tovabb megyek es nezzuk emg a Toyotakat ! Eleg sokan panaszkodnak az MMT valtora. Uj koraban szethullik stb. es sok mas egyeb problema is akad gepsarkannyal.
Ebbol egyertelmuen az derul ki, hogy ma mar a szerencsen mulik, hogy egy Auto eppen milyen allapotban kerul ki a gyarbol, van e esetleg rejtett hiabaj, konstrukcio baja stb. Jo ez persze a francia autoknal mellekes, mert azokkal csak a gond van Cool De van akinek minden gond nelkul elmegy a mondija tobb 100e km-t es van akinek nem. De az biztos, hogy ma mar "megbizhato" auto nem letezik. Persze a megbizhatosag relativ. Volt olyan nepitelo, aki halara dicserte a japan autojat, hogy mennyire megbizhato, aztan lejebb igen sok meghibasodasrol irt. De szerinte megbizhato, mert meg soha nem rohadt le! Ebbol is latszik, hogy a megbizhatosag kerdese igen relative. Az, hogy egy TDCI-bol kimegy az ero, arra lehet mondani, hogy megbizhatatlan es lehet aztis, hogy megbizhato, elvegre nem rohadt le, gurult tovabb, csak eltunt belole az ero.
Bratyom off Lianajat is atom megbizhatonak tartjak (nepitelet szerint). Lehet is, de pl. a kezdetektol fogva hidegben kopog a hatso futomu. Persze ettol meg megbizhato, emrt beindul es gurul, de valakinek ez mar a megbizhatatlan kategoriaba tartozik.
Es vegezetul azert megneznek egy ilyen csucsot, hogy vajon ki gyartotta. Nem csodalkoznek, ha Made in japan lenne rairva.
En ugy gondolom, hogy a Mondeo nem egy tokeletes auto es biztosan van nala jobb is, de azis biztos, hogy van nala rosszabb is (francia verdak). Szerintem a Mondeo megbizhatosagban egy jo eros kozepkategoriat kepvisel kedvezo aron. Es olyan, hogy japan auto mar nem igen van. Mitol japan aza verda, amit a lengyelek, vagy torokok raknak ossze romna stb. alkatreszekbol ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4888 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 11:12:00 »

agostonb,
 
és itt van a sok TDCi tulajdonos, akinek semmi baja nincs az autóval, csak ők nem írják be naponta, hogy még mindig tökéletes. Smiley
Azért ha végignézed a Fórumot, akkor elmondható hogy 100ekm feletti TDCi rulajdonosok felének már volt gondja a "sárga lámpával". Ez meg elég nagy szám.
Sztem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4889 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 11:15:00 »

Azért ha végignézed a Fórumot, akkor elmondható hogy 100ekm feletti TDCi rulajdonosok felének már volt gondja a "sárga lámpával". Ez meg elég nagy szám.
Sztem
Elolvastad az írásomat? 2 dolog: 1 a százezer az sokszor 2-300 2 ide az ír, akinek gondja van. Az aktív tagok közt nemhogy felének sem, de 20% alatt van. Olvasd már át, amit lenn írtam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4890 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 11:25:00 »

Elolvastad az írásomat? 2 dolog: 1 a százezer az sokszor 2-300 2 ide az ír, akinek gondja van. Az aktív tagok közt nemhogy felének sem, de 20% alatt van. Olvasd már át, amit lenn írtam.
Angel!
"A befecsendező szelep ára 80e ft, a cromaxban, áfás számlával. Ha ezt elosztod 100e kilométerre, az 0,4 ft, nem pedig 3."
 
Ha 1 db kell akkor is 0.8Ft (100ekm-re) Sztem. Ha 4, akkor 4x ennyi, +a szerelés. Merthátugye nem vagyunk RESETelésre otthon felkészülve, de valszeg csak fabrikált kulccsal tudnánk kicserélni is a porlasztót otthon, s aztán bevontattatom magam a szervízbe RESETre? Ez nem egy üa.szűrő csere.
Ha 2-300 van az autóban, s tönkre mennek a porlasztók az rendben van.
"2 ide az ír, akinek gondja van"
És valszeg sok olyan van aki nem ír, de olvassa hogy mit kell tenni ha ilyen vagy olyan gondja van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4891 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 11:41:00 »

Angel!
"A befecsendező szelep ára 80e ft, a cromaxban, áfás számlával. Ha ezt elosztod 100e kilométerre, az 0,4 ft, nem pedig 3."
 
Ha 1 db kell akkor is 0.8Ft (100ekm-re) Sztem. Ha 4, akkor 4x ennyi, +a szerelés. Merthátugye nem vagyunk RESETelésre otthon felkészülve, de valszeg csak fabrikált kulccsal tudnánk kicserélni is a porlasztót otthon, s aztán bevontattatom magam a szervízbe RESETre? Ez nem egy üa.szűrő csere.
Ha 2-300 van az autóban, s tönkre mennek a porlasztók az rendben van.
"2 ide az ír, akinek gondja van"
És valszeg sok olyan van aki nem ír, de olvassa hogy mit kell tenni ha ilyen vagy olyan gondja van.
Na, jól elszámoltam, én az alternatív beszerzési árat írtam. Nem vagyunk felkészülve a resetre? Dehogynem. Lehúzod az akkut, vársz egy fél órát, és resetelve van. Egyébiránt a mi márkaszervízünkben 3600 Ft az óradíj, ennyi idő alatt kicserélik, resetelik. Egyszerre mind a 4-et nem kell cserélni, általában 1, max 2. Az üzemanyagszűrő-csere speciel nem annyira egyszerű, mert ugyi fel kell tölteni gázolajjal. Ennél egyszerűbb az akkus dolog.
 
Az, hogy olyan jön ide, aki csak beleolvas a pcsúcs dologba, neki is ugyanez a hibája, és úgymond nem szerzünk róla tudomást: szinte biztos, hogy ilyen nincs. Még azt sem olvassák el, hogy ne irkálja be mindenhová ugyanazt a problémát. Meg ha a problémájáról már írtak 20 hozzászólással előtte, akkor sem veszik észre. Sok olyan is van, aki csak beköszön, semmi hiba. De ezt így statisztikailag ne becsüljük meg, mert az egyik topicban a következő derült ki: a hozzászólók 30% Zacci, benzines 2.0-ás, III-as mondeójuk van, és benzinszivattyús a probléma. A statisztika a hazugság legalizálása. Ezt persze nem rád értem, csak láttam már, a politikusaink mit hoznak ki egy-egy statisztikából. A félig üres-félig tele egy jó példa.
 
Szóval vegyük az aktív klubosokat. Eddig hánynak volt problémája? Néhánynak (3-6). És ha jobban utánaszámolunk, van vagy 30 TDCi. Vagy még több.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4892 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 11:41:00 »

Sziasztok! akkor most mennyit kell dobni a perselybe km-ént?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4893 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 11:42:00 »

Sziasztok! akkor most mennyit kell dobni a perselybe km-ént?
0,5 Ft. De mivel fillér nincs, 2 km után 1 forint. Perselyt az autóba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4894 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 11:47:00 »

Melyik ez a szervíz? az autofortnál 7200 az óradíj
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4895 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 11:48:00 »

Nem hiába javasolják, hogy egy autót az utolsó gyártott évekből kell venni, mert addigra kijavítják az esetleges széria hibákat.
A japcsi rizskályhákat kétévente újratervezik (kivéve a belső kapcsolókat, mert az nég mindig az mint a 15 évesekben ).
Ezek az "autók" mind az ACCH talin fejezik be pályafutásukat.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4896 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 11:50:00 »

Na, jól elszámoltam, én az alternatív beszerzési árat írtam. Nem vagyunk felkészülve a resetre? Dehogynem. Lehúzod az akkut, vársz egy fél órát, és resetelve van. Egyébiránt a mi márkaszervízünkben 3600 Ft az óradíj, ennyi idő alatt kicserélik, resetelik. Egyszerre mind a 4-et nem kell cserélni, általában 1, max 2. Az üzemanyagszűrő-csere speciel nem annyira egyszerű, mert ugyi fel kell tölteni gázolajjal. Ennél egyszerűbb az akkus dolog.
 
Az, hogy olyan jön ide, aki csak beleolvas a pcsúcs dologba, neki is ugyanez a hibája, és úgymond nem szerzünk róla tudomást: szinte biztos, hogy ilyen nincs. Még azt sem olvassák el, hogy ne irkálja be mindenhová ugyanazt a problémát. Meg ha a problémájáról már írtak 20 hozzászólással előtte, akkor sem veszik észre. Sok olyan is van, aki csak beköszön, semmi hiba. De ezt így statisztikailag ne becsüljük meg, mert az egyik topicban a következő derült ki: a hozzászólók 30% Zacci, benzines 2.0-ás, III-as mondeójuk van, és benzinszivattyús a probléma. A statisztika a hazugság legalizálása. Ezt persze nem rád értem, csak láttam már, a politikusaink mit hoznak ki egy-egy statisztikából. A félig üres-félig tele egy jó példa.
 
Szóval vegyük az aktív klubosokat. Eddig hánynak volt problémája? Néhánynak (3-6). És ha jobban utánaszámolunk, van vagy 30 TDCi. Vagy még több.
1 perc még RESETre:
A RESET-et úgy kell érteni hogy az új csúcsoknak be kell pötyögni a computerbe a 16 jegyű számsorát. Minden egyes porlasztóhoz. Ez nem "=" az akkusarú le akcióval.
Tehát muszály szervízbe vinni. Vagy előtte vagy utána.
Üa.szűrő cseréhez (gázolajfeltöltéshez) meg javaslom a boxmeccseken látható megnyomom és bespriccel a szájába flakont. Talán a kerékpárosok is ilyesmit használnak.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4897 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 11:55:00 »

Angel,
 
"a hozzászólók 30% Zacci, benzines 2.0-ás, III-as mondeójuk van, és benzinszivattyús a probléma."
 
Helyesbitek, nem benya pumpa problemam vot, hanem a jo magyar OMV kutbol nyert trutyival volt gondom. De azzal meg a japo autoknak is meggyulik a baja
Egyebkent enis osztom azta velemenyt, hogy 1. Altalaban akkor szolnak egy topicba, ha baj van. Es ugye egyentol fugg, hogy milyen intenziven oobegat (asszem en neha viszem a palmat, szal elnezest Cool )
2. tenyleg az tapasztalhato, hogyha valami eccer le lett irva, azt altalabn nem minden esetben olvassak L, ezert jo nehany tema ujra futja a koroket, hogy mikent lehet ablaxemelot programozni, turbo cso Ldurranas stb.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4898 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:05:00 »

kene csinalni ilyen kerdo ivet, amit ha a user vegig bongesz, akkor az adott problemajara vegul megkapja a valaszt. Pl.
Jelenseg: Nem huzodik fel automatikusa az ablakom! Mit csinaljak ?
Valasz: programozd be az alabbi instrukciok alapjan.
Jelenseg: Lment az ero a TDCI mondimbol
Valasz: Lehetseges ok, turbo cso durranas. Ellenoriztesd!
Jelenseg: meg mindig gyenge a TDCI ereje, pedig a turbo cso nem durrant L.
Valasz: Vilagit az izzitas jelzo ? Ha igen, akkor valceg csucs problema. Keress fel egy megbizhato szervizt. Ajanlat: Solymar stb.
Jelenseg: Benzines verda gyengen teljesit, fulladozik.
Valasz: Lehetseges ok, elektromos rendszer p.gyertya, gyertya kabel, gyujto trafo, uzemanyag pumpa, de elotte mindenkeppen nezesd meg a ua. tank tartalmat. Lehet tele van szmotyivel! Meress uzemanyag tolto nyomast! Abbol kiderul.
Jelenseg: Reggel nem talatam a Mondeomat a parkoloban:
Valasz: Elloptak !? Cool
 
nah valami ilyesmire gondoltam.
Es ha vegkepp nem boldogul, akkor johet obegatni a forumba. Egyebkent lelkiismeretes kollegaknak lehetne ilyen "a felsorolt jelenseg okozta a problemat igen/nem, ha nem mi volt a problema?" reszt is csinalni, amibol aztan lehetne valami statisztika feleseget krealni. Ig kiszurheto lenne, hogy pl. egy problemara adott lehetseges ok/valasz mennyire allja meg a helyet a valosagban.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4899 Dátum: 2006.01.30 hétfő, 12:07:00 »

"Egyebkent lelkiismeretes kollegaknak lehetne ilyen "a felsorolt jelenseg okozta a problemat igen/nem, ha nem mi volt a problema?" reszt is csinalni, amibol aztan lehetne valami statisztika feleseget krealni. Ig kiszurheto lenne, hogy pl. egy problemara adott lehetseges ok/valasz mennyire allja meg a helyet a valosagban."
 
Tovabba az igy begyujtott adatok alapjan lehetne boviteni/pontositani a "lehetseges okok" listajat.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.201 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.